Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Top szintlépés lassítása
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
21. hozzászólás - 2012.03.14. 13:42:06
Alapvetően egy új szerón hibátlanul működik ez az egész, ugyanúgy a beépített inspirátor is jól működne, csak ugye itt közbe ezt behozni macera...

Mindenesetre az hogy választható legyen, jó ötlet lehet, aki akar belassul, aki akar nem, de ha senkise akar belassulni, akkor ugyanott vagyunk..illetve ha valaki félreteszi a szinthuszárkodós kedvét, akkor a fékezéssel tényleg erősödhet...a top1 helyében még ráállnék VF-re is pluszba, aztán amire beérnek az alattam 20 szinttel lévők, akkor asszem addigra csúnyán meg tudna erősödni:)
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 6.16
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
22. hozzászólás - 2012.03.14. 13:48:57 (Válasz Birka #13 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2012.03.14. 13:27:11
Valamint nem lé/tp bónuszt kapnak, hanem komoly szintlépési sebesség nerfet, mely csökkenti az új dolgok felfedezését, tovább maradnak egy szinten, ezt áldozzák be azért, hogy legyen célpontjuk...

Miklós is egyből leírta, hogy ez LE/TP bónusz, és teljesen nyilvánvalóan az is. Ha pedig nerf, akkor ebből a nerfből kivételesen én is kérek.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.07
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
23. hozzászólás - 2012.03.14. 13:54:09 (Válasz Prisma #22 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2012.03.14. 13:48:57
ebből a nerfből kivételesen én is kérek.


Gyorsan huzz szingularist 55-re, 41 PP/nap, szerenyseget, AT-t ha van emléktörlöd, VF-et felejtsd le és üt-üt-üt.
Napi szint*61,5 TP csak portyából ami mellé jöhet a +TP-s felszerelés és a napi 50 vadászat. Állatot ne sajtolj, mert az is csökkenti a TP-t. Így pikk-pakk felérsz a toprs és utána olyan LE/TP-t csinálsz, hogy besírunk.
Hajrá!
Pontszám: 8.96
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
24. hozzászólás - 2012.03.14. 13:54:12 (Válasz Craslorg #17 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.03.14. 13:33:06
így egy differencia alakul ki folyamatosan és itt nem azokra kell gondolni, akik a top20-tól 60 szinttel vannak lemaradva, mert azok soha nem érik utol őket, hanem a közvetlen utánpótlás, akik így gyorsabban érik be őket, de az adott szinten gyűjtött LE-jük kevesebb lesz, mint azoknak, akik top 20-asak, így ez a fejlesztési irány nagyon sok gondot okozna.

Ez itt a lényeg. Noha valójában tényleg nem a LE/TP arányt javítja közvetlenül, de az erősítő hatása teljesen ekvivalens adott arányú LE/TP javítással. Ily módon pedig pont ugyanannyira igazságtalan is.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.79
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
25. hozzászólás - 2012.03.14. 13:54:58
Problémás pontok amik egyből eszembe jutnak:
- Belassul a játék, mert minden tp kapáskor ellenőrizni kell, hogy mennyi tp után van szintlépése.
- Ha valakivel azonos szinten vagyok, akkor mindketten ugyan azt a százalékot kapjuk?
- Ha valakivel egy szinten vagyok, majd ő szintet lép, amivel csökken a százalékom, viszont határon volt a tp, akkor a következő tp szerzéssel azonnal szintet lépek, pedig előtte még kellett sok tp.

Véleményem szerint a top 3 ok miatt húz el:
1, az elején kezdték
2, erős karakterként sok portya győzelme van
3, direkt plusz tp adó módszerekkel játszik (szinguláris, +tp tárgyak, semmi lassítás)

Amit figyelembe kell venni szerintem:
1, Aki az elején kezdte, az magasabb szintű, erősebb, legyőzni karakter erősségben egy később indulónak kvázi lehetetlen.
2, V5-ön nincs szingu, elhúzni is nehezebb, ott leginkább azért csúszik szét a top, mert elhúznak a portya győzelmesek és lemaradnak a vesztesek. Ez rossz a győzteseknek, mert elfogy a célpont, viszont jó a veszteseknek, mert megússzák. Miklós javaslata ezen semmit sem változtat, csak lassítja a folyamatot. Ott maradnak összezárva az erősek, akik így nem hagyják le a gyengébbeket, ezért bebetonozódik a helyzet. A top10 célpont nélkül marad, a 10-20 pedig kánaánban érzi magát.
3, A direkt tp-re játszók direkt akarnak elhúzni, ha elvesszük tőlük a lehetőséget, akkor ezzel kinyírtuk a játékát.

Az én javaslatom ezért a következő:
Hagyjuk békén a portya rendszert, az most viszonylag egyensúlyban van.
A top20 játékos vadászatból származó bevételét csökkentsük. Ez azt jelenti, hogy a LE/tp arány változatlanul marad, viszont a vadászatért kapható LE és tp is arányosan csökkenjen (kevesebb csp) a Miklós által javasolt képlet szerint, azaz 0-50% 20-as skálán. Ezt a skálát azért játéktechnikailag ki kell elemezni, hogy pont annyit lassítson, amennyit kell. Ezáltal a top lassulna az alacsonyabb szintekhez képest, egy szinten több portyás bevételük lenne, tehát relatíve növelnénk a portyás LE/tp arányát a topnak, de mégsem szállna el teljesen. Aki erős az továbbra is top1 pozícióban maradna a portya tp miatt, aki gyenge az továbbra is a toplista alján kullogna, tehát megmaradna az érzés, hogy aki elől van az jobb játékos.
Megmaradna a szinthuszárkodás lehetősége is, csak lassulna a tempó a top20-ban.
A hozzászólást Viskos módosította 2012.03.14. 14:27:02-kor
Pontszám: 5.41
fórumozódj_rusyFérfi
Végzetúr
88 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
26. hozzászólás - 2012.03.14. 14:01:40
Akkor az építőknek kár sietni előre... köszönjük szépen!
Pontszám: 5.09
népszerűYasminaNő
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
27. hozzászólás - 2012.03.14. 14:06:03
Ez egy érdekes ötlet, de elgondolkodott valaki azon, hogy a TOP 20 egyszer be fog kerülni az általuk már rég elhagyott VF-es karakterek ütőtávjába és +20 szint ide vagy oda, egy jól játszó VF-es, ha beéri a TOP karikat akkor csúnya farmolást csinál és nem ő lesz a farm!

Persze ez nem ma holnap következne be, de szép lassan ide lyukadnánk ki
Pontszám: 8.00
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
28. hozzászólás - 2012.03.14. 14:11:50 (Válasz Yasmina #27 hozzászólására.)
Idézet: Yasmina - 2012.03.14. 14:06:03
Ez egy érdekes ötlet, de elgondolkodott valaki azon, hogy a TOP 20 egyszer be fog kerülni az általuk már rég elhagyott VF-es karakterek ütőtávjába és +20 szint ide vagy oda, egy jól játszó VF-es, ha beéri a TOP karikat akkor csúnya farmolást csinál és nem ő lesz a farm!

Persze ez nem ma holnap következne be, de szép lassan ide lyukadnánk ki


Ezt nem tudom hogy szamoltad ki, de alapvetoen kapitalis tevedes.
Pontszám: 6.88
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
29. hozzászólás - 2012.03.14. 14:20:13 (Válasz dj_rusy #26 hozzászólására.)
Aki építő és eddig is tudott előre sietni, az ezután is tud sietni, csak a sietsége inkább cammogásnak fog tűnni a többiekkel együtt.
A másik lehetőség, hogy kikapcsolható lesz, ahogy Kócos is kérte, amivel a top végleg szétszakadna sietők és nem sietők között. Akinek érdeke eltűnni akár felfelé is, az nem akar majd lassítást. Akinek nem érdeke, az vagy vállalja, hogy becsúszik a lassítással 20. helyre, vagy inkább vállalja, hogy együtt siet a többiekkel és minden marad ugyan úgy, ahogy most. Aki elérte a határt, az vagy marad ott, vagy kifejleszti az opciót és rohan tovább. (Lesz mire költeni az építőknek az AF pontot.)
Ideális esetben az első 10 karakter mind építő lesz, majd alattuk jócskán lemaradva jönnek a portyázók, akik nem tudják lerabolni az építőket. Persze csak viccelek, de aki majd sietni akar és kifejleszti a sietek opciót, az nem kaphat portya pontot, ezzel is védve az építő karaktereket.
Pontszám: 6.22
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
30. hozzászólás - 2012.03.14. 14:28:28 (Válasz Viskos #29 hozzászólására.)
Idézet: Viskos - 2012.03.14. 14:20:13
Persze csak viccelek, de aki majd sietni akar és kifejleszti a sietek opciót, az nem kaphat portya pontot, ezzel is védve az építő karaktereket.


Ide is ird ide, hogy viccelsz kerlek.
Pontszám: 6.88
népszerűYasminaNő
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
31. hozzászólás - 2012.03.14. 14:29:44 (Válasz Kocos #28 hozzászólására.)
112. szinten olyan statom van mint egy 147. szintű nem középszerű top játékosnak!

Ő belassul, lassabban lép szintet (persze kapja a TP/Le-t, de nem annyit amivel kompenzálja a 35 szint különbséget), én hozom a formám és fejlődők még 35 szintet ebben az utemben normál viszonyok között, tömve jó farmokkal! Szerinted ki fog nyerni, ha utolérem????
Pontszám: 7.00
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
32. hozzászólás - 2012.03.14. 14:34:26 (Válasz Yasmina #31 hozzászólására.)
Idézet: Yasmina - 2012.03.14. 14:29:44
112. szinten olyan statom van mint egy 147. szintű nem középszerű top játékosnak!

Ő belassul, lassabban lép szintet (persze kapja a TP/Le-t, de nem annyit amivel kompenzálja a 35 szint különbséget), én hozom a formám és fejlődők még 35 szintet ebben az utemben normál viszonyok között, tömve jó farmokkal! Szerinted ki fog nyerni, ha utolérem????


Ha utolered es erosebb leszel, az csak ugy lehet, ha te tobb LE-t szerzel. Nem LE/TP-t, hanem LE-t. Ez termeszetesen lehetseges, ha valaki jol jatszik, de ha egyforman jatszik a ket jatekos, akkor a magasabb szintu tobb bevetelhez jut (EH, terkapu, vadaszat). Azaz ha aki szinthatranyban van, az utoleri, akkor az utolero lesz a gyengebb.

Tehat ha te nem kozepszeruen jatszol akkor egy kozepszeru jatekost meg tudsz igy fogni, de egy olyat aki hozzad hasonlo szinten ajtszik nem.
Pontszám: 6.88
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
33. hozzászólás - 2012.03.14. 14:36:35 (Válasz Kocos #30 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.03.14. 14:28:28
Idézet: Viskos - 2012.03.14. 14:20:13
Persze csak viccelek, de aki majd sietni akar és kifejleszti a sietek opciót, az nem kaphat portya pontot, ezzel is védve az építő karaktereket.


Ide is ird ide, hogy viccelsz kerlek.

Odaírtam. "Persze csak viccelek"

Nyílván megértem az építők problémáját, akik csak cspt kapnak és azzal kell minél magasabb szintre jutniuk, hogy több LE-ből építkezhessenek. Bármilyen lassítás ezt csak hátráltatja. Olyan lassítás, ami direkt őket szivatja pedig méginkább kellemetlen.
Ha olyan megoldást találunk ki, ami kedvez az építőknek, akkor pont a normál játékosokat szivatjuk, mert az építők jó bevételi forrást jelentenek egy portyázó karakternek. Ha az építők el tudnak húzni, akkor ez megszűnik, ráadásul portyamentes játékkal fentebb jutnak a listán, ami nem mutat jól azoknak, akik portyával akarják felküzdeni magukat.
Pontszám: 6.22
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
34. hozzászólás - 2012.03.14. 14:49:08 (Válasz Viskos #25 hozzászólására.)
Logikusnak tűnik a javaslatod:
*választhatóság;
*nem kétszeres TP a szintlépéshez, hanem a vadászat TP felezése (persze fele LE mellett);
*Térkapu? Kaland?
V3-Shifu
Pontszám: 7.33
kedvencSyWebFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
35. hozzászólás - 2012.03.14. 15:04:46
Jelen pillanatban is vannak olyan lehetőségek, amivel a játékos saját akaratából le tudja lassítani a fejlődését, ha szeretné.

1. szakértelmeknél:
- VF: maxra
- szinguláris: 0

2. AF-nél:
- Alapos tanulás
- Szerénység

3. tárgyaknál:
- nem veszek fel tépét adó tárgyat

Szerintem, ha ilyen játékvezetői beavatkozást szeretnétek bevezetni: maximum opcionálisan, és a karakter által meghozott döntés után tudnám elképzelni.
Nem tudom egyáltalán a V3-n érint-e rajtam kívül mást ez a kérdés?

s
y
w
e
b
Pontszám: 8.81
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
36. hozzászólás - 2012.03.14. 15:04:49
hehe

van aki azon panaszkodik, h de táp a topnak, másmeg aki alulról fogja utolérni úgy látja bucira ver majd mindenkit.

Azt hiszem vhol középtávon az igazság. A jók karik megküzdenek majd egymással és lesznek fájdalmas nyelések itt is ott is. Aki gyenge annak esélye lesz, h kap vkit aki szintén az, mellé meg még sokakat akki menni fognak hozzá.-bár az annyira gyengének ez nem jelent több leütést.

Ami biztos, h aki szingulárissal ment annak ezzel nagyon nehéz dolga lenne.
Pontszám: 7.45
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
37. hozzászólás - 2012.03.14. 16:08:10 (Válasz BaalCain #36 hozzászólására.)
Idézet: BaalCain - 2012.03.14. 15:04:49
Ami biztos, h aki szingulárissal ment annak ezzel nagyon nehéz dolga lenne.

Ezt hogy erted?
Pontszám: 6.88
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
38. hozzászólás - 2012.03.14. 16:17:12
Feldobnék valami új ötletet ezzel kapcsolatban:

Mi lenne ha valaki eléri a 200. szintet az újrakezdhetné 20.szintröl némi LE kiséretével egy általa választott világban úgy hogy megtarthatja pl:

-Az eventeken megszerzett relikviáit+ 2 epikus relikviát (Z.csillag,R. triász)

+ A BEHO-tól kapna jutalomképpen 350 kavicsot és egy familárist...

Ez nem lenne rossz és az újrakezdésért járó jutalommal jó karaktereket lehetne létrehozni.
Persze ez borítaná a sima új regesek és a köztük való egyensúlyt. Ezt nem tudom hogy lehetne kiküszöbölni.

Vagy az ilyen karik számára biztosítani egy új világot/szervert a jövöben.
A régi világokról (V1-2-3) mindenki aki eléri a X szintet az automatikusan "újjászületik" az új szerveren valami extra jutalom kíséretében.
Így talán megoldódna hogy ne kelljen visszafogni magát senkinek... Megindulhatna a szintlépések száma ami a Beho-nak is jól jönne anyagilag.



Persze ez csak egy spontán ötlet,lehetne finomítani a dolgon...
Pontszám: 6.61
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
39. hozzászólás - 2012.03.14. 16:20:52 (Válasz SyWeb #35 hozzászólására.)
Idézet: SyWeb - 2012.03.14. 15:04:46
Nem tudom egyáltalán a V3-n érint-e rajtam kívül mást ez a kérdés?
Persze, hogy érint, csak nem olyan súlyosan, mint téged. Nekem pld. minden EH-s lassításom megvan a felsoroltak közül, ezért csak a harmadik vagyok a listán. Mióta sokan felkapaszkodtak hozzám szintben, már nem csak 2-3 célpontom van, hanem 6-7. Ha így maradunk, akkor egy év múlva lehagynak és megint nem lesz célpontom. Most átmenetileg jó a helyzet. A tömörgetés másik előnye, hogy nem klónokkal kell bajnokin verekedni. Egyébként a lassítást ha nézzük Dorina talán 1 évig volt VF-en és jó, ha 10 szintet esett vissza ez alatt az idő alatt...
Pontszám: 6.21
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
40. hozzászólás - 2012.03.14. 16:34:08
Lehet top50 is, ezt ti látjátok jobban.
A szövetségi küldikhez a szintlépés lassulása, igen, ez jogos az észrevétel. Mondjuk talán ez beáldozható cserébe azért, mert több célpontod lesz és jobb a LE/TP arány.

Idézet: Kocos - 2012.03.14. 13:33:01
Annyit szeretnék kérni, hogy ez opcionális legyen. Ha nekem jó az, hogy nincs ellenfelem, és piszok gyorsan lépem a szinteket, akkor hadd lépjem gyorsabban.
Játéktechnikailag meg majd átgondolom, hogy ez nem túl nagy táp-e az elől haladóknak. Az AFP-t kapják mint disznó, a fejlődési sebességük meg lassabb, mint egy VF-esnek? Tudja fene.

Attól tartok, hogyha ezt bevezetjük, akkor ezt nem lehet opcionálissá tenni... képzeld el, hogy vhány ember azt mondja, hogy ők nem élnek ezzel a lehetőséggel. Akkor természetesen ők lesznek az élmezőny, és így a többiek mögöttük lesznek, és így a szintlépésük nem vagy alig lesz csak lassabb, vagyis minden maradt a régiben. Viszont! Ahogy írtad, a szingulárissal és a vadászat Tp tárgyakkal továbbra is lehet turbózni, aki erre megy, sőt a felfelé ütve kevesebb Tp-t kapok AF képességet se muszáj kifejleszteni, és lehet licitálni az AHban a Gyors tanulásra. Sőt, ha van igény, rakunk még be TP szerzési lehetőséget, hogy aki akar, szinthuszárkodhasson...

Egyébként nagyon, nagyon sok olyan probléma vetődött már fel, amelyek mindegyike e felé a megoldás felé mutat.
Lehet, hogy van, aki élvezi azt, hogy egyedül rohan 10 szinttel a többiek előtt. De én az ilyen játékosoktól eddig csak olyan leveleket kaptam, hogy milyen gáz, hogy nincs célpont, és nem tud már hogy fékezni, nem tudja a CSp-jét elkölteni, a bajnokin a saját klónjaival kell verekednie stb. Ha a 20-at 50-re nyújtjuk az talán segít a problémán, nem lesz olyan drasztikus a kontraszt. Illetve, a +100% helyett az első bónusza lehet csak 80 vagy 70% hogy ne legyen akkora különbség.

Azzal kapcsolatban, hogy az élmezőny így még nagyobb előnyt kap a mögöttük jövőkhöz képest. Itt mondjuk több szempont is van, egy középmezőnyben játszó játékos tudja optimalizálni LE/TP-re a portyáit, megfelelő szinttávra ütve, egy top játékosnak nincs választása, azt üti, aki fent van a portyalistán. Viszont az is igaz, hogy minél magasabb szintű vagy, abszolút értékben annál több az adott CSP-ért és PP-ért szerzett LE.

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58
Belassul a játék, mert minden tp kapáskor ellenőrizni kell, hogy mennyi tp után van szintlépése.

Ezt már kidolgozzuk, nem lesz gond.

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58
Ha valakivel azonos szinten vagyok, akkor mindketten ugyan azt a százalékot kapjuk?

Igen. pl. ha 2 top van akkor mindkettő 95%-ot kap

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58
Ha valakivel egy szinten vagyok, majd ő szintet lép, amivel csökken a százalékom, viszont határon volt a tp, akkor a következő tp szerzéssel azonnal szintet lépek, pedig előtte még kellett sok tp.

Igen.

Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58

A top20 játékos vadászatból származó bevételét csökkentsük. Ez azt jelenti, hogy a LE/tp arány változatlanul marad, viszont a vadászatért kapható LE és tp is arányosan csökkenjen

Ezt már most is megtehetik, úgy, hogy a CSP-jük felét nem költik el! Sőt sokan meg is teszik, szóval ez sztem nem oldja meg a dolgot
Pontszám: 7.56
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!