Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Top szintlépés lassítása
népszerűModeratorFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
181. hozzászólás - 2012.03.15. 17:54:45 (Válasz Kocos #172 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.03.15. 16:59:09
Idézet: Moderator - 2012.03.15. 15:29:50

Most azt irod, h 100 csp levadaszasa ugyanannyi LE-t eredmenyez a top10. helyen allonak, mint a top21. helyen allonak?


Termeszetesen nem. Ez az az elony ami szepen lemorzsolodik a kozeledes hatasara.


Tehat akkor kijelentheto, h a magasabb szintunek ugyanannyi eroforras felhasznalasaval nagyobb LE bevetele van megfejelve egy kornyezetehez alakitott bonusz%-al, kizarolag azert, mert O benne van valami 20ban v 50ben?
Az felmerult mar, h ha a top100 osszes jatekosa maximalis erobedobassal nyomul, akkor elkonyvelheto, h ez a bonusz gyakorlatilag elerhetetlen azoknak, akiknek most javasoljatok, h zarkozzanak fel?
Mert en azt latom, h Gipsz Jakab mondjuk a top20 utolsoja, megkapja a bonuszt, aminek hatasara Gipsz Jakabne utoleri, bebukja a top20ert kapott bonuszt, de Gipsz Jakab akarja a bonuszt, ezert mindent megtesz, h ismet top20 legyen. Hol kerul itt kepbe mondjuk Prisma, aki tegyuk fel merhetetlen vagyat erez, h megkapja ezt a bonuszt? Hogy fog tudni odaerni, es h fogja tudni megszerezni Gipsz Jakabnetol a top20at, mikozben mindenki mas erre hajt?
En azt gondolom, h ez a fajta bonusz par karakter sajatja lesz, mert egymast fogjak valtogatni.

50-80% lesz az a dupla. Vagy kevesebb, mert volt egy olyan otlet is Miklostol.


Ha 1%, az is sok!
Azert bonuszt kapni, mert nincs utheto ellenfel, es felzarkoztatas kell egyesek szerint, szerintem nem helyes.
Orvosolhato a pvp problema megfelelo jatekstilussal!

Mar beszeltunk rola, h ez az egesz azert van, mert kulonbozo jatekstilust kovetnek a jatekosok. Miert nem fogadjatok el azt, h a Ti jatekstilusotok mellektermeke az, h nincs portyaellenfel? Ti szinteket szerettek lepni, mi pvpzni szeretunk. Pontosan ezert nem vadaszok, pontosan ezert tamadok lefele, pontosan ezert probalok minel kevesebb tp-t beszedni, h a kornyezetemhez kepest ne rohanjak! En ugyanugy teszek azert, h legyen pvp ellenfelem, mint Ti azert, h magas szintuek legyetek! Szeretnel pvp ellenfelet? Tegyel erte!


A fejlesztesi otlet LE bevetelre NEM ad bonuszt. Azt az elonyt kapja meg ami magasabb szintjebol fakad, de ez is pont az utoleres miatt eltunik majd idovel. V3-on megneztem, ott pillanatnyilag ez a differencia 14%. Igaz ok nem is latjak egymast, a 10. helyezett csak a 17-ig lat le. Az uteshatarok miatt ezen bonusz ket egymast lato karakter kozott a 10%-ot nem haladhatja meg.


LE bevetelre nem ad bonuszt, csupan adott szinten tobb eroforrast kolthetsz el, mint az utanad erkezo olyan karakter, aki egy fikarcnyi bonuszt nem kap. Tehat adott szinten az egyik (hasamrautok) 50 millat szed ossze, mig a masik csak 45ot, es nem azert, mert rosszabb jatekos, csupan nincs benne a top20ban!
Welcome to the Real World!


A jatek nyilt vegu, barmikor befejezheted!
Pontszám: 8.19
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
182. hozzászólás - 2012.03.15. 17:55:17 (Válasz Miklós #179 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.03.15. 17:46:08
Aki a középmezőnyben van, úgy fél a TP-től, mint a tűztől. Amikor emberek küldetés teljesítésért (minimális mennyiségű) Tp-t kaptak a guta kerülgette őket.

Ez a lényeg félremagyarázása. A középmezőnyben senki nem fél a TP-től, hanem a rossz / romló LE/TP aránytól. Ha lenne egy olyan új elem a játékban, amivel sok TP-t gyűjtene be az ember, de cserébe jó nagy LE/TP-vel, akkor mindenki nyomatná, és nem félne a sok TP-től.

A küldetés TP-től pedig azért kapott mindenki gutaütést, mert egyrészt romló LE/TP arányt jelentett, másrészt pedig a szokásos teljesen átgondolatlan fejlesztés volt, amely egy teljesen marginális problémát kezelt rosszul, sokak számára hátrányosan.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.92
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
183. hozzászólás - 2012.03.15. 17:58:10 (Válasz Miklós #179 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.03.15. 17:46:08
Az "inspirátor mindenkinek" javaslatról: ez teljesen igazságtalan lenne.

Nem lenne teljesen igazságos, de az igazságtalansága messze eltörpül az ingyenes, permanens pók bölcsessége mellett. Szóval kis igazságtalanság a többség javára az nem jó, de óriási igazságtalanság a top javára az bezzeg rendben van.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.73
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
184. hozzászólás - 2012.03.15. 18:01:36 (Válasz Miklós #179 hozzászólására.)
Nem idevág, de az szép lesz ha egy akármelyik másik világból csapnak át a V5-re, ahol nincs VF és fele annyi LE-ből tudott fejleszteni a karakter...
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 8.58
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
185. hozzászólás - 2012.03.15. 18:08:46 (Válasz Prisma #183 hozzászólására.)
Ez az ingyenes pók bölcsessége a legnagyobb vicc. Ezek szerint ha holnaptól fele Tp-t szerzek a portyáimban, mert mélyebbre ütök, akkor máris kaptam egy ingyenes pók bölcsességét?
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.89
népszerűModeratorFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
186. hozzászólás - 2012.03.15. 18:13:05 (Válasz Miklós #179 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.03.15. 17:46:08

Igen, erre született a KH, amivel több probléma is van. Egyrészt, ez mesterséges ellenfél, tehát számos dologban eltér a normál játékosoktól. Kiszámítható módon viselkedik, bizonyos szempontból nagyobb táp, mint a normál karakterek (és ez az, ami igazán növeli a top és a mögöttük jövők közt a szakadékot, nem pedig az, hogyha csökkentjük a szakadékot akár az él lassabb fejlődése által). Lehetne még újabb ilyen mesterséges pve elemeket kitalálni csak a top játékosok számára. Végül azt látnánk, hogy két teljesen különböző játékot fejlesztünk a top és a többiek részére, és dupla annyi munkával fele annyi játékos elégedettséget érnénk el. Nem, ez SEMMIKÉPPEN sem megoldás, nem fogunk újabb KHt csinálni. Btw van olyan tervezet, hogy vmilyen módon a játékosok világok közt is tudjanak portyázni, ill. nagyobb távra lehessen bizonyos feltételekkel támadni, de ezek nem exkluzív, a topnak készülő ötletek, hanem mindenki számára elérhetők. De a top számára a kellő hatást csak a szintlépés lassítással fogják elérni.

Egyébként van itt egy félreértés. Sokan azt hiszitek, hogy a változás után az történne, hogy a középmezőnyben cammogó VFes hirtelen az élen találná magát. Szó sincs erről. Mindössze annyi történne, hogy a mezőny nem húzódna szét. Mondjuk most egy világon az 1. és 10. helyett között 15 szint előny van! Ez a differencia csökkenne le.



Miklos, velemenyed szerint megoldas-e ha a topnak drasztikusan megnone adott szinttol a szintlepeshez szukseges tp?
Mondjuk 150. szinten teszemazt 80k tp kell a szintlepeshez, 151. szinten 500k. 152. szinten 600k, 153. szinten 700k stb.
Ez csak egy hirtelen otlet, nem gondoltam at, de lehet ezt mar atragtatok, es elvetettetek, de azert erdekel
Welcome to the Real World!


A jatek nyilt vegu, barmikor befejezheted!
Pontszám: 7.43
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
187. hozzászólás - 2012.03.15. 18:14:29 (Válasz Ariel #185 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2012.03.15. 18:08:46
Ez az ingyenes pók bölcsessége a legnagyobb vicc.

Szerintem is az.

Ezek szerint ha holnaptól fele Tp-t szerzek a portyáimban, mert mélyebbre ütök, akkor máris kaptam egy ingyenes pók bölcsességét?

Ha mindenki másnak ugyanazon a szinten magasabbra teszik a lefelé ütés korlátját, akkor igen, valami olyasmit.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.73
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
188. hozzászólás - 2012.03.15. 18:45:56 (Válasz Miklós #179 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.03.15. 17:46:08
Btw van olyan tervezet, hogy vmilyen módon a játékosok világok közt is tudjanak portyázni


IGEEEENNNNN!!!!!!!!!
Ha holnap rakjátok be az is késő.

Ötletelnék is vele kapcsolatban.
Opcionális legyen, mint a kihívás és a KH.
Erőforrás marad a pp?
Az eltérő világszabályók miatt el kell dönteni a rabolható LE mennyiségét, végülis csak nálunk v3-asoknál van korlát, de van. Így el kell dönteni ha valaki tülönk csatázik olyankor mi lesz.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 6.73
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
189. hozzászólás - 2012.03.15. 18:46:30 (Válasz Miklós #179 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.03.15. 17:46:08
Közben eszembe jutott egy pofonegyszerű megoldás a szövi küldetésekre. Ha teszem azt vki 50%-kal lassabban lép szintet, mert a 25. helyen áll, akkor a szintlépős küldinél minden szintlépése másfélnek számít, és a jutalom számításnál is minden TP, amit kap, másfélszeresnek számít, így nem lesz belőle semmilyen hátrány. Ha a jövőben jutalmazni fogjuk az adott időn belüli szintlépést, akkor szintén alkalmazzuk ezt a szorzót/osztót.


Ezzel az a gond, hogy egy szöviküldi közben - amennyiben bekerülne ez a fejlesztés - változna a kapott % a szintlépések során. Egyszer 50, egyszer 45, egyszer 55. Baraty az arcát fogja kaparni.

Más:
Azoknak, azért megjegyezném, akik szerint a top magának köszönheti a portyaellenfelek csökkenését, hogy ha a topból töröl valaki, az sokkal jobban érzékelhető ott, mint lent, ahol van 60-80 elérhető célpont, míg fent ennek töredéke. Az pedig nem a játékstílus hibája, hogy egy másik játékos töröl, tehát az részben egy fals "vád" a top felé, hogy ők akartak előrerohanni. Igen, a többiekkel együtt, akik aztán egyszer csak töröltek vagy leálltak részben/teljesen és utóbbi esetben pár hónap alatt le is maradt a karakterük, mert megmaradtak építőnek vagy épp katakombáztak is heteket, nem költik el a CSP-t, már nem prémiumosok, így kevesebb CSP-vel építenek, stb... 70-80-as szinten egy karakter kiesése, leállása nem is nagyon tűnik fel azoknak akik portyáznak rendszeresen (általában zömmel EH-sok).
Pontszám: 8.02
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
190. hozzászólás - 2012.03.15. 18:47:30 (Válasz Tseby dr akula #188 hozzászólására.)
Ilyet maximum a V1 vs V2 szinten lehetne csinálni az azonos szabályok miatt.
Pontszám: 8.36
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
191. hozzászólás - 2012.03.15. 18:53:59 (Válasz Craslorg #190 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.03.15. 18:47:30
Ilyet maximum a V1 vs V2 szinten lehetne csinálni az azonos szabályok miatt.


portya itt is ott is pp-be kerül és az erősebb győz kivéve mikor a Mikirandom úgy nem dönt.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 6.73
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
192. hozzászólás - 2012.03.15. 19:46:07 (Válasz Miklós #179 hozzászólására.)
10 pont!

Minden szavaddal egyetértek!
Pontszám: 6.25
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
193. hozzászólás - 2012.03.15. 19:49:43 (Válasz Coronita #192 hozzászólására.)
Kössétek fel a gatyót, vagy tangát, vagy mit 'tom én! Jövünk!!

Psszt Tseby, a nagyobb rablások miatt ott nem erősebbek a népek? ....
V3-Shifu
Pontszám: 7.33
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
194. hozzászólás - 2012.03.15. 20:01:01 (Válasz Pörgönc #193 hozzászólására.)
V3-at abszolúdt nem ismerem. Nem tudom miben mások a szabályok és ezáltal erősebbek-e a karakterek. Viszont a V1-esekkel szívesen összeütnék. Vannak páran akik szerintem simán elkennek, de az én problémám egy csapásra megoldódna, mert 6 helyett több mint 50-en lennének az ütőtávomban!

Ez a szövetségi társaimat, barátaimat (Inkalt, Rowan Meukowot és Viktor Merant) is a játékban tartaná még jó sokáig. Ők egyébként felvetették ezt már a tavaly nyári talin. Akkor Miklós pozitívan nyilatkozott, mégsem lett belőle semmi. Talán most! Epekedve várom a világok közötti portyát!
Pontszám: 7.49
kedvelt tagCakiFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
195. hozzászólás - 2012.03.15. 20:03:14 (Válasz Pörgönc #193 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Caki módosította 2012.03.15. 20:06:20-kor
Pontszám: 6.50
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
196. hozzászólás - 2012.03.15. 21:29:23
A világok közti portyázás azért lenne jó, mert akkor lennének olyanok, akik engem is farmolnak. Majd jól meglepődnének, hogy tudnak vinni 20k-t maximum a V3-as szabályok miatt én pedig ha visszaütök esetleg jöhet több is.
A kikapcsolhatóságról pedig az jutott eszembe, hogy aki nem tudna legyőzni senkit az kikapcsolná, aki pedig le tud győzni bárkit, az nem lenne kit támadjon. Persze lehet, hogy tévedek. Érdekes lenne összevetni, hogy különböző világok azonos szintű karaktereiben mennyi LE van, csak hogy kiderüljenek az erőviszonyok.
Pontszám: 6.19
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3099 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
197. hozzászólás - 2012.03.15. 21:29:59 (Válasz Miklós #179 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.03.15. 17:46:08

Szintúgy felejtős az inkább "zárkóztassuk fel a többieket" javaslat. Aki a középmezőnyben van, úgy fél a TP-től, mint a tűztől. Amikor emberek küldetés teljesítésért (minimális mennyiségű) Tp-t kaptak a guta kerülgette őket. Szóval kötelező jelleggel nem fogunk elkezdeni szintlépést gyorsítani. (kivéve itt a folyamatban levő javaslat, hogy a VFesek fele TP helyett kérhessenek dupla LE-t). Opcionális jelleggel, nos, erre már most is van lehetőség...


Ez mit jelent? Melyik az a lehetőség?
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.15
kedvelt tagGolb33Férfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
198. hozzászólás - 2012.03.15. 21:38:40
Üdv!

A TOP lassítását esetleg meg lehetne úgy is oldani, hogy teszem azt 180-as szinttől több TP kelljen a szintlépéshez mint egyébként kellene (van rá képlet adott szint felett módosuljon, minél magasabb a szint annál nagyobb mértékben). Így aki eléri a szintet hozzájut a lassabb fejlődés lehetőségéhez (meg a jobb LE/TP arányhoz), de nem csak egy bizonyos számú karakter élhet vele, hanem bárki aki kapkodja a virgácsait. Akinek magas szinten ez nem járható út (szalad tovább szintben előre), annak lehetne egy szerezhető AF képessége ami az extra mennyiségű TP-t kompenzálná (a LE-t is beleértve). Így (legalábbis szerintem), egy idő után elkezdene összerázódni a mezőny, és nem sérülne senki igazságérzete sem, hogy 20 vagy 50 játékos übertápból hízik a többi meg így járt. Bár a folyamat eltartana egy ideig, minimum annyi ideig, mint a VF mezőnyt szétdaraboló hatása, de a TOP-nak azért idővel lenne kit a katába pakolnia.

De ez is csak egy ötlet, lehet abszolút rosszul látom a helyzetet, de igyekeztem konstruktív lenni hátha van a leírtak között használható dolog is!
Pontszám: 6.07
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
199. hozzászólás - 2012.03.15. 22:39:03 (Válasz Pörgönc #193 hozzászólására.)
Idézet: Pörgönc - 2012.03.15. 19:49:43
Kössétek fel a gatyót, vagy tangát, vagy mit 'tom én! Jövünk!!

Psszt Tseby, a nagyobb rablások miatt ott nem erősebbek a népek? ....


erősebbek, de kell a kihívás nem?!

43.6 misi LE-t raboltam, ezzel így állnék:
v3 12.hely
v2 13.hely
v1 41.hely
A hozzászólást Tseby dr akula módosította 2012.03.15. 22:40:42-kor
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 5.65
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
200. hozzászólás - 2012.03.15. 22:46:27 (Válasz Miklós #179 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.03.15. 17:46:08
Idézet: Kocos - 2012.03.15. 14:47:03
mert cafolni foglak.

Ööö... hol itt a cáfolat? Épp hogy engem igazolsz. Valóban azt állítottad, hogy te szeretsz rohanni. És ennek ellenére, végül valóban abbahagytad (törlés/karakter átadás/abbahagyás ebből a szempontból ekvivalens fogalmak).


Kerlek Miklos ne jatszd a hulyet, nem vagy hiteles a szerepben. Nem azert hagytam abba, mert barmi gond lett volna a rohanassal. A gond az altalad amator, erthetetlen es indokolhatatlanul modon tamasztott a regi rendszerbol nem kovetkezo extra akadaly miatt volt. Amit jeleztem feled, megoldasi javaslattal, hogyan lehetne orvosolni, es a valaszod az volt: ha valaki elore rohan az ezzel jar. Ugy, hogy kozben te is pontosan tudtad, hogy a hibas fejlesztes az oka annak, hogy a jatekom egy addig mukodo reszet ellehetetlenitettetek.
Azt irtam le, hogy a rohanas addig vallalhato, amig a jatekvezetes vicces modon meg nem rangatja alattad a szonyeget, es ki nem jelenti, hogy hat elore rohanasnak ez kovetkezmeye. Ugy ahogy ezt mst is keszulsz tenni, igaz most joinulattal, es biztos vagyok benne, hogy a tobbseg - aki reszesedik majd belole - orulni is fog neki, az meg, hogy az en jatekomat hazavagod vele, az jo esetben jarulekos veszteseg (rossz esetben nyereseg).
Olyan ez, mintha autoversenyen az elen allok ele jancsiszoget szornal, es egyutterzoen mondanad, hogy aki hatul jon idejeben lassithat. Vegtelenul inkorrekt megoldas volt.

Persze próbálod magyarázni, hogy miért, de a valós ok az volt, hogy aki elöl megy, az egy másik környezetbe kerül, és mind1, hogy mi idegeli ki - akár a célpontok hiánya, akár az, hogy nem érez kihívást a játékban, akár az, hogy magas szinten ha nagyon elválsz a többiektől a kalandok próbaküszöbei nagyobbak - , a lényeg, hogy a végén mi történik.


Nem probalom magyarazni, hanem elmagyaraztam. A valos ok az volt, hogy olyan fejlesztest raktal be, ami kb. 2 embert erntett a magyar vilagokon osszesen, ugy, hogy ennek a ket embernek mindenki mashoz kepest sokszoros eroforrast kell berkni. Hibat vetettel, nem kicsit, mindenfele korrekciotol elzarkoztal. Maximalisan inkorrekt modon jartal el. Ez volt az abbahagyas oka. Ha mar kiprovokaltad belolem, akkor leirom: szegyellheted magad emiatt.
Nyilvan van bennem nemi duh az ugy kapcsan, es ha megpiszkaljuk hat nem reagalok jol. En elkonyveltem, hogy top jatekoskent mar csak tuske voltam a kormod alatt (folyamatosan jeleztem, hogy mi az a fejlesztes amivel nem keszultetek el a szintlepesem tempojeben ugye), es miutan kifejtetted, hogy miert nagyszeru az en kulonbejaratu egyszemelyes (V1) szivatasom pontosan ereztem, hogy ha nem most teszem le a lantot, akkor jon majd a kovetkezo.
Es mindennek ellenere itt vagyok mind a mai napig, segitek, vagy igyekszem segiteni nektek tobb fronton. Azt hiszem a minimalis amit elvarhatnek, hogy nem probalsz meg csusztatasokkal fuszerezett valotlansagokat allitani rolam a forumon.
Pontszám: 6.34
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!