Re: Top szintlépés lassítása
381. hozzászólás - 2012.05.10. 18:06:59 (Válasz Miklós #356 hozzászólására.)
381. hozzászólás - 2012.05.10. 18:06:59 (Válasz Miklós #356 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.05.10. 12:16:24
3.) nincs kapacitás arra, hogy egy teljesen különálló játékot fejlesszünk néhány embernek.Idézet: Miklós - 2012.05.10. 12:16:24
4.) Tehát a változás negyedik célja, hogy megtörje az egysíkú, egyhelyben üldögélős játék kényszerét.
És ne legyen félreértés: aki úgy gondolja, ő csakazért is jól érzi magát ott lent, és sose akar a top közelébe jutni, az ezt továbbra is megteheti ugyanúgy ugyanazokkal a módszerekkel, mint eddig...
Köszönjük az összefoglalót, ez eddig is teljesen érthető volt mindenki számára (legalábbis remélem).
Az a gond ezzel az orvosló tervezettel, hogy azokon a világokon, ahol az egymást követő helyezettek között akár 20 szint különbség is van, ott az automatikus vf-fel sem fog megoldódni a probléma, mert mindenki egyformán fog lassulni tőle. De még ha nem így lenne, akkor is rengeteg időbe kerülne, mire valaki 20 szint lemaradást utolér.
Mindenesetre célszerű volna külön-külön kezelni a világokat, mert a köztük lévő különbségek miatt nem lehet egy füst alatt konkrétan és korrekten orvosolnii ezt a problémát (talán csak extra KH-sokkal..). Illetve lehet, de az később előreláthatóan további gondokhoz fog vezetni.
Illetve továbbra is tartom azt, hogy - sajnos - a játék minden lehetőségének a kihasználása nem pár hét alatt vezetett addig, ahol most tart, már régen megtörtént, amit pontosan előre lehetett tudni. Aki ezt az utat választotta, pontosan tisztában volt azzal, hogy a játék lehetőségeivel versenyzik, nem pedig a többi játékossal, illetve hogy kizárja magát bizonyos lehetőségekből. Az bizonyára frusztráló, hogy évek óta ugyanazt a karaktert üti naponta 10*(de akkor is egy szabad akaratból született döntés eredménye ez!), és érthető, hogy ezeket a játékosokat nem szeretnétek elveszíteni. Egyértelmű, hogy ezt kezelnetek kell.
Értjük, hogy mik a céljaid, és miért, de ugyanakkor azt is figyelembe kell venned, hogy a megoldás igazságos és korrekt legyen (többször elhangzottak miért). Jelen állapotában pedig nem az, és nem feltétlen oldja meg a problémát, ellenben újabbakhoz vezethet. Az észrevételek és kritikák nem ellened/ellenük szólnak (ez alól esetemben kivétel, amikor ferdítésekkel próbálnak magyarázni valamit, hogy az már pedig nem jelent előnyt/hátrányt), hanem igyekeznek rávilágítani annak hátulütőire.
Említetted korábban a világok közötti portyázás lehetőségét, és hogy lenne rá egy jól működő és megvalósítható koncepciód. Meg lehetne tudni erről többet? Könnyen lehet, hogy gyógyír volna (legalábbis az alapja) a mostani gondokra, és a jelenlegi tervezetnél korrektebb lehetőségeket rejt magában.
Látom, van aki nem érti még mindig, miért lenne erre a változásra szükség. Megpróbálom elmagyarázni érthetőbben.
1.) Tehát a változás egyik elsődleges célja, hogy a legaktívabb játékosok ne legyenek büntetve azért, mert rendesen játszanak.
2.)
legyen lehetősége bárkinek arra, hogy az élre törjön.1.) Tehát a változás egyik elsődleges célja, hogy a legaktívabb játékosok ne legyenek büntetve azért, mert rendesen játszanak.
2.)
3.) nincs kapacitás arra, hogy egy teljesen különálló játékot fejlesszünk néhány embernek.Idézet: Miklós - 2012.05.10. 12:16:24
4.) Tehát a változás negyedik célja, hogy megtörje az egysíkú, egyhelyben üldögélős játék kényszerét.
És ne legyen félreértés: aki úgy gondolja, ő csakazért is jól érzi magát ott lent, és sose akar a top közelébe jutni, az ezt továbbra is megteheti ugyanúgy ugyanazokkal a módszerekkel, mint eddig...
Köszönjük az összefoglalót, ez eddig is teljesen érthető volt mindenki számára (legalábbis remélem).
Az a gond ezzel az orvosló tervezettel, hogy azokon a világokon, ahol az egymást követő helyezettek között akár 20 szint különbség is van, ott az automatikus vf-fel sem fog megoldódni a probléma, mert mindenki egyformán fog lassulni tőle. De még ha nem így lenne, akkor is rengeteg időbe kerülne, mire valaki 20 szint lemaradást utolér.
Mindenesetre célszerű volna külön-külön kezelni a világokat, mert a köztük lévő különbségek miatt nem lehet egy füst alatt konkrétan és korrekten orvosolnii ezt a problémát (talán csak extra KH-sokkal..). Illetve lehet, de az később előreláthatóan további gondokhoz fog vezetni.
Illetve továbbra is tartom azt, hogy - sajnos - a játék minden lehetőségének a kihasználása nem pár hét alatt vezetett addig, ahol most tart, már régen megtörtént, amit pontosan előre lehetett tudni. Aki ezt az utat választotta, pontosan tisztában volt azzal, hogy a játék lehetőségeivel versenyzik, nem pedig a többi játékossal, illetve hogy kizárja magát bizonyos lehetőségekből. Az bizonyára frusztráló, hogy évek óta ugyanazt a karaktert üti naponta 10*(de akkor is egy szabad akaratból született döntés eredménye ez!), és érthető, hogy ezeket a játékosokat nem szeretnétek elveszíteni. Egyértelmű, hogy ezt kezelnetek kell.
Értjük, hogy mik a céljaid, és miért, de ugyanakkor azt is figyelembe kell venned, hogy a megoldás igazságos és korrekt legyen (többször elhangzottak miért). Jelen állapotában pedig nem az, és nem feltétlen oldja meg a problémát, ellenben újabbakhoz vezethet. Az észrevételek és kritikák nem ellened/ellenük szólnak (ez alól esetemben kivétel, amikor ferdítésekkel próbálnak magyarázni valamit, hogy az már pedig nem jelent előnyt/hátrányt), hanem igyekeznek rávilágítani annak hátulütőire.
Említetted korábban a világok közötti portyázás lehetőségét, és hogy lenne rá egy jól működő és megvalósítható koncepciód. Meg lehetne tudni erről többet? Könnyen lehet, hogy gyógyír volna (legalábbis az alapja) a mostani gondokra, és a jelenlegi tervezetnél korrektebb lehetőségeket rejt magában.
Pontszám: 8.72