Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Top szintlépés lassítása
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
381. hozzászólás - 2012.05.10. 18:06:59 (Válasz Miklós #356 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.05.10. 12:16:24
Látom, van aki nem érti még mindig, miért lenne erre a változásra szükség. Megpróbálom elmagyarázni érthetőbben.

1.) Tehát a változás egyik elsődleges célja, hogy a legaktívabb játékosok ne legyenek büntetve azért, mert rendesen játszanak.

2.)
legyen lehetősége bárkinek arra, hogy az élre törjön.

3.) nincs kapacitás arra, hogy egy teljesen különálló játékot fejlesszünk néhány embernek.Idézet: Miklós - 2012.05.10. 12:16:24


4.) Tehát a változás negyedik célja, hogy megtörje az egysíkú, egyhelyben üldögélős játék kényszerét.

És ne legyen félreértés: aki úgy gondolja, ő csakazért is jól érzi magát ott lent, és sose akar a top közelébe jutni, az ezt továbbra is megteheti ugyanúgy ugyanazokkal a módszerekkel, mint eddig...


Köszönjük az összefoglalót, ez eddig is teljesen érthető volt mindenki számára (legalábbis remélem).

Az a gond ezzel az orvosló tervezettel, hogy azokon a világokon, ahol az egymást követő helyezettek között akár 20 szint különbség is van, ott az automatikus vf-fel sem fog megoldódni a probléma, mert mindenki egyformán fog lassulni tőle. De még ha nem így lenne, akkor is rengeteg időbe kerülne, mire valaki 20 szint lemaradást utolér.
Mindenesetre célszerű volna külön-külön kezelni a világokat, mert a köztük lévő különbségek miatt nem lehet egy füst alatt konkrétan és korrekten orvosolnii ezt a problémát (talán csak extra KH-sokkal..). Illetve lehet, de az később előreláthatóan további gondokhoz fog vezetni.

Illetve továbbra is tartom azt, hogy - sajnos - a játék minden lehetőségének a kihasználása nem pár hét alatt vezetett addig, ahol most tart, már régen megtörtént, amit pontosan előre lehetett tudni. Aki ezt az utat választotta, pontosan tisztában volt azzal, hogy a játék lehetőségeivel versenyzik, nem pedig a többi játékossal, illetve hogy kizárja magát bizonyos lehetőségekből. Az bizonyára frusztráló, hogy évek óta ugyanazt a karaktert üti naponta 10*(de akkor is egy szabad akaratból született döntés eredménye ez!), és érthető, hogy ezeket a játékosokat nem szeretnétek elveszíteni. Egyértelmű, hogy ezt kezelnetek kell.

Értjük, hogy mik a céljaid, és miért, de ugyanakkor azt is figyelembe kell venned, hogy a megoldás igazságos és korrekt legyen (többször elhangzottak miért). Jelen állapotában pedig nem az, és nem feltétlen oldja meg a problémát, ellenben újabbakhoz vezethet. Az észrevételek és kritikák nem ellened/ellenük szólnak (ez alól esetemben kivétel, amikor ferdítésekkel próbálnak magyarázni valamit, hogy az már pedig nem jelent előnyt/hátrányt), hanem igyekeznek rávilágítani annak hátulütőire.

Említetted korábban a világok közötti portyázás lehetőségét, és hogy lenne rá egy jól működő és megvalósítható koncepciód. Meg lehetne tudni erről többet? Könnyen lehet, hogy gyógyír volna (legalábbis az alapja) a mostani gondokra, és a jelenlegi tervezetnél korrektebb lehetőségeket rejt magában.
Pontszám: 8.72
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
382. hozzászólás - 2012.05.10. 18:13:40 (Válasz Craslorg #379 hozzászólására.)
Oksa Cras, át fogom írni... Gondolkodtam melyiket válasszam, a Google meg ezt dobta elsönek. Régen használtam ezt a szót, elfelejtettem hogy kell írni...
A pihenéseim száma maxon van AF-böl és relik által. A szaki max fölé tolós dolgot meg egyenlöre nem erre fogom elcseszni.

Lehet hogy pihenhetek sokat, de én játszani akarok az alatt az idö alatt amikor ráérek. Magas szinten már marha nagy pofonokat lehet bekapni. Hamar elmegy az ép a mágikus regen mellett is. Mivel nem vagyok optimalizátor nem fogok emiatt pihengetni és az 5 óra is sok idö a számomra. Ha az elöttem lévök belassulnak sokkal többen fognak leverni és a szakijaim és AF-im ellenére attól tartok állandóan kevés lesz az épem. Szerintem ettöl jogosan tartunk... Valószínüleg 35 percenkét fognak ránk járni, ha volt egy kis eszük az ellenfelek hiánya miatt, akkor már rég ekkora a kontinuum szükítésük. Mi vehetjük a sok lötyit, ök meg erösödhetnek... Nekik ez jutalom lesz! Ez a szerény meglátásom...
A hozzászólást Klarinét módosította 2012.05.10. 18:15:58-kor
Pontszám: 7.81
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
383. hozzászólás - 2012.05.10. 20:02:05 (Válasz Klarinét #382 hozzászólására.)
Idézet: Klarinét - 2012.05.10. 18:13:40
Valószínüleg 35 percenkét fognak ránk járni, ha volt egy kis eszük az ellenfelek hiánya miatt
Akinek van esze, az max akkor fog rád járni 35 percenként, ha dől belőled a LE. Ellenkező esetben a KH-t jobban megéri ütni. Persze mindenhol vannak játékosok, akinek hobbija az állatok bedarálása, és akár tizedszer is megtámadnak az adott napon, mert még van szusz benned, hiába kapnának a KH-ból dupla annyi LE-t.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.70
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
384. hozzászólás - 2012.05.10. 21:15:18 (Válasz Ariel #383 hozzászólására.)
Ariel, nekünk még van azért annyi ellenfelünk hogy megtöltsük a kínzókamrát. Késöbb ez már tuti hogy nem így lesz és minden lehetöséget meg fogunk ragadni hogy küldizhessünk. Ugyanúgy rá fogunk járni a rendes játékosokra mint a KH-ra. Nincs is ebben semmi rossz.
Csak éppen nem szeretném azt hogy az eddigi ellenfeleimnél még többen küldiznének rajtam mert kibírom a varit meg a 6 harci kört.
Ha be lesz vezetve ez a dolog hát esküszöm hogy magasról le fogom kakilni a vadászatot és csak portyázni fogok. Szarrá fogom azokat verni a környezetemben akiket legyözök, ha kell napi 10-szer is oda fogok látogatni egy helyre.

Ha Miklósék úgy akarják összehúzni a mezönyt hogy extra bevételhez juttatják az élmezönyt a lassabb szintlépéssel, hát akkor mi is tudunk az ellen tenni hogy utolérjük öket. Ezzel csak még jobban le fogja lassítani a játékot a JV, eszem ágában sincsen gyorsabban utolérni az elejét mint azt az eddigi normális fejlödés lehetövé teszi.
A hozzászólást Klarinét módosította 2012.05.10. 21:31:55-kor
Pontszám: 7.82
kedvelt tagKabokaFérfi
Végzetúr tehetség
112 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
385. hozzászólás - 2012.05.10. 21:16:16 (Válasz Ariel #383 hozzászólására.)
Es persze az ismetelheto kuldik miatt sem fogjatok az alulrol utotavba erkezoket utni ugye? Hat persze:)
Teljesen folosleges itt csurni, csavarni a szot, a top belassulva ugyanazt az LE mennyiseget tudja megszerezni mint eddig, es a magasabb szintjuk miatt erosebb cuccokkal, a KH-n felhizva leagyonveri a felzarkozokat. Ez csak nekik jo, senki masnak.
Ez a koncepcio atdolgozasra var, jelenlegi formaban teljesen vacak. Mit kell ezt oldalakon keresztul analizalva vitatni?
Pontszám: 6.95
népszerűtlenRém rendesFérfi
Végzetúr tanonc
18 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
386. hozzászólás - 2012.05.10. 21:16:38
Hali mindenki . Nekem ez egyáltalán nem tetszik mert a top 20 után lévők szívnak a legjobban . Mivel az utána lévők kb durván 500-1000 kisebb a Tulajdonság-összegük. Ezt mivel tudjátok kompenzálni ?
Pontszám: 5.50
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
387. hozzászólás - 2012.05.10. 21:25:36 (Válasz Rém rendes #386 hozzászólására.)
Ezt nem értem... Mire célzol?
Amennyivel nagyobb a TÖ-ük annyival nagyobb a szintjük is. Mire odajut az ember fia/lánya ugyanolyan erös lehet ha jól fejleszt.
Itt arról megy a diskuráció hogy több tp-ért menne a szintlépés az elejének és így több LE-hez jut szintenként.
Aki felzárkózik rájuk ütötávon belül az bedobhatja a törülközöt, bokszzsák lesz belöle. A magas szintüek azon kívül hogy le lesznek lassítva extra jutalmat is kapnak ez által, "ellenfelük" is lesz és extra tápjuk is szintenként.
Pontszám: 7.82
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
388. hozzászólás - 2012.05.10. 22:17:25 (Válasz Kaboka #385 hozzászólására.)
V1-en végigkérdezheted az ütőtávomban levő játékosokat, hogy milyen sűrűn ütöm őket. Meg fogsz lepődni a válaszukon...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.80
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
389. hozzászólás - 2012.05.10. 22:27:29 (Válasz Klarinét #384 hozzászólására.)
Ahoz, hogy megtöltsd a kamrát, elég mindenkit napi egyszer bevinni, nem kell 10x megtámadni. Minden későbbi támadás fölösleges, ha nem tudsz tőle rabolni. A KH-ból nagyobb eséllyel lehet LE-t szívni, sokkal gyorsabban gyógyulnak, így minimális eséllyel ájulnak el.
A maximális ütőtávba lefelé ütni egyébként sem éri meg, nagyon gyatra mennyiségű LE-t termel így az EH.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.10
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
390. hozzászólás - 2012.05.10. 22:39:28 (Válasz Ariel #388 hozzászólására.)
Annak a szövetségnek a tagjai közül párat napi egyszer talán, akinél épp a HT van, vagy valami ehhez hasonló, ha jól sejtem.

*Helyesen sejtettem.
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2012.05.12. 00:50:14-kor
Pontszám: 7.16
kedvelt tagKabokaFérfi
Végzetúr tehetség
112 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
391. hozzászólás - 2012.05.10. 22:57:32 (Válasz Ariel #388 hozzászólására.)
Ezzel aztan mindenkit meggyoztel, meg engem is. Komolyan, ez mar vicc kategoria... Reszemrol ennyit errol.
Pontszám: 5.73
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
392. hozzászólás - 2012.05.10. 23:14:05 (Válasz Ywgarrd #390 hozzászólására.)
Megnéztem, idén 420 portyát nyertem játékosok ellen, míg a KH ellen több mint 4700-at.
Kaboka: Kiraktam egy csatát idén januárról, megnézheted a győzelmeim számát, összevetheted a mostanival...
A hozzászólást Ariel módosította 2012.05.10. 23:16:55-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.80
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
393. hozzászólás - 2012.05.11. 06:41:11 (Válasz Ariel #389 hozzászólására.)
Nem értettél meg... Nem a kínzóhoz kell a "napi" 10 támadás. Én is tudom hogy ahhoz egy is elég.
Neked elég jó karid van az átlaghoz képest. Valszeg az összes KH-st megreggelized amit elérsz. Na, mi akik az átlaghoz tartozunk nem mindannyian vagyunk ilyen szerencsések. A napi 10 csak egy példa volt. Óránként támadhatom jelenleg az ellenfeleket, sokszor a számomra üthetö KH sem gyógyul olyan gyorsan mint szükségem lenne rá. Kénytelen vagyok visszajárni a játékosokra is. Most még kis számban teszem ezt, de ha abbahagyom a vadászatot akor tuti hogy többszörösére emelkedik a látogatásaim száma.
Azt mondod a kristályoknál mindig van LE, majdnem 90% lélekszívással alig hozok tölük valamit. Pedig nem üres zsebbel portyázok.
Az EH nagyon leütve is jobban fizet mint a vadászat, ha egy kicsit kevesebb jön mint az optimális ütötávon belül, akkor is jobban meg fogja érni nekem. Persze erre csak akkor állok át ha Miklós kötöféket akaszt az élmezönyre.
A hozzászólást Klarinét módosította 2012.05.11. 06:42:06-kor
Pontszám: 6.57
kedvelt tagRazorFérfi
Végzetúr mester
342 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
394. hozzászólás - 2012.05.11. 07:08:35 (Válasz Klarinét #393 hozzászólására.)
KH-t üsd háború alatt. Akkor lesz LÉszívás LÉ-d.
V1 -Razor -Az Ősmágia sötét ösvénye
Pontszám: 7.73
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
395. hozzászólás - 2012.05.11. 07:27:06 (Válasz Klarinét #393 hozzászólására.)
A KH- ellen az LE-szívás 40%-ban maximalizálva van.
Pontszám: 7.61
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
396. hozzászólás - 2012.05.11. 09:28:53 (Válasz Razor #394 hozzászólására.)
KH-val csak szívás a háború:
- beütnek 15% alá is
- nem lehet őket támadni 35 percenként
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 5.76
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
397. hozzászólás - 2012.05.11. 10:30:42 (Válasz Ywgarrd #377 hozzászólására.)
Nagyon korrekt hozzászólás, nagy részével egyet is értek. A hozzászólásodból a lényegi részeket akartam kiemelni, egyáltalán nem volt megmásító szándékom, egyszerűen herótom van attól, ha valaki úgy válaszol (gyakran egy sorban), hogy beidéz egy 30 soros levelet.

Abba nem akarok belemenni, hogy a Miklós által felvázolt megoldás mennyire jó / nem jó, mivel nem játszom aktívan. Viszont saját bőrömön tapasztaltam, hogy a probléma létezik, részben emiatt hagytam abba a játékot.
Másrészről pedig úgy gondolom, vannak helyzetek, mikor nem az igazságosságot kell nézni. Például a VF bevezetése után (ami elvben mindenkinek rendelkezésére állt és sehol nem volt még EH) a játékosok nagy része duplázni tudta a LE/TP arányát. A top nem, mert ott ez öngyilkosság lett volna (többen megpróbálták, én is). Szerintem az sem volt igazságos, amellett, hogy előre lehetett látni, mekkora problémákat fog szülni. (Ugyanilyen problémának tartom a KH-t, ami bár érdekes színfolt, de tény, hogy a VF miatt szétszakadó mezőny hívott életre.)

Ami pedig a top után jövőket illeti: igen, ott a helyzet még vacakabb, ott is voltam, tudom. De erről is az a véleményem, hogy ezt sem szabad környezetéből kiemelve kezelni. Itt nem az a speciális probléma, hogy a top 20 szinttel lefelé ütve csapja szét az utána jövőket (legfeljebb a mezőny ritkulása miatt töményebben jön elő), hanem a játék általános problémája, hogy óriási erőkülönbséggel rendelkező karaktereket harcoltat egymással, ahol az egyik fél teljesen esélytelen. Tök mindegy, hogy top-ról és az utánuk jövőről, vagy pókról és farmról beszélünk - és totálisan ez jellemzi a bajnokit is. Ezt a problémát kellett volna megoldani legalább 3 évvel ezelőtt. A mostani változás esetleges bevezetése, a KH, az ütőtáv kiterjesztése, EH, VF, mind-mind csak tüneti kezelés, ami hosszabb távon még több problémát okoz.

Többször leírtam, milyen megoldásokat lehetne ezek megoldására bevezetni: a lényegesen gyengébb karakter ütéséért ne járjon jutalom (LE, küldetés teljesítés, TP - így ha ilyet támadsz, erőforrást pazarolsz el). Hozzád mérhető erősségű, vagy erősebb karakter legyőzésért viszont a mostani többszöröse járjon (és itt erősség alatt nem a szintet értem). Ha lesz világok közötti portyázás (amit részben ezek a problémák hívnak életre, gondolom a ritkuló mezőny miatt itt lehetne ellenfeleket találni), ott mindenképpen valami hasonló bevezetését javasolnám.
Pontszám: 8.63
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
398. hozzászólás - 2012.05.11. 13:03:52 (Válasz Jeriko #397 hozzászólására.)
Pontosan. Ezek tüneti kezelések voltak csupán, a probléma pedig egyre súlyosbodik. Pont ezért kell a célnak annak lenni, hogy ez a tendencia ne folytatódjon.

A javasolt módosításaid túlmutatnak a jelenleg taglalt problémán, ugyanakkor kapcsolatban is vannak vele. De ezek már a játék egészét érintenék.
Elég meredekek. Ha már a játék eleje óta így működnének, akkor nem lenne semmi gond. (Persze utólag könnyű okosnak lennem..) Viszont ha teszem azt mostantól kerülnének bevezetésre, akkor egyértelműen bebetonozódnának a már kialakult különbségek. Ugyanakkor az is igaz, hogy nem nyílna még jobban az olló (legalábbis az üteme csökkenne). Egy ilyen megoldás minél később kerül bevezetésre, annál inkorrektebb. Ám ha elősegítené a gondok megoldását, akkor (és itt most erősen az érdekem ellen beszélek) maximálisan támogatnám. Ezt nehéz megítélni. Ugyanakkor megértem azokat is, akik az ilyen drasztikus változtatások után háborognának (jegyzem meg, érhető okokból és teljesen jogosan). Kérdés, vannak-e ennél igazságosabb, ugyanekkora hatásfokú lehetőségek. Remélem, erre igen a válasz. A jelenleg vitatott témában pedig elég egyértelműen igen szerintem.

Egy dologban mindenki egyetért itt a fórumon. Ezek a problémák valósak, meg kell oldani őket, nem pedig toldozni-foldozni.
Pontszám: 6.81
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
399. hozzászólás - 2012.05.11. 15:47:16 (Válasz Jeriko #397 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2012.05.11. 10:30:42
Többször leírtam, milyen megoldásokat lehetne ezek megoldására bevezetni: a lényegesen gyengébb karakter ütéséért ne járjon jutalom


Vajon mennyire bonyolult megfogni egy olyan definíciót, hogy lényegesen gyengébb? Ha egy adott karaktert ütök, de ő manakonstis cuccban van már nem járna a jutalom? Ha gyakoroltatja az állatait?
Pontszám: 6.93
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
400. hozzászólás - 2012.05.11. 17:14:00 (Válasz Kocos #399 hozzászólására.)
Aki prémes és van kényelmi funkciója annak lehetne bónusz, hogy az öltözetek közül az egyik slotot amit annak jelöl ki azt veszi figyelembe ha megtámadják függetlenül attól, hogy mi van rajta.

Hogy van-e állat vagy nincs azt meg ne vegye figyelembe a "gyengeségszámítás". Főleg, hogy akkor már nézhetné azt is, hány van nála, mekkora szintű, van-e az állat(ok)nak felszerelése, milyen, van-e familiáris, milyen, hány - ennyi jut most eszembe állatoldali csatát befolyásoló tényező.

Hajrá, repkedjenek a mínusz pontok, túl meleg van a napon, a felhő alatti árnyék jobb lesz
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 6.84
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!