Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Top szintlépés lassítása
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
261. hozzászólás - 2012.05.08. 07:12:57 (Válasz Ariel #257 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2012.05.07. 23:25:00
A szintlépés lassítása már nagyon rég óta a játékban van. Magas szinten ez kb 0,5% szintenként. Tehát minél magasabb szintű egy karakter, annál több erőforrásába kerül, hogy szintet tudjon lépni. Ez nem relatív lassítás, hanem teljesen rögzített. Ha egy 140-es kari 20 nap alatt lép szintet, az 180-ik szinten már 24 napjába fog kerülni. Ez is megér 2-3 pók bölcsességet évente


Ugyanakkor ez mindenkire egyforman vonatkozik, nem szelektiven.
Pontszám: 6.93
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
262. hozzászólás - 2012.05.08. 07:14:00 (Válasz Craslorg #260 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.05.08. 07:05:06
Idézet: Ywgarrd - 2012.05.07. 20:50:31
Elvilega szintlépés lassítására lett kitalálva a visszafogott fejlődés.

Nem, a gyengébbek segítésére lett kitalálva, de hirtelen 95%-a a játékosoknak rájött, hogy ő "gyengébb" és kifejlesztette (mert LE/TP aránya kedvező volt).


A gyengebbek segitese a szintlepes lassitasa altal.
Pontszám: 6.93
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
263. hozzászólás - 2012.05.08. 08:01:34 (Válasz Kocos #261 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.05.08. 07:12:57
Idézet: Ariel - 2012.05.07. 23:25:00
A szintlépés lassítása már nagyon rég óta a játékban van. Magas szinten ez kb 0,5% szintenként. Tehát minél magasabb szintű egy karakter, annál több erőforrásába kerül, hogy szintet tudjon lépni. Ez nem relatív lassítás, hanem teljesen rögzített. Ha egy 140-es kari 20 nap alatt lép szintet, az 180-ik szinten már 24 napjába fog kerülni. Ez is megér 2-3 pók bölcsességet évente


Ugyanakkor ez mindenkire egyforman vonatkozik, nem szelektiven.


Ha a szintet nézzük, akkor egyformán vonatkozik, ha a pozíciót a toplistán, akkor nem. A mostani javaslat pedig pont a fordítottja, nem a szintet nézi, hanem a pozíciót.

Utóbbinak pl megvan az az előnye, hogy a játék tempója nem lassul tőle évente 20%-ot.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.70
fórumozóYoghiii yoNő
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
264. hozzászólás - 2012.05.08. 09:06:14
Hm szóval megint elérkeztünk a "pénzbeszél" részhez...
Ennek mondjuk én személy szerint nem örülök, de ez mozgatja a világot.

Szerintem az kevesebb kóddal járna, ha ők lentebb is támadhatnának és bizonyos százalékkal kisebb lenne a TÖ-jük, mert azért ugye még lejjebb támadni fullos TÖ-vel igazságtalan lenne, és esetleg a sebzésükből is lehetne %-ot vonni, és/vagy nem használhatnának csak olyan szintű fegyót, amit csak az azon a szinten levők elérhetnek.

De még mindig nem értem, hogy miért kell ezzel büntetni az alacsonyabb szintűeket. Ha nem akar vki haladni akkor nem játszik, ha meg akar akkor úgyis fejlődik. Ha mással nem is de az AF pontokkal tutira.

A szövetségek tudnak házon belül kommunikálni és a küldijeiket úgy időzíteni, hogy a többségnek megfeleljen.. mert ugye az sem jó mindenkinek..

Ez egy kicsit OFF, de meg kell emlékezzek róla:
Meglátásom szerint a templom amúgy is lassítja a játékot, legalább is az enyémet biztosan, mivel őskövet nem akarok rá költeni, söt a második dekrétumot sem vagyok hajlandó kiperkálni, így szépen pihengetek május 10-ig, és reménykedem abban, hogy legközelebb kapok egy értelmesebb templomot. Holott eddig ha összegyűlt a 400 CSP elvadásztam, oszt jól van most meg van 400 CSP és várok...várok...várok...
Meg ahogy a jelenlegi csapatomat áttekintem mintha lassult volna a haladásuk, bár határozottan az építők TÖ. SZÖjük nagyobb mértékben változott, mint szokványos.

Összesítve engem nem nagyon érint a top 20-ba kerülés még a 100ba se így csak annyit fogok látni, hogy az elején levő játékosok még nagyobb hátszelük lesz mint eddig, -egy-egy TÖ fejlesztése, nekik már jó sokba kerül. -de a többi játékoshoz képest, ha nem nagy mértékben, de mégis csak nö a különbség.

Mivel ez a top20 -ra van kihegyezve, szavaztassátok meg őket...
Mi meg majd hőzöngünk ahogy szoktunk:)

------------------------------------------------------------------------
Meghalt Mátyás oda az igazság
A hozzászólást Yoghiii yo módosította 2012.05.08. 09:09:52-kor
Pontszám: 5
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1123 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
265. hozzászólás - 2012.05.08. 09:08:16 (Válasz Csemii #256 hozzászólására.)
smsért LEt
Pontszám: 5.43
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
266. hozzászólás - 2012.05.08. 09:12:56 (Válasz Ricskosz #265 hozzászólására.)
Ilyen van. Úgy hívják hogy lélekkút kisütés.
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.84
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
267. hozzászólás - 2012.05.08. 09:18:39 (Válasz Yoghiii yo #264 hozzászólására.)
Idézet: Yoghiii yo - 2012.05.08. 09:06:14
szépen pihengetek május 10-ig, és reménykedem abban, hogy legközelebb kapok egy értelmesebb templomot. Holott eddig ha összegyűlt a 400 CSP elvadásztam, oszt jól van most meg van 400 CSP és várok...


Attól még, hogy a jelen templomod nem tudod/akarod megcsinálni nem állt meg az élet/játék, nyugodtan tevékenykedj, attól max előnyösebb helyzetben leszel hátrányod biztos nem lesz.

A templom nem lassítja a játékot, kifejezetten meggyorsíthatja - azoknak akik minél hamarabb akarják az előnyeit begyűjteni és élvezni.
Szerintem azokat lassítja akik nem a megoldását keresik, hanem a hátrányait.
És azokat gyengíti akik az ősköves dolgokat (vagy türelmességet igénylő küldiket) LE-vel váltják ki.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.11
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
268. hozzászólás - 2012.05.08. 09:21:44 (Válasz Yoghiii yo #264 hozzászólására.)
Idézet: Yoghiii yo - 2012.05.08. 09:06:14
Holott eddig ha összegyűlt a 400 CSP elvadásztam, oszt jól van most meg van 400 CSP és várok...várok...várok...

Miért? Most nem vadászhatsz a templomtól függetlenül? Vagy a templom előtt nem vadásztál? Ez egy igen gyenge lábakon álló érvelésecske a templommal kapcsolatban.Semmi köze a kettőnek egymáshoz.
Pontszám: 8.41
kedvelt tagChefmanFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
269. hozzászólás - 2012.05.08. 09:22:39 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
ÜDV MINDENKINEK!!!!!!Szerintem az összes karakterre kikellene terjeszteni a dolgot.....
Pontszám: 6.67
kedvencJademasterFérfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
270. hozzászólás - 2012.05.08. 09:24:53 (Válasz Kvnoemi #259 hozzászólására.)
So-so. Uniformizálná a karakterek erőforrás oldalát. De mondjuk (pusztán egy asztali szerepjátékból kiindulva, amit dettó lehet "optimalizátorként" és "szerepjátékosan" játszani) elég sok olyan játék van, ami tisztán egyetlen erőforrásra épül fel (lásd: Tp), ha szintet lépsz erősödsz jelleggel. Ettől nem válnak egysíkúvá a karakterek, két harcos sem ugyanolyan. A különbséget én speciel nem hiszem, hogy ezen az oldalon kell megteremteni. Inkább a karakterek harci és/vagy egyéb taktikájában. Ha valaki kigyúrja magát kalandozni, az inkább szakikra (kaland szakértelmek pl) tolja ki a LE-t, de az is eredményez erős különbséget, hogy valaki ősmágusnak hiszi magát vagy éppen barbár állatnak. Az egyik akkorát sebez varázslattal, hogy jaj, a másik jóval könnyebben fog megcsinálni kábítós küldiket, meg több LE-t szívhat, stb, stb. Vagy ott van a bőr/aura evolúciója... A kivégzés szakértelem... Szóval én inkább ezen az oldalon változtatnék az uniformizáltságon, színesíteném tovább a lehetőségeket, nem a bevételi részen, mert ez fog így több morgást és nekikeseredést produkálni, mint az, hogy na vazze, ökör voltam, rosszul osztottam a pontjaim, változtassunk. De mindenesetre magánvélemény volt és köszi a reakciót
V2 - Bagatur Kazarin
V3 - Aimerick
Egy régi motoros, akinek mégsem sikerült egészen leszoknia... Talán feltámad poraiból...
Pontszám: 8.13
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
271. hozzászólás - 2012.05.08. 09:42:02 (Válasz Ariel #263 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2012.05.08. 08:01:34
Idézet: Kocos - 2012.05.08. 07:12:57
Idézet: Ariel - 2012.05.07. 23:25:00
A szintlépés lassítása már nagyon rég óta a játékban van. Magas szinten ez kb 0,5% szintenként. Tehát minél magasabb szintű egy karakter, annál több erőforrásába kerül, hogy szintet tudjon lépni. Ez nem relatív lassítás, hanem teljesen rögzített. Ha egy 140-es kari 20 nap alatt lép szintet, az 180-ik szinten már 24 napjába fog kerülni. Ez is megér 2-3 pók bölcsességet évente


Ugyanakkor ez mindenkire egyforman vonatkozik, nem szelektiven.


Ha a szintet nézzük, akkor egyformán vonatkozik, ha a pozíciót a toplistán, akkor nem. A mostani javaslat pedig pont a fordítottja, nem a szintet nézi, hanem a pozíciót.

Utóbbinak pl megvan az az előnye, hogy a játék tempója nem lassul tőle évente 20%-ot.


Na tisztazzuk. Az a szabaly ami mindenkire egyforman ervenyes az akarmit nezel mindenkire egyforman ervenyes. Legfeljebb nem egyforman hasznalja ki. Teljesen mindegy, hogy szintet nezel vagy poziciot. Az adott szintet mindenki el fogja erni egyszer, mogotte is jonnek alacsonyabb szintuek, tehat pont ugyanugy fog ra hatni.

Most nezzuk az elonyoket hatranyokat a ket modszer kozott. Amit te felhozol mint elony, az olyan mintha ez a modositasi tervezet egy olyat valtana ki, mint ami most is van, vagy azaltal, hogy az megszunik, vagy azaltal, hogy nem no tovabb. Ezek egyikerol sem volt szo, tehat ez nem igaz. Magyarul ha az utobbi - ertsd a jelen lassitasi tervezet - nem valosul meg, akkor sem lassul a jatek tempoja 20%-ot. Sot. Valojaban a jatek pont akkor fog lassulni, ha bevezetesre kerul az uj szabaly. Tobb tenyezo miatt. Egyreszt az elboly direktben lassul, az abbahagyasok miatt ez az elboly egyre jobban kiterjed majd, a lassul ezzel lefele gyuruzik, majd amikor kialakulna egy olyan tomor uldozoboly, ami tolja maga elott a topot, meg akkor is marad a lassulas ket okbol: egyreszt mert uldozoboly sebessege tolja az elbolyt, es az eleve lassabb, masreszt meg mert a plusz TP-t a top szintlepeseihez csak ki kell termelni, meg akkor is, ha nagyobb feluleten oszlik el.

Nezzuk a hatranyait: teljesen igazsagtalan. Akar elonynek akar hatranynak tekintjuk latszik, hogy egy eddig ismert kockazatokkal es mellekhatasokkal rendelkezo strategiat buntet vagy jutalmaz. Az elkarakter fejlesztesenek - hidd el tudom - vannak hatranyai es elonyei. Mindenki szepen eldonthette, hogy a hatranyok es az elonyok hol vannak a szamara idealis aranyban, es eszerint allithatta be jatekstilusat. VF-ezik, szingularist hasznal, TP-t ado targyat hasznal, lefele vagy felfele tamad, inspiratorozik, reflexek konyvet hasznal. Ez ugye eleg szeles repertoar, amivel lehet befolyasolni, hogy mennyire legyen gyors a fejlodes uteme. Ebbe mestersegesen belenyulni mindenkeppen igazsagtalan - hangsulyoznam, hoyg akar buntetunk, akar jutalmazunk, mert megvaltoztatjuk a dontes alapjat kepezo tenyeket.

Olyan ez, mintha bemennek a boltba kineznek egy farmernadragot 10000 Ft-ert, majd a kasszahoz erek, kifizetem, es lehet, hogy ekkor derul ki
a/ a masik nadrag amit neztem, es szinten 10000-re van bearazva az 5000-be kerul
b/ ez a nadrag valojaban 15000-be kerul
de a dontesemet mar nem masithatom meg, nem vehetem meg a masikat, nem allhatok el a vasarlastol.
A tenyek amikre a dontest alapoztam megvaltozik, es a latszolag jo dontes azonnal roppant rossz dontesse valik.

Termeszetesen vannak szituaciok, amikor modositani kell. Mondjuk elutottek az arcimket, ezert hianyzik rola egy nulla. A vegzeturban is sok ilyen eset fordult elo, ilyenkor a jatekvezetes igyekezett biztositani azt a lehetoseget, hogy mindenki azonos mertekben profitaljon a hibabol, illetve senki se szenvedjen hatranyt. Tobb kevesebb sikerrel. Lasd 100 kuldi helyett 50 kuldinel meghuzott hatar az ismetelhetoknel, pechpontok kiosztasa visszamenoleg, stb.
Itt viszont arrol van szo, hogy a 3,5 eve vitt strategiat akarunk drasztikusan megvaltoztatni. Jutalmazni? Buntetni? Mindegy. Ahhoz, hogy valaki a megvaltozott kornyezethez alkalmazkodjon minimalisan 3,5 evre lesz szukseg.
Pontszám: 8.98
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
272. hozzászólás - 2012.05.08. 09:44:10 (Válasz Jademaster #270 hozzászólására.)
Idézet: Jademaster - 2012.05.08. 09:24:53
Vagy ott van a bőr/aura evolúciója... A kivégzés szakértelem... Szóval én inkább ezen az oldalon változtatnék az uniformizáltságon, színesíteném tovább a lehetőségeket

Ez jó ötlet. Szerintem az a fő oka az "egyenkaraktereknek", hogy mindenkinek minden fejlesztés ugyanannyiba kerül. Ha lenne olyan specializálódási lehetőség, hogy kiválasztunk bizonyos előre kijelölt szakik (esetleg tulajok) közül egyet amit olcsóbban fejleszthetünk, de nem lehet váltogatni, mint az ultraspecet hanem végleges (esetleg vmi "ultraritka" lehetőség lehetne újraosztásra, mint az állatok szakipontjainál, de tényleg nagyon drága és/vagy ritka lehetőség legyen) akkor más-más irányba fejlődhetnénk és talán izgalmas csatákat is vívhatnánk egymással.

Érdemes ezen gondolkodni, hogy milyen irányok lehetnének vagy alapból megvalósíthatatlan/hibás/rossz ötlet?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.11
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
273. hozzászólás - 2012.05.08. 09:45:55
Meg egy aspektus. Midenki az utoleresrol elmelkedik, pedig nem ez a tervezet egyetlen buktatoja. Mi van ugyanis akkor, ha az elorebb levo karakter nem el a visszamaradas lehetosegevel, hanem ha teszemazt 25%-kal no a szintlepese fo rivalisahoz kepest (peldaul egyikuknel 0%, masikuknal 25% a lassitas), akkor igyekszik 25%-kal tobb TP-t szerezni, mint eddig. A szintlepesi sebesseguk aranya ezzel nem valtozik, viszont aki tobb TP-t szerez, az 25%-kal tobb AF pontot szerez, mikozben a LE bevetele egyertelmuen nem csokken, talan egy picit meg emelkedik is. Vajon ez mennyire igazsagos?
Pontszám: 7.95
kedvelt tagAmonhotepFérfi
Végzetúr tanonc
33 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
274. hozzászólás - 2012.05.08. 10:06:04
.
A hozzászólást Amonhotep módosította 2012.05.08. 10:43:53-kor
Pontszám: 1.56
népszerűRockatanskyFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
275. hozzászólás - 2012.05.08. 10:15:50
Véleményem szerint ez nem csak a top lassításáról szól, hanem a fejlesztések utolérjék a top-ot!
Pontszám: 7.32
kedvencJademasterFérfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
276. hozzászólás - 2012.05.08. 10:25:14 (Válasz Amonhotep #274 hozzászólására.)
Idézet: Amonhotep - 2012.05.08. 10:06:04
Vezessetek be új szakértelmet emiatt, aki TP-re hajt kapjon többet, aki meg lassulni akar, kapjon még kevesebbet az eddigieknél.


Ez semmiképpen sem jó megoldás Amonhotep. Nem lehet célunk a játékban a szintlépés további mérséklése, sőt, inkább esetleg eredeti szint felé közelítő felpörgetése jöhetne szóba. Ha még tovább lassulna a játék (márpedig a középmezőnyben, jelen viszonyok között mindenki kitolná a további Tp lassítást) az még drasztikusabban lassuló játékmenetet jelentene, ami egyrészt bevételkiesés a kft-nek és ez senkinek (nekünk sem) jó, másrészt halomra borogatná megint az erőviszonyokat egy huszárvágással, aminek gyanítom sok kárvallottja lenne. A topok ilyen lassításának ötlete szerintem sem jó, de a te megoldási ötleted sem igazán tetszetős, ha őszinte akarok lenni
V2 - Bagatur Kazarin
V3 - Aimerick
Egy régi motoros, akinek mégsem sikerült egészen leszoknia... Talán feltámad poraiból...
Pontszám: 8.75
kedvelt tagAmonhotepFérfi
Végzetúr tanonc
33 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
277. hozzászólás - 2012.05.08. 10:40:48
.
A hozzászólást Amonhotep módosította 2012.05.08. 10:44:07-kor
Pontszám: 1.56
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
278. hozzászólás - 2012.05.08. 11:45:13 (Válasz Prisma #233 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2012.05.07. 15:59:34
... ez egészen addig igaz, amíg úgy nem dönt az a bizonyos éljátékos, hogy máshogy gondolja. Mert mondjuk úgy dönt, hogy megszedi magát brutál LE/TP-vel fönt, aztán bevárja a tömeget, és jól elveri őket. Ezt nem lehet kimagyarázni, ez a játék történelmének legigazságtalanabb, legfelháborítóbb változtatása lesz, ha megvalósul.

Szerintem pl. a VF sokkal igazságtalanabb, mert hiába érvelsz azzal, hogy mindenki számára elérhető, de a játékkörnyezet miatt a top nem fejleszthette ki (ahogy nem is fejlesztették, és nem is ok nélkül).
Nem mellesleg ha körülnézel, nem a top-ban vannak a legjobb LE/TP arányú játékosok, és ennek sem a véletlen az oka. A póknak is megvan a lehetősége (sőt, több éve meg is volt), hogy a játékkörnyezetből származó előnyök miatt megszedje magát brutál LE/TP-vel alul, azután előre siessen és jól elverje a TOP-ot. Erre ráadásul már volt is példa, nem is egy.
Ez a változás szerintem a játékkörnyezet miatt kialakult igazságtalanságot próbálja mérsékelni.
Pontszám: 6.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
279. hozzászólás - 2012.05.08. 11:56:04 (Válasz Prisma #233 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2012.05.07. 15:59:34
Idézet: Miklós - 2012.05.07. 15:38:08
amelynek SEMMI jelentősége nincs az éljátékosok számára.

Mert mondjuk úgy dönt, hogy megszedi magát brutál LE/TP-vel fönt, aztán bevárja a tömeget, és jól elveri őket.


Prisma látszik, hogy soha nem volt topkaraktered
Úgy, hogy 1 éve nem vadásztam, és havi 5 portyát ha használtam maxos VF-el (amit 2 éve januárban toltam ki) 8. helyről le tudtam csúszni a 35. hely környékére miközben SOHA SEMMILYEN TP növelő hatásom nem volt.

Valamint a folyamatosan VF-ező játékosok 2,1X annyi LÉt termelnek azonos szint alatt mint a TOP (ha csak a vadászatot nézem, ha az időarányosan megcsinált ism küldi/kútkisütés/portyabőséget is, akkor még meredekebb ez a szám). Ezen fejlesztési ötlet MESSZE nem ad ekkora kompenzációt.

További adalék, hogy az általad feltételezett "bevárás" jelentősen kevesebb AFP-t (mivel 100. szintű volt a top mire bevezetésre került az AFP, azaz van 40 szintnyi hátrányuk minimum) és megcsinált templomot jelent azonos szintre!

Aki megáll a topban, annak kaszáltak hosszabb távon, míg aki pókoskodik, és feltornázza magát a top közelébe, az él mint hal a vízben
Pontszám: 7.52
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
280. hozzászólás - 2012.05.08. 12:04:26 (Válasz Kocos #271 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.05.08. 09:42:02
Magyarul ha az utobbi - ertsd a jelen lassitasi tervezet - nem valosul meg, akkor sem lassul a jatek tempoja 20%-ot.
Ezt szerintem te sem hiszed el. Két éve még hetente lehetett szintet lépni, mára odáig jutott a lassulás, hogy a végzet templomához kétszer egymás után nem lehet teljesíteni a dupla szintlépést 30 nap alatt. Tehát már két heti erőforrás sem elég egyetlen szintlépéshez. Akinek most két hét egy szintlépés, még annak is lassabb lesz egy év múlva 10-15%-al. Akinek most gyorsabban megy még, annak még jobban lassulni fog.
A szintlepesi sebesseguk aranya ezzel nem valtozik, viszont aki tobb TP-t szerez, az 25%-kal tobb AF pontot szerez, mikozben a LE bevetele egyertelmuen nem csokken, talan egy picit meg emelkedik is. Vajon ez mennyire igazsagos?

Mivel az AF képességek frissítésére szökőévente kerül sor, és még ezeknek is csak elenyésző része jelent valós előnyt, ami ráadásul az AF pontok töredékéből kifejleszthető, így ez még akkora zavart sem keltene, mint az, hogy Jóska kisebb térkapu stimulátort pörgetett a keréken, Pista meg végzet medált.
Az AF-nek ott van értéke, ahol kevés van belőle. Aki normál tempóban játszik, az már most sem tudja értelmes dolgokra költeni.
A hozzászólást Ariel módosította 2012.05.08. 12:05:14-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.70
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!