Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Top szintlépés lassítása
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3399 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
361. hozzászólás - 2012.05.10. 13:19:48 (Válasz Prisma #357 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2012.05.10. 12:45:25
megdöbbentően igazságtalan megoldást

Kivel szemben igazságtalan?

Craslorg: igen, sajnos nagyon nehéz minden világra különböző paraméterű szabályokat alkalmazni, nagyon megbonyolítja a fejlesztést. De ha meg tudjuk oldani, hogy világonként másképp legyen akár, megpróbáljuk. Egyébként attól hogy V1-en ez a probléma (még) nem érzékelhető, hosszú távon ugyanúgy elő fog jönni. Bár ahogy írod, a 3 év is már elég hosszú táv... És természetesen azért szavazunk az egészről, hogy tényleg csak akkor rakjuk ezt be, ha a játékosok tényleg akarják. Egyébként még erre visszatérve, az elmúlt években folyamatosan, irdatlan tömegben érkezett igény arra, hogy ezt a problémát oldjuk meg, és főleg a top játékosok részéről, tehát nyilván a probléma igenis létezik.
Pontszám: 7.53
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
362. hozzászólás - 2012.05.10. 13:20:12 (Válasz Miklós #356 hozzászólására.)
Ez a 10 pont, le a kalappal Miklós. Jómagam igencsak érintett vagyok, de nem tudtam volna ennél jobban megfogalmazni.

(Hozzáteszem, csak azért nem törölt még ki V2 TOP 20-ból a 4 CSŐCSELÉK tag, mert ennyire jól látod a problémát és látjuk a törekvést a megoldására.)
Pontszám: 7.82
népszerűpityuFérfi
Végzetúr mester
677 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
363. hozzászólás - 2012.05.10. 13:28:01 (Válasz Miklós #356 hozzászólására.)
1.) nem csak azok vannak lemaradva, akik a "nyerő taktika" fanok, hanem azok is akik később indultak.

2.) a "top farm" kategória mindig is meg fog maradni, mert ha utolérik akkor maximum egy szinten lesznek a náluk sokkal erősebb, több erőforrást elhasznált játékosokkal, csak épp nekik ("top farm") jellemzően alacsonyabb lesz a szakértelem és tulajdonságösszegük, DE legalább ugyanolyan felszerelésben lesznek laposra verve

3.) ez teljesen érthető, játéktechnikailag kellene olyasmiket fejleszteni, amelyik minden szinten egyforma kihívás....

4.) Az optimalizátorok esetében ez a változtatás teljesen hatástalan. Az, hogy az első 50 játékos lassabban lép szintet nem fogja befolyásolni a 1. ... 100. szintű játékosok tömegét, mert számukra csak az a rémkép fog eljönni, hogy azért nőnek fel a kicsi pókok, hogy a nagyok kisujjal lenyomják és megegyék őket ...
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 6.25
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
364. hozzászólás - 2012.05.10. 13:28:44 (Válasz Jeriko #360 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2012.05.10. 13:19:12
Kicsit durva a hasonlat, mivel amiről Miklós ír, az az, hogy a féllábúaknak (kisebbség - top) szeretne adni egy lábat (plusz) - ahogy ezt már te is kifejtetted és sérelmezted.

Valóban durva a hasonlat, de nem a konkrét igazságtalanságra próbált analógia lenni, hanem csupán azt szerettem volna illusztrálni, hogy attól, hogy egy probléma létezik, maga a probléma létének ténye ettől még nem válik elfogadható igazolásává akármilyen nagy marhaságnak.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.07
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
365. hozzászólás - 2012.05.10. 13:29:59 (Válasz Miklós #361 hozzászólására.)
Prisma véleményére nem igazán kellene adni: semmiben sem érint a változtatás egy 60. szintű pókot.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.60
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
366. hozzászólás - 2012.05.10. 13:32:14 (Válasz Miklós #361 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.05.10. 13:19:48
Kivel szemben igazságtalan?

Ezt már rajtam kívül is jónéhányan hosszan fejtegették.
Röviden: elvileg, potenciálisan (és hosszú távon) mindenkivel szemben igazságtalan, rövid távon azokkal szemben, akik a top ütőtávjában vannak, középtávon pedig azokkal szemben is, akik be fognak kúszni az ütőtávjukba.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.79
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
367. hozzászólás - 2012.05.10. 13:32:31 (Válasz pityu #363 hozzászólására.)
Idézet: pityu - 2012.05.10. 13:28:01
... azért nőnek fel a kicsi pókok, hogy a nagyok kisujjal lenyomják és megegyék őket ...


Na, ez az a kategória, amitől SOHA nem kell tartanunk!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.01
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
368. hozzászólás - 2012.05.10. 13:34:43
Miklós: ha azt a rendszert szeretnéd bevezetni, amit írtál a bevezetőben, lenne egy javaslatom:
Ahelyett, hogy a karakterek toplistában elfoglalt helyezése alapján lenne 5-5% a szintlépésben, ez lehetne szintfüggő: veszed az X. helyen álló játékost (20, 50, 100, 200), az aktuális szintje legyen Y. Mindenki, aki előtte áll a toplistában, kapna a saját szintje/Y szorzót a szintlépéshez szükséges TP-re. Tehát ha pl. a 2. helyezett 20 szinttel alacsonyabb az elsőnél, ott 5%-nál nagyobb különbség lenne, viszont ha ketten azonos szinten állnak, akkor ugyanakkora szorzót kapnának (függetlenül attól, hogy egyikük előbb szerepel a toplistán).

Így X-et akár magasra is lehet állítani (200), akkor a top ütőtávjában levőkre is hat, nem kell tartani attól, hogy beérik a top-ot.

Sőt, hogy prisma igazságérzete se sérüljön, hasson mindenkire! Legyen Y a top1 szintjének kétharmada, és mindenki kapja meg a saját szint/Y szorzót a szintlépéshez szükséges TP-re (felette kitolódik, alatt csökken a szükséges TP). Így biztos neki is jobban tetszik
A hozzászólást Jeriko módosította 2012.05.10. 13:45:24-kor
Pontszám: 7.25
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
369. hozzászólás - 2012.05.10. 13:50:23
Egyébként, ha tényleg muszáj ilyen típusú megoldás, akkor van egy pofonegyszerű változtatás, ami nagyságrendekkel igazságosabbá teszi az egészet: ne csak a szükséges TP nőjön, hanem hasonló arányban kapjanak kevesebb LE-t is, hogy a LE/TP arány ugyanaz maradjon. Vagy, még egyszerűbb, ha a TP, és a LE is csökken, ugyanakkora aránnyal.

Ez még mindig nem lenne az igazságosság csimborasszója (pl. küldetések pörgetése, vagy kalandok száma miatt stb.), de a jelenlegi tervezettel össze sem hasonlítható.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.50
népszerűpityuFérfi
Végzetúr mester
677 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
370. hozzászólás - 2012.05.10. 13:58:57
Talán megoldást jelenthetne a felzárkózásra, ha a kalandokat lehetne turbózni.

Ha valaki a kalandokra PP-t és CSP-t költ, és nincs benne a top50ben, akkor
(elhasznált CSP*normál vadászat TP)+
(elhasznált PP*legnagyobb felfelé ütőtávhoz járó TP)+
(elhasznált CSP*elhasznált PP) TP-t kapjon az adott szinten maximális vagy ahhoz közeli (ezt tudjátok mérni) LE/TP arány mellett,
HA a kalandot sikeresen megoldja.

Így aki akarja behozza a TOP50-et és nem gyengül számottevően közben.
ez lehet akár egy AF képességhez is kötve: Gyorsított Fejlődés (VF-fel együtt nem fejleszthető )
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 8.17
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
371. hozzászólás - 2012.05.10. 14:00:13 (Válasz Prisma #369 hozzászólására.)
Persze, akinek meg túl sok bajnoki érme van, attól vegyük el a felét. Kárpótlásként meg cseréljük fel az iq-ját a mágiájával, a támadását meg az egészségével!
A hozzászólást Alendaar módosította 2012.05.10. 14:00:36-kor
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.34
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
372. hozzászólás - 2012.05.10. 14:03:27 (Válasz Prisma #369 hozzászólására.)
Szerintem is ez lenne a jó megoldás, mint ahogy azt írtam a 343-346 hsz-ben.
Mellesleg ha nem jól alakulnak a dolgok, ezt a legegyszerűbb módosítani, neadj' Isten visszaállítani, a LE/TP maradt, még nyertek is a résztvevők annyit, amennyi plusz küldit, kalandot tudnak megcsinálni egységnyi TP-re.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.49
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
373. hozzászólás - 2012.05.10. 14:10:10 (Válasz Miklós #356 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.05.10. 12:16:24
nincs kapacitás arra, hogy egy teljesen különálló játékot fejlesszünk néhány embernek.


Most mégis ez történik. Raadásul a gond leginkbb azzal van, hogy a szintlépésekkel tartsátok a tempót, pedig ugye a sima szintlépéshez köthető fejlesztés pont nem tartozik ide, mivel az idővel mindenkit érint.
Pontszám: 6.93
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
374. hozzászólás - 2012.05.10. 14:10:37 (Válasz Offsboy #372 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2012.05.10. 14:03:27
Szerintem is ez lenne a jó megoldás, mint ahogy azt írtam a 343-346 hsz-ben.

Igen, ez ugyanaz, amit te is javasoltál, azzal az egyetlen különbséggel, hogy szerintem ezt nemhogy AF képességhez nem kellene kötni, hanem választhatóvá sem szabadna tenni. Mert biztos lenne olyan, aki nem fejlesztené ki az AF képességet/nem választaná ezt a működési módot, vagyis az ilyen játékosok számára a helyzet maradna ugyanaz, mint eddig. Ezért a legjobb, ha egyszerűen a top számára így működnének a képletek.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.10
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
375. hozzászólás - 2012.05.10. 14:35:04
Még jó, hogy nemmel szavaztam!
A TOP-ra vonatkozó módosításokat az alja-közepe óhaja alapján vezetik be?!
Nehogy már a sz@r húzza le a WC-t!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.63
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
376. hozzászólás - 2012.05.10. 16:43:23
Miklós minden elismerésem a tiéd, de most te vagy az aki nem érti, hogy miről beszélnek azok akik fel vannak háborodva.
Azzal, hogy több TP kell a szintlépéshez együt jár az, hogy több dolgot csinálhat egy adot szinten. Több a bevétel LE-ből és jobban fejlődik. Lesz esély utól érni, de nem lesz esély leverni.
Tömören kb ez a gond szerintem, de szóljatok, ha nem jól értem.
Pontszám: 8.60
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
377. hozzászólás - 2012.05.10. 17:36:53 (Válasz Jeriko #344 hozzászólására.)
1.
Az adott szbakaszból kérlek, ne csak a felét vágd ki, mert a többi nélkül nem ugyanazt a képet festi, amit írtam.

2. Teljesen egyetértek azzal, hogy a top nincs kapcsolatban a többi játékossa. Erer azonban nem az a megoldás, hogy azáltal hozzuk közelebb a rétegeket egymáshoz, mely alapján a top előnyben részesül a többiekkel szemben. Elvileg pont a mezőny összerázása lenne a cél, amikor is már lenne interakció a kategóriák között. Ha ez előre látható és megelőzhető, akkor ne abba az irányba történjen a fejlesztés, ami újabb és (talán) súlyosabb problémák kialakulásához vezet. Hiszen ha vf-et kapnak az elöl járók, akkor intenzívebb kapcsolatba kerülnek idővel az utánuk játszó réteggel. Ebből az összehasonlításból pedig abszolút nem fair, ha együtt van az eh és a vf.
Azzal a részével, mely szerint egy ingyen képesség megkapása nem feltétlen jelent tápot egyetértek szintén, csak az aspektussal nem, amely alapján megközelíted. Míg a pókoknál és vf-ezőknél a játékosok egymáshoz viszonyítva vállnak erősebbé/gyengébbekké a környezetüknél/átlagosnál, addig a top a játék csúcson pürgetésének lehetőségeivel van párhuzamban. Ez óriási különbség, ne feledjük el. Továbbá ez sem figyelmen kívül hagyandó, hogy a KH már évek óta jelen van a játékban a portya orvoslására, ráadásul igen tápos formában. Illetve az sem az előző pár hétben alakult ki, hogy nincs olyan hús-vér játékos, akit a top támadhatna. Ez nem új fejlemény, csak egyre súlyosabb. Azonban ezzel is tisztában van a top játékstílus kezdete óta minden illetékes. Mindezeket figyelembe véve, továbbra sem tartom korrekt megoldásnak a jelenlegi javaslatot.
Ha a játékból adódóan valami nem megfelelő, akkor azt nem inkorrekt fejlesztéssel célszerű orvosolni.

3. A mértéke teljesen mindegy szerintem, mert ha túl kevés, akkor a kívánt célt nem fogja elérni. A jelenleginél az sokkal jobb megoldás volna, ha bekerülne a top számára még x*75 kristály hordás, akiket nyugodtan csapkodhatnak, ezáltal probléma megoldva. Pluszba még ha kamrázhatók is lennének szint*y fix LE/napért, akkor még vonzóbbá válnának, és talán ösztönzőleg hatna az élbolyt követő rétegnek is, hogy felkapaszkodjon.


Annyit határozottan leszögezek, hogy nekem semmi gondom nincs azzal, ha valaki tápol, extra tápolási lehetőség válik elérhetővé a számára. Ez teljesen rendben van. de ne úgy kerüljön bevezetésre, hogy az egyenlő elbírálás elve abszolút ignorálva van.
Pontszám: 8.93
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
378. hozzászólás - 2012.05.10. 17:50:03 (Válasz Gtr2 #376 hozzászólására.)
Teljesen jól látod...
Nemrég ugrottam a toplista 2. oldalára. Minden csp-t el szoktam vadászni így is hamar zárkózok fel a többiekre.
Totál meg lesznek tápolva a hozzám képest elöttem lévök. Ha ezt bevezetik az eddigi X karakternél majd jóval többen vernek bele az aszfaltba és sokkal több lötyit vehetek magamnak mint eddig. Ugyanis a mágikus regen 8 óránként mükszik csak és az nekem nem elég.

Miklós írta egy hsz-ben hogy ebböl nem lesz gond, öt nem érdekli ha éjjel leverik a nagyok...
Hirtelen csak "kacagni" tudtam ezen, elég nagy naivitás azt gondolni hogy akiket beérünk majd, csak este meg éjjel fognak támadni.
Jó páran melózunk és pont ezekben az órákban érünk rá játszani.

Miklós, szerintem ez nem jó megoldás. Bár hogy mi lenne az igazi azt nem tudom. Az élboly megugrását a ti szabályaitok engedték meg.
Most hogy vissza akarod fogni öket, a több LE bevétel miatt nagyon meg fognak erösödni az öket követökhöz képest.
Fejlesztés helyett minket büntetsz azzal hogy boksz zsákot csinálsz belölünk a számukra.

Írtad hogy nem akarsz nekik külön fejleszteni... Miért is?
Elöbb utóbb mindenki eléri azt a szintet ahol most ök vannak, mindig tovább kell fejlesztened a játékot.
A szabályokat, szakikat és AF-pontokat ti hoztátok létre. Az élboly ennek alapján van ott ahol van.
Lehet hogy nincs kapacitásotok bövíteni a megváltozott helyzethez képest, de nem hiszem hogy amit most akarsz az fair megoldás lenne az élbojt követöknek. Szerintem sokkal több kárt teszel vele mint hasznosat.
A hozzászólást Klarinét módosította 2012.05.10. 18:14:40-kor
Pontszám: 9.37
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
379. hozzászólás - 2012.05.10. 18:00:59 (Válasz Klarinét #378 hozzászólására.)
Két megjegyzés. A mágikus regen ismételhetőségi ideje 5 óra alá is csökkenthető, AF-fel még lentebb. AF képességből kaphatsz napi +3 pihenést, másik AF-fel 1 óra alatt 100% ÉP-ben vagy 1 ÉP-ről, amennyiben ez neked jelenleg problémát okoz és ha bevezetésre kerül ez a fejléesztés, akkor tartasz tőle, hogy pláne nehézség lesz, akkor megéri kitolni őket.
Más: Nem szoktam a helyesírással foglalkozni, de kérlek: élboly
Pontszám: 7.61
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
380. hozzászólás - 2012.05.10. 18:05:41 (Válasz Miklós #361 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.05.10. 13:19:48
De ha meg tudjuk oldani, hogy világonként másképp legyen akár, megpróbáljuk.


Igen, javaslom az eredmények majdani ismeretében, hogy inkább legyen több idő a bevezetése (ha ez az eredménye 1-2 világon), de ha nem mindenhol, akkor legyen külön bontva.
Pontszám: 7.61
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!