Közben eszembe jutott egy pofonegyszerű megoldás a szövi küldetésekre. Ha teszem azt vki 50%-kal lassabban lép szintet, mert a 25. helyen áll, akkor a szintlépős küldinél minden szintlépése másfélnek számít, és a jutalom számításnál is minden TP, amit kap, másfélszeresnek számít, így nem lesz belőle semmilyen hátrány. Ha a jövőben jutalmazni fogjuk az adott időn belüli szintlépést, akkor szintén alkalmazzuk ezt a szorzót/osztót.
Az "inspirátor mindenkinek" javaslatról: ez teljesen igazságtalan lenne. A V5-ön azért van inspirátor effekt, mert ott nincs VF. A többi világon csak akkor lehetne inspirátor osztani, ha a VF megszűnne (sőt, talán akkor se, hiszen a VFből már sokan előnyre tettek szert a lassabb fejlődés árán).
Szintúgy felejtős az inkább "zárkóztassuk fel a többieket" javaslat. Aki a középmezőnyben van, úgy fél a TP-től, mint a tűztől. Amikor emberek küldetés teljesítésért (minimális mennyiségű) Tp-t kaptak a guta kerülgette őket. Szóval kötelező jelleggel nem fogunk elkezdeni szintlépést gyorsítani. (kivéve itt a folyamatban levő javaslat, hogy a VFesek fele TP helyett kérhessenek dupla LE-t). Opcionális jelleggel, nos, erre már most is van lehetőség...
Idézet: Kocos - 2012.03.15. 14:47:03 mert cafolni foglak.
Ööö... hol itt a cáfolat? Épp hogy engem igazolsz. Valóban azt állítottad, hogy te szeretsz rohanni. És ennek ellenére, végül valóban abbahagytad (törlés/karakter átadás/abbahagyás ebből a szempontból ekvivalens fogalmak). Persze próbálod magyarázni, hogy miért, de a valós ok az volt, hogy aki elöl megy, az egy másik környezetbe kerül, és mind1, hogy mi idegeli ki - akár a célpontok hiánya, akár az, hogy nem érez kihívást a játékban, akár az, hogy magas szinten ha nagyon elválsz a többiektől a kalandok próbaküszöbei nagyobbak - , a lényeg, hogy a végén mi történik.
Idézet: Kocos - 2012.03.15. 15:16:28 A topnak nem az a celja szerintem, hogy visszamaradjanak szintben a mezonyhoz, hanem az, hogy legyen portyacelpont
Igen, erre született a KH, amivel több probléma is van. Egyrészt, ez mesterséges ellenfél, tehát számos dologban eltér a normál játékosoktól. Kiszámítható módon viselkedik, bizonyos szempontból nagyobb táp, mint a normál karakterek (és ez az, ami igazán növeli a top és a mögöttük jövők közt a szakadékot, nem pedig az, hogyha csökkentjük a szakadékot akár az él lassabb fejlődése által). Lehetne még újabb ilyen mesterséges pve elemeket kitalálni csak a top játékosok számára. Végül azt látnánk, hogy két teljesen különböző játékot fejlesztünk a top és a többiek részére, és dupla annyi munkával fele annyi játékos elégedettséget érnénk el. Nem, ez SEMMIKÉPPEN sem megoldás, nem fogunk újabb KHt csinálni. Btw van olyan tervezet, hogy vmilyen módon a játékosok világok közt is tudjanak portyázni, ill. nagyobb távra lehessen bizonyos feltételekkel támadni, de ezek nem exkluzív, a topnak készülő ötletek, hanem mindenki számára elérhetők. De a top számára a kellő hatást csak a szintlépés lassítással fogják elérni.
Egyébként van itt egy félreértés. Sokan azt hiszitek, hogy a változás után az történne, hogy a középmezőnyben cammogó VFes hirtelen az élen találná magát. Szó sincs erről. Mindössze annyi történne, hogy a mezőny nem húzódna szét. Mondjuk most egy világon az 1. és 10. helyett között 15 szint előny van! Ez a differencia csökkenne le.