Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Top szintlépés lassítása
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
461. hozzászólás - 2012.05.17. 19:23:14 (Válasz Jademaster #457 hozzászólására.)
Egy ilyen változás nem végezné ki a pókokat. "Befagyna" a LE előnyük, aminek jelentősége ugyan egyre csökkenne a szintlépésekkel, de éveken át éreztetné még hatását. Az persze igaz, hogy a pók munkakör megszűnne, és nem lennének új pók karakterek.
A karakterek közötti erő különbség viszont ugyan úgy megmaradna, hiszen most is nagy különbségeket lehet összehozni portyával, ismétlődő küldikkel, stb.
Ilyen változtatást nyilván nem lehet megcsinálni már futó világokon.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.10
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
462. hozzászólás - 2012.05.17. 21:00:17 (Válasz Miklós #427 hozzászólására.)
Szuper, csak egy kérdés maradt: Mikor kerül be?
Pontszám: 7.57
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
463. hozzászólás - 2012.05.18. 09:04:52
Jo lenne felmerni most az elso 50 utotavjaban talalhato karakterek szamat karakterenkent (hordatol nyilvan eltekintve), es megismetelni ezt egy ev mulva. Eros a szkepticizmusom, hogy ez a megoldas 10%-nal nagyobb novekedest fog produkalni.
Pontszám: 6.94
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
464. hozzászólás - 2012.05.18. 10:17:48 (Válasz Kocos #463 hozzászólására.)
Nálad a zsebóra..

*Többi része tárgytalan, tévedésből kifolyólag. Kösz Mortu az infót.
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2012.05.18. 10:31:00-kor
Pontszám: 6.83
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2398 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
465. hozzászólás - 2012.05.18. 10:24:40 (Válasz Ywgarrd #464 hozzászólására.)
Coronita V2-es.
Pontszám: 7.44
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
466. hozzászólás - 2012.05.18. 11:26:41 (Válasz Ywgarrd #464 hozzászólására.)
Idézet: Ywgarrd - 2012.05.18. 10:17:48
Nálad a zsebóra...


Ezt értsem úgy, hogy ugorjak neki? V3-at megcsinálom, ha a többi világot is bevállalja 1-1 ember.
Pontszám: 6.94
kedvencJademasterFérfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
467. hozzászólás - 2012.05.18. 11:27:45 (Válasz Kocos #466 hozzászólására.)
Mekkora a max ütőtáv Kóc? Régen volt már nagy szintű karim Akkor megcsinálom neked a v2-t, ha kell.
V2 - Bagatur Kazarin
V3 - Aimerick
Egy régi motoros, akinek mégsem sikerült egészen leszoknia... Talán feltámad poraiból...
Pontszám: 8.92
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
468. hozzászólás - 2012.05.18. 11:30:46 (Válasz Jademaster #467 hozzászólására.)
Idézet: Jademaster - 2012.05.18. 11:27:45
Mekkora a max ütőtáv Kóc? Régen volt már nagy szintű karim Akkor megcsinálom neked a v2-t, ha kell.


Szint/10 csonkolva lefele, felfele annyi ahonnan meg elernek teged.
Tehát 156-os szinten 15, azaz 141 még üthető, 140 már nem. Fentről a 173 az utolsó aki még le tud ütni ide, tehát addig tart.
Pontszám: 6.94
kedvencJademasterFérfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
469. hozzászólás - 2012.05.18. 11:32:27 (Válasz Kocos #468 hozzászólására.)
Rendben van, akkor holnap délelőtt megcsinálom a v2-es kimutatást erre. V1-re is biztos találsz valakit
V2 - Bagatur Kazarin
V3 - Aimerick
Egy régi motoros, akinek mégsem sikerült egészen leszoknia... Talán feltámad poraiból...
Pontszám: 8.92
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
470. hozzászólás - 2012.05.18. 11:35:39 (Válasz Kocos #466 hozzászólására.)
Úgy értettem, fogadni mernék rá, hogy igazad lesz. Hogy legyen majd mier hivatkozni, akkor csináljuk. Én vállalom a V1-et. Az első 60 karaktert jegyzetelem le, számítva az esetleges morzsolódásra.
Pontszám: 6.83
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
471. hozzászólás - 2012.05.18. 12:27:34 (Válasz Jademaster #469 hozzászólására.)
Idézet: Jademaster - 2012.05.18. 11:32:27
Rendben van, akkor holnap délelőtt megcsinálom a v2-es kimutatást erre. V1-re is biztos találsz valakit


V5-on vannak 50-en 60-as szint folott?

Megjegyzem en magam akkor tudok hasznot huzni ebbol a fejlesztesbol, ha utoler egy epitokari, akit ugye van eselyem lenyomni. Ez persze hatalmas elony lenne, 1 helyett ket karakteren tolhatnam a kabitast. Csakhogy a lehetseges egyetlen emberke 18 szintre van tolem (sot ha elkoltom minden CSP-met, akkor 19-re), a toplistan pedig nyolccal van lejjebb, mint en. Tehat kevesebb, mint 10%-kal fogja gyorsabban lepni a szinteket mint en, ha feltesszuk, hogy ugyanakkora sebesseggel gyujtunk. (Kulondijert: hogy jon ki a 10%?)
Most ugye 15 az utotavom, ami 10 szintenkent no egyet, es o 10 szintenkent hoz rajtam egy szintet a 10% miatt (durvan), akkor 20 szint utan kerul az utotavomba. Csakhogy eddig nekem egy szintlepes az bő 10 nap volt. Mostantól kb. 18-19 nap lesz. 20 szint tehát kerek egy ev. No ezért mondom azt, hogy ennek egy ev mulva sem lesz hatasa, hiszen itt csak 4 szintnyi kulonbsegrol beszelek!
Pontszám: 6.94
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
472. hozzászólás - 2012.05.18. 14:25:48
V3 adatait összeraktam. Meglepett, hogy van olyan kari a top50-ben, akinek 92(!) másik van az ütéstávjában.
Pontszám: 6.94
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
473. hozzászólás - 2012.05.18. 16:14:37
617-en vannak V5-ön 60 felett
Pontszám: 7.82
kedvelt tagYynkFérfi
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
474. hozzászólás - 2012.05.18. 16:56:25
Ez a fejlesztés úgy ahogy van BAROMSÁG! Főleg V5-ön. V5-ön amúgy is gyorsítva van az újonnan regisztrált karaktereknek a játék,most meg még belassítanák a vén rókákat? Így is nagy a különbség egy magas szintű "új",és egy magas szintű "régi" játékos között. Ezen a világon megoszlottak a vélemények ezzel az egésszel kapcsolatban,megérne egy átgondolást.

Azt sajnálom,hogy csak a topokat kérdezték meg erről kérdőív formájában. Szerintem 50. szint felett mindenkit meg kellett volna.

Nagyon kíváncsi vagyok,hogy ezzel a fejlesztéssel 1 év múlva hova jut a játék.
V5 Yynk
Pontszám: 5.46
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
475. hozzászólás - 2012.05.18. 17:10:30 (Válasz Kocos #471 hozzászólására.)
123. szintű az első úgy, hogy nincs szingu a szerveren
Pontszám: 6.31
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
476. hozzászólás - 2012.05.18. 19:46:03 (Válasz Yynk #474 hozzászólására.)
Yynk a szinteded 300-al magasabb a tulajdonságösszeged az utánad jövőénél. Sztem téged aztán semmiben nem fog érinteni ez a dolog. Legfeljebb ha kicsit el felérsz a többiekre akkor felülről el lesz verve a szád széle. Dehát az talán nem olyan nagy tragédia. : )
Pontszám: 7.66
kedvelt tagYynkFérfi
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
477. hozzászólás - 2012.05.18. 21:47:25 (Válasz Tigristappancs #476 hozzászólására.)
Idézet: Tigristappancs - 2012.05.18. 19:46:03
Legfeljebb ha kicsit el felérsz a többiekre akkor felülről el lesz verve a szád széle. Dehát az talán nem olyan nagy tragédia. : )


Ha két milla LE van nálam,elég vészes tud lenni,és amennyi időt eddig a játékba öltem,ahhoz képest "tragédia". Hiába ülök itt napi 4-6 órát csak emiatt a *** miatt,ha úgyis simán elvernek majd egy év múlva. Már ott tartunk,hogy a játéktudás semmit sem jelent,csak a pénz számít.
V5 Yynk
Pontszám: 6.90
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
478. hozzászólás - 2012.05.18. 22:15:33
Előre szólok, hogy ez egy kicsit hosszú poszt lesz..
Elkészültem a V1-es top50 összegzésével.
L: ahány karaktert az ütőtávjában tud a karakter
K: azonos hordájú, ezért nem támadhatja (itt hűség zálogát és esetleges 100%-os fertőzöttséget nem néztem)
F: Ennyi üthető karakter szintben felette
L: Ünnyi üthető karakter szintben alatta
Ö: Összes üthető karakter

Íme:
................................................................................ ..........L......K.....F......L.....Ö
1. Yagami Light a mágus...........................179 Zafír...........13.....7.....0.....6.....6
2. Ariel.......................................................177 Zafír...........17.....8.....0.....9.....9
3. Xinx a kegyetlen....................................172 Zafir...........24....10....0....14....14
4. Nexo a kíméletlen.................................172 Zafir...........24....10....0....14....14
5. Midkemia...............................................168 Zafir...........29....11....0....18....18
6. Malabar a fényhozó..............................168 Zafir...........29....11....0....18....18
7. Nick Aragua a fényhozó........................168 Zafir...........29....11....0....18....18
8. Soul Reaver a harcos............................166 Zafir...........36....14....0....22....22
9. Triagia...................................................166 Rubin.........36.....7.....8....21....29
10. Craslorg...............................................165 Rubin.........36.....7.....8....21....29
11. Gaius....................................................163 Gyémánt....41.....7....10...24....34
12. AzZaZeL a kíméletlen...........................163 Smaragd....41.....8....11...22....33
13. Balumaci a kegyes...............................163 Smaragd....41.....8....11...22....33
14. Archibald Cunningham.........................162 Rubin.........40.....7....10...23....33
15. Omen666 a harcos...............................161 Rubin.........40.....7....10...23....33
16. Félelmetes lovas a mágus....................161 Smaragd....40.....8....12...20....32
17. Novice..................................................160 Rubin.........42.....7....10...25....35
18. Solina a kegyes....................................160 Zafír...........42....15....9....18.....27
19. Marcsa a kíméletlen.............................159 Zafír...........42....15....9....18.....27
20. Camelus a fennkölt..............................159 Zafír...........42....15....9....18.....27
21. Szirial a mágus....................................159 Smaragd....42....10...15...17....32
22. Egon_The_Killer...................................159 Rubin.........42.....7....14...21....35
23. MarcoPolo a mágus.............................159 Smaragd....42....10...15...17....32
24. Howard...............................................156 Gyémánt....46.....9....18...19....37
25. LBla......................................................156 Gyémánt....46.....9....18...19....37
26. Yrden a mágus.....................................154 Gyémánt....49....10...18...21....39
27. Ancaroth con Kheryon a kíméletlen......153 Smaragd... 53....16...17...20....37
28. Wormus................................................153 Rubin.........53.....7....17...29....47
29. Graham Treefrog a fennkölt.................152 Zafír...........50....14...17...19....36
30. Ómen01...............................................152 Smaragd....50....16...19...15....34
31. Maedhros.............................................151 Gyémánt....50....10...19...21....40
32. Rockatansky a fényhozó......................151 Zafír............50....14...19...17....36
33. Matko az irtóztató................................151 Zafír............50....14...19...17....36
34. Solonius...............................................151 Gyémánt....50.....10...21...19....40
35. Zoidberg a fennkölt..............................151 Zafír............50.....14...20...16....36
36. Otoaak.................................................151 Rubin.........50......7....21...22....43
37. Hilo a mészáros...................................151 Smaragd....50.....16...22...12....34
38. LXXXVIII_Silex'en_thour a harcos........148 Gyémánt....48.....11...19...18....37
39. Freezerkiller a harcos...........................148 Gyémánt....48.....11...19...18....37
40. Lord of destiny.....................................148 Zafír...........48.....15...19...14....33
41. The Brain..............................................148 Smaragd....48.....14...21...13....34
42. Hegemon a kegyes..............................147 Zafír...........49.....16...19....14....33
43. Tony Ramirez a fényhozó.....................144 Zafír...........51.....13...13....25....38
44. Bolivar..................................................144 Smaragd....51.....15...16...20....36
45. Dimorak................................................144 Smaragd....51.....15...16...20....36
46. Gaizka az építész.................................143 Gyémánt....55.....14...18...23....41
47. Pöppem a harcos.................................143 Gyémánt....55.....14...18...23....41
48. Pöttöm Panna......................................143 Zafír...........55.....16...17...22....39
49. Ezüstszél.............................................142 Zafír...........55.....16...17...22....39
50. Razor....................................................141 Smaragd...56......15...18...23....41
51. Dragon Hunter......................................141 Smaragd...56......15...18...23....41
52. Tsar a kegyes 140 Smaragd
53. Aleana 140 Zafír
54. Szétterp Eszty 140 Gyémánt
55. Draconus a mágus 139 Smaragd
56. Matekmatyi a kegyes 138 Smaragd
57. Zander a mészáros 138 Smaragd
58. Draak Hoggelde 138 Zafír
59. Arkhroth Croa'khyn 135 Gyémánt
60. EMTyb 135 Gyémánt
61. Grelnar 134 Zafír
62. Kreed 134 Zafír
63. Bedzsik 133 Zafír
64. Lotto az építész 133 Gyémánt
65. Haláldémon a mészáros 133 Smaragd
66. Nabilius a kíméletlen 132 Smaragd
67. Polkuz 132 Rubin
68. Griffin92 132 Rubin
69. Cassian 131 Gyémánt
70. Senkise a mágus 131 Rubin
71. BreakDown 131 Rubin
72. Charma25 130 Gyémánt
73. Asmodeus Mortimer 130 Smaragd
74. Xenovas 130 Smaragd
75. Nefertem 130 Rubin
76. Karlo Varska a fényhozó 129 Zafír
77. Fejsze 129 Rubin
78. ACIDKILLER 129 Zafír
79. Jason X 129 Zafír
80. MESSER a mágus 128 Gyémánt
81. Barracuda 127 Gyémánt
82. Lucky Luke 127 Gyémánt


Ezekre a számokhoz adódik még hozzá a KH. Nekem ez alapján nem úgy tűnik, hogy V1-en nem lenne kit ütni.
Ha összehasonlítom az én környezetemmel (13. szint), azt látjuk, az itt lévő aktív karakterek száma magasabb, mint nálam: én kemény 29 aktív karaktert tudhatok az ütőtávomban, a többi a "kizárt" kategória, vagyis esetemben smaragd.

Az én meglátásom szerint, azoknak itt a V1-en, akiknek ténylegesen kevés a célpontjuk, pont nekik nem volt gondjuk azzal, hogy alig-alig tudnak hús-vér játékost támadni. A szavazás számból számomra ez derül ki, erre következtetek. Ők ennek a változtatásnak - mint az elhangzott többször is tőlük - egyáltalán nem örülnek, mert a "topper" játékstílusuk ellehetetlenedik, nem tudják azt csinálni a játékban, amit igazán szeretnének. Őket hátrányosan érinti egyértelműen ez a változtatás.

Akik igennel szavaztak, ők azt várják, hogy több olyan karakter kerül majd az ütőtávjukba, akiket hatékonyan tudnak támadni a céljaiknak megfelelően, és ráadásként még erősödnek is valamelyest a szintjükhöz (pláne a top 50 alatthoz) viszonyítva. Pontosan ez fog történni.

Pontosabban történne!
Mert azok akik utánuk jönnek, és még csak részlegesen sem jár nekik ez a fékező hatás, az ebből fakadó LE/TP (mert a topon kívül a többség azt nézi) hátrányt sem tudják kompenzálni. Egy idő után azt mondják majd: "Bolond leszek utánuk menni. Közelebb kerülök hozzájuk, és az előnyük (fék), és a fokozatosan csökkenő szintkülönbségből fakadó alacsonyabb százalékon való támadhatóságom miatt még jobban sz@rrá vernek majd." Ehelyett, hogy alkalmazkodjanak, inkább elkezdenek a rendelkezésre álló erőforrásaikból még kevesebbet felhasználni majd: x csp-ből csak x-10-et, y pp-ből csak y-10-et. (Vagy idővel a frusztráltságtól kikopik a játékból), mert a fenti víziót más módon nem tudják elkerülni. Ennek következtében a várt hatást nem fogja elérni ez a fejlesztés/megoldás, hanem az ellenkezőjét: esélyes, hogy idővel abszolút ketté szakad a mezőny.
Higgyétek el, sokan ilyen módon gondolkoznak.


Azt kell megérteni, hogy a nem egyenlő feltételek alkalmazkodást kívánnak meg az előnyt élvező réteget követőktől, ha kompenzálni nem tudnak. Erre a fent vázolt módszeren kívül nincs lehetőségük. Ha csak az érintett karaktereknek egy hányada alkalmazza ezt a taktikát, már nagyon rossz a helyzet.
iA másik dolog: egy fejlesztésnek/megoldásnak inkább az erőforrások felhasználására kellene ösztönözzön, ebben az esetben pont az ellenkezője várható.

Ellenben - csak hipotetikusan - ha z szint felett lehetne egyszerre használni a vf-et és az eh-t is, és a változás bekerülésével egy időben (de nem egy szintben) a mostani tervezett változtatás mellett, azzal a kitétellel, hogy a kettő együttes hatása nem lehet magasabb a vf szakértelemre vonatkozó korlát által meghatározottnál, akkor máris motiválva lennének az emberek az erőforrásaik felhasználására. Aki akarna, szépen várakozhatna, hogy többen legyenek körülötte, a másik oldalról pedig aki akarna, az szépen zárkózhatna az élmezőnyre.

A "topper2 játékstílus így is csorbát szenved, amit valamelyest orvosol a vadászatra TP-t adó epikus cuccok visszahozatala. Legalább nekik is van folytatni az útjukat, még ha a körülmények meg is változtak. Viszont a megváltozott feltételek viszonylatában pontosan ugyanazt tudják folytatni, csak a játék keresztmetszete lett szűkebb.

Mindez csak egy vélemény, egy meglátás, egy javaslat. Elhangzott sok egyéb megoldási lehetőség is. Miklós, én továbbra is arra kérlek (remélem sokak nevében, de legfőképp a játék és annak jövője miatt), hogy gondold át még egyszer, biztosan megoldja-e a problémákat (amik meglétét a számok V1-en nem támasztanak alá) ez a megoldás, nem okoz-e újabb bonyodalmakat. Illetve nincs e jobb megoldás a jelenleg tervezettnél.

A fenti elemzésem csak és kizárólag V1-re vonatkoznak, a fenti számokkal, és az abból levont következtetésekkel egyetemben.


*Kissé rendezettebbé, és - habár kisit girbe-gurba - áttekinthetőbbé is. Remélem, most már Bundy maharadzsa() (és sok más játékos) számára is áttekinthetőbb.
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2012.05.19. 12:07:31-kor
Pontszám: 7.67
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
479. hozzászólás - 2012.05.18. 22:51:41 (Válasz Ywgarrd #478 hozzászólására.)
Valamit nagyon elszámoltál, mert én lefelé 27 karaktert látok, felfelé meg mindenkit, azaz a 37. helyig mindenkit látok és ezek között csak 7-en vannak velem egy hordában, így 29 üthető ellenfél van (nyilván kevesebbnek megyek neki néhánnyal).
Pontszám: 7.62
kedvelt tagPsychFérfi
Végzetúr mester
471 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Top szintlépés lassítása
480. hozzászólás - 2012.05.18. 23:16:15 (Válasz Craslorg #479 hozzászólására.)
10. Craslorg 165 Rubin 36 7 8 21 29

Teljesen jól írta:
36 karaktert látsz összesen (37-1=36).
Ebből 7 rubin.
8 üthető (nem rubin) van felfelé.
21 üthető (nem rubin) van lefelé.
Összesen 29 üthető (nem rubin) karakter van.
A hozzászólást Psych módosította 2012.05.18. 23:18:39-kor
Arkhroth Croa'khyn - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 6.15
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!