Egyébként (lehet, hogy csak a kései időpont miatti pillanatnyi elmezavarban) de még mindig azt nem értem, miért kell folytonosan az egymást kizáró opciókat erőltetni a játékban. Ha azt mondjuk a vf húzta szét a mezőnyt, az sarkítás szerintem, volt benne része, de csak része. Miklósék (jogosan) a gyorsabb szintlépést preferálnák, ami szerintem egyébként senkinek nem lenne ellenére (maximum keveseknek) amíg megtartja a jelenlegi LE/Tp arányát. Magas szinten elvileg nő ugyebár a szintlépéshez szükséges Tp, mégsem éri utol (eddig nem érte utol, most majd kiderül a "fejlesztés" után) a 2. generáció, az elsőt úgymond. De miért? Mert a legelső szint, az élvonal, folytonosan felhasznál minden erőforrást, míg az utánuk érkezők (legyenek bár EH-sok vagy VF-esek) általában csak egy részét, vagy a pp-t, vagy a csp-t. Ezen kéne változtatni, úgy, hogy nem sérülnek senki érdekei.
Egyrészt ugye a vf megváltoztatható lenne (urambocsá kiváltható egy más nevű, de ugyanazon szintű és funkciójú más szakival, ha mindenképpen utakat akarunk adni) ami nem a Tp-t felezi, hanem a LE-t duplázza. Nem újkeletű dolog ez a felvetés emlékeim szerint. DE! Nem kéne hogy kizárja az EH-t. Amíg az EH ad legalább olyan LE/Tp arányt, mint a vf, addig azzal sincs baj. Többet meg ne adjon, hogy ne csak portyázzanak az emberek. Nem lehet olyan marha nehéz kiszámolni, hogy adott szinten maxos spektrálissal és maxos vf-el mi az LE/Tp arány, a csatában ehhez viszonyítson a szakértelem és kész. Gyengébb lenne az EH mint most? Mindenképpen. De mivel mindkettőt megérné használni úgymond, így nyugodtan fel is lehetne használni az embernek bármilyen pontját.
Sajnos a "magas szinten erősebb/jobb dolgok vannak neked" taktika az életben nem lesz célravezető. Ha mondjuk adott karakter 40-es szintű, szerintetek érdekli, hogy még bő 20 szint és fertőzésmentes lesz mondjuk? Érdektelen. Amikor odaérek, akkor kell vele foglalkoznom, mert perpillanat a szintemen másnak sincs ilyenje, mikor másnak lehet, nekem is lehet. Ezek nem motiváló erők, ezt be kéne látni.
A szintlépések gyorsítását, a játék visszahozását az eredetileg tervezett sebességre szerintem csak úgy lehet elérni, ha mindenkit érdekelté teszünk abban, hogy elhasználja minden lehetséges erőforrását. De ezt nem nerfekkel kéne elérni, ami csak kiábránduláshoz vezet és törlő játékosokhoz, úgy kéne leegyeztetni, hogy nagyjából 95-98%-ban mindenkinek emészthető legyen. Márpedig ha mindenki normális sebességgel játszik, akkor előbb vagy utóbb a rendszer szintlépési sebesség miatt megoldódik a top szinteken lévők légüres tere is (kivéve, aki +sok Tp-t adó cuccal mászkál vadászni, de ők esélyesen nem relevánsok a tételben, nekik nincs megoldandó problémájuk, mert nekik ez nem gond, azért csinálják így).
Fejemet lehet venni nyugodtan a posztért, elképzelhető, hogy van amit nem vettem számításba, stb, ezek nagyobb részt nem az én ötleteim, csak eddigiek összefésülése, de egy valamit meg kéne értenünk, mindenkinek: ez az egész akkor jó, ha a játékosok és Miklósék érdeke egybeesik. Addig csak fogszívás és morgás van, meg egyoldalú nerfek és anyázások. Szerintem.
Uff én beszéltem, megyek aludni