Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Állategészségügyi reform
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
481. hozzászólás - 2009.06.02. 21:59:17
-Sebgyógyítás frankó ötlet, én 15 szintenként +1 blöki szlotra szavazok
-Meglévő játékrendszerbe nem piszkálnék állat elnyeléssel!
-Smaragd horda így is bitang erős, semmiképpen nem kéne még tolni őket... (Mágia több elnyelés stb..)

Szerintem ne a jelenlegi rendszer bolygassuk, hanem valami feltétel után lehessen új varrikat/szakikat/épületelet használni/építeni/tanulni!

-Az elnyelést %-osan növelő új épületek?
-Új akadémiában tanulható szakértelmek, melyek növelik az elnyelést?
-Varázsvisszafordító varázslat? (Ha bejön hurrá, ha nem akkor nem sebeztem a csatában...)
-Negáció? (Ha bejön, akkor gyógyít az ellen, ha nem akkor 50%-al többet sebez?)
-Manapajzs? (Szembejövő varázslat először a manánkból sebez?)
-Transfer plain? (Ahányas a szaki, annyi % sebződését a blökinek én szenvedem el?)
-Puha ütés? (+x elnyelés közelharcra, amit a tau ugye növel is...)
stbstbstb...
Pontszám: 4.88
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
482. hozzászólás - 2009.06.02. 22:39:39
Vastag bőr, gyógyítás: ne X ÉP sebzéstől védjen, Y ÉPt gyógyítson, hanem %-osan: a sebzés X%-át, az ÉP Y%-át. Máris használható lesz varázslat ellen is.
Pontszám: 7.71
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
483. hozzászólás - 2009.06.02. 23:02:58
A több állat gyógyítása jól hangzik. Azzal is egyetértek - bár magam ellen beszélek vele - hogy az állatokat ért sebzés ellen, amit varázslatból kapnak lehessen védekezni, a vastag bőr sajna semmit nem ér, amíg varázslatból minimum 100-200-at kapnak közelharcban pedig max 50-80-at. A négyzetes kicsit soknak tűnik számításaim szerint. Szerintem én sebzek talán legtöbbet állatba, akár 600 felett, kataklizmám van, az ad annyi bónuszt a jelenlegi másodlagos varimmal mintha maximális lenne a másodlagos varim, ezt 25-30 vastag bőrrel elnyelni egy kicsit erős, 30as vastag bőrnél már 2-3 hónapig nem sebződnek az állatok varázslatból. Az egy az egyben meg nyilván kevés, 50 vastag bőr egy 500as sebzésnél nagyon kevés.
Azt viszont nem értem, hogy hogy került elő megint a varázslatok korlátozása.... ilyen 2000 körüli varázslatsebzések 54. szint környékén jelennek meg a kataklizmával, annak aki Tau-IQ-ra hajt, és csak kritikussal... viszont, aki közelharcra, magas erőre, annak a közelharci sebzése simán lehet 400 felett, ami mellé az állatai is bezúznak 250-et, és ugye ő 6szor támad. (A varázslatelnyelésnek az 5-10 szeresének kellene lennie az elnyelésbónusznak, hisz az körönként vonódik le) A randommal rendesen le van már korlátozva a varázsló 100 IQ különbséggel, és smaragd bónuszzal, 10ből 9 varázslatkört nyerek, kisebb különbségnél már sokkal rosszabb az arány (ez V1-en igaz, a V2-n még mindig úgy érzem, hogy hibás a számítás, +30 IQval 20-ból 20szor veszettem csatát smaragd ellen, pedig elvileg a smaragd bónusz 10IQ...). A sok szinttel lefelé támadással sok gond volt, a nagy sebzésekkel is ilyen esetekben (a védelem itala sajnos nagyon rosszul sikerült, nem erre lett jó), és a randomnak is túl nagy a szerepe, de magával a harcrendszerrel, az alapelgondolással volt gond? Én nem hallottam erre panaszt. Akkor ne változtassunk az egyensúlyon. Ha nagyok a sebzések, akkor legegyszerűbben a csata végén osszuk le a sebzéseket 2vel, vagy valami hasonló, ami az arányokat nem befolyásolja. Pozitív példának hoznám fel a több állatos reforomot, ami jól sikerült. Először féltem, hogy eltolja a dolgokat, de abban kellemesen csalódtam, lehet vele valamennyit taktikázni. (Az elnyelésátlagolódás miatt még annak sincs végzetes hátránya akinek esetleg nincs hozzá akadémiája...)
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 7.67
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
484. hozzászólás - 2009.06.02. 23:14:46 (Válasz nasdfil #483 hozzászólására.)
Igazad van, valóban fura megoldás azért csökkenteni a varázslatok sebzését, hogy kevesebbet sebződjenek az állatok. Ez elég nyakatekert módszer.

Ahogy Miklósnak az a mondata sem állja meg a helyét, hogy mindez a magas kereskedelem miatt lenne.
"egyrészt a magas kereskedelmekből nagyon előrevásárol már néhány karakter"

Fegyverből, páncélból ugyanígy előrevásárlunk, és a felszerelés elég tekintélyes varázslatelnyelést ad, ráadásul a kereskedelem már be is lett korlátozva 17 szintre.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
485. hozzászólás - 2009.06.03. 10:32:34 (Válasz nasdfil #483 hozzászólására.)
Azért közelharcban nem olyan egyszerű 400/250 sebzést összehozni körönként, mint bevinni egy 2000-es varázslatot. Varázslathoz elég a magas IQ, taumaturgia és kritikus varázslat. Közelharchoz erő, támadás, kritikus ütés, hordázás, magas szintű szörnyek és szívósság is kell. Ráadásul a felszerelések jóval több védelmet adnak, mint amennyi támadást a fegyver ad, ezért jó, ha már 3 találat összejön 6 kör alatt. Emellett magas IQ bónuszt is sokkal könnyebb összeszedni, mint támadást.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
486. hozzászólás - 2009.06.03. 10:36:50 (Válasz Otoaak #462 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.05.29. 06:20:20
Vagy a vastag bőr hatékonyságát kellene jelentősen emelni (az eddigi 1 pont helyett legalább 5 pontot kellene fognia) vagy a gyógyítást kellene jelentősen meggyorsítani. (Ahogy más topicokban már írták 10-es gyógyításnaál +1, 30-asnál +2, 60-asnál +3 állat gyógyítása egy időben.)


Ami a vastagbort illeti, az a kozelharc ellen lett kitalalva, es ott most is ragyogoan mukodik. Mennyit serulhet egy allat egy kozelharci korben? 30? 50? Ezeken a szamokon, mar -10 is szepen kijon. A varazslat viszont koncentraltan sebez, nem is keveset. Amikor Nasdfil lo egy 456-ot az allataimba, az ellen egy 50-es vasatagbor is rohejes. A varazslat elleni hatekonysagat szoroznam a meg a vastagbornek legalabb 3-mal.
Pontszám: 7.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
487. hozzászólás - 2009.06.03. 10:44:54 (Válasz Otoaak #463 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.05.29. 07:23:26
Szint: 50
Egészség: +10
Regenerálás: +10
A harcolni kijelölt állat óránként 1 ÉP-t regenerál

Ez az óránként 1 ép akár még vicces is lehetne, ha nem a 44. epikus szörnyből esett volna ki ez a tárgy. Így viszont csak elkeserítő.


Minden ilyen targyat fel lehetne okositani, hogy orankent 1%-ot regeneral a maximumahoz. Az napi 24%, ami mar nem elhanyagolhato. Illetve jobban atgondolva talan meg ez is keves, mert egy magas szintu allat csak par orat van harcra kijelolve egy nap.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
488. hozzászólás - 2009.06.03. 10:46:38 (Válasz Morroch #468 hozzászólására.)
Idézet: Morroch - 2009.06.02. 16:56:42
Szerintem a varázslat gyengítése rossz ötlet, miért kéne mindenkinek egyenkarakter? Valami lehetőség maradjon már a kezünkben a változatosságra.


Nem is javasolt ilyesmit Miklos.
Megjegyzem az az erv (Miklostol), hogy varazslatbol nagyon elorevasarolunk nekem fura, mert fegyverbol is pont ugyanannnyira vasarolunk elore...
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
489. hozzászólás - 2009.06.03. 10:47:03 (Válasz Mong0ose #469 hozzászólására.)
Idézet: Mong0ose - 2009.06.02. 17:03:37
Az első bekezdés tetszik, de a varázslatelnyelés kevésbé, mert egy stratégiai lehetőségtől fosztja meg a játékosokat.


Espedig?
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
490. hozzászólás - 2009.06.03. 10:50:04 (Válasz Crimson #478 hozzászólására.)
Idézet: Crimson - 2009.06.02. 19:45:32
Én bírnám ez a sebzéscsökkentős dolgot, mert vicc, hogy milyen sebzések röpködnek, egy erősebb karakter gyakorlatilag már a varázslatával hosszú időre bealtatja az áldozatot. Néhány júzer számára talán egy kicsit játszhatóbb lenne a game.


Igaz, csak aztan nehogy ezt ugy probaljuk eladni, hogy par elnyeles megoldotta a kiskarik begyalulasanak problematikajat.
Pontszám: 5
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
491. hozzászólás - 2009.06.03. 10:52:56 (Válasz Ariel #485 hozzászólására.)
Én maximum sebszésekről beszéltem fent, egy csatában átalgosan 1700 környékén varázsolok, és az ellenfél is sebez 400-500 az, azért azt nem olyan nehéz behozni. Nekem nagyon kicsit a támadásom - 100 alap, - míg a környékemen mindenkinek 180 vagy afeletti, és úgy is találok minden csatában 1-2szer, persze kivéve ha mondjuk Sharpát, vagy Kocost ütöm, így azért azt mondom, hogy aki varázslásra hajt - és így a cuccai például jóval alacsonyabb védelmet adnak - azt könnyebb eltalálni közelharcban, akár 5ször is. Hodrázás, krit ütés, krit vari mindenkinek kell. IQ/Támadás, és Erő/Támadás a 2 igazi ellenpont, és igen a szívósság, ahogy mondod. A randomot nem számítod be a képletbe. Ha 60% a találati esély, akkor egy harcos 3-4 szer talál egy csatában, a varázsló pedig 2 csatát bukik 5ből. A kritikusokkal szintén ez a helyzet. Innentől kb minden 3., 4. csatában van esély egy krit varázslatra, 2000 es sebzéssel, és ezeknél is sok esetben behozható a különbség, vagy az ellenfélnek is sikerül a varázslata, így 800 alatt van a különbség... (Nyilván a szélsőségekről beszélek, csak varázsló, csak harcos, de szerintem így jön ki a különbség.)
Az, hogy milyen bónuszt könnyebb összeszedni, szerintem cuccokból ugyanúgy össze lehet szedni +70 Támadást, minden nekem +70 IQt...
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5
népszerűMong0oseFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
492. hozzászólás - 2009.06.03. 11:35:28 (Válasz Kocos #489 hozzászólására.)
Az amúgy is gyenge lábakon álló "varázslókarakter" tovább gyengülne. Annyira, hogy már nem is igazán érné meg specializálódni a varázslásra. Mindig minden egy ösvényre van terelve, alig marad lehetőség változatos karakterek létrehozására.
Femme Fatale - Sötét Ösvény (v1)
Dr. Horrible - Ködkapu Strázsái (v3)

Csak 10 féle ember van, aki érti a bináris számok logikáját és aki nem.
Pontszám: 3
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
493. hozzászólás - 2009.06.03. 11:39:14 (Válasz Mong0ose #492 hozzászólására.)
Alig? Hiszen jelenleg ez a lehetőség kb 0
A hozzászólást CaveMaN módosította 2009.06.03. 11:39:33-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűMong0oseFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
494. hozzászólás - 2009.06.03. 11:44:45 (Válasz CaveMaN #493 hozzászólására.)
2 lehetőség is van. Illetve a volt a kreaff-os korlátozásig. Pók és vadász. Nem tudom, hogy, aki most kezd a metamorfózisba, melynek a végén pók válna belőle, az mennyire tudja majd véghezvinni. Gyanítom még meg lehet csinálni, csak nehezebb és időben tovább tart.
Femme Fatale - Sötét Ösvény (v1)
Dr. Horrible - Ködkapu Strázsái (v3)

Csak 10 féle ember van, aki érti a bináris számok logikáját és aki nem.
Pontszám: 7.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
495. hozzászólás - 2009.06.03. 11:51:21 (Válasz Mong0ose #492 hozzászólására.)
Idézet: Mong0ose - 2009.06.03. 11:35:28
Az amúgy is gyenge lábakon álló "varázslókarakter" tovább gyengülne. Annyira, hogy már nem is igazán érné meg specializálódni a varázslásra. Mindig minden egy ösvényre van terelve, alig marad lehetőség változatos karakterek létrehozására.


Ilyenkor erosen elgondolkodom, hogy ti vajon melyik jatekot jatsszatok. Minden rosszindulat nelkul mondom, a "varazslokarakternel" erosebb nincs jelenleg. Ezt csak azert nem latjuk vilagosan, mert az elso 10 karakterben nincs smaragd, az elso 25-ben van 1, az elso 50-ben meg 4.
Pontszám: 8.75
népszerűMong0oseFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
496. hozzászólás - 2009.06.03. 12:05:17 (Válasz Kocos #495 hozzászólására.)
Varázsló karaktert fejleszthet rubin is. Csak bónuszt nem kap rá. Varázslókarakter nem egyenlő a smaragd karakterrel.
Azzal tisztában vagyok, hogy a smaragd hordabónusz jó. Talán a legjobb. (ezt csak félve jegyeztem meg)

Az pedig engem is mélyen elszomorít, hogy csak ilyen kevés számban képviselteti magát smaragd horda a legmagasabb szinteken.
Femme Fatale - Sötét Ösvény (v1)
Dr. Horrible - Ködkapu Strázsái (v3)

Csak 10 féle ember van, aki érti a bináris számok logikáját és aki nem.
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
497. hozzászólás - 2009.06.03. 12:57:10 (Válasz Mong0ose #492 hozzászólására.)
Számtalan előnye van a varázslatokra specializált karakternek a közelharcival szemben. Csak pár példa: nem kapnak az állatai több száz sebzést csatánként, sebzése független az állatoktól így nem csökken a sebzése ha új állatot kezd használni, sokkal kevesebb sebzést kap az epikustól, sokszor már egy kritikus varázslattal eldönti a csatát, kevesebb szakértelmet és tulajdonságot kell fejlesztenie, stb. Ezzel szemben a közelharcra gyúrt karakternél egyetlen előnyt tudok mondani, ez pedig a vámpírtőr és egyéb LE szívó cuccok hatékonyabb használata.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.50
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
498. hozzászólás - 2009.06.03. 14:49:30 (Válasz Ariel #497 hozzászólására.)
Azért ez így ilyen formában nem igaz. Nekem azért magas az állatsebzésem, mert növeltem a másodlagos varázslatot, más is növelheti, mindenkinek 0 szinte a top50-ben, mert nem igazán táp... Az állatok igen fontosak, mivel a cuccai kisebb védelműek, és csak varázslatelnyelést adnak, sima elnyelést kevesebbet - nekem 0 az elnyelésem tárgyakból - így csak az állatok elnyelése hatványozottan számít, inkább sokkal több energia a magas szintű álltok fenntartása (nézd meg mennyire lemaradtam tulajdonságokban, ebből elég sok a magas szintű álltok morálfenntartása miatt van), alacsony szintűekkel esély sincs - ha nincs állatom simán kapok 500-600as sebzéseket az állatokat nem számítva. A sebzésem sem független az állatoktól, ha bejön a varim az 1300-2300 közötti sebzés mellé ütnek 700-800at, épp az előbb pedig volt olyan csatám, ahol nem jött be a varim 542-t sebzett, az állatok beütöttek 800at, én 100-at ezzel megnyertem a csatát. A kevesebb szakértelem tulajdonsággal továbbra sem értek egyet lentebb leírtam a szívósság az egyetlen különbség, de az is megéri az állatok miatt. (Végekezés van egymás ellen, harcos karakter húzza az IQt, a varázsló a Védelmet, itt is a varázsló van hátrányban, ugyanis az IQ egyszerre támad és véd.) Az epikussal első olvasásra egyetértettem, de nekem a harci tulajdonságaim extrém alacsonyak mégis majdnem annyit sebzek közelharcban az epikus lénybe, mint varázslattal, így nem látom az előnyt, az állatsebzése ellen kell valami védekezési lehetőség, ebben igazat adok, le is írtam... Abban igazad van, hogy a varázslatkör előbb van, ebből van némi előny. Arra egyszer kíváncsi lennék, hogy a lélekszívás mit tud, nekem sosem volt esélyem használni, de amit hallottam az alapján, amit abból szerez egy harcos, az nem olyan gyenge előny... (egy, néha 2 közelharci találatom van harcban, az is minimális sebzéssel nem igazán fogok lélekszívni szerintem). Én azért ilyen egyértelműen nem mondanám az előnyt, úgy, hogy mindkét oldalról próbáltam, hisz V2-n nagyon sok smaragd van a top 25-ben. A smaragdbónusz tényleg jó, ha csak 5% bónuszt adna, akkor szerintem egálban lenne a rubin-zafír bónusszal, cserébe viszont a smaragd varázsló a legnagyobb szerencsekarakter, bárki ellen veszíthet nagy arányban, és nyerhet kiütéssel, kb 10% eséllyel (egy varikörrel a random is hatványozódik) - szerintem nincs olyan, vagy 1-2 olyan karakter van, akit ütni tudnék, és nem győztem volna le, vagy ő nem győzött volna le teljes felszerelésben levonások nélkül...
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
499. hozzászólás - 2009.06.03. 14:49:41 (Válasz Mong0ose #496 hozzászólására.)
Idézet: Mong0ose - 2009.06.03. 12:05:17
Az pedig engem is mélyen elszomorít, hogy csak ilyen kevés számban képviselteti magát smaragd horda a legmagasabb szinteken.


Sajnos a smaragdoknal - remelem senki nem veszi sertesnek - nem alakult ki eleg eros szovetseg, ezert nincsenek annyira ott az elejen.
A jo szovetseg pont ennyit szamit.
Pontszám: 5
népszerűMong0oseFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
500. hozzászólás - 2009.06.03. 14:56:47 (Válasz Ariel #497 hozzászólására.)
Az állatok azért kapnak mostanában ennyi sebzést varázslatokból, mert olyan varázslatot használunk, ami +10% sebzést visz be az állatoknak. Ha +10 másodlagos varászlás lenne, máris kevesebb lenne az állatokat ért sebzés. De annak mi értelme, ha az állataink elpusztíthatatlanok?

off:
A keményvonalas varázsló karakter szívóssága 0, hordázása 0. Állat egy is elég neki. De annak az egynek legyen irdatlan nagy az elnyelése. Tény, hogy kevesebb szakértelmet kell megtanulni. (neki is kell mindkét kritikust növelnie) Tulajdonságot is kevesebbet kell fejlesztenie. IQ-Tau-Véd(-Szerencse) A gond vele az, hogy még mindig van 20% esélye, hogy nem jön be a varázslat. Ez sok.
Egy ilyen ellen harcolni kicsit olyan, mint az epikus ellen. Ha túléled a varázslást kört, már nyertél.
A közelharcra gyúrt karakter eszköze a 6 közelharci kör és a mellette harcoló állatkert.

Kocos: Egyetértek. Ha szeptemberben tudom, hogy ennyire le fog kötni a játék több, mint fél évvel később is, más úton indulok el. Más célokkal. Így alakult. Most már ebből kell kihozni a legjobbat.
A hozzászólást Mong0ose módosította 2009.06.03. 14:59:42-kor
Femme Fatale - Sötét Ösvény (v1)
Dr. Horrible - Ködkapu Strázsái (v3)

Csak 10 féle ember van, aki érti a bináris számok logikáját és aki nem.
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!