Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Állategészségügyi reform
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
41. hozzászólás - 2009.02.11. 22:49:40 (Válasz Simon #40 hozzászólására.)
45. szinten az állat morálcsökkenése naponta 20+45 = 65, amit ha van 20 nyertes csatád, 4 térkapud, akkor 24-el tornászol feljebb. Azaz naponta 41-et zuhan. Ezek szerint két nap alatt szintet kéne léptetned, és a szintlépés költsége a mostani hatszorosa, 500 helyett 3000. Azért nem olyan sima ügy az.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
42. hozzászólás - 2009.02.11. 22:59:54 (Válasz Simon #40 hozzászólására.)
Simon : mennyi ép-je lesz a lényednek,hmm ? Az epikus szörny két taslival agyoncsapja
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
43. hozzászólás - 2009.02.11. 23:03:22 (Válasz Ariel #42 hozzászólására.)
294. Kibírja.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
44. hozzászólás - 2009.02.11. 23:14:02
Adj tanácsot Miklós.
Mi az amiben hagyni fogod, h kitűnjön valaki.

A legrosszabb, h a játékrendszerben ismét a látványos portyázásból adódó különbségeket kell eltüntetni.

Azt hiszed bármi problémát jelent az állatok magas szintje? Hogy tényleg bármit is számít a harc azonkívül, h ebben a játékban az lett volna a játék? A portyázás inkább csak egy játékélmény, a háborúk a múlté, az epikus kis állattal nagyságrendekkel nehezebb lesz. A harc lényegtelen lassan már.
Nézd meg a fosztott Lék nagyságát. van pár oldal aki sokat fosztogatott, de nagy többség régóta alig tud közép szinttől bármit is hozni. Én 30-40k Között stagnálok jó ideje, ennek dupláját vadászom naponta.

Súgog. Ha igy halad másfél- két hónapon belül összeomlik a játék akkora lesz a szakadék a spektrálist, elementálist kimaxolt karakterek és a móka mikik közt. (A most megjelenő epikus emlékműhöz kötött akadémia csak növelni fogja a különbségeket, mert bizony olyanja is csak 30 szövinek van még.)
Akkor mi lesz majd?
vissza lesznek írva a tulajdonságok és a szakértelmek is mint most az állatok?
Pontszám: 7.67
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
45. hozzászólás - 2009.02.11. 23:29:15 (Válasz BaalCain #44 hozzászólására.)
Idézet: BaalCain - 2009.02.11. 23:14:02
A portyázás inkább csak egy játékélmény, a háborúk a múlté, az epikus kis állattal nagyságrendekkel nehezebb lesz. A harc lényegtelen lassan már.
Nézd meg a fosztott Lék nagyságát. van pár oldal aki sokat fosztogatott, de nagy többség régóta alig tud közép szinttől bármit is hozni. Én 30-40k Között stagnálok jó ideje, ennek dupláját vadászom naponta.


ez OFF, csak megfogott, sorry.

azárt az ilyen leírás valahol megmosolyogtató, hiszen nem csak 35. szint felett létezik élet - sőt, az igazi élet az alatt van, ott, ahol még nincs epikus, ott ahogy a háborúk igenis élő dolgok. nem kéne feledni, hogy a big picture-t, nem csak a top200-at kell nézni. (a 30-40k azért elég fura, mert azért napi értelmes, random portyamennyiséggel is simán jön magas szinten általában 1000-2000LE, ami persze elenyésző a vadászathoz képest - viszont azt veszem észre, hogy nagyon sokan 100 alatt LE-vel portyáznak, biztosra mennek, nem kockáztatnak, pedig hosszú távon pozitívban lenne a mérleg, akár 1000-3000 LE-val is meg lehet próbálni a portyát.

ON

persze ha a fenti bagatellizálásoktól, a "nekem nem jelent semmit, másnak semi jelent semmit" leírástól eltekintve, nálad a pont, ez egyértelmű.
A hozzászólást winnie módosította 2009.02.11. 23:30:06-kor
Pontszám: 6.60
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
46. hozzászólás - 2009.02.11. 23:29:30 (Válasz Mortimer #43 hozzászólására.)
Latod, maris hasznalhatova valnak a gyogyitas es meggyozokeszseg szakik. Tenni kell rajuk egy par pontot...

Miklos: koszi a kiigazitast, igy vilagosabb sok minden. Nekem vegulis mindketto megoldas megfelel.

Az elso lehetoseg (alap es szint atlag) az a baj, hogy, amig az allat szintje eleri az alapszintjet, addig lassabban kapja az elnyelest bonuszt szintenkent mint eddig. Miutan eleri az alapszintjet, hirtelen megugrik egy idore a novekedes, majd amikor eleri az alapszint+karakterszintet, ismet belassul.

Ennel valahogy jobban hangzik az, ha az elejen menne gyorsan, majd belassulna (ahogy most is mukodik).

Esetleg olyasmi adhat megoldast, hogy, az alapszintnek csupan 75%-a szamitson... igy, a szintlepes tovabbra is elonyos marad, viszont uj allattal kezdeni sem megaszopas.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 8.33
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
47. hozzászólás - 2009.02.12. 07:29:38 (Válasz Simon #46 hozzászólására.)
75%-ot soknak tartanám, a nulla nyilván kevés -> 35%?
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
48. hozzászólás - 2009.02.12. 08:11:02
BaalCain: a változás okával kapcsolatban szerintem nem fogtad a lényeget, olvasd el még egyszer a bevezető postot.
"A portyázás csak egy játékélmény" - mondjuk egy játéknak a játékélmény a lényege Ha nem érné meg portyázni, akkor nem portyáznának az emberek magas szinten, pont. A spektrális manipulációról, itt nincsenek fehér, meg fekete emberek, van, akinek az spm magasabb, mint másnak, de a másik is felnövelheti.

Simon: az elnyeléssel kapcsolatban 3 cél van. Az egyik, hogy megérje új állatot befogni, és rögtön a befogáskor adjon már valamennyi elnyelést. A másik, hogy azért ne avuljon el azonnal a 40-50 akárhanyadik szintű korábbi állatod. A harmadik, hogy azért a korábbihoz képest ne nőjön az elnyelés. A régi rendszerben egy új álllatnak szinttől függően 1, 2, 3 stb. az elnyelés módosítója (azért módosítót írok, mert egy szorzó van, szinttől függően, tehát 30. szinten több elnyelést ad ugyanaz az állat, mint 10. szinten). Az új rendszer szerint egy 30-as alapszntű állatnak azonnal lesz 15-ös elnyelése, és az alapszint utolérése előtt minden szinten több lesz az elnyelése, mint a korábbi rendszerben. A korábban bevezetett nerf inkább csak elméleti korlátot jelent, 40. szinten befogsz egy 40-es szintű állatot, akkor 80. szintig semmit nem fogsz érezni belőle.

Illetve, még egy dolgot meg lehet csinálni. írtam, hogy 20. szintig ugyanaz lenne a képlet, mint eddig. Meg lehet csinálni, hogy ez a 20 nem egy konstans, hanem alapszinttől függő. Tehát pl. a fejlődés csak akkor lassulna be, ha az állat aktuális szintje utolérte az alapszintjét (de lenne egy minimum, mondjuk 15 v 20). A macskát nehezebb egy szint fölé erősíteni, mint a tigrist, ugye... így ahogy egyre magasabb szintű vagy, egyre erősebb állatokat is tudsz fejleszteni, amikor az állat eléri képességei korlátját.
Pontszám: 3
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
49. hozzászólás - 2009.02.12. 08:17:01
"Példa: van egy 30-as alapszintű, 1. szintű állatom. Az első variációban kapásból 15-ös, a másodikban kapásból 30-as elnyelést ad. Ahogy lépi a szinteket, fokozatosan felmegy az elnyelése 30-ra az első variáció szerint, a második szerint marad 30. 1-30. szintig, és utána kezd tovább nőni."

Elso eset: Itt lenyegeben kap egy alap elnyelest az allat. Ez konnyiti az uj allat elinditasat, es amig az allat szintje eleri sajat alapszintjet addig lassabban kapja az elnyelest. (Ezt a modszert meg at kell gondolnom )

Masodik eset. 30 as allat azonnal ad 30 elnyelest, es amig el nem eri az alapszintjet addig ennyit ad. A kovetkezoket szamoltam erre:

15os portyaval napi 13 sikeres portya. 30as szintu allatnak az uj rendszer szerint 19500 TP kell a 30as szinthez. Maxos int. kedvencel 35Tp/portya*napi 13 siker=455 TP/nap => 19500/455=42,8 kb 43 nap alatt eri el igy a 30as szintet. Feltetelezve az 5 naponkenti szintlepest, a karakter szintje 38as lesz. Itt kepes mar 38as szintu allat elfogasara, ami 38 elnyelest ad. Ha szamitasaim helyesek, akkor ez nem jo megoldas.
Pontszám: 4
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
50. hozzászólás - 2009.02.12. 08:34:53
A lineáris leképezés az állat alapszintje és alap elnyelése között nem tűnik jónak. Bármilyen arányt veszünk is, az olló egyre jobban ki fog nyílni. Az idő teltével egyre kisebb relatív elnyelést fog adni egy alapszintű állat. Ezek alapján az 50%-os elnyelésre egy idő után érvényes lesz az a levezetés, amit a 100%-osra hozott ki Draglov.
A hozzászólást CaveMaN módosította 2009.02.12. 08:37:05-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5.33
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
51. hozzászólás - 2009.02.12. 09:05:03 (Válasz Miklós #48 hozzászólására.)
Miklós: BaalCain nagyon is fogta a lényeget, beszéltem is vele erről és más erős játékossal is.
A leutóbbi fejlesztések miatt dícsértelek, hogy milyen jól csináltad, pl játékidő felgyorsítása, sőt a sajtolással kapcsolatban egyenesen csodálkoztam, de azt mondtam ez a korrekt: " Azt mondtam, hogyha eddig így működött, akkor már ne nerfeljük meg csak azért, mert eredetileg nem így akartuk, ezért visszaírtuk a korábbi verzióra." Ez az állatokra miért nem így működne???? Miért kell visszaírni a szintjüket? Ha be is jön ez a fejlesztés, de nem írod vissza a szintjüket, a morál probléma és a szintlépés magas tp költsége (90 szintű állatnak az új képlet szerint 7500 tp egy szintlépés, ami kb 500 napi tp-vel számolva is 15 nap)miatt ígyis kéne az általad említett szakértelmeket fejleszteni, és az állatokat nem lehetne állandóan használni (ha megnézed a magas szintű állattal rendelkezők közül jó páran már sokszor a másodlagos állattal mennek, pl vmelyik hajnalban TrueBloodal csatáztam olyat, h mindkettőnknek másodlagos állata volt 20. szint körüliek).
Szóval ha be is hozzátok ezt a fejlesztést ne legyen már visszaírva az állatok szintje, hisz a fentebbi fejtegetés miatt ugyse lehet őket gyakran használni. Ha mégis visszaírod, akkor mikor lesz a lejtőn a megállás??? Ha sokan sírnak, akkor előbb utóbb újra lesz írva a szintlépésekhez szükséges tp mennyiség, és az elől lévő karakterek vesztenek 10-20 szintet, és a tárgyaikat se tudják használni?
Úgy járjon a játék mint az ŐV? Ahol az elől lévő játékosok a folyamatos korlátozás miatt abbahagyták, és hirtelen az addig síró közepes játékosok kerültek előre, és onnantól ők kapták a korlátozást és ők is el kezdték abbahagyni. Mennyi idő kellett 5-6 év hogy a játékosok egyre kevesebben legyenek? itt kb 10-szer olyan gyors a játék, vagyis 6-7 hónap után ez legyen az eredmény, szerintem nem ezt szeretnéd...
Csak gondolj a konkurenciára, hiszen nagyon sok travianos játékos átjött játszani és pihenteti azt a játékot. Viszont ott is számos új fejlesztés bejött és lehet ki akarják próbálni, itt viszont azt látják, hogy a hosszú távú tervezésnek semmi értelme, hiszen bármelyik hónapban bejöhet egy olyan "fejlesztés", ami az egész addigi stratégiájukat tönkreteszik, vagy csak visszaveti a többi játékoshoz képest, azért mert hirtelen erősnek látszik... Nem mellékes az anyagi ráfordítás sem, míg a másik játkon vki ha a speeden játszik ,akkor kb 2500-3500 Ft-ot ha elkölt a játékra havonta, és nem valószínű hogy másik serveren is játszana, míg itt az 1-es és lassan már a 2-es világon is egy jó prémiumos karakter havi föntartása simán 4000-5000 ft, és itt ugye érdemes lehet akár 2-3 világon is játszani, ami akár 10000 ft/ hónap, ha vki rászánja....
A hozzászólást Bumburnyak módosította 2009.02.12. 09:06:14-kor
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
52. hozzászólás - 2009.02.12. 09:24:25 (Válasz Bumburnyak #51 hozzászólására.)
Az elso felevel nem ertek egyet. Ha nem irjak vissza a szinteket, csak a szukseges szint valtozik, akkor egyik naprol a masikra all meg az elet a nagy allattal rendelkezoknek. Nem lesz idejuk szakertelmet fejleszteni es allat nelkul maradnak.

A masodik felevel viszont abszolut egyet tudok erteni. Egy baratom ov-n top 10ben volt, azt hiszem stromnak hivtak magukat vagy minek. Szoval o pontosan azert hagyta abba, mert allandoan korlatozva lettek. Amikor a vegzetur elkezdodott csaltam, hogy jojjon. Ez a jatek indulasa utan volt 2-3 hettel Akkor O nekem azt mondta, hogy ne gondold hogy el fogtok huzni, ugyis le lesztek korlatozva... es ime nem is telt el sok ido es jonnek a kordonok (majd jol lebontjuk oket )
A jatek ararol is egyezik a velemenyunk. 3-4K kell egy honapra, ha minden ki akarok hasznalni. Ez most picivel emelkedik majd, ha aranydukatot is akarok. Kb 500 HUF-al, ha minden nap akarok venni egyet oskobol...
Pontszám: 7.50
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
53. hozzászólás - 2009.02.12. 10:10:49
Állat alapszintje/lépett szintje vitához:

Jelebleg egy 50. szintű állat kinevelése hosszú hónapok munkája. Akkor is így lesz, ha Miklós bevezeti ezt a reformot, legfeljebb az állat paraméterei valamivel kevesebbet fognak szémítani, de kinevelni egy (akkor már talán csak 35. szintű) állatot, hónapokba kerül. Ráadásul csak annak van lehetősége rá, aki rengeteget portyázik, tehát erősebb harcban mint az őt körülvevők nagy része (szintvisszamaradt karakter, élboly).

Pont az állat miatt, ezeket a karaktereket a többiek nem fogják utolérni. Egy erős állat olyan előnyt biztosít a gazdájának, amivel nyeri a portyákat, még erősebb lesz az állata (itt teljesen mindegy, hogy a sebzésfefogás milyen gyorsan nő, ha lassan nő, időben pont uyganakkora marad ez az előny).
Csak érdekességként: a toplistán 100. karakternek csak 42. szintű az állata, tehát a karakterek egy ezrelékéről beszélünk kb.
Gyakorlatilag egy öngerjesztő folyamat alakult ki: akinek több szintet lépett az állata, az nagyobb senzésfelfogást kap, így könnyebben győz portyában, több győzelmet arat, ezért gyorsabban lép szintet az állata.

Véleményem szerint egyértelműen arra van szükség, hogy a lemaradó karakterek valamilyen szinten tudják kompenzálni a lemaradásukat. Mivel ők portyában nem tudják kinevelni az állatukat ilyen szinten, egyértelműen az lenne a jó, ha az állatnak az alapszintje ugyanolyan mértékben (ha nem jobban) számítson bele mindenbe, mint a lépett szintje. Az alapszint beszámítása a sebzésfelfogásba a magas szintű álattal rendelekzőket alig érintené, mert ha megnézitek, kivétel nélkül alacsony alapszintű álltaiak vannak. Egyértelműen a gyengébb karakterek erősödnének egy ilyen változtatással, csökkenne a karakterek közötti szakadék.

Emellett bevezetnék még egy drasztikus változtatást: Lenne egy határ, ami felett az állat NEM FEJLŐDIK tovább. Ez a határ az alapszinttől függne leginkább. Pár ötlet:
- Alapszint kétszerese
- Alapszint és karakter szintjének összege
- Alapszint + 50

Ez azt eredményezné, hogy bizonyos időközönként (itt mindenképpen hónapokról beszélünk) a karakter rá lenne arra kényszerítve, hogy lecserélje az állatát. Mivel már be volt harangozva a többállatos harc, a régi is megmaradhat - mindenképpen több stratégiázásra adva lehetőséget.

Aki azzal érvel, hogy mennyi energiát fektetett az állatába: konkrétan mit is? Egyszer beidomította, másodszor esetleg fejlesztette az intelligens kedvenc szakértelmet. Az, hogy rengeteget portyázott, nem sorolható az "áldozatos" befekteteések közé, mert akkor is portyázott volna TP-ért, LE-rt stb. Egyszerűen csak beindtott egy öngerjesztő folyamatot és várt, hogy teljen az idő.

Kicsit hosszú lett, de szerintem egyértelműen szükség van arra, hogy egy állat képességeiben az alapszintje domináljon, de legalább egyenlő legyen a lépett szintjeivel (minden tulajdonsága alapszint+lépett szint összegéből legyen számolva).
A hozzászólást Jeriko módosította 2009.02.12. 10:14:13-kor
Pontszám: 8
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
54. hozzászólás - 2009.02.12. 10:19:32
Az alapszint és a lépett szint legyen egyformán fontos. A fórumozók nagy többsége szerint ez lenne a jó (a fórumozók a játék top pléjerei, ezért szerint az ő szavuk a legfontosabb) és szerepjátékosan is sokkal jobban elképzelhető. Ha egy asztaliban valakinek azt mondanák, hogy a 26. szintű farkasa nem olyan tápos, mint a másik 5. szintű sárkánya nem hiszem, hogy sokan hőbörögnének.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
55. hozzászólás - 2009.02.12. 10:43:10 (Válasz Miklós #38 hozzászólására.)
Hat ezek az atlagolos meg minimum alapszintes otletek sztem kifejezetten hibasak. Peldaul a masodik verzio azt jelentene, hogy az allat sebzesfelfogo azaz messze leghasznosabb) kepessege soha nem volt valtozni. Az elen halado most befog egy 44-es allatot 44-es sebzesfelfogassal. Az uj rendszerben a 44-es szint a regi rendszer 104-es szintjenek felel meg. Mire ide felfejlodik egy allat siman benne van 8-10 szintlepes (de inkabb joval tobb), tehat egy uj allat megint sokkal tobbet fog fel, mint a regi.
A szintlepesekkel erkezo fejlodest NE toroljuk el, ez nem lehet cel (a masik modszer csak felezne, de nyilvan azt sem tamogatom emiatt).

Inkabb legyen egy szorzo, hogy teszem azt az allat alapszintjenek csak a fele szamit, de a szintlepesek, ha mar ilyen marha ritkak lesznek maradjanak hasznalhatoak.

A masik, hogy a regi korlat (kari szint+alapszint) innentol erdektelenne es elerhetetlenne valik (nem tudom ez baj-e). Illetve osszessegeben a 100-ankent valo emelest tulzottnak tartom, hiszen egy ido utan a kapott TP es a csatak szama nem no, tehat mig a karakter szintlepesei viszonylag allandoak, az allat szintlepese nagyon be fog lassulni. Erdemes a 100 helyett meggondolni egy kisebb emelest (50 pl?).
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
56. hozzászólás - 2009.02.12. 10:44:55 (Válasz Mortimer #41 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.02.11. 22:49:40
45. szinten az állat morálcsökkenése naponta 20+45 = 65, amit ha van 20 nyertes csatád, 4 térkapud, akkor 24-el tornászol feljebb. Azaz naponta 41-et zuhan. Ezek szerint két nap alatt szintet kéne léptetned, és a szintlépés költsége a mostani hatszorosa, 500 helyett 3000. Azért nem olyan sima ügy az.


Nem szamoltal a kennelel.
Pontszám: 5
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
57. hozzászólás - 2009.02.12. 10:51:27 (Válasz Kocos #55 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.02.12. 10:43:10
Hat ezek az atlagolos meg minimum alapszintes otletek sztem kifejezetten hibasak. Peldaul a masodik verzio azt jelentene, hogy az allat sebzesfelfogo azaz messze leghasznosabb) kepessege soha nem volt valtozni. Az elen halado most befog egy 44-es allatot 44-es sebzesfelfogassal. Az uj rendszerben a 44-es szint a regi rendszer 104-es szintjenek felel meg. Mire ide felfejlodik egy allat siman benne van 8-10 szintlepes (de inkabb joval tobb), tehat egy uj allat megint sokkal tobbet fog fel, mint a regi.

A masik, hogy a regi korlat (kari szint+alapszint) innentol erdektelenne es elerhetetlenne valik (nem tudom ez baj-e). Illetve osszessegeben a 100-ankent valo emelest tulzottnak tartom, hiszen egy ido utan a kapott TP es a csatak szama nem no, tehat mig a karakter szintlepesei viszonylag allandoak, az allat szintlepese nagyon be fog lassulni. Erdemes a 100 helyett meggondolni egy kisebb emelest (50 pl?).


Kezdenem a masodik resszel: en is utanaszamoltam, nagyon durvan sok a 100as emeles, en is inkabb a 20-50 kozotti erteket javasolnam.

Az elso resszel az a gond, h bar az allatok sebzesfelfogo erteke nem nagyon valtozna, de mindenkinek kb ugyanakkora lenne. Tehat plul te 30as szintu topjatekos vagy es van 80as allatod, Pistike szinten 30as szintu, de mivel nincs ideje/nem tud jatszani, ezert csak 10es szintu az allata. Ha most bevezetik a szabalyt, akkor mindkettotoknek 30as szintu allata lesz, vagyis lenyegeben mindenkinek magas lesz az elnyelese. Ez mondjuk elegge uniformizalja a karaktereket, viszont sokkal kiegyensulyozottabb lesz a jatek, nem lesznek oriasi kulonbsegek. Kerdes ez mennyire jo? (sztem nem, Pistike szerint valoszinuleg igen )
Pontszám: 8.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
58. hozzászólás - 2009.02.12. 10:58:32 (Válasz Miklós #48 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.02.12. 08:11:02
Simon: az elnyeléssel kapcsolatban 3 cél van. Az egyik, hogy megérje új állatot befogni, és rögtön a befogáskor adjon már valamennyi elnyelést. A másik, hogy azért ne avuljon el azonnal a 40-50 akárhanyadik szintű korábbi állatod. A harmadik, hogy azért a korábbihoz képest ne nőjön az elnyelés. A régi rendszerben egy új álllatnak szinttől függően 1, 2, 3 stb. az elnyelés módosítója (azért módosítót írok, mert egy szorzó van, szinttől függően, tehát 30. szinten több elnyelést ad ugyanaz az állat, mint 10. szinten). Az új rendszer szerint egy 30-as alapszntű állatnak azonnal lesz 15-ös elnyelése, és az alapszint utolérése előtt minden szinten több lesz az elnyelése, mint a korábbi rendszerben.


Egyreszt igen pont ez lenne a kivanatos, hogy az uj allat is adjon elnyelest, mert anelkul minden csata buko!
Masreszt: azert az alapszint elerese, az az uj rendszerben valami egeszen mast jelent! A 70-es allatokbol 38-asok lesznek, tehat az elnyeles igy csokkenni fog akkor is, ha az alapszint utan is jar valami bonusz. Annak jelent majd ez tobbletet, akinek jelenleg alacsony szintu allata van, de tole nem is sajnalom.

Ezt a szorzos dolgot nem ertettem pontosan hogy is van, de amikor mi arrol beszelunk, hogy X elnyelest ad, akkor nyilvan arra gondolunk, hogy annyit, mint a jelenlegi rendszerben egy X. szintu allat adna, aki nem esik a korlat ala.

Esetleg ebben is lehetne valami futrmanyosabb keplet, hogy 40-es szintig alapszint/2, majd 43, 46, 49, 52, 56, 60, 65, 70, 76, 82 alapszint ad 1-1 ujabb tapasztalati szintnyi elonyt. De most nyilvan csak mondtam valamit, a lenye, hogy itt is lehet egy degressziv fejlodes, mint a szintlepesnel.
Pontszám: 5
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
59. hozzászólás - 2009.02.12. 11:07:35
Nagy értelme nem lesz játszani, ha az válik céllá, h kiegyenlített játékkörnyezet megteremtése érdekében havononta megynyírbáljuk a topokat abban amiben éppen erősek.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
60. hozzászólás - 2009.02.12. 11:08:38 (Válasz Draglov #52 hozzászólására.)
Idézet: Draglov - 2009.02.12. 09:24:25
Az elso felevel nem ertek egyet. Ha nem irjak vissza a szinteket, csak a szukseges szint valtozik, akkor egyik naprol a masikra all meg az elet a nagy allattal rendelkezoknek. Nem lesz idejuk szakertelmet fejleszteni es allat nelkul maradnak.


Tovabba lesz egy olyan magas szintu allatuk, ami masnak elerhetetlen lesz! Ahhoz, hogy az uj rendszer szerinti 100-as szintu allatot eloallitsunk (nullarol fejlesztve), annyit kell rajta tolnunk, mintha a jelenlegi rendszerben 748-as szintig fejlesztenenk egy allatot!
Pontszám: 3
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője