Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Állategészségügyi reform
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
521. hozzászólás - 2009.06.04. 12:53:31 (Válasz Ariel #520 hozzászólására.)
Nem vagyok benne biztos, hogy a kettő között nincs még másik állatsebzős varázslat
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
522. hozzászólás - 2009.06.04. 12:55:59 (Válasz CaveMaN #521 hozzászólására.)
van, kettő is, a dimenziókifordítás és a halálgömb.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
523. hozzászólás - 2009.06.04. 13:05:48
A legtisztább az lenne, ha Miklós és Baraty is kapna egy-egy karit a kristályhordából. Csak egy hetet kellene rendesen játszaniuk a karakterekkel, máris születne megoldás.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
524. hozzászólás - 2009.06.04. 13:32:10 (Válasz Ariel #523 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.06.04. 13:05:48
A legtisztább az lenne, ha Miklós és Baraty is kapna egy-egy karit a kristályhordából. Csak egy hetet kellene rendesen játszaniuk a karakterekkel, máris születne megoldás.


Csak legyen publikus legyszi. Miklos nem erne 15% fole
Pontszám: 8.75
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
525. hozzászólás - 2009.06.04. 13:49:11
A sebgyógyitásnál azért nem irtam átmenetet, mert piszok körülményes lenne nektek is, nekünk is ha mondjuk csak pontosan 2 állatot lehetne gyógyitani, 3-mat már nem, azt hogyan állitgasd be. Egyszerübb, ha bármennyit gyógyithatsz, te jelölöd meg, melyiket.

A varázslatelnyelésről, úgy néz ki, egy 3. variáció lesz, ahogy Birka is javasolta, egy új szakértelem, varázslatelnyelés, amit 12-es akadémiánál lehet fejleszteni. Igy az alacsonyabb szinteket nem fogja a dolog megbolygatni, ez nem is volt cél, ráadásul nem változtatunk meg visszamenőleg semmit, hanem egy új dolgot rakunk be, amit mindenki fejleszthet, így nem éri sem hátrány, sem előny a "varázsló" karikat. A szakértelem ugyanúgy fog működni, mint az állatok elnyelése, a szakértelem szintjét megszorozzuk egy, a szintedtől függő számmal, és ennyivel csökken a varázslat sebzése.
Pontszám: 3.21
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
526. hozzászólás - 2009.06.04. 14:00:51 (Válasz Miklós #525 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.06.04. 13:49:11
A sebgyógyitásnál azért nem irtam átmenetet, mert piszok körülményes lenne nektek is, nekünk is ha mondjuk csak pontosan 2 állatot lehetne gyógyitani, 3-mat már nem, azt hogyan állitgasd be. Egyszerübb, ha bármennyit gyógyithatsz, te jelölöd meg, melyiket.

A varázslatelnyelésről, úgy néz ki, egy 3. variáció lesz, ahogy Birka is javasolta, egy új szakértelem, varázslatelnyelés, amit 12-es akadémiánál lehet fejleszteni. Igy az alacsonyabb szinteket nem fogja a dolog megbolygatni, ez nem is volt cél, ráadásul nem változtatunk meg visszamenőleg semmit, hanem egy új dolgot rakunk be, amit mindenki fejleszthet, így nem éri sem hátrány, sem előny a "varázsló" karikat. A szakértelem ugyanúgy fog működni, mint az állatok elnyelése, a szakértelem szintjét megszorozzuk egy, a szintedtől függő számmal, és ennyivel csökken a varázslat sebzése.


De az a szinttol fuggo szam semmikepp se ugyanaz legyen, mint az allatoknal, mert ugy nevetsegesen gyenge szakertelem lenne.
100-as szinten 100-200 sebzest sporolna egy csataban.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
527. hozzászólás - 2009.06.04. 14:08:21 (Válasz Miklós #525 hozzászólására.)
Miklós, az ÁLLATOKAT akarjuk védeni, nem pedig a varázslást legyengíteni!

Ismét ugyanazt csinálod, mint a kreatív affinitásnál: ott se bolygatta senki a kivégzést, mégis azt vetted le a nagy rablások miatt. Most sem bolygatta senki a varázslatok erejét, hanem az ÁLLATOK SEBZŐDÉSÉT akarjuk csökkenteni, vagy gyógyítással, vagy erősebb vastagbőrrel.

Valahogy mindig átesel a ló túlsó oldalára
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 9.64
kedvencboncaFérfi
Végzetúr tehetség
191 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
528. hozzászólás - 2009.06.04. 14:19:21 (Válasz Mortimer #527 hozzászólására.)
Hát, igen. Akkor már legyen egy olyan szakrtelem helyette vagy mellette, ami az állat sebződését csökkenti varázslatfázisban. Mondjuk rezisztancia, vagy valami ilyesmi.
Dark Mongoose - Azúr Légió
Pontszám: 9
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
529. hozzászólás - 2009.06.04. 14:34:12 (Válasz Miklós #525 hozzászólására.)
"nem éri sem hátrány, sem előny a "varázsló" karikat"

Pár hátrány ami hirtelen eszembe jut:

- csökken a kivégzés esélye a varázslat körben.
- csökkenhet a sebzéskülönbség varázslat körben. Pl. ha a varázslat kör eredménye eddig 600:200 volt, az 300-as varázslat elnyelés után már csak 300:0 lesz, tehát a 400 különbség 300-ra csökkent.

Pár előny :

- nem találtam, de biztos van
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 9
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
530. hozzászólás - 2009.06.04. 14:42:14
Megint félmegoldás készülődik...

-Az állatkák HP-ja drasztikusan nő az alapszintjük, és lépett szintjük fügvényében, ahol a statikus értékkel gyógyító sebgyógyítás sajnos eltörpül. Kellene egy ispotály mint új épület, ahányas ez az épület, annyi +% hp-t gyógyul a blöki annak gyógyítása alatt! 5-ös isp 5k maxhp mellett 250 hp gyógyítás fél óránként kellemes megoldást nyújthat...

-A varázslatok drasztikusan több sebzést okoznak a blökibe, mint a másodlagos támadás, ennek legkellemesebb megoldása, ha adunk egy "mentő dobást" a blökiknek, ami fordítottan arányos a szintjükkel. Azaz amennyiben a támadó fél azonos, vagy alacsonyabb szintű, mint a védekező fél, akkor a blökik kapnak 100%-(aktuális+lépett szintjük)/2 elnyelést a varázslat okozta sebzödésre.

-A magas szinten kiosztott sebzések drasztikusak, ennek orvoslására kellene a varázslat+sima elnyelés. Ami konstans %-al csökkentené a sebződéselket...

Nagyon egyszerűen szakértelmünk a kapott sebződést (Mind fizikai, mind mágikus sebződést!) nyelje el karakter szint*szakértelem/100 % értékben, és a szakértelem maximuma 40-es szint legyen, ami nem turbózható! (Valamint lehet kellene egy maximum az exploitok elkerülése végett, hogy karakter szint*20 sebzést nyelhet el max ez a szakértelem...)
Pontszám: 6
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
531. hozzászólás - 2009.06.04. 14:42:34 (Válasz Miklós #525 hozzászólására.)
Ezzel csak a varazslo karikat nyirod ki, akik nem sebeznek (vagy alig) a kozelharcban.

Inkabb az allatok varazslatelnyeleset lehessen fejleszteni, mert ott faj mindenkinek. Vagy a vastagbort kell atirni, h varazslatok ellen kapjon egy 4-5os szorzot.
Pontszám: 5
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
532. hozzászólás - 2009.06.04. 14:49:16 (Válasz Miklós #525 hozzászólására.)
Miklós, megint 2 gond van ezzel a javaslattal - azt nem nézvem hogy sem itt a fórumon sem a játékban nem érzem, hogy a többség gyengíteni akarná ennyire a varázslókat.
Ha bevezetsz egy ilyen szakértelmet, az ha gyenge lesz: pl max 30 szint, szintenként 1-4 varázslatelnyelés, az véd 30-120 körül, az állatok 6-30al kevesebb sebzést kapnak a lassan 600ból; ha erős: mondjuk szintenként 10-20-at fog fel , és mondjuk 50-ig húzható, akkor meg a varázslatsebzés feleződik, azaz felborítod a teljes harcrendszert, viszont az állatok 25-50%-al kevesebbet fognak sebződni, azzal számolva, amilyen gyorsan nőnek a varisebzések 1-2 hónap múlva újra eljön a probléma. (Inkább beszéljük meg a találkozón élőben a problémát, akár szánjunk rá egy külön fél órát ott, megvitatva az itt felmerült érveket és ellenérveket, mint egy hibás változtatással elodázzuk 1-2 hónapig...) Emellett a top szövetségek és karakterek sokkal gyorsabban kimaxolják (és nyilvánvalóan vagy olyan gyenge, hogy felesleges betenni, vagy maxolják azonnal), mint bárki, így amellett, hogy az eredeti problémára nem jó, valószínűleg felborítja a teljes játékegyensúlyt még durván el is mélyíti a különbségeket.
A sebgyúgyítás első lépésnek jó, így legalább használhatóvá válik a képesség. Ha csökken az állatokat ért sebzés akkor főleg. Valami automatizmus jó lenne majd második lépésnek, vagy beállítható hosszabb gyógyítási idő, hisz egyre nagyobb probléma a játékidő folyamatos növekedése, és csökkenteni kellene, így meg fél óránként be kell lépni a használathoz.
Én sem értem a nem éri hátrány mindatot... Bejön valami, ami a varázslatot gyengíti, minden más változatlan.
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 7
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
533. hozzászólás - 2009.06.04. 14:50:00 (Válasz Endyr #531 hozzászólására.)
Endyr en egyértelműnek vettem Miklós hozzászólásából, hogy a varázslat elnyelés szaki CSAK a blökik által bekapott sebződést csökkenti. De kezdek félni, hogy túl optimista voltam?
Pontszám: 5.43
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
534. hozzászólás - 2009.06.04. 15:26:43 (Válasz Birka #533 hozzászólására.)
Szerintem ez a szakértelem nem az állatok sebződését csökkentené csak, hanem magát a varázslatét.
Az állat sebződésének csökkentésére ott a vastagbőr, csak kicsit módosítani kellene. Vagy ott a bűvös kunyhó, aminek meg lehetne növelni a maximális szintjét. Nem kellene hozzá újabb akadémiai szint, csak pár apró módosítás.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
535. hozzászólás - 2009.06.04. 15:31:02 (Válasz Ariel #534 hozzászólására.)
Szerintem egy olyan kiegészítéssel mindenki elégedett lenne, hogy a vastagbőr minden szintje a közelharci sebzésekből 1-et, a varázslatok sebzéséből pedig 5-öt preventál.

Ezzel aki nagyon rágyúr, továbbra is ölhet állatot, de aki meg akarja védeni az 25-30. szintre fejlesztve meg tudja védeni őket a kihalástól. A lecserélés sürgetésére pedig továbbra is ott van a morál okozta nyomás, illetve a magasabb szintű nagyobb elnyelése.

Kész, meg van oldva a probléma.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 9.38
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
536. hozzászólás - 2009.06.04. 15:36:13
Másik alternatíva lehet az állatok regenerációja harc közben. Ezzel az ügyesebbek még pluszban is kihozhatnák az állatukat csatából, és nem kellene az állatsebzős küldiket sem módosítani.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
537. hozzászólás - 2009.06.04. 15:36:53 (Válasz Ariel #536 hozzászólására.)
?!?!?!
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
538. hozzászólás - 2009.06.04. 15:40:13 (Válasz CaveMaN #537 hozzászólására.)
Most is van olyan tárgy, ami a végzeturaknak regenerációt ad. Lehetne végülis olyan felszerelés, amivel csatakörönként 3-5öt regenerálódik az állat.

De a sebgyógyítás erősítése vagy a vastag bőr nyilván egyszerűbb.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
539. hozzászólás - 2009.06.04. 16:04:10 (Válasz Ariel #529 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.06.04. 14:34:12
"nem éri sem hátrány, sem előny a "varázsló" karikat"

Pár hátrány ami hirtelen eszembe jut:

- csökken a kivégzés esélye a varázslat körben.
- csökkenhet a sebzéskülönbség varázslat körben. Pl. ha a varázslat kör eredménye eddig 600:200 volt, az 300-as varázslat elnyelés után már csak 300:0 lesz, tehát a 400 különbség 300-ra csökkent.

Pár előny :

- nem találtam, de biztos van


Kevesebbet sebzodik a karakter es az allat is.
De valoban nem jo megoldas ez.
Vastagbort es gyogyitast erositenem en is, nem veletlen, hogy mindkettobol nagy budos nullan allok.
Ugyanakkor az allatok adta varielnyelest csak bevezetnem. Egyetlen ellenerv amit talaltam ellene, az az, hogy ha az allatok jelentossege a harcban tovabb no. Pedig most is borzasztoan magas.De ez fuggetlen a varazslo, vegyes illetve kozelharcos hozzaallastol.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
540. hozzászólás - 2009.06.04. 16:05:37 (Válasz Birka #530 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.06.04. 14:42:14
-Az állatkák HP-ja drasztikusan nő az alapszintjük, és lépett szintjük fügvényében, ahol a statikus értékkel gyógyító sebgyógyítás sajnos eltörpül. Kellene egy ispotály mint új épület, ahányas ez az épület, annyi +% hp-t gyógyul a blöki annak gyógyítása alatt! 5-ös isp 5k maxhp mellett 250 hp gyógyítás fél óránként kellemes megoldást nyújthat...


Kerulnem ujabb epuletek bevezeteset, ahol nem muszaj. Igy is eleg nyomaszto a V1-en a top szovik elonye. Nem feltetlenul csak a top3-e.
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!