Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Állategészségügyi reform
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
461. hozzászólás - 2009.05.27. 17:24:57
Ahogy meglátjátok egymást, rohanni kezdtek.
Egy kataklizma sújt le rád. 2185 pontnyit sebzett. Kritikus sebzés! Az állataid 526 életpontot sebződtek.

Lehetne, hogy bekerül valami használható védelem az ilyenek ellen? Sóher vagyok ezért inkább "sírok", nincs kedvem elkölteni azt a "kevéske" LE-t ami a vastag bőr 400 fölé húzásához kell, még úgy is kb. 150 sebzést kaptak volna az állatok lévén, hogy most 20-as van. Az ok, hogy ilyet nem mindenki tud csinálni de a 400-500-as vastag bőr szerintem még ritkább, szóval olyasmi kéne ami hasonlóan skálázódik mint a sebzés, aztán ha valaki nem fejleszti magára vessen de aki védeni akarja az állatait annak legyen esélye. (40-es gyógyítással max.-os kutyhóval röpke 6 óra helyretenni a dögöket... )
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 8.75
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
462. hozzászólás - 2009.05.29. 06:20:20
Na éjjelre "kintfelejtettem" az állataimat, a tapasztala: egyre több embernek van kataklizmája 8 óra alatt míg nem voltam gépnél 1600+ sérültek az állataim/darab. Ezt most 40-es gyógyítással 16 óra alatt tudnám kigyógyítani. Most, hogy bent van a kristályhorda (és részben emiat is) hirtelen barmi sok embernek okoz ez gondot szerintem. Nekem 10 állatom van amit vetésforgóban használok de még így sem tudom megvédeni őket az ájulástól. Nagyon időszerű lenne végre betenni pár módosítást amik valóban lehetővé teszik az állatok életben tartását.

Vagy a vastag bőr hatékonyságát kellene jelentősen emelni (az eddigi 1 pont helyett legalább 5 pontot kellene fognia) vagy a gyógyítást kellene jelentősen meggyorsítani. (Ahogy más topicokban már írták 10-es gyógyításnaál +1, 30-asnál +2, 60-asnál +3 állat gyógyítása egy időben.)

edit: Na közben csináltam egy összesítést tegnap reggeltől mostanáig 10 állatból 1 beájult (400 életerő alatt küldtem őket pihenni de bekaptak egy 450-es sebzést) összesen több mint 9000 sebződés 19 portya (8 portyát indítottam 11 támadást kaptam) 7 térkapu és 7 epikus ütés. Igaz csak 20-as vastag bőr van de ennek a sebződésnek több mint 90% varázslatból jön 100-as vastag bőrrel sem csökkenne 8000 alá a sebződés semmi értelme megcsinálni. A közelharci sérülés 1-2 nagyobb kritet leszámítva fixen 1 a varázslatoknál meg észre se lehet venni, hogy van e vastag bőr vagy sem.
A hozzászólást Otoaak módosította 2009.05.29. 06:38:26-kor
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 9
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
463. hozzászólás - 2009.05.29. 07:23:26
Szint: 50
Egészség: +10
Regenerálás: +10
A harcolni kijelölt állat óránként 1 ÉP-t regenerál

Ez az óránként 1 ép akár még vicces is lehetne, ha nem a 44. epikus szörnyből esett volna ki ez a tárgy. Így viszont csak elkeserítő.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3616 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
464. hozzászólás - 2009.06.02. 16:33:11
Hali,

Gondolkodtam rajta, hogy mi lenne a legmegfelelőbb megoldás. Amit meg tudunk csinálni, hogyha a sebgyógyitásod elér egy szintet (mondjuk 30-as) akkor a gyógyitás gombok mellett lesz egy checkbox, amivel egyszerre több állatot is kijelölhetsz gyógyitásra.

Emellett esetleg lehet arról is szó, hogy a vastag bőr a varázslat sebzést ne lineárisan, hanem négyzetesen csökkentse, hasonlóan ahhoz, ahogy a sebgyógyitás növeli a gyógyitás mértékét.

Azt viszont hozzáteszem, hogy ez a probléma, miszerint a varázslatok túl sokat sebeznek, korábban is felmerült, és ez nem csak az állatok halandóságát eredményezi. Ez két dologból adódik, egyrészt a magas kereskedelmekből nagyon előrevásárol már néhány karakter, másrészt az állatok elnyelése nem csökkenti a varázslatok sebzését.
Én korábban javasoltam, hogy vagy az állatok elnyelése, vagy a mágia tulajdonság csökkentse a varázslatok sebzését. Ennek többen ellene voltak, merthogy ez "gyengitené a smaragd hordát". Valójában, ez a smaragd hordát nem gyengitené, mert mindenkire egyforma mértékben hatna, nemcsak a smaragd ellenfele sebződne kevesebbet, hanem a smaragdos is, sőt. Akkor nem akartam ezen vitázni, de talán mégis érdemes lenne átgondolni még egyszer. Mert ha mindkét játékos 100-zal kevesebbet sebződik, attól még a csata végeredménye ugyanaz marad. A smaragdosok mondhatják, hogy de nekik alacsonyabb a mágiájuk a regen bónusz miatt, de cserébe a varázslatelnyelésük is lehetne ugyanennyivel több.
Pontszám: 7.38
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
465. hozzászólás - 2009.06.02. 16:38:13 (Válasz Miklós #464 hozzászólására.)
Tehát most mit javasolsz pontosan? Három dolgot írtál:

1. Sebgyógyítás 30 felett több állat gyógyítása
2. Az állatnak legyen varázslatelnyelése is.
3. Mágia tulajdonság adjon varázslat elnyelést (azzal a kiegészítéssel, hogy a smaragd több varázslatelnyelést kap)

Ezekből melyiket preferálnád?
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.06.02. 16:39:16-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
466. hozzászólás - 2009.06.02. 16:38:31 (Válasz Miklós #464 hozzászólására.)
Mindhárom egyszerre?
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
467. hozzászólás - 2009.06.02. 16:38:53 (Válasz Miklós #464 hozzászólására.)
Tehát a terv szerint 30-as sebgyógyítással akármennyi állatot lehet majd gyógyítani? Számomra ez teljesen korrektnek hangzik.
Köszönöm, hogy változott erről a vélemény!
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
468. hozzászólás - 2009.06.02. 16:56:42 (Válasz Miklós #464 hozzászólására.)
Szerintem a varázslat gyengítése rossz ötlet, miért kéne mindenkinek egyenkarakter? Valami lehetőség maradjon már a kezünkben a változatosságra.
Ilyen alapon csökkentsétek az állatsebzést és a fegyverek sebzését is, mert amikor egy tagot 2-4000 ÉP-s veréssel jutalmaznak fentebbről, akkor abból max 1200 a varázslat.
Az, hogy az állatokat véditek okés és még az elnyelés sem rossz, de mást szerintem - és talán nem egyedül gondolom így - nem kell bolygatni.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5
népszerűMong0oseFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
469. hozzászólás - 2009.06.02. 17:03:37 (Válasz Miklós #464 hozzászólására.)
Az első bekezdés tetszik, de a varázslatelnyelés kevésbé, mert egy stratégiai lehetőségtől fosztja meg a játékosokat.
Femme Fatale - Sötét Ösvény (v1)
Dr. Horrible - Ködkapu Strázsái (v3)

Csak 10 féle ember van, aki érti a bináris számok logikáját és aki nem.
Pontszám: 7
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
470. hozzászólás - 2009.06.02. 17:13:37 (Válasz Miklós #464 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.06.02. 16:33:11
Amit meg tudunk csinálni, hogyha a sebgyógyitásod elér egy szintet (mondjuk 30-as) akkor a gyógyitás gombok mellett lesz egy checkbox, amivel egyszerre több állatot is kijelölhetsz gyógyitásra.


Miért kell checkbox? Egyszerűen maradjon meg a lehetőség a többi állatnál, hogy gyógyíthassam őket.
A "30-as szintnél az összeset lehet lehet gyógyítani" megoldásnál talán kicsit finomabb, ha X szintenként eggyel többet lehet gyógyítani (X legalább 10).
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
471. hozzászólás - 2009.06.02. 17:27:00 (Válasz Jeriko #470 hozzászólására.)
Én is a 10 szintenként +1 állat gyógyítását javasoltam a Gyorsítótár topicban és akkor egy átlag gazdinak elég lenne 20-ig tolni a sebgyógyítást de amekkora ellenkezést kiváltott egy múltkori hsz-em sztem van aki a 30-at is sokallni fogja a sebgyógyításra.
Sokkal esztétikusabb lenne ha mind kapna egy szép gombocskát ami csak akkor aktív ha van megfelelő szintű szaki. Lehet erőforrásmegtakarítás miatt a checkboxos ötlet?
A hozzászólást Freez módosította 2009.06.02. 17:29:38-kor
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
472. hozzászólás - 2009.06.02. 18:20:03
Én elfogadhatónak tartom mind a 3 dolgot, a varázslatelnyelés is mehet szerintem de csak akkor ha az egészség is ad elnyelést. Így végképp nem borulnának az arányok maradhatnának a jelenlegi stratégiák és talán feltűnne 1-2 új is.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
473. hozzászólás - 2009.06.02. 18:23:45
A fenti tárgy kaphatna esetleg (meg a hasonlóak is) egy %-os bónuszt a +1 helyett? 1-2-3% gyógyulásnak már komoly értéke lehetne (3k életerejű állat +30-60-90 életerő óránként már egész jó).
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.50
kedvencMormordFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
474. hozzászólás - 2009.06.02. 18:23:50 (Válasz Otoaak #472 hozzászólására.)
Ha az egészség elnyelést ad, akkor könnyen fontosabb tulajdonsággá válik a védekezésnél. Most pedig az egyik leglényegtelenebb tulajdonság. Szóval a nem borulna semmi kicsit túlzás.
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
475. hozzászólás - 2009.06.02. 18:41:09 (Válasz Mormord #474 hozzászólására.)
Talán nem lenne baj, ha előbb utána néznél kb. miről volt szó mielőtt még ennyire okos vagy.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
476. hozzászólás - 2009.06.02. 18:50:20
Én személy szerint nem örülnék neki, ha a mágia és az egsézség tulajdonságok plusz jelentést kapnának. Mindkettő már most is roppant fontos képesség, hatalmas taktikai előnyt tud szerezni az, aki ezeket fejleszti. Ha ezeken is tápolunk még, akkor tovább erősítjük az egyenkarakterek megformálását.

A sebgyógyítás 30-tól vagy 10 szintenként több állatot gyógyító verzíója (is) nagyon tetszik, azzal végre egy igen komoly kényelmi probléma oldódna meg.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.50
kedvencMormordFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
477. hozzászólás - 2009.06.02. 19:29:15 (Válasz Otoaak #475 hozzászólására.)
Bármily hihetetlen, olvastam. Ha a véleményem alapján szerinted én "nagyon okos" vagyok, hát rendben, sok dolgon nem változtat. Pusztán csodálkoztam, hogy visszahoztál egy márciusban felvetett dolgot.
Pontszám: 3
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
478. hozzászólás - 2009.06.02. 19:45:32
Én bírnám ez a sebzéscsökkentős dolgot, mert vicc, hogy milyen sebzések röpködnek, egy erősebb karakter gyakorlatilag már a varázslatával hosszú időre bealtatja az áldozatot. Néhány júzer számára talán egy kicsit játszhatóbb lenne a game.
Ráadásul tovább gyengítené az egyébként is kiherélt kivégzést, és nem kéne hezitálnom, hogy elfelejtsem-e a vérbe, amíg még "ingyen", szakértelem fejlesztése nélkül megtehetem:)
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 7
kedvencMeridiathNő
Végzetúr tehetség
247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
479. hozzászólás - 2009.06.02. 20:03:39
A többszörös sebgyógyítás egyértelműen cool, a varielnyelés sem elvetendő (már ha csak az epikusokat vesszük), viszont mindenképpen meg kellene "nehezíteni" a hozzájutást.
Elképzelés 1:
Nincs alkalmam rálátni, de korábban már említettem: a másodlagos varázslatokat lehetne összeköthetni a mágiaelnyeléssel. Ezekkel csúnyán lehet gyilkolni az állatot, viszont valahol racionális megoldás az, hogy akkor bizony fogjon is fel a gazdiját értből.
Elképzelés 2: Nem egyéni harconként és a másik szakijához lenne köthető, hanem mondjuk intelligens kedvenc 20, vastag bőr 10, és legalább 10-es hordázás. Értékek tetszőlegesen megválaszthatók.
Ha úgy számoljuk hogy az az elnyelés paralell a közelharcosokéhoz, sok változást valóban nem hozna.
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Állategészségügyi reform
480. hozzászólás - 2009.06.02. 20:04:16
OFF:
Annyi kérésem lenne, hogyha megvalósul bármelyik (mágia-> varázslatelnyelés, egészség->elnyelés) elképzelés akkor kicsit módosuljanak a sebezz ennyit-annyit küldetések.
A hozzászólást Freez módosította 2009.06.02. 20:04:33-kor
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője