Alapvetően gondjaim vannak az egész elképzeléssel...
Miklós, szépen leírod, hogy sok a sebzés, kevés a célpont, mert sokat sebződnek az emberek, ezek után még növelsz a sebzésen???
Értem én, hogy egyensúlyt akarsz javítani, de ezt miért az amúgy is kevés portya célpontot csökkentő megoldással?
Mit lehetne tenni, hogy ne visszanyaljon a fagyi, hanem konstruktívan fejlődjön a közelharc?
-A taumaturgia bizonyos szint felett csökkenő %-al szorozza a sebzést. Azaz nem a közelharcot erősíteni, hanem a taumaturgiát helyrepakolni. Mondjuk 200 felett midnen 2. taumaturgia ad csak 2,5% sebzést... 300 felett minden 3. stb...
-Az erő bizonyos szint felett NE a sebzést növelje, hanem adjon vampirizációt, mely által gyógyult sebek a harc végelszámolásába is beleszámítanak! Ezzel a közelharci találatok csökkentenék az elszenvedett varázslat sebzést...
-A blökik iszonyatos elnyeléseket adnak (örülök, hogy beláttad...), valamint egyszerűen nem éri meg őket lecserélni
Érdemes lenne bevezetni, hogy egy blöki max alapszintx2 fizikai elnyelést adhat, a felett minden kalkulált elnyelés mágia elnyelést ad...
Amúgy csak rémálmaimban jutott eszembe, hogy az erő konstans értékkel növeli a sebzést
Naívan azt hittem 5 szintenként ad 2,5%-ot mint a taumaturgia szintenként, csak ellensúlyoztad a dolgot 5 harci körre...