Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
441. hozzászólás - 2009.09.19. 15:20:00 (Válasz Hlegba #440 hozzászólására.)
Én nem nagyon vettem észre számottevő különbséget a megújított és a régi harcrendszer között játékos elleni harcban. Aki eddig elvert, az most is el tud verni, akit eddig elvertem, azt most is elverem. Mondjuk én fejlesztettem varázslatra és közelharcra is. Aki eddig egy varázslattal megnyerte a csatát és csak arra gyúrt, most nyilván rosszabb helyzetbe került, ezt kompenzálni lehet a karakter fejlesztésével.

A smaragdoknak a varázslat volt az előnyük, ezt elvettétek, a gyémánt előnye harcban volt, ezt megnöveltétek.

Valamit nagyon félreértelmezel szerintem. A smaragdoktól nem vette el senki a hordabónuszt, így továbbra is megmaradt az előnyük varázslat során. Nem a smaragdot sújtja ez a varázslat kompenzáció, hanem azt, aki eddig csak varázslatra gyúrt, és semmi másra.

Azt meg, hogy a gyémántnak a harcban volt az előnye, nem tudom honnan gondoltad. Szerintem összekevered a gyémántot a rubin hordával.
Pontszám: 4.22
kedvelt tagHlegbaFérfi
Végzetúr tehetség
226 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
442. hozzászólás - 2009.09.21. 00:05:00 (Válasz Vaczakka #441 hozzászólására.)
Remélem nem értelmezem félre, de a varázslóktól vették el a varázslat erejét.
Azért kíváncsi lennék ki lenne az a bátor aki ilyen leírás után varázslóként regisztrálna(a varázslat erejét csökkentettük, viszont a közelharc erejét növeltük).
Sok kari ráment arra, hogy a varit növelje, rááldozta a kariját(mert bízott a varázslatban és nem nyomatta a támadást vagy az erőt, mert nem volt kiírva, hogy a varázslatot úúúgyis leccsökkentjük), most kijött ez és azt mondják neki, hogy kapd össze magad, semmi hátrány nem ért...
Érdekes...
Eddig pl. fizikai sebzést elnyelő relikviát a manók sem hoztak.

Lehet durva voltam, de sajnálom, a véleményemet elmondtam.
Ettől függetlenűl maradok smaragd, bármennyire is nehezebb így...
Hlegba V1 - Domini Mortis
Pontszám: 6.37
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
443. hozzászólás - 2009.09.21. 01:22:19 (Válasz Hlegba #442 hozzászólására.)
de gagyi ez a hárompontozés így olvasva, totális sértettséget, duzzogást sugároz. akkor én is használom.

vélemény ide vagy oda, butaságot írsz. anyám..., még hogy elvették a varázslók erejét és a nulla harci képességgel rendelkező gyémánt kapott volna valamit...!

nem mindegy, hogy egy csata 2700-1400 vagy 2600-1300 lesz végeredményben? hol csökken a varázsló ereje? a harc kimenetele ugyanaz. és mi változna, ha elnyelés relikvia lenne? azt is megkapná mindenki. csak annyi lenne a különbség, hogy aki üt, az valóban kevesebbet sebezne, viszont a másik fél, ha nem magas a támadáa, találat híján nem sebezne kevesebbet. (= nullát, csak az állatai ütnének) ez valóban nem lenne fair anniyra.

de nem is ez a lényeg, hanem ez az iszonyatosan kifacsart logika, miszerint ki akadsz, hogy hátrány érte a varázslókat (nem érte, de ez mellékes) és mégis olyat "követelsz", ami másnak adna hátrányt. ha te is hátrányt adnál egy "csoportnak", aki miért baj, hogy szerinted hátrány ért egy másikat? azért, mert te épp a másikba tartozol? ha igen, akkor csőlátás. ne csak magadra gondolj.
Pontszám: 3.10
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
444. hozzászólás - 2009.09.21. 01:30:47 (Válasz winnie #443 hozzászólására.)
de gagyi ez a hárompontozés így olvasva, totális sértettséget, duzzogást sugároz. akkor én is használom.

"Gratulálok", winnie, ha esetleg rám gondoltál volna pontozás ügyileg. Arra nem is gondoltál esetleg, hogy neki alapból annyi ponttal jelent meg? Nem véletlenül vannak ott a felhők, mint ahogy nálad sem.

Mellesleg meg ugyanazt leírtad, amit én, csak a saját stílusodban. Ezért "érdemes" volt lehúzni az enyémet...
Pontszám: 4.31
kedvelt tagHlegbaFérfi
Végzetúr tehetség
226 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
445. hozzászólás - 2009.09.21. 09:55:30 (Válasz winnie #443 hozzászólására.)
Csőlátás? Az mi?
Egyébként ha nem érte hátrány sok karit akkor előnyük lett belőle?
Mióta ezek bekerültek elég gyakran jön a "csak" szócska a varázslat sebzés elé.
Pedig a TÖ nem csökkent.
Egyébként sem akartam kötődni, csak a véleményemet írtam le normális hangnemben és nem sértődötten.
Azért kíváncsi leszek, hogy mi jön még.
Hlegba V1 - Domini Mortis
Pontszám: 5.77
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
446. hozzászólás - 2009.09.21. 10:29:50 (Válasz Hlegba #445 hozzászólására.)
Nem vették el a varázslatok erejét, hanem csökkentették. És nem a varázslókat érinti csak, hanem mindenkit. Azért ez egy kicsit más szerintem, mint ahogy értelmezted.
A korrekcióra azért volt szükség, mert a harcrendszer roppant kiegyensúlyozatlanná vált magas szinten, és tényleg röhej, hogy megütök valakit 160-as erővel, Hóförgeteggel, majd kiírta gyakran: "Eltaláltad! 43 sebzés!". Ez így tényleg nem volt rendben, ezért kellett kompenzálni a dolgot.

Nem tudom, hányas szintű a karid, de ez a változtatás Miklós elmondása szerint magasabb szinten kezd csak el érvényesülni, ott is fokozatosan. Kérlek, olvasd el még egyszer a kezdő posztot.

Szerintem rég rossz, ha valaki úgy fogja fel, hogy "áldozatot hozott", meg hogy hátrány érte. Mivel a közelharci képletből kifelejtettek egy dolgot, azokat érte előny a módosításig, akik csak varázslatra tolták. Akik közelharcra is gyúrtak, azoknak eddig sokkal nehezebb volt beosztani a LE-t, hogy mindenre jusson.

Ez az én véleményem

OFF:
Szerintem winnie a sértődős dolgot rám gondolta, mert a hsz-om hirtelen lepontozódott, majd a tied meg fel. Pedig nem pontoztam egyik hozzászólást sem ebben a topicban (az övét sem)

winnie! Vallj színt a témában, a célozgatás helyett!
ON
Pontszám: 6.48
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
447. hozzászólás - 2009.09.21. 10:40:54 (Válasz Hlegba #445 hozzászólására.)
A varázslatok sebzése nem lett csökkentve a változtatások során. Az alvilági verem felépítésével csökkenthető az ellenfél sebzése, de ez is csak 60-ik szint fölött működik. A közelharci sebzések növekedtek meg, de azok is csak 60-ik szint fölött.
Nem a változtatásoknak köszönhetően kerülik ki az ellenfelek a varázslataidat, hanem azért mert vagy jóval magasabb a szerencséjük mint a tiéd, vagy kezd alacsony lenni az IQ-d.
Pontszám: 8.03
kedvelt tagHlegbaFérfi
Végzetúr tehetség
226 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
448. hozzászólás - 2009.09.21. 15:29:19 (Válasz Timcsike #447 hozzászólására.)
Ok!
Ai Iq-mal semmi baj(legalábbis a játékban ), inkább kicsit több az átlagnál. A taum is fenn van.
Akkor már csak a szerencse lehet, mert az csak 90-es. Kicsit tolok majd rajta.
Hlegba V1 - Domini Mortis
Pontszám: 4.05
népszerűciripNő
Végzetúr mester
5022 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
449. hozzászólás - 2009.09.21. 15:35:36 (Válasz Hlegba #448 hozzászólására.)
a szerencse csak annyiban számít harc közben, hogy akinek nagyobb, az kezd...
Pontszám: 7.16
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
450. hozzászólás - 2009.09.21. 15:43:48 (Válasz cirip #449 hozzászólására.)
Ha közelharcban számít a szerencse, akkor a varázslatoknál miért ne számítana?
Pontszám: 8.03
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
451. hozzászólás - 2009.09.21. 15:46:15 (Válasz cirip #449 hozzászólására.)
Dehogy.

Az alap 20% minimumot eltolja 10-30% közé.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.47
népszerűciripNő
Végzetúr mester
5022 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
452. hozzászólás - 2009.09.21. 15:58:04 (Válasz Mortimer #451 hozzászólására.)
mea culpa, ezt nem számoltam hatásnak
Pontszám: 7.16
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
453. hozzászólás - 2009.09.23. 14:00:04
Van egy javaslatom, ami két dolgon is segítene.

Az egyik nagy probléma ugye az, hogy magas szinten nincsenek háborúk. Ez nem csak azért van, mert manakonstrukcióból sokkal több LE folyik be. Szerintem legalább ennyire fontos tényező, hogy a háború egyéni szinten nem más, mint karakter rongálás, a sok LE nélkül benyelt TP miatt. Nem véletlen, hogy a legerősebb szövetségek közül sok egyáltalán nem háborúzik. Az ilyen szövetségekben tapasztalt, tudatosan játszó karakterek vannak, akiknek egyáltalán nem hiányzik a sok TP. Minek is kéne egyéni szinten keserves mennyiségű TP-t beszedni a háborúval szerezhető LE-ből való építéshez, mikor kútból, és manakonstrukcióból is menni fog, legfeljebb picit lassabban? Aminek amúgy sincsen jelentősége, mert a legtöbb épületnek van korlátja, tehát nem oszt, nem szoroz, ha két héttel később maxolja ki valaki.

Azonnal megváltozna a helyzet, ha lenne egy beállítás, aminek hatására a háborús győztes csatákért (se támadóként, sem pedig védekezőként) nem járna sem TP, sem pedig LE. Vesztes csatánál persze a normál bukta lenne. Ez lehetővé tenné azt, hogy mindenki bátran háborúzzon, és ne kelljen attól félnie, hogy miután végigcsinált 10 kemény háborút, felmossák vele a padlót azok, akik ezt nem tették, és ezért nem kaptak fölöslegesen +3 szintet. Persze így sem lenne ingyen a háborúzás, mert ugyanúgy PP-be kerülne a csata, illetve ÉP, VP is fogyna. Legalább felértékelődne a mágikus regeneráció szerepe is.

A másik sokakat érintő probléma a leveretés (más karakterrel 15% alá üttetés) során történő TP-vel kitömés. Hihetetlenül irritáló, hogy a gondosan fejlesztett karaktereken veretik le magukat egy csomóan, és ezzel rengeteg TP-t nyeletnek be, LE nélkül. Ez ráadásul egyáltalán nem csak a pókok problémája. Mindenkinek fáj ez, aki kicsit is figyel a karakterére. Erről tanúskodik a számtalan "Tartsd meg a TP-d magadnak" mozgalom tag, illetve egyéb fenyegető kiírások a karakterlapokon leveretés esetére. Sokszor ez háborúkat is eredményez, ami egyébként a leveretőnek sem jó. A fentihez hasonlóan kellene egy olyan beállítás, amivel portya esetén - szigorúan védekezés közben - nem jár sem LE, sem TP, ha a zsákmány egy bizonyos szint alatt maradna. Fontos, hogy a védekező szemszögéből legyen ez számolva, hogy a támadó ne tudjon centizgetni.

Szerintem ez a két beállítás nagyon egyszerűen megvalósítható, és két nagyon fájó problémát orvosolna. A háborúzás elterjesztéséhez volt már egy csomó jó ötlet, mindenféle épületekkel, de szerintem addig nem változna jelentősen a helyzet, amíg egyénileg nem éri meg a háború.
A hozzászólást Prisma módosította 2009.09.23. 14:03:46-kor
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.11
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
454. hozzászólás - 2009.09.23. 14:13:34 (Válasz Prisma #453 hozzászólására.)
Írtam egy hosszút, de inkább kitöröltem. Szerintem számodra inkább az lenne a tökéletes, ha hirtelen elveszítenél több szintet, és az első szintűeket üthetnéd 50. szintű felszerelésben.

De hogy mi ebben az élvezet, azt ne is próbáld megmagyarázni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4.49
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
455. hozzászólás - 2009.09.23. 14:39:27 (Válasz Prisma #453 hozzászólására.)
Rögtön javasolhatnál egy olyan szakértelmet, aminek kifejlesztésével győztes portya esetén negatív TP-t kapsz, ha nem rabolsz legalább szint*5000 LE-t… Ezzel máris egekbe szökhetne a LE/TP aránya minden póknak és VF-et használónak, és többé nem jelentene problémát, ha valaki felkenődik rájuk. Ráadásul rövid úton az első szinten kötne ki minden pók, hogy végül egymást farmolhassák.
Pontszám: 5.60
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
456. hozzászólás - 2009.09.23. 14:53:42
Azért a TP annak, aki nem szeretne mindenáron a "top" közelében lenni, nem igazán jótékony hatású. 15% alatt vadászni a legjobb döntés, nem is ezzel van a baj, hanem, hogy ki kivel vereti le magát, azt még simán el is szoktam nézni, ha valaki -4-5 szintől portyalistából engem talál meg, de, hogy sokkal magasabbról is... nem büntetni hanem lehetőséget adni kéne, hogy csata nélkül csinálhassák.

Háborúra sokféle megoldás lehetne, elég lenne talán annyi, hogy a hcs nem lélekkútba, hanem a háború végén a karakternek adja a lét, aztán ha akarja beépíti, ha nem akkor meg nem. Persze csak győztes háború után.

Másik dolog, amivel fel lehetne dobni a dolgot a katakombázás korlátozása. Vagy lehetne egy olyan rendszer, hogy van neki egy maximális szintje, és csak annyian mehetnek, amekkora, vagy akár ahány bújkáló volt, annyiszor 10% +- győzelem/veszteség esetén. Ha elbújnak 10en, veszítsék csak el azt a 100%ot, hisz senki sem maradt ott "védeni a kutat".
Pontszám: 8.41
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
457. hozzászólás - 2009.09.23. 14:57:38
Másik topicban írtam már, szint*100 LE kellene minimumnak, hogy egyáltalán támadhass másokat. Ez alatt egyértelmű a leveretési szándék, alap esetben pedig 15%-ot veszthetsz max, 100%-ot nyerhetsz, ez bőven jó még akkor is, ha nem a szokásos lehető leggyengébbet támadja valaki.
Pontszám: 7.62
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
458. hozzászólás - 2009.09.23. 15:23:54 (Válasz Rafkós #456 hozzászólására.)
Idézet: Rafkós - 2009.09.23. 14:53:42

Háborúra sokféle megoldás lehetne, elég lenne talán annyi, hogy a hcs nem lélekkútba, hanem a háború végén a karakternek adja a lét, aztán ha akarja beépíti, ha nem akkor meg nem. Persze csak győztes háború után.
.


Ez sajnos még így is sokkal rosszabb arányt adna, mint a karakter elsődleges LE bevételi forrása, legyen az vadászat avagy portya. Ha az ember kikapcsolja belőle a LE és TP faktort, akkor nem merül fel a kérdés sem.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.46
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
459. hozzászólás - 2009.09.23. 15:26:52 (Válasz Rafkós #456 hozzászólására.)
Idézet: Rafkós - 2009.09.23. 14:53:42
Háborúra sokféle megoldás lehetne, elég lenne talán annyi, hogy a hcs nem lélekkútba, hanem a háború végén a karakternek adja a lét



Ez egy nagyon ötletes megoldási javaslat! Elvégre azért van a plusz zsákmány, mert a karakter nem talált lét a támadásból. Csak az a baj, hogy ezt nem ő kapja vissza, hanem az épületekbe megy. Márpedig hatékonyabb karakterfejlesztés=jobb/több építés. Már csak arra kellene figyelni, hogy mindenki a saját maga által szerzett pluszt kapja vissza. Vagy legalábbis, aki semmit nem csinált, az ne kaphasson, esetleg nagyon minimálisnál is minimálisabbat (semmit).


*: Prisma: a háború inkább a játékélményről szól, de abban igazad van, hogy azok eléggé büntetve vannak, akik erre vágynak. Mindenkinek azonban nem adhatunk minden portyáért ezer LE-ket...
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.09.23. 15:29:09-kor
Pontszám: 8.69
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
460. hozzászólás - 2009.09.23. 15:46:19
LE és TP faktort kikapcsolni nem lehet, borítaná a játékegyensúlyt. Gondoljunk csak bele, mi lenne? Állatokat pl karakter szintlépés nélkül bármeddig lehetne fejleszteni, ha nem fejlődnek, akkor megint csak az a gond jön elő, mint az egyéni epikusnál, másik meg, hogy a gyengébb karaktereket még inkább folyamatosan ütné mindenki, hisz teljesen mindegy az ellenfél, behúzom rajta a csatát és kész.

Amit a hcs termel, ugyanott lehetne számolni, ahogy a győztes/vesztes csatákat. Háborúban is van le, csak tapasztalat, hogy kevesebb, ezt valamennyire kompenzálná, még ha teljesen nem is.
Pontszám: 7.62
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!