Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
kedvelt tagImpopoFérfi
Végzetúr tehetség
235 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
381. hozzászólás - 2009.09.03. 16:24:43 (Válasz Timcsike #379 hozzászólására.)
A 60-50-et csak a példa képpen hoztam fel, de gondolom 100-as szintnél nem lesz nehéz 90-re leütni... ott aztán igazán brutális különbségek lesznek.

Csak a példa kedvéért, én aki 42-as szinten vagyok, már most alig 200TÖ-vel vagyok lemaradva az 48-as kakarkterekhez képest. Hiába veszek 17 szinttel feljebbről tárgyakat, mert aki felettem van, szintén ezt teszi. Így, még ha közel azonosan lenne elosztva a tulajdonságunk, akkor is másfélszer nagyobbat sebez varázslattal, és kétszer annyit üt rám fegyverrel, nem beszélve arról, hogy 5%-al nagyobb esélye van a sikeres találatának.

Hogy őszinte legyek, nincs rossz karakterem de soha nem tudtam optimalizálni, ezért mindig halmoztam a kisebb elmaradásokat, amiknek következtében most szélmalom harcot vívok. És ez az ami elkeserít.
Pontszám: 5.57
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
382. hozzászólás - 2009.09.03. 18:01:27 (Válasz Impopo #381 hozzászólására.)
Azt azért gyorsan tegyük hozzá, hogy 100-ról 90-re leütni 65 % ÉP felett kell lennie a 90. szintűnek. Ha ehhez hozzáveszem még, hogy TP-t és pláne LE-t is alig kap a támadó győzelme esetén, akkor ez nem lesz egy sűrűn előforduló szituáció.
Pontszám: 8.44
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
383. hozzászólás - 2009.09.03. 21:36:59 (Válasz Rokamoka #371 hozzászólására.)
Pardon, nem tudok olvasni.
Pontszám: 7.81
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
384. hozzászólás - 2009.09.05. 07:18:20
Ahogy látom sikerült Miklósnak az epikus ölést lassítania. Valóban sokkal kevesebb tárgyat kell így kitalálnia, ráadásul több elégedett játékos fog még több őskövet vásárolni.
Mennyire is jó lenne, ha kicsit is hinne abban, hogy a játékosok IS ismerhetik az ő általa kitalált játékot.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 7.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
385. hozzászólás - 2009.09.05. 11:01:46 (Válasz Butchman #384 hozzászólására.)
Azért kicsit lassult a dolog, már nem hullanak le két óra alatt. És fájdalmasabb is lett:

Miklos, a démonmágus feléd dob egy kristályfelhő varázslatot. 7376 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -28 Védekezés, -28 Kritikus sebzés, -29 Elnyelés.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.15
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
386. hozzászólás - 2009.09.05. 13:22:28 (Válasz Ariel #385 hozzászólására.)
Pontositsunk.. Ahogy neztem, ez volt a ket csucs, amit kaptun Miklostol tegnap...:

>Miklos, a démonmágus elmond egy kristályfelhő varázslatot. 9786 pontnyit
>sebzett. Kritikus sebzés! A varázslat hatással van rád: -28 Védekezés,
>-29 Kritikus sebzés, -28 Elnyelés. Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.

>A csatában összesen 1453 sebzést okoztál, és 11314 sebzést kaptál.

Szoval amit Zoid irt a gyogyitalos uveghegyrol, ult....
A hozzászólást Solina módosította 2009.09.05. 13:27:33-kor
Pontszám: 5.31
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
387. hozzászólás - 2009.09.05. 15:06:21
Azt hiszem az topic indító gondolatához tartozik az ötletem. Sokmindenre megoldás lehetne.


Fejlesztési ötletek:

Új épület:
Könyvtár (vagy valami hasonló)
Előfeltétel: 15-ös akadémia
Az épület minden szintje után 2-vel növelheted a „tapasztalás” szakértelmedet. (új szaki)

Tapasztalás szakértelem.
Minden második szintje után új, úgynevezett kiegészítő szakértelmek megtanulására nyílik lehetőséged. Ezek a szakértelmek ugyanúgy beleszámítanak a szakértelem összegbe, növelik a többi szakértelem fejlesztését, de nem kell hozzájuk a tanulást növeleni. Az ide tartozó szakértelmek működése eltér az eddig megszokottól, ezért is kerültek külön kategóriába.

2.szint.
Elnyelés szakértelem
Mostantól képes vagy hatékonyabban kihasználni a felszerelésed nyújtotta védelmet, minden szakértelem szint 2%-al növeli a tárgyakból és felszerelésekből szerzett ELNYELÉSEDET.
Maximális szintje 50.
Példa: 50-es elnyelés szakértelem 100%-al növeli a tárgyakból kapott elnyelést, azaz ha eddig a tárgyaid 50 elnyelést adtak, ezentúl 100-at fognak adni.


4.szint.
Varázslat elnyelés szakértelem.
Ugyan az, mint az Elnyelés, csak a varázslat elnyelést növeli


6.szint.
Regenerálás szakértelem.
Mostantól kezdve hatékonyabban tudod sebeidet regenerálni, rájöttél, hogy miként alkalmazhatod felszerelésed nyújtotta mágikus erőket még hatékonyabban.
Minden szakértelem szint 7%-al növeli a felszerelésed adta regeneráció hatékonyságát. Azonban egy csatában sosem regenerálhatsz többet, mint az elszenvedett sérüléseid mértéke.
Maximális szint 50.


8. szint
Kábítás szakértelem
mostantól kezdve képes vagy a felszerelésed adta előnyöket még hatékonyabban használni.
A szakértelem minden szintje 1%-al növeli a tárgyakból kapott kábítás hatékonyságát.
Valamint az általad okozott bénulat mértéke is növekszik minden második szakértelem szint után 1-el. (azaz 50. szinten nem -10 támadást ad, hanem -35-öt)
Maximális szintje 50.


10.szint
Tekintély szakértelem
Mostantól kezdve mások szemében még elismerésre méltóbbnak tudod mutatni magad, így a küldetések jutalmát is feljebb tudod tornászni.
Minden szakértelem szint 1%-al növeli a küldetések teljesítéséért kapott Lélekenergia mértékét. (az ismételhető küldetésekre nem vonatkozik)
Maximális szintje 50.

Valamint új tárgyak adta lehetőségek is bekerülhetnének:

Sokkolás:
(csak tárgyak, fókuszkristályok adják)
ahányas a sokkolásod, annyi % esélyed van egy sikeres találat után sokkolni az ellenfeled. A sokkolt ellenfél következő harci köre lemarad.
(vagyis a hatása a szívósság ellentéte)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.99
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
388. hozzászólás - 2009.09.05. 16:31:40
Gondolom, hogy erősebb, és cikibb, de ettől lassabban fogjátok csinálni? Számunkra szintén igaz ez. Erősödtek, de mégis csináljuk 2-1 nap pihi-2 szisztémával. Szóval erdmény:
1. kevesebb ember vehet részt benne
2. aki benne van több áldozatot hoz
(1,2 következmény: több elégedetlen ember)
3. Miklósnak meg ugyanannyi epikus kincset kell csinálnia.

Már várom, hogy mikor jön elő a küldetések mintájára, hogy elfogytak az új epik kincsek, de lehet ismételni. Gondolom hamarosan "betelik a pohár", és ezzel lesz a játék egy érdekes színfoltja rövidre zárva. Hasonlóan, mint a küldetések is, amiben legeslegjobb eredményem (amíg volt mit küldetésezni) Kóccal egy megosztott első hely.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 8.25
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
389. hozzászólás - 2009.09.05. 21:37:46
Nem tudom, hogy a közelharci sebzések mennyire emelkedtek, de úgy tűnik, az új varázslatok bekerülése nem ad arra okot aggodalomra, mely szerint a varázslatok szerepe túlzottan csökkenni fog a harcban. Inkább az a gond, hogyha a közelharci sebzések a kiegyenlítődés szintjére emelkednek. Ott óriási gondok adódhatnak az életerővel, legyen majdhogynem bármilyen magas is valakinek az egészsége.

A sebzések csökkentése kell legyen a megoldás. Ugyan el lett vetve a mágia és az egészség (varázslat) elnyelése, de be lehetne vezetni különböző feltételekkel. Egy bizonyos szint felett az egészség és a mágia adatna elnyeléseket százalékos alapon.
Hatásának érvényesülése lehetne akár fokozatos, és hogy a a szintbéli eltérések portyázáskor ne nyissák tovább az ollót, PvP harcnál az erősebb bónusz érvényesülne mindkét félnél (valamekkora előny/hátrány agy is keletkezne, de az másodlagos).

Számokat feleslegesen nem írtam, előbb fel kellene mérni, ezek az alapok megoldást jelenthetnének-e az elszálló/t(?) sebzések problémájára.


Tiha ötletei szerintem szintén kiválók. Eddig gyakorlatilag csak a sebzést növelő szakértelmek elérhetők a játékban, csökkentő egy sem.
A számokat be lehet állítani megfelelőre, ez részletkérdés.
Az alapötlet nagyszerű.

Viszont talán a könyvtár előfeltételeit kevésbé szigorún kellene meghatározni, például egy 8. szintű mágustoronyban. Ezáltal könnyebben elérhetők lennének a kisebb szövetségek számára is, ahol a tagok leginkább ki vannak téve a brutális veréseknek.
Pontszám: 9.23
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
390. hozzászólás - 2009.09.06. 15:34:15 (Válasz Tiha #387 hozzászólására.)
Nekem tetszik az ötleted. A Tekintélyt szerintem ki lehet terjeszteni az ismételhető küldetésekre, hogy azok akik már végeztek a küldetésekkel is tudják használni a szakit. Vagy egy alternatív megoldás lehetne a Beho részéről, hogy az ismételhető szakik helyet beraknának 50 új küldetést.

A sokkolást egy kicsit faramucinak tartom, hogy pont az ellenkezője a szívósságnak. Így a két szaki kioltja egymást. És ez nem igazán jó szerintem. A szaki fejlesztésével ebben a formában még magas TÖ eltérés esetén is nagyon két esélyes lenne a küzdelem ami elveszi a TÖ adta erőfőlényt.

A sokkolás helyett inkább én egy olyasmit javasolnék ami az alacsonyabb szintűeknek védelmet adna a magasabb szintről érkező támadásokkal szemben. Mondjuk Speciális védelem néven a szaki minden 10. szintje útán csőkkene a végzetúrak közötti szintkülömbség. De ez játéktechnikailag lehet nehezen kivítelezhető.
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 2.47
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
391. hozzászólás - 2009.09.06. 15:44:26
A sokkolást nem szakértelemnek írtam, hanem tárgyak adta bónusznak! Vagyis 10-15% nál nem nagyon hozna többet össze az ember. Így azért lenne egy kis sansz, hogy bejön, de nem lehet rá alapozni.

A küldetésekből meg én úgy gondolkoztam, hogy csak lesznek még új küldetések a játékban. Nagyon gagyi lenne, ha nem kerülne be több küldetés. (Én abból indúltam ki, hogy majdnem 1 év alatt megcsináltunk 100 alap küldetést, az lenne a tendencia, hogy a következő 1 évben is megcsinálnánk újabb 100-at. De az ismétlődők miatt nem éri meg jelenleg foglalkozni velük, mert mindhez több hét szükséges, mire összejön, az ismételhetőkből meg hetente 4et símán meg lehet csinálni. A harcore-ok ennél többet is megcsinálnak)

Küldetésekre:
elő lehetne venni az eddigi küldetéseket sokat meg lehet erősíteni és berakni újra magasszintre. És azért még van egy csomó lehetőség újat is kitalálni. Főleg, ahogy kerülnek be új fejlesztések... (nekem vannak még ötleteim )
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 8.33
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
392. hozzászólás - 2009.09.06. 15:59:35 (Válasz Tiha #391 hozzászólására.)
Így már érthető. Akkor nem szóltam. Teljesen rendben van.
Egy javaslat, hogy küld el az ötletet Baratynak vagy Miklósnak Pü-ben.
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 2.47
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
393. hozzászólás - 2009.09.06. 20:09:05
És milyen címre kell küldeni? vagy hol találom meg?
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.45
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
394. hozzászólás - 2009.09.06. 23:09:58 (Válasz Tiha #393 hozzászólására.)
Itt a fórumon belül tudsz neki üzenetet írni. A lap tetején van az üzenetek menü a gyors kereső felett.

Címzettnek megadod a login nevét annak akinek küldeni szeretnéd.
A hozzászólást BlackSheep77HUN módosította 2009.09.06. 23:11:36-kor
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 2.84
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
395. hozzászólás - 2009.09.07. 00:08:06 (Válasz Tiha #387 hozzászólására.)
Csak beirogattad sorban a játékban már benne lévő, leprogramozott, de játékosok által nem növelhető szakértelmeket. Szerintem ezeket azért okkal hagyták ki.

"Minden szakértelem szint 7%-al növeli a felszerelésed adta regeneráció hatékonyságát. Azonban egy csatában sosem regenerálhatsz többet, mint az elszenvedett sérüléseid mértéke"
Jelenleg is lehet többet regenerálni, de ez oly ritka, hogy felesleges ezzel foglalkozni. No meg miért baj ha felgyógyul, legalább több célpont lesz a játékban. A csatában nem számít, tehát nem tettünk semmi rosszat.

"Minden szakértelem szint 1%-al növeli a küldetések teljesítéséért kapott Lélekenergia mértékét. (az ismételhető küldetésekre nem vonatkozik)"
Akkor értelmetlen az egész. Nincsenek küldetések. Akinek ilyen fejlesztésére van LE-je, az már biztosan elért odáig.

A sokkolás egyébként kiváló ötlet, de az állatok ne maradjanak ki.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.77
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
396. hozzászólás - 2009.09.07. 01:21:19 (Válasz Tiha #387 hozzászólására.)
Az elnyelés növelése (esetleges duplázása) totálisan felborítaná a harcrendszert, de az igazi szemforgató a kábítás, mint szakértelem. Ha jól értem, 50-es szakértelemnél 50% esélye lenne a karakternek bénítani, amivel nem -10 támadást adna, hanem -35-öt? Ez alapból horribilis, arról nem is beszélve, hogy könnyedén kihozható tárgyakból még 50% esély, ismételhető küldetés van a szakértelem használatára, ráadásul elhárításból még 10%-ot sem lehetne kihozni.
Inkább az elhárításra kéne koncentrálni, de azt is inkább tárgyakkal.
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 7.21
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
397. hozzászólás - 2009.09.07. 01:37:53 (Válasz Damage #396 hozzászólására.)
A kábítás totálisan félrecsúszott szakértelem. Egy 70 szintű karakternek van mondjuk 230-as támadása, erre rájön még a szintje, lesz 300. Az ellenfélnél mondjuk a harmadik meg az ötödik ütésnél, azaz kétszer is bejön a szakértelem. Az első két támadásnál semmit, a harmadiknál 290, az ötödiknél és a hatodiknál 280 lett. Változott értékelhetően bármi? Számított? Kétlem.

"ismételhető küldetés van a szakértelem használatára"
Ha nem lenne ez az ismételhető küldetés, szerinted foglalkozna bárki is ezzel?

Szóval ha nem is így, de a kábításon is javítani kell valamelyest, mert jelenleg egy az értelmetlen dolgok közül. Ha minimálisat erősödik azzal csak szinesedik a játék.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.77
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
398. hozzászólás - 2009.09.07. 01:56:02 (Válasz Mortimer #397 hozzászólására.)
Tökéletes megoldás lenne a fix érték helyett egy százalékos csökkentés. Az eredeti szakértelem-javaslat ettől függetlenül megalomán és értelmetlen.
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 7.21
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
399. hozzászólás - 2009.09.07. 10:06:45
V3 server 6. iq-ja ez enyém

Egy kataklizma igéjét idézed ellenfeledre, ahogy közelítesz felé. (-205 VP). Szolisorcájú Szatírember félrevetődik. Csak 153 életpontot vesztett. Ellenfeled állatai 15 életpontot sebződtek.
Regenerálsz 4 életpontot. Szolisorcájú Szatírember feléd dob egy kataklizma varázslatot. 1666 pontnyit sebzett. Kritikus sebzés! Az állataid 167 életpontot sebződtek.

Blökik döglenek, hp nincs "Csak" 20-al nagyobb az iq-ja, és ezt közelharcban képtelenség visszahozni Adalék még, hogy NEM smaragd az illető!

Szóval a varázslók picitt fogjanak vissza a sírásból!

Mód.:
Szerver top1 erővel ugyan ebbe az illetőbe:
Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Szolisorcájú Szatírember 13 pontnyit sérült. Zöldike, Zabbancs és Haláltündér az oldaladon harcolnak. 2 támadással 5 sebzést okoztak.
A hozzászólást Birka módosította 2009.09.07. 10:09:17-kor
Pontszám: 5.55
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
400. hozzászólás - 2009.09.07. 13:06:02 (Válasz Mortimer #397 hozzászólására.)
Érdekes, hogy azt mondod, hogy a kábítás nem ér semmit. Nemrégiben még az volt a téma, hogy elcsúszott a harcrandszer és alacsonyak a támadások a védelmekhez képest, a karakterek alig találják el az ellenfelüket. Ha ez igaz, akkor a kábítás valóban nem sokat ér, hiszen eleve minimumon volt már a találati esély, ezen a bénítás sem tudott már csökkenteni. De ott ahol a karakternek magasabb a támadása, és 60-70%-ban el tudja találni az ellenfelet, igenis számít, hogy bekap két bénítást és már csak 40-50%-ban talál. Pláne, hogy vannak varázslatok, amik tovább csökkentik a támadást. -20 támadás varázslatból és két bénítás után máris 40%-al csökkent a találat esélye. Persze csak azoknál, akik közelharcra álltak rá, és elég nagy volt a támadásuk. Akinek a találati esélye alapból minimális, azt nem hatja meg a bénítás.
Kérdés, hogy akarjuk-e tovább büntetni azokat akik közelharcra adták a fejüket azzal, hogy 1-2 megerősített bénítással leredukáljuk az ő találati esélyüket is minimálisra.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.15
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!