Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
81. hozzászólás - 2009.08.27. 22:20:52
Mindig ezzel a törléssel jöttök... Ha minden újítás után ennyien törölnének/töröltek volna, mint ahogy azt általában a vészmadárkák beharangozzák, legfeljebb fele ennyien játszanának VU-val. Aki pedig egy kicsivel több kihívás miatt töröl, az meg is érdemli, én kifejezetten örülnék, ha nem csak a rubinok lennének még úgy-ahogy ellenfeleim. Az újdonságok nem a törlést hivatottak elérni, hanem a nagyobb játékkedvet, márpedig ez valószínűleg azt hozná maga után.

Ha már itt tartunk:
Gyémánték a másik részről is megkapták a 33%-ot, amivel állítólag sz.rt sem érnek, mindig ezen megy a rinya. Mégis, mennyien vannak gyémántok! Az már más, hogy mennyien a topban, szerintem ez nem csak a használhatatlan, hanem a kihasználatlan bónusz miatt is van, csak rá kell nézni V4 topra, gyémánt és smaragd dögivel. Ebbe megint ne menjünk bele, mert tudom a választ álmomból felébredve is: "a gyémánt horda bónusza csak alacsony szinteken érvényesül".
Ez valamelyest igaz, ugyanakkor megvan róla a véleményem, amit inkább megtartok magamnak.


Tehát láthatjuk, hogy még ha előnyhöz is jut egy horda, a saját szemszögéből sosem lesz neki elég. Nos, nekem van zafír és smaragd karakterem is, és mindkettővel rendkívül meg vagyok elégedve, azt kell, hogy mondjam. Ezért még egyszer: szerintem nyugodtan mehet egy kis érvágás a smaragdnak, én csak jobban élvezném a kevésbé egyértelmű csatákat!


*: Javítottam.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.08.28. 00:35:08-kor
Pontszám: 6.25
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
82. hozzászólás - 2009.08.27. 22:21:37 (Válasz Miklós #76 hozzászólására.)
A kincsekkel kapcsolatban tényleg igazad van. Jó az elképzelés, legyen szivatósabb az epikus csata. Két kérésem van:
1. A jelenleg legyőzött maximum* epikusszámig NE változzon semmi.
2. Epikus spec vonatkozzon ( teljesen logikusan) a közeharci sebzésekre IS.

Ha ez garantálható, akkor jöjjenek az igazi epikus csaták.

Még egy megjegyzés:
Ha az egész csak azért "probléma", mert nem győzitek az új kincsek kitalálását, akkor egyrészt baromira szomorú vagyok, másrészt a két javaslatom TELJES összhangban van az elképzeléseddel.

mod*
A hozzászólást Butchman módosította 2009.08.27. 22:23:21-kor
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 8.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
83. hozzászólás - 2009.08.27. 22:24:52 (Válasz Butchman #82 hozzászólására.)
Indíthatnánk egy epikus kincs ötletelő topikot, hogy ne csak az eddigi +x minden tulajdonságra, meg + z adott szakértelemre legyen. Persze ez mondjuk a küldetéseknél sem ért semmit, de szerintem a többség nyitott, és aztán ha 100 ötletből egyet megvalósíthatónak itéltek, már megérte...
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
84. hozzászólás - 2009.08.27. 22:48:04
Ha nincs kapacitás új tárgyakat kitalálni, az is megoldás lehet, ha választhatunk az eddigiekből.
A hozzászólást Ariel módosította 2009.08.27. 22:48:29-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
85. hozzászólás - 2009.08.27. 22:49:35
Ha már itt tartunk, nekem is megvan a véleményem arról, hogy van valakinek mindenféle karaktere, csak épp gyémánt nincs, pláne nagyszintű nincs, de világos, hogy nagyszinten a gyémánt elfelejt játszani, nem használja ki a bónuszát.
A V4 felpörgetett tempójú világának kb. annyi köze van a normál sebességű szerverekhez, mint Makónak Jeruzsálemhez.
A rinyát külön értékelem, addig nem rinya, míg bitangerősözik a gyémántot, szegény smaragdot meg most készülnek megölni, attól rinya, ha azt mondják nem épp úgy van az a bitangerős.
A mévansokgyémántra már tényleg nc.
A másikoldali 33 %-ot egyáltalán nem értem, de biztosan nem is kell.
Naszóval a véleményem én is megtartom.

Hogy ne legyen off:
Jól értem, hogy a verem 160-as szinten már 100 %-os vari sebzésvédelmet fog nyújtani, vagy nem jól értem?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
86. hozzászólás - 2009.08.27. 22:58:28 (Válasz Ariel #84 hozzászólására.)
Ja, Specializátor meg Spermaturuszt minden tagnak

Ez ugyanúgy borítana.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
87. hozzászólás - 2009.08.27. 23:00:27 (Válasz Darah #85 hozzászólására.)
Nyilván lesz max. szintje, mondjuk 25. Az is brutálisan sokat nyújt már 85. szinten.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
88. hozzászólás - 2009.08.27. 23:03:15 (Válasz Darah #85 hozzászólására.)
Én aztán egy szóval nem mondtam sem azt, hogy a gyémánt bivalyerős, sem azt, hogy a smaragdot megölni készülnek. Amennyire a saját szavaimból kiveszem, utóbbinak épp ellenkezőjét.

Pár oldal alatt eljutottunk a szokásos témához, azt hiszitek, azért, mert valaki nem birtokol nagy szintű karaktert, attól még nem képes felfogni, hogyan is működik a dolog. Lehet, hogy sokakra igaz, a többiekre viszont annyira nem, mintha azt mondanád, aki csak rallyzik, nem ért(het)i a Forma-1 lényegét.

Priviben válaszoltam.
Pontszám: 6.17
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
89. hozzászólás - 2009.08.27. 23:09:10 (Válasz Rokamoka #88 hozzászólására.)
Hát én sem írtam semmi ilyesmit, mindössze megkértem Hlegbát, nézzen picit utána annak, amit már nem először ír be.
Rád sem mondom, hogy nem értesz a nagyszinthez, viszont fórumolvasó vagy, talán feltűnt, immár más hordák nagyszintű tagjai is belátják, amit hónapokkal ezelőtt még gyémántrinyának véltek.

Mortimer, csak mert erről nem szólt a fáma.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
90. hozzászólás - 2009.08.27. 23:26:11 (Válasz Butchman #82 hozzászólására.)
Idézet: Butchman - 2009.08.27. 22:21:37
1. A jelenleg legyőzött maximum* epikusszámig NE változzon semmi.
2. Epikus spec vonatkozzon ( teljesen logikusan) a közeharci sebzésekre IS.
3. Ha az egész csak azért "probléma", mert nem győzitek az új kincsek kitalálását, akkor egyrészt baromira szomorú vagyok, másrészt a két javaslatom TELJES összhangban van az elképzeléseddel.


1. Ez itt nem teljesen megvalósitható. Nagyon hülyén néz ki, ha teszem azt 140. szintig minden marad a régiben, aztán a 141. szintű szörny kétszerannyit üt, mint a 140. szintű. A fokozatosság nemcsak ésszerűbb, de könnyebben elfogadható és megszokható. Igaz, hogy még a verem mellett is a 120+ szörnyek egyre többet fognak ütni, viszont cserébe a játékosok is többet ütnek beléjük. Vagy például azt se felejtsd el, hogy most már mindenkinek lesz mágiaelnyelője is, ami számítani fog a harcban. Az érvet, hogy visszamenőleg soha semmit ne változtassunk, értem, de ezt nem lehet gondolkodás nélkül mindig minden helyzetben alkalmazni. Megjegyzem még, hogy az epikusok legyőzésénél sokkal többet számit az, hogy hány tagú a szövi, és mennyire szervezetten ütik, mint hogy mennyit üt vissza. Ha nem igy lenne, akkor nem lenne ekkora különbség a szövetségek eredményei között. Mindig vannak változások, amelyekből a legelöl haladók előnyt szereznek, és olyanok is, amelyekből hátrányuk származik. Ez minden játékban igy van, amelyet fejlesztenek az elinditása után.
2. Az epikus spec. már igy is épp elég erős szakértelem, elég tápot ad. Ha a változás után a 140. szintü epikus szörny továbbra is 100-akat üt, mert melléerősitem a szakértelmet is, akkor a változás nem érte el ezt a célját. De megnézzük majd a pontos számokat.
3. Ahogy írtam, a probléma nemcsak azzal van, hogy nem győzöm a kincsek kitalálását (de ezzel is, hiszen vannak prioritások, rengeteg egyéb, fontos fejlesztés is van!), hanem a játékegyensúllyal. Ha nagy sebességgel mindig egyre erősödő relikviák vannak, akkor elszállnak a top szövi karakterei (mudfláció), ha a relikviák nem erősödnek, akkor meg nincs cél és sikerélmény.

a sorrend egyébként igy néz ki:
1. már be is került néhány új varázslat (cirka 12x. szintig), ez most kb. 10-15% varázslat sebzést jelent a 120+ epikusoknál.
2. hétfőn remélhetőleg elkészül a verem, ekkor el lehet kezdeni épiteni, és lecsökkenteni a varázslat sebzést max 20%kal (megfogadtuk a tanácsot amit vki irt, hogy épiteni bárki épithesse). ezzel együtt a 140+ epikusoknál (de csak náluk) betesszük a fizikai sebzés szorzót.
3. adunk 1 hetet a szövetségeknek, hogy eljussanak valameddig a veremmel, bekerül a fizikai sebzés szorzója 0.5x mértékben, és elkészülnek a további varázslatok.
4. újabb 1 hét múlva bekerül a fizikai sebzés 1x mértékben, közben már lesz rálátásunk a számokra, eldönthető, hogy kell-e az állatok sebzését csökkentő szövetségi épület.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
91. hozzászólás - 2009.08.27. 23:32:22 (Válasz Miklós #90 hozzászólására.)
"Ahogy írtam, a probléma nemcsak azzal van, hogy nem győzöm a kincsek kitalálását (de ezzel is, hiszen vannak prioritások, rengeteg egyéb, fontos fejlesztés is van!), hanem a játékegyensúllyal. Ha nagy sebességgel mindig egyre erősödő relikviák vannak, akkor elszállnak a top szövi karakterei (mudfláció), ha a relikviák nem erősödnek, akkor meg nincs cél és sikerélmény."

Miklós mi ezt tökéletesen megértjük, viszont én és a szövetségem többi tagja napi szinten harcol az Azúrral és az Elittel, melyek 30 epikussal előttünk járnak. Ők 30 tárgy előnyben vannak, melyek jóval erősebbek a mieinknél. Ez oké, tiszta sor. Most viszont azt csinálod, hogy amit ők "könnyen" megszereztek, azt mi jóval nehezebben fogjuk elérni (vagy akár sehogy). Hol van itt a játékegyensúly? Rám, ránk többiekre miért nem ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint rájuk?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.44
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
92. hozzászólás - 2009.08.27. 23:43:36 (Válasz Miklós #76 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 21:51:58
Idézet: Butchman - 2009.08.27. 16:27:01
Felhúztuk a kincseskamrát 15-re, hogy legyen valami élmény a játékban, és tudjunk akár naponta is epikust ölni.

Önmagában ezzel én is csak egyet tudok érteni, minél több a sikerélmény és a cél, annál jobb a játék. A gyakorlati problémát inkább a technikai akadályok, és a fent említett képlet hiányosság jelentik. Egyrészt, az erővel probléma van, és ennek egyik járuléka, ami leghamarabb kiütközött, hogy a magas szintű epikusok túl könnyűek. Ez lehet, hogy rövid távon nem zavar senkit, és hosszú távon is lehetne legyinteni rá, hogy legfeljebb az emberek nem fogják az erőt fejleszteni és az értelmét veszti, de ez sovány vigasz lesz annak, aki a rubin hordát választotta. Az már csak adalék, hogy az élmezőny tempójával a jelenlegi modellben egyszerűen nem tudok lépést tartani, az egy dolog, hogy folyamatosan gyártani kell az új kincseket (és ezek vagy tökegyforma erősek lesznek - ez esetben nem jelent a megszerzésük célt - vagy elszállnak velük a karakterek, és borul a játékegyensúly). Tehát vagy a nagyon magas szintű epikusokon kell nehezíteni, vagy a kincstáblát primitivebbé tenni azzal, hogy nem 10, hanem 30 epikusonként erősödik a tábla. Szerintem az előbbi szimpatikusabb nektek.


Masok neveben nem nyilatkozom, de nekem spec sokkal szimpatikusabb lenne egy tobb epikus, tobb sikerelmeny, tobb cucc, akar azon az aron is, hogy egy targyszet 20-30 apikon at el.

Mondjuk az jo lenne, ha teljesen ertelmetlen targyak, mint a 75-os szintu Aurum nem kerulnenek mar be a szorasba.
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
93. hozzászólás - 2009.08.27. 23:44:10 (Válasz Miklós #90 hozzászólására.)
Miklós, azt még mindig nem árultad el, hogy hogy fog működni a sebzés csökkentés... Még mentődobás elött számolódik a csökkentés, vagy utána? Nagyon nem mindegy, hogy egy 4000-es varázslat sebzése 800-al csökkenthető, míg abban az esetben, ha lementődik csak 200-al csökken a sebzése, vagy pedig ebben az esetben is 800-al fog csökkenni. Nem fair azoknak a sebzését komolyabban "büntetni" akik erre specializálódtak, mint azokét, akik nem. Tehát akár lementődik a varázslat, akár nem, ugyan annyival kellene csökkenjen a sebzés.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
94. hozzászólás - 2009.08.27. 23:46:33 (Válasz Miklós #90 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 23:26:11
Vagy például azt se felejtsd el, hogy most már mindenkinek lesz mágiaelnyelője is, ami számítani fog a harcban.


Mindenkinek? Azt hittem annak, aki 200-400 CSP-t belerak a manozasba.
Raadasul az jo esetben felfog egy 200 sebzest, igy akkor majd nem 6000-et sebzodunk, hanem 5800-at. Es minden nagy!
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
95. hozzászólás - 2009.08.27. 23:51:24 (Válasz Kocos #94 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.08.27. 23:46:33
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 23:26:11
Vagy például azt se felejtsd el, hogy most már mindenkinek lesz mágiaelnyelője is, ami számítani fog a harcban.


Mindenkinek? Azt hittem annak, aki 200-400 CSP-t belerak a manozasba.
Raadasul az jo esetben felfog egy 200 sebzest, igy akkor majd nem 6000-et sebzodunk, hanem 5800-at. Es minden nagy!


Sőt Miklós szerint a mananyelő azért nem duplázhatja, mert túlságosan is táp, holott a leírásban is az áll, hogy duplázza a varázslat elnyelést. De még ha duplázná is, akkor is belém vágnának 5600at. Tényleg táp.
Pontszám: 3
népszerűNabilFérfi
Végzetúr tehetség
180 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
96. hozzászólás - 2009.08.28. 00:41:07 (Válasz Miklós #90 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 23:26:11
Idézet: Butchman - 2009.08.27. 22:21:37
1. A jelenleg legyőzött maximum* epikusszámig NE változzon semmi.
2. Epikus spec vonatkozzon ( teljesen logikusan) a közeharci sebzésekre IS.
3. Ha az egész csak azért "probléma", mert nem győzitek az új kincsek kitalálását, akkor egyrészt baromira szomorú vagyok, másrészt a két javaslatom TELJES összhangban van az elképzeléseddel.


1. Ez itt nem teljesen megvalósitható. Nagyon hülyén néz ki, ha teszem azt 140. szintig minden marad a régiben, aztán a 141. szintű szörny kétszerannyit üt, mint a 140. szintű. A fokozatosság nemcsak ésszerűbb, de könnyebben elfogadható és megszokható. Igaz, hogy még a verem mellett is a 120+ szörnyek egyre többet fognak ütni, viszont cserébe a játékosok is többet ütnek beléjük. Vagy például azt se felejtsd el, hogy most már mindenkinek lesz mágiaelnyelője is, ami számítani fog a harcban. Az érvet, hogy visszamenőleg soha semmit ne változtassunk, értem, de ezt nem lehet gondolkodás nélkül mindig minden helyzetben alkalmazni. Megjegyzem még, hogy az epikusok legyőzésénél sokkal többet számit az, hogy hány tagú a szövi, és mennyire szervezetten ütik, mint hogy mennyit üt vissza. Ha nem igy lenne, akkor nem lenne ekkora különbség a szövetségek eredményei között. Mindig vannak változások, amelyekből a legelöl haladók előnyt szereznek, és olyanok is, amelyekből hátrányuk származik. Ez minden játékban igy van, amelyet fejlesztenek az elinditása után.



Ez a módosítás tovább növeli a szakadékot. Rengeteget számít, hogy mikor kap meg valaki egy epikus tárgyat, itt főleg a Tul./szaki csökkentős, +Le% küldetések után, és lélekszívós kincsekre gondolok. De maradjunk a fejlesztési költség csökkentő gyűrűknél.
Van egy szem a 30-as, 35-ös és a 45-ös tárgyak között.
Majd 55-től kezdve minden szettben van minimum 2 ilyen gyűrű.
És pont itt lép életbe ez a módosítás, pontosabban valahol a 65-ös tárgyaknál.
Nekem is ezzel van a gondom, hogy 30 nagyon erős tárgyat könnyűszerrel megszereztek, nekünk meg szenvedni kell érte...
A másik, hogy szerintem ez egy olyan falat fog képezni amit rengeteg szövetség nem fog majd tudni áthágni vagy csak nagyon lassan.
Érdemes megnézni epikusok szerint rendezve a szövetségi toplistát.
Az első 64. szövi van túl a 10. epikuson. az első 25. van túl a 30-on.
Az első 8 szövi van túl az 50-en. Az első és a 8. hely között 52 epikus van.
A 4. és az első között 32.
És itt szeretnélek javítani. Nem az számít, hogy hány tagú a szövi, hanem, hogy hány magas szintű tag van egy szövetségben. Lásd a rózsaszín tappancsokat.
Viszont ha megnézed a legtöbb szövetségben nagyon vegyes az összetétel, így a legtöbb szövetségben a mostani epikusok is kihívást jelentenek. A módosításnak hála egy idő után nem tudnak haladni, vagy csak az eddiginél is lassabban. Erre a módosításra az Al és El miatt van szükség.
Viszont ha mindenkinek behúzod a kéziféket akkor felzárkózás sosem lesz, és mérhetetlen előnyhöz jutnak, ami persze attól is függ, hogy milyen tárgyak estek. De 55-ös szinttől kezdve már mindegyik tárgy táp.
V1 - Sötét Ösvény - Nabilius
Pontszám: 7.67
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
97. hozzászólás - 2009.08.28. 00:46:26 (Válasz Nari77 #95 hozzászólására.)
Szerintem is duplázhatná, ezért relikvia, hogy olyat csináljon ami táp. Persze még így se lenne szerintem túl erős, pont a varázslatok sebzése miatt.
Pontszám: 4.44
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
98. hozzászólás - 2009.08.28. 01:09:40 (Válasz Miklós #90 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 23:26:11
Ha a változás után a 140. szintü epikus szörny továbbra is 100-akat üt, mert melléerősitem a szakértelmet is, akkor a változás nem érte el ezt a célját. De megnézzük majd a pontos számokat.


Egyreszt a tovabbra is 100-akat uthoz ki kell gyurni egy szakit 50-re, ami azert nem ingyen van.
Masreszt csinaltam egy kis statisztikat, nezzuk a mai epikusban mennyit sebzodtem kozelharcban.
Nagyjabol 200-as elnyelesem van. Emellett kaptam utesenkent 281-et atlagban, csatankent 1688-at. Szoval azert nem 100 sebzesrol beszelunk.

488-as atlaga van, ha ez csak 50%-kal no, az 730, amibol lejon az elnyeles, 530. Ha kifejlesztem a szakit akkor ezt utesenkent 400 korulre tolna vissza.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
99. hozzászólás - 2009.08.28. 01:21:34 (Válasz Miklós #90 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 23:26:11
2. hétfőn remélhetőleg elkészül a verem, ekkor el lehet kezdeni épiteni, és lecsökkenteni a varázslat sebzést max 20%kal (megfogadtuk a tanácsot amit vki irt, hogy épiteni bárki épithesse). ezzel együtt a 140+ epikusoknál (de csak náluk) betesszük a fizikai sebzés szorzót.


154+-os epikusnal rakjatok be inkabb.
Pontszám: 5
kedvelt tagHagyaFérfi
Végzetúr tehetség
189 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
100. hozzászólás - 2009.08.28. 07:11:55
Nem biztos,hogy mindig durvább és durvább epikus cuccot kell fejleszteni! Egy 30 fős szövetség 120 lenyomott epikus után is van úgy,hogy de jó lett volna az előző cuccot megszerezni vagy az előzőt, vagy az előzőt,gondolom lehet kicsit variálni,lehet,hogy nem 10 csatánként kellene váltani,hanem mondjuk 20, mert egy 30 fős társaságból 10 kaphat abból a szériából, és kész igaz általában a következő erősebb,de lehet,hogy az előzőbből még sokan örültek volna. Lehet,hogy kicsit kusza voltam elnézést érte.
Dorn
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!