Idézet: Mortimer - 2009.08.27. 23:32:22
Miklós mi ezt tökéletesen megértjük, viszont én és a szövetségem többi tagja napi szinten harcol az Azúrral és az Elittel, melyek 30 epikussal előttünk járnak. Ők 30 tárgy előnyben vannak, melyek jóval erősebbek
Épp ezt szeretném elkerülni, hogy ebből probléma legyen. A változás célja az, hogy ez a különbség ne ilyen mértékben nőjön tovább. Ha az Azúr adott idő alatt 30 epikus előnyre tudott szert tenni, akkor ha az epikusok nem nehezednek fokozatosan, hanem sorban lehet őket ütni, akkor ez a különbség tovább fog nőni, idővel 50, 100 epikussal fognak előttetek járni.
Ráadásul, a játék nem csak arról szól, hogy a topjátékosoknak jó legyen, hanem minden játékosnak. Ha a 140. epikustól ugrásszerüen megnő az erősség, akkor a 2-4. szövi könnyebben fel tud zárkózni eddig a "falig". De az utánuk jövő szövetségekhez képest - akiknek nem az a gondjuk, hogy a 80. epikus többet üt, mint előtte, hanem az, hogy az 50.be, ami semmit se változott, se tudnak eleget sebezni adott idő alatt - lesznek extrém erősek.
Idézet: Kocos - 2009.08.27. 23:43:36 Masok neveben nem nyilatkozom, de nekem spec sokkal szimpatikusabb lenne egy tobb epikus, tobb sikerelmeny, tobb cucc, akar azon az aron is, hogy egy targyszet 20-30 apikon at el.
Mondjuk az jo lenne, ha teljesen ertelmetlen targyak, mint a 75-os szintu Aurum nem kerulnenek mar be a szorasba.
Ezt meg lehet oldani... Esetleg vmilyen módon lehetővé tesszük, hogy ugyanazt a szörnyet plusz 1-2 alkalommal meg lehessen ölni. Igy a randomot is kevéssé fogjátok szidni. Részleteket erről akkor, ha ez a post jó pontszámot kap...
Az "értelmetlen" tárgyakról. Épp ez a gond, ezért irtam, hogy nem tudok lépést tartani a fejlesztéssel. Néhány új tárgy kitalálásával többnyire órákat töltök el, mert összehasonlítom az eddigi tárgyakkal őket, próbálom kitalálni, hogy mi az, ami tényleg hasznos, kicsit erősebb, mint az előző szet, de ugyanakkor mégsem boritja az egyensúlyt. És nyilván még igy is lesz olyan, amit nem itéltek annyira jónak.
Idézet: Ariel - 2009.08.27. 23:44:10 Miklós, azt még mindig nem árultad el, hogy hogy fog működni a sebzés csökkentés... Még mentődobás elött számolódik a csökkentés, vagy utána?
Kicsit számolj utána... teljesen mindegy. 1000-et szorzok 0.8-cal és utána felezem, vagy először felezem, és utána szorzom meg 0.8-cal, ugyanannyit fogsz kapni.
Idézet: Hagya - 2009.08.28. 07:11:55 Nem biztos,hogy mindig durvább és durvább epikus cuccot kell fejleszteni! Egy 30 fős szövetség 120 lenyomott epikus után is van úgy,hogy de jó lett volna az előző cuccot megszerezni vagy az előzőt,
Ezt én is felvetettem, de ne tudd meg, hogy mit kaptam levélben amikor a 11., 12. és 13. epikus is ugyanabból a setből dobott, mint az előző 10 (holott sehol nincs rögzitve szabályként, hogy 10 epikusonként új szet kell, hogy legyen).
Idézet: Butchman - 2009.08.28. 07:52:06
Már eddig is a szövetségünk 30-40%-a ki volt zárva az epikus csatából, mert a varázslattal közel a maxÉP-jüket sebezte!
Ha jól látom a 69. epikusnál tartotok. Varázslattal ez most cirka 10%-kal fog többet sebezni, az új épülettel 20%kal csökkenthetitek a varázslat sebzést. De elismerem, hogy akinek 3000-4000 max. ép-je van, azon ez nem fog segíteni. Viszont az sosem volt cél, hogy 4000 ép-s karakterek 69. szintű epikust öljenek. Az egészséget ehhez mindenképpen növelni kell.
Idézet: Otoaak - 2009.08.28. 09:15:56 Az a legszebb ebben az egészben, hogy megint csak hülyére vagyunk véve, és csak az illúziója van meg annak, hogy számít a játékosok ötletelése.
Abban tökéletesen igazad van, hogy a tiedhez hasonló negatív hozzászólások valóban nem változtatnak semmit a dolgokon, viszont a valóban kreatív hozzászólások igencsak sokat befolyásoltak eddig is a megbeszélések és a változások menetén.
Idézet: Otoaak - 2009.08.28. 09:15:56 Az külön tetszik, hogy hónapokkal később, hogy erről topic-ot nyitottunk és vitáztunk róla, TI rájöttetek arra, hogy a varázslat/fizikai sebzés nincs megfelelő arányban. Nem lenne könnyebb néha ránézni azokra a problémákra amik játékos szinten felmerülnek, semmint hónapokat várni, hogy ezekre a dolgokra magatoktól is rájöjjetek ?
Itt most magadnak mondasz ellent. Tehát ezek szerint az is gond, ha a játékosok javaslait figyelembe vesszük, és időt adunk a probléma átgondolására, átbeszélésére. A varázslat probléma felvetését fogtam (nem tegnap) az első felvetés, miszerint a mágia adjon valamekkora varázslatelnyelést, le lett szavazva (ti azt mondtátok, nem jó ötlet, nem került be), mivel a probléma továbbra is fennállt, a döntés meghozataláig egy kis segitségként beraktuk a mágiaelnyelőt, és most itt az új szövetségi épület is.