Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
101. hozzászólás - 2009.08.28. 07:23:31 (Válasz Hagya #100 hozzászólására.)
Teljesen igaz.
Nem mellesleg 80-as cuccok nincsenek, de azért erősíteni kell az epikusokat a hiánypótlás helyett. A cél egyértelmű: belassítani az epikusverést, mert nem bírjátok melóval a játékosokat. De ez alap bukta, meg fogjuk/fogják oldani! A VU játékosainak elég jó probléma megoldó ötletei vannak, nem mi vagyunk lemaradva.
Az új varázslatok képei, időnként mintha ráfröccsent volna a lapra valami halovány vízfesték, de biztos lesz valami jó is. A változás pedig mindenképp kell és az is, hogy pozitív irányba mozdítson bennünket.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
102. hozzászólás - 2009.08.28. 07:52:06 (Válasz Miklós #90 hozzászólására.)
Tragikusnak ítélem a hozzáállásodat! Ráadásul egy rakás dologban tévedsz:

1. NEM lesz minden karakternek mágiaelnyelője.
2. NEM a mi sebzéseink a szűk keresztmetszet az epikus ölésben, hanem az, hogy hány gyógyitalt kell vennünk!
3. Ha az élmezőny további előnyhöz jut, az hosszú távon őket is sújtja, mert vagy egyedül maradnak vagy nem lesz kihívás a második vonalat "alázni". Lehet, hogy most örülnek, hogy az előnyük megnő, de ez rövidtávú gondolkodásra vall!

Már eddig is a szövetségünk 30-40%-a ki volt zárva az epikus csatából, mert a varázslattal közel a maxÉP-jüket sebezte! Most már a 60-70% lesz kizárva, és ők is az eddigi 5-8 gyógyital helyett dupláját kell vegyék!

Tudod, az az érzésem, mi itt bármit is próbálunk segíteni, megmutatni, hogy lehet másképp fog elsülni amit szeretnél, Te eldöntötted mi lesz, és mi csak tépjük itt a szánkat.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 7.31
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
103. hozzászólás - 2009.08.28. 09:15:56
Az a legszebb ebben az egészben, hogy megint csak hülyére vagyunk véve, és csak az illúziója van meg annak, hogy számít a játékosok ötletelése. Feldobtok egy ötletet feltesztek pár kérdést de közben már megy a dolog leprogramozása és max. olyan változás kerülhet be ami nem bonyolítja a programot. Semmi értelme itt agyalni max. a sebzés csökkentés %-os mértékén lehetne variálni (kb. ennyi az össz ami változhat Miklós ötletén) de pont ez az érték az lévén, hogy tesztelni nem tudunk amit teljesen a játékvezetésre kell hagyni. Az külön tetszik, hogy hónapokkal később, hogy erről topic-ot nyitottunk és vitáztunk róla, TI rájöttetek arra, hogy a varázslat/fizikai sebzés nincs megfelelő arányban. Nem lenne könnyebb néha ránézni azokra a problémákra amik játékos szinten felmerülnek, semmint hónapokat várni, hogy ezekre a dolgokra magatoktól is rájöjjetek ?

Másrészről maga az ötlet nekem nem különösebben tetszik, nem az epikus állatsebzés stb. miatt hanem mert 60 fölött kb. megáll az élet, könnyen lehet, hogy Zarknod után nem nőni hanem csökkenni fog a 60 fölötti karakterek száma. Kihaló "állatfajnak" fejleszteni meg minek ? Foglalkozzatok inkább azokkal a rétegekkel akiknek még van is értelme játszaniuk.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.64
fórumozóCyron
Végzetúr tehetség
174 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
104. hozzászólás - 2009.08.28. 09:25:11 (Válasz Otoaak #103 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.08.28. 09:15:56
Másrészről maga az ötlet nekem nem különösebben tetszik, nem az epikus állatsebzés stb. miatt hanem mert 60 fölött kb. megáll az élet, könnyen lehet, hogy Zarknod után nem nőni hanem csökkenni fog a 60 fölötti karakterek száma. Kihaló "állatfajnak" fejleszteni meg minek ? Foglalkozzatok inkább azokkal a rétegekkel akiknek még van is értelme játszaniuk.


Miert, akiket emlegetsz nem lesznek 60. szintuek..?? Egyszer mindenki eler magasabb szintre (ha persze nem torol elotte), szoval most azt mondat, hogy 60. szint fole nem kell fejleszteni, aki allulrol odaer, az toroljon, mert jo ez igy, hogy ott megall az elet...
A hozzászólást Cyron módosította 2009.08.28. 09:28:30-kor
Soul Reaver - Azúr Légió
Pontszám: 6
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
105. hozzászólás - 2009.08.28. 09:25:54 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 13:04:42
Az utóbbi időben több probléma is összegyűlt. Ezeket megvizsgálva, kiderült, hogy összefüggés van köztük. Szeretném ismertetni a problémákat, és a megoldási javaslatainkat.

Nemrégiben a magas szintű epikus ellenfelekkel való harcot teszteltem, és azt láttam, hogy egy 140. szintű epikus is irreálisan keveset sebez fizikai ütéssel. Ennek egyik oka az volt, hogy az állatok elnyelését az ellenfél szintje alapján számoljuk (ezt bolygatni egyenlőre nem akarom), viszont kiderült egy másik dolog is: a fenti, szinttől függő szorzót nem implementáltuk, és ez a fenti okok miatt nem is derült ki.


Ez nekem olyan mint egy rossz vicc... az állatok elnyelése az ellenfél szintjén alapszik? Van egyáltalán bármi amit fejleszteni vagy gyúrni érdemes a kriten és a krit varin kívül amit nem szed ízekre a random és tényleg az én döntéseimtől fejlesztésemtől függ?
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5.40
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
106. hozzászólás - 2009.08.28. 09:26:41
A pontozásokból tisztán látszik, hogy csak úgy szálingóznak a 10-esek, 1-esek. Kifejtenétek, hogy mi az amivel nem értetek egyet? Nagyon örülnék neki. Nem a pontozás ami foglalkoztat, hanem az, hogy valamit nagyon nem jól látok, legalábbis sok ember szerint.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5.50
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
107. hozzászólás - 2009.08.28. 09:31:01 (Válasz Butchman #106 hozzászólására.)
Én konkrétan egyetértő voltam. Egy ideje abbahagytam az epikusverést: gyenge vagyok hozzá.
Most fejlesztem az egészségem, de nem az apikus miatt. Viszont pár száz sebzésért 3-4 ezer ÉP-t gyógyulni nem fogok, ezért nálunk a kamikazek és a nagyok verik az epikust.

Nem igazán értem, hogy mi abban a szerevezés és csapatmunka, hogy annyit sebződünk, hogy csak szervezett gyógyitalozással nyerhetünk, inkább valami másféle együttműködés felé kéne terleni a dolgokat, valószínű élvezetesebb is lenne egymást segíteni, mint több ezer LE-ért italozni vagy csak háttérből figyelni.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
108. hozzászólás - 2009.08.28. 09:31:46 (Válasz Cyron #104 hozzászólására.)
Nem mondtam, hogy jó. És a többség sosem lesz 60-as szintű. Az előbb utóbb elérnek odáig csak a játékosok töredékére igaz. Aki 40-től VF-el halad annak kb. 1 év vagy még több a 60-as szint, nem lenne baj inkább arra fektetni a hangsúlyt, hogy az embernek legyen is kedve elérni a 60-as szintet vagy többet, és nem utolsó sorban értelme is legyen. Jelenleg szerintem, talán az élbolyt leszámítva, semmi értelme.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 3.17
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
109. hozzászólás - 2009.08.28. 10:01:40
Annyira jó nézni, hogy Miklós bedob valami ötletet, mely már programozásban van, és esetleg orbitális indokok megtámogatásával hajlandó "finomítani" rajta.

Az epikus tárgyak közt egyszerűen nincs ballance, ráadásúl a játék megint egy max létszámú top szövire lesz beállítva. Mi V3-on valami 20 epikusbol 2 -5% os tárgyat kaptunk, tudok szöviről akik 10 epikből kaptak 3-at...
A ballance abban áll, hogy Dorina megszerezte az első bufák egyikét, és mostanra behozhatatlan előnye van belőle
Ráadásul akik VF-eznek, azok nem epikusozhatnak, azaz az epiket szépen kibelező változásról van szó... Egy hét alatt 2 ember törölt nálunk, megnézzük mennyi marad a "ballance" után, amikro még levesebb játékélmény lesz a még több sebződés miatt

MIÉRT NEM LEHET CSÖKKENTENI A VARÁZSLAT SEBZÉSEKET, ÉS AZZAL BELŐNI A BALLANCOT?

Persze akkor kevesebb gyógyital, így kevesebb lé és őskő fogyna ilyen célra, nem nőne a bevétel, és lassulna a játék, és ezzel a programozási igény...
Pontszám: 6.31
fórumozóAndaxinFérfi
Végzetúr tehetség
154 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
110. hozzászólás - 2009.08.28. 10:16:46 (Válasz Birka #109 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.08.28. 10:01:40
Mi V3-on valami 20 epikusbol 2 -5% os tárgyat kaptunk, tudok szöviről akik 10 epikből kaptak 3-at...
A ballance abban áll, hogy Dorina megszerezte az első bufák egyikét, és mostanra behozhatatlan előnye van belőle


Te csak ne háborogj, nekünk meg se Bufa se Zafír nem esett. Sajnos ez nem olyan, mint egy MMORPG, hogy addig "farmolsz" egy szörnyet, amíg ki nem dobja számodra az áhított cuccot. Ez abszolút a Randomúr nevezetű játék. Dolgozhatsz vele akármennyit, az a végzeted, hogy ha nincs veled a random

Hogy a téma epikus részéhez is hozzászóljak, erősítsék csak az epikus szörnyeket, de leghamarabb onnantól, ameddig az első szövetség már eljutott. Kár lenne az utánuk következő szövetségeket "büntetni".

Viszont egyúttal (már volt róla szó, nem tudom mi lett a végkifejlet) kellene valami megoldás, hogy a már legyőzött epikus ellen lehessen "magánepikust" tartani, így a feltételek egyenlőbbek lennének, nem alakulna 1000+1 szövetség csak epikusok újbóli leölésére, max be lehetne vezetni azt a korlátozást, hogy az ebből nyert kincset nem lehet dukátra váltani.
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
111. hozzászólás - 2009.08.28. 10:17:43 (Válasz Birka #109 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.08.28. 10:01:40
Annyira jó nézni, hogy Miklós bedob valami ötletet, mely már programozásban van, és esetleg orbitális indokok megtámogatásával hajlandó "finomítani" rajta.

Az epikus tárgyak közt egyszerűen nincs ballance, ráadásúl a játék megint egy max létszámú top szövire lesz beállítva. Mi V3-on valami 20 epikusbol 2 -5% os tárgyat kaptunk, tudok szöviről akik 10 epikből kaptak 3-at...
A ballance abban áll, hogy Dorina megszerezte az első bufák egyikét, és mostanra behozhatatlan előnye van belőle
Ráadásul akik VF-eznek, azok nem epikusozhatnak, azaz az epiket szépen kibelező változásról van szó... Egy hét alatt 2 ember törölt nálunk, megnézzük mennyi marad a "ballance" után, amikro még levesebb játékélmény lesz a még több sebződés miatt

MIÉRT NEM LEHET CSÖKKENTENI A VARÁZSLAT SEBZÉSEKET, ÉS AZZAL BELŐNI A BALLANCOT?

Persze akkor kevesebb gyógyital, így kevesebb lé és őskő fogyna ilyen célra, nem nőne a bevétel, és lassulna a játék, és ezzel a programozási igény...


Sőt mi, akik a legtöbb epikust leöltük (26) mi még egyetlen egy -5%os tárgyat sem találtunk de már láttam olyan gyémánt szövit, ahol 3adiknak esett bufa gyűrűje!


EDIT: Andaxin megelőzött
A hozzászólást Nari77 módosította 2009.08.28. 10:18:17-kor
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
112. hozzászólás - 2009.08.28. 10:34:22
Miklós ezzel a változtatással semmit nem fog elérni epikusok terén, sőt, talán még gyorsulni is fog az iram magas szinten, persze csak 3-4 szövetség esetén.
A változtatások kikényszerítik a játékosból, hogy kifejlessze az epikus szakit. Az új épülettel együtt 25-40%-al csökkenthető a varázslatok sebzése. A közelharci sebzése ugyan nőni fog az epikusnak, de a karakterek sebzése is nő ezzel együtt.
Ne legyen igazam, de szerintem a HC szövetségek ezután sem fognak belassulni csak azért, mert esetleg többet sebződnek. Azzal, hogy Miklós belekényszeríti őket az epikusölő szaki kifejlesztésébe egyúttal azt is eléri, hogy 10 percenként ütik majd az epikust, ami a közelharci sebzések növekedése miatt ezután nem csak többet fog sebződni, de kevesebbet fog regenerálódni. Azt pedig nem hiszem, hogy pl az Azúr Légió csak azért lassítana az epikus ölésen mert többet sebződnek. Majd szépen növelik a mágiát (a manakonstrukcióhoz is jól jön) az egészséget, és manaregenerációval kompenzálják a sebzésnövekményt.

A szövetségek nagyrészének viszont komoly hátrányt jelent a változás, főleg ott ahol nagyon elterjedt a visszafogott fejlődés. Tehát az alap probléma (állandó tárgykészítés) megmarad, annyi kiegészítéssel, hogy még kevesebb szövetségnek lesznek elérhetők a tárgyak
Pontszám: 8.86
népszerűSzaki06Férfi
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
113. hozzászólás - 2009.08.28. 10:42:26
Előre bocsánat egy kicsit off lesz amit írok!

Saját példánkból kiindulva: egyáltalán mi értelme van a 45-ös szériának az epikus cuccoknál ha hála a randomnak esélyem se volt megszerezni azt a tárgyat amit szerettem volna!
Nagyon fájt a fogam egy rubin triászra amivel talán feltudtam volna zárkózni kicsit szintemhez képest is de ehelyett a 45-ös szériából kaptunk 3 koponya szimbólumot meg ugyancsak három tökéletes nyakláncot meg sok mást is de ami a lényeg amik tényleg jók lettek volna azok nagy ívben elkerültek! Most komolyan ez már nem random hanem kicseszés!
Miért nem lehett volna úgy megcsinálni hogy először sorba kiesik mind az adott szérián belül aztán ha nincs más akkor jöhetne a random és véletlenszerűen potyoghatna!
A hozzászólást Szaki06 módosította 2009.08.28. 10:43:10-kor
V2-Ayhagdun
Pontszám: 9
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
114. hozzászólás - 2009.08.28. 10:47:19 (Válasz Timcsike #112 hozzászólására.)
Idézet: Timcsike - 2009.08.28. 10:34:22
Azt pedig nem hiszem, hogy pl az Azúr Légió csak azért lassítana az epikus ölésen mert többet sebződnek. Majd szépen növelik a mágiát (a manakonstrukcióhoz is jól jön) az egészséget, és manaregenerációval kompenzálják a sebzésnövekményt.


Nyilvan meg fogjuk probalni, de azert ez nem feltetlenul lesz ennyire egyszeru. Kivulrol ugy nezhet ki, hogy az AL-nek ujjgyakorlat az epikus, de azert sokszor megszenvedunk am vele. Csak nalunk az a koncepcio, hogy hajlandoak vagyunk a szovetsegi erdekert aldozatokat hozni. A sok epikus targy meg szovetsegi erdek.

A szövetségek nagyrészének viszont komoly hátrányt jelent a változás, főleg ott ahol nagyon elterjedt a visszafogott fejlődés. Tehát az alap probléma (állandó tárgykészítés) megmarad, annyi kiegészítéssel, hogy még kevesebb szövetségnek lesznek elérhetők a tárgyak


A visszafogott eleve uti az epikusozast, aki visszafogottat fejleszt, az tudja, hogy idovel le kell mondania az epikusolesrol.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.08.28. 11:23:57-kor
Pontszám: 8.50
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
115. hozzászólás - 2009.08.28. 10:51:41 (Válasz Szaki06 #113 hozzászólására.)
Idézet: Szaki06 - 2009.08.28. 10:42:26
Előre bocsánat egy kicsit off lesz amit írok!

Saját példánkból kiindulva: egyáltalán mi értelme van a 45-ös szériának az epikus cuccoknál ha hála a randomnak esélyem se volt megszerezni azt a tárgyat amit szerettem volna!
Nagyon fájt a fogam egy rubin triászra amivel talán feltudtam volna zárkózni kicsit szintemhez képest is de ehelyett a 45-ös szériából kaptunk 3 koponya szimbólumot meg ugyancsak három tökéletes nyakláncot meg sok mást is de ami a lényeg amik tényleg jók lettek volna azok nagy ívben elkerültek! Most komolyan ez már nem random hanem kicseszés!
Miért nem lehett volna úgy megcsinálni hogy először sorba kiesik mind az adott szérián belül aztán ha nincs más akkor jöhetne a random és véletlenszerűen potyoghatna!


Gondolom szettenként van egy kettő igen ritka tárgy, ami csak az igazán mázlistáknak esik. Nektek nem volt szerencsétek, és nekünk sem. De még van 6-7 ugyan ilyen tárgy a későbbi szinteken is, kicsit jobbak is. Szóval csak türelem kérdése
Pontszám: 5
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
116. hozzászólás - 2009.08.28. 10:51:45 (Válasz Szaki06 #113 hozzászólására.)
Ez már az első 20 tárgynál is rendkívül idegesítő volt, hát még később!
Amikor a harmadik ugyanolyan tárgy esik, ami mellesleg senkinek nem kell, na hát az kész röhej...
Pontszám: 8.33
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
117. hozzászólás - 2009.08.28. 11:11:41 (Válasz Kocos #114 hozzászólására.)
Elhiszem, hogy az AL-ben is szenvednek az alacsonyabb szintű karik, mindössze arra akartam rávilágítani, hogy ez a "fejlesztés" pont azt a célt nem fogja elérni amire Miklós kitalálta.
Ha valóban az a gond, hogy elfogynak a tárgyak, akkor máshol kellene módosítani. Pl ritkábban erősödjenek. Annyi kacat van a tárgyak között, hogy szerintem sokan akár vissza is lépkednének 1-2 kategóriát, hogy egy áhított tárgyat megszerezzenek.
Pl azt is be lehetne vezetni, hogy a szövetség választhat, vagy az aktuális kategóriából kap random tárgyakat, vagy 1-2 kategóriával gyengébből, de akkor választhat. A kategóriák pedig csak akkor növekszenek, ha az első változatot választja a szövetség.
Máris lassulna a tárgykészítési kényszer, Miklós is örülhetne, és közben a tul.fejlesztő gyűrűk is több játékos számára lennének elérhetőek
Pontszám: 8.25
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
118. hozzászólás - 2009.08.28. 11:14:26
Idézet: Mortimer - 2009.08.27. 23:32:22

Miklós mi ezt tökéletesen megértjük, viszont én és a szövetségem többi tagja napi szinten harcol az Azúrral és az Elittel, melyek 30 epikussal előttünk járnak. Ők 30 tárgy előnyben vannak, melyek jóval erősebbek

Épp ezt szeretném elkerülni, hogy ebből probléma legyen. A változás célja az, hogy ez a különbség ne ilyen mértékben nőjön tovább. Ha az Azúr adott idő alatt 30 epikus előnyre tudott szert tenni, akkor ha az epikusok nem nehezednek fokozatosan, hanem sorban lehet őket ütni, akkor ez a különbség tovább fog nőni, idővel 50, 100 epikussal fognak előttetek járni.
Ráadásul, a játék nem csak arról szól, hogy a topjátékosoknak jó legyen, hanem minden játékosnak. Ha a 140. epikustól ugrásszerüen megnő az erősség, akkor a 2-4. szövi könnyebben fel tud zárkózni eddig a "falig". De az utánuk jövő szövetségekhez képest - akiknek nem az a gondjuk, hogy a 80. epikus többet üt, mint előtte, hanem az, hogy az 50.be, ami semmit se változott, se tudnak eleget sebezni adott idő alatt - lesznek extrém erősek.

Idézet: Kocos - 2009.08.27. 23:43:36
Masok neveben nem nyilatkozom, de nekem spec sokkal szimpatikusabb lenne egy tobb epikus, tobb sikerelmeny, tobb cucc, akar azon az aron is, hogy egy targyszet 20-30 apikon at el.
Mondjuk az jo lenne, ha teljesen ertelmetlen targyak, mint a 75-os szintu Aurum nem kerulnenek mar be a szorasba.

Ezt meg lehet oldani... Esetleg vmilyen módon lehetővé tesszük, hogy ugyanazt a szörnyet plusz 1-2 alkalommal meg lehessen ölni. Igy a randomot is kevéssé fogjátok szidni. Részleteket erről akkor, ha ez a post jó pontszámot kap... Az "értelmetlen" tárgyakról. Épp ez a gond, ezért irtam, hogy nem tudok lépést tartani a fejlesztéssel. Néhány új tárgy kitalálásával többnyire órákat töltök el, mert összehasonlítom az eddigi tárgyakkal őket, próbálom kitalálni, hogy mi az, ami tényleg hasznos, kicsit erősebb, mint az előző szet, de ugyanakkor mégsem boritja az egyensúlyt. És nyilván még igy is lesz olyan, amit nem itéltek annyira jónak.

Idézet: Ariel - 2009.08.27. 23:44:10
Miklós, azt még mindig nem árultad el, hogy hogy fog működni a sebzés csökkentés... Még mentődobás elött számolódik a csökkentés, vagy utána?

Kicsit számolj utána... teljesen mindegy. 1000-et szorzok 0.8-cal és utána felezem, vagy először felezem, és utána szorzom meg 0.8-cal, ugyanannyit fogsz kapni.

Idézet: Hagya - 2009.08.28. 07:11:55
Nem biztos,hogy mindig durvább és durvább epikus cuccot kell fejleszteni! Egy 30 fős szövetség 120 lenyomott epikus után is van úgy,hogy de jó lett volna az előző cuccot megszerezni vagy az előzőt,

Ezt én is felvetettem, de ne tudd meg, hogy mit kaptam levélben amikor a 11., 12. és 13. epikus is ugyanabból a setből dobott, mint az előző 10 (holott sehol nincs rögzitve szabályként, hogy 10 epikusonként új szet kell, hogy legyen).

Idézet: Butchman - 2009.08.28. 07:52:06

Már eddig is a szövetségünk 30-40%-a ki volt zárva az epikus csatából, mert a varázslattal közel a maxÉP-jüket sebezte!

Ha jól látom a 69. epikusnál tartotok. Varázslattal ez most cirka 10%-kal fog többet sebezni, az új épülettel 20%kal csökkenthetitek a varázslat sebzést. De elismerem, hogy akinek 3000-4000 max. ép-je van, azon ez nem fog segíteni. Viszont az sosem volt cél, hogy 4000 ép-s karakterek 69. szintű epikust öljenek. Az egészséget ehhez mindenképpen növelni kell.

Idézet: Otoaak - 2009.08.28. 09:15:56
Az a legszebb ebben az egészben, hogy megint csak hülyére vagyunk véve, és csak az illúziója van meg annak, hogy számít a játékosok ötletelése.

Abban tökéletesen igazad van, hogy a tiedhez hasonló negatív hozzászólások valóban nem változtatnak semmit a dolgokon, viszont a valóban kreatív hozzászólások igencsak sokat befolyásoltak eddig is a megbeszélések és a változások menetén.
Idézet: Otoaak - 2009.08.28. 09:15:56
Az külön tetszik, hogy hónapokkal később, hogy erről topic-ot nyitottunk és vitáztunk róla, TI rájöttetek arra, hogy a varázslat/fizikai sebzés nincs megfelelő arányban. Nem lenne könnyebb néha ránézni azokra a problémákra amik játékos szinten felmerülnek, semmint hónapokat várni, hogy ezekre a dolgokra magatoktól is rájöjjetek ?

Itt most magadnak mondasz ellent. Tehát ezek szerint az is gond, ha a játékosok javaslait figyelembe vesszük, és időt adunk a probléma átgondolására, átbeszélésére. A varázslat probléma felvetését fogtam (nem tegnap) az első felvetés, miszerint a mágia adjon valamekkora varázslatelnyelést, le lett szavazva (ti azt mondtátok, nem jó ötlet, nem került be), mivel a probléma továbbra is fennállt, a döntés meghozataláig egy kis segitségként beraktuk a mágiaelnyelőt, és most itt az új szövetségi épület is.
Pontszám: 7.50
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
119. hozzászólás - 2009.08.28. 11:26:39 (Válasz Miklós #118 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.28. 11:14:26
De elismerem, hogy akinek 3000-4000 max. ép-je van, azon ez nem fog segíteni. Viszont az sosem volt cél, hogy 4000 ép-s karakterek 69. szintű epikust öljenek. Az egészséget ehhez mindenképpen növelni kell.



Ezzel sajnos nem tudok egyetérteni. Mármint az egészségnöveléssel teljesen, de épp megvan a 3000 ÉP, és én is éppen 69. szintű epikust csapok. Hadd ne mondjam, nálam szinte csak gyengébbek ütik még, egyáltalán nem zavartatván magukat, hogy nullára kerülnek.


*: Ja, és majdnem fele arányban nyerem a csatákat ellenük.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.08.28. 11:27:42-kor
Pontszám: 6.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
120. hozzászólás - 2009.08.28. 11:29:22 (Válasz Miklós #118 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.28. 11:14:26
Idézet: Kocos - 2009.08.27. 23:43:36
Masok neveben nem nyilatkozom, de nekem spec sokkal szimpatikusabb lenne egy tobb epikus, tobb sikerelmeny, tobb cucc, akar azon az aron is, hogy egy targyszet 20-30 apikon at el.
Mondjuk az jo lenne, ha teljesen ertelmetlen targyak, mint a 75-os szintu Aurum nem kerulnenek mar be a szorasba.

Ezt meg lehet oldani... Esetleg vmilyen módon lehetővé tesszük, hogy ugyanazt a szörnyet plusz 1-2 alkalommal meg lehessen ölni. Igy a randomot is kevéssé fogjátok szidni. Részleteket erről akkor, ha ez a post jó pontszámot kap... Az "értelmetlen" tárgyakról. Épp ez a gond, ezért irtam, hogy nem tudok lépést tartani a fejlesztéssel. Néhány új tárgy kitalálásával többnyire órákat töltök el, mert összehasonlítom az eddigi tárgyakkal őket, próbálom kitalálni, hogy mi az, ami tényleg hasznos, kicsit erősebb, mint az előző szet, de ugyanakkor mégsem boritja az egyensúlyt. És nyilván még igy is lesz olyan, amit nem itéltek annyira jónak.


Azt javaslom, hogy ha meg nincs logolva, ezutan logold, hogy melyik targy mennyiert megy el. Nyilvan az szovetsegi atlag KP-janak szazalekaban kell meghatarozni. Lesznek 200%-os es lesznek 15%-os targyak. Ebbol hosszu tavon le tudod vonni, hogy mi az ami hasznos es mi az ami teljesen szemet.
Volt egyebkent egy jo sor, talan az Alkusz nevu targy volt benne az egyetlen gyengebb, a tobbi kb. jol be volt love. Tel nyaklanc es Tel gyuru tuti, hogy abban a sorban volt.
Az nem baj, ha van gyengebb targy, de az baj, ha egy targy annyit er, mint 10 dukat.

A pontozas viszont visszas lehet, hiszen arukapcsolassal adtad a posztot.

Mit gondolsz egyeni epikusolesrol? Korabban felmerult otlet, hogy lehessen egyenileg megolni a regi epikusokat es bizonyos szamu gyozelem utan jarjon egy epikus targy is ertuk.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.08.28. 11:30:19-kor
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője