Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
kedvelt tagHauer92Férfi
Végzetúr mester
362 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
301. hozzászólás - 2009.08.29. 22:54:20 (Válasz Morroch #300 hozzászólására.)
annyira vagy egyedül a véleményeddel hogy nem sokkal elötte írtam le kb ugyanezt(kicsit nyakatekertebben de a lényeg kb ugyanez volt)
AMúgy én is mondom nem az a baj hogy nincs ilyen cuccunk hisz az emberek 90%-nak nincs így azért ki lehet bírni engem mondom az zavar hogy a játék elvben egyik leg jobb opciója számomra olyan mintha ott se lenne
A hozzászólást Hauer92 módosította 2009.08.29. 23:03:07-kor
már megint minek írok nem tudom:)
v1:ALFA-Tyrant(anno)
v2:Aragorn-Atilla király utódai(anno)
v2: Elrond-Atilla király utódai
v3:Hauer-Hajnalpajzs
"v4:Hauer-Hegylakók"
"v4:Pszihokacsa-Csak simán Torony"
Pontszám: 5
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
302. hozzászólás - 2009.08.29. 23:22:24
Akár az is lehetne, hogy nem minden magánepikből esne tárgy, ha már annyira idegenkedik tőle Miklós. Ha nem is lenne benne semmi táp, a játékélményt szerintem mindenképp nővelné. Egy kis egyéni sikerélmény lehetne.

Azért legalább ennyire izgalmas lenne a szövetségi szintű küldetés is, ha meg lehetne úgy oldani, hogy tényleg összefogásra legyen szükség hozzá.
Pontszám: 4.14
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
303. hozzászólás - 2009.08.29. 23:39:40
Az epikusölő szövetségekhez elég csak benézni V2-re, ott már vannak teljesen erre a célra alapítottak.
Pontszám: 5
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
304. hozzászólás - 2009.08.29. 23:59:38
Most is van magánepic. Csak sajnos a szövetségen belül 3-4 tagnak! Esetleg lehetne egy olyan opció, hogy a szövetség újra tudja indítani az epikus szörnyeket a legelejéről. Így azért ez meggondolandó lenne és nem kellene külön epikus szövit csinálni. Viszont újra végig lehetne menni a kincseken. Hátha most nagyobb eséllyel dobnak valami jobbat és még a kisebb tagok is be tudnának kapcsolódni a csatába. A csökkenő dukátot nagyon jó ötletnek tartom ha valaki epikus tárgyat ad el!
Pontszám: 7.20
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
305. hozzászólás - 2009.08.30. 09:59:42
Trófeának ki lehetne rakni a karakterlapra hogy melyik volt a legnagyobb magánepikje amit levert.

Szerintem sem a kincsek miatt kérik az emberek legionkább. Ha csak arról lenne szó, már tele lenne a VU "Kincsvadász Bt."-kel, de ez nincsen így.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 2.86
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
306. hozzászólás - 2009.08.30. 10:17:24
Ha ennyire játékélményvágyó a tagság, arra lehetne egészen mást kitalálni, de mintha úgy rémlene, hogy szeptemberre ígérkezett a többlépcsős küldetések, a kristálypont leleplezése, szöviküldetések, és hasonló újdonságok is, hátha azok magukban is segítenének egy kis friss fuvallatot hozni a játékba.
Bár ha a szövi küldetések jóleltaláltak lesznek, és minden szint találhat benne neki való feladatrészt, akkor szerintem az epikus nyugodtan nyugdíjba...izé, magánba mehet.

De valahogyan a közösségi élményeket, az "együttcsinálunkvalamit" dolgokat nagyon ideje lenne megreformálni, mert lassan nem szövetség lesz, hanem csak játékosok közös halmaza.
A hozzászólást Darah módosította 2009.08.30. 10:45:02-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
307. hozzászólás - 2009.08.30. 11:01:12 (Válasz Miklós #292 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.29. 19:46:39
Azért ezt nem teljesen igaz, hogy akinek megvan a szaki / tul olcsóbbitó epikus tárgy, az félisten, akinek nincs, az meg lehúzhatja. Néhány százalék előnyt ad - ami számottevő! Ugyanígy előnyre tehetsz szert, ha kvizmedálokat gyüjtesz, ha ajánlásaid vannak, ha jól válaszolsz a kvizkérdésekre, ha hatalom tornyád van, ha magas szintü kinzókamrád van, ha bizonyos szakértelmeid más időpontban értek el magasabb szintet, mint versenytársaidé. A versengés lényege, hogy vannak módszerek, amelyek segitségével előnyre tehetsz szert. Ha nem lennének ilyen módszerek, minden karakter egyforma lenne.


Valamit lehetne csinalni azzal, hogy a forum kivag? Irtam egy igen hosszu hoszzaszolast (fel ora) aztan mikor elkuldtem, akkor mar nem voltam bejelentkezve. Ha csak annyit lehetne, hogy reloadra megprobalja ujrakuldeni, az mar nagyszeru.

Megprobalok ezuttal tomorebb lenni, mert a francnak van kedve megegyszer annyit irni. Kerlek a szamokat fogadjatok el, ha valamelyik nem tunik annak elmagyarazom reszletesen. Az elozo posztban mindent kifejtettem, de mostmar csak arra szoritkoznek, ami valakinek nem vilagos.

10%-os tulfejleszto targy: 12% napi LE beveteli bonusz, nagyon keveseknek elerheto.

12 kvizmedal: 6,6% napi beveteli bonusz, nagyon keveseknek elerheto.

Ajanlas: Komoly ajanlott * 1% napi beveteli bonusz. Nincs infom mennyi embernek van komoly bevetele ebbol.

HT: 6% napi beveteli bonusz. Sokaknak elerheto , de nem mindenkinek. A jatekvezetes igert egy elerhetoseg bovitest, uj epulettel. A HT-s karik kamrazasa ellensulyozza. Idoleges elonyt ad.

Kinzokamra: mindenkinek elerheto.

Szakifejlesztesek sorrendje: mindenkinek elerheto, idoleges bonuszt ad.

Kvizkerdesek megvalaszolasa: mindenkinek elerheto.

Tehat azt lathatjuk, hogy igazabol 2 olyan eroforras van, ami osszemerheto a 10%-os targgyal, es nem mindenkinek elerheto: az ajanlas, amibol en ketlem, hogy valaki napi 3-4%-nal tobbet kiszedne, illetve a kvizmedal, ami lenyegileg hasonlo parametereiben, de fele bonuszt ad.

Tehat a 10%-os cucc nem csak az egyik legnehezebben es legkevesebbek szamara hozzaferheto taktikai elem, hanem aranyaiban felulmulja szinte az osszes tobbi lehetoseget (kinzokamrat nem).

Ezert tehat kivanatos lenne, ha idoleges elonyt adna csak, azaz aki hoz erte eldozatot, az komoly befektetessel tudsz szerezni egyet. Nem most, nem azonnal, de belathato idon belul.

A szamitasoknal az alabbi konstansokat hasznaltam: LE koltes 70-30 aranyban megy tulokra es szakikra, lelekufar elhanyagolhato. Napi bevetel 60%-a vadaszat, 40%-a egyeb forrasok, peldaul sajtolasok, kuldetesek. Nem vettem figyelembe, hogy a 10%-os tulos cucc hatasara a LE koltes eltolodhat akar 90-10 aranyig is.

A hozzaszolasod tobbi reszere kulon reagalnak, kihangsulyozva ezzel azt, amit hamarosan kifejtek, hogy a ket temakort kar osszemosni, mert egymastol fuggetlenek.
Pontszám: 9.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
308. hozzászólás - 2009.08.30. 11:41:36 (Válasz Miklós #292 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.29. 19:46:39
Az egyéni epikusölésről. Irtam már jópár érvet (epikusok egyediségének megszünése, tárgyakért folyó vetélkedés megszünése, összefogás szükségességének megszünése), hogy ez miért nem jó ötlet, de irok még néhányat:
1.) A random itt is random, itt is megtörténhet, hogy nem esik ki a cucc, amire vágysz.
2.) Ez megint csak a top karaktereknek lenne táp, a nagy többség nem képes egyedül zsinórban ölni epikusokat egyedül.
3.) Oké, mindenkinek meglenne az összes epikus. Ez tényleg nagyszerű. Minden szakértelemre lenne külön 15-25 bónuszt adó relikviád és egyéb nyalánkságok. Minden kattintás előtt, attól függően, hogy mit csinálsz, más nyakláncot és gyürüt vennél fel. A következő kör az lenne, hogy megint mennyi időt kell emiatt a játékkal tölteni, lehessen egyszerre 10 gyürüt viselni, vagy a program automatikusan váltsa stb.
4.) újabb kockázatmentes állatfejlesztési lehetőség a top karaktereknek, az olló további szétnyilása.


Irtam korabban sztem ketszer is, hogy ne mossuk ossze a jutalmazasi rendszeret az egyeni epikusnak az egyeni epikussal magaval. Mert ha az egyeni epikus megvalosul, akkor tetszoleges jutalmazasi rendszert moge lehet rakni. Nyilvan meg kell talalni egy olyan egeszseges egyensulyt, ami nem teszi lehetove a korlatlan, vagy legalabbis jelentos merteku tapolast, de eleg tapot ad ahhoz, hogy ellensulyozza az epikussal jateo hatranyokat (allatsebzodes, karaktersebzodes, mana fogyas).

Azt, hogy irtal mar jopar ervet nem szivesen kommentalnam, mert az csunya szavakat foglalna magaba, ami az indulat iranyaba vinne el bennunket, es egyben meggatolna, hogy egymas lenyegi mondanivalojara odafigyeljunk. Annyit funek tehat hozza, hogy e korabbi erveidet korabban megbeszeltuk.
Lassuk tehat az uj erveidet:
1/ A jutalmazasi rendszerrol beszelsz, azzal a prekoncepcioval elve, hogy minden epikusbol ugyanugy esne kincs, mint ahogy esett kincs a szovetsegi epikusokbol. Itt es most bizonyitottad, hogy ez nem egy jo jutalmazasi rendszert, masikat kell helyette bevetni. Ennek a felvetesnek tehat a jutalmazashoz van koze, nem az egyeni epikushoz, az ettol meg kivalo otlet marad.
2/ A nagy tobbseg kepes lesz epikusokat legyozni. Nyilvan, mint a jatek MINDEN diszciplinajaban a LE rablast kiveve, az aki elorebb tart a jatekban (ertsd erosebb es/vagy magasabb szintu) az tobbet fog tudni haladni ezzel is. De ezzel nincs is semmilyen gond ez a jatekj termeszetes resze, ez az ami elorehaladasra - legyen az abszolut vagy relativ jellegu - osztonoz. Tehat idovel szepen mindenki eler oda, ahol most a top tart, sot gyanithato, hogy ugyanazon a szinten ahol most a top tart, a kesobbi jatekosok sokkal tobb leolt egyeni epikusnal tartanak majd, igy szintjukhoz merve ok nagyobb elonyt szereznek majd belole. Az meg, hogy mekkora tap lesz az egyeni epikus rajtad mulik. A jutalmazasi rendszer kerdese egyelore nyitott.
3/ Mindenkinek meglenne az osszes epikus targy? Hogyan? Miert? Ja persze, visszatertunk az egyes pont prekoncepciojahoz. Ez megint egy jutalmazasi kerdes. Ha ugyesen van a jutalmazas megcsinalva, akkor ilyesmi fel sem merul. Temaba nem vag de megjegyzem, hogy az automata oltozes kerdeset a jatekosok mar felvetettek a varhato fejlesztesek topikban.
4/ A kockazatmentes szo jelentese nehezen ertelmezheto ebben a kontextusban, hiszen az epikusok nem arrol hiresek, hogy kis kedvenceink fule tovet vakargatnak "Jol van, Buksi!" felkialtasok kozepette, hanem inkabb arrol, hogy sebeznek belejuk, mint diszno. DE! A felvetes ettol meg jogos. En ezt egy boven athidalhato problemanak erzem, peldaul, amikor az epikus nem hal meg, akkor a csata eredmenye dontetlen, igy az allat nem fejlodik. Vagy Egyeni epikus harcba nem viszed az allataidat. Vagy egyeni epikus harc vegen az allat nem fejlodik. Fejlesztest igenyel, de megoldhato.

Namost az erveidet samba veve azt latom, hogy van egy problema, aminek az athidalasat rakjuk az egyik serpenyobe, meg ide kell meg pakolni egy ugyes jutalmazasi rendszer kitalalasat es leprogramozasat is (lasd kincstabla hozzaszolasomat korabbrol). A masik serpenyobe rakjuk azt a rendkivul szorakoztato es kivalo jatekelmenyt amit egy ilyen lehetoseg nyujtana. Nalam egyertelmuen erre billan a dolog.

Nem szabad csak azert, mert jatekos oldalrol jon egy ilyen kivalo oldal elbol elzarkozni tole, pedig most sajnos azt erzem rajhtad Miklos, hogy te zsigerbol eldontotted, hogy ilyen marpedig nem lesz, es most izzadva probalsz erveket gyujteni a dontesed moge. Arra kerlek, tedd most felre az eloiteleted, vizsgald meg a lehetosegeket, az erveket, ellenerveket, dobj be egy vadaszatos kerdoivet, mert en meg vagyok gyzoodve rola, hogy ez neked - uzletileg - eppen olyan jo huzas lenne, mint amennyire mi jatekosok elveznenk. Tipikus win-win szituacio az, ami mellett igazan kar lenne elmenni.
Pontszám: 9.07
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
309. hozzászólás - 2009.08.30. 11:49:18 (Válasz Kocos #308 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.08.30. 11:41:36
4/ A kockazatmentes szo jelentese nehezen ertelmezheto ebben a kontextusban, hiszen az epikusok nem arrol hiresek, hogy kis kedvenceink fule tovet vakargatnak "Jol van, Buksi!" felkialtasok kozepette, hanem inkabb arrol, hogy sebeznek belejuk, mint diszno.



Jesszus, ez a megfogalmazás! Itt biza' pár percre megálltam a kuncogásnál valamivel erősebb nevetést hallatván.

Az optimalizálást nektek hagyom, az utolsó két bekezdéssel teljes mértékben egyetértek.
Pontszám: 8.33
fórumozóHolsteinFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
310. hozzászólás - 2009.08.30. 12:00:09
Csak annyit modnok ,h én már várom Miklós hozzászólását
Pontszám: 5
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
311. hozzászólás - 2009.08.30. 14:56:45 (Válasz Kocos #308 hozzászólására.)
Kocos,

Tisztázzuk akkor, ez a cél? (Idézek tőled)
"Engem maga az alapotlet az ami lelkesit, hogy nem egy konstans ereju ellenfel ellen kell bizonyitanom, hanem belemerulhetek az epikusokba, amig birok. Feszegethetem a hatarokat, elre torhetek vagy lemaradhatok."
Ehhez nem értem, hogy miért pont epikusokra van szükséged.
Értem én, hogy nincs elég portyacélpont és unalmas ugyanazt a 10 embert ütni, vagy épp nem ütni, de ez nagyon tamagocsi. Ha már fejlesztés kerül a játékba inkább összetettebb dolgok kellenének (csoportos küldetések mondjuk, vagy csak szimplán új, több lépcsős küldetések), nem?
Ha elölről kezdődne az epikus lista, egyéni szinten, elég nevetséges lenne. Megjön a kyr orgyilkos, belehal a manalövedékbe, jöhet a következő lény. Huhh, nekem is pezsegni kezdett a vérem ettől, valóban.
Az első 20-30 epikus lény (akik már sok-sok szint óta kikoptak a térkapuból és a vadászatból) 2 támadásig ha élne, arról nem is beszélve, hogy sebzést, állatsebzést vagy jelentős manacsökkenést még jobb napjaikon sem lennének képesek okozni. Tényleg adjuk egy Bufát vagy Zafír csillagot mindenkinek, mert pár hétig naponta párszor bemegy az "extra térkapuba"? Mert a végeredmény ez lenne, akár "normál" díjazásról beszélnénk, akár 10 dukátos beugró költségről, akár legyőzött epikusokszámtól függő nyereménytábláról. Ez pedig elég abszurd.

Az alapötlet, hogy legyen valami baromi erős ellenfél, ami ellen lehet veszíteni és motivál a fejlődésre akár jó is lehetne, de az egyéni epikusölésnek semmi köze nincs hozzá.

Ennyit szerettem volna hozzászólni a "harcrendszer kiegészítések" topichoz...
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 5.80
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
312. hozzászólás - 2009.08.30. 15:18:29 (Válasz Damage #311 hozzászólására.)
Légyszi nézd meg a toplistát és számold meg hányan vannak olyan kaliberűek, mint Koc. Igen ő és még páran az első x-en úgy gyalogolnának át, mintha nem történt volna semmi, de nem lehet a közepén kezdeni.
Viszont sokunknak nem egy varázslat és két ütés az epikus. És lefelé ez a réteg egyre bővül.

Szerintem te is csak kifogást keresel megoldás helyett. Nem baj, ha nem tetszik ez az ötlet, de dolgozz ki jobbat és szobrot állítunk neked.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
313. hozzászólás - 2009.08.30. 15:26:29 (Válasz Morroch #312 hozzászólására.)
Még év elején kezdtünk Tappancskodni, az akkori statjainkkal is úgy gyalogoltunk át az első X epikuson, mintha ott sem lettek volna. Vegyük hozzá, hogy nevetséges épületbónuszunk volt.

Egy szoborért én bármit megtennék, csak már lassan kezd elveszni a "probléma", amire "megoldást kell találni", mivel az egyéni megmérettetés keresése bravúrosan össze lett fonva a "Bufát a népnek" mozgalommal, mindezt pedig a harcrendszer módosításokkal foglalkozó topicban sikerült kivitelezni... már csak winnie kéne ide.

Mód: elütések
A hozzászólást Damage módosította 2009.08.30. 15:27:25-kor
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 5.17
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
314. hozzászólás - 2009.08.30. 15:31:29 (Válasz Damage #313 hozzászólására.)
Nekem nem kell Bufa ezt megírtam 1 oldallal ezelőtt.
Tudom nekem Naturiusom van (keményen melóztam érte, nem az ölembe pottyant), nem álszent vagyok, más cuccot sem onnan szeretnék kifarmolni.
Nekem teljesen jó, ha az epikus tárgyaim továbbra is a szövetségi epikusból kell kiszednem vért izzadó építéssel és gyüjtögetéssel, a "magánepikust" pedig szórakozásból minden "táp" nélkül ütném.

Kellene végre valami ebben a játékban ami nem ad és nem vesz el erőforrást, ami csak és kizárólag szórakoztat!

Szerintem.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 6.57
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
315. hozzászólás - 2009.08.30. 15:54:09 (Válasz Morroch #314 hozzászólására.)
A kincs kérdéskörrel ugyanúgy állunk, de azért született itt jó pár komment, ami pont a záporozó epikuscuccok szempontjából támogatna... gyakorlatilag bármit. Én se sírnám el magam, ha bekerülne egy újabb, szórakoztató aspektus a játékba*, de biztos, hogy az egyéni epikus ezt a célt fogja szolgálni? Tegyük fel, hogy jutalom nélkül ütheted őket. Egy csomót kiirtasz úgy, hogy közben párszáz sérülést kapsz, aztán eljutsz arra a pontra, hogy 10 percenként ütsz bele, és még 4-5 órán keresztül ütheted.
Tudom, hogy mások vagyunk, és mindenki másra izgul, de szerintem eléggé korlátozott lenne az élvezeti értéke egy ilyen fejlesztésnek.

* Megjegyzem, én vagyok olyan primitív véglény, hogy már az örömmel tölt el, hogy kinyírhatom a teljes Beholder Kft-t a Zarknodolás közben, valamint a V4 is sokáig szórakoztatott, ergo valószínűleg más igényeink vannak szórakozás szempontjából.
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
316. hozzászólás - 2009.08.30. 15:57:10 (Válasz Damage #315 hozzászólására.)
Persze eltérő igények, ez 100%. De nem makacs nemre van szükségünk, hanem az álláspontok közelítésére.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 3
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
317. hozzászólás - 2009.08.30. 16:32:11
Bevezetés esetén - az első "egyéni epikus", amit le lehet győzni legyen játékos szint*1,25 szintű, és nem is olyan egyszerű a dolog már az elején sem senkinek.
Ugyan a "top" ezzel bizonyos tekintetben hátrányba kerülne, más szemszögből nézve viszont előnybe (ezeket most nem ecsetelem, mert elég nyilvánvalók). Nem hiszem, hogy ezen lenne fennakadás bárki részéről...
Pontszám: 5
kedvencchehsFérfi
Végzetúr tehetség
225 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
318. hozzászólás - 2009.08.30. 16:47:35 (Válasz Morroch #312 hozzászólására.)
Továbbra is fenntartom, hogy magán epikus már van, csak amellett, hogy baromi unalmas lehet, még sok-sok ősköbe is kerül.
Ezt hívják epikus ölésre szakosított szövetség alapításnak.
Manakonstrukcióból, így átabotában számolva IKCS-val mondjuk egy hét alatt meglennénk simán, aztán ide beültetjük Zsófika a négy éves unoka húgom örök első szintű karakterét, majd néha átugrunk Bufáért.

A magán epikus legalább ezt a problémát legalizálná. Ráadásul még a játékélményt is fokozná sokaknál.

A másik felmerülő kérdés a szövetségi összefogás és együtt dolgozás/együtt élvezkedés témaköre.
Ennek hiánya már nyomokban a Tappancshoz hasonló móka szövetségeket is zavarja, még szomorúbb lehet a helyzet egy nem baráti brigádnál.
A közös fórumozáson kívül lehetne még néhány olyan Világesemény töredék, ami közösködésre serkent.

Mondjuk lehetne Kupecek hete, ahol az adott héten legtöbb állatot kisajtoló Szövetség nyer. (egy főre vetítve nyilván)
Arkhimédesz hetében a legtöbb helyes kvízválaszos szövetségé a pálma.
Sherlock Holmes hetében a legtöbb kiégett őskövet találok örülhetnek.

De ide sorolnám a Bárd olimpiát (novellák, versek, három kötetes sagák, amik a szövetség tagjainak szerepeltetésével azok történetéről regélnek) is, vagy mondjuk egy szimpla Küldetés író pályázatot, ami szövetségekhez kötődik.

(IKCS rejtélyes mosolya: Győzz le XXX manót!; Constantin rémálma: Portyapontjaid 3 napig ne lépjék túl az ötvenet!)

A játékban csak X ideje alapított szövetségek játszanak.
És így tovább.
Jutalom nem feltétlen kell. Vagy legyen egy plecsni a Szövetség lapján. Ilyen kreatívsági, tök jó optimalizátori billog.

Nekem ilyen rémképzeteim vannak. Hogy ilyen blődségekkel múlatnám az időt vadászgatás közben.

A magánepikus néhányunknál egyfajta segélykiáltás.
Kegyesnek ismerték.
Rothadó, zöldes hús, selyemszalaggal átkötve.
- Tündeköves Glórin -
Pontszám: 9.11
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
319. hozzászólás - 2009.08.30. 17:14:28 (Válasz Miklós #292 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.29. 19:46:39
Szerintem vizsgáljuk meg inkább azt, hogy pontosan miért is szeretnétek ezt (azon kivül, hogy mindenkinek meglegyen az összes epikusa, ezt felejtsük el). Ha a lényeg az, hogy egységesen, X. szinten minden játékos megszerezhesse a tul. és szaki olcsóbbitó tárgyat, akkor arra bőven elegendő, ha a normál epikusokból nagyobb eséllyel lehet ezeket megszerezni. Megjegyzem, hogy amikor ez a probléma először felmerült, utána az összes új kincstáblát úgy csináltam meg, hogy tele legyen ilyen tárgyakkal - de ehhez egy bizonyos szint elérése kell, előtte ha nem is mázli, de sok kincspont kell hozzá. Ha ugyanaz az epikus 3x újraölhető, akkor a megszerzési esély még tovább nő, ezzel tehát nem lesz probléma.

A másik ok, amiért talán ezt erőltetitek, hogy már most is van, aki nekiállt a dukát-exploitnak, és nem akarjátok, hogy előnyhöz jussanak. Ehhez viszont a problémát magát kell orvosolni, a dukát exploitot kell megszüntetni. Erre volt egy ötletem, hogy a lényegesen alacsonyabb szintü epikus tárgyakat csak kevesebb dukátért lehet eladni. Alternativa, hogy ahogy egyre több relikviát adsz el, egyre kevesebbet érnek.


Huuu meg itt is tobb dolog van.
1/ "Ezzel tehat nem lesz problema." 10% esellyel esik, egy top szovinek ez 300+ epikus (erosen plusz mert a tagsag kozben cserelodik, lehet, hogy 400 is), mire mindenki kap. Eddig ugye mondjuk 9 honap alatt sikerult 100+ epikust legyurni. Most majd nehezebbek lesznek, a legelsok latvanyosan lelassunak. Ehhez adjuk hozza, hogy magas szinten ritkul a jatekosallomany. Mikor erjuk el a 300 epikust? Osztok szorzok, hat kb. soha. Na jo minimum 2-3 ev, ami a jatek eletciklusat tekintva belathatatlanul sok. Tehat a problema el.
2/ A dukat exploitot ez max olyan szinten oldana meg, hogy kifogja a szelet a vitorlabol. Ha lehet szerezni tul-os targyat konyebben is, de legalabbis szabalyosan, akkor ezt fogjak tenni. Lesznek talan olyanok, akik inkabb a kiskaput keresik ezutan is, de eleve a motivacio sokkal kisebb lesz erre.

Amiben viszont tevedsz, hogy ez lenne az ok, amiert eroltetjuk az egyeni epikust. Nem nem ez. Azert eroltetjuk, mert nagyszeru jatekelmenyt adna, elorehaladas, fejlodgetes, kalkulacio, stb.
Az, hogy osszekotve a jot a hasznossal ez meg is oldhatja a %os targyak problemakoret kulon kell kezelni ettol.

Jutalmazasi otletem:
Adjon egy egyeni epikus 100 kristalypontot, es lehessen a kristalypontbol vasarolni targyakat, esetleg mast (dukatot ne!).

Aztan mar csak azzt kell kitalalni, hogy mi mennyibe keruljon.

Lehetnenek temporalis elonyt ado targyak (fokuszkristalyok, mas felszereles erositok, amik az adott felszereles lecserelesevel elvesznek). Ezek kivalo taktikazasi lehetoseget rejtenenek magukba, hiszen minel tovabb gyujtogetsz annal erosebb lehetsz utana egy ideig. De csak egy ideig.

Ezzel megoldodna az ismetelheto kuldik problemaja is egycsapasra.

De az se lenne buta otlet, hogy egy alap csizmat vehetnenek a jatekosok (ez ugye mar felmerult), amibe egyre dargabban es dragabban vehetnenek uj tulajdonsagokat.
Mondjuk az elso tul 100 kristalypont barmelyik tipusbol, a masodik 121 stb. Az alap csizma meg mondjuk 200-300-500 pont, hogy azert is meg kelljen kuzdeni. Ez igy egy parhuzamos tulajdonseg fejlesztesi lehetoseg lenne.
Nyalanksag gyanant az extra feature-oket is lehetne vasarolni bele (mondjuk 500 kristalyponytert LE szivast, amit aztan szinten lehet fejlesztgetni egy megadott keplet alapjan egy megadott szintig).
Pontszám: 8
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
320. hozzászólás - 2009.08.30. 17:17:34 (Válasz Damage #313 hozzászólására.)
Idézet: Damage - 2009.08.30. 15:26:29
Még év elején kezdtünk Tappancskodni, az akkori statjainkkal is úgy gyalogoltunk át az első X epikuson, mintha ott sem lettek volna. Vegyük hozzá, hogy nevetséges épületbónuszunk volt.

Egy szoborért én bármit megtennék, csak már lassan kezd elveszni a "probléma", amire "megoldást kell találni", mivel az egyéni megmérettetés keresése bravúrosan össze lett fonva a "Bufát a népnek" mozgalommal, mindezt pedig a harcrendszer módosításokkal foglalkozó topicban sikerült kivitelezni... már csak winnie kéne ide.

Mód: elütések


Tokeletes meglatasok! Kalap le.
Pontszám: 7.50
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!