Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
61. hozzászólás - 2009.08.27. 19:39:36 (Válasz NeonFlux #60 hozzászólására.)
Idézet: NeonFlux - 2009.08.27. 19:08:30
Nah most kezdjük azzal, hogy a mágusok már rájöttek, hogy IQ-t felesleges feltolni magas szintre és feccölni bele, mert akár egy 100 IQ-val kisebb ember is megdobhatja a 10%-os vari mentőt(naaagyon sokszor sikerül nekik) és ők meg teljes varázslat sebzéssel támadnak....így hagyják 150-200 körül és tau-t meg tolják az egekig...


Ebben van valami, éppen ezért került szóba úgy egy hónappal ezelőtt egy másik topicban a túlságosan nagy varázsló-fölény.


Idézet: NeonFlux - 2009.08.27. 19:08:30
Amúgy meg a varázslat sebzés csökkentő épület jó ötlet,de szintén a közelharcosoknak kedvez..illetve aukciósházban volt egy kis cuccos ami a szinttel együtt növeli a vari elnyelést....akinek kell elnyelés vegye meg azt..60-as szint körül már ad 100-at...

Legyen valami kis fejlesztés a mágusoknak is nem járja,hogy a közelharcosoknak jár minden fejlesztés


Nem feltétlen kell aukciózni, különben is, az aztán nem sok emberen segítene! Az sem véletlen, hogy manóölésért varázslatelnyelőt lehet kapni. Még egyszer: a varázslatcsökkentés végett lennének az újítások, pont hogy jelenleg a variknak "jár minden" (eléggé sarkosítva).
Pontszám: 8.33
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
62. hozzászólás - 2009.08.27. 19:42:16 (Válasz Rokamoka #59 hozzászólására.)
Az átlagnak 0 a másodlagos varázslata, tehát max 10%-ot sebez álltaba. Az az extrém, aki ezt a szakit addig fejlesztette, hogy elérje a maximális 25%-ot.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
63. hozzászólás - 2009.08.27. 19:52:58 (Válasz Ariel #62 hozzászólására.)
Ez meglepő, nem gondoltam volna!
Gondolom, nem sokan mászkálnak 0-10 közöttivel, mert az biza nem sokat nyomna a latba. Ellenben szerintem sokkal kifizetődőbb másodlagos támadás helyett ezt húzni (talán rubint kivéve), hiszen a varázslat ígyis-úgyis betalál, ha keves(ebb)et is sebez.
Pontszám: 8.75
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
64. hozzászólás - 2009.08.27. 20:02:49 (Válasz Rokamoka #63 hozzászólására.)
Az élen saját magát szivatja az ember, ha van másodlagos varázslata, hiszen akkor a kristályhordának is lesz, így végsősoron a saját állatait öli le vele...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
65. hozzászólás - 2009.08.27. 20:09:03 (Válasz Ariel #64 hozzászólására.)
Jaaa, de én átlagot nem abból a pár karakterből szeretnék vonni, akik KH-znak... Mindig elfelejtem megnézni, hogy tul.képpen milyen karaktert visz, akitől a választ kaptam!
Pontszám: 9
kedvelt tagHlegbaFérfi
Végzetúr tehetség
226 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
66. hozzászólás - 2009.08.27. 20:09:20
Egyébként a játék elején mindenki eldönthette mindenik mi akar lenni.
A Gyémántosok és a Rubinok eddig is erősek voltak, a Kritkikus sebzésekkel, egyedül csak és kizárólag a varázslatban bízhattunk eddig.
Akármennyire mondjátok akkor is elveszitek ezt az előnyt tűlönk.
Akkor most ezek után mi lesz? Gyengébb varázslattal sebzünk valamicskét, fizikailag nem tudjuk megütni, ő viszont az EMELT közelharcával simán átüt minket.
Akik eddig fizikai harcosok voltak azok v.színű a szakikkal fel is nyomták ezt mégjobban.
OK, hogy a varázslatra is van szaki, de varázslat csak egyszer van, míg harci kör... Agyonfognak sok karit verni a kritikus sebzésekkel.
Mostanában eléggé rájár a rúd a varisokra, ahogy írták, jöttek a manók(van olyan akinél a fókusz nyújtotta elnyelés bőven 100 felettvan), most ez.
Később mi lesz? Azért tényleg lehetne már nekünk is v.mi segítség, nemcsak másoknak, mert ezzel a mostanival nem lett kompenzálva.
V.mit jelentene pl. ha a kövi manóktól pedig a fizikai sebzést elnyelő cucc lenne...
A hozzászólást Hlegba módosította 2009.08.27. 20:11:19-kor
Hlegba V1 - Domini Mortis
Pontszám: 2.60
utáltSardoNumsziFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
67. hozzászólás - 2009.08.27. 20:25:48
A leginkább ide illik, szerintem a kérdésem, ami egyben javaslat is..

Nagy problémám van azzal, ill, szerintem nemcsak nekem, hogy a már befogott állatomat vagy állataiamt, nem lehet gyógyitani, hanem, csak egyszerüen kihal mellölem, mielött felfejlödhetne, szóval az lenne a kérdés:

Mi lenne a megoldás erre, ill ti mit javasoltok ennek a problémának a kiküszöbölésére.. mert nagyon érdekelne, valami irtó jó megoldás...

Vagy, ha én javasolhatok, azt kéne, mármint három alternativa is eszembe jutott.. ezek.. elsö: Legyen egy gomb amivel napi x életeröt lehet lélekenergiáért visszaadni az állatnak, kettö legyen egy gomb, amivel gyógyittatni lehet a befogott állatot, napi szinten szintén lélekenergiáért, vagy a harmadik: hogy a már meglévö módszeren tökéletesitsünk, azzal, ha pihenni küldöm az állatot. Egy nap alatt regenerálódjon annyit, hogyha, esetleg a harcban sérülne is, ne dögöljön bele..

Remélem elérek valamit ezzel a kéréssel, mert bevallom öszintén nem akarom elveszteni az állatkámat, és már fele életereje van, és sehogy nem tudom neki visszaadni, akár úgy is lehetne, hogy a saját életerömböl szolgáltatok át neki, mert magunkat lehet gyógyitani a játékban, és úgy már korrekt lehetne.. hogy erre külön ne kelljen Lélekenergiát pazarolni.. de ez már csak ilyen plusz ötlet...
Pontszám: 2.30
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
68. hozzászólás - 2009.08.27. 20:26:06 (Válasz Hlegba #66 hozzászólására.)
Figyelj...
Ha CSAK a szövetségi társakból és a levelezésekből indulok ki (V4-en smaragd vagyok), sokan már alacsony (akár 25-30-as) szinteken is úgy védekeznek ki egy támadást, hogy az ellenfél nem tudja visszahozni a varázslattal szerzett előnyt, hát még, ha az közelharcban is be-betalál.
Többi világon ugyan ez valamivel később jelenik meg, de akkor is elég súlyos probléma, mert kritikus ide vagy oda - egyébként a varázslóknak is nyitva áll, hogy fejlesszék a kritikust, én éppen gyengus turbóval összesen 57%-kal mászkálok 30. szinten - az első körben bekapott (teljes) varisebzés rendkívül demoralizáló, nem VÉLETLEN, hogy annyi smaragd és gyémánt van, hiszen ez utóbbi előtt mindkét út nyitva áll.

Nem beszélve róla, hogy V4-en visszanyered seperc alatt, de ha lassú világon egy körből kiütnek, fél napra lebénultál, hacsak nem akarsz szép rakat LE-t ölni a lötyikbe, ezzel még pluszban vállalván a veszélyt, hogy valaki esetleg megint lenulláz.
Pontszám: 8.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
69. hozzászólás - 2009.08.27. 20:26:51 (Válasz SardoNumszi #67 hozzászólására.)
1. Ez a kérdés itt marhára offtopic.
2. Nézd meg az aláírásomban szereplő helyen a sebgyógyítás szakértelmet, és olvasgass.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
70. hozzászólás - 2009.08.27. 20:27:44 (Válasz SardoNumszi #67 hozzászólására.)
mindenkinek megy a gyógyítás, felnyomod 30-60-ra, vagy csinálsz magas meggyőzőkészségét, akkor jó lesz neked.
Pontszám: 5
kedvelt tagHlegbaFérfi
Végzetúr tehetség
226 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
71. hozzászólás - 2009.08.27. 20:42:18 (Válasz Rokamoka #68 hozzászólására.)
Érdekes ez nálunk nincs meg, pedig nem tartom gyengének a klánomat és magamat sem.
Mégis,ha leüt elég csak két szinttel feljebbről, érdekes módon simán elver, hiába sebzem varázslattal.
Hlegba V1 - Domini Mortis
Pontszám: 5
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
72. hozzászólás - 2009.08.27. 20:53:25 (Válasz Hlegba #71 hozzászólására.)
Jó, ebbe nem szeretnék belemenni, egyszerűen így van, erre mindenki panaszkodik, és bár a szívem erősen a smaragd felé húz, én is kész vagyok belátni. Most már ugyan az epikus miatt kénytelen voltam jól meghúzni az erőt meg a kritikust, de összességében látható, mi a pálya, és V4-en 1000 a rekord sebzés, máshol meg pár ezerrel többek repkednek...


Birka ötletei nagyon jók, a tau-t mondjuk ilyen mértékben nem lehetetleníteném el, de egy kis herélés jól jönne neki. A vampirizáció remek ötlet - én a kezdetektől hiányoltam hasonlót, a sebgyógyítás vajmi édeskevés - kérdés, mennyire megvalósítható? Az állatok mágiaelnyelésével pedig szerintem mindenki jól járna, és talán ezt a legkönnyebb berakni.
Pontszám: 8.75
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
73. hozzászólás - 2009.08.27. 21:06:00 (Válasz Rokamoka #72 hozzászólására.)
Mindenki kivéve aki varázslatra gyúrt. Ha varim bejön,nyertem,ha nem buktam,mert közelharcban nemsok esélyem van,max az állataim sebeznek. Ha az állat ad varázslat elnyelést is,az igaz, hogy mindkét oldalon megvan de épp ezért csökkenti az én sebzésemet az egyetlen körben ahol szóhoz jutok. Így látom, lehet rosszul, akkor úgyis kijavítotok.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 5
kedvelt tagHagyaFérfi
Végzetúr tehetség
189 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
74. hozzászólás - 2009.08.27. 21:23:07
Érdekes dolog ez a fejlesztés, nem biztos,hogy az erőhöz kellene hozzányúlni,hanem a támadás védekezés pároshoz!
Sokszor van,hogy magas támadással sem találsz el egy gyengébb védekezésű emberkét, akkor meg fújhatod a magas erőt!
Inkább azzal kellene foglalkozni,hogy a támadás képletét változtassa az arra érdemes személy, és akkor a sebzéshez nem kell nagyon hozzányúlni!
Epikushoz: Kell változás igen,hogy tényleg epikus legyen az epikus, de kell egy határ a 100 epikus legyőzése egy szép kerek határszám lenne, ezzel azt hiszem nem lenne senkinek problémája!
Dorn
Pontszám: 4
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
75. hozzászólás - 2009.08.27. 21:49:05 (Válasz PottomPanna #73 hozzászólására.)
Nézzünk egy olyan csatát, ahol azért nyersz, mert varázslattal annyit sebeztél, hogy azt már nem tudták visszahozni. Magam nevében ugyan nem tudok nyilatkozni, mert a közelharcot sem hanyagoltam el, nem csak mágiából élek, ráadásul jóval a jelenleg javasolt változtatások által leginkább érintett minimumszint alatt tengődöm.
Szóval ha ilyen csatákat veszünk alapul, belegondolva vagy mondjuk egy-két napi csatáidat visszanézve, ha az állat(ok) elnyelése mondjuk 50%-ban a varázslatot fogná fel, akkor nem nyernél?
Szerintem egy jó varinak sima ügy, elvégre éppen arról van szó, hogy a varázslatsebzést nehéz közelharcban kompenzálni. Egy mágusnak eddig is biztos volt a jószágokból adódó elnyelése, hiszen a harci körökben nehezen kerüli ki a csapásokat. A harcos ezzel szemben nem kap ilyet, mert kevésbé valószínű, hogy egy IQ+tau+védekezést egekbe húzó karakter betalál.
Ha pedig az jön ki (mert annak illene kijönnie, de az ilyen finomhangolás a JV dolga), hogy így valamivel több csatát bukhat az, aki csak az első körre alapoz, de nem billent a mérleg a túloldalra, akkor elértük a célunkat.

Azért kellene egyben megbeszélni ezeket, mert ha pl.: bekerül ez a fajta elnyelés, és később egy életszívás fegyverekből, akkor az már nyilván balansztalanra sikeredik vagy rengeteg korrigációra szorul egyik-másik.
Pontszám: 8.75
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3614 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
76. hozzászólás - 2009.08.27. 21:51:58
Idézet: Ariel - 2009.08.27. 16:12:58
Az első hozzászólásodban írtad, hogy ahányszor vizsgáltátok, kiderült, hogy a varázslatsebzéssel nincs gond. Akkor most miért kell változtatni rajta? Azt elfogadom, hogy túl nagyok a sebzések, de akkor egyenlő mértékben legyenek csökkentve a sebzések, ne pedig százalékosan.

A képlet tökéletesen megfelelt az eredetileg tervezettnek és lemodellezettnek. Ez még nem jelenti azt, hogy az időközben bevezetett változások, fejlesztések és a játékosok fejlődésének iránya nem kíván változást.

Idézet: Butchman - 2009.08.27. 16:27:01
Felhúztuk a kincseskamrát 15-re, hogy legyen valami élmény a játékban, és tudjunk akár naponta is epikust ölni.

Önmagában ezzel én is csak egyet tudok érteni, minél több a sikerélmény és a cél, annál jobb a játék. A gyakorlati problémát inkább a technikai akadályok, és a fent említett képlet hiányosság jelentik. Egyrészt, az erővel probléma van, és ennek egyik járuléka, ami leghamarabb kiütközött, hogy a magas szintű epikusok túl könnyűek. Ez lehet, hogy rövid távon nem zavar senkit, és hosszú távon is lehetne legyinteni rá, hogy legfeljebb az emberek nem fogják az erőt fejleszteni és az értelmét veszti, de ez sovány vigasz lesz annak, aki a rubin hordát választotta. Az már csak adalék, hogy az élmezőny tempójával a jelenlegi modellben egyszerűen nem tudok lépést tartani, az egy dolog, hogy folyamatosan gyártani kell az új kincseket (és ezek vagy tökegyforma erősek lesznek - ez esetben nem jelent a megszerzésük célt - vagy elszállnak velük a karakterek, és borul a játékegyensúly). Tehát vagy a nagyon magas szintű epikusokon kell nehezíteni, vagy a kincstáblát primitivebbé tenni azzal, hogy nem 10, hanem 30 epikusonként erősödik a tábla. Szerintem az előbbi szimpatikusabb nektek.

Idézet: Endyr - 2009.08.27. 17:01:49
Ami el van tulozva az a varazslatokhoz beirt 10% extra allatsebzes.

Az állatok sebződését mindig is egyensúlyozgattuk, a játék bizonyos szakaszaiban ez drasztikusan másképp működik. Viszont ez pont egy olyan faktor, ami arra próbál kényszeríteni, hogy néha lecseréld az állatodat, ha a vastag bőr, sebgyógyítás és a bűvös kunyhó már nem elég. Szerintem az állat sebződés most nagyjából okés.

Idézet: Hlegba - 2009.08.27. 18:39:59
Üdv! Nem szoktam sűrűn fórumozni, de ehhez hozzászólnék.
Ha most csökkentitek a varázslat szerepét és növelitek a közelharcét akkor mi lesz azokkal akik a varázslatra mentek rá? Eléggé lefognak butulni nem?

Egyrészt, ahogy írtam, ennek igazándiból 60. szinttől lesz jelentősége, addig minden marad a régiben. Attól kezdve viszont szükség van rá. Csak akkor lenne igazad, ha a varázslás és fizikai sebzés tökéletes egyensúlyban lennének. Most azonban magas szinten a varázslók túlzott előnyben vannak, és a változás után sem lesz okuk panaszra.

Idézet: Hagya - 2009.08.27. 21:23:07
Érdekes dolog ez a fejlesztés, nem biztos,hogy az erőhöz kellene hozzányúlni,hanem a támadás védekezés pároshoz!
Sokszor van,hogy magas támadással sem találsz el egy gyengébb védekezésű emberkét, akkor meg fújhatod a magas erőt!

A támadás - védekezés nagyjából rendben van, azonos erősségű karakterek - ha nem specializálódtak extrém módon támadásra vagy védekezésre - 50% eséllyel eltalálják egymást. A támadás nem erősebb a védekezésnél, egyformán hasznos mindkettő. Ez a topic az erő és a taumaturgia, illetve a fizikai és a varázslat sebzés összehasonlításáról szól. Az erőt és taumaturgiát könnyebb hasonlítani, hiszen adott tulajdonsághoz számítható, hogy mennyi sebzést eredményeznek. A fizikai és varázslat sebzés ennél bonyolultabb, ezeket számos faktor befolyásolja. Ilyenek az állatok sebzései, az állat elnyelése, a hordázás, a különböző kritikusok, szövetségi épületek stb. Ahogy a játék bizonyos szintjein egy-egy újabb faktor belép, úgy módosulhatnak a sebzés arányok. Alacsonyabb szinten a varázslat elnyelés a varázslat sebzések jóval nagyobb részét csökkentette, ugyanakkor az állatok elnyelése kevesebb szerepet játszott, mint az általuk okozott sebzés. Épp ezért a fizikai és mágikus sebzés egyensúlyban volt. A szorzó hiányát ideig-óráig tovább kompenzálta az erősödő varázslat sebzéssel szemben a hordázásból eredő plusz sebzés. Mivel azonban a szorzó nélkül a fizikai sebzés nem nő eléggé, és az erőt egyre nehezebb fejleszteni, az állatok exponenciálisan növő elnyelése egyre szembetűnőbbé válik, míg a varázslat sebzés akadálytalanul nőtt az eredeti képlet szerint.
Pontszám: 7.75
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
77. hozzászólás - 2009.08.27. 21:52:45 (Válasz Hagya #74 hozzászólására.)
Ezt is megrágtuk párszor, és az volt a fő indok ellene, hogy ugyan izgalmasabbá tenné a csatákat és bevállalósabbá a portyázást, ha nincs mellécsépelés, akkor is növekedik a sebződmény, ami az irreálisan elhanyagolt egészséggel és a sebgyógyításból eredő meglehetősen kevés plusszal párosulva nem éppen jól hangzik.
Pontszám: 8.33
kedvelt tagHlegbaFérfi
Végzetúr tehetség
226 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
78. hozzászólás - 2009.08.27. 21:53:28 (Válasz Rokamoka #72 hozzászólására.)
Mindegy, sz.tem ha ez metörténik akkor a smaragdok lehúzhatják a rolót.
Így tutira sok embernek fogjátok elvenni a kedvét, hogy simán verni fogják őket. Ez van.
Azért érdemes lenne megnézni, hogy ha ez bejön mennyien fognak törölni a smaragdosok közül, vagy mennyi smaragd megy át más hordához. Ebből tuti le lehetne majd vonni a következtetéseket megéri-e. Ilyenre van lehetőség? Csak puszta kíváncsiságból.
Hlegba V1 - Domini Mortis
Pontszám: 3.20
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
79. hozzászólás - 2009.08.27. 22:03:11 (Válasz Hlegba #78 hozzászólására.)
Érdemes lenne megnézned V1-en az általad bitangerősnek titulált gyémánt arányát. 17000 játékosból 7000 gyémánt van, ebből egészen 17 db a TOP100-ban.
Persze, lehet hordát váltani, csak kérdés melyikre?
Melyik nincs még kizsigerelve?
Lassan mindenki átmegy zafírba.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
80. hozzászólás - 2009.08.27. 22:03:44 (Válasz Hlegba #78 hozzászólására.)
Szerintem még bőven nem kell kataklizmát emlegetni. Meglátjuk, és utána is lehet finomítani. Az épületek úgyis csak 60-tól kezdve hatnak, az élen lévő 150 meg már úgyis megszokta hogy tesztszerveren van.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.75
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője