Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
401. hozzászólás - 2009.09.07. 13:56:16 (Válasz Ariel #400 hozzászólására.)
Az is kérdés, hogy egy ilyen új szakértelemmel mit érünk el alacsonyabb szintekben is gondolkodva.
Amikor bejött a bénítás még relatív erős volt az a -10 támadás, mivel a támadások is sokkal kisebbek voltak.
Ha alacsonyabb szinten, a 90-es, "hűdedurva" támadásértékek szintjén lehetne 100% eséllyel -35 támadást bénítani, nah az minden lenne, csak nem korrekt vagy kiegyensúlyozott.
Százalékos hatásfokú bénítás kell, ez nem kérdés.
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 7.22
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
402. hozzászólás - 2009.09.07. 14:23:33 (Válasz Damage #401 hozzászólására.)
A százalékos bénítás nem jó ötlet. Tegyük fel, hogy 10% a bénítás mértéke. Ez 100-as támadásnál -10 támadást jelent, ami -10% találati esély is egyben. 300-as támadásnál már -30támadás, ami -30% találati esély. Nagyon durva lenne.
Szerintem semmi gond nincs a bénítás jelenlegi formájával. Galmuszkot kivéve kétlem hogy bármelyik karakter csak úgy kiröhögné, ha bekap 2-3 bénítást. Azért gondolják sokan, hogy túl gyenge a mostani változatában, mert már eleve minimumon van a találati esélyük, és onnan már nem tud hova csökkenni. De rögtön meglátszana a különbség, ha a 80%-os találati esélyük egy varázslatnak és két bénításnak köszönhetően 35%-ra csökkenne, és a maradék 4 harci körben a 3 találat helyett csak egyet produkálnának.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.15
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
403. hozzászólás - 2009.09.07. 15:00:05 (Válasz Ariel #402 hozzászólására.)
Ezt a -30% támadási esélyt nem értem. Fejtsd ki légyszíves, akár priviben, mert lehet én vagyok csak hülye.

Mód: Most már értem, de ez így sehogyan se jó
A hozzászólást Damage módosította 2009.09.07. 15:42:15-kor
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 7.21
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
404. hozzászólás - 2009.09.07. 15:46:40 (Válasz Damage #403 hozzászólására.)
Valóban nem jó, mert csak azokat szivatja akiknek nem minimális a találati esélyük.
A hozzászólást Ariel módosította 2009.09.07. 15:49:31-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.15
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
405. hozzászólás - 2009.09.07. 18:12:59 (Válasz Damage #398 hozzászólására.)
Nem olvastátok el figyelmesen a javaslataimat. Minden szakértelem, amit felvetettem, a TÁRGYAKBÓL adódó bónuszt növeli CSAK! A kábításra is ez vonatkozik! tehát, ha a tárgyaid eddig 50% kábítást adtak, akkor a maxos (50-es) szakértelemmel 75%-ot fognak adni, és -35 támadást. (de 50%-os kábítást tárgyakból nem egyszerű összerakni. Inkább 40-44-et)

Valamint azért tettem ide be, mert volt egy ötletgombócom, amit valamennyire kidolgoztam, közzétettem. Nem értek a játék harcrendszeréhez, nem ismerem a háttérszámokat, csak mezei játékosként látom a dolgokat. Azért vannak a fejlesztők, hogy az ötletekből gyúrjanak valamit, ami a játékban is megállja a helyét.

Küldetések: sajnos ezt nem tudtam, hogy véget értek a játékban a küldetések
Nos ez bizony SZÁNALMAS a játékfejlesztés részéről, mert a küldetések voltak a játék színfoltjai, még ha néha nagyon is szivattak. Az ismételhetőekre meg 2-3 hónap után úgy rá lehet unni, hogy lassan hánynom kell tőlük.
IGEN is szükség van küldetésekre, lehetne még bőven berakni a játékba, csak kicsit gondolkodni kéne rajta! (valahol írtam is pár ötletet)
A hozzászólást Tiha módosította 2009.09.07. 18:22:24-kor
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
406. hozzászólás - 2009.09.07. 20:41:35
Feladom....

Hóförgeteg+szerver top1 150-es erő:

Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Eroot ibn Shienkai páncéljáról. Zümi, Tűzike és Magiii az oldaladon harcolnak. 3 támadással 3 sebzés!

Egyáltalán lehet ebben a játékban közelharcban sebezni, vagy csak akkor, ha a kritikus bejön???
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
407. hozzászólás - 2009.09.07. 21:43:12
Átnéztem jópár csatát most.

Hóförgeteg: Sebzés: 77-240

100-120-as erőkkel rohangálnak most az emberek. Ha találnak, akkor maximum 100-120 közt sebeznek, de inkább 30-80 közt. Ezzel szemben tőlem kapják a 900-1600 közti égi áldást...

Valaki mesélje el nekem mire jó az Erő, mint tulajdonság???
Ezen nem fog segíteni az, hogy 60. szinten 6%-at többet sebez majd a harcos!
Egyszerűen koncepcionálisan van valami hiba az egészben. Míg a tau szintenként ad 2,5% sebzést addíg az erőnek minimum hatod annyit kéne adnia, azaz 2 szintenként 1%-ot kb!
És akkor még mindíg nem találsz, és a blökik irdatlan nagy elnyeléssel bírnak, míg a varázslat sebzés ellen semmilyen varászlat elnyelés nincs ami arányaiban számítana! A varázslat elnyelésnek 6X akkorának kellene lennie, mint a fizikainak, akkor lennének ballance-ban ugye...

Per pill csak akkor éri meg növelni az erőt, ha már drasztikusan megnőtt az iq fejlesztési költsége, aki hamarabb rávág jópár pontot, az úgy jár mint én, kidob párszázk lélekenergiát az ablakon... Persze majd 50. szint után a szorzó, ami a STATIKUS konstanst Talán javítja...
Pontszám: 5.44
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
408. hozzászólás - 2009.09.07. 22:01:14 (Válasz Birka #407 hozzászólására.)
A koncepcióban ott a hiba, hogy az állatok eredetileg nem adtak elnyelést, és nagyon durván csökkentik a közelharci sebzést.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.17
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
409. hozzászólás - 2009.09.07. 22:29:12 (Válasz Birka #407 hozzászólására.)
Csak a hsz-ed utolsó fejezetére válaszolnék:

Alacsony szinten sokkal fontosabb az erő tulajdonság, mint például az IQ, tau páros, mivel ott még nem szaladgálnak az emberek kataklizmával, hanem max. méregfelhő meg hasonlók. És ha ehhez még vesszük a szívósságot is akkor már ott járunk, hogy sokkal több sebzés adódik össze, mint variból.

Vegyünk egy példát jelen esetben nekem 42-es az erőm és Yssuf tőröm van emelett energia lövit használok (az IQ, tau-m 35) Varival 30-55-ig sebzek, fegyóval pedig 40-56-ig (smaragd vagyok, de a legtöbb sebzésem fegyverrel van!!)
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.15
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
410. hozzászólás - 2009.09.07. 22:31:31 (Válasz Ariel #408 hozzászólására.)
Én nem látom ennyire pitiánernek a problémát...

A mágikus sebzésre van 1 köröd. Vagy bejön és sebez (erre van kb 80%), vagy nemjön be (kb 20%),amennyiben mágus karaktert játszol.
Harcos karakternél maximum 6 körön át játszik a 80%, azaz 480% esélye van sebezni. Ez 4,8 kör...

Ha ezt kifejlett harcrndszerre vetítem, akkor nagyjából egál sebzést kellene produkálnia a harcosnak és a varázslónak. Természetesen a blökik sebzése hozzáadódik még a közelharci sebzéshez, amin jelentősen sebeznek a bugos támadást adó felszerelések... De 25+20+15+10% sebzést kapunk még... Amint ez javításon esik át, azonnal jó ha 1 blöki talál majd, nemhogy 3-4. de legyünk optimisták, és számoljunk 45% bonusszal.

Az eredmény elég tiszta a mágus statisztikailag 80% sebzést visz be, a harcos ~700%-ot.
Azaz egy varázslatra kapott taumaturgia bonusz tizedét minimum meg kellene adni az erőnek is amennyiben azonosak lennének az elnyelés feltételek. Nade persze ez sincs így, mert 4,8X számolódik fel egy csatában a közelharci elnyelés, amíg a varázslat elnyelés csak 0,8%!!!

A Miklós rendet szeretne tenni, akkor a statikus bónusznak pariban kéne állnia, azaz kb 5 erő szintenként 1%, és a varázslat elnyelésnek 6x annyinak kellene lennie a karaktereken mint a közelharci elnyelésnek… Valamint a 2 kritikus hatásának azonos +30%-nak kellene lennie…

Fogalmam nincs ez a modell a mostanihoz képest mennyire gyökeres változás lenne, de elvileg ez lenne a ballanced eset, amikor az all in stílust képviselő harcos valamint varázsló azonos feltételekkel indul a csatába!

Kemény próba lenne, ha a köv induló V4-en ennek megfelelő módosítást kapna a harcrendszer!
Pontszám: 6
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
411. hozzászólás - 2009.09.07. 22:39:35 (Válasz Viszok009 #409 hozzászólására.)
Ysuffal energiatüsi?

Már mezei villámnál is előjött az nálunk, hogy kaptunk 140-et az arcunkba, és 3 körön át nem találtuk el a mágust. De már 2. szinten is jelentős volt, amikor buzóval sebeztünk maximum 20-28-at, 1 találattal csatánként a smaragd meg bebontott egy fix 30-as energiatüsivel, majd még el is talált.

Alacsony szinten elég csak a taut növelni, és megvenni mindig a legnagyobb varázslatot, addíg a harcos növelhet támadást és iq-t is

Jah mielőtt félre értenél, én is mágus karit játszok, csak akármilyen statisztikát csinálok mást se látok benne, csak Iq Iq Iq
Egyszerűen siralmas, hogy egy portya abból áll, hogy ki tudja ellőni a másik fenekét. Ha betalált a spell, egyszerűen képtelenség megfordítani az esetek 95%-ban a harcot, különösen ha a mágusnak iszonyatos kritikus ütése is van mellé, mivel csak azzal lehetne eleget sebezni...

Jelenleg a játék csak arról szól, kinek mekkora Iq-t sikerült kifejlesztenie
Pontszám: 6
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
412. hozzászólás - 2009.09.07. 22:41:51 (Válasz Birka #410 hozzászólására.)
Nincs is, a Te szavaiddal élve
all in stílust képviselő harcos
egyik világon sem. (A legjobb tudomásom szerint.) Mivel mindenki varázslót csinál ne csodálkozzunk, hogy a varázslat sebzés nem csak 6x akkora mint a közelharci.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.18
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
413. hozzászólás - 2009.09.07. 22:50:08 (Válasz Birka #411 hozzászólására.)
Most ezt mondd egy pók-nak mivel ezt próbálom itt v1-n. Tudnék venni magasabb varit, mivel már van 10 es kereskedelmem is, de minek kevés az a VP, főleg, hogy Zarknod is felezi. 19. szintig meg még van 1 évem, ráérek majd akkor wizzard-ra fejleszteni magam.

Hát azért valamilyen szinten lehet kompenzálni az írtózatos vari sebzést: magas krit ütés (120 körüli) magas kivégzés( 150) rengeteg élet (szint*3) erő, támadás 200 felett, 170 es kereskedelem->legmagasabb szintű fegyó, vari 4 db 50+ os állat, sebzős vagy TP-s cuccal, sztem így azért lehet esély egy harcosnak is.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.15
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
414. hozzászólás - 2009.09.08. 08:27:28 (Válasz Birka #410 hozzászólására.)
Kihagytad, hogy a varázsló is talál a közelharci körök 20 %-ában, illetve az állatai is sebeznek. Nyilván nem akkor mértékben, de sebeznek. Így még egyoldalúbb a dolog...
Pontszám: 8.40
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
415. hozzászólás - 2009.09.08. 09:47:37 (Válasz Birka #410 hozzászólására.)
Azt, hogy az erő nem úgy működött ahogy kellett volna már Miklós is bevallotta. A gubancot nem csak ez okozza, hanem a hatalmas sebzés elnyelés (180+ elnyelést adnak a magas szintű állatok) és az, hogy az állatok precíziós karmok nélkül csak a levegőt csapkodják, de a karmokkal +160 támadáshoz juthatnak, ami ingencsak megnöveli a találati esélyüket. Pl egy szakértelmet simán el tudnék képzelni, ami az állatok támadását növeli, így nem csak az elnyelés miatt lenne értelme használni őket, hanem el is találnák az ellenfelet.
Egy dolgot pedig végképp nem értek, és ez pedig maga a sebzés kiosztás. Hogy történhet meg, hogy ugyan abban a csatában az egyik körben 1-et sebzek, a következőben pedig 530-at? Egyáltalán hogyan fordulhat elő az 1 sebzés, ráadásul ilyen gyakran. A fegyverem minimum sebzése 107, amire 250 jön még rá erőből a régi rendszer szerint, ami ugye azóta erősítve is lett. Tehát a 357 minimum sebzésemből kellene elnyelnie 356-ot az ellenfélnek, de kétlem hogy bárkinek ekkora elnyelése lenne. Vagy a +1 erő kevesebb mint +1 sebzést jelent ?
A hozzászólást Ariel módosította 2009.09.08. 09:50:41-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.17
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
416. hozzászólás - 2009.09.08. 10:01:40 (Válasz Ariel #415 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.09.08. 09:47:37
és az, hogy az állatok precíziós karmok nélkül csak a levegőt csapkodják, de a karmokkal +160 támadáshoz juthatnak, ami ingencsak megnöveli a találati esélyüket.


Ilyen van/volt? Miért nincsen javítva?
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.16
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
417. hozzászólás - 2009.09.08. 10:06:13 (Válasz Ricardo #416 hozzászólására.)
Két bajnokival ezelőtt kérdeztem rá Baratynál. Azt mondta, hogy ez nem hiba, eredetileg is így tervezték.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.17
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
418. hozzászólás - 2009.09.08. 10:09:36 (Válasz Ariel #417 hozzászólására.)


Akkor elég sürgősen le kell cserélnem a sebzést adó stuffokat. Mondjuk jó, hogy innen tudok meg ilyen infókat. A Sebzés akkor miért nem adódik össze? (Bocsánat az offért)
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.16
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
419. hozzászólás - 2009.09.08. 10:11:53 (Válasz Ricardo #418 hozzászólására.)
Először a sebzés is összeadódott, de aztán az egyik bajnoki elött hirtelen megváltozott és már nem adódott össze.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.17
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
420. hozzászólás - 2009.09.08. 10:25:20
szerintemmeg...nekm van 200as Iqm...és 180as Taum...és aztkell hogy mondjam...már az 1300as varázslataim után is tudnak fordítani és szarrá verni...tegnaőp cirka 2600at sbeződtem egy közelharci karitől 6 kör alatt...(és a varázslat sebzése 1 volt) szal nemtom...

de köszönöm...áhhh...szétbuzizták a varázslókat...köszi Miklós...
A hozzászólást Dr_Faktor módosította 2009.09.08. 10:27:36-kor
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 6.21
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője