Re: Harcrendszer kiegészítések
41. hozzászólás - 2009.08.27. 15:43:15
41. hozzászólás - 2009.08.27. 15:43:15
Idézet: Ariel - 2009.08.27. 13:45:18
Idézet: Kocos - 2009.08.27. 13:58:28
A sebzescsokkento epuletnek az lesz a feladata, hogy a jatekosokat ert sebzodes osszessegeben ne novekedjek, vagy az, hogy onmagaban az ero helyrebillentese nem fogja helyrebillenteni a varazslat-kozelharc eroviszonyokat?
Mindkét kérdésre válaszolok. A cél az, hogy a játékosokat ért sebződés ne nőjön, egy bizonyos intervallumban (60-80 szint között) a fizikai sebzés folyamatosan nő, a varázslatsebzés pedig folyamatosan csökken, a kettő nagyjából kioltja egymást. Az éles tesztek után meglátjuk, rendben van-e ez így, vagy kell még a rendszert igazítani.
Ez igaz arra is, hogy az "epikusok fizikai sebzését miközben megnöveljük, egyúttal csökkentsük is a szakértelem által." A tesztelések után meglátom, szerintem erre nincs szükség. Sosem volt cél, hogy a 90. szintű és a 140. szintű epikus ugyanannyit sebezzen. Az epikusok legyőzhetősége ne csak a szövetség taglétszámától függjön, hanem a karakterek szintjétől is. Ellenkező esetben, hamarosan ott fogunk tartani, hogy a 80. szintű karakterek 200. szintű epikusokat ölnek, ennek megfelelő erősségű kincseket dobva. Ha a számokat jól sikerül belőni, akkor az 1. szövi epikus haladása NAGYON belassul, a 2-4. helyetté is, de lényegesen kevésbé, a többiek pedig ugyanúgy tudnak haladni, mint eddig.
Idézet: BaalCain - 2009.08.27. 14:37:00
Ezt fogd fel másképp: a közelharcra gyúrók kapnak egy jelentős tápot; a varázslatra gyúróktól elvesztünk valamit, de kapnak is valamit, hogy ne érje őket hátrány.
Idézet: Endyr - 2009.08.27. 14:56:34
-alvilagi verem jo otlet, de hasson az osszes engem ert sebzesre (ha mar novekedik a kozelharci sebzes). Azonkivul epithesse mindenki, nem sok ertelme van az epitkezok szemelyet szukiteni, eleg a hasznaloket (vagyis lehessen 50es szinten is epiteni bele, csak szamara akkor meg nincs haszna)
-allatok sebzese nagyon elszalad majd, ezt mindenkepp csokkenteni kell
Mindkét problémára megoldást jelenthet egy másik épület, ami az állatok által okozott sebzést csökkenti. De ennyire ne szaladjunk előre, épp elég változás lesz ez így első körben.
Idézet: Mortimer - 2009.08.27. 15:11:15
Érdekes felvetés, felírtam.
A dolog hátulütője, hogy a megnövekedett sebzés miatt gyorsabban 15% alá kerülnek a karakterek, ami tovább csökkenti a portyacélpontok számát, ezzel növelve azt a réteget ahol nincsenek portyacélpontok.
A kérdésem csak annyi, hogy lesz-e valamilyen max ép kompenzáció (az új épület segítségével)
A kérdésem csak annyi, hogy lesz-e valamilyen max ép kompenzáció (az új épület segítségével)
Idézet: Kocos - 2009.08.27. 13:58:28
A sebzescsokkento epuletnek az lesz a feladata, hogy a jatekosokat ert sebzodes osszessegeben ne novekedjek, vagy az, hogy onmagaban az ero helyrebillentese nem fogja helyrebillenteni a varazslat-kozelharc eroviszonyokat?
Mindkét kérdésre válaszolok. A cél az, hogy a játékosokat ért sebződés ne nőjön, egy bizonyos intervallumban (60-80 szint között) a fizikai sebzés folyamatosan nő, a varázslatsebzés pedig folyamatosan csökken, a kettő nagyjából kioltja egymást. Az éles tesztek után meglátjuk, rendben van-e ez így, vagy kell még a rendszert igazítani.
Ez igaz arra is, hogy az "epikusok fizikai sebzését miközben megnöveljük, egyúttal csökkentsük is a szakértelem által." A tesztelések után meglátom, szerintem erre nincs szükség. Sosem volt cél, hogy a 90. szintű és a 140. szintű epikus ugyanannyit sebezzen. Az epikusok legyőzhetősége ne csak a szövetség taglétszámától függjön, hanem a karakterek szintjétől is. Ellenkező esetben, hamarosan ott fogunk tartani, hogy a 80. szintű karakterek 200. szintű epikusokat ölnek, ennek megfelelő erősségű kincseket dobva. Ha a számokat jól sikerül belőni, akkor az 1. szövi epikus haladása NAGYON belassul, a 2-4. helyetté is, de lényegesen kevésbé, a többiek pedig ugyanúgy tudnak haladni, mint eddig.
Idézet: BaalCain - 2009.08.27. 14:37:00
A közelharc lét szív el ha talál, ami ellen védekezés véd.
Azzaz ismét ott vagyunk, h jól jár-járt az aki varis koncepcióval megy.
Azzaz ismét ott vagyunk, h jól jár-járt az aki varis koncepcióval megy.
Ezt fogd fel másképp: a közelharcra gyúrók kapnak egy jelentős tápot; a varázslatra gyúróktól elvesztünk valamit, de kapnak is valamit, hogy ne érje őket hátrány.
Idézet: Endyr - 2009.08.27. 14:56:34
-alvilagi verem jo otlet, de hasson az osszes engem ert sebzesre (ha mar novekedik a kozelharci sebzes). Azonkivul epithesse mindenki, nem sok ertelme van az epitkezok szemelyet szukiteni, eleg a hasznaloket (vagyis lehessen 50es szinten is epiteni bele, csak szamara akkor meg nincs haszna)
-allatok sebzese nagyon elszalad majd, ezt mindenkepp csokkenteni kell
Mindkét problémára megoldást jelenthet egy másik épület, ami az állatok által okozott sebzést csökkenti. De ennyire ne szaladjunk előre, épp elég változás lesz ez így első körben.
Idézet: Mortimer - 2009.08.27. 15:11:15
A bénítást tényleg át kellene dolgozni. A -10 támadás nevetséges, meg kellene növelni valahogy szinttől/erőtől vagy valamely szakértelemtől függő mértékben.
Érdekes felvetés, felírtam.
Pontszám: 4.89