Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3614 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
41. hozzászólás - 2009.08.27. 15:43:15
Idézet: Ariel - 2009.08.27. 13:45:18
A dolog hátulütője, hogy a megnövekedett sebzés miatt gyorsabban 15% alá kerülnek a karakterek, ami tovább csökkenti a portyacélpontok számát, ezzel növelve azt a réteget ahol nincsenek portyacélpontok.
A kérdésem csak annyi, hogy lesz-e valamilyen max ép kompenzáció (az új épület segítségével)

Idézet: Kocos - 2009.08.27. 13:58:28

A sebzescsokkento epuletnek az lesz a feladata, hogy a jatekosokat ert sebzodes osszessegeben ne novekedjek, vagy az, hogy onmagaban az ero helyrebillentese nem fogja helyrebillenteni a varazslat-kozelharc eroviszonyokat?

Mindkét kérdésre válaszolok. A cél az, hogy a játékosokat ért sebződés ne nőjön, egy bizonyos intervallumban (60-80 szint között) a fizikai sebzés folyamatosan nő, a varázslatsebzés pedig folyamatosan csökken, a kettő nagyjából kioltja egymást. Az éles tesztek után meglátjuk, rendben van-e ez így, vagy kell még a rendszert igazítani.
Ez igaz arra is, hogy az "epikusok fizikai sebzését miközben megnöveljük, egyúttal csökkentsük is a szakértelem által." A tesztelések után meglátom, szerintem erre nincs szükség. Sosem volt cél, hogy a 90. szintű és a 140. szintű epikus ugyanannyit sebezzen. Az epikusok legyőzhetősége ne csak a szövetség taglétszámától függjön, hanem a karakterek szintjétől is. Ellenkező esetben, hamarosan ott fogunk tartani, hogy a 80. szintű karakterek 200. szintű epikusokat ölnek, ennek megfelelő erősségű kincseket dobva. Ha a számokat jól sikerül belőni, akkor az 1. szövi epikus haladása NAGYON belassul, a 2-4. helyetté is, de lényegesen kevésbé, a többiek pedig ugyanúgy tudnak haladni, mint eddig.

Idézet: BaalCain - 2009.08.27. 14:37:00
A közelharc lét szív el ha talál, ami ellen védekezés véd.
Azzaz ismét ott vagyunk, h jól jár-járt az aki varis koncepcióval megy.

Ezt fogd fel másképp: a közelharcra gyúrók kapnak egy jelentős tápot; a varázslatra gyúróktól elvesztünk valamit, de kapnak is valamit, hogy ne érje őket hátrány.

Idézet: Endyr - 2009.08.27. 14:56:34

-alvilagi verem jo otlet, de hasson az osszes engem ert sebzesre (ha mar novekedik a kozelharci sebzes). Azonkivul epithesse mindenki, nem sok ertelme van az epitkezok szemelyet szukiteni, eleg a hasznaloket (vagyis lehessen 50es szinten is epiteni bele, csak szamara akkor meg nincs haszna)
-allatok sebzese nagyon elszalad majd, ezt mindenkepp csokkenteni kell

Mindkét problémára megoldást jelenthet egy másik épület, ami az állatok által okozott sebzést csökkenti. De ennyire ne szaladjunk előre, épp elég változás lesz ez így első körben.

Idézet: Mortimer - 2009.08.27. 15:11:15
A bénítást tényleg át kellene dolgozni. A -10 támadás nevetséges, meg kellene növelni valahogy szinttől/erőtől vagy valamely szakértelemtől függő mértékben.

Érdekes felvetés, felírtam.
Pontszám: 4.89
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
42. hozzászólás - 2009.08.27. 15:46:36 (Válasz Birka #40 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.08.27. 15:36:16
Alapvetően gondjaim vannak az egész elképzeléssel...

Miklós, szépen leírod, hogy sok a sebzés, kevés a célpont, mert sokat sebződnek az emberek, ezek után még növelsz a sebzésen???
Értem én, hogy egyensúlyt akarsz javítani, de ezt miért az amúgy is kevés portya célpontot csökkentő megoldással?

Mit lehetne tenni, hogy ne visszanyaljon a fagyi, hanem konstruktívan fejlődjön a közelharc?
-A taumaturgia bizonyos szint felett csökkenő %-al szorozza a sebzést. Azaz nem a közelharcot erősíteni, hanem a taumaturgiát helyrepakolni. Mondjuk 200 felett midnen 2. taumaturgia ad csak 2,5% sebzést... 300 felett minden 3. stb...
-Az erő bizonyos szint felett NE a sebzést növelje, hanem adjon vampirizációt, mely által gyógyult sebek a harc végelszámolásába is beleszámítanak! Ezzel a közelharci találatok csökkentenék az elszenvedett varázslat sebzést...
-A blökik iszonyatos elnyeléseket adnak (örülök, hogy beláttad...), valamint egyszerűen nem éri meg őket lecserélni Érdemes lenne bevezetni, hogy egy blöki max alapszintx2 fizikai elnyelést adhat, a felett minden kalkulált elnyelés mágia elnyelést ad...

Amúgy csak rémálmaimban jutott eszembe, hogy az erő konstans értékkel növeli a sebzést Naívan azt hittem 5 szintenként ad 2,5%-ot mint a taumaturgia szintenként, csak ellensúlyoztad a dolgot 5 harci körre...


Eddig ezek voltak a legértelmesebb mondatok amiket itt olvastam!
Pontszám: 4.67
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
43. hozzászólás - 2009.08.27. 16:12:58 (Válasz Miklós #41 hozzászólására.)
Miklós: még egy kérdés az új épülettel kapcsolatban. Hogy fog működni a varázslatsebzés csökkentése? Ez a százalékos dolog nekem gyanús… Ha 75-ik szinten bekapok egy 2000-es varázslatot, abból felfoghatok 300-at. De ha csak 200 sebzést kapok, akkor 30-at fogok fel belőle. Miért nem konstans a sebzés felfogása? Akkor azonos mértékben csökkenne mindkét félnél a sebzés, és összességében nem változna az eredmény. De a százalékos megoldással azokat büntetitek akiknek magasabb az IQ-juk, netán még kritikus varázslatra is gyúrtak.
Az első hozzászólásodban írtad, hogy ahányszor vizsgáltátok, kiderült, hogy a varázslatsebzéssel nincs gond. Akkor most miért kell változtatni rajta? Azt elfogadom, hogy túl nagyok a sebzések, de akkor egyenlő mértékben legyenek csökkentve a sebzések, ne pedig százalékosan.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.50
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
44. hozzászólás - 2009.08.27. 16:27:01 (Válasz Miklós #41 hozzászólására.)
Felhúztuk a kincseskamrát 15-re, hogy legyen valami élmény a játékban, és tudjunk akár naponta is epikust ölni. Nekünk a játékban majdhogynem csak ez maradt élvezhető. Kincseket szerezni, elosztani, licitálni, stb. Erre most ezt a dolgot is le akarod lassítani. Az meg, hogy nincs garantálva a "közel" egyenlő feltétel, az nonszensz. Miért ne maradhatna ugyanúgy a dolog addig amíg az elsők eljutottak? Ha az a cél, hogy lassíts minket, így is meg fogod kapni, csak kicsit igazságosabb leszel. Ezzel az elképzeléssel csak a "második vonalat" fogod tovább szűkíteni. Kérlek gondold ezt át!
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 7.25
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
45. hozzászólás - 2009.08.27. 16:30:47 (Válasz Ariel #43 hozzászólására.)
A játéknak minden olyan pontja, ahol fix, nem pedig százalékos érték van megadva kezdetben van értelme vagy táp, később pedig elveszti a jelentőségét. Ilyen például a láthatatlanság, a bénítás, a vastag bőr, a transzcendális projekció - és még hosszan sorolhatnám.

Azaz éppen hogy minden helyen át kellene térni a százalékos megadásra.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.83
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
46. hozzászólás - 2009.08.27. 16:51:12 (Válasz Solina #39 hozzászólására.)
Idézet: Solina - 2009.08.27. 15:29:31
A varazslat ellen a vastagbor ketesfel, vagy haromszoros mertekben hat. Emlekeim szerint.


Es kb. nem er semmit...


Neked hanyas van?
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
47. hozzászólás - 2009.08.27. 16:56:18 (Válasz Birka #40 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.08.27. 15:36:16
-A taumaturgia bizonyos szint felett csökkenő %-al szorozza a sebzést. Azaz nem a közelharcot erősíteni, hanem a taumaturgiát helyrepakolni. Mondjuk 200 felett midnen 2. taumaturgia ad csak 2,5% sebzést... 300 felett minden 3. stb...


Oriasi hiba lenne, gyakorlatilag 200 fole nem fejlesztene senki a taut, majd amikor mar van 400-as alap IQ, akkor lehet, hogy felhuzna 300-ra, de ott a tau mar siman bevarna azt mig a tobbi tul 600-ig fejlodik.

-Az erő bizonyos szint felett NE a sebzést növelje, hanem adjon vampirizációt, mely által gyógyult sebek a harc végelszámolásába is beleszámítanak! Ezzel a közelharci találatok csökkentenék az elszenvedett varázslat sebzést...


A vampirizacio (gyogyulas az utes merteketol fuggoen) egy kivalo otlet, en a fegyverekhez raknek be ilyen bonuszt. Az ero pedig a sebzes novelesen keresztul fogja ezt novelni, mint a varazslatok speckojat a tau.

-A blökik iszonyatos elnyeléseket adnak (örülök, hogy beláttad...), valamint egyszerűen nem éri meg őket lecserélni Érdemes lenne bevezetni, hogy egy blöki max alapszintx2 fizikai elnyelést adhat, a felett minden kalkulált elnyelés mágia elnyelést ad...


En ugy latom, hogy a blokiket kotelezo cserelgetni. Az elnyeles amit adnak valoban magas. Mindig is az volt.

Amúgy csak rémálmaimban jutott eszembe, hogy az erő konstans értékkel növeli a sebzést Naívan azt hittem 5 szintenként ad 2,5%-ot mint a taumaturgia szintenként, csak ellensúlyoztad a dolgot 5 harci körre...


Pedig en ezt mondtam is neked.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.08.27. 16:57:01-kor
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
48. hozzászólás - 2009.08.27. 16:59:07 (Válasz Mortimer #45 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.08.27. 16:30:47
A játéknak minden olyan pontja, ahol fix, nem pedig százalékos érték van megadva kezdetben van értelme vagy táp, később pedig elveszti a jelentőségét. Ilyen például a láthatatlanság, a bénítás, a vastag bőr, a transzcendális projekció - és még hosszan sorolhatnám.


Vagy az allatok elnyelese .
Pontszám: 5
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
49. hozzászólás - 2009.08.27. 17:01:49 (Válasz Kocos #46 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.08.27. 16:51:12
Idézet: Solina - 2009.08.27. 15:29:31
A varazslat ellen a vastagbor ketesfel, vagy haromszoros mertekben hat. Emlekeim szerint.


Es kb. nem er semmit...


Neked hanyas van?


Mondjuk en a varazslos oldalrol szolok, de egyet kell ertsek Solinaval. 20as vastagbor 50 sebzest fog fel (atlagos, lazan barki megcsinalja), 100as vastagbor 250et (nagyon extrem). No most ha en krittelek akkor 700-900 kozott sebzek allatokba, igazan egyik ertek (se az atlagos se az extrem) nem csokkenti lenyegeseb. Ami el van tulozva az a varazslatokhoz beirt 10% extra allatsebzes.
Pontszám: 5.33
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
50. hozzászólás - 2009.08.27. 17:06:57 (Válasz Endyr #49 hozzászólására.)
Na mondjuk én azt nem értem, miért kell 7-900at egyáltalán állatba sebezni?! Ez miért jó? Szegények úgy hullanak mint a legyek. (Bár ez nem teljesen tartozik a topichoz.)
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.50
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
51. hozzászólás - 2009.08.27. 17:41:45
Itt tényleg az a baj, hogy míg közelharcosnak 2 tult kell tolni, hogy eredményes legyen(támadás, hogy találjon, védelem hogy ne találják el), addig a varázslónak csak IQ-t kell tolni, aztán ott vagy találsz vagy nem, de ha nem, akkor is azért sebzel....az IQnál is az lenne a jó valahogy, hogy külön lehetne fejleszteni, hogy én eltaláljak valakit varázslatta, meg hogy engem ne találjanak el....bár msot ez lehet annyira nem kapcsolódik a témához:)
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
52. hozzászólás - 2009.08.27. 17:44:29 (Válasz Eardog #51 hozzászólására.)
Teljesen igazad van, de most mar keso. A legelejen meg lehetett volna ezt csinalni, de most mar lehetetlen.
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
53. hozzászólás - 2009.08.27. 17:54:13 (Válasz Kocos #47 hozzászólására.)
Kocos, jelenleg ki emeli fel az erőt 200 felé?
Semmiképpen nem az erő adta sebzést növelném, hanem a tau adta sebzést csökkenteném...
Mondjuk amíg az iq 2 in 1 skill, addig tök mindegy mit variálsz a tauval

Legyen egy új skill, melynek páncélzat földelés a neve
Pontszám: 5.44
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
54. hozzászólás - 2009.08.27. 18:05:28 (Válasz Birka #53 hozzászólására.)
Azt értem, hogy megint szidjuk az IQ-t, hogy ilyen táp, meg olyan táp, de arról mindig elfeledkezünk, hogy az erő és a támadás fejlesztése nem csak magunkat, de az állatokat is tápolja. Az IQ meg nem. Márpedig a játékban állatok nélkül nem igazán lehet csatát nyerni.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
55. hozzászólás - 2009.08.27. 18:09:29 (Válasz Endyr #49 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2009.08.27. 17:01:49

Mondjuk en a varazslos oldalrol szolok, de egyet kell ertsek Solinaval. 20as vastagbor 50 sebzest fog fel (atlagos, lazan barki megcsinalja), 100as vastagbor 250et (nagyon extrem). No most ha en krittelek akkor 700-900 kozott sebzek allatokba, igazan egyik ertek (se az atlagos se az extrem) nem csokkenti lenyegeseb. Ami el van tulozva az a varazslatokhoz beirt 10% extra allatsebzes.


szerintem nincs az eltúlozva, még alacsonynak is mondanám, főleg a kimaxolt állatéületek adta ÉP-hez képest.

én speciel folyton jó bőrben, max közeliben állomásoztatom az állatokat magas vastag bőrrel és sebgyógyítással. ha napi szinten nézem, akkor van mondjuk 35-40 portya és 15-18 epikus csata, ezekből több ezer sebzést vesz le a vastag bőr (sok kicsi sokra megy!), ráadásul a félóránkénti gyógyítás a morál növeléses kombóval extra táp, nem is tudom, mikor volt az állatok morálja 95% alatt.

ez persze saját példa, de a lényeg, hogy muszáj erősnek hagyni az állatsebzést, mert amíg nem erős, addig nem jelent jó védelmet egy magas másodlagos támadás/varázslat. annak az is kell, hogy célja legyen, hogy xy esetleg meggondolja az ismételt támadást. (én inkább lefelejtettem ezeket, ártani nincs kedvem.)
Pontszám: 4.57
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
56. hozzászólás - 2009.08.27. 18:27:11 (Válasz Mortimer #45 hozzászólására.)
Ha százalékosan számolja a varázslat csökkentést, akkor előbb számolja ki, hogy mennyit sebezne a varázslat ha betalálna, illetve ebből a sebzésből mennyit csökkentene, majd ha az ellenfél kikerüli a varázslatot, akkor ezt a sebzéscsökkentést számolja, ne pedig a mentett értékét.

Tehát ha betalálok és 1000-et sebeznék, 5% csökkentés mellett 950 maradna a sebzésem. De ha kikerüli az ellenfél, és csak 100-at sebződik, akkor ne 95 legyen a sebzésem, hanem 50.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
kedvelt tagHlegbaFérfi
Végzetúr tehetség
226 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
57. hozzászólás - 2009.08.27. 18:39:59
Üdv!
Nem szoktam sűrűn fórumozni, de ehhez hozzászólnék.
Ha most csökkentitek a varázslat szerepét és növelitek a közelharcét akkor mi lesz azokkal akik a varázslatra mentek rá? Eléggé lefognak butulni nem?
A gyémántosokat eddig sem kellet félteni, durvákat sebeztek, most akkor ezek szerint mégtöbbet?
Sajnálom azokat akik több millió lét beleöltek az IQ-ba és a Tau-ba(ők most tuti pezsgőt bontottak).
Ha nagyon nekikeserdnek, úgyis törölni fognak sajnos.
A másik: ha most hozzányúltok az epikekhez akkor az tuti jó lesz?
V.mi határt kellene húzni. Arra gondolok, hogy a nagy klánok már levertek több mint 70-80 epiket(a legtöbb 103) ilyen feltételek mellett, akik meg pl. az 40-50. környékén járnak azok meg mostantól emelt szintűeket vernek ugyanazért? Vagy ezt úgy gondoltátok, hogy a következő pl. 104. epiknek lennének meg ezek a fejlesztések és a 103-at még minden klán a régi feltételekkel verheti le?
Mert ha ez nem így van akkor sajnos tovább fog mélyűlni a szakadék a kicsi és a nagy klánok között.
Üdv: Hlegba
Hlegba V1 - Domini Mortis
Pontszám: 4.44
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
58. hozzászólás - 2009.08.27. 18:50:15 (Válasz Endyr #49 hozzászólására.)
Nem magadbol kene kiindulni sztem mert te is extrem ertek vagy. Egy atlag kari 100-200 korul sebez az allatokba verivel, amibol mar egy -50 is sokat szamit.
Pontszám: 5
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
59. hozzászólás - 2009.08.27. 19:00:12 (Válasz Kocos #58 hozzászólására.)
Ki vagy mi számít átlagnak? A 40-es szintű szövitársam kb. 170 IQ+Tau-val (cuccokkal együtt: csontpálca, grebatusz, etecera) 250-et adott ma egy kritikus varival az ellenfele jószágainak. Az enyéim 4. szintű kunyhóval meg vastagbőrrel együtt sem kifejezetten örülnének egy ilyennek...


*: Mondjuk a másodlagos varázslatáról fogalmam sincs, mennyi.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.08.27. 19:07:20-kor
Pontszám: 8.33
fórumozóNeonFluxFérfi
Végzetúr
72 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
60. hozzászólás - 2009.08.27. 19:08:30 (Válasz Hlegba #57 hozzászólására.)
Idézet: Hlegba - 2009.08.27. 18:39:59
Üdv!
Ha most csökkentitek a varázslat szerepét és növelitek a közelharcét akkor mi lesz azokkal akik a varázslatra mentek rá? Eléggé lefognak butulni nem?
A gyémántosokat eddig sem kellet félteni, durvákat sebeztek, most akkor ezek szerint mégtöbbet?
Sajnálom azokat akik több millió lét beleöltek az IQ-ba és a Tau-ba(ők most tuti pezsgőt bontottak).



Nah most kezdjük azzal, hogy a mágusok már rájöttek, hogy IQ-t felesleges feltolni magas szintre és feccölni bele, mert akár egy 100 IQ-val kisebb ember is megdobhatja a 10%-os vari mentőt(naaagyon sokszor sikerül nekik) és ők meg teljes varázslat sebzéssel támadnak....így hagyják 150-200 körül és tau-t meg tolják az egekig...

Lebutulni? nemhiszem....egyensúlyba hozzák a közelharcot a mágiával....de az is igaz,hogy ez szerintem nem jó dolog...1 kissebb karakter(kisebb=gyengébb mivel 60-től lenne a fejlesztés,de ez ugyan úgy igaz 60-as szintekre...ha betámad egy 65-66-os sok esélyed nincs csak a variban bízhatsz) (smaragd vagy zafír) ha betámadja egy brutál gyémánt vagy rubin, akkor beledob egy jó 600-800-as varit és megütik párszor, de varival nyerte a kört mert nem ütöttek bele annyit, viszont ő nem talált be 1-szer sem...

Amúgy meg a varázslat sebzés csökkentő épület jó ötlet,de szintén a közelharcosoknak kedvez..illetve aukciósházban volt egy kis cuccos ami a szinttel együtt növeli a vari elnyelést....akinek kell elnyelés vegye meg azt..60-as szint körül már ad 100-at...

Legyen valami kis fejlesztés a mágusoknak is nem járja,hogy a közelharcosoknak jár minden fejlesztés
Pontszám: 2.08
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője