Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
181. hozzászólás - 2009.08.28. 16:19:22 (Válasz Kocos #179 hozzászólására.)
Miért nem?

Ha szupererős, akkor már a legerősebbek sem bírják ütni.
Ha kevésbé erős, akkor a legerősebbek már bírják, és sok gyógyitallal legyűrik, a gyengébbek már a varázslatkörben kiesnek.
Ha még gyengébb, akkor a legerősebbek gyógyital nélkül, a gyengébbek sok gyógyitallal bírják ütni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
182. hozzászólás - 2009.08.28. 16:21:10 (Válasz Darah #180 hozzászólására.)
"Épp ezt érnéd el mégis vele Mortimer, ha háromszor hívhatnátok vissza ugyanazt a lényt, és nem erősebbel kellene bírkóznotok, és ha több esély lenne, hogy egy "jócuccú" epikusszintből több értékes holmit kiszedjetek, nem?"

Minden szinten van tulajdonságcsökkentő, ami ugye a legkértékesebbek egyike, és minden karakternek elemi szükséglet. Kezdetben vala a Rubin Triász, annál erősebb a Kritikus Gyűrű, annál erősebb a Specializátor... Szóval miért ne verjünk egyre erősebbet, amíg csak bírjuk?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
183. hozzászólás - 2009.08.28. 16:25:11 (Válasz Mortimer #182 hozzászólására.)
Mondjuk mert nem bírjuk, vagy a szövi egyre kevesebb tagja bírja, és egy idő után semmit nem tudunk belőle kiütni?

Míg ha háromszor verjük el ugyanazt, és neadj, háromszorannyi triász és miegyéb kerül a szövibe, az jó?

Ha nem ezért, akkor nem tudom.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3616 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
184. hozzászólás - 2009.08.28. 16:31:48
Idézet: ashtm - 2009.08.28. 14:44:43
Hmm...Akkor sem értem Miklós, hogy miért kell az ésszerű javaslatokat ( nem fizikai sebzés növelése, hanem varázslat sebzés csökkentése; az eddigi legmagasabb szintű levert epikusig nem változtatni, hogy ne az elől levőknek kedvezz; nem 10, hanem 15-20 epikus után szettet váltani ) egyből a szőnyeg alá söpörni.

Oké, úgy látom nemcsak te nem érted, hanem mások sem. Az alapvető probléma nem az, hogy az epikusok keveset ütnek. Csak ebből vettük észre, hogy valami gond van. Az erő sebzés képletéből kimaradt valami, ami alapvetően szükséges ahhoz, hogy hosszú távon a fizikai és mágikus sebzés egyensúlyban maradjon. Ezt muszáj helyretenni, különben a játék csak varázslásból fog állni. A dolog javitásának viszont lesznek következményei. 1.) nemcsak a játékosok, hanem a szörnyek fizikai sebzése is megnő. Azért, hogy ez ne forgassa fel fenekestül a dolgokat, a sebzés szorzót csak magasabb szinten vezetjük be, az epikusoknál még később. 2.) azért, hogy a harcban elszenvedett össz-sebzés ne nőjön meg a játékosok által eddig elért szinteken, ezzel együtt a varázslat sebzést csökkentjük, egy épületen keresztül.

Tehát a változás sajnos szükséges, de ha minden jól megy, csak magas szinten lesz látszatja, és annyi, hogy a fizikai sebzés megnő, de a varázslat sebzés lecsökken.

Az epikusok egy másik téma. Az N. szintü epikus szörnyek N. szintü varázslatot lőnek. A játékban sokáig a varázslatok csak 99. szintig voltak kész. De mindenki tudta, hogy előbb utóbb ezt ki fogjuk bőviteni. Aki 99+ epikusokat ölt 99-es varázslattal, az előnyhöz jutott, de ez még nem ok arra, hogy a játékban ne legyenek 99. szintnél erősebb varázslatok. A vermet azért vezetjük be, hogy a később jövők hátránya kompenzálva legyen. Ha az epikus ismételt ölés megvalósul, akkor ez további kompenzáció lesz a később jövőknek, hiszen aki ekkor ér a 120. epikushoz, megölhetik 3x egymás után, mig az Azúr Légió ezt nem tehette meg.

Az új varázslatokból néhány már elkészült, de a verem csak hétfőn fog, ezért néhány szövetségnek ez átmeneti nehézséget okoz. Ezért elnézést kérünk, gondolkodom rajta, hogy valami átmeneti fixszel ezt megoldjuk valahogy.
Pontszám: 8.33
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
185. hozzászólás - 2009.08.28. 16:33:49 (Válasz Darah #183 hozzászólására.)
A lényeg igazából az, hogy előrefelé haladjunk, ne pedig stagnáljunk. Viszont az éppen úgy stagnálás, ha nem tudsz beleszólni a dolgokba mert olyan durva az áldozat.
Az sem jó, ha egy szövi csak Rubin Triászokat potyogtat, mert végülis az is -10% de még jóval könnyebb, mint egy Speraturuszt vagy Specializátort kiszedni vmi nagy dögből, de az sem jó, ha azért állunk, mert képtelenek vagyunk érdemileg hozzászólni a dolgokhoz.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
186. hozzászólás - 2009.08.28. 16:35:08
Na jo... Leirom min gondolkodtam.. Nalunk is problema, hogy a kozep karik is mar alig birnak sebezni, es kapjak koronkent a 4000-5000-es sebzeseket.. Es Miklos terveit hallva, az az erzesem, ez rosszabb lesz... Mi eddig falanxkent masiroztunk az epikus ellen, gyakorlatilag az epikus specializacio nalunk eddig tiltott volt, aki birt reszt vett benne.... De egyre kilatastalanabb a dolog, pedig szinte ez az egy kozossegi esemeny maradt, amit a szovetsegek egyutt csinalhatnak.. Es en nem szeretnem, ha az epikus oles annyi lenne, hogy nehany specializalt ultrakarakter, 10 perces utesekkel, osszeveri az epikust, a tobbiek meg nezik.. Tehat a kovetkezo merult fel bennem, igaz nem tudom programozasilag mennyire megoldhato.. Ne egy erossegu epikust kapjon a szovetseg minden tagja, hanem az adott epikust a karakter szintjehez gyengitse, erositse a program.. Vagyis a 60. szintu tag egy altala megutheto verziot puffoljon, mig a 75. szintu egy a sajat erossegehez mertet.. Egy dolog viszont adodjon ossze, a tagok alltal elert sebzes.. Igy mindenki sajat lehetosegei kozeleben harcolna, de megis kozossen kene legyozni az adott ellenfelet.. Igy mivel tobb sebzest kapna, ugyan novelni kellene az ep-jet, de ez lemodellezheto.. Illetve, hogy az epikus targyak ne szalljanak el, lehetne a 20-30 epikus utani targy tabla csere, a mostani 10 szorny utani helyett.. Ha ez megoldhato lenne, a kecske se torolne, meg a kaposzta se rohadna ra a termesztore... Remelhetoleg..
Pontszám: 5.83
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
187. hozzászólás - 2009.08.28. 16:38:33 (Válasz Morroch #185 hozzászólására.)
Morroch, az is meglesz, nem fogtok örökké stagnálni.
Csak épp lesz időd hozzágyúrni magad kissé az epikushoz, míg az triászt szórogat.
(de jó lenne:D)
És stagnálni sem kell okvetlen, ha jól értem, nem kell kötelezőleg háromszor elverni egy epikust, hogy továbbléphessetek, ha ti úgy döntetek, hogy megy nagyobb is, egyből is lehet.

Vagy nem jól értem.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
188. hozzászólás - 2009.08.28. 16:38:58 (Válasz Solina #186 hozzászólására.)
Idézet: Solina - 2009.08.28. 16:35:08
Ne egy erossegu epikust kapjon a szovetseg minden tagja, hanem az adott epikust a karakter szintjehez gyengitse, erositse a program.. Vagyis a 60. szintu tag egy altala megutheto verziot puffoljon, mig a 75. szintu egy a sajat erossegehez mertet..


Akkor meg jönne a "sírás" a pókok, meg a vf-ezők miatt.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
189. hozzászólás - 2009.08.28. 16:46:54 (Válasz Solina #186 hozzászólására.)
"De egyre kilatastalanabb a dolog, pedig szinte ez az egy kozossegi esemeny maradt, amit a szovetsegek egyutt csinalhatnak.. Es en nem szeretnem, ha az epikus oles annyi lenne, hogy nehany specializalt ultrakarakter, 10 perces utesekkel, osszeveri az epikust, a tobbiek meg nezik.. "

Nálunk már rég ez. Gyakorlatilag 3-4en verjük le, a többiek meg néha néha beütnek. És ha erősődik az epikus, akkor nálatok is ez lesz, nálunk meg nem változik semmi, max. az, hogy a kisebbek még annyit sem tudnak beleszólni, mint eddig, mert a varázslatba belehalnak.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
190. hozzászólás - 2009.08.28. 16:50:41 (Válasz Miklós #184 hozzászólására.)
"Ha az epikus ismételt ölés megvalósul, akkor ez további kompenzáció lesz a később jövőknek, hiszen aki ekkor ér a 120. epikushoz, megölhetik 3x egymás után, mig az Azúr Légió ezt nem tehette meg. "

Miklós, csak éppen a szövetségekben lévő tagok szintkülönbségével nem számolsz egyáltalán. Inkább leszenvedünk 3-man sok gyógyitallal egy 140. szintű kincset, minthogy az egész szövetség üssön egy 120-ast. Érthető? És most mondhatod, hogy magunk választjuk, de ez nem csak a mi hármunk érdeke, hanem a többi 30 tagé is, mert nekik is így jut erős tárgy. Aztán ha egy 80. szintű epikus tárgyat kap a 30. szintű tagunk van nagy sírás a többi 30. szintű között (jogosan), hogy milyen brutáltápot kapott.

Az egésszel az a baj, hogy ez nem közösségi élmény, nincs szervezés, hárman megbeszéljük egymás között és kész.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
191. hozzászólás - 2009.08.28. 16:52:03 (Válasz Darah #187 hozzászólására.)
Darah, megy nagyobb, de nem neki(k).
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
192. hozzászólás - 2009.08.28. 16:54:20 (Válasz Mortimer #191 hozzászólására.)
Mortimer, de, nekik is menni fog.
Míg ti hármat lecsapkodtok 4-en ugyanabból a szörnyből (ha akartok), addig ők sem a babérjaikon ülnek, hanem fejlődnek.
Míg az epikus meg nem fejlődik addig, ha ismétlitek őket.
Közben egyre több jó cucchoz juthat egyre több tag, ismét fejlődnek.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
utáltXeroFérfi
Végzetúr tanonc
16 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
193. hozzászólás - 2009.08.28. 16:59:07 (Válasz Nari77 #4 hozzászólására.)
Kikémleltem kb. 10 napja Malackát és 120-as taumaturgiája volt. Ez azt jelentené h az én 40-esemmel harmadakkorát kéne sebeznem, és a harmadot el kell feleznem mer jobb a varázslata.
Ez 100 sebzést jelent. nekem ez a felső max.

Sztem nincs semmi baj a varázslatta.(Igaz én smaragd vagyok )
V3: Trochyndar Xero Suttyók Szövetsége, Vagy lehet hogy már Hangyák vagy Ay's
Pontszám: 1.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
194. hozzászólás - 2009.08.28. 16:59:38 (Válasz Solina #186 hozzászólására.)
Solina: ennek én nem sok értelmét látom… Gyakorlatolag azt mondod, hogy az epikus legyen testreszabottan gyengítve hogy a kisebb karakterek sebezzenek bele +X-et, miközben az életpontját is emeljük meg 35X-el. Csak illúzió lenne, hogy sebzett az epikusba a karakter... Végeredményként láthatnák a tagok, hogy sebeztek +20ezret az epikusba, miközben tudnák, hogy 700k-val több ép-je lett a lénynek a változás miatt...Ez semmit nem változtatna meg. Ja, de mégis. Azokban a szövikben ahol nem tud mindenki részt venni az epikuson, még nehezebben ölnének le mint eddig, mert megnövekszik a lény életpontja.

Az epikus harcban törvényszerű, hogy az alacsonyabb szintűek szép lassan kizáródnak az eseményekből. Ha a szövi olyan gyorsan halad az epikussal, ahogy csak tud, akkor még a legerősebb tagok számára is neheződik a dolog, nem csoda, hogy a kisebbeknek kínszenvedés. Ha a kicsik is könnyen boldogulnának akkor a legerősebb tagoknak vicc lenne az egész, és már minden szövetség naponta ölne epikust.
El kell fogadni, hogy egyszer minden szövetség elér a teljesítőképessége határaihoz. El kell dönteni, hogy addig ölik az epikust amíg nagynehezen leesik, vagy kihagynak pár hetet, és akkor megint könnyű lesz mindenkinek.

Az egyéni epikusnál viszont minden karakter a saját határáig feszítheti a húrt. Nem lövi egy varázslattal agyon a szörny, hiszen nagy valószínűséggel ilyen erősségű lényig el sem jut. Egyenlővé teszi az esélyeket, nem a szövetség többi tagjától függ majd, hogy milyen epikus tárgya van a karakternek, csakis saját magától, és ez lenne a lényeg.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.80
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
195. hozzászólás - 2009.08.28. 17:13:51 (Válasz Miklós #184 hozzászólására.)
Miklós,
Te sem érted: megemeled a fizikai sebzést, mondván a varázslatét csökkented. Hja, hogy ahhoz 20 milliárd LE-t kell épületbe építeni? Apró kis malőr, ami idővel megoldódik. Hja, hogy addig valamit tenni is kell? Egyéni probléma. De hogy minek vitázok még mindig, azt én magam sem értem.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 4.25
kedvencHertzFérfi
Végzetúr tanonc
18 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
196. hozzászólás - 2009.08.28. 17:27:44
A háborún kívül az epikus ütés volt az egyetlen szövetségi összefogást ígénylő tevékenység. Már az előző epikus is a varázslatával 2500 körül sebzett belém, ez most megugrott 4500-ra. Ha még hozzáadjuk a megnövekvő közelharci sebzést, akkor kiderül, hogy esélyem sem lesz sikerélményt elérni az epikusokkal szemben. Eddig bevállaltam a gyógyitalozást, de ezentúl már hiába is tenném. Tehát ahogy Morti is mondta: eltűnt egy menüpont.

Az ismételhető epikus jó ötletnek hangzik. A dukátgyűjtés kiküszöbölhető azzal, hogy minden egyes egyéni epikus "megidézése" mondjuk 15 dukátba kerül. Ezzel legalább adnánk új egyéni célokat az embereknek. Így elkerülhetőek lennének talán a további törlések is. Ráadásul a licitek is kicsit elszálltak az aukciós házban, esélyem sem lesz bármi cuccot szerezni onnan. Azt hiszem, ezzel nem vagyok egyedül. Így legalább tudnám valamire külteni a dukátjaimat.

A várható fejlesztések topicban már nagyon régóta szerepel egy hosszú távú fejlesztés, a szövetségi küldetés. Ennek a fejlesztését kicsit meg lehetne gyorsítani? Én 57.szinten is érzem, hogy kezd elfogyni a játék alólam. A küldetések elfogytak ( pedig volt annyi jó új ötlet), kénytelen vagyok ismételni. Most eltűnt az epikus is. A térkapuból ugyanazok a tárgyak esnek mint régen, bár a fókuszkristályok megjelenése hozott egy kis színt a játékba. A 10db-os korlátot ki lehetne bővíteni egy kicsit, de legalább egy számlálót be lehetne tenni, mert kicsit macerás a beillesztetteket is nyilván tartani.

Eddig is nagy probléma volt a 6-7 szintet lefele támadók óriási sebzése. A közelharci sebzések megerősítésével ez is nagyobb gond lesz. Egy példa a szövetségi támadások közül: A csatában összesen 1938 sebzést okoztál, és 5202 sebzést kaptál. Ellenfeled elhurcolt a kínzókamrába. A fejlesztést követően ez mennyire fog változni? 3000-8000-re?
Pontszám: 8.44
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
197. hozzászólás - 2009.08.28. 17:40:39 (Válasz Hertz #196 hozzászólására.)
És tegyük hozzá ezt is:

Próféta vs. Galmuszk
A csatában összesen 1301 sebzést okoztál, és 4107 sebzést kaptál.
Ebből a vari: 755 <-> 1533

Xinx vs. Galmuszk
A csatában összesen 1938 sebzést okoztál, és 5202 sebzést kaptál. Ellenfeled elhurcolt a kínzókamrába.
Ebből a vari: 1757 <-> 2995

A három játékos közül egyiksem kiscserkész, de azért elég jól látszik, hogy egy jól fejlesztett "harcos" igenis ver annyit, mint a varázslatok és most még ezt akarjátok megnyomatni!
Pedig csak egyszerűen exmatektanárom idézve: elszeretkeztétek! Itt a példa, hogy nem csak a varázslatból lehet élni.
És akkor nem beszéltünk még az állatokról...

szerk: bocs a nevek fordítva voltak
A hozzászólást Morroch módosította 2009.08.28. 17:41:55-kor
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 6.17
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
198. hozzászólás - 2009.08.28. 17:50:26
Galmuszkot, meg az elso 3-4-et felesleges barkivel is osszevetni... Sajat egymas elleni csataikat talan.. Ok annyira kiemelkednek, hogy meg ha 1 honapra leulnenek szotyolazni, akkor se tudnank mit kezdeni veluk...
A hozzászólást Solina módosította 2009.08.28. 17:50:52-kor
Pontszám: 8.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
199. hozzászólás - 2009.08.28. 17:53:19 (Válasz Morroch #197 hozzászólására.)
Galmuszkra nem epitenek harcrendszert.
Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
200. hozzászólás - 2009.08.28. 17:53:50 (Válasz Solina #198 hozzászólására.)
A lényeg, hogy meg lehet csinálni a mágus ellentét harcost, csak sokkal egyszerűbb azt kiabálni, hogy a csúnya smaragdok meg az eszeveszett varázslatuk egyszerűen legyőzhetetlen!
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 5.33
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!