Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Harcrendszer kiegészítések
1. hozzászólás - 2009.08.27. 13:04:42
Az utóbbi időben több probléma is összegyűlt. Ezeket megvizsgálva, kiderült, hogy összefüggés van köztük. Szeretném ismertetni a problémákat, és a megoldási javaslatainkat.

Problémák:
1. Magas szinten a harcban okozott sebzés egyre inkább eltolódik a varázslat felé.
2. Az extrém magas szintű epikusok harci értékei valamiért nem voltak megfelelőek.

Okok és megoldási javaslat
A játék kezdeti tervezésekor az erőből eredő sebzés valahogy így nézett ki: erőből számított érték * szinttől függő érték. A szinttől függő érték egy ideig 1 volt, magasabb szinten kezdett növekedni. Miért volt szükség erre a szorzóra? Míg a taumaturgia a varázslat sebzést szorozza, és így a fejlesztés növekvő költsége arányosan növekvő sebzést is hoz, addig az erő sebzést a fegyver sebzéssel nem szoroztuk, hanem hozzáadtuk. A fenti, szinttől függő szorzó biztosította, hogy az erő tulajdonságból eredő plusz sebzés megfeleljen a taumaturgiából eredő plusz sebzésnek 200. szintig. A játék gyakorlati tesztelése során, várakozásainkkal ellentétben, a játékosok tulajdonságaikat nem azonos mértékben fejlesztették; az egészséget és a mágiát elhanyagolták a támadás és IQ javára. Ennek következményeként még úgy is tűnt, hogy a sebzés egy kicsit több is a kelleténél (ekkor vezettük be az állatok elnyelés képességét a béta teszt során). Hosszabb távon azonban végül kibukkant, hogy a varázslat sebzés egyre jelentősebb a fizikaihoz képest. Ezt többször ellenőriztük, de a varázslat sebzéssel minden rendben volt. Nemrégiben a magas szintű epikus ellenfelekkel való harcot teszteltem, és azt láttam, hogy egy 140. szintű epikus is irreálisan keveset sebez fizikai ütéssel. Ennek egyik oka az volt, hogy az állatok elnyelését az ellenfél szintje alapján számoljuk (ezt bolygatni egyenlőre nem akarom), viszont kiderült egy másik dolog is: a fenti, szinttől függő szorzót nem implementáltuk, és ez a fenti okok miatt nem is derült ki. Ezt mindenképpen pótolni kell, ellenkező esetben hosszútávon az erő tulajdonság feljesztése teljesen elveszíti az értelmét. Ez 50. szint alatt semmilyen változást nem jelent, 50.szinttől fokozatosan növekvő fizikai sebzést (első becslés szerint 60. szinten +7-8%, 70. szinten +14-16% stb fizikai sebzést fog ez jelenteni.)
Ennek elsősorban az epikusnál lesz jelentős hatása, a magasabb szintű epikus ellenfeleknek a fizikai sebzése meg fog ugrani. Ráadásul, a 100. szint fölötti epikusok jó ideje 99. szintű varázslatokat lőnek, ezeket is fokozatosan bővítjük, tehát még a varázslat sebzések is nőni fognak. Ennek kompenzációjára 3 eszközt látok. Egyrészt, az epikusoknál (és a térkapus lényeknél, manóknál) a szorzót valamivel magasabb szinten vezetjük csak be. A sebzésnövekedésnek köszönhetően a játékosok is valamivel gyorsabban tudják sebezni ezeket a lényeket. Harmadrészt, bevezetünk egy szövetségi épületet, az alvilági vermet, amit csak 60. szinttől lehet építeni, és szintenként 1%-kal csökkenti a varázslat sebzést (de pl. 65. szinten max. 5%-ot ad). Így a harcban elszenvedett sebzés játékos vs játékos csatákban a jelenleg elért szinteken nem fog nőni, csak az egyensúly egy kicsit helyrebillen a varázslat és fizikai sebzés között.
Az új varázslatok készítése közben észrevettem még egy dolgot, amit elfelejtettünk implementálni: ez bizonyos magas szintű varázslatok lélekenergia szívó képessége. A varázslat sebzésének valahány százalékát elszívod LE-ben az ellenféltől ha sikeres. Ezt most visszamenőleg megcsináljuk. Az LE szívó képességet úgy állítjuk be, hogy ha a varázslatot térkapus vagy epikus ellenfél használja, akkor ne szívjon LE-t az ellenféltől. Így a játékosoknak plusz LE szerzésre lesz lehetőségük a csata során, de a szörnyek ezzel nem fognak szivatni benneteket.
Pontszám: 9
kedvencScorpion666Férfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
2. hozzászólás - 2009.08.27. 13:12:45
"Harmadrészt, bevezetünk egy szövetségi épületet, az alvilági vermet, amit csak 60. szinttől lehet építeni "

Ez konkrétan mit takar? Egy szövi csak akkor tudja felépíteni ha van 60 vagy magasabb szintű tagja, vagy csak a 60-nál magasabb szintű tagok tudnák építeni? És a hatása az egész szövire kiterjedne?
V2 - Sith Lord - Sötét Mágusok
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
3. hozzászólás - 2009.08.27. 13:23:13
N. szintjét csak min. 59+N. szintű karakter építheti. 59+N. szintű karakter legfeljebb N% csökkentést kaphat. Tehát hiába van a szövinek 20-as szintű verme, egy 20. szintű karakter nem profitál belőle semmit, és egy 70. szintű csak 10%-kot kap.
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
4. hozzászólás - 2009.08.27. 13:32:10 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.27. 13:04:42
Az utóbbi időben több probléma is összegyűlt. Ezeket megvizsgálva, kiderült, hogy összefüggés van köztük. Szeretném ismertetni a problémákat, és a megoldási javaslatainkat.

Problémák:
1. Magas szinten a harcban okozott sebzés egyre inkább eltolódik a varázslat felé.
2. Az extrém magas szintű epikusok harci értékei valamiért nem voltak megfelelőek.

Okok és megoldási javaslat
A játék kezdeti tervezésekor az erőből eredő sebzés valahogy így nézett ki: erőből számított érték * szinttől függő érték. A szinttől függő érték egy ideig 1 volt, magasabb szinten kezdett növekedni. Miért volt szükség erre a szorzóra? Míg a taumaturgia a varázslat sebzést szorozza, és így a fejlesztés növekvő költsége arányosan növekvő sebzést is hoz, addig az erő sebzést a fegyver sebzéssel nem szoroztuk, hanem hozzáadtuk. A fenti, szinttől függő szorzó biztosította, hogy az erő tulajdonságból eredő plusz sebzés megfeleljen a taumaturgiából eredő plusz sebzésnek 200. szintig. A játék gyakorlati tesztelése során, várakozásainkkal ellentétben, a játékosok tulajdonságaikat nem azonos mértékben fejlesztették; az egészséget és a mágiát elhanyagolták a támadás és IQ javára. Ennek következményeként még úgy is tűnt, hogy a sebzés egy kicsit több is a kelleténél (ekkor vezettük be az állatok elnyelés képességét a béta teszt során). Hosszabb távon azonban végül kibukkant, hogy a varázslat sebzés egyre jelentősebb a fizikaihoz képest. Ezt többször ellenőriztük, de a varázslat sebzéssel minden rendben volt. Nemrégiben a magas szintű epikus ellenfelekkel való harcot teszteltem, és azt láttam, hogy egy 140. szintű epikus is irreálisan keveset sebez fizikai ütéssel. Ennek egyik oka az volt, hogy az állatok elnyelését az ellenfél szintje alapján számoljuk (ezt bolygatni egyenlőre nem akarom), viszont kiderült egy másik dolog is: a fenti, szinttől függő szorzót nem implementáltuk, és ez a fenti okok miatt nem is derült ki. Ezt mindenképpen pótolni kell, ellenkező esetben hosszútávon az erő tulajdonság feljesztése teljesen elveszíti az értelmét. Ez 50. szint alatt semmilyen változást nem jelent, 50.szinttől fokozatosan növekvő fizikai sebzést (első becslés szerint 60. szinten +7-8%, 70. szinten +14-16% stb fizikai sebzést fog ez jelenteni.)
Ennek elsősorban az epikusnál lesz jelentős hatása, a magasabb szintű epikus ellenfeleknek a fizikai sebzése meg fog ugrani. Ráadásul, a 100. szint fölötti epikusok jó ideje 99. szintű varázslatokat lőnek, ezeket is fokozatosan bővítjük, tehát még a varázslat sebzések is nőni fognak. Ennek kompenzációjára 3 eszközt látok. Egyrészt, az epikusoknál (és a térkapus lényeknél, manóknál) a szorzót valamivel magasabb szinten vezetjük csak be. A sebzésnövekedésnek köszönhetően a játékosok is valamivel gyorsabban tudják sebezni ezeket a lényeket. Harmadrészt, bevezetünk egy szövetségi épületet, az alvilági vermet, amit csak 60. szinttől lehet építeni, és szintenként 1%-kal csökkenti a varázslat sebzést (de pl. 65. szinten max. 5%-ot ad). Így a harcban elszenvedett sebzés játékos vs játékos csatákban a jelenleg elért szinteken nem fog nőni, csak az egyensúly egy kicsit helyrebillen a varázslat és fizikai sebzés között.
Az új varázslatok készítése közben észrevettem még egy dolgot, amit elfelejtettünk implementálni: ez bizonyos magas szintű varázslatok lélekenergia szívó képessége. A varázslat sebzésének valahány százalékát elszívod LE-ben az ellenféltől ha sikeres. Ezt most visszamenőleg megcsináljuk. Az LE szívó képességet úgy állítjuk be, hogy ha a varázslatot térkapus vagy epikus ellenfél használja, akkor ne szívjon LE-t az ellenféltől. Így a játékosoknak plusz LE szerzésre lesz lehetőségük a csata során, de a szörnyek ezzel nem fognak szivatni benneteket.


De mi ez a csak 50es és 60as szinttől? A probléma már 30as szinttől kezdődik!

Malacka is már 600akat durrogtatott 31es szinten, 34es szinten meg már 800 felett. CSAK VARÁZSLATTAL. Én közelharcra specializáltam magam, de még a két extrém magas állatommal sem sebeztem ennyit 6 kör alatt összesen.

Jah és még annyit: a 600akat kritikus varázslat nélkül lőtte!
A hozzászólást Nari77 módosította 2009.08.27. 13:46:36-kor
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
5. hozzászólás - 2009.08.27. 13:45:18 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Miklós: A közelharci sebzések helyreállítása dícséretes, kicsit helyrebillen az egyensúly a közelharci és a varázslat sebzések között. A dolog hátulütője, hogy a megnövekedett sebzés miatt gyorsabban 15% alá kerülnek a karakterek, ami tovább csökkenti a portyacélpontok számát, ezzel növelve azt a réteget ahol nincsenek portyacélpontok. Ezzel a változással napi szinten 3000 is könnyen lehet a sebződésnövekmény, amit egészségnöveléssel sem egyszerű kompenzálni.
A kérdésem csak annyi, hogy lesz-e valamilyen max ép kompenzáció (az új épület segítségével), gyorsabb regeneráció (szintén az új épülettel), stb, vagy egyszerűen nyeljük le a napi plusz 3k sebződést?
A hozzászólást Ariel módosította 2009.08.27. 13:46:00-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.67
kedvencScorpion666Férfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
6. hozzászólás - 2009.08.27. 13:52:12
Én is erre gondoltam, vmilyen épület vagy új szaki az egészségügyi problémákra Mert a sebgyógyítás se elég amikor az emberbe belevernek 2k-t.
V2 - Sith Lord - Sötét Mágusok
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
7. hozzászólás - 2009.08.27. 13:53:42 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
"epikusnál lesz jelentős hatása, a magasabb szintű epikus ellenfeleknek a fizikai sebzése meg fog ugrani."

Visszamenőleges lesz a hatás minden epikusra, vagy egy vonaltól felfelé? (Értelemszerűen a legtöbb epikust megölt szövetségtől kezdődően?) Mert ismét csak az jön elő, ami pl. a küldetéseknél, ott is hiba volt a 150-es korlát: néhány nagy szövetség jelentős előnyhöz, és számtalan nagyon erős epikus tárgyhoz jut, míg a kisebbekben lévő tagok csak néznek mint a moziban, és esélyük sem lesz megölni a jelentősen feltápolt epikus lényeket.

Az erőből eredő sebzésbe beleszámoltad, hogy az állatok sebzését is befolyásolja? Az epikusnak persze nincs állata, így ha az ő mércéjéhez akarod egyenlíteni a sebzést, akkor az a játékosoknál még durvább lesz, hiszen az állat a játékos sebzésének negyedét viszi be magas szinten. Azaz nem csak a közelharci, hanem az állatsebzés is drasztikusan meg fog nőni.

Lesz valamilyen védelem az állatsebzések ellen? Már ott is bőven ezer feletti értékek repkednek _csatánként_.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 9.38
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
8. hozzászólás - 2009.08.27. 13:58:28
Most ugy latom, hogy ket modositas is keszuloben van. Az egyik, hogy a fizikai sebzes nemikepp megno. Ha jol latom ez a szintemen akar 20% is lehet. A masik, hogy a varazslatsebzesek csokkenni fognak. Kerdezem, mivel mindket hatas egy iranyba hat, nem fog atborulni a merleg nyelve igy a fizikai harc iranyaba?
(Ha bal oldalon ulunk a csonakban az balra dol, hogy kiegyensulyozzuk rakhatunk ballasztot a jobb oldalra, de ha ehhez be kell masznunk a csonak kozepere, akkor elegge billagni fog az a ladik.)
A sebzescsokkento epuletnek az lesz a feladata, hogy a jatekosokat ert sebzodes osszessegeben ne novekedjek, vagy az, hogy onmagaban az ero helyrebillentese nem fogja helyrebillenteni a varazslat-kozelharc eroviszonyokat? A leirtak alapja ugy latom, hogy az elobbi, ebben az esetben viszont nem ertem, hogy az alvilagi verem miert nem ved a kozelharci sebzodes ellen is?
Megjegyeznem, hogy a kozelharchoz erdemes odaszamolni az allatokat is, amik bar mindket oldalon jelentkeznek egy csataban, de az erobonusz egy resze itt is megjelenik.
Kiegeszito javaslatom: az epikusok fizikai sebzese ugy tunik drasztikusan meg fog emelkedni, hiszen ha 70-es szint 14% a novekedes, akkor 140-es szinten ez akar 100% is lehet, ezert javaslom, hogy az apikus specializacio sebzescsokkento hatasa az epikusok fizikai sebzesere is hasson. Ez az eredeti javaslatban is szerepelt anno a talalkozon, de a gyakorlatban valamiert csak a varazslatsebzesre korlatozodott.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.08.27. 14:03:44-kor
Pontszám: 8
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
9. hozzászólás - 2009.08.27. 14:01:25 (Válasz Mortimer #7 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.08.27. 13:53:42
..., akkor az a játékosoknál még durvább lesz, hiszen az állat a játékos sebzésének negyedét viszi be magas szinten. Azaz nem csak a közelharci, hanem az állatsebzés is drasztikusan meg fog nőni.


Valojaban igy alakul az allat sebzes:
1 allat 25%
2 allat 45%
3 allat 60%
4 allat 70%

Az allatok jellemzoen akkor is talalnak, ha a karakter nem, tehat az erobonusz eleg szepen megjelenik rajtuk. Alapbol 60-70%, de a plusz talalatok miatt meg mernem kockaztatni, hogy 80-100%-ban.
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
10. hozzászólás - 2009.08.27. 14:04:33 (Válasz Nari77 #4 hozzászólására.)
egy-két kiugró eset, nem jelenti a "probléma kezdetét".
Pontszám: 6.14
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
11. hozzászólás - 2009.08.27. 14:06:30
Miklós,
Lenne két észrevételem, bár mivel most írom be másodszor, már megelőztek vele.

1. Nem lenne okosabb dolog nem növelni a közelharci, hanem csökkenteni a varázslatok sebzését még jobban? Esetleg ugyanolyan képlettel számolni, mint az erő, támadás. Ezzel a játékosoknak több ÉP-je maradna epikusozni, térkapuzni, manózni. A portyára maradó több ÉP-t nem mondom, mert az kiegyenlíti egymást. Több ÉP portyára, azt jelenti többet is fognak ütni, és te is többet ütsz. Úgy gondolom, hogy ezzel több elégedett játékos szereznél.

2. Epikusok: szerintem nem lenne fer, hogy az epikusokat "felturbóznád" Mi sem állunk nagyon szarul velük, de ha növeled a sebzésüket, akkor azok akik már ígyis többet öltek, előnybe kerülnek.

+1 Most látom Kóc javaslatát. Az epik spec közelharcra kivetítése nagyon jó megoldás lenne, pláne, hogy eredeti ötletében (amit nem hagytak a talin elmondani neki) ez is szerepelt.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
12. hozzászólás - 2009.08.27. 14:06:34 (Válasz Scorpion666 #6 hozzászólására.)
Idézet: Scorpion666 - 2009.08.27. 13:52:12
Mert a sebgyógyítás se elég amikor az emberbe belevernek 2k-t.


akkor is visszagyógyulod a 60 vagy 70%-át. 2000-et ütnek, 1400-at gyógyulsz. vagy kábé annyit.

ráadásul még mindig ott az a jóindulatú bug, miszerint, ha valaki 50 életpontban van és kap egy 3000-es varázslatot, akkor azonnal 2000 életpontba gyógyulhat.
Pontszám: 5.40
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
13. hozzászólás - 2009.08.27. 14:09:52 (Válasz winnie #10 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.08.27. 14:04:33
egy-két kiugró eset, nem jelenti a "probléma kezdetét".


Klántársaim is sorra mennek át varázslóba rubinosként, szóval nem egy két emberről van szó. Mindenki látja, hogy a varázslónak 4 dologra kell figyelnie, míg egy harcosnak összesen 10 dologra, köztük a szívósság kimaxolására. És ez alatt a 6 kör alatt sem sebez az ember annyit, mint egy mágus 1 kör alatt, és neki nem kellett szakértelmet sem fejlesztenie ahhoz az 1 körhöz!
Pontszám: 8.50
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
14. hozzászólás - 2009.08.27. 14:17:16
Akkor most mondja el valaki magyarul, mert nem fogom fel....

Tehát akkor 60.szintig nincs értelme fejleszteni az erőt, mert nem sebzek többet akármekkora???? És az állatok se sebeznek többet? Vagy többet sebeznek, csak nem olyan nagy mértékben nől a sebzés, mint 60.szint felett????
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 6.25
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
15. hozzászólás - 2009.08.27. 14:28:49
Szerintem Miklós által vázolt elképzelések elég jók
Kivéve:
- mint mások is írták aki leölte már az epikust azzal szembe hátrányba kerülhet a többi szövi- értelemszerűen a kis szövik nagyobb hátrányt kapnak mint a nagyok

- Lé szívó varázslat képességek?
Még tovább erősíteni az Iq szerepét a játékban? Kizárólag akkor nem veszítesz Lét még ha nyersz is, hh magas az inteligenciád?
MInek kell ez nekünk???
Pontszám: 4.75
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
16. hozzászólás - 2009.08.27. 14:30:11
Mindamellett, hogy messzemenokig egyetertek azzal, hogy a valaki altal mar legyozott epikusokon a korulmenyekhez merten legkisebb valtoztatast erdemes vegrehajtani (peldaul semmit), megjegyzem, hogy mi most azert nem kapunk uj targyakat (a 80-as sor helyett a 75-os sorbol kaptuk a harmadik targyat), mert elonybe kerultunk azzal, hogy a konyebb epikusokat utottuk.
Pontszám: 3.60
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
17. hozzászólás - 2009.08.27. 14:31:28 (Válasz BaalCain #15 hozzászólására.)
(A varázslatos LE szívással semmi baj nincs. Nyilván csak egyes varázslatok csinálják, amelyek nem feltétlenül a legjobbak, legtöbbek által használtak. A közelharc most is szív LE-t, azzal sincs semmi baja senkinek.)

Epikus sebzést növelő gyűrűk mikor hatnak a varázslatokra is? Ugyanis csak közelharcra érvényesek, ami elég értelmetlen dolog.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
18. hozzászólás - 2009.08.27. 14:32:32 (Válasz Eardog #14 hozzászólására.)
Idézet: Eardog - 2009.08.27. 14:17:16
Akkor most mondja el valaki magyarul, mert nem fogom fel....

Tehát akkor 60.szintig nincs értelme fejleszteni az erőt, mert nem sebzek többet akármekkora???? És az állatok se sebeznek többet? Vagy többet sebeznek, csak nem olyan nagy mértékben nől a sebzés, mint 60.szint felett????


En kb. igy kepzelem el az ero bonuszt:
ero/2*k(sz)
ahol k(sz) a szint fuggvenye amelynek 50-es szintig az erteke 1, onnantol kezd el noni. Illetve most sehol nem kezd el noni.

Van tehat ertelme novelni, mert tobbet fogsz sebezni, csak ugy, mint a taumaturgianal (annak a pontos keplete fent van wikin).
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
19. hozzászólás - 2009.08.27. 14:35:10 (Válasz BaalCain #15 hozzászólására.)
Idézet: BaalCain - 2009.08.27. 14:28:49
- Lé szívó varázslat képességek?
Még tovább erősíteni az Iq szerepét a játékban? Kizárólag akkor nem veszítesz Lét még ha nyersz is, hh magas az inteligenciád?
MInek kell ez nekünk?


Fegyverrel is lehet LE-t szivni, nem is keveset, miert lenne gond, ha bizonyos mertekben ezt a varazslatok is tudnak? :o
Pontszám: 5
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
20. hozzászólás - 2009.08.27. 14:37:00 (Válasz Mortimer #17 hozzászólására.)
A közelharc lét szív el ha talál, ami ellen védekezés véd.

A vari nagyságrendekkel többet sebez és ellene az az Iq véd amivel egy arra ráálló támad 1 képességet kell ismét fejleszteni az eredményességhez.
Azzaz ismét ott vagyunk, h jól jár-járt az aki varis koncepcióval megy.
A hozzászólást BaalCain módosította 2009.08.27. 14:40:27-kor
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője