Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
321. hozzászólás - 2009.08.30. 17:56:10
Csak egy költői kérdés:
Nem a harcrendszert kellene megbeszélni itt, és csinálni egy "Epikus reform" topicot?
Kicsit mintha segítenétek is Miklósunknak, hogy a játékosok fő problémáját érintő kérdéseket ki tudja kerülni. Mint például: "Szükségünk van-e további sebzésekre, vagy inkább csökkentsük őket?" "Fokozzuk-e az élen állók előnyét, az epikusok erősítésével?", stb. Bocsánat srácok, de a magánepikus csak hab a tortán, és nem erről kellene szólnia a topicnak. Fontos az is, de engem a hétfőtől kezdődő új világrend jobban érdekelne ITT.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 7.78
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
322. hozzászólás - 2009.08.30. 19:16:59 (Válasz Damage #311 hozzászólására.)
Idézet: Damage - 2009.08.30. 14:56:45
Kocos,

Tisztázzuk akkor, ez a cél? (Idézek tőled)
"Engem maga az alapotlet az ami lelkesit, hogy nem egy konstans ereju ellenfel ellen kell bizonyitanom, hanem belemerulhetek az epikusokba, amig birok. Feszegethetem a hatarokat, elre torhetek vagy lemaradhatok."
Ehhez nem értem, hogy miért pont epikusokra van szükséged.
Értem én, hogy nincs elég portyacélpont és unalmas ugyanazt a 10 embert ütni, vagy épp nem ütni, de ez nagyon tamagocsi. Ha már fejlesztés kerül a játékba inkább összetettebb dolgok kellenének (csoportos küldetések mondjuk, vagy csak szimplán új, több lépcsős küldetések), nem?
Ha elölről kezdődne az epikus lista, egyéni szinten, elég nevetséges lenne. Megjön a kyr orgyilkos, belehal a manalövedékbe, jöhet a következő lény. Huhh, nekem is pezsegni kezdett a vérem ettől, valóban.
Az első 20-30 epikus lény (akik már sok-sok szint óta kikoptak a térkapuból és a vadászatból) 2 támadásig ha élne, arról nem is beszélve, hogy sebzést, állatsebzést vagy jelentős manacsökkenést még jobb napjaikon sem lennének képesek okozni. Tényleg adjuk egy Bufát vagy Zafír csillagot mindenkinek, mert pár hétig naponta párszor bemegy az "extra térkapuba"? Mert a végeredmény ez lenne, akár "normál" díjazásról beszélnénk, akár 10 dukátos beugró költségről, akár legyőzött epikusokszámtól függő nyereménytábláról. Ez pedig elég abszurd.

Az alapötlet, hogy legyen valami baromi erős ellenfél, ami ellen lehet veszíteni és motivál a fejlődésre akár jó is lehetne, de az egyéni epikusölésnek semmi köze nincs hozzá.

Ennyit szerettem volna hozzászólni a "harcrendszer kiegészítések" topichoz...


Igen alapvetoen ez a cel. Barmilyen hasonlo konstans ellenfel sor megtenne, csak ugye az epikusok mar le vannak kodolva.

Termeszetesen orulnek osszetettebb dolgoknak is, de en - a magam kis eszevel - ugy gondolom, hogy ez viszonylag konnyen megoldhato, tekintve, hogy az alapok keszen vannak. Ezert feltehetoleg egy nagyon jo ertek/ar aranyu lehetoseghez jutnank.

A 20. epikus Ha jol szamolom 28500 EP-vel rendelkezik. Lehetsebes, hogy ezt nem csapnank le ket kor alatt.
De a fejlesztes nem is itt lesz izgalmas, hanem mondjuk az 50. epikusnal (nekem). Jelenleg 95-os manokkal hadakozom (szint szerint a 46. epikusnak felel meg) es itt bizony mar van kihivas. Talan megfelelo megoldas lehet, ha mindenkinek szint+10-rol, azaz a terkapus leny szintjetol indul az egyeni epikus. En igy egy 88-as szint (39-es) epikussal kezdhetnek, aminek van 67K EP-je. Hmmm. Ez azert mar kihivasnak tunik. Nem ket kor.

Aztan persze a fejlesztes igazi lenyege az lesz, amikor mar a teljesitokepessegunk hataraig eljutunk. Hogy ki az aki - esetleg komoly aldozatok aran elorebb tud menni. Szempont lehet a karakterfejlesztesnel - hiszen az epikus egy alapvetoen agressziv taktikat igenyel. Stb.

Azt miert tartod abszurdnak, hogy hosszu tavon - es itt duplan, triplan alahuznam a hosszu tavot - mindenkinek lehetosege lenne megszerezni ezeket a targyakat? En nem igazan erzem, hogy ezzel barmi gond lenne. Sokkal problemasabbnak erzem, hogyha karakterek ellehetetlenulnek hosszu tavon a hatranya miatt.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
323. hozzászólás - 2009.08.30. 19:17:47 (Válasz Butchman #321 hozzászólására.)
En ugy latom, hogy a harcrendszerhez mar nincs tul sok hozzaszolni valoja az embereknek, de azert igazad van, csinalok egy masik topikot.
Pontszám: 5
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
324. hozzászólás - 2009.08.30. 19:33:07 (Válasz Kocos #323 hozzászólására.)
Ja most nincs, de majd mikor Miklos berakja az ero javitast, es Galmuszk 4000-5000 helyett 8000-et ut belem egy csataval, ujra lesz tema...
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
325. hozzászólás - 2009.08.31. 07:41:02
Nem tudom, hogy a Sötét Ösvény, vagy a Tyrant észrevette-e, de nálunk az új varázslatok már most 20-30% -al megemelték az epikus sebzéseket. Mi lesz itt ha még a közelharciakat is megemeli Miklós? Tényleg ennyire feladta mindenki, hogy megpróbálja elmagyarázni neki a várható módosítás következményét?
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
326. hozzászólás - 2009.08.31. 07:57:29 (Válasz Butchman #325 hozzászólására.)
Két napja a bekerülés pillanatában már észleltük. Az epikus verőink (aki érdemben hozzá tud szólni) száma lecsökkent 7-8 tagra amiből az épp jelen levő 3-5 tag tevékenykedik.

Nekem személyesen közöm sincs az epikusokhoz, de hasonló játékot játszom a Tyrant, Légió, Horda és még pár nagyobb karakter ellen amikor van elég ÉP-m.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 3
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
327. hozzászólás - 2009.08.31. 09:50:16
Ezzel nem leszek népszerű, de akkor is ez az igazság. A 100. szint feletti epikus lényeknek eddig ennyivel többet kellett volna sebezni a varázslatkörben, de nem voltak erősebb varázslatok. Ez alapján az eddig leölt epikus lények gyengesége egyfajta ajándék volt. AZ szerintem nem elvárható, hogy az extrém magas szintű epikus lények legyenek 50. szintű karakterekhez igazítva, ez nonszensz. Egy ilyen brutális lény ellen az a normális, ha egy szintben gyenge karakter szinte hozzá sem tud szagolni, ez teljesen rendben van. Többek között ez a hátránya annak, ha egy viszonylag alacsony szintű karakter brutális szövetségben van. Azonban a rengeteg előny mellett ez belefér... Kisebb szövetségben (ahol feleakkora védőfal, gyaktér, kínzókamra, stb..) van, bizonyára nagyobb sikerélménye lenne az epikus csatákban is egy ilyen karakternek.

A legfőbb gond a közösségi élmény teljes hiánya, ezt orvosolná az "egyéni epikus", igaz abban nincs semmi együttműködés.

AZ nem lehet érv, hogy az alacsony szintű tagok nem tudják még annyira sem ütni az epikusokat, mint eddig. Lehet várni 1-2 hónapot, amíg annyira felzárkóznak a "gyengébbek", hogy erre képesek legyenek.
Valamit valamiért:
visszafogott fejlődés: szinteden erős leszel, viszont szintben elmaradsz, ezáltal az epikushoz idővel hozzá sem tudsz piszkálni. Ez egyértelmű már a szakértelem kifejlesztésekor
Alacsony szintű tápos szövetségben:
Erről fentebb írtam

Ettől függetlenül a harcrendszer hibáit kezelni kell, de az epikus lények erősödésének ehhez nem sok köze van.
Pontszám: 7.17
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
328. hozzászólás - 2009.08.31. 11:09:35 (Válasz Butchman #325 hozzászólására.)
El lett döntve, hogy bekerül, mit erőlködjünk fölöslegesen?

Tyrant részről per pill. könnyebben mennek az epikusok mint eddig bármikor, a legutolsó 3 epikus nem sebző varázslatot használt kb. nevetséges szintre csökkent a sebzésük.

Le lett már jópárszor írva, hogy a sebzést nem növelni kéne, (legalábbis ilyen ütemben) játékos oldalról az a legrosszabb ha a fizikai sebzés is a varázslatok sebzésnövekedésének ütemére gyorsul. Én igazából már a szándékot sem igazán értem a dolgok mögött, Miklós hol arról beszél, hogy ne legyenek teljesen egyen karakterek ezért kell némi változatosság, hol pedig arról, hogy nem számítottak rá, hogy az emberek nem egyformán fejlesztik a minden tulajdonságukat és egyik másik rovására inkább másikat favorizálnak. Szóval én elvesztettem a fonalat kb. ott, hogy ne legyenek egyen karakterek de minden tulajdonság legyen kb. egyforma, és a csata ne dőljön el a varázslat körben. Persze én nem értek hozzá de ha varázslattal le lehet szedni egy karakter életerejének 20-40%-át és nem mellesleg a karakterek többsége igyekszik 15-30% életerők között lavírozni, hogy fentről ne pöcköljék le, akkor mennyire nyerő ötlet a fizikai sebzést megtolni. Szerintem lényegi változást ez csak annak jelent aki valamilyen oknál fogva 30% életerő fölé kerül (jellemzően azok akik mondjuk epikusoznak, nekik ez kulön élvezet lesz) aki 30% alatt van azt továbbra is le lehet majd lőni aki meg fölötte azt most meg lehet büntetni a lementett varázslat ill. a "gátlástalanul" felhalmozott életerő miatt.

Ezzel párhuzamosan ha ma tényleg megvalósul, szeretném kérni, hogy a pihenés ne adjon életpont regent többet mert életerő gyűjtésre mondjuk epikushoz vagy térkapuhoz már most is teljesen alkalmatlan, csak a hiénák lehetőségeit növeli akik jellemzően a manára öltözöttekre utaznak, nekik így még könnyebb dolguk lesz.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
329. hozzászólás - 2009.08.31. 12:24:31 (Válasz Ywgarrd #327 hozzászólására.)
Félreértettél. Nem az új varázslatokkal van bajom. Nem is azzal, hogy mekkorát sebeznek. Csupán azt jeleztem, ha ez tovább fokozódik, akkor elég nagy gáz lesz sokaknak.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
330. hozzászólás - 2009.08.31. 13:01:58
Idézet: Darah - 2009.08.30. 10:17:24
Ha ennyire játékélményvágyó a tagság, arra lehetne egészen mást kitalálni, de mintha úgy rémlene, hogy szeptemberre ígérkezett a többlépcsős küldetések, a kristálypont leleplezése, szöviküldetések, és hasonló újdonságok is, hátha azok magukban is segítenének egy kis friss fuvallatot hozni a játékba.

A játékosok által kért fejlesztéseket mindig a saját magunk által kitaláltak elé helyezzük, és úgy tűnik, folyamatosan vannak azonnal elkészítendő dolgok. Szóval nem biztos, hogy ezek a saját ötletek részben vagy egészben megvalósulnak szeptemberre.

Idézet: Kocos - 2009.08.30. 11:01:12

Valamit lehetne csinalni azzal, hogy a forum kivag? Irtam egy igen hosszu hoszzaszolast (fel ora) aztan mikor elkuldtem, akkor mar nem voltam bejelentkezve. Ha csak annyit lehetne, hogy reloadra megprobalja ujrakuldeni, az mar nagyszeru.

Ez én többször beszivtam, mint te Barattyal beszéltem róla, a probléma akkor jön elő, ha a post irása közben megnyitsz egy új ablakot, akkor fordulhat ez elő. Kértem már, hogy javitsa, addig is, én ha irok egy hozzászólást, elküldés előtt mindig vágólapra teszem, biztos ami biztos.

Idézet: Damage - 2009.08.30. 14:56:45
Tényleg adjuk egy Bufát vagy Zafír csillagot mindenkinek, mert pár hétig naponta párszor bemegy az "extra térkapuba"?

Az előző 3 oldalról talán ez volt az egyik legjobb hozzászólás, mégis, alaposan alulpontozták, más, jóval kevésbé értelmes hozzászólásokkal szemben, amelyek fel lettek pontozva. A kérésem ezzel kapcsolatban az lenne, hogy a pontozási rendszert valóban arra használjátok, amire kitaláltuk. Ne egyfajta szavazásra egy vitában. Erre a SZAVAZÁS opció való. Ha valaki egy értelmes, objektív, jól átgondolt postot ír, add meg neki a tiszteletet, ne pontozd le, akkor is, ha esetleg nem értesz vele egyet; ha hülyeséget, anyázást, trágárságot, reklámot, helyesírási hibáktól hemzsegő postot, offtopicot stb. akkor lehet lepontozni. A logokból jelenleg azt látom, hogy egy kisebbség hőzöngve, néha még alternativ userekkel is belépve 1-esre pontoz minden postot, ami nem az ő álláspontját ismételi. Ha szükséges, beiktautnk egy algoritmust, ami ezeket felismeri, és a pontozási jogot megvonja, de ezt nagyon nem akarom, mert ez is a játék fejlesztésétől veszi el az időt. Az, hogy van pár ember, aki robotikusan 1-et ad az én hozzászólásaimra, már megszoktam (legfeljebb ha látom, hogy tökmind1, mit írok, lepontoznak, akkor nem foglalkozom többet azzal topiccal), hiszen valójában egy lelkes játékos, még a fórumot is olvassa; de legalább egymást próbáljátok normálisan értékelni. A vitákkal kapcsolatban, szeretném, ha kerülnétek a túlzó negazivizmust, mert a vitát abszolút nem viszi előre, csak az érzelmeket korbácsolja fel. Amikor valaki azzal érvel, hogy "a játék kezdete óta semmilyen érdemi fejlesztés nem történt" de az ő javaslata majd megváltja a világot, na, az ilyen postokra lehet 1-est adni.

Az egyéni epikusölésről: ebből a néhány embertől származó (bár igen terjedelmes) hozzászólásból nehéz következtetést levonni a nép akaratára vonatkozólag. Ha a dolog célja nem a szekrénnyi kincs, hanem csak a szórakozás, akkor nincs kifogásom ellene. Ahogy írta valaki, semmiképpen sem előről kell kezdődnie, hanem egy, a játékos szintjétől függő epikussal. Mondjuk minden 15-20 legyőzött egyéni epikus után lehetne VÁLASZTANI 1 db kincset az adott szörny kincstáblájából, 10 dukát árán.
Pontszám: 8.50
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
331. hozzászólás - 2009.08.31. 13:16:35 (Válasz Miklós #330 hozzászólására.)
Miklós, szerintem egyikünknek sem az a célja, hogy tonna számra halmozzuk az epikus tárgyakat. Ezért javasoltuk, hogy dukátba kerüljön minden epikus leölése. Az amit javasolsz, hogy 15-20 epikus legyőzésével lehessen tárgyat választani dukátért, még jobb is mint ha mindegyikből esik, így kikerülhető a random. Ha nem előről indul az epikus, akkor viszont jól be kellene lőni az indulás szintjét, mert ha ez nem sikerül és kapásból túl erősek az epikusok, akkor rögtön olyan falba ütköznek a karakterek, mint szövetségi epikusoknál az alacsonyabb szintű tagok.
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
332. hozzászólás - 2009.08.31. 13:23:06
a pontozási rendszer tökéletesen szar...rasszista diszkriminatív és egyébkéntis pofára megy tehát max csak aztmutatja meg ki mennyire kedves pár ember szivének...én irritáló vagyok és ezen titulusomból kifolyólag a jogaim is korlátozottak(mondjuk hazudnék(talán) ha aztmondanám nem szolgáltam rá)...néha komolyan úgyérzem mintha egy baszottnagy billig lenne a hátamra égetve...höhöh...

de aztmondom megint történik egy oylan fejlesztés ami eléggé borítani fogja a dolgokat...az utobbi időkben már úgyis elkezdődtek a varázslók kicsit visszábbfogása...varázslat sebzések csökkentek fegyvereké emlkedtek...kiesett a relikvia(ami azé szintén billentett) azt msot bejön még egy kicsi rátápolás a közelharca...de a másik ami zavar...és tényleg ez az aminek a hiányát egyre jobban érzem...a gondtalan szórakozás...

mindent már azé kell tenni mer ha nemteszed akkor elhullasz...azt jóvan én is tudok többórákat pörögni a játékkal de mégis jobban örvendenék ha lenne lehetőség szerepjáccásra...pl msotis ittvolt(van) ez a Zarknodos kaland nem került volna semmibe bebütykölni egy kis helyszint ahol irogathattak volna a játékosok..azt lettek volna karik akik keseregnek hogy mily nehéz is a töltés mások meg elmondhatták volna hogy 260 manót hánytak kardélre egymaguk...közben egy kis söröcske az egyik kereskedő pultjánál...és néha mintegy szinesítés gyanánt lennének hivatalos kijelentések...amihez tudnak igazodni a játékosok...nahde hát nem kell ezt magyaráznom...

szal nekm ezkéne...hogy irogathassak miközben aztképzelem hogy jómagam másvalki vagyok...egy térben és időn messze a mienktől lévő világban lehetek hadúr tolvaj vagy vándordalnok és komédiás...akármi...nah az jóvolna...

de itt mindenki a számok bűvöletében él számokról vitatkozunk százalékokat mutogatunk és közben már egyre jobban belecsavarodunk a saját rendszerünkbe...

megmég annyit tán hogy nem mondom hogy ez megváltja vagyhogy beváltja a hozzá füzött reményeket de szerintem egy iylen kis újitás megérni azt a nemtomén hány óra melót...azt ha nem jön be az se baj...de ha igen akkor valóban érdekes dolgokat lehetne csinálni és nem csak azszámítana hogy most ennyi léért mennyi tp meghogy turbozhassam a világ végére az összes szakértelmet esetleg hogy had nyirjunk tucatszám még epikusokat meraz jajde jó...és persze táp...

eztom elmondani...jahmeg azt hogy bár nem mindig történnek úgy a dolgok ahogy azt szeretném amennyire fogynak a népek én már megvárom a végét és ha már senkinem lesz akkor majd elmesélem magamnak hogy hogytörtént mindez...höhö...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 7
kedvelt tagAshran83Férfi
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
333. hozzászólás - 2009.08.31. 13:56:52 (Válasz Miklós #330 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.31. 13:01:58
Az egyéni epikusölésről: ebből a néhány embertől származó (bár igen terjedelmes) hozzászólásból nehéz következtetést levonni a nép akaratára vonatkozólag. Ha a dolog célja nem a szekrénnyi kincs, hanem csak a szórakozás, akkor nincs kifogásom ellene. Ahogy írta valaki, semmiképpen sem előről kell kezdődnie, hanem egy, a játékos szintjétől függő epikussal. Mondjuk minden 15-20 legyőzött egyéni epikus után lehetne VÁLASZTANI 1 db kincset az adott szörny kincstáblájából, 10 dukát árán.



Ez teljesen jó és érdekes ötlet, szerinte így ahogy leírtad, csináltok rá egy gyors 1-2 hetes tesztet és jöhet is 3 hét múlva
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Tyberius06 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 7.50
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
334. hozzászólás - 2009.08.31. 18:29:21 (Válasz Butchman #329 hozzászólására.)
Butch, ezt nem konkrétan neked szántam, hanem általánosságban írtam.
Abban tökéletesen egyetértek (és szerintem mindenki), hogy mindenképp kell majd valamilyen közösségi élményfokozó a játékba.
A szövetségi küldetések minden bizonnyal kárpótolni fognak majd, és betömi majd ezt a lyukat. Bízzunk benne, hogy a próféta szólt belőlem.
Pontszám: 7.50
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
335. hozzászólás - 2009.08.31. 18:40:37 (Válasz Miklós #330 hozzászólására.)
Miklós az, hogy engeded a felhasználónak, hogy azt csináljon amit akar helyes de magában hordozza a lehetőségét, hogy visszaéljen a lehetőségével ezt ugye a kvízértékelésnél is megtapasztaltuk. Persze a többség betartja a szabályokat ha azok egyértelműek.
Ha arra vagy kíváncsi mit akar a nép akkor tolj az arcukba egy kérdőívet (ahogy azt régen is csináltátok), esetleg olyan felülettel ahol le is írhatja az ötletét akkor valószínűleg többféle érvet és ellenérvet is megismernél az adott témával kapcsolatban (csak legyen aki átolvassa).
szerk.:
na ez a hsz is csak off-ra sikerült
A hozzászólást Freez módosította 2009.08.31. 18:41:11-kor
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
336. hozzászólás - 2009.09.01. 13:32:26
Szerintem az új épület borzasztó nagy költsége kizárja a taktikázás lehetőségét. Csak az fogja építeni, akinek már minden ÉRTELMES épülete maxos. A többiek ki vannak zárva sajnos ebből. Nagyon csalódott vagyok.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 8.33
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
337. hozzászólás - 2009.09.01. 14:27:15 (Válasz Butchman #336 hozzászólására.)
Sajnos jo megoldas nincs, mert ha meg 200k lett volna az elso szint, akkor 3 nap alatt kimaxoljak a nagy szovik. Sajnos ez van
Pontszám: 7.63
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
338. hozzászólás - 2009.09.01. 14:33:20
>Ha legalább 60. szintű vagy, szintenként 1%-kal csökkenti a téged ért varázslatok sebzését.
>Maximális szintje 20, de hatását csak annyira élvezheted, amennyire szinted megengedi. Tehát
>65. szinten max. 6% csökkentést adhat neked.

Most az a cel, hogy a kis szintueket, akiknek meg esetleg a 2 epikus olos kuldijuk is megvan, teljesen ellehetetlenitsuk, meg amugy az egesz kozos epikus olest vakvaganyra kuldjuk....?? Mert a reggel elojott epikusunk uj varit kapott mostanra.. 4000-6500 kozotti vari sebzessel kezd, melle benyomja ezt...: -26 Védekezés, -26 Kritikus sebzés, -26 Elnyelés.... Es erre meg jonni fog az emelt kozelharci sebzes.. Inkabb nem mondok semmit..................................................
Pontszám: 7.96
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
339. hozzászólás - 2009.09.01. 14:34:08 (Válasz Endyr #337 hozzászólására.)
Ha annyi lett volna, akkor mi is tudtunk volna beszállni az építésbe. Az "egy százalékot 3 millióért" dologba nem nagyon van értelme belevágni, holott Miklós pont azt írta, hogy nem kell aggódni a plusz közelharci sebzés miatt, azt az épület majd ellensúlyozza. Hát szerintem nem nagyon ellensúlyozza jelenleg, mert 1-2 szövetségen kívül senki sem lesz olyan ..., hogy építse. Bár lehet, hogy én látom rosszul.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 8.01
népszerűCofeeFérfi
Végzetúr tehetség
214 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
340. hozzászólás - 2009.09.01. 14:38:32
Így is a top szövik fogják a leggyorsabban felépíteni! De ezért a toppok...
AzZaZeL - Domini Mortis
Pontszám: 6.35
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!