Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Harcrendszer kiegészítések
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
481. hozzászólás - 2009.11.12. 20:56:02 (Válasz Birka #480 hozzászólására.)
Olvasd el 467-től, hogy mire akartam kilyukadni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.59
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
482. hozzászólás - 2009.11.13. 09:07:40
A kalandok is rettenetesen viszik az ÉP-t. Pedig a max. 22k felett van és manaregennel ezt naponta kétszer fel tudom tölteni, plusz 2 pihenés. És nem elég.
Pontszám: 7.59
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
483. hozzászólás - 2009.11.13. 12:02:47 (Válasz Jeriko #482 hozzászólására.)
Mondod ezt úgy, hogy csak 5 karakter van az egész játékban akiknek nagyobb a tulajdonságösszegük és támadni is tudnak téged. Gondolom el tudod képzelni, milyen lehet a helyzete azoknak akik felett 50-100 vagy akár több száz ilyen játékos van.

Szerk: én kb napi 25-30k LE-t költök gyógyitalra.
A hozzászólást Ricardo módosította 2009.11.13. 12:03:17-kor
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.84
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
484. hozzászólás - 2009.11.13. 12:15:46 (Válasz Ricardo #483 hozzászólására.)
Lehetne berakni újabb szakikat ami esetleg gyorsabb ÉP regent ad, esetleg pici gyógyitalokat tud tojni tőle minden nap a végzetúr (magas szakinál nagyobbakat).
Mindenki felmérhetné hogy szüksége-e van ezekre és ha igen költhet rá.

Amíg a játék eleje óta sok olyan dolog jött be a játékba ami egyre több sebzést tesz lehetővé, gyógyulásból nem kaptunk ennyit, azokat is feltételekkel.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.16
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
485. hozzászólás - 2009.11.13. 12:56:02 (Válasz Almási Viktor #484 hozzászólására.)
A legjobb az ÉP regeneráció gyorsítása lenne, mert az egyben arra is ösztönöz, hogy növeld az egészségedet.
Pl.l megiszol egy italt, és X időre gyorsabban regenerálsz. Esetleg naponta egy lehetőség, hogy max.ba gyógyulj (mint torta volt). Akit nagyon leütnek az is jobban járna, ha nem ÉP-t kapna vissza csata végén, hanem egy italt, ami hasonló mennyiségű ÉP-t ad vissza, de akkor, amikor a tulajdonosa akarja / gép előtt van.

Mindenképpen úgy kellene megoldani, ne plusz bónusz legyen a dolog, hanem az egészségtől függjön.

Még egy ötlet: sebgyógyítás hasson rád ugyanúgy, mint az állataidra.
Pontszám: 7.59
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
486. hozzászólás - 2009.11.13. 13:09:20 (Válasz Jeriko #485 hozzászólására.)
magasabb ÉP regen több vadászatturnust eredményez, több rabolható LE-t jelent a játékban. ugye nem kell megemlítenem hogy mekkora közfelháborodást okozna ez?
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.24
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
487. hozzászólás - 2009.11.13. 13:45:23 (Válasz S0laris #486 hozzászólására.)
A LE-t így is úgy is éphatár alatt költjük el, tökmindegy, hogy ez esetleg x perccel kevesebb. Ott van látható, számolni lehet vele.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 7.97
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
488. hozzászólás - 2009.11.13. 13:47:55 (Válasz S0laris #486 hozzászólására.)
Ezért lenne szaki, csak az fejlesztené ki akinek kell, mert elég kocka hozzá.
Aki meg nem kocka fejlszthetné az Ép italtojó szakit.
Ezt mondtam, hogy több lehetőség kéne, mindenki kiválaszthatná a magának megfelelőt.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.55
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
489. hozzászólás - 2009.11.13. 14:06:17 (Válasz PottomPanna #487 hozzászólására.)
Panna, nézz át a (azt hiszem) harag italás topipcba, valóságos gyűlöletárad süt Ricardóra mert pár ember a szintjén nem tudja 15% alatt elkölteni az LE-t és Ricardo meg halálra rabolja magát rajtuk.

Victor: ha a gyorsabb ÉP regeneráció mellett kapnék egy olyat hogy több vadászatot indíthatok mint 20 (csak annyira hogy kitöltse a 0-15%-nyi regenerációs időt), az szerintem nem is volna rossz. viszont akinek van gyorsítása, az szívni fog mert kevesebb időre tudja csak berakni a kariját vadászni.

egyébként meg ha hallhatatlanok a galetkik, minek nekik szív, tüdő, máj (na jó, a máj maradhat ), simán be lehet ültetni valami jó kis gyógyítal materializálót, az ellenfélnek meg ki kell ******. ( )

szerk: túl durva volt...
A hozzászólást S0laris módosította 2009.11.13. 15:09:18-kor
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5.16
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
490. hozzászólás - 2009.11.13. 14:17:26 (Válasz S0laris #489 hozzászólására.)
Tudom, olvastam, tisztában vagyok vele, de van aki nem foglalkozik vele, vagy bízik a szerencséjében, hogy nem kapják el az epik felé vagy a kufárhoz menet, és van akit 1-2mp alatt rabolnak le. Ha nincs Ricardo, majd jön más. Ettől még a gyorsabb épregent jó ötletnek tartom. De ha az jön, akkor tojom a gyógyitalokat Vagy szakit fejlesztek, csak valahogy legyen lehetőség választani.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 7.97
fórumozóEfnekFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
491. hozzászólás - 2012.12.10. 20:56:01
A harcokba fejlesztésként bevezetném a harcművészetet, ami bizonyos harci folyamatok variálását jelentené, ezzel akár több alkalommmal is használhatnák a varázslatot, vagy több varázslatot is. Akár csak varázslatokkal is folyhatna a harc ha a játékos szeretné, vagy csak harccal.
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
492. hozzászólás - 2012.12.10. 21:07:30 (Válasz Efnek #491 hozzászólására.)
Nézd meg mennyit sebez közepes vagy magas szinten a vari sebzését. Szép lenne, abból két kör... Minimális módosításokkal az AF képességek is rendelkeznek ilyennel. A rendszerbe jelentős belenyúlás nem lesz.
Pontszám: 7.73
fórumozóEfnekFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
493. hozzászólás - 2012.12.10. 21:36:25
A harcitechnikák is lehetnének külömbözőek pl. kétkezes fegyverek amik mellett nem lehet pajzsot használni, viszont más előnyei lennének, és dupla fegyveres technikák amikkel szett iker fegyvereket vagy külömböző de mégis félkezes fegyverek lennének. Akár a mágia felhasználását is lehetne hasonlóan alakitani.
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
494. hozzászólás - 2012.12.10. 21:45:12 (Válasz Efnek #493 hozzászólására.)
Szerintem ne keverd össze ezt az online játékot egy komplex szerepjátékkal és ennek megfelelő ötleteket írj. Illetve először ismerd meg a teljes játékot és rájössz, hogy elég komplex, majd abból kiindulva már látni fogod a fejlesztések korlátait.
Pontszám: 7.73
fórumozóEfnekFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
495. hozzászólás - 2012.12.10. 22:00:52
Lehetne a fegyvereket is diferenciálni, pl a könnyü fegyverek mint a kardok lenne egy adott támadása és védelme, a fejszlknek viszont a védelme gyengébb de a támadása erősebb másoknak meg más, de valamilyen sajátos jelemzőik lennének a külömböző fegyvereknek amik csak azokra jellemzőek nagyából szinttől függetlenül.
Pontszám: 5
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
496. hozzászólás - 2012.12.10. 22:33:59 (Válasz Efnek #495 hozzászólására.)
Én is fegyverbuzi vagyok (imádom a másfélkezest* és a benne rejlő sokrétű lehetőségeket, a kétkezes harcifejszét, ami maga a féktelen pusztítás és az egyik végén pengével, másikon páncéltörő heggyel ellátott lándzsa is megmozgatja a fantáziám - és ez csak a három leg-leg volt), de ahogy én is, úgy te is fogadd el, hogy ez nem az a játék. Itt megvan egy adott struktúra, adott elemekből, abból lehet építeni, variálni. Ami ezt jelentősen változtatná az nem fog menni. Max a beho következő játékában, ha lesz, ha ilyen lesz.

*Aki esetleg nem tudná, de érdekli: fattyúkard, másfélkezes kard, egy kézzel is forgatható, de kétkézre is kapható alkalomadtán. Hosszú, elegáns, robosztus, széles keresztvassal, nagy kardgombbal ami egyensúlyozza a kard hosszát, gyakran díszes és/vagy szimbólum, esetleg állat alakú vagy drágakő.
A hozzászólást Quellon módosította 2012.12.10. 22:42:53-kor
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.92
fórumozóEfnekFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
497. hozzászólás - 2012.12.16. 19:32:48 (Válasz Efnek #493 hozzászólására.)
Őszintén szólva azzal amit mondassz én is tisztában vagyok és én is ebben az új játékban reménykedem de hol adhatnám le az őtleteket ha nem itt?
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
498. hozzászólás - 2012.12.16. 19:53:09 (Válasz Efnek #497 hozzászólására.)
Nagy sárga gomb SEGÍTSÉG felirattal, azon belül üzenetküldés és azon belül fejlesztési ötlet. Igaz, itt a többiek véleményét, reakcióit is látod.
Pontszám: 7.73
népszerűKhuinFérfi
Végzetúr tehetség
244 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
499. hozzászólás - 2012.12.17. 14:48:33 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Csak én látom azt, hogy

1. a varázslat összesen egy körben számít, míg a fegyverek 3/4/5/6 körig hatnak, szívósságtól függően?
2. ha az erőmet növelem, azzal az állataim is nagyobbat fognak sebezni?
3. a varázslat, ha erősebb is, de külön erőforrásba kerül, és ritkábban lehet újat kapni?
4. a varázslatok kivédésére külön relikvia van, ami jelentős elnyelést ad?
5. sokkal hamarabb lehet kritikus sebzést okozni fizikai harcban, mint varázslatban?
6. egy csomó bónusz van kifejezetten fegyverre? (Lélekszívás, kábítás, stb.)
7. mindenki azt fejleszt, amit akar?
A hozzászólást Khuin módosította 2012.12.18. 14:25:25-kor
A végzetúr játék olyan, mint az ogre. Nagy, büdös, és az ember a pokolba kívánná.
Pontszám: 6.50
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Harcrendszer kiegészítések
500. hozzászólás - 2012.12.17. 14:55:48 (Válasz Khuin #499 hozzászólására.)
Az az egy kör varázslat kezdetben kevésnek tűnik, de magasabb szinten rájössz, hogy a varikör sokszor eldönti a csata kimenetelét, hiába a 6 közelharci kör.
Pontszám: 7.73
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!