A rezisztencia a karakter szintjéhez is lesz kötve (mint az elnyelés)?
Jó kérdés, szerintem ez nem szükséges.
állat intelligencia: elég sok módosító van, jelenleg ezek legtöbbje úgy működik, hogy alap tp * (első módositó + második módositó + stb). De ezt majd pontosan átnézzük és kiszámoljuk hogy is működjön, lehet, hogy kisebb hatásfoka lesz, a matek még nincs véglegesítve. Az állati intnek egy hátránya van: hogy elveszi a helyet egy állat tápoló szakértelemtől, és a felszerelésekkel ellentétben, később nem lehet lecserélni...
A rezisztenciát mi is számolgattuk, vagy csökkenteni fogom az állat-rezisztencia hatásfokát (minden szakértelem 0,3-mal vagy 0,5-tel növeli) vagy egyszerűen megadunk egy maximumot rá (pl. max 20-at adhat az állat) de ez kicsit favágó megoldás. Ideálisan az a cél, hogy a rezisztenciát ne nagyon lehessen 50-60% fölé vinni.
A varázslat elnyelésen lehet, hogy még változtatni fogunk úgy, ahogy a normál elnyelés is működik: nem lineárisan, hanem exponenciálisan működik. Tehát nem szint * 2-t ad, hanem pl. szint * (1+ játékosszint/60).
Birka javaslata a kincseskamrával kapcsolatban (növelje a max. entitás szintjét) megoldható.
Az épületek költsége a gyógyitó szentélyhez hasonló lesz.
Térkapuhoz szeretném kérni továbbra is, hogy a játékban kevésbé erős karakterek szórakozásának megóvása érdekében legyen választható a kihívott lény normál avagy hard változatúként érkezik
Az 50-es térkapunál a magasabb szintű karik cirka Zarknodos manó erősségű lényeket fognak kapni (csak vmivel nagyobb elnyeléssel). Ezek legyőzhetőek. A szövetségnek kell eldöntenie, hogy a lényekért kapott plusz LE-ért, és az ismételhető küldik hatékonyabb pörgetéséért felvállalják-e a valamivel több sebződést.
Tetszik az újítás, én csak az állatos dolgon problémázok, most akkor akinek magas szintű állata van mit tehet?
A magas szintű állatod ugyanúgy lépi a szinteket, kapja a szakértelem pontokat, mint egy kisebb szintű állat, csak valamivel lassabban, a szakik kimaxolása több idő lesz, de ugyanúgy meg lehet csinálni. Maxos kennelnél szintlépésenként 4 szakértelem pontot kapsz, egy 60-as alapszintű állatnál ez 15 szintlépés. Ha az állatod már 100. szint környékén jár, azért csak fel fog tudni lépni 115. szintre is belátható időn belül.
Magas szintű epikusokat nem találnak el az állatok a szintkülönbség miatt, támadást is adjon a szakértelem, különben tovább folyik a légkarate.
Erről lehet szó.
regeneráció - Működik akkor is ha az állatok a kennelben vannak?
Ha a normál epik tárgy regen működik akkor ez is (ugyanaz a funkció).
a kisebb (nem is annyira kicsi) szövetségek ebből az egészből kimaradnak. Ők még a meglevő épületeket sem tudták maxolni,
Erre a "paradoxonodra" nincs is megoldás, és nem is kell. A kisebb szövetségek nyilván lassabban épitenek, mint a nagyobbak, és kevesebb épületük van. Ha nem így lenne, akkor viszont a nagy szövik 2 nap után minden épületet kimaxolnának és malmoznának... szerencsére, ahogy te is írtad, ez nem gond: az épületeket nem is kell kimaxolni ahhoz, hogy használni lehessen őket. Pl. az egészen minimális kennel is adja már a szakértelem pontokat, csak az állat lassabban maxolódik ki. A kincseskamra már 30.-as szinten megadja, ami a lényeg, utána csak parányi bónuszt ad.
állatnak maximum alapszint/2*9 szakértelme lehet
nem teljesen értem, amit írsz: egy állatnak maximum alapszint szakértelempontja lehet (plusz tárgy). Mivel egy szakértelem maximuma alapszint/2, ezért lehet neki 2 maxos szakértelme, vagy több nem maxos. Ez elég sok kombinációs és taktikázási lehetőséget ad.
A visszahívható epikusoknak kell egy maximális karakterszintet adni, ami felett őket nem lehet ütni - és értelemszerűen licitálni.
A szövetség egy egymással kooperáló játékosok klánja. Ha nem képesek megegyezni abban, hogy egy epikust ki üt, ki nem, egy tárgyra ki licitálhat, és ki nem, akkor megette a fene az egészet. Mert akkor hiába akar a kis kari visszahívni egy korábbi epikust, a nagyok úgysem fogják neki ezt megszavazni... szóval ezt a dolgot nem a programnak kell szabályozni vagy korlátozni.