Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Új szövetségi épületek
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
581. hozzászólás - 2010.09.02. 19:33:17 (Válasz Birka #580 hozzászólására.)
Szerintem nem sokan látják ilyen borúsan a helyzetet, mint ahogyan te. Mellesleg ez a portya célpont...ki mondta, hogy kerülj olyan környezetbe, ahol kevés a portyacélpont? Ha ennyire szeretnél portyázni, miért nem maradsz vissza? Megvan rá a lehetőséged nem? Mindenkinek ugyanolyan lehetőségei vannak. Ettől kezdve nem tudom, hogy miért kellene bármi ilyen "stabilizátort" bevezetni. LE/TP arány az erőmutató és oké, hogy a LE=szint, de ha pl veszünk egy olyan játékot, rpg-t ahol mondjuk csak TP-van, tegyük fel a magus-t. Ott ugye szintenként kapsz pontokat amit eloszthatsz. Vegyünk 2 fejvadászt. Semmi extra módosító és mind a kettő 8. szintű, ugyanannyi pontot kaptak, az egyik mégis jobban osztotta el a pontjait, jobban játszik, mint a másik. Miért kellene lekorlátozni? Ha a KM kitalálna egy ilyen szabályt, hogy mostantól csak így játszunk, hogy az erősebb gyengítve lesz a gyengébb, meg erősítve és idővel a kockadobás eredménye fogja meghatározni, hogy ki győz, akkor széttépném a karakterlapom és haza mennék
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.60
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
582. hozzászólás - 2010.09.02. 20:18:27 (Válasz Eliteninja #581 hozzászólására.)
Idézet: Eliteninja - 2010.09.02. 19:33:17
Szerintem nem sokan látják ilyen borúsan a helyzetet, mint ahogyan te.


Pedig a helyzet csak szarabb lesz. Nem véletlen, hogy bebukott az avatárosdi, és ez még csak a kezdet. Gyakorlatilag képtelenség lesz olyan eventet a játékba vinni, ami az egymással versengésről szól, mert a játékosok fele elégedetlen lesz vele. A háborús reform is pont ezért reménytelen vállalkozás, épp úgy feladta Miklós, mint az avatárosdit.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.77
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
583. hozzászólás - 2010.09.02. 21:55:36 (Válasz Birka #580 hozzászólására.)
Üdv!

Azt hiszem már értelek.
Tehát úgy látod, hogy mivel közelebb hozná egymáshoz a karaktereket, ezért bármilyen jövőbeni fejlesztést könnyebb lenne elfogadtatni. Ez igaz is. Csak milyen áron?

Mondok egy sztorit, nem túl jelentős, de lehet hogy ide passzol. Pont az utóbbi két napban buktam 20/0-ás vizsgált nyerési arány után kétszer is. A környezetemnél 80 ponttal jobb Iq összeget tudnék bajnokira összehozni, kiszámolva pár millióval több Le van a karakteremben mint másokban a környezetemben. Gondoltam egy nagyot és elköltöttem a 2M epikus szakik után 1M Le-t kényelmi dolgokra. Jó móka lesz visszahozni a karaktert és bajnokit nyerni. Félre ne értsetek, senkinek sem jelentős az egész csak nekem.

Csak annyit szeretnék mondani, hogy ha valakit zavar hogy mindenkit ver, hogy túl erős, akkor butítson egy kicsit és máris lesz kihívás. Mellesleg kényelmesebb lesz közben a játék.

Egyébként kíváncsi vagyok Miklós hogy látja a játék jövőjét. Fogynak a játékosok? Kevesebb az aktív? Kellenek a változtatások?

Nem értek egyet veled Ariel. Nem az eseménnyel voltak pl. Zarknod esetében elégedetlenek a játékosok, hanem a jutalmazással. Előbb-utóbb minden karakter megmérettetik és szerintem ez nem is baj. Szívni azért mert jobb vagy, az baj.


Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.09.02. 22:04:44-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.01
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
584. hozzászólás - 2010.09.02. 22:42:21 (Válasz Let. #583 hozzászólására.)
Let, itt nem csak arról van szó, hogy könnyebb lenne elfogadtatni a fejlesztéseket, és változtatásokat, hanem arról is, hogy ezek a változások azonosan hassanak mindenkire.

Erre nagyon jó negatív példa a mostani térkapus butítás. Legalább 1000 LE-vel kevesebbet kapok a kapuból, mint elötte, és még lesznek pár tucatnyian ugyan így az elkövetkezendő pár hónapban. Akik VF-et használnak, és fél múlva érik el ezt a szintet, azokat már nem fogja érinteni ez a változás, mert akkora sebzésük lesz, amivel minden LE-t elszívnak majd a lényekből. Akinek erős karaktere van, az észre sem fogja venni a változást, akinek gyenge, az még nehezebb helyzetbe kerül.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.43
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
585. hozzászólás - 2010.09.02. 23:15:04 (Válasz Ariel #584 hozzászólására.)
Nem változtatások kellenek hanem eventek.

Egy jó event mindig újraéleszti a halott karaktereket, és hátha kedvet kapnak megint.
Zarknod volt a legjobb, valami hasonló kéne, előre megmondott jutalmazással és mindenki eldönti akar-e játszani vagy sem.

Nem is értem Miklósék miért nem raknak be 3 havonta egy Zarknodos mókát.
Az ilyentől lesz játékosállomány, nem az alkimista labortól pfff.

A labor max a kemény magot érinti, a többi játékos rárándítja csak a vállát.

A térkapu nerfről nem is beszélve, elvesznek a fejlesztések az apróságokban.


Nem akarom fikkantani a JV-t, mert nagy dolgokat tettel és tesznek le az asztalra játékok terén, de olyan kicsiben gondolkoznak hogy az már nekem fáj.


Kenyér és mulasság kell a népnek, nem finomhangolás egy két éves játéknál pff.


EVENTET AKARUNK
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 7.92
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
586. hozzászólás - 2010.09.03. 04:07:21 (Válasz Almási Viktor #585 hozzászólására.)
Nem ezt magyrazzuk, hogy mara istentelenul nehez normalis eventet berakni, mert ha ugyan azon a szinten van egy VF-es kari, meg egy normal, akkor barhonnet kozelited meg, harccal osszefuggo event, vagy a szakikat hasznalo event, akkor elonyben van a VF-es, hogy nem lehet kiegyenliteni... A kalandoknal is latszik.. Szinthez jon az ellenfel, a proba, de egy VF-esnek a szintjehez viszonyitva mindene eros.. O szinte kristalypont nelkul nevetve megoldja, mellette egy normal meg eszi a kristalypontot.... Ez lenne eventben is.. A VF egy katasztrofa volt.. A leghulyebb otlet, ami lehetett..
Pontszám: 4.95
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
587. hozzászólás - 2010.09.03. 05:31:53 (Válasz Birka #573 hozzászólására.)
Le se merem forditani amit mondasz, mert meg engem is meglincselnek.
Pontszám: 7.88
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
588. hozzászólás - 2010.09.03. 06:39:22
Solina, a szinu legalább annyira káros, ha nem is károsabb, mint a VF...
AH az új fejlesztéseket szingus karakterekhez lövi be Miklós, akkor mire arra a szintre érnek a "normal" karakterek, nekik már smafu lesz (Ezt siralmazza Ariel a térkapus lélekszívás nerf kapcsán, csak ő Vf-eseket vette elő ahol ez meg vagy dupla akkora hatasú.)
A szingusok hamarabb szereznek magasabb tárgyakat, hamarabb ülik le az epiket, a szövi kis tagjai hamarabb jutnak extrém epik cuccokhoz, azaz alacsonyabb szintre is keményen be tud kavarni.
A szingusok fele annyi LGY-t kapnak szinthez képest mint a "normál" ütem, így ha hozzájuk van belőve a tárgy ára, akkor a vf-es úszik benne! (Persze megy a trombi, ha az "élemezőny", a masszív ősköves fizető közönség nem tud megvenni valamit LGY hiányában...)
A szingu széthúzza a mezőnyt, így saját magának csökkenti a PvP lehetőségét a játékos, azaz legót csinál a saját játékából (Ilyen szempontból sokkal veszélyesebb mint a VF!!!)
És még sorolhatnám...

Kócos, kíváncsi lennék a véleményedre. Miklós sose fog meglépni egy ilyen horderejű politikai kérdést, szóval erősen elméleti a beszélgetés témája... (Persze jól nem jöhet ki belőle, ha nem lépi meg önsorvad a rendszer, ha meglépi lázadás következtében tuti abbahagyják páran...)
Pontszám: 4.10
népszerűCofeeFérfi
Végzetúr tehetség
214 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
589. hozzászólás - 2010.09.03. 07:12:37
Akkor a szingut és a vf-t is csak bizonyos szintig lehessen használni! Mondjuk 125. szinttől, szintenként 1%-t csökkenjen mindkét szakértelem hatásfoka. Bár lehet ez is már elkésett lépés lenne...
AzZaZeL - Domini Mortis
Pontszám: 7.06
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
590. hozzászólás - 2010.09.03. 07:22:16 (Válasz Birka #580 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.09.02. 19:10:42
Miért nem lehet elfogadni azt, hogy 1-2 vezér áldozat bőven belefér a meccs érdekében, de jelenleg gyalogokat se buktunk, csak ráborult az ásványvíz a sakktáblára...


Te Birka, en szivesen honek vezeraldozatot, ha latnam, hogy ennek hosszu tavon haszna van. De jelenleg azt latom, hogy az ellenfel viccbol lepockoli a tablarol a gyalogot, es gonoszul vigyorog rajta. A LE vedelem amit kaptak a terkapus lenyek marginalis (ugye innen indultunk ki), de mi az ertelme? Mi a nagyobb jo, amihez vezet, amiert erdemes meghozni az aldozatot? Van ilyen egyatalan?
Pontszám: 6.83
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
591. hozzászólás - 2010.09.03. 07:31:01 (Válasz Solina #586 hozzászólására.)
Idézet: Solina - 2010.09.03. 04:07:21
Nem ezt magyrazzuk, hogy mara istentelenul nehez normalis eventet berakni, mert ha ugyan azon a szinten van egy VF-es kari, meg egy normal, akkor barhonnet kozelited meg, harccal osszefuggo event, vagy a szakikat hasznalo event, akkor elonyben van a VF-es, hogy nem lehet kiegyenliteni... A kalandoknal is latszik.. Szinthez jon az ellenfel, a proba, de egy VF-esnek a szintjehez viszonyitva mindene eros.. O szinte kristalypont nelkul nevetve megoldja, mellette egy normal meg eszi a kristalypontot.... Ez lenne eventben is.. A VF egy katasztrofa volt.. A leghulyebb otlet, ami lehetett..


Akkor lehet, hogy az eventeknel el kene feljteni a szintet alaperteket, amihez viszonyitani kell.
Event eseten legyen egy olyan besorolasi folyamat, mint a TF-en volt a kategoriaoros. Persze azzal a kulonbseggel, hogy a randomot minimalisra kene szoritani. A jutalmazas meg valamennyire fugghetne a kategoriatol amiben kuzd valaki, igy azok, akik nagy erejuk miatt erosebb kategoriaba kerultek, nem ereznek ezt kicseszesnek.
Pontszám: 8.16
népszerűaltairFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
592. hozzászólás - 2010.09.03. 07:39:22
Nálam sokkal okosabban, több ismerettel és egyebekkel írtok Ti fentebb.
Egy nagyon fontos dolgot hagytok ki azonban, amelyet úgy gondolom
érdemes említeni.
Számomra kezdet kezdetén a legmeghatározóbb dolog volt a VU-ban, hogy
több szinten is KÖZÖSSÉG építő jellege volt! VOLT!
Tartozhatott bárki: hordába, szerverre, szövibe, lehetett portyás vadász stb...
És a sokat vitatott Zarki is akárki akármit mond ezt a funkciót igen jól betöltötte.
Ezeknek a jelenlegi hiánya érezhető a szövetségi forumokon, a VU topicokban,
bármilyen fejlesztés kapcsán.
Gyanítom sokan ezért is töröltek...
Legyen akármilyen fejlesztés, event ami jön vagy nem, ha ezen a JV nem változtat
megbukik az egész. Teljesen mindegy végeredményben mennyi LE szívás veszik,
hogyan módosulnak a matematikai mutatók a játékban, ha a lelke elveszik, márpedig
ahogy nézem cirka másfél éve komolyan dolgoznak ezen, akkor ott a vége.

Sorry ha kicsit off, de ezért is küzdeni kellene az egyebek mellett.
Pontszám: 9.38
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
593. hozzászólás - 2010.09.03. 08:12:40 (Válasz Birka #588 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.09.03. 06:39:22
Solina, a szinu legalább annyira káros, ha nem is károsabb, mint a VF...


No persze. Mondok par adatot. Jatek eleje ota szingu vs. szingumentes jatek kulonbsege mostanra kb. 16-17 szint. En 131, "tomeg" 113-119.

VF bevezetese ota visszafogott karakter, adott esetlben lathatatlan vadaszattal, illetve a fent emlitett "normal" kari kozott a kulonbseg kb. 30 szint. (83-89-re tettem az elobbieket.)

Most akkor minden ervedet amit normal vs. szingu elmondtal forditsd at abba, hogy VF vs. normal, es azt latod, hogy csaknem duplan ugyanazt kapod.

Es ebben a szingu raadasul csak egy resz, ami raadasul onszabalyozo. (Hasznalata visszafogja a hasznalatanak hatekonysagat.) Hiszen Nekem van 3! celpontom akiert nem 10-20 TP-t kapok, az a karakter, aki zomeban a sajat szintje kornyeket uti, gyakorlatilag ugyanannyi TP-t kap mint en, akar 20-30 szinttel alattam is. Raadasul a szintkulonbseg egy resze meg anno az EF korai maxolasabol ered, jelentos resze pedig a vadaszat alatti + TP-re vezetheto vissza (ami jelentleg is +12% folott van nekem, nyilvan korabban meg ennel is tobb volt). Sztem a kialakult kulonbsegnek legjobb esetben is a fele (5-10 szint) vezetheto vissza a szingularis szakertelemre.

A szingusok fele annyi LGY-t kapnak szinthez képest mint a "normál" ütem, így ha hozzájuk van belőve a tárgy ára, akkor a vf-es úszik benne!


Ennek kikuszobolesere lenne kivalo egy gyakorlatilag korlatlan mennyisegben beszerezheto relikvia, es akkor mindig lenne mire elkolteni az LGY-t. Aki halad szintben annak esetleg kevesebb jutna erre, aki nem, annak tobb. Adtam is le otletet, sajnos, tul sok munka lenne megcsinalni, ezert nem lesz pont olyan. Talan masmilyen majd lesz.

(Persze megy a trombi, ha az "élemezőny", a masszív ősköves fizető közönség nem tud megvenni valamit LGY hiányában...)


Biztos menne. Bar nem volt meg ra pelda. Koszonjuk a levegobe beszelest.

A szingu széthúzza a mezőnyt, így saját magának csökkenti a PvP lehetőségét a játékos, azaz legót csinál a saját játékából (Ilyen szempontból sokkal veszélyesebb mint a VF!!!)


A premisszad es a konkluziod kozul hianyzik a logikai kapcsolat. (Peldaul mintha azt mondanam, hogy piros az ingem, mert igen ehes vagyok.) [Tenyleg ehes vagyok, meg nem nyitott ki a bufe.]

És még sorolhatnám...


Felolem folytasd csak probalj vegre olyat mondani, aminek van barmifele alapja.

Kócos, kíváncsi lennék a véleményedre. Miklós sose fog meglépni egy ilyen horderejű politikai kérdést, szóval erősen elméleti a beszélgetés témája... (Persze jól nem jöhet ki belőle, ha nem lépi meg önsorvad a rendszer, ha meglépi lázadás következtében tuti abbahagyják páran...)


Tudod birka en nem tudok ugy gondolkodni, hogy par embernek bealdozom a jatekat, mert az milyen az egeszre nezve. Nem lehet egy ember jatekat szorakozasat sem bealdozni. A PvP jatek alapveto hibaja, hogy veges. Petur leirta masfel eve elo lehet keresni.

Indul egy egyenletes tomeg, kikerulnek belole erosek es gyengek. Aztan az erosebbek kozul lesznek kevesbe erosek es meg erosebbek. Vegul kialakul egy (kozel) statikus piramis. A pozitiv visszacsatolasok miatt statikus. Az egyik legerosebb pozitiv visszacsatolas a LE rablas. Az eros erosodik, a gyenge gyengul. Negativ visszacsatolas alig van a jatekban, pedig az tudna osszetartani a tomeget.

A masik nagy hibaja a PvP jateknak a sikerelmeny faktor. Elmeletileg egy portyaban - amit a jatek alapkihivasanak tekinthetunk - 1 egyseg pozitiv es egy egyseg negativ jatekelmeny generalodik. Ez osszessegeben nulla lenne, ami nagyon rossz tekintve, hogy mindenki a pozitiv elmenyert jatszik. Gyakorlatban van rengeteg modosito tenyezo. A csata hatasa (lasd kuldik), a rabolt/bukott LE, az hogy egyes csatakat nem tekintunk sajatnak (peldaul manaregenben csak le valaki, akkor megvonom a vallam, ez nem a teljesitmenyemet minositi). No meg itt van az az eset is, hogy a kudarcok sokkal melyebb nyomot hagynak bennunk, mint a sikerek - alapvto emberi vonas. Nem marad meg, hogy 100 kozelfix csatat nyerunk, de az az egy, amikor elveszitjuk, az igen. Az osszkep azert velhetoen pozitiv.
A pozitiv jatekelemeny masik reszet adja a fejlodes. Fejlodni mindenki szeret. Mindenki orul, ha egy-egy kisebb fejlesztesi tervet teljesiti. Ez tok jo, mert ez mindenkinek egyforman alanyi jogon jar. Ami itt meg emlitesre melto a VF hatasa (nemileg csokkenti a fejlodesbol adodo sikerelmenyt, de adott esetben novelheti is). Nem vallalkozom ra, hogy megbecsuljem, mert volt mar, hogy egy konkret embertol elobbb megkaptam, hogy a VF-eseknek es igy teljesen rendben, nem akarnak ok gyorsabban fejlodni, maskor meg ugyanez az ember leirja, hogy a VF-nek komoly hatranyai is vannak. Valamennyi van az szinte biztos.
Es a harmadik front a jatekelmeny beszerzesben a PvE jellegu kihivasok. Terkapu, kaland, epikus, entitas. Ezekbol jellemzoen mindenki sikereket gyujt.

Ha megnezzuk, a Beholder legsikeresebb jatekat, a TF-et, hogy hogyan tudott talponmaradni lassan 20 eve, ami sztem nem csak Magyarorszagon, de a vilagon is egyedulallo, akkor arra jutok, hogy bizony a harom faktorbol a 2-es es a 3-as alkotja a jatek torzset, es a PvP resz hengsulytalan, es egeszen minimalis pozitiv visszacsatolast tartalmaz. No meg persze az interakcios lehetosegek.

Mindez nyilvan elmeletben szep, de ha tudnam, hogy hogyan kell a gyakorlatban megvalositani, akkor valoszinuleg nem a vegzetur, hanem a Kociada foruman beszelgetnenk arrol, hogy az a jatek ennel jobb gyakorlatilag nem is lehetne. Oszt megis itt vagyunk.
Pontszám: 8.73
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
594. hozzászólás - 2010.09.03. 08:39:39 (Válasz Kocos #593 hozzászólására.)
Imádok veled eszmét cserélni

Ahogy a szingunak van negatív visszacsatolása, úgy a VF-nek is van, minél erősebb valaki, annál több csatát nyer, annál több tp-t kap.
LGY ügyben igen is van morgolódás, nem is kicsi (nem csak V1 létezik!). Főleg a nekem miért kell erőforrást, kockulást, játékidőt 100%-osan belefeccolni az LGY szerzésbe, ha te vf-el dobhatod a kalandok felét, ami nem tetszik, és így is úszol az LGY-ben...
Azt nem vetted számításba, hogy az általad számolt "szintlemaradásban" benne van a büntető, elbukott portya, kihagyott játékidő, csordulás stb... Persze én is kihagytam egy csomó faktort, de öszességében a szingu is okoz egy szintbeli széthúzódást ebben azért egyet érthetünk szerintem

Ha nincs célpontom, akkor minek fejlesszem a karaktert? Annó Ariel lovagolt ezen, minek vegyen nagyobb fókuszokat a tárgyakba? Hogy a saját klónja erősődjön, azaz legközelebb még erősebb fókuszokat vehessen, ha nyerni akar? (Kvázi saját magát szivatja, és költ a játékra ha erősődik a klónjával szemben? Mondjuk már akkor se értettem vele egyet...)

Persze PvE elemeket lehet betenni, de egy internetes játékot a verseny tart életben, mely alapvető eleme olyan platform, ahol dijazzák a sikert. Ha csak PvE van, akkor leülhetsz heroes-ozni pl, és emelve a fokozatokat egyre jobban sarkalni magad az optimalizációra. Petúrnak valahol igaza van, de ha nem lehet megtörni a terndet, akkor kvázi kijelenthető, hogy csak véges pvp játék platformok léteznek! Érdekes módon WoW-ban se áll meg az élet 80. szinten...

Tudod birka en nem tudok ugy gondolkodni, hogy par embernek bealdozom a jatekat, mert az milyen az egeszre nezve


Márpedig ha döntened kell, hogy 1 vagy x, akkor döntened kell, még ha álmatlan éjszakáid is lesznek utána Ha kiugrik valaki az iskolabusz elé a hídon, akkor inkább elütöm, semmint fálrerántva a kormányt az egész gyereksereg lássa kárát...

Indul egy egyenletes tomeg, kikerulnek belole erosek es gyengek. Aztan az erosebbek kozul lesznek kevesbe erosek es meg erosebbek. Vegul kialakul egy (kozel) statikus piramis. A pozitiv visszacsatolasok miatt statikus. Az egyik legerosebb pozitiv visszacsatolas a LE rablas. Az eros erosodik, a gyenge gyengul. Negativ visszacsatolas alig van a jatekban, pedig az tudna osszetartani a tomeget.


Nem ugyan ezt mondom, hogy kellene még negatív visszacsatolás, mely az extrém értékek kialakulását fokozatosan nehezíti??? Persze ezt meg lehet úgy is valósítani, hogy csak a lemaradottakat támogatod, ebben az esetben hú de szociális vagy, de ennek is rengeteg rossz hatása lehet. Nincs arany középút, de valamit tenni kéne, mert hosszabb távon a játékosok közti interakció megszűnik, és abból csak törlések generálódnak...
Pontszám: 4.44
népszerűJégkirálynőNő
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
595. hozzászólás - 2010.09.03. 09:15:46


Beszélgetéseitek szinvonalából ítélve, gondolom, mindketten tanulattatok játékelméletet.
Elbontva a matematikai részét, és a továbblépve a logikain, a játék egy önmagába visszaforduló
tehát véges dolog. Ezt, egyetlen egyenlettel, mégpedig egyéb változókkal, és csak olyanokkal
lehet megakadályozni, amelyek addig nem szerepeltek a játékban.
Erre, megfelelő példa a Zarki event. Tökéletes zavart okozott az önmagába fordulni készülő játékban.
Amiket Ti említetek, azok mind a játék elemeit képező, vagy azokhoz tartozó változók.
Én értem, hogy nagyon fontos és bevallom néha elég nehéz követni mindkettőtök logikáját, de alapvetően
a játékon magán egyik sem változtat.
Kíváncsi lennék, mely esemény lenne méltó arra, hogy fej-fej mellett hadakozzatok vmiért a JV-nél

További jó eszmecserét Nektek, valóban tök élvezem!!!
Pontszám: 7.91
kedvelt tagNougFérfi
Végzetúr
80 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
596. hozzászólás - 2010.09.03. 09:38:12 (Válasz Solina #586 hozzászólására.)
De egy ellenfél legenerálásánál -akár event, akár térkapus, akár kalandszörny - miért nem lehet az alap kiindulási szintet módosítani a TÖ és SZÖ számmal? Az már elég jól leírhatja a karaktert.
"Pops used to say if you find yourself in a hole, the first thing to do is ta stop diggin'."
Pontszám: 6.06
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
597. hozzászólás - 2010.09.03. 09:42:56 (Válasz Noug #596 hozzászólására.)
Azt hiszem Birka írta feljebb Ariel esetét, aki minek is vegyen jobb cuccokat, ha a saját KH klónja azt is lemásolja róla, ergo küzdhet a saját fejlesztése ellen.

A szintfüggetlenített TÖ/SZÖ-zés, kb. ugyanezt csinálná.
Minek fejlesszek, ha az ellenfelem átveszi azt a fejlődést?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.45
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
598. hozzászólás - 2010.09.03. 10:02:17
Ha összeszámolom, hogy napi 50 csp-vel, 25 pp-vel, 3-4 küldetéssel, mindezekből származó kalandokkal és a térkapuval mennyi LE-hez jut a karakterem, akkor nagyjából az jön ki, hogy a térkapus LE-szívás védelem kevesebb mint 1%-al csökkenti a napi LE mennyiséget, ami bőven alatta van a random értékekből származó szórásnak.
Szóval a változtatás egyetlen érdemi hatása az, hogy rossz szájíze lett pár embernek.
Érthetetlennek tartom, miért volt rá szükség...
Pontszám: 8.16
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
599. hozzászólás - 2010.09.03. 10:32:42
Üdv!

Idézet: Kocos - 2010.09.03. 08:12:40
....mert volt mar, hogy egy konkret embertol elobbb megkaptam, hogy a VF-eseknek es igy teljesen rendben, nem akarnak ok gyorsabban fejlodni, maskor meg ugyanez az ember leirja, hogy a VF-nek komoly hatranyai is vannak. Valamennyi van az szinte biztos.


Szvsz ebben nincs logikai ellentmondás. Nem akarok gyorsabban fejlődni és bevállalom a hátrányait.
Egyébként Birkának igaza van pl kaland ügyben. Én minden kalandot dobok, amiben 4 próbából egynél több a harc, LE vagy ital használat és így is megvettem a legjobb csizmát, relikviákat és van 1.500 LGY-m. A környezetemben ugyanezt látom. Ugyanazért a játékélményért sokkal többet kell áldozni minden top karakterrel bíró játékosnak.

Idézet: Birka - 2010.09.03. 08:39:39
Márpedig ha döntened kell, hogy 1 vagy x, akkor döntened kell, még ha álmatlan éjszakáid is lesznek utána Ha kiugrik valaki az iskolabusz elé a hídon, akkor inkább elütöm, semmint fálrerántva a kormányt az egész gyereksereg lássa kárát...


Nekem ilyenkor az jut eszembe, hogy ez nem a való világ. Vagyis ilyen párhuzamot vonni enyhén szólva is sarkítás.

Én azt nem értem, hogy mennyiben káros a VF ha mindenkinek adott a lehetőség, hogy kifejlessze? A játékos kezében a döntés (Miklós szerint ehhez minden információja meg is van), akkor miről beszélünk?
Fegyverrel kényszerítik a játékosokat a VF kifejlesztésére? <nevet>

Magas szinten (Top100) pedig a játék több világon is haldoklik, egy-egy ember akár 4-5 karaktert helyettesít, vagy az adott játékosok csak nagyon ritkán lépnek be (ismerek olyat egyébként aki 4 karaktert visz és veszi nekik a köveket is). Aki megalapozottan más információkkal rendelkezik, az hallassa a hangját.

A konklúzióm az, hogy nincs szükség játék reformra, nem szükséges adott emberek csökkenő játékélménye miatt megreformálni a játékot. Tájékoztatni kell a játékosokat minden lehetőségről és ők aztán eldöntik mit választanak.
A játékélmény, vagyis az, hogy mennyire akar valaki játszani ki merem jelenteni hogy ettől az egész diskurzustól független. Új játékelemek, események fogják csak a régi játékosok játékát feldobni - lásd Viktor hozzászólása. Jeriko pedig már többször is utalt rá, nagyjából vakon tapogatózunk mert semmi alapja sincs annak, hogy bárki átlátná hányan, mennyit, miért és hogyan játszanak. Mindenki csak egy szűk keresztmetszetet lát.


Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.09.03. 10:36:30-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.79
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
600. hozzászólás - 2010.09.03. 10:33:54 (Válasz Kocos #591 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.09.03. 07:31:01

Akkor lehet, hogy az eventeknel el kene feljteni a szintet alaperteket, amihez viszonyitani kell.
Event eseten legyen egy olyan besorolasi folyamat, mint a TF-en volt a kategoriaoros. Persze azzal a kulonbseggel, hogy a randomot minimalisra kene szoritani. A jutalmazas meg valamennyire fugghetne a kategoriatol amiben kuzd valaki, igy azok, akik nagy erejuk miatt erosebb kategoriaba kerultek, nem ereznek ezt kicseszesnek.


BINGO!
2008 október elején írtam először, hogy a LE és TP okozta kettősség gondokat fog okozni, pedig akkor még VF sem volt. Meg azt is, hogy a szintlépés történhetne úgy, hogy legyőzöl egy kategóriaőrt...
Pontszám: 7.24
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!