Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Új szövetségi épületek
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
121. hozzászólás - 2010.04.19. 09:26:33 (Válasz Birka #118 hozzászólására.)
A lélekszívás nem áltagolódik de kb. minden más igen. A védelem nem túl látványos de időnként tényleg megússzák a sebzést az állatok, néha még az epikus is melléüt. (persze ettől még a védelem elég gyenge stat az állatoknak)
Pontszám: 6.89
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
122. hozzászólás - 2010.04.19. 10:44:39 (Válasz Tiha #105 hozzászólására.)
Tiha, a manakonsti kivétele szakadékot fog csinálni a top és a közepes szövetségek között. Az én szövetségem talán az első volt a második oldalon aki felhúzta a mesterit és a 25/25 portyaépületeket, de fél éven keresztül azt láttam a támadáslistánkban, hogy a top szövetségek tagjai már az 50-es szinteken 5-6 ezreket akasztanak a magasabb szintű szövitagok nyakába 1-2 csatában. Most, hogy ledolgoztuk a hátrányt (kb 2 hónapja van kész a 25/25, mennyi idő lemaradással? 7-8 hónap), odafent még vannak durva csaták, de én 65-ös szinten sem kapok 3-5 ezernél többet egy csatában, pedig TÖ-ben nem vagyok nagyon eleresztve. Ha nem lehetne az új mesterit manából építeni, akkor a top szövik 2 hónap alatt felrántanák az új épületeket, és pl az én szövim egy év múlva sem dolgozná le a hátrányt, főleg, hogy most több épület fog lényeges bónuszt adni.

A játékélményt semmiképpen sem az építés kell jelentse, mert az építési kapacitás különbsége miatt tart ott nem egy ember ahol.

szerk:
Köszönöm az előző HSZ-em lepontozását. Gondolom van ahol szövetségi szinten "szavaztok" együtt.
A hozzászólást S0laris módosította 2010.04.19. 10:46:36-kor
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.60
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
123. hozzászólás - 2010.04.19. 11:02:23
4 új állat beidomítása mindössze 2 hete? 80.000 LE
4 gyémánt fejdísz? 24 őskő
Felhúzni őket napi 25-30 portyával olyan szintre mint az előzők? 2,5 hónap
Az élmény, hogy most 1 hónap után b@szhatom az egészet, mehet mind a 4 a levesbe és kezdhetem elölről az egészet? Felbecsülhetetlen...



Ez még viccnek is rossz. Akkor kérek egy új állatreformot is, ahol tényleg számít az állat alapszintje!
Mert most ez az alapszint/2 ami csak hozzáadódik az elnyeléshez nevetséges. Egyszerűen nem éri meg...
Ha már azt akarják hogy mindenki sajtolja a nagy állatait akkor legyen alapja is. (Érje meg)
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.40
fórumozóThe Emerald BrotherFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
124. hozzászólás - 2010.04.19. 11:14:11 (Válasz Darah #106 hozzászólására.)
Engem meggyőztetek
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
125. hozzászólás - 2010.04.19. 11:16:05 (Válasz Kocos #116 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.04.18. 22:51:31
En ugy tudom, hogy a tamadas is atlagolodik. Meg a sebzes, meg az elnyeles, meg a szamomra kicsit misztifikus vedekezes.


A sebzés és az elnyelés biztos hogy átlagolódik. A támadás szerintem nem, különben nem lett volna akkora különbség az epikus csatákban azok között akik precíziós karmot raktak az állatra és akik nem. Ha volt karom a 4 állaton, akkor 70-80%-ban találtak, ha nem, akkor szinte soha nem találtak.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.67
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
126. hozzászólás - 2010.04.19. 11:27:20
Sok képesség átlagolódik valóban. Ezek valószínüleg akkor lettek kitalálva, amikor még nem volt több állatos harc, így érthető, hogy az összeadódásuk túlzott mértékű bónuszt adhat. De az új képességek még nincsenek a játékban, ígyis, úgyis le kell programozni őket. Miért ne lehetne úgy megcsinálni, hogy ne átlagolódjanak, hanem a legnagyobb érték számítson? Több fajta képességet használhatna mindenki, többet lehetne taktikázni, nem kellene 4 egyforma állatot csinálni, hogy tényleg működjön is a képesség. Hiába talál ki Miklós 20 fajta új képességet, ha aztán mindenki csak egyet fog fejleszteni, mert az a táp és minden állatra azt rakja, hogy a magas átlag meglegyen hozzá.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.67
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
127. hozzászólás - 2010.04.19. 11:34:34 (Válasz Ariel #125 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.04.19. 11:16:05
Idézet: Kocos - 2010.04.18. 22:51:31
En ugy tudom, hogy a tamadas is atlagolodik. Meg a sebzes, meg az elnyeles, meg a szamomra kicsit misztifikus vedekezes.


A sebzés és az elnyelés biztos hogy átlagolódik. A támadás szerintem nem, különben nem lett volna akkora különbség az epikus csatákban azok között akik precíziós karmot raktak az állatra és akik nem. Ha volt karom a 4 állaton, akkor 70-80%-ban találtak, ha nem, akkor szinte soha nem találtak.


Na ezt most nem ertem. ha minden allaton tamadas van, akkor mindegy, hogy atlagolodik-e. vagy ugy veled osszeadodik? Mert az tuti, hogy nem.
Pontszám: 7.84
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
128. hozzászólás - 2010.04.19. 12:13:51 (Válasz Kocos #127 hozzászólására.)
Szerintem összeadódott, ahogy a sebzés is, amíg javítva nem lett. De arról nem tudok, hogy mi lett a támadás sorsa, ez is változtatva lett-e vagy sem.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.67
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
129. hozzászólás - 2010.04.19. 17:34:35 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
SZia Miklós!

Tetszetős fejlesztések, ezzel visszarángattatok a tetszhalálból kicsit A kincseskamrás részhez szólnék hozzá.

Kincseskamra
A kincseskamra új maximuma 50. 15. szint fölött már nem csökkenti a licitálási időt, de: ha megöltök egy epikust, és az előző óta legalább 4 nap telt el, akkor mindenki kap kincseskamra szint mínusz 15 lélekgyémántot, és 30-as szintnél 1, 40-esnél 2, 50-esnél 3 kincstókent. 30 kincstóken beváltható 1 általad választott epikus kincsre, az entitás kincstáblához hasonlóan. A választható tárgyak. a jelenlegi epikusod kincstáblája és az előző. A kincstókenek a szövetségből való kilépéskor nullázódnak.


Az ötlet alapvetően jó, de egyrészt tökönrúgás az entitásnak másrészt nem nyújt problémát a szövetség kisebb szintű tagjainak. Harmadrészt már így is minden 2. kari triász+zafícsillag+vámpírfókusz kombóban járkál (ez a szám csak nőttön nő) hála az entitásnak teljesen elvesztek az epikus kincsek egyedi csillogása.
Nekem sokkal jobban tetszik a 2 (vagy kincseskamra szintjének növekedésével akár még több!) kipottyanós tárgy verzió, azzal kiegészítve, hogy a második tárgy az ÖSSZES addigi kincstáblából bármi lehet (itt is befolyásolna a kincseskamra szintje). Így be lehetne halászni előzőekből kimaradt tárgyakat, kicsik is kaphatnának érdemben cuccokat és nem mindenki egyencuccokban rohangálna. nem mellesleg nem kellene tokenezés-számolgatás. Az egyes erőforrásjelzők már így is durván el vannak burjánozva szvsz.

Szóval TÖBB de random epikus cucc potyogjon és előző kincstáblákból is, ne csak szint-1.

+2 épület, ami szerintme nagyon kellene!

Kémgömb:
Minden szintje csökkenti a kémkedés lehűlési idejét (1-5 perccel). Min. 5-10 percre.

Epikus emlékmű:
3. szint.
Elejéről visszahívható epikus lények. Csak bizonyos szint alatt üthetőek a visszahívott lények (pl. epik szintje/2 kalandozó szintig lehet őket ütni - ki kell balanszolni) és csak ők licitálhatnak a kieső cuccokra. Az első visszahívható epiksu szintje a a szövetség x (=3-4) legkisebb tagjának átlagszintjétől függ.
A hozzászólást Aurri módosította 2010.04.19. 17:43:47-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.68
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
130. hozzászólás - 2010.04.19. 21:31:21
Idézet: Endyr - 2010.04.16. 18:18:47
atokpiramis: ha ramnyomjak kiirja, h hany szazalekkal csokken az epitkezesem, vagy nekem kell nyomon kovetnem, h az ellenfelnek mekkora volt a piramisa mikor ramrakta?

Persze, ezt mindenképp jelezni fogjuk valahol jól láthatóan.

Idézet: Kocos - 2010.04.16. 18:30:18
Atokpiramis: Amennyiben valaki atokkal epit, hogyan valtozik az ossz epites? Hogyan valtozik a szerencse fejlodes? Hogyan valtozik a kincspont? Az atok orokre szol, mint a harag itala? Barki atkozhat barkit megkotes nelkul? Lehet ellene vedekezni?

A szerencse fejlődésnél az elköltött LE számít, ez továbbra is így marad. Az össz-építésnél, meg a kincspontnál a módosított építés számít emlékeim szerint. Hiába raknak valakire több átkot, csak a legerősebb fog számítani. Védekezni vszinűleg lehet majd ellene, az alkímista laborban lesz erre esszencia.

Idézet: PottomPanna - 2010.04.16. 21:37:25
Szeretnék kampányolni az mellett, hogy a már meglévő állatok is megkapják a kennel bónuszt a szintjük alapján.

Erre egészen biztosan nem lesz lehetőség. Ezzel a logikával a kalandok bevezetésekor visszamenőleg minden 40-nél magasabb szintű karakternek LGY-ket kellett volna adni, az AH bevezetésekor aranydukátokat stb. Ahogy írtam, az állat képességei nem fognak a végtelenségig nőni, a maximumot az alapszintje határozza meg, ezért a 100. szintű állat tulajdonságai is záros határidőn belül el fogják érni a lehetséges maximumot, nem fog semmilyen veszteség érni.

Idézet: ashtm - 2010.04.17. 06:54:22
Ha már úgyis módosul a kennel, akkor lehetne esetleg a gyógyítás mintájára egyidejűleg több állatot idomítani, nem?

Egész biztosan nem, ennek semmi értelme nem lenne az ehhez kapcsolódó ismételhető küldin kivül, azt viszont szépen elbalancolná.

Idézet: Kaboka - 2010.04.17. 18:18:46
Hol vannak a beigert tok jol kitalalt, rengeteg otlettel tamogatott Szovetsegi Varosok???

Emlékeztetőül: a szövetségi városok olyan épületekből álltak volna, amelyek nem adnak semmiféle játékbeli bónuszt, viszont felépítésük után a játékosok különböző kényelmi funkciókat kaptak volna. Mint pl. automatikus sajtolás, öltözetváltás egy gombnyomással stb. A helyzet az, hogy ezek a kényelmi funkciók most bekerültek a játékba, méghozzá úgy, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek, ne kelljen sok milliárd LE-t építeni hozzájuk azért, mert szükség volt rájuk minél előbb. A szövetségi városoknak ezen kívül annyi funkciója lett volna, hogy adnak egy táp nélküli építenivalót a top szöviknek - ezt azonban a mostani javaslat elég jól kiváltja, úgy ad építenivalót, hogy annak még értelme is van. Szóval a szövetségi városok ötlete - amíg nem tudunk neki értelmet adni - elnapolásra került.

Idézet: Ariel - 2010.04.18. 16:44:02

Nem azt mondom, hogy adódjanak össze az értékek, mert akkor megint csak egyfajtát fejlesztene mindenki, de átlag helyett minden képességből a legnagyobb számítson, hogy legyen érdemes 4 féle képességet fejleszteni.

Valójában a lélekszívás bónuszon kívül minden átlagolódik most is. De nem is az a lényeg, hogy átlagolódik, vagy a legnagyobb számít, hanem az, hogy adott egy cél, tudom, hogy nagyjából milyen tulajdonságokat várok el egy állattól egy adott szinten, akkor a képleteket ez szerint lövöm be, olyan értékeket adok, hogy az átlagolással (vagy a legnagyobbal) ezek a számok jöjjenek ki.

Idézet: Aurri - 2010.04.19. 17:34:35
Kémgömb:
Minden szintje csökkenti a kémkedés lehűlési idejét (1-5 perccel). Min. 5-10 percre.

Erre van egy AH-s relikvia, ezért erre nem lesz épület.

Kincseskamrás felvetések:
Én nem érzem szükségét, hogy támadás pluszt adjunk az epikusok ellen, 2-3 fős szövetségek is könnyedén tudják az epikusokat verni, tehát kinek lenne erre szüksége?
A tókenezéshez nem ragaszkodunk (programozása úgysem lenne túl egyszerű), lehet akár arról is szó, hogy a magas kincskamra azt teszi lehetővé, hogy az aktuális epikus helyett egy korábbit hívjon vissza a szövetség.

Egyéb bónuszokat adó épületek (vezetőkészség, EH, tr. proj. bontó, állatregenerálás). A palotát meg lehet még fejelni valamivel, adhat pl. 5-10 vezetőkészséget. EH bónuszt is rakhatunk vmire, csak az ilyenből mindig felháborodás szokott lenni, hogy a VFesek viszont nem kapnak semmit. Tr. projekció bontást egyenlőre nem tervezünk. Az állatregenerálással kapcsolatban más terveink vannak.
Pontszám: 8.25
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
131. hozzászólás - 2010.04.19. 21:40:11 (Válasz Miklós #130 hozzászólására.)
Miért jó ennyire eröltetni a sajtolást? így is elég őskő fogy.
V1:Eliteninja
Pontszám: 4.71
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
132. hozzászólás - 2010.04.19. 21:47:41 (Válasz Miklós #130 hozzászólására.)
40.szint felett mindenki egyszerre állhatott neki kalandozni, vannak magasabb szintű relikviák, alacsonyabb szintüek, tárgyak, választási lehetőség, az alacsonyabb szintű LGY-s cuccok nem is kellenének a magas szintüeknek. Ezekre az állatokra költöttünk, sokat, van aki rengeteg LGY-t is. Rájuk alapoztunk dolgokat. A példáidban minden szinthez kötött, vegyük hát figyelembe az állatok szintjét. Mi van azzal akinek még sajtolás szakija sincs?

Most csak az következik, hogy mindenki nekiáll sajtolni, és új állatot idomítani, aki gyorsan lépi a szintet ezzel gyorsan sok bónuszhoz jutva. Akit persze felszerelünk szép ősköves tárgyakkal.

Legalább valamilyen százalékban számítson az eddig elért szint, hogy legyen választási lehetőség.

Sírós lettem...
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 5.73
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
133. hozzászólás - 2010.04.19. 22:01:54 (Válasz Miklós #130 hozzászólására.)
lehet akár arról is szó, hogy a magas kincskamra azt teszi lehetővé, hogy az aktuális epikus helyett egy korábbit hívjon vissza a szövetség.


Ez mekkora!!! Pl.: amennyivel nagyobb a kincseskamra mint 15, annyi általuk meghatarozott szintű epikust tapsolhat vissza a szövi, amennyiben az előző epik megölése óta eltelt legalább 4 nap? (A köv szint építési költségben ezerrel benne kellene lennie a hány epiket ölt eddig a szövi, és aktuálisan hányas epiknél járnak most, azaz szövetségenként dinamikus, arányban a visszatapsolt táp potenciállal!)

Fél éve mondtuk, hogy a viszatapsolható epikusok lennének a megoldás, eljutottunk ide is, köszönjük!
A hozzászólást Birka módosította 2010.04.19. 22:02:31-kor
Pontszám: 7.20
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
134. hozzászólás - 2010.04.19. 22:05:19 (Válasz Miklós #130 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.04.19. 21:31:21
Idézet: Ariel - 2010.04.18. 16:44:02

Nem azt mondom, hogy adódjanak össze az értékek, mert akkor megint csak egyfajtát fejlesztene mindenki, de átlag helyett minden képességből a legnagyobb számítson, hogy legyen érdemes 4 féle képességet fejleszteni.

Valójában a lélekszívás bónuszon kívül minden átlagolódik most is. De nem is az a lényeg, hogy átlagolódik, vagy a legnagyobb számít, hanem az, hogy adott egy cél, tudom, hogy nagyjából milyen tulajdonságokat várok el egy állattól egy adott szinten, akkor a képleteket ez szerint lövöm be, olyan értékeket adok, hogy az átlagolással (vagy a legnagyobbal) ezek a számok jöjjenek ki.


Valóban nem az a lényeg, hogy mi átlagolódott eddig és mi nem. Csak arra akartam rávilágítani, hogy ha az új képességek átlagolódni fognak (függetlenül attól hogy mekkora értékekről beszélünk), akkor nagy az esélye, hogy mindenki egyforma képességeket fog kifejleszteni, és hiába lesz akár 20 fajta elérhető képesség, mindenki a leghasznosabb 1-2-t fogja használni. Míg ha a legnagyobb érték számít, akkor mindenki annyi féle képességet fejleszt majd, ahány állata van, és jóval több teret kap a taktikázás.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.26
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
135. hozzászólás - 2010.04.19. 22:05:39
**bocs a dupláért** [valami admin törölheti]
A hozzászólást Aurri módosította 2010.04.19. 22:08:32-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.40
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
136. hozzászólás - 2010.04.19. 22:07:56
Miklós: A relikvia 60x teszi lehetővé a kémlelést óránként kontra a mindenki által elérhető 1(egy)-el szemben (arról nem is beszélve hogy a VP költsége is kevesebb a relikkel). Ez szerintem kimeríti a broken kategóriát. Ezen kompenzálna kicsit, ha lehetne fejleszteni a kémgömbön. Ha maradna a min. 10 percenkénti kémlelés a kémgömbnek, az még mindig 10x-es előny a relik javára!

Visszatapsolható epik: Birkát tudom ismételni. Már az entitás helyett visszatapsolható epik kellett volna, most nem lennének egyenkalandozók, epikfarmszövik és lennének a kicsiknek is epikcuccaik.
A hozzászólást Aurri módosította 2010.04.19. 22:14:40-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.93
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
137. hozzászólás - 2010.04.19. 22:15:35 (Válasz Miklós #130 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.04.19. 21:31:21

Kincseskamrás felvetések:
lehet akár arról is szó, hogy a magas kincskamra azt teszi lehetővé, hogy az aktuális epikus helyett egy korábbit hívjon vissza a szövetség.
Ez egy nagyon JÓ ötlet lenne! Remélem bevezetésre kerül az újítások során. Sokan örülnének neki.
NoFear - V1
Pontszám: 7.77
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
138. hozzászólás - 2010.04.19. 22:27:30 (Válasz Miklós #130 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.04.19. 21:31:21

Idézet: Kocos - 2010.04.16. 18:30:18
Atokpiramis: Amennyiben valaki atokkal epit, hogyan valtozik az ossz epites? Hogyan valtozik a szerencse fejlodes? Hogyan valtozik a kincspont? Az atok orokre szol, mint a harag itala? Barki atkozhat barkit megkotes nelkul? Lehet ellene vedekezni?

A szerencse fejlődésnél az elköltött LE számít, ez továbbra is így marad. Az össz-építésnél, meg a kincspontnál a módosított építés számít emlékeim szerint. Hiába raknak valakire több átkot, csak a legerősebb fog számítani. Védekezni vszinűleg lehet majd ellene, az alkímista laborban lesz erre esszencia.


Jelen formájában az átokpiramis semmi másra nem jó, minthogy a HT birtokosai lövöldözzék azt, aki megpróbálja utolérni őket (többszázmillió LE-t kellene bárkinek belefejlesztenie, hogy másra hatékonyan tudja használni - ez csak annak éri meg, akinél a HT van).
Erre valami mást teljesen más funkciót kellene kitalálni. (Jelen formájában is alap dolognak kellene lennie, hogy a HT aktuális birtokosa ne használhassa, viszont arra is kellene megoldás, hogy valakire ne a végtelenségig rakják rá.)
Pontszám: 5.14
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
139. hozzászólás - 2010.04.19. 22:46:29 (Válasz Jeriko #138 hozzászólására.)
Az átokpiramisnak ebben a formájában kb annyi értelme lesz, mint a pusztítás citadellájának. Annyi különbséggel, hogy jóval drágább lesz felépíteni. Már akkor is értelmesebb lenne, ha egyszerűen csak a mostani 20 átkozható célpont 50-re nőne.
Tippre ez lesz az utolsó épület aminek nekiállnak a szövik, annyira gyenge. Inkább keresnék neki a portyákhoz kapcsolódó extra funkciót, pl újfajta átkokat, mert így nagyon kevesen fogják építeni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.52
népszerűNabilFérfi
Végzetúr tehetség
180 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új szövetségi épületek
140. hozzászólás - 2010.04.20. 01:52:07
Nekem nagyon tetszik a tokkenes rendszer!
Ellensúlyozná a tárgy esésekor fellépő randomot.
Például egy kezemen össze tudom számolni, hogy szövetségünk hány szakértelem fejlesztési költség csökkentő gyűrűt kapot, pedig jelenleg harmadikok vagyunk az epikus ütésben.
Szerintem nem teszi értelmetlenné az entitásokat, miért tenné?
Az entitás, ha nem válaltad magad túl a szörnyekkel, egy viszonylag véges dolog, nem sokára mindenki belefut a szint korlátba.
Mind emelett a visszahívható epikusok ötlete is tetszik, a kettő kombinációja meg kész álom

Nekem vannak a V1-en a legmagasabb szintű állataim, de eltudom fogadni hogy nem kapják meg utólag a bónuszt, miért is kéne?
A másik ha már valami nem tetszik akkor miért pont ez? Szerintem bosszantóbb, hogy max alapszintnyi képességpontot kaphatnak.
De ezt is elfogadom. Esetleg azzal mind két fél megeleégedne, ha teszem fel egy bizonyos szint fölött, mondjuk 100. több képesség pontot kapnának az állatok.
Azzal viszont egyetértek, hogy kicsit el vesz a játék sokszinüségéből, hogy mindenki sajtolni fogja az alacsony szintű állatát.
Nekem a négy minotaurusz tetszik legjobban a játékban, és nincs sok kedvem megvállni tőlük.
Esetleg maxos csapdakészítésnek nem lehet egy olyan hatása, hogy ha adott állatra vadászol, akkor is befoghatod, ha nincs a környékeden?
Alapszint meg az elfogás pillanatában lévő szinted lenne.
Csak azért, hogy olyan állattal mehess ami igazán tetszik.
V1 - Sötét Ösvény - Nabilius
Pontszám: 8.35
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője