A kufárok csatája
1. hozzászólás - 2011.03.04. 15:12:39
1. hozzászólás - 2011.03.04. 15:12:39
Bár még csak most ért véget a xenó invázió, máris egy újabb esemény tervein dolgozunk. itt a teljes dokumentáció, írjátok meg a véleményeteket!
Leírás:
A kufárok között egyre ádázabb küzdelem folyik a piacokért a színfalak mögött. Lady Alvariel négy udvarhölgye, Katherin, Ericath, Marietta és Agnaesh összeültek, hogy megtárgyalják a területek felosztását, de nemhogy nem sikerült megállapodniuk, a beszélgetésnek ölre menő vita lett a vége. A sértett és dühtől tajtékzó kufárlányok elviharzanak, és hozzálátnak, hogy sereget toborozzanak, erővel szerezzenek érvényt akaratuknak.
A kufárok csatája során bármelyik hölgy seregéhez csatlakozhatsz, de ha akarod, semleges is maradhatsz a konfliktus során. Ha csatlakozol egy sereghez, akkor viszont a háború végéig már nem szállhatsz ki - viszont bármikor elárulhatod úrnődet, átálhatsz egy másik csapathoz (ekkor persze a győzelmi számlálód nullázódik)! Ha részt veszel az eseményben, akkor a portya ablakban a korábbitól eltérő listát fogsz kapni. Azoknak a listáját fogod látni, akik szintén részt vesznek az eseményben, és támadhatsz bárkit, aki nem a te csapatodban van. Ha egy horda- vagy akár szövetségi társad a másik oldalhoz tartozik, akár őt is! A csata a normál portyázás szabályai szerint zaljik, lehet küldetést teljesíteni, kínzókamrába vinni, azonban nem a játékosnál levő lélekenergia alapján rabolsz, hanem fix mennyiségű LE-t kapsz, amit az ellenfél nem veszít el, az energiahasznosításhoz hasonlóan. A lélekszivás, szkarabeusz és büntető tárgyak nem működnek. Aki energiahasznosítással rendelkezik, annak ez a szerzett LE arányosan nő. A támadás egy portyapontba, és egy eseménypontba kerül (egy vadászatért egy eseménypontot kapsz, ha láthatatlanul vadászol, akkor felet). A csata során elvesztett ÉP-d egy részét a végén visszagyógyulod, sebgyógyítás szakértelmedtől függő mértékben! A hordagyűlölet szakértelem nem érvényesül, de a kufárnál vásárolhatsz egy-egy kufár hívei ellen speciális varázstárgyat. Elért győzelmeidet számoljuk, jutalmat ez alapján fogsz kapni. Ha átállsz egy másik kufárhoz, győzelmeid nullázódnak!
Az esemény során plusz kristály szövetségek fognak megjelenni (a kufárok csatlósai), ezeket csak az esemény portya ablakon keresztül lehet támadni.
A normál portya ablak továbbra is elérhető lesz, ahol a normál portyázás szabályai szerint lehet harcolni azokkal, akik nem vesznek részt az eseményben. Ha egy portya során az egyik harcoló fél nem nevezett be az eseménybe, akkor a portya normál szabályai érvényesülnek.
Jutalmazás:
A játékosok az esemény végeztével meghatározott jutalmak listájából választhatnak.
A fejlődés arany/ezüst/bronz öve (3, 2, 1% bónusz a specializált tulajdonságok fejlesztésére)
A tudás arany/ezüst/bronz tőre (3, 2, 1% bónusz szakértelmek fejlesztésére)
Az alku arany/ezüst/bronz lánca (+30, +20. +10 bónusz kereskedelemre, max. fölé is)
A hatalom arany/ezüst/bronz kürtje (+3, +2, +1% LE vadászatra, HTvel nem adódik össze)
A bölcsesség arany/ezüst/bronz könyve (+6, +4, +2% bónusz AF pontokra)
A szerencse arany/ezüst/bronz tokenje (6, 4, 2% bónusz szerencse fejlesztésére)
Az esemény 3 hétig tart, és előtte lesz egy 1 hetes nevezési időszak (az eseményre az elindulás után már nem lehet nevezni). A jutalmak közül a következő módon lehet választani:
Legalább 400 győzelem: arany fokozatú díj
Legalább 300 győzelem: ezüst fokozatú díj
Legalább 200 győzelem: bronz fokozatú díj
Legalább 100 győzelem: végzet medál
Az a csapat nyer, melynek tagjai a legtöbb győzelmet elérték JÁTÉKOSOK ellen. A győztes csapat tagjainak elegendő 100-zal kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz (kivéve a végzet medált, amelyhez 50 győzelem szükséges). A második csapat tagjainak elegendő 50-nel kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz. A harmadik csapat tagjainak elegendő 25-tel kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz.
A győztes csapat tagjai közül azok, akik legalább 300 győzelmet elértek (a csapatbónusz nélkül) megkapják a kufár medálját (3% kedvezmény a lélekkufárnál). Ugyanez a medál jár annak a 10 karakternek, aki a 10 legtöbb győzelmet eléri, annak a 10 karakternek, aki az esemény alatt a legtöbb gyógyitalt megissza.
A csatákért kapott LE és TP.
A csatákért kapott LE-t úgy számítsuk, mint az energiahasznosításnál (azokat a dolgokat amit ott figyelembe vettük, itt is figyelembe lehet venni, gyémánt bónusz stb), a TP-t viszont eltérő módon: a TP mindig a kapott LE adott hányada leszAki emellett bír EH képességgel, annak a kapott LE-t felszorozzuk-kal, ahányas az EH-ja.
Gyógyulás
A csaták végén meghívhjuk a sebkötözős rutint, de ne csak a vesztes, hanem a győztes/támadó is gyógyuljon.
Kristály Hordák
Az esemény alatt megjelennek kristály hordás karakterek, de ezek csak az esemény portya ablakban látszódnak. Az egyszerűség kedvéért javaslom, hogy amikor egy legalább 5. szintű játékos benevez az eseményre, akkor rögtön a "klónja" is kerüljön be kristály horda tagként. Ha csapatot vált, akkor váltson a klónja is. A klónok nevét egy algoritmus segítségével a játékoséból állítsuk elő. A KH tagoknak szövetsége nem lesz (de egy fiktiv védőfaluk és nekrofun trónjuk igen). Ezek a KH tagok nem támadnak óránként. A KH ellen elért győzelem beszámít a játékos győzelmeibe, de a csapat össz-eredményébe nem. Az esemény végével ezek a KH tagok törlődnek.
Ha egy karakter elbújik a katakombában, a klónja törlődik. Ha előjön, újra létrejön.
Eseménypontok
Ha valaki benevezett az eseményre, ÉS vadászik, minden vadászatért kap egy eseménypontot is. (ha láthatatlan, fél eseménypontot). Ezt külön kiírni nem kell minden vadászat után, ezt az erőforrást elegendő a spéci portya ablakban megjeleníteni. A támadás 1 portyapontba és 1 eseménypontba kerül. Az esemény végeztével az eseménypontot mindenkinél nullázzuk.
Bónuszok
A lélekkufárnál őskőért vásárolható tárgyak.
Katherin/Ericath/Marietta/Agnaesh nemezise.
Adott kufár hívei ellen +20% támadást és IQ-t kapsz (de max. +15 támadást és +15 IQ-t).
Ha megveszel egy nemezist, akkor ha volt másik nemezised, az megsemmisül!
Ár: 10 őskő.
Megjegyzés: a hordagyűlölet szakértelem az esemény során nem érvényesül!
Leírás:
A kufárok között egyre ádázabb küzdelem folyik a piacokért a színfalak mögött. Lady Alvariel négy udvarhölgye, Katherin, Ericath, Marietta és Agnaesh összeültek, hogy megtárgyalják a területek felosztását, de nemhogy nem sikerült megállapodniuk, a beszélgetésnek ölre menő vita lett a vége. A sértett és dühtől tajtékzó kufárlányok elviharzanak, és hozzálátnak, hogy sereget toborozzanak, erővel szerezzenek érvényt akaratuknak.
A kufárok csatája során bármelyik hölgy seregéhez csatlakozhatsz, de ha akarod, semleges is maradhatsz a konfliktus során. Ha csatlakozol egy sereghez, akkor viszont a háború végéig már nem szállhatsz ki - viszont bármikor elárulhatod úrnődet, átálhatsz egy másik csapathoz (ekkor persze a győzelmi számlálód nullázódik)! Ha részt veszel az eseményben, akkor a portya ablakban a korábbitól eltérő listát fogsz kapni. Azoknak a listáját fogod látni, akik szintén részt vesznek az eseményben, és támadhatsz bárkit, aki nem a te csapatodban van. Ha egy horda- vagy akár szövetségi társad a másik oldalhoz tartozik, akár őt is! A csata a normál portyázás szabályai szerint zaljik, lehet küldetést teljesíteni, kínzókamrába vinni, azonban nem a játékosnál levő lélekenergia alapján rabolsz, hanem fix mennyiségű LE-t kapsz, amit az ellenfél nem veszít el, az energiahasznosításhoz hasonlóan. A lélekszivás, szkarabeusz és büntető tárgyak nem működnek. Aki energiahasznosítással rendelkezik, annak ez a szerzett LE arányosan nő. A támadás egy portyapontba, és egy eseménypontba kerül (egy vadászatért egy eseménypontot kapsz, ha láthatatlanul vadászol, akkor felet). A csata során elvesztett ÉP-d egy részét a végén visszagyógyulod, sebgyógyítás szakértelmedtől függő mértékben! A hordagyűlölet szakértelem nem érvényesül, de a kufárnál vásárolhatsz egy-egy kufár hívei ellen speciális varázstárgyat. Elért győzelmeidet számoljuk, jutalmat ez alapján fogsz kapni. Ha átállsz egy másik kufárhoz, győzelmeid nullázódnak!
Az esemény során plusz kristály szövetségek fognak megjelenni (a kufárok csatlósai), ezeket csak az esemény portya ablakon keresztül lehet támadni.
A normál portya ablak továbbra is elérhető lesz, ahol a normál portyázás szabályai szerint lehet harcolni azokkal, akik nem vesznek részt az eseményben. Ha egy portya során az egyik harcoló fél nem nevezett be az eseménybe, akkor a portya normál szabályai érvényesülnek.
Jutalmazás:
A játékosok az esemény végeztével meghatározott jutalmak listájából választhatnak.
A fejlődés arany/ezüst/bronz öve (3, 2, 1% bónusz a specializált tulajdonságok fejlesztésére)
A tudás arany/ezüst/bronz tőre (3, 2, 1% bónusz szakértelmek fejlesztésére)
Az alku arany/ezüst/bronz lánca (+30, +20. +10 bónusz kereskedelemre, max. fölé is)
A hatalom arany/ezüst/bronz kürtje (+3, +2, +1% LE vadászatra, HTvel nem adódik össze)
A bölcsesség arany/ezüst/bronz könyve (+6, +4, +2% bónusz AF pontokra)
A szerencse arany/ezüst/bronz tokenje (6, 4, 2% bónusz szerencse fejlesztésére)
Az esemény 3 hétig tart, és előtte lesz egy 1 hetes nevezési időszak (az eseményre az elindulás után már nem lehet nevezni). A jutalmak közül a következő módon lehet választani:
Legalább 400 győzelem: arany fokozatú díj
Legalább 300 győzelem: ezüst fokozatú díj
Legalább 200 győzelem: bronz fokozatú díj
Legalább 100 győzelem: végzet medál
Az a csapat nyer, melynek tagjai a legtöbb győzelmet elérték JÁTÉKOSOK ellen. A győztes csapat tagjainak elegendő 100-zal kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz (kivéve a végzet medált, amelyhez 50 győzelem szükséges). A második csapat tagjainak elegendő 50-nel kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz. A harmadik csapat tagjainak elegendő 25-tel kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz.
A győztes csapat tagjai közül azok, akik legalább 300 győzelmet elértek (a csapatbónusz nélkül) megkapják a kufár medálját (3% kedvezmény a lélekkufárnál). Ugyanez a medál jár annak a 10 karakternek, aki a 10 legtöbb győzelmet eléri, annak a 10 karakternek, aki az esemény alatt a legtöbb gyógyitalt megissza.
A csatákért kapott LE és TP.
A csatákért kapott LE-t úgy számítsuk, mint az energiahasznosításnál (azokat a dolgokat amit ott figyelembe vettük, itt is figyelembe lehet venni, gyémánt bónusz stb), a TP-t viszont eltérő módon: a TP mindig a kapott LE adott hányada leszAki emellett bír EH képességgel, annak a kapott LE-t felszorozzuk-kal, ahányas az EH-ja.
Gyógyulás
A csaták végén meghívhjuk a sebkötözős rutint, de ne csak a vesztes, hanem a győztes/támadó is gyógyuljon.
Kristály Hordák
Az esemény alatt megjelennek kristály hordás karakterek, de ezek csak az esemény portya ablakban látszódnak. Az egyszerűség kedvéért javaslom, hogy amikor egy legalább 5. szintű játékos benevez az eseményre, akkor rögtön a "klónja" is kerüljön be kristály horda tagként. Ha csapatot vált, akkor váltson a klónja is. A klónok nevét egy algoritmus segítségével a játékoséból állítsuk elő. A KH tagoknak szövetsége nem lesz (de egy fiktiv védőfaluk és nekrofun trónjuk igen). Ezek a KH tagok nem támadnak óránként. A KH ellen elért győzelem beszámít a játékos győzelmeibe, de a csapat össz-eredményébe nem. Az esemény végével ezek a KH tagok törlődnek.
Ha egy karakter elbújik a katakombában, a klónja törlődik. Ha előjön, újra létrejön.
Eseménypontok
Ha valaki benevezett az eseményre, ÉS vadászik, minden vadászatért kap egy eseménypontot is. (ha láthatatlan, fél eseménypontot). Ezt külön kiírni nem kell minden vadászat után, ezt az erőforrást elegendő a spéci portya ablakban megjeleníteni. A támadás 1 portyapontba és 1 eseménypontba kerül. Az esemény végeztével az eseménypontot mindenkinél nullázzuk.
Bónuszok
A lélekkufárnál őskőért vásárolható tárgyak.
Katherin/Ericath/Marietta/Agnaesh nemezise.
Adott kufár hívei ellen +20% támadást és IQ-t kapsz (de max. +15 támadást és +15 IQ-t).
Ha megveszel egy nemezist, akkor ha volt másik nemezised, az megsemmisül!
Ár: 10 őskő.
Megjegyzés: a hordagyűlölet szakértelem az esemény során nem érvényesül!
A hozzászólást Miklós módosította 2011.04.04. 10:55:09-kor
Pontszám: 9.25