Idézet: Miklós - 2010.01.31. 10:37:45
3.) A játékos vs játékos elleni csatákban a játékosoknak megvan a lehetősége, hogy a lélekenergiájukat védjék. Amit LE szívással elveszel, azt a csata végén is el tudod rabolni. Persze itt van egyfajta egyensúlytalanság, normál portyánál lefelé ütve csökken a jutalom, mig LE szivásnál nem. Ráadásul míg a portya jutalom az ellenfél LE-je alapján van, a LE szivás alapja az okozott sebzés. Viszont ez ellen szól, hogy ahhoz, hogy ily módon egy jóval alacsonyabb szintűt leszívj, az szükséges, hogy épp vadászik, sok LE-je van, ÉS 40-50%-on virul anélkül, hogy bárki más rátalált volna! Ez egy annyira valószínűtlen esemény, hogy ettől szerintem nem kell annyira tartani, hogy ezzel bárki sok LE-t fog szerezni.
4.) Marad tehát a KH-s probléma, épp ezért szerintem a kérdést mindenképp a KH szintjén kell rendezni. Ez már korábban felmerült, akkor adtunk is a KH-nak valamekkora lélekszivás védelmet, ami nem volt igazán jó megoldás, mivel akinek 20-as lélekszivása volt, annak elfeleződött igy a szerezhető LE, akinek meg 70-es, az meg sem érezte a limitálást.
Az én javaslatom az, hogy a KH sajátítson el egy speciális képességet, aminek a lényege, hogy ellenük max. 20%-kos lélekszívás érvényesül. Ez ellen csak 1 érvet lehet felhozni, hogy igen, de én pont ezért gyűjtöttem össze a nagy massziv lélekszívást. Csakhogy:
- ebből már eddig is épp eleget lehetett tápolni, tehát a cucc elég jól behozta az árát
- a KH-hoz mindig csak az élmezőny fér hozzá, tehát a magas lélekszívást más úgysem tudná kihasználni
- a KH a lélekszívás védelmeket is másolja a karakterektől, tehát akinek magas LE szivása van, az még mindig előnyben lesz ahhoz képest, akinek alacsony.