Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: V3 haladóknak
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
101. hozzászólás - 2009.07.10. 11:04:24 (Válasz Nari77 #100 hozzászólására.)
Világonként ötöt osztanak ki. V1-en is van ismét.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
102. hozzászólás - 2009.07.10. 11:06:14
Oh, értem.
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
103. hozzászólás - 2009.07.10. 15:21:54
Ezt most en se ertem...
Pontszám: 4.33
kedvelt tagImpopoFérfi
Végzetúr tehetség
235 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
104. hozzászólás - 2009.07.14. 12:18:25 (Válasz Baraty #99 hozzászólására.)
Jula miért is nem kaphatta meg az ősköveket? Mi volt a gond a licittel?
Pontszám: 5
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
105. hozzászólás - 2009.07.15. 22:02:42 (Válasz Impopo #104 hozzászólására.)
Nem volt jó a neve?
Pontszám: 5
népszerűDanka33Férfi
Végzetúr mester
929 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
106. hozzászólás - 2009.07.15. 23:23:12 (Válasz Impopo #104 hozzászólására.)
Az, hogy szét kell osztani a halhatatlanságokat minél előbb, hogy tudják gyártani a kártyákat. Gondolom...
Még egy kis off: v4en lesz halhatatlanság?
A hozzászólást Danka33 módosította 2009.07.15. 23:23:48-kor
V1:Danka33
V3:Ezüst Agyar
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
107. hozzászólás - 2009.07.16. 23:36:49
Hölgyeim és uraim, újabb bűvészkedés a számokkal. KH kapcsán. Jó pár órányi adat turkálás árán némi érdekes adat

A környezet:
3. hó 19 és 6. hó 30 közt vizsgáltam a karaktereket (Ekkor még nagyon kevés karakternek volt potenciálisan visszafogotja!). CSAK azok a karakterek voltak az elsődleges szűrés célpontjai, akik VÉGIG benne voltak a top100 rabló listában!

Első körben 62 versenyző került a kalapba

-Ennek alapján V3-on sikeres PÓK taktikások:
Lord Zero
Diamonds R 4ever
Puska
Motyogó
Drowsy Druid Abasc
Tegma

-Külön gratuláció Lord Zero-nak a türelméhez! 23,25 naponta lép szintet folyamatos LÉszerzési aktivitással.

-Fulgur 25 napos pihenő után ismét visszatért sorain közé! Üdv újra

-A megmaradt 55 folyamatosan NEM PÓK taktikával játszó versenyzőnk elemzése a következő eredményt hozta:

Adott időszakban összesen 1168 teljes szintet léptek a Végzetúrnők/urak
Ennek eloszlása napokra bontva:
1 napon belül 18 szintlépés történt
2 napon belül 64 szintlépés történt
3 napon belül 131 szintlépés történt
4 napon belül 342 szintlépés történt
5 napon belül 340 szintlépés történt
6 napon belül 139 szintlépés történt
7 napon belül 56 szintlépés történt
8 napon belül 29 szintlépés történt
9 napon belül 16 szintlépés történt
10 napon belül 16 szintlépés történt
11 napon belül 7 szintlépés történt
12 napon belül 3 szintlépés történt
13 napon belül 3 szintlépés történt
14 napon belül 2 szintlépés történt
15 napon belül 1 szintlépés történt
17 napon belül 1 szintlépés történt

-Wart az egyetlen aki 6. hó 26-án 2 szintet lépett egy nap alatt 38-ról 40-re.
-Átlagosan egy szintlépésre 4,87 nap szükséges a portyázó tagoknak.
-Vitathatatlan; Wood; Rolikám azok akik 3-6 naponta mindig szintet léptek, azaz portyázásuk egyenletes vadászattal párosult.
-Leggyorsabb szintlépőnk RAIN 3.92 napos átlaggal!

A szintek meglépésének ideje napokban 15-40 szinten nézve (Itt volt a statisztikai minta 3db felett!):
4,70 4,36 4,34 4,59 4,39 4,39 4,86 4,30 4,27 4,79 5,25 4,58 4,70 5,33 4,66 4,65 4,96 5,49 5,30 5,42 5,04 5,06 4,73 4,50 4,83 4,78

Ennek alapján 6. hó 30-án 43-34. szint közt volt az első 50 aktívan portyázó, ezzel a vadász kariknál gyorsabban szintet lépő karakter. Jelen szabályozás alapján, mely a nagy létszámú, későn visszafogott fejlődő V1-es szervert veszi alapul 35 db 50-es karakternél lépne be a kristály horda. 16 szintet kellene lépnie az 50. tagnak is amennyiben nem visszafogottaznak a tagok, vagy nem törölnek a top 50-ből. ez 16*4,87 nap ~78 nap, mely alatt célpont hiányában ugyan lassulva, de minimum 15 szintet lépne RAIN.

Legoptimálisabb esetben Szeptember közepén-végén lenne 35 db 50-es karakter (Visszafogottakat nem számolva!), ekkor az élmezőny várhatóan 55-60. szintre várható.

Én megettem amit lehetett, max 3 szinttel ütök lefelé, ezzel ugyan pár ember nagyon kapja az áldást, de egyedül kevés vagyok a KH lobbi kapcsán Továbbá nagyon elgondolkoztató, hogy stagnál a szintlépések közti távolság (Mindenféle központi közlemények merev ellentéte képen a tények alapján!) napokban számolva, azaz magasabb szinten kimutathatóan DRÁGUL a játék, mert nő a tárgyak őskő ára! (Tudnám miért nem lehetett megállni max 30 őskő/db-nál?
Pontszám: 4.33
fórumozóGwillFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
108. hozzászólás - 2009.07.17. 08:18:53
Haaat, en olyan 60. szint felett alig talaltam olyan premiumos targyat amit erdemes lenne megvenni. Egyik szarabb, mint a masik. Es ha a kesobbiek folyaman kiderul, hogy tenyleg nem erdemes megvenni oket, akkor az azt jelenti, hogy 43-45. szinttol kezdve alig koltok ilyenre oskovet, mig az alatta levo szinteken szinte az osszes premiumos cuccot megvettem anno.
Pontszám: 5
fórumozóAndaxinFérfi
Végzetúr tehetség
154 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
109. hozzászólás - 2009.07.17. 22:13:49 (Válasz Gwill #108 hozzászólására.)
á, vicc az egész játék
amíg mindenkinek varázsló karaktert kell fejlesztenie, hogy győzzön a legjobbak ellen, addig semmi értelme
magas állat elnyelés, magas védekezés, magas IQ+tau és kész? sablon karakterek ezerrel? meg a random?

ebből adódik, hogy a jövőben csak olyan tárgyat KELL megvenni, ami nagy IQ/Tau-t ad, és ilyenből van ha jól tudom pár nem ősköves tárgy is

emellett állítólag vannak igen "jó fej" srácok, akik más világon már játszanak, itt meg rágyúrtak kritikus meg másodlagos varázslatra, és abban lelik örömüket, hogy mások állatát leszanálják
már bocs, de képzelem, hogy az életben is milyen arcok már ezek
Pontszám: 6.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
110. hozzászólás - 2009.07.20. 08:45:56
Miklós PvP-ben sose volt erős. Ugyan abba a spirálba kúszik bele szinte minden játéka.

Annó TF-en is ez volt. Mivel a szörnyek sokat sebeztek jöttek a védelmet adó tárgyak, és PvP-ben valamint olimpián jött a mellécsépelés. Idővel hossú sírások után megjelentek a támadást adó tárgyak, melyek drasztikus támadásokat adtak olimpiákon, majd a leosztott védelem PvP-ben, de addigra sok-sok játékos megunta a banánt, és el se indúlt olimpiákon...

Végzetúron az első 10 szint tárgyait megnézve ugyan ez látszódott már. 80 szint tárgyait látva egyértelmű, hogy a közelharc megint ki van belezve. Nézd meg 45. szinten mennyi védelmet/elnyelést lehet maximálisan rápakolni a karakterre, és mennyi támadást. Ebbe gondolom nagy mértékben bele játszik az állat reform, az egészség kezdeti elhanyagolása V1-en, és a szok szintről lefelé ütésből adódó óriási sebzések okozta folyamatos leveretés...
90-100 védelemmel szemben 40-50 támadást lehet összehozni. Hogy ellensúlyozd a védelmet laza 40 tulajodnságot kéne ráhúzni lóerőből, amit 40-el kisebb szintű védelem növelésével sokkal olcsóbban lehet megint kijátszani!
Innen egyenesen következik, hogy a 20+-10% találati RND kerül előtérbe közel harcban. Tipikus példa maikro 5 körön át nem találsz el én meg a 75+3-as kőkemény támadásommal 3x beütlek RND-ből.

IQ-ra nincsen extrém "ellenpont", nincs extrém "elnyelés", nincs ekkora "rnd" faktor! Ezért van az, hogy az egyedi smaragd bónusz orbitális, behozhatatlan előnyt ad a játékban! Persze mivel V1-en az élmezőnyben nincs smaragd és a "teszt" világ nem mutatja a problémát, így le vagyunk söpörve a témával

Amíg nem lesz új épület/szakértelem a támadás ballance-olására, valamint a varázslat sebzések kordában tartására, addig sajnos értelmetlennek tűnik a támadásból átütöm a védelmet taktikára építeni. Magas védelem+elnyelés mellé magas IQ+taumaturgia, és kritikus ütés a könnyen járható sikeres út...
A hozzászólást Birka módosította 2009.07.20. 08:51:56-kor
Pontszám: 5.14
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
111. hozzászólás - 2009.07.20. 09:40:44 (Válasz Andaxin #109 hozzászólására.)
Akkor elég szegényes a képzeleted Menj el inkább meseíró tanfolyamra
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
112. hozzászólás - 2009.07.20. 10:06:14 (Válasz Birka #110 hozzászólására.)
Nem a támadással és védelemmel van a gond, hanem az IQ-val, hisz ez egy 2in1 tulajdonság. Míg közelharcban filóznod kell azon, hogy költsd el a LE-t támadás és védelem között, addig varázslatoknál ha nagy az IQ-d, akkor nem csak eltalálod az ellenfelet, de az ő varázslatát is kikerülöd. Ha varázslatoknál is lenne egy tulajdonság a közelharci védelem mintájára, rögtön más lenne a helyzet. Nem szállna el az IQ, mert mellette a varázslatok kivédésére fejleszteni kellene azt az új tulajdonságot.
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
113. hozzászólás - 2009.07.20. 10:25:51 (Válasz Timcsike #112 hozzászólására.)
Az állatok elnyelésével van a gond, ami közelharci sebek ellen megvéd, a varázslatok hatását semmi nem csökkenti. Ezt nem segíted ki a varázstámadás / védekezés tulajdonságra bontásával az IQ-nak.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.50
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
114. hozzászólás - 2009.07.20. 10:43:54 (Válasz CaveMaN #113 hozzászólására.)
Az IQ szétbontásával azt lehetne megoldani, hogy nem kerülsz rögtön akár 2-3ezer sebzés hátrányba csak azért mert az ellenfélnek nagyobb az IQ-ja mint neked. Marad esélyed, hogy a Te varázslatod is sebezzen ekkorát. Plusz így megszűnne a varázslatoknak az az előnye is, hogy egy tulajdonsággal kevesebbet kell növelni hozzá, tehát olcsóbb mint közelharcra gyúrni. Mondjuk egy ilyen változtatás bevezetése teljesen felborítana mindent, nem hiszem, hogy megvalósulhatna.
Ha az állatok elnyelése működne a varázslatokra is, attól még arányaiban minden ugyan így maradna, legfeljebb nem 2000:800 lenne a sebzések aránya, hanem 1600:400. A különbség ugyan annyi. Bár csökkenne a varázslatkörben a kivégzések száma.
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
115. hozzászólás - 2009.07.20. 12:26:47
Már csak azt nem értem, hogy a Miklós mdoeljében hogy nem szúrt szemet előre a 4000-4500-as varázslat körös csata?
Miért nem derült ki az, hogy egy maxos csatában jó ha 2-3 alkalommal talál valaki közelharcban, és azt is csak szerencséből?

Szerintem utólag megbolygatni képtelenség a rendszert amúgy. És nem a varázslat sebzést kéne csökkenteni, ezzel kinyírni a varázslókat, hanem adni az ütősüknek egy alternatívát...

-Skill, melyek támadást növel az erő hátrányára. (berserker)
(-50 erő +50 támadás igencsak hatásos lenne)
-Skill ami védelem hátrányára növeli a védekező IQ-ját (pszi)
(+50 IQ -50 védelem már izgalmassá tesz egy csatát...)
-Épület, mely épületszint négyzet varázslat elnyelést ad cserébe csökkenti épület csönttel a blökik elnyelését... (Transfer plain)
Pontszám: 4.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
116. hozzászólás - 2009.07.20. 12:40:02 (Válasz Birka #115 hozzászólására.)
"Már csak azt nem értem, hogy a Miklós mdoeljében hogy nem szúrt szemet előre a 4000-4500-as varázslat körös csata?"

Ne vakítsunk már, kérem. Alig 50 játékos sebzett valaha 2e életpont felett, és ők mind 60. szint környékén vannak.

Másrészt ha a csatában lévő rekordsebzéseket nézed, akkor a varázslat az összsebzés FELÉT SE teszi ki (pl. sebeztem 5600-at csatában, abból alig 2200 volt a varázslat).

"Miért nem derült ki az, hogy egy maxos csatában jó ha 2-3 alkalommal talál valaki közelharcban, és azt is csak szerencséből?"
A varázslat egy dobás. A csata utána 6. És ebben a hat körben négy állat brutális sebzést képes kiosztani, ami ellen se védelem, se elnyelés nem számít. ("4 támadással 353 életpontot sebeztek.")
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
117. hozzászólás - 2009.07.20. 13:18:44 (Válasz Mortimer #116 hozzászólására.)
Morti, ami már látszik, de még nem érint, az nem probléma?
Kémleld már le az élmezőnyt mekkora a maxhp-juk, és arányaiban mekkora sebzést osztanak ki varázslatból hozzá!
A blökik sebzésére meg igen is számít az elnyelés, mert azzal csökkented az ellenfél várható sebzését, ha nem talál el, akkor nem tud kritikust ütni, azaz nem tudja duplázni a blökik sebzését sem stbstbstb...
És magas szinten is továbbra is CSAK szerencséből találnak, nem támadásból. Pont ugyna annyiszor találnának be ha 30-as támadásuk lenne, mintha 230-as, mert a védelmek vezetnek 100-120-al
De ugyan ez van kicsiben V3-on, ha 1200 sebzés beszalad már egy csatában, abból biztos hogy 600 legalább a spell, és újabb 200 a blöki, arányaiban teljesen korrekt mi?
Pontszám: 4.33
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
118. hozzászólás - 2009.07.20. 13:22:12 (Válasz Birka #117 hozzászólására.)
Hogyan kellene kinéznie egy csatának szerinted?

1000 sebet osztassz ki, 200 a varázslat, 200 az állatok sebzése 6 kör alatt és 600 a közelharci seb? Ez jobb lenne?
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
119. hozzászólás - 2009.07.20. 13:29:49 (Válasz Birka #117 hozzászólására.)
"Kémleld már le az élmezőnyt mekkora a maxhp-juk, és arányaiban mekkora sebzést osztanak ki varázslatból hozzá!"

Eléggé az élmezőnybe tartozónak gondolom magam, 13ezer életpontom van, a varázslatok meg 1500 körül sebeznek. Naponta kémgömbözöm a többieket, és abban igazad van, hogy a többség 8-10e körül mozog, de azért ennyi, mert nincs többre szükségük. (Azúrnak és Elitnek nincs portyacélpontja, alig csatáznak, így az életpont sem számít náluk sokat.) Minimális befektetéssel növelhetnének sokezret rajta. Nem akarnak.

"ha 1200 sebzés beszalad már egy csatában, abból biztos hogy 600 legalább a spell, és újabb 200 a blöki, arányaiban teljesen korrekt mi?"
Ha fele-fele az arány, akkor tökéletes a rendszer. Nem értem mi a problémád.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V3 haladóknak
120. hozzászólás - 2009.07.20. 13:39:56
Tehát szerintetek az a normális, hogy beküldök egy 700-s varit, majd 5 körön át mellé cspelünk, miközben a blökik csápolnak még 150-200-at mondjuk, és ha bejon a 20+-10% akkor akár 100-200-at is mellé tolok a 75-os támadásommal a 200-as védelmekbe? (Néha csatánként 3x!)

Miközben szembe jön a harcos, akinek top támadása van a szerveren (180+épület környéke), és 150-200-at karcol vazsival majd üt 30-50-ket néha kritelve esetleg 250-et, ha egyáltalan eltalál RND-ből? (max 4x egy csatában, de átlag 1-2)

Morti értem én, hogy véded a varázsló taktikát, sőt képzeld én is azt tolom, de ez így kabaré, mert ha a varázslat egy csata alapja akkor mindenki húzhat át smaragdba...
Pontszám: 4.33
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!