Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Új fejlesztés: állatok evolúciója
kedvencTom50Férfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
481. hozzászólás - 2014.01.26. 21:05:52 (Válasz Offsboy #480 hozzászólására.)
Köszi a választ Most mentem át a topicon nagynehezen kibogoztam mi folyik itt. Akkor addig is fejlesztem az állatot aztán meglátjuk mi lesz!
A hozzászólást Tom50 módosította 2014.01.26. 21:06:42-kor
Pontszám: 10
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
482. hozzászólás - 2014.01.27. 10:54:03
Idézet: Ariel - 2014.01.24. 19:21:56
Az első továbbra is a varázslatelnyeléshez kapcsolódik. Sajna még mindig azt kell mondanom, hogy gyengus. 200-as szinten az 1000 varázslat elnyelés meg sem látszik.

Azt sajnos nem tudom megigérni, hogy minden egyes új effekt +3.000 varázslatelnyelést fog adni, mert akkor gyorsan átesünk a ló túloldalára. Nyilván kellemetlen, hogy a varázslatok sokat sebeznek, de a játék erről szól, nem lehet a varázslatsebzést teljesen kinullázni, pláne nem egyetlen tárggyal vagy csatlóssal... Ha úgy érzed, hogy nem érdemes viselni egy "tárgyat", ami slot nélkül ad +1000 varázslatelnyelést, akkor használod majd a másikat.

Idézet: Ariel - 2014.01.24. 21:47:46
A zabáltatás úgy tűnik, hogy bugos. A 92-es csatlósom megette a 488-as szintű állatomat, és mindössze 23 tp-t kapott érte.
A fétisnél ugyan az szerepel, hogy 100 a max. szintje, de csatlóskristállyal tovább is lehet léptetni a csatlóst.

A zabáltatásnál csak annyi TP-t kapsz, amennyit az állat a fejlesztés bekerülése óta szerzett (előtte ugyanis nem számoltuk).
A fétis szintje azt mondja meg, hogy a felemelkedéskor max. milyen szintű lehet. A felemelkedés után minden csatlós fel tud lépni 250. szintre, a fétis szintjétől függetlenül.

Idézet: Bumburnyak - 2014.01.24. 22:33:39
Jó lenne ha az állatok képének változtatásánál lehetne a képeket az egeren görgetve nézni és nem 6000klikkel megnézegetni a képeket mert ami a wikin fent van az nem egyezik a dögöknél felrakott képekkel. Vagy szintfüggő lesz? Amennyi a szintemen elfogható legmagasabb dög képe?

Igen, csak olyan képet választhatsz, amire vadászni is tudsz vagy tudtál. Az összes képet kirakni, szerintem ez elég sok lekérés lenne, mert nagyon sok kép van. Esetleg megcsináljuk majd hogy egy külön oldalra felrakjuk az összes képet, de wikin is fent vannak, az nagyjából azért pontos.

Idézet: Birka - 2014.01.25. 09:34:24
De ebből következik, hogy a confirm ablakban meg kellene jeleníteni, hogy mennyi TP-t is kapna a csatlós azért a zabálásáért...

megjelenik.

Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.01.26. 10:11:06
A fel zabálandó állatnál a szintlépések csak harc közbeni , vagy ha más módon lépet is be számít majd?

Minden TP-t (nem szintet) nyilvántartunk, amit az állat szerzett, kivéve a kiképzést, és ennek a TP-nek a felét kapja meg.

A teszt világon a sajtolós hibát Baraty javította.

Csatlóseledelek és őskövek: ahogy írtam korábban is, az őskőért vásárlás NEM az egyetlen módja lesz a csatlóseledel szerzésnek. Lesz a szerencsekeréken, a végzet templomában, a feladat jutalmak közt, lehet majd platináért venni a napi ajánlatban, és egyéb eseményekben is lesz majd a jutalmak közt, ahogy pl. gyógyitalok és egyéb holmik.
Ráadásul, a zabáltatás csak az egyik alternatíva a csatlós fejlesztésére. Megteheted azt is, hogy az állatot először harcolóként elfejleszted a maximumig, amit a fétissel el tudsz érni, és csak akkor emelkedik fel. Utána pedig a harc mellett csatlóskristályokkal fejleszted, amelyeket templom kristályért is megvehetsz, ill. szintén megszerezhetőek lesznek más alternatív módon a játékban, jutalomként.
Szóval nagyon sok alternatíva, lehetőség van, aki nem akar, annak nem kell őskövet költeni, és ugyanúgy fel tudja fejleszteni a csatlóst maximumra.
Pontszám: 7.57
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
483. hozzászólás - 2014.01.27. 11:16:45 (Válasz Birka #419 hozzászólására.)
Értem amit mondasz Birka, csak nem értek vele egyet.

Nekem majdhogynem tök mindegy, hogy drágább lesz a játék vagy sem. Csak egyszer veszek követ, karácsonykor egy 350-es duplázást. Ez anno elég volt bőven mindenre, most már spórolva se futja ki addig amíg szeretném. Így még lassabban fejlődöm, mert addig nem veszek új felszerelést, amíg nincs rá kövem, mert gyengülni nem fogok. Ez a játék számomra ennyit ér.

Azzal van bajom, hogy van egy szövetségem, amely mindig kb 30 főből állt. Most se kevesebb, de az elmúlt legalább négy évben ez a 30 fő kétszer cserélődött ki. Akikkel kezdtem abból csak Pale van meg. befejezések oka különböző, de tudjuk mi vezetett idáig.

Ez a játék jó. Pontosabban jó volt 5 éve. Elavult majd minden tekintetben. Ma már tankok csatáznak élőben egymással. DE, ott se különül ÍGY el a prém a non prémtől. Annyiban igen, hogy a prémes GYORSABBAN fejlődik. A jármú prémes B nem. A csak addig erősebb, amíg B el nem éri a maximális fejlettséget ugyanazon járművön, onnantól 50:50 az esély.
Faluszimulátort is emlegettél. Játszottam olyannal is, sőt még be be járok. Addig előny a prém, amíg az elején meg nem erősödsz. A jobb szervereken van lehetőség prémet és prémes funkciókat szerezned, ha jól játszol. Top egy voltam két évig egy szerveren, amin játszottam, soha nem vettem prémet, mégis 3 évre való van begyűlve. Már nem játszom csak önfenntartás szintjén, mert legyőztünk minden ellenfelet egy 20 fős csapattal. Nincs kedvem barbár falvakat építeni, így lecsúsztam a harmadik helyre. Itt nyilván az az üzlet, hogy sorban nyitják meg a világokat és az elején lehúznak pár ezer játékost, hogy mindenki prémes legyen, majd később már ingyen adják a prémet, hogy maradjanak és nyitják a következő világot.
Igen van másfajta játék, hogy mindent meg lehet venni, de ki az a barom aki olyannal játszik...

Ennek a játéknak már arculatváltás kell. Retro világ maradhat, de versenyre már nem fog kelni az újakkal. Túl sok a kötelező kattintás, ráadásul pénzért. Fejleszteni kell és reklámozni. A megmaradt játékosokat pedig megtartani. De ezt ne én találjam már ki, hogy hogyan.
Számomra szánalmas, hogy mindent kőre hegyeznek ki. Ráadásul a napi rutinnal elérték, hogy kb mindenki felélje a kiégett őskövét, hogy duplázni se lehessen, csak nyers követ venni. A lopást kinerfelték, hogy ne legyenek extrém halmozók és ők is kifogyjanak.


Szerintem lehet ezt máshogy is, de ha nektek jó akkor befogom a "pofám" és kalap emel.
Pontszám: 8.36
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
484. hozzászólás - 2014.01.27. 11:20:06 (Válasz Miklós #482 hozzászólására.)
Taktikai bónusz mérete téma:
Érzésem szerint egy szívósság öve mértékű (+1 ütésnyi) 250. szinten ölég reális, nem túltápot dolog lenne egy csatlóstól. Ez jelentkezhetne Elnyelésben, Állatsebzés pluszban, varisebzés pluszban, stb.-stb.-stb. fétis függvényében. Annak függvényében lehet(ne) variálni a kijelölt csatlóst, hogy miben érvényesüljön az extraerő, milyen helyzetben ki-mi ellen kerül bevetésre.
Hozzátenném, hogy ezt ugyebár nem épp pár hónap alatt tudná elérni és addig is taktikamentesen csak azt az 1et tolja a kari. :S
Viszont ha EZT is nézem (csatlósfejlődési sebesség és mire eléri a taktikai maxerőt a taktikai bónusz), akkor szinte sokallom a havi 1 fétist, mert úgysem lesz megérős 1-2-nél többet tolni megérős taktikai bónusz esetén sem - csak +5 halmozásra jó a gyakran beeső fétis... :-X
Kieg.: Szóóóóval sok a változó a dologban, nem irigyellek benneteket. Marhanehéz "ideálisra", taktikailag érdekesre összehozni a dolgot. :S
A hozzászólást McMad módosította 2014.01.27. 11:41:57-kor
Pontszám: 7.39
kedvelt tagUtolsó_LovagFérfi
Végzetúr mester
397 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
485. hozzászólás - 2014.01.27. 11:43:40 (Válasz Fecsu123 #483 hozzászólására.)
Azzal van bajom, hogy van egy szövetségem, amely mindig kb 30 főből állt. Most se kevesebb, de az elmúlt legalább négy évben ez a 30 fő kétszer cserélődött ki. Akikkel kezdtem abból csak Pale van meg. befejezések oka különböző, de tudjuk mi vezetett idáig.



2 világ a SMARAGD KONZERVATÓRIUM szövetség tagjai vagytok
A hozzászólást Utolsó_Lovag módosította 2014.01.27. 11:46:35-kor
Pontozz le, széles ívben teszek rá!

Hitvallásomat az alábbi tartalmazza

http://www.hallottad.hu/cikkek/legszebb-dalok-katona-jozsef-erkel-ferenc-bank- ban-hazam-hazam-enekeli-simandy-jozsef

Pontszám: 6.40
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
486. hozzászólás - 2014.01.27. 11:51:39 (Válasz Miklós #482 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2014.01.27. 10:54:03
...Azt sajnos nem tudom megigérni, hogy minden egyes új effekt +3.000 varázslatelnyelést fog adni, mert akkor gyorsan átesünk a ló túloldalára. Nyilván kellemetlen, hogy a varázslatok sokat sebeznek, de a játék erről szól, nem lehet a varázslatsebzést teljesen kinullázni, pláne nem egyetlen tárggyal vagy csatlóssal...

Ilyesmit senki sem kért (ha jól emlékszem).

Ha úgy érzed, hogy nem érdemes viselni egy "tárgyat", ami slot nélkül ad +1000 varázslatelnyelést, akkor használod majd a másikat....

Ez teljesen független lesz a taktikai bónusztól (ha ekkorák 200-as kariszinten 250-es csatlós esetén). A csatlós szintektől (melyik mennyire van a +1-től) fog függni az esetek 99%-ában (azoknál, akik nem 5 percre néznek előre).
Spec én Bajnoki esetén mérlegelek majd (mert azon nem bukik TP-t egy "ideálisabb" fejlesztendő csatlós)... :S
Pontszám: 8.18
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
487. hozzászólás - 2014.01.27. 12:15:23 (Válasz McMad #486 hozzászólására.)
Annak idején sok vita volt erről, hogy mi az erősebb, a varázslat vagy a közelharc sebzés. Akkor beraktunk egy programot, ami adatokat gyűjtött, és az a meglepő eredmény lett, hogy összességben több sebzés van közelharcban, mint varázslattal. Ennek ellenére elfogadtuk, hogy igen, de ha bejön egy nagy varázslat valakinek, ill. az epikusok is nagy varázslatokat lőnek, az hatalmas sebzés, ezért folyamatosan kerültek be varázslatelnyelést adó fejlesztések. Pl. a mágia szinte ingyen, pár AF pontért adott egy igen masszív bónuszt, beraktuk az állat képességet, relikviákat stb. Nyilván akkor az volt a vélemény, hogy "akár 10.000 varázslatelnyelés is kevés lenne" én inkább híve vagyok a kisebb módosításoknak. Ha kapsz egy 30.000-es lövést, akkor valóban semminek érzed az 1000 varázslatelnyelést. De igen sok csatában előfordul, hogy az ellenfél varázslata nem jön be, a sebzés 25-50%-át kapod csak, ráadásul ilyenkor a kritikus sem növeli meg, és hirtelen az a 30.000 csak 5.000 lesz. Abból pedig a 4000-es varázslatelnyelés elég sokat farag le Tehát ha elkezdenénk ezt jobban tuningolni, akkor annak az lenne az erdménye, hogyha valaki elkerüli a varázslatot, akkor egyáltalán nem sebződne.
Pontszám: 9.06
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
488. hozzászólás - 2014.01.27. 12:21:48
Egyébként most így felfogva a történteket, én abban a hitben voltam az elején, hogy minden csatlóst egyszerre használhatunk és minden bónuszt megkapunk egyszerre. Kissé naiv voltam, de nekem olyan egyértelműnek tűnt
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.78
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
489. hozzászólás - 2014.01.27. 12:39:54 (Válasz Miklós #487 hozzászólására.)
Miklós.
Értem, DE...
Tételezzük fel, hogy egy adott szintkörnyezetben 6000 az átlag bejövő varisebzés ÉS 1000-1500 az ütéssebzés.
1. Egy 1000-1500-as Varielnyelés, vagy 170-250 Elnyelés, vagy ... még nem jelenti a varilenullázódást, ütéseliminálást messze sem.
2. A környezettől függ, hogy mit érdemes használni. Egy IQ erős kari tömény öngólt követ el, ha pl. ebben a szintkörnyezetben Varielnyelést erőltet, mert sokkal kevesebbet nyer vele (ellenfelei sűrűn elcsakolnak - akár 1et sebeznek, "pocsékba" mehet a varielnyelés java része), mintha más oldalról erősít. No egy ilyen kari ellen viszont PLÁNE jól jön egy 1 ütésnyi erejű varielnyelés plusz. Tehát messze sem a cél a varisebzés nullázása SENKINEK. Sokkal inkább a TAKTIKAI lehetőség, ami benne van.
Pontszám: 7.28
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
490. hozzászólás - 2014.01.27. 12:41:14 (Válasz LanMaffia #488 hozzászólására.)
Erről szavaztunk találkozón, hogy mi legyen

Bár akkor mi ezen képességeket a "fun" kategóriába soroltuk valszeg és a "komoly" képességekben durva tápra...
Pontszám: 6.32
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
491. hozzászólás - 2014.01.27. 12:45:38 (Válasz McMad #489 hozzászólására.)
Semmiféle taktikai lehetőség nincs benne!
Vagy nagyobb az IQ-m 40-el és a szerencsém 20-al és akkor nem kell költenem vastag bőrre, sebgyógyra, krit varira, rezisztanciára, vagy megszívtam.

Bejön egy drasztikus spell sebzés drasztikus mellékhatásokkal és onnan esély nincs rá, hogy megfordítsd a csatát. Ennek oka, hogy jelenleg nem lehet a közelharci találatokat érdemben kivédeni hála az IQ+Támadás ékszereknek/fókuszoknak, melyek nincsenek kiballanceolva védelem oldalon... (Aki IQ-ra öltözik, annak támadása is lesz...)

De ennek a témának nem sok köze van az evolúcióhoz
A hozzászólást Birka módosította 2014.01.27. 12:48:55-kor
Pontszám: 5.88
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
492. hozzászólás - 2014.01.27. 12:52:03 (Válasz Birka #491 hozzászólására.)
So-so egyetértek.
Annyiban viszont van köze hozzá, hogy felhasználható akár erre is (egyensúlyba hozás pl. plusz Védekezés bónusszal)...
/Kieg.: Vagy nincs benne annyi lehetőség? Per pillanat tényleg nem látni benne... :S/
A hozzászólást McMad módosította 2014.01.27. 12:56:43-kor
Pontszám: 7.28
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
493. hozzászólás - 2014.01.27. 14:01:14
Ami még elkészült:
- 10 hűségszilánkért kérhető 2 csatlóseledel is
- szerencsekerék 60. szinttől gyakori kincs lehet már csatlóseledel (ill. ezután kapott templomban is lehet jutalom)
- a Feladatok végső jutalmában 60. szinttől van 5 csatlóseledel
- A napi ajánlatokba bekerült 10 csatlóseledel ill. 10 csatlóskristály 10 őskő / 33 platina áron

Lesz egy mini-eseményünk is: Az elkövetkezendő 2 hétben, ha valaki térkapus ellenfelet öl, és abból nem esik más tárgy, akkor van 50% esély, hogy talál egy csatlóseledelt vagy csatlóskristályt (a teszt szerveren ez már működik).

Mivel hibajelzéseket már nem kaptunk, a holnapi napon beélesítjük a csatlósok fejlesztést.
Pontszám: 9.33
fórumozóRedboybeachFérfi
Végzetúr tehetség
111 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
494. hozzászólás - 2014.01.27. 14:43:28
egy kérdést nem értek még tisztán, vagy nem figyeltem oda

ha több csatlósom van egyszerre akkor összeadódik a tulajdonságuk, vagy csak egyszerre egy lehet?
Pontszám: 5.04
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
495. hozzászólás - 2014.01.27. 14:48:29 (Válasz Redboybeach #494 hozzászólására.)
Tulajdonság bónuszaik összeadódnak. de a spec képességek közül csak annak a hatását élvezheted, amelyik aktívnak van kijelölve.
Pontszám: 7.54
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
496. hozzászólás - 2014.01.27. 17:38:45 (Válasz Miklós #482 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2014.01.27. 10:54:03
Azt sajnos nem tudom megigérni, hogy minden egyes új effekt +3.000 varázslatelnyelést fog adni, mert akkor gyorsan átesünk a ló túloldalára. Nyilván kellemetlen, hogy a varázslatok sokat sebeznek, de a játék erről szól, nem lehet a varázslatsebzést teljesen kinullázni, pláne nem egyetlen tárggyal vagy csatlóssal... Ha úgy érzed, hogy nem érdemes viselni egy "tárgyat", ami slot nélkül ad +1000 varázslatelnyelést, akkor használod majd a másikat.


Miklós, amikor azt mondom, hogy gyenge a varázslatelnyelés, akkor azt a TÖ bónuszhoz mérem. Ha van két csatlósom, és el akarom dönteni, hogy melyiket fejlesszem, akkor a +4 varázslatelnyelés szintenként semmilyen hatással nem lesz a döntésemre. Egyszerűen azt fogom nézni, hogy melyik csatlóst gyorsabb fejleszteni, függetlenül attól, hogy milyen egyéb képessége van. Egyszerűen TÖ optimalizálássá válik a csatlós nevelés.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.26
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
911 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
497. hozzászólás - 2014.01.27. 18:29:13
Gondolt már valaki rá, hogy el kellene kezdeni a Wiki-n ezt az evolúciós fejlesztést dokumentálni (hú de hivatalos), ha már holnap élesben megy
Az állattartáshoz kezdtem el írni...
Gwindor - V1 - Azúr Légió
Pontszám: 8.62
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
498. hozzászólás - 2014.01.27. 19:24:05 (Válasz Gwindor #497 hozzászólására.)
Állatok evolúciója oldal létrehozva, ha van időtök lehet szerkeszteni...
Pontszám: 6.32
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
499. hozzászólás - 2014.01.27. 22:21:33 (Válasz Miklós #487 hozzászólására.)
Miklós hidd el, nekem nagyon tetszik ez a megoldás, h több helyről kelljen összeszedned egy normáálisnak mondható varázslatelnyelést (mágiaelnyelő, állatok, tárgyak, Af-ek, stb.). De a többieknek is igazat adok: egy picit azért még lehetne növelni rajta.
Nem gondolok drasztikus növekedésre, de most önmagam példáját írom le: 118as szintű vagyok 1140 var. elnyeléssel (megfelelő öltözékben persze) és átlagban egy velem azonos erősségű végzetúrtól 4-6000 varázslatsebzést kapok (ami azt jelenti ugyebár, hogy a varázslat eredetileg 5-7000et ütött volna, csak elnyelődött kb 1000 sebzés).
Személy szerint nem ez zavar, mivel az esetek többségében a harci körökben visszahozom a lemaradást (közelharci a karakterem a kezdetektől) hanem az, hogy gyakorlatilag dísznek van a var. elnyelés. Ha az ellenfél sebzése kicsi, az nélküle is kicsi marad, ha pedig nagy, akk szinte semmit sem ér az elnyelés, mert anélkül is nagy marad.
Irtad, hogy nem akarjátok túltápolni az elnyelést, mert nem az a cél, hogy kinullázátok a varázslatot? Egy szerintem nagyon egyszerű és kézenfekvő, mégsem túl bonyolult megoldást javasolnék: picit növelni a var. elnyelést, vagy berakni új lehetőségeket/relikviákat a növelésére, cserébe legyen meghatározva egy érték, ami alá nem csökkentheti a sebzést (mittomén, most hasamra csapok, legyen mondjuk az ellenfél IQ-ja*5).
Pl.: az ellenfél varázslata 5000et ütne, nekem van 4000elnyelésem (pfff, de jó is lenne...) de az ő IQ-ja 400, szóval hiába a 4000es elnyelés, 2000sebzés alá nem fog csökkeni a sebzés (adott szinten ez átlagban 2 közelharci ütésnek felel meg).
Csak hogy tisztázzuk, nem azt mondom, h az IQ*5 érték mindig betalál. NEM! Ez az ötletem csak és kizárólat a var. elnyelésre vonatkozik.

Na, megfogalmaztam végre, lehet hurrogni rá...
Pontszám: 7.64
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
500. hozzászólás - 2014.01.27. 23:10:58
Az a baj Miklóssal, hogy nagyon rossz szemszögből közelíti meg a varázslatelnyelés kérdését, és miután felmerült annak a lehetősége hogy na adja Isten, egyszer valakinek a varázslata totálisan elnyelődik, nem lát tovább, és kvázi ezzel lezárta a kérdést.
Ha már ezer ember rágja a fülét ez miatt hosszú ideje, akkor nem ártana újragondolni a kérdést. Kaptunk ugyan varázslatelnyelés AF-et, ami igazából ebben a formájában semmit sem ér, de alapnak jó.
Első körben a jelenlegi kettőről kéne 5re növelni a maximumát, az már érne valamit, majd később lehetne gondolkozni a második lépésen, 8ig vagy 10ig.
Nem a top playerek élnének a lehetőséggel, hanem a jelenlegi "elnyomott" játékosok. Ugyanis a mágia fejlesztése LE-be kerül, akárcsak a többi tulajdonság. Hagy legyen már 25ezres varázslatelnyelése annak aki áldoz rá, és ne legyen az miatt sírás hogy ezzel micsoda buffot kapot, mert ugyanaz idő alatt az őt támadó játékos ugyanúgy fejleszti a karakterét, csak ő a támadást/erőt tolja abból a pénzből, amiből a varázslatelnyeléstől valamit is váró játékos a mágiát. Mert amíg ő azt húzza, addig másra nem tud költeni, és menthetetlenül lemarad a többi tulajdonságában. Nem buffot kap, hanem lehetőséget.
Nem ingyen kérte senki a varázslatelnyelést, de lehessen normális eredményeket elérni vele.
A világ legnagyobb szentségtörésének van beállítva ha valakinek a varázslatsebzése elnyelődne, de az teljesen normális hogy egy varázslatból kiütnek egy játékost, vagy jobb napján kettőből.
A top playerek nem valószínű hogy vacakolnának ezzel, mert mindig van az 1. játékos után egy 2., aki esetleg kihasználná hogy a konkurencia a mágia húzásával szöszmötöl, amivel eddig nem törődött.
Ott van még a harcos/mágus kérdés, hogy a mágusok se sírjanak, be lehet rakni egy elnyelés AF-et, szintén 5ig skálázva, és a másik mostoha tulajdonsághoz, az egészséghez kötve, a varázslatelnyelés AFhez képest arányosan kisebb szorzóval.
Ami a vadász/zsákmány kérdést illeti, a top playerektől semmi nem menti meg az átlag játékost, aki meg a vele egyerősek közül egy defenzív taktikára váltana, az menthetetlenül lemarad a sebzésben, ha a másik fél következetesen arra koncentrál, így ezzel senkit nem érne jelentős hátrány, maximum azokat akik össze-vissza költik a LE-t gondolkodás nélkül.
Taktikai elemnek egyik sem lenne rossz, kapnánk két "új" lehetőséget, a kivitelezése meg a nevetségesen egyszerű kategória, csak a szándék kell hozzá.
Pontszám: 8.33
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője