Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Új fejlesztés: állatok evolúciója
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
221. hozzászólás - 2013.12.03. 20:21:23 (Válasz Little Richie #216 hozzászólására.)
Idézet: Little Richie - 2013.12.03. 15:08:03
Eleve ott kezdődik a dolog a vf-eh vitánál, hogy 60. szint alatt nincs értelme az eh-nak. Tehát amilyen gyorsan tudod kihúzod a vf-et az eventek meg a térkapu miatt (nálam ez 15-17. szint volt), aztán cirka 40 szintet muszáj vagy vf-fel lenyomni. Így aztán sosem érsz fel a nagyok közé, akiknek sosem lesz több portyacélpontjuk.

Ha új karaktert indítanék, és fel akarnék zárkózni szintben a többiekhez, akkor egy percre sem fejlesztenék VF-et. Próbálnék minél gyorsabban szintet lépni, és úgy pörgetném az ismételhető küldiket, ahogy csak kifér a csövön.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.51
népszerűLittle RichieFérfi
Végzetúr mester
281 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
222. hozzászólás - 2013.12.03. 20:43:48 (Válasz Ariel #221 hozzászólására.)
Amint elérek az ismételhető küldetésekhez, azonnal váltani fogok. De az optimális esetben is 49. szint, addig is el kell jutni valahogy. Mondjuk a térkapu fix 200 le / tp körüli aránya (lé szívás nélkül) még ezen is elgondolkoztat. Főleg mondjuk v1en, ahol alig 180 szint van a karaktereink között.

Összegezve a vf kötelező mindenkinek, aki élvezni is akarja a játékot, de pl a v5 talán legjobb része, hogy senkinek nincs vf-je.

Miklósék helyében eltörölném minden világról, akinek volt átváltozna eh-ra és kész.
Dutch - V1
Gerrard Capashen - V5
Pontszám: 5.99
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
223. hozzászólás - 2013.12.04. 07:03:14 (Válasz Little Richie #222 hozzászólására.)
Lenne is abbahagyás rendesen.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 8.10
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
224. hozzászólás - 2013.12.04. 08:08:11 (Válasz Alendaar #223 hozzászólására.)
Így is van...
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 7.18
kedvelt tagAmonhotepFérfi
Végzetúr tanonc
33 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
225. hozzászólás - 2013.12.04. 08:25:03
Jaja
A hozzászólást Amonhotep módosította 2013.12.04. 08:29:55-kor
Pontszám: 7.30
kedvencPicifriciFérfi
Végzetúr tanonc
42 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
226. hozzászólás - 2013.12.05. 11:05:43
Ezt az egész fejtegetést úgy értelmezem, hogy aki VF-es azt meg kell büntetni, mert nem rohan előre mint az EH-sok. Ha már lett ilyen lehetőség, hogy eldönthető valaki lassabban vagy gyorsabban akar haladni, csak azért hogy legyen célpontjuk az EH-soknak nem szabadna megbüntetni azt aki VF-es karaktert fejlesztett. A tápolásról meg annyit, hogy tudtommal a fejlesztések zöme, mind szakértelemben mind AF pontban az EH-soknak kedvez - szóval nekik van táp. Hozzáteszem VF-es karakterem van, és alapvetően nem ezen vitára lett a topic nyitva hanem az állatok evolúciójára.
Pontszám: 8
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
227. hozzászólás - 2013.12.05. 11:16:44 (Válasz Picifrici #226 hozzászólására.)
Nemrég írtam róla, hogy mi Miklós véleménye a VF-ről, és a vele kapcsolatos fejlesztésekről a találkozós fórum alapján...

De egy mondatban: A VF kivezetésre kerül, és semmilyen fejlesztésre ne számítsunk a VF-el kapcsolatban!
Pontszám: 5.53
kedvencPicifriciFérfi
Végzetúr tanonc
42 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
228. hozzászólás - 2013.12.05. 11:41:15
Egyértelmű, hogy a vezetőségnek az a fontos, hogy mindenki száguldozzék feljebb, hiszen magasabb szinten - hogy ne csak zsákmány legyen valaki - az ősköves vonzata is magasabb, ami magasabb bevétel. A pénzéhes világ mindenhova betoppan, rombolva a játék élvezetét. És ez ellen nem tehetünk sok mindent, addig míg magunk is nem jussolunk belőle.
Pontszám: 7.57
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
229. hozzászólás - 2013.12.05. 12:19:29 (Válasz Picifrici #226 hozzászólására.)
Idézet: Picifrici - 2013.12.05. 11:05:43
nem szabadna megbüntetni azt aki VF-es karaktert fejlesztett


Buntetesrol azert nincs szo, csupan a VF-nek vannak hatranyai is. Ezek szama idovel novekszik, mivel az uj fejlesztesek kozul sok nem mukodik jol egyutt VF-fel. Az, hogy meg mindig sokan valasztjak a VF-et azt jelenti, hogy meg mindig taposabb a VF, mint az EH egy csomo embernek.

Megjegyzem, ha EH-val jobb LE/TP-t fogsz tudni elerni mint VF-fel, az szerintem nem fogja rombolni a jatekelmenyedet. Es az osko koltseget a szintlepesekkel teljesen jol kordaban lehet ugy tartani, hogy ritkabban cserelsz felszerelest.

Hovatovabb magas szint a top lassitas nelkul is ritkulnak a szintlepesek a megnovekedett TP igeny miatt.
Pontszám: 7.30
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
230. hozzászólás - 2013.12.05. 13:16:36 (Válasz Kocos #229 hozzászólására.)
Noakkó offoljunk tovább kicsit más szemüveggel:
Milyen gyors a legerősebb EH opt? (Mélyen lefelé ütve minimál TP-ért küldipörgés 0 vadászattal)
Alig gyorsabb a POK taktikánál, de mindenképp lassabb a VF szuperoptnál (0 portya, TK és állattenyésztésre épülő küldipörgetés - van vadászat állatokért).
Erről nézve az EH kényszerelterjesztés semmiképp nem játékgyorsító hatású (senki sem fog felpörögni EH-n, aki relatíve is erős szeretne lenni).
A VF hibás lépés volt, mert mezőnyszéthúzó hatású?
Ez kb. olyan kijelentés, mintha azt mondanánk, hogy a CsP és PP max léte hiba - mezőnyszéthúzó hatású (elvesző TP lehetőség). :S
Lassú és gyors fejlődés között választ, aki VF és EH között dönt? Tényleg?
Szerintem meg a játékstílus a döntő tényező.
Spec én azért VF-ezek, mert kevésbé optolatlan vele a legtöbb Event, kisebb a környezetterhelésem (sok a támadás "érzékeny" játékos).
A lassú játék mellett nem az a döntő érv (TOPSZINT ALATT), hogy az EH nem éri meg, hanem a LE/TP.
Ha már a lassú játék eliminálása a téma, akkor mi a helyzet a lassú játékot preferáló TÖBBI tényezővel?
Lélekkút kisütés, napi bónusz, Kihívásozás, Templom, Épületfüggő bónuszok (lassan fejlődve "elerősödik" az épülettámogatottság), stb.-stb.
Ezek is tervezési hibák ha a VF is az.
A LE/TP-re visszatérve: Mekkora tervezési hiba a Szinguláris?
Induló világon (pl. V4) hasznos... Normál világokon az első legTPoptoltabb 10-15 karinak és passz. Mindenki másnak akkora öngól, mint annak a rendje. LE/TP gyalázó és AFp romboló (vadászTP-Kastély háttérbe szorulás a PortyaTP-hez képest - csökkenő szintenkénti AFp bevétel). /Megjegyezném, hogy volt már ötletelés a hasznosabbá tételére. Új ötlet: növelhetné a felfelé ütés LEbevételét nyertes portya esetén./
Komolyan az a véleményem, hogy a közEH (ha meg is valósul valaha, mert "kikényszerítődik" a fejlesztésekkel) SEMMIT nem oldana meg.
Pláne nem a topszint célponthiányt /ami lassan nem csak topszint probléma - az aktív játékosállomány az ütőtávokban mindenhol csökken - az erre épülő PvP eventekben és a Bajnoki eredménytáblán tökéletesen megfigyelhető/.

ON:
A harcba hívott csatlósok szakijai megmaradnak vajon (számít-e a kritikusuk, intelligenciájuk, stb.), vagy a csatlós "vakfolt" a csatában?
Tartok tőle egyébként, hogy ollónyílás erősítő tényező lesz ez a dolog erőst: Csatlósgyártással nagyüzemben foglalkozók erőteljesen el fognak húzni összTÖ tekintetében (tempkristályért is vehető -> rakat 50-es csatlós többet hoz a konyhára, mint a 100as, 150es csatlósok egyre lassuló ütemű erősítgetése).
Kieg.: Legalábbis szerintem ez a tendencia várható... :S
A hozzászólást McMad módosította 2013.12.05. 15:11:17-kor
Pontszám: 9.09
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
231. hozzászólás - 2013.12.05. 16:51:59 (Válasz McMad #230 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.12.05. 13:16:36
A lassú játék mellett nem az a döntő érv (TOPSZINT ALATT), hogy az EH nem éri meg, hanem a LE/TP.


Forditok: nem eri meg = nem eleg magas a LE/TP. Ennek fuggvenyeben azt latom, hogy az egesz hozzaszolasodban gyakorlatilag ugyanazt mondtad el, mint en, csak nagyon reszletesen kifejtve.
Pontszám: 7.10
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
232. hozzászólás - 2013.12.05. 17:51:43 (Válasz McMad #230 hozzászólására.)
Egy fenti EH-st általában rohadtul nem érdekel a TP, mert a top lassítása bőven kompenzálja.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.15
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
233. hozzászólás - 2013.12.05. 21:04:25 (Válasz Kocos #231 hozzászólására.)
So-so. Arra céloztam, hogy nincs EH/VF optprobléma idelent (szerintem). LE/TP okok vannak a lassú játékra.
A topszint alatti lassú játékba bőőőőven belefér mind az EH, mind a VF eddigi tapasztalataim szerint.
Az EH szuperopt még mindig a legjobb LE/TP-t tudja "idelent". 60. szinttől TUTTTI... Marhaunalmas optolással. (Előtte a térkifordítózás remek és tápos móka volt). :S
SZERENCSÉRE az utóbbi idők EH vadászat erősítése miatt már nem vérlázítóan optolatlan egy EH opternek egy kis Eventpörgés (nem rokkan bele egy kis vadászatba a relatív ereje) úgy, ahogy egy ésszel portyázó VFesnek sem a portya.
Pontszám: 7.29
közkedveltSunyistaFérfi
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
234. hozzászólás - 2013.12.06. 11:33:20
Hamár OFF:
Szerintem egyiket sem kellene törölni, másikra kényszeríteni az amúgyis fogyó játékosállományt, akik így fontos taktikai lehetőségtől esnének el. Ha már hajtani akarjuk őket felfelé, akkor mindkettő stratégiánál az átellenes taktikai elemet is erősíteni kéne, lásd EH vadászat erősítése, mondjuk egy VF portyára 'kvázi EH' bevezetése, hogy ne kihívásra menjen el a pp, hanem nyeljen be érte TP-t a karakter, azaz fejlődjön. Uff, OFF VÉGE!
A tehén nem más, mint egy olyan gép, ami ihatóvá teszi a füvet.
Pontszám: 9.88
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
235. hozzászólás - 2013.12.10. 00:04:03
Jól eltért a topic az eredeti témától...

Mindenesetre mikorra várható ez a fejlesztés? Az én tetszésemet megnyerte, van is már nagyszintű, felemelkedésre váró állatom.
Pontszám: 7.31
kedvencAsfalothFérfi
Végzetúr tanonc
47 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
236. hozzászólás - 2013.12.12. 11:04:09
Ha már az állatok reformjáról van szó, lehetne kicsit felpofozni az Ultra-implantokat is.
Elviekben ennek kellene lenni az elérhető "legjobb" állatfelszerelésnek. A bónuszai még rendben is lennének, csupán a +12 TP-t keveslem, mert ha vki arra megy, h az állatai inkább jobban fejlődjenek, mint a 20% le, akkor már középszinten jobb felszereléseket lehet adni az állatoknak, nagy szinten meg főleg.
Az a javaslatom lenne ezzel kapcsolatban, h bónusz TP fejlődhetne a karakterrel párhuzamosan, minden 10. szint adna az Ultra-implantnak +1 TP-t (tehát 12 a minimum, 130-tól lenne +13, 200-tól +20, stb.)
Lehetne ezt hozzákötni őskőhöz, vagy az új relikviákhoz is, nekem mind1, csak érje meg felrakni az állatokra.
Ööö....asszem....v3
Pontszám: 8.85
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
237. hozzászólás - 2013.12.12. 13:26:58 (Válasz Asfaloth #236 hozzászólására.)
Idézet: Asfaloth - 2013.12.12. 11:04:09
...A bónuszai még rendben is lennének...

A többi bónusz is használhatatlan taktika/szint/lehetőségek függvényében.
Adott esetben akár szimpla pechpontzabáló antinyereményként funkcionál.
/Kieg.: Szubjektív oldal: Nemrég voltam olyan "szerencsés", hogy beesett a 2. Impim. 13TP-s állatcuccnál lecserélem mind, mert VF-re még a LEszívása sem táp már nekem - TK max rég elérve, tollaskígyóm nincs és nem is érdekel, állatmorál és ÉP gondom nincs. Erősen zavar viszont az a tény, hogy Implant eltávolítót leszek kénytelen venni majdan vagy bevállalni az irgalmatlan pechpontmínuszt... :S/
A hozzászólást McMad módosította 2013.12.12. 13:29:48-kor
Pontszám: 7.29
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3616 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
238. hozzászólás - 2013.12.12. 13:39:12
Az sosem volt cél, hogy az ultra-implant legyen a játékban a legerősebb állatfelszerelés. Már akár 50.szinten megszerezhető, nem sok értelme lenne, ha attól kezdve nem lehetne jobban szerezni. Mondjuk inkább, hogy univerzális és nagyon tápos, de magas szinten azért van olyan, ami bizonyos szempontból jobb nála.

Az evolúció fejlesztését hamarosan elkezdjük. A december elég húzós szokott lenni, szóval nem feltétlenül ígérem, hogy idén még beüzemeljük, de igyekszünk
Pontszám: 8.43
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
239. hozzászólás - 2013.12.12. 15:57:58 (Válasz Asfaloth #236 hozzászólására.)
Én jobban örülnék, olyan fejlesztésnek, mint ami nagy kín keservvel jött az epikus kincsesládára...csak ultra implanttal...legyen visszaváltható. Nagyon örülök, hogy 141. szinten kiesett, csak 70. szint óta vágytam rá. Vagy olyan relikvia, ami gátolja, hogy essen implant.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 6.23
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
240. hozzászólás - 2013.12.12. 16:20:01 (Válasz Viszok009 #239 hozzászólására.)
Nekem ugyan ez az érzésem volt a reflex könyvével kapcsolatban tegnapelőtt Nekem teljesen használhatatlan, és valami 330 pechpont. Miért nem lehet átváltani tudás könyvére?

Viszont a 4 ultra implantomnak nagyon örülök EH-sként 103. szinten Lehet, hogy 185-190. szinten majd vehetnék erősebbet, de azt a szintet talán meg se élem...
Pontszám: 5.66
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!