Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Új fejlesztés: állatok evolúciója
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
911 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
81. hozzászólás - 2013.11.22. 17:38:46 (Válasz Alendaar #80 hozzászólására.)
Ezen már én is gondolkoztam
Támogatom
Gwindor - V1 - Azúr Légió
Pontszám: 7.55
népszerűNightCrawlerFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
82. hozzászólás - 2013.11.22. 18:17:01 (Válasz Alendaar #80 hozzászólására.)
Ehhez én is csatlakoznék.
Lehessen több familiáris.
Vagy lessen 5 állatod.
V3-IL-NC

Pontszám: 6.67
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
83. hozzászólás - 2013.11.22. 18:25:36 (Válasz NightCrawler #82 hozzászólására.)
Lehet akár tizen akármennyi.

Vegyél Uralkodó pálcáját...és harcba vihetsz ötöt is.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.37
kedvelt tagF3rcsuFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
84. hozzászólás - 2013.11.22. 19:27:45
Nem tudom valakinek eszébe jutott e hogy mi lesz az autó sajtolással ?
gondolom mindenki pörgetné tovább a 20 szintes sajtolós küldit is
de akkor viszont csak 1 hely marad az álatok oldalon ....
akkor most hogy lesz ez a felzabáltatás vagy mi a csök?

a vezetőkészségen növelni kéne szerintem!
Pontszám: 6.75
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
85. hozzászólás - 2013.11.22. 20:50:31
Én még mindig nem értem ezt pontosan
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.45
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
86. hozzászólás - 2013.11.22. 20:59:51 (Válasz LanMaffia #85 hozzászólására.)
Fétis:

Bálvány, mindenek fölött álló tárgy; a test valamely részével érintkező tárgy okozta kóros nemi vágy.


Bár szerintem Miklós beújított és az utóbbira Értette...
A hozzászólást Viszok009 módosította 2013.11.22. 21:19:03-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 6.53
népszerűRevosFérfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
87. hozzászólás - 2013.11.22. 22:56:03
Esetleg amikor egy csatlóssal megetetek egy beidomított állatot, akkor is lesz lehetőség esszencia találására?
Pontszám: 7.50
kedvelt tagF3rcsuFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
88. hozzászólás - 2013.11.22. 23:09:31 (Válasz Revos #87 hozzászólására.)
jogos kérdés
Pontszám: 5.67
népszerűLittle RichieFérfi
Végzetúr mester
281 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
89. hozzászólás - 2013.11.22. 23:25:25
Én se értem teljesen a dolgot, de a pundig próbája úgy is az evés lesz. Mindenesetre az nagyon zavar, hogy még az állat szakértelmeket se szoktam meg rendesen, ezerrel próbálom pörgetni az esszenciákat, nevelek küldetéshez, harchoz és akkor most még neveljek csatlósnak meg csatlós kajának is. Mindezt szintenként 8-10 állatból, az inspirátor miatt.

Szóval túl sok az állattal kapcsolatos teendő egy viszonyleg új karinak, az inspirátor tovább gyengül, a karám kicsi meg egyébként is akad szerintem olyan terület a játékban, amire érdemesebb lenne időt és energiát pazarolni. Most kifejezetten örülnék, ha olyan 100. szint lenne a minimum, ahol először csatlóssá lehetne tenni egy állatot.
Dutch - V1
Gerrard Capashen - V5
Pontszám: 5.82
népszerűNagy02Férfi
Végzetúr tehetség
143 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
90. hozzászólás - 2013.11.23. 11:29:13
Véleményem szerint ez egy újabb rejtett nerf az egyéb játékstílus, pl. pókok ellen.
Ultimét táp, hogy egy állatodat beépíted a karakterbe és kapsz cirka 150 tulajdonságpontot, amit tovább növelhetsz etetéssel, ami ugye a vadászat függvénye.
Lényegében a vadászatot bónuszoltatja (új szót alkottam, ejjha!) tovább.
Sok az ellenkezés, mert már bevált taktikákat, vagy játékmenetet befolyásol, de lényegében akkora tápot ad majd, hogy "mindenkinek" megérje, hisz csak annyit kell tenni - ha jól vettem ki -, hogy ha kevés a 150 tulbónusz, legyen 250-300.
Így az eventeken való részvétel is "kötelező" lesz (aki kimarad := lemarad), meg a feletetés is (vadászat), tehát több szintlépés, "pörgősebb" játék, sablon karakterek. Ja és remélhetőleg több őskőbevétel.

Holott én, meg szerintem egy páran a jelenlegi hibák rendbeszedésének, a játék színesítésének (vallással, vagy egyéb táp nélküli dolgokkal) is örülnénk.
Pontszám: 6.01
kedvencKuzma.f.tFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
91. hozzászólás - 2013.11.23. 12:46:27 (Válasz Nagy02 #90 hozzászólására.)
Kicsit off, de leírom:

Nos, igen. Mi lenne, ha például a szövetségi háborúk rendszerét szednék rendbe, nem új dolgokkal bonyolítanák a játékmenetet?

Régen játszottam HKK-val is, de a folyamatosan nyakamba öntött "fejlesztések" (azaz új lapok), amiket sajnos muszáj volt beszerezni és gyakran tönkre is vágták az addig összegyűjtötteteket, elvették tőle e kedvemet.
Úgy látom, itt is errefelé tartunk.
v5 - Harlequin
v6 - Hitmebabyonemoretime
Pontszám: 7.25
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
92. hozzászólás - 2013.11.23. 12:48:40 (Válasz Nagy02 #90 hozzászólására.)
Azt mondd meg nekem, hogy jön az egész elméletedbe a vadászat. El kell fogni lényeket, majd felhúzni, majd "beolvasztani". Azaz már nem 20. szinten fogod sajtolni esszenciáért, hanem ki tudja hanyadik szinten beolvasztani, ha megéri. Nemhogy növelné a karakter vadász igényét, hanem még csökkenti is, mivel nem 20 szintenként kell új állatot befogni, hanem minimum 50 szintenként. Azzal meg fölösleges érvelned, ha egyáltalán nem vadásztál eddig, mivel az nyíltan nem támogatandó játékstílus Miklós részéről. (Megjegyzem ebben az esetben ez evolúció nem is nagyon érinthet téged, mivel 5 év alatt jó ha 60-70. szintre ha elértél, aki meg "evolvál" elrohan melletted szintben mint állat...)

Amennyiben egy évben 10 blökid lehet és darabja ad +10-et minden tulajdonságodra, úgy a csatlósóok adta + tulajdonság jó ha eléri a tulajdonságod 10%-át, amiért cserébe rengeteget kell tenned (eventezni, lassítani a küldizést az állat helyeken stbstb...). Ha kijön a végső doksi, akkor majd kiszámolhatjuk a dolgot, de a te félelmeidet egyáltalán nem látom beigazoltnak. A Büyük indokok sokkal aggasztóbbak, mely szerint több odafigyelés így több idő és potenciálisan több őskő a mostani játékmenetkez képest, ha evolválni akarod az állataidat...
Pontszám: 5.44
népszerűNagy02Férfi
Végzetúr tehetség
143 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
93. hozzászólás - 2013.11.23. 13:42:03 (Válasz Birka #92 hozzászólására.)
Birka kedves, a vadászat igazi igénye nem a csatlós teremtésében jelentkezik, hanem a fejlesztésében, ami a csatlós etetését jelenti. A vadász karaktereknek ez max átállást jelent egy optimálisabb karakterfejlesztésre, ami ugyanúgy a csp-k maximális, vadászatra történő elhasználását jelenti, azonban nem csak ez az egy játékstílus létezik. A mindenki csinálja ugyanazt mert megéri stílus lényegében egy tamagocsi-játékra degradálná a végzeturat, ami a játékban rejlő lehetőségekhez képest szvsz szánalmas.

Hozzáteszem - ha már a személyeskedés síkjára taszítottad a vitát -, nincs pók karakterem, de jelenleg vadászós sem, illetve bennem nincs meg az a rád jellemző vakbuzgó hit vagy plusz információ, hogy a játék várható fejlesztési irányáról minden körülmények között a legjobbat reméljem, vagy bízzak abban, ha elsőre nem sikerül egy fejlesztés, akkor majd jobb irányba terelik. Lehet hitetlen vagyok, de nem tapasztalatlan játékos!

Az egy évben tíz blöki, ami egyenként 10-et ad minden tulajdonságra - tegyük félre, hogy eddig legalább 15-tel példálóztak - az egy évben 800-at ad pluszban a tö-höz. kérlek ne felejtsd el, hogy a játékosok nagyobb része nem 8000 tö-vel rohangál, amit a 10%-os kijelentésed mellesleg sugall. Vagy elszámoltál valamit, vagy csupán a top szintű játékosokra gondoltál, ami jelen esetben hiba ! Én rendelkezem frissem indult karakterrel és közepes szintűvel is, mindkettőnél alapvetően meghatározná a játékstílusomat - természetesen csupán akkor, ha eredményesen szeretnék játszani - a beharangozott fejlesztés. Ami az eddigi információk alapján egysíkúvá teszi a játékot, mert lényegében az eventeken kívül elég lesz etetnem a csatlósokat, mert egyszerűen ez a táp. Az eventenkénti +120-150 tulajdonság annyira aránytalannak tűnik, hogy ezután lényegében csak eventezni érné meg. Hozzáteszem, hogy találkoztam már eddig is olyan karakterekkel, akik nagyobb aktivitást kizárólag bizonyos eventeken mutatnak és a karakterük értékei alapján azt kell mondanom, hogy eredményes. És lehet, hogy elhúzok mellettük, de kicsit zavaró, hogy az új játékosok minden szinten találkoznak náluk sokkal erősebb és eredményesebb karakterekkel, amit az eddigiekben leírtak valószínűleg csak erősíteni fognak.
Pontszám: 7.81
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
94. hozzászólás - 2013.11.23. 13:59:14 (Válasz Nagy02 #93 hozzászólására.)
Ez az eventenkénti 150 tulajdonság egy fiktív szám. Ráadásul valljuk be, durva is lenne.
Azt nem igazán értem, hogy zavarnak a "szintvisszamaradott" karakterek (csináljanak bármilyen taktikát), akik erősebbek az éppen feljövőknél, de zavar, hogy ez a fejlesztés is a vadászatot támogatja?
Pontszám: 6.77
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
95. hozzászólás - 2013.11.23. 14:00:08 (Válasz Nagy02 #93 hozzászólására.)
1-1 állatot befogni, magas szintre nevelni majd megetetni a csatlóssal; ez még nem igényel hipervadász életmódot. Egyébként is a logikám azt súgja, hogy a megevett állat összes addigi TP-je függvényében fejlődik a csatlós (tehát egy 50. szintű táplálékállat jóval többet fejleszt rajta mint 2 db 25-ös), ami ismét csak azt támasztja alá, hogy nem kell sokat vadászni. Nem mondom hogy az egész érvelésed mellőzendő, de a konkrét számadatokra támaszkodni, mint +10-15-150, akármi, inkább hanyagolnám, mivel jelenleg semmilyen képletet nem lehet tudni. Jelenleg még csak az elvet lehet bírálni vagy dicsérni, és szerintem azzal alapvetően semmi gond nincs. Ha a képletek is nyilvánossá válnak, akkor érdemes visszatérni további elemzésre.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.76
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
96. hozzászólás - 2013.11.23. 15:54:19 (Válasz Offsboy #95 hozzászólására.)
Nem hiszem, hogy nagyobb táp lenne az állatok felzabáltatása, mint a sajtolásuk és a küldiért járó jutalom felvétele. A kieső állatok durván lassítják a küldizést, és a LE veszteség is elég komoly. Ha mégis jobban megérné a csatlósnak adni őket, az akkora táp lenne, ami még nagyobb különbségeket teremtene.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.81
kedvencMarocchiFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
97. hozzászólás - 2013.11.23. 16:15:33 (Válasz Ariel #96 hozzászólására.)
Igazad van Ariel, de miért ne lehetne a kettőt együtt is csinálni? Csak max nem lenne baj. ha több állathely lenne.
V1: Vallud, a druida. (Békeidők Hírmondói)
V2: Makh il Malenaas az élő halott. (Halhatatlan Homokszemek)
V3: Garbash, a nekromanciát űző halálon túli kreatúra. (Sindro Árnyéka)
V6: Tűzfénytáncos, az erdei tündér (Sárkánylovasok)
Pontszám: 7.30
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
98. hozzászólás - 2013.11.23. 16:47:40
Milyen mókás, hogy itt sokan abból indulnak ki, nekik valami alanyi, netán Túró adta joguk van a küldetések pörgetéséhez, és bármi, ami ami egy kicsit is megzavarja a Szent Pörgetés folyamatát, az blaszfémia. Tehát ha jön bármi újítás, akkor a játékvezetésnek kutya kötelessége átbarkácsolni a fél játékot mellé, nehogy már valaki kizökkenjen a jól megszokott ritmusból azzal, hogy elgondolkodik, melyik utat érdemes követnie. Nem, maradjon a jól kitaposott ösvény (hiszen ha nincs naponta letudva 70 küldetés, akkor szar az élet, ugye), és mellé jöjjenek a további tápok:)
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 8.01
kedvencMarocchiFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
99. hozzászólás - 2013.11.23. 17:25:28 (Válasz Crimson #98 hozzászólására.)
A küldetések pörgetését szerintem inkább lehetőségnek, mintsem jognak tekintik a játékosok, amit nem szeretnének elszalasztani.
Valaminek a védése, ami eddig sikert nyújtott, és esetlegesen most veszélybe került? Ez természetes reakció. Nem szükséges így írni a dologról. Szerintem.
V1: Vallud, a druida. (Békeidők Hírmondói)
V2: Makh il Malenaas az élő halott. (Halhatatlan Homokszemek)
V3: Garbash, a nekromanciát űző halálon túli kreatúra. (Sindro Árnyéka)
V6: Tűzfénytáncos, az erdei tündér (Sárkánylovasok)
Pontszám: 8.18
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
100. hozzászólás - 2013.11.23. 17:27:27 (Válasz Marocchi #99 hozzászólására.)
Ennél jobb demonstráció nem is kell ahhoz, amit mondtam:)
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 6.53
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!