Idézet: Ariel - 2011.12.01. 20:58:23 ha mondjuk a szövetséged tagjainak 50 alkalommal el kellene menni vadászni ahhoz, hogy beléphessetek 50x a térkapuba csak azért mert túl erősek vagytok.
Egész jó ötlet, felírtam a fejlesztési listára
Idézet: Ariel - 2011.12.01. 22:52:31 Mégsem tehetjük, mert 50-60 napnál gyorsabban Miklós nem csinál új tárgyakat.
Ez azért csúsztatás. Az esetek TÖBBSÉGÉBEN ez úgy néz ki, hogy írtok, hogy hétfőre kellenének az új tárgyak, és hétfőre ott vannak a tárgyak. Néha van kivétel, de összességében a maximális lehetséges sebességhez képest szerintem nincs több 10-20%-kos csúszásnál, ami elfogadható.
Az entitás vs epikus témáról némi fejtegetés: Az epikusoknak nemcsak egy 35, hanem egy akár 5 fős szövetség számára is legyőzhetőnek kell lenniük. A megengedési határon belül pedig ez jelentheti azt is, hogy az 5 ember leveri 2 óra alatt, vagy hogy 2 ember veri le 10 óra alatt. Ez technikailag is kivitelezhető, egy programhiba miatt, amit későn fedeztünk fel, és ezért bent hagytunk: az epikus specializáció maximuma is növelhető 5-tel, és így 5 percenként lehet az epikust ütni. Az, hogy 5 percenként ütsz egy epikust, vagy klikk-klikk ütöd az entitást, de az rögtön visszagyógyul, már nem sokban különbözik, vagyis fog különbözni attól kezdve, hogy az entitásoknak is lesz fájdalomtűrésük. Ergo én nem tartom nagyságrenddel nagyobb fegyverténynek egy 160. szintű tárgyat dobó epikus legyőzését, mint egy ugyanilyen entitás legyőzését. Ráadásul ha a reward/investment arányt nézzük, a legyőzött epikusok mindegyike dob kincset, az entitásnál viszont csak minden tizenötödik.
Nem állítom persze, hogy az eredeti cél is ez volt. Az eredeti cél az volt, hogy az epikusok nehezek legyenek, még a legtáposabb szövi se haladjon úgy, mint kés a vajban, szükséges legyen az összefogásra, és az entitásokkal jóval hamarabb elakadjanak. Ennek a célnak a megvalósításához azonban kellettek volna olyan dolgok, hogy a specializációt ne lehessen növelni (megtörtént, nincs visszaút), hogy az epikusok olyan brutálisak legyenek, még az AL-nek is iszonyú nehezek legyenek (de akkor másnak meg lehetetlenek lettek volna). De ha már így van, ez sem tragédia. Az entitásokkal nagyon meg kell szenvedni, és ráadásul ott van egy szintlimit is, szóval az sem egy sétagalopp, egyszerűen csak egy alternatíva.
Az egyetlen dolog, amin esetleg változtatni kellene, a leverésnél a CSP vesztés. Ez eredetileg egy kemény büntetés akart lenni, de mint kiderült, van, akit ez egyáltalán nem izgat. Lehet, hogy helyette LE-t kellene veszíteni... Persze ezt is csak egy bizonyos szint fölött, nem visszamenőleg változtatva.
Idézet: Maci - 2011.12.02. 08:19:14 Esetleg nem-e lehetne-e az aukciós házban esszenciára licitálni?
Mi is gondolkodtunk már ezen többször, de nem szeretnénk az esszenciákat elinflálni. A gyűjtésük így sem komplikált, egyszerűen csak időigényes. Legyél türelemmel, ha pár hét alatt össze lehetne szedni az összes megaesszenciát akkor mit csinálnál utána
Idézet: Finarfin - 2011.12.02. 08:38:57 a szövetségi küldetések végrehajtása során a szövetség tagjaira vetített stat. megvalósítása fel sem merült ugye ...?!
Erre mondtuk, hogy igencsak komplikált fejlesztés, a "talán, majd" kategóriába belefér, oda felírom szívesen, köszi az emlékeztetőt.