Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
kedvelt tagCorinaNő
Végzetúr tehetség
136 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
341. hozzászólás - 2011.12.09. 12:00:02
Remek ez a fórumozás semmi másról nem szól már lassan, mint ha valakinek jobban megy mint az átlagnak akkor hogyan lehet a szabályokat úgy megreformálni, lesajnálva a vétlen nagytöbbséget, betartani mindenkinek, nehogy már annak az egy kettőnek jobban menjen.
Szigorítható, nehezíthető bármi, de egyet ne felejtsen el senki. Ez egy JÁTÉK!!! és a játék akkor ér valamit, ha azt művelője élvezi és ahhoz sajnos nélkülözhetetlen a sikerélmény. Nem vagyunk egyformák különböző temperamentummal, ráfordítható idővel eltérő anyagi lehetőségekkel.. mindenkinek siker kell.
Nem értem. A játék arról szól, hogy fejlesztünk egy karaktert - szóljatok rám, ha tévedek - aki fejlődik annak egyre több kell, jobb cuccok nagyobb epikus, entitás .. stb. Szerintem nem szigorításokkal kellene akadályozni a fejlődést, hanem megteremteni a lehetőségét, hogy haladhasson bátran. Tucatszám vannak olyan aukciós relikviák amik szinte soha nem megszerezhetők mértnem tesznek párat oda, ha már oly nehéz új cuccokat kitalálni. Miért kell szintenként egy entitást leütni, ha letud naponta kettőt? Komolyan kérdezem. 80as szinten már allig van ellenfél, kristályhorda még nincs .. portyázni nem tud a szövetségi epikus túl nagy neki .. a vadászat pedig nem egy nagy játékélmény. A térkapu, meg akárhogy is nézzük nudli. Mitől van a sikerélmény? Annyi hogy több a statom mint másnak.. ezért vannak hónapokig kézzel rohangálók, tp osztók.. stb, jutottunk el oda ahova eljutottunk .. Aki élvezi a játékot nem halmoz fel ennyi energiát hülyeségekre, az egymásra mutogatásra, az játszik és támogat, mert a jó közérzet a kikapcsolódás mindent megér.

Ha egy kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye.
Pontszám: 8.97
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
342. hozzászólás - 2011.12.09. 12:12:58 (Válasz Xena #340 hozzászólására.)
Idézet: Xena - 2011.12.09. 11:21:07
Mint ahogy azt már többen is leírták, optimális játékkal mindenki eljut odáig, hogy szintenként csak 1 entitást tud ütni, tehát "végeláthatatlan tápolástól" nem kell félni.

Szintenként egy entitás az szintenként 3 szintnyi entitás emelkedés. 100. szinten 300. szintű entitás, 200. szinten 600. szintű entitás. Jó az optimális előrehaladás miatt ennél kevesebb lesz, de nem sokkal. Ebből következően Miklósnak év végéig le kell gyártania a 305 -ös kincstábláig a cuccokat. A 305-ös epik gyűrű mennyi pluszt fog adni a 150-eshez képest? +70 IQ, +70 támadás? Vajon 40-100 IQ előny tárgyakból fog számítani bajnokin? Úgy emlékszem 1000 fölött már viszonylag sokba kerül +100 IQ. A 600-as entitás 600. szintű varázslatot fog használni? Kétlem. El kellene vinni a játékrendszert 600. szintig, miközben a játékosok csak 200. szinten járnak.
Egy új kincstáblához 2 hétnyi epikus ölés kell. Mondjuk 2 hét alatt lépsz szintet. Entitásból tudsz ugrani 4-5 kincstáblát. Azaz 30 hét alatt 4 kincstábla, 7 hét/kincstábla. Elvileg epikusból 3x gyorsabban lehet kincstáblákat ugrani, mint entitásból. Miért vannak mégis magasabb szinten az entitások, mint a szövetségi epikusok? valamit elszámoltam?
Pontszám: 5.60
kedvelt tagCorinaNő
Végzetúr tehetség
136 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
343. hozzászólás - 2011.12.09. 12:19:41
Azért azt ne feledd, hogy nem mindenki tud 3 szinttel nagyobb entitásokat ütni. Aki meg tud az csak tegye és igen is jogos elvárása, hogy megtehesse. Ha 600 as szintű epikus kell hozzá akkor legyen és legyenek hozzá cuccok is, vagy mondjuk azt, hogy a max szint 100 vagy 150 amíg el lehet jutni egy játékosnak és onnantól tanuljunk szakmát és eventezzünk cuccokért vagy mit tudom én.. egy biztos senki aki törődik a karakterével nem fogja jó néven venni ha tötyörgésre kényszerítik pusztán azért mert nincsen meg a háttér a fejlődéséhez.

Ha egy kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye.
Pontszám: 8.56
kedvelt tagCorinaNő
Végzetúr tehetség
136 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
344. hozzászólás - 2011.12.09. 12:25:43
..arról nem is beszélve, hogy aki a 3 szinttel nagyobb entitást választja az valószínűleg azért teszi, mert azzal, hogy csak szintenként egyet engedhet meg magának, kiszámolva csak így tud eljutni a kinézett kincshez.
Személy szerint én is sokkal szívesebben ütöttem volna ki minden entitást egyesével, de akkor mikor lett volna a Rubin Triászom, a Zafir Csillagom vagy a Krausos láncom és még sorolhatnám.

Ha egy kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye.
Pontszám: 8.20
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
345. hozzászólás - 2011.12.09. 16:35:43 (Válasz Xena #333 hozzászólására.)
Idézet: Xena - 2011.12.09. 09:35:46
Az, hogy az epikus folyamatos regenerálódik, igazán keveset nyom a latban, hiszen egy óra sem kell hogy leverjétek, tehát nem sokat tud gyógyulni.


Valoban nem, de ehhez pont az kell, hogy egy ora alatt leessen. Ahhoz meg az kell, hogy nem pihengetsz napi 7-szer, es manaregensz, mint entitasnal, hanem gyogyitalozol. Amikor en meg ilyen epikusokat pufoltem akkor az volt a menetrend, hogy kb. 5 kor kellett egy epikus leutesehez. Elso ha nagyon jo vagy megy maxEP-bol. Nyilvan nem mindenkinek, mert az epikus fix idopontban kezdodik, es ha akkor epp le vagy verve, hat az elejen is gyogyulnod kell. Mondjuk a masodik utes megy manaregenbol. Utana harom gyogyitalbol ami akkoriban jellemzoen 2 gyogyitalt kivant meg. (osszesen 6-8 gyogyital)
Az a kari amelyik 5 perces utest tolt, az 8-9-szer is utott, szamoljunk 8-cal, az akkor 12-14 gyógyital.

Ezekre a gyogyitalokra nincs szukseg entitas eseten, mert ott bekesen lehet pihengetni (igen meg annak is akit gyakorta elvernek - tapasztalat). Namost amikor en abbahagytam, akkor ezek a gyogyitalok forrásvizek (120) voltak, aminek darabja mondjuk az én 13%-os kedvezményemmel 2964 LE, tehat 1 epikus költsége egy karakterre vetítve 17-41K LE között mozgott.

Ez persze csökkenhetett, ha azóta az epikus sebzése / gyógyital hatásfoka arányszám csökkent (feltételezve, hogy a gyógyital ára azonos ütemben nő a LE bevételekkel), vagy ha 5-nél kevesebb kör is elegendő az epikus eliminálásához.

Végezetül: én lennék a legjobben meglepődve, ha bármi újat mondtam volna neked.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.30
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
346. hozzászólás - 2011.12.09. 16:44:08 (Válasz Xena #333 hozzászólására.)
Engem meg gyíkká változtatott. De már elmúlt.
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.12.09. 17:05:28-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.97
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
347. hozzászólás - 2011.12.09. 16:46:49
Hazafelé tartva, egy ajándék fejlesztés jutott az eszembe. Remegnek az ujjaim az izgatottságtól, miközben gépelek.
Kifejezetten a magasabb szintű karaktereknek szánva.

Egységesen scarát a KH-nak, hogy mindig legyen náluk LE! Na? (Mondjuk kemény hetem volt.)
V3-Shifu
Pontszám: 7.84
közkedveltGamer01Férfi
Végzetúr mester
461 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
348. hozzászólás - 2011.12.09. 16:48:55 (Válasz Pörgönc #347 hozzászólására.)
És szerinted érne valamit?

A KH-t nem lehet a kínzóba berakni .
Pontszám: 9.40
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
349. hozzászólás - 2011.12.09. 16:49:28 (Válasz Pörgönc #347 hozzászólására.)
Idézet: Pörgönc - 2011.12.09. 16:46:49
Hazafelé tartva, egy ajándék fejlesztés jutott az eszembe. Remegnek az ujjaim az izgatottságtól, miközben gépelek.
Kifejezetten a magasabb szintű karaktereknek szánva.

Egységesen scarát a KH-nak, hogy mindig legyen náluk LE! Na? (Mondjuk kemény hetem volt.)


Valoban kemeny heted lehetett. KH-t nem lehet kamrazni.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.22
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
350. hozzászólás - 2011.12.09. 16:49:52 (Válasz Gamer01 #348 hozzászólására.)
A fenébe... Akkor lehessen.
V3-Shifu
Pontszám: 8.06
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
351. hozzászólás - 2011.12.09. 16:54:14 (Válasz Pörgönc #350 hozzászólására.)
Idézet: Pörgönc - 2011.12.09. 16:49:52
A fenébe... Akkor lehessen.


Tetelezzuk fel, hogy lehet, akkor 2 dolog fog tortenni.
1/ Akinek van eleg kamracelpontja csak azutan megy ra a KH-ra, hogy ezt feltoltotte.
2/ Akinek nincs, az 2-3 buktával feltölti a klónját, majd utána kreatívval felduplázva veszi tőle vissza. Minden nap meglesz a kreaff korlát. Kivépve persze annak aki gyönge az elmezőnyben, mert az tényleg szívni fog vele. De a gyönge itt az élmezőnyhöz viszonyítva értendő, tehát minimum a fele azért jól jár. Minél erősebb valaki annál jobban. Nyílik az olló.

Vajon ez volt az ötlettel a terved?
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.97
kedvelt tagXenaNő
Végzetúr tehetség
239 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
352. hozzászólás - 2011.12.09. 16:55:34 (Válasz Morzkod #345 hozzászólására.)
Valóban nem mondtál újat.
Amíg én naponta 6 alkalommal pihenek, hogy max. ép-ről üthessem az entitást, továbbá a mágikus regenerációkat is az entitásra költöm (és szinte mindig csak a sebgyógyítással visszakapott ép-ből küldizhettem), azalatt x légiós tag 1 pihenés és 1 reg kivételével a küldetésezésre fordíthatja a napi elérhető ép-t.
Az entitásra költött lénél sem túloztam. Költöttem annyit, mint amit 1-1 légiós költ az epikusozásra.
Az utolsó tárgy 15 entitásánál kb. 8-900 k értékben gyógyitaloztam (persze nem gondoltam, hogy 1 hónapot fogok vegetálni, csak mert nincs kész a 160-as tábla, a várakozás helyett csak pihenésből és regből ütve egyáltalán nem kellett volna gyógyitalt inni, tanultam az esetből ), hogy haladjak is.
Pontszám: 7.19
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
353. hozzászólás - 2011.12.09. 17:03:29 (Válasz Xena #352 hozzászólására.)
Idézet: Xena - 2011.12.09. 16:55:34
Amíg én naponta 6 alkalommal pihenek, hogy max. ép-ről üthessem az entitást, továbbá a mágikus regenerációkat is az entitásra költöm (és szinte mindig csak a sebgyógyítással visszakapott ép-ből küldizhettem), azalatt x légiós tag 1 pihenés és 1 reg kivételével a küldetésezésre fordíthatja a napi elérhető ép-t.


Mivel a legiosnak az entitas a ket szep szemeert esik le, es nem zebez vissza (gondolom). Fene ezeket a legiosokat, mindenbol megtalaljak a konyebb utat! Es meg nekik all felljebb. A mocskok. Phoj.

Az entitásra költött lénél sem túloztam. Költöttem annyit, mint amit 1-1 légiós költ az epikusozásra.
Az utolsó tárgy 15 entitásánál kb. 8-900 k értékben gyógyitaloztam (persze nem gondoltam, hogy 1 hónapot fogok vegetálni, csak mert nincs kész a 160-as tábla, a várakozás helyett csak pihenésből és regből ütve egyáltalán nem kellett volna gyógyitalt inni, tanultam az esetből ), hogy haladjak is.


Látod attól, aki 1 milla LE-t elkölt gyógyitalra cseppet sem sajnálom a nagyobb tápot. Amit aránytalannak érzek, az az, hogy ezt a jelenlegi entitás rendszerben ingyen is meg lehet tenni. Ahogy te is írod.

Egyébként most, hogy ismerjük a szintedet (128.) és az entitásod szintjét (328.) - amit egyébként megfogadtam magamban, hogy nem fogok kommentálni -, igazán írhatnád azt, hogy a szövid hol tart epikus ütésben.

Kiegészítés a korábban írt epikus költséghez: napi 4 gyógyital árát meg lehet spórolni ősköves piákkal napi 3 őskőért. Tehát az alternatív költség 2-10 gyógyital + 3 őskő.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.22
kedvelt tagXenaNő
Végzetúr tehetség
239 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
354. hozzászólás - 2011.12.09. 17:16:29 (Válasz Morzkod #353 hozzászólására.)
Mivel a legiosnak az entitas a ket szep szemeert esik le, es nem sebez vissza (gondolom). Fene ezeket a legiosokat, mindenbol megtalaljak a konyebb utat! Es meg nekik all felljebb. A mocskok. Phoj.

Egyébként amíg a légiósnak az entitás nem a két szép szeméért esik le, addig én a mi epikusunkat gyógyitalból ütöttem (jó, lehet rászántam néha egy pihenést és/vagy egy reget ).

130-as kincstáblánál tartunk (nézd el nekem: most nem nézem meg, hányadik epikus).
A szintkülönbség adta "hogy is győzhetnél le annyival erősebb szörnyet?" kommentár már csak azért sem lenne korrekt, mert amíg jelen epikus rendszerben a 131.-142. szintű szövetségi társaim nemhogy leverik pár kör alatt a 250-260-as epikusokat, de 10-ből 8-9 alkalommal le is győzik (állatfejlesztés), addig ne legyen már olyan nagy dolog ha valaki időt és gyógyitalt nem sajnálva, hónapokig kockulva kiszedi a 300< entitásból a tárgyat.
A hozzászólást Xena módosította 2011.12.09. 17:51:56-kor
Pontszám: 7.74
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
355. hozzászólás - 2011.12.09. 17:33:30 (Válasz Morzkod #351 hozzászólására.)
Jaj, ne már, péntek délután van... Naná, hogy vicc volt. Annyit öltétek egymást, gondoltam feldobom a hangulatot.
V3-Shifu
Pontszám: 7.10
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
356. hozzászólás - 2011.12.09. 18:47:20 (Válasz Xena #333 hozzászólására.)
Idézet: Xena - 2011.12.09. 09:35:46
"De ahhoz képest, hogy egy azonos szintű epikus legyőzéséhez mennyi erőforrás kell, az entitás tényleg vicc kategória."
Mennyi erőforrás kell?
Ha egy főre jutó költséget számolsz, akkor máris az epikus a vicc kategória.
Az, hogy az epikus folyamatos regenerálódik, igazán keveset nyom a latban, hiszen egy óra sem kell hogy leverjétek, tehát nem sokat tud gyógyulni.


Pont azért tudjuk leverni egy óra alatt, mert gyógyitalokat és mágikus regenerációt használunk hozzá.
Lehet, hogy félreérthető volt a szenvedés az epikussal. Azonos feltételek mellett értettem, tehát 0 erőforrással ütöm az 500-as entitást, és emellett 0 erőforrással üti a szövetség a 330-as epikust.

Persze ha a 250-es epikust hasonlítod össze a 320-as entitással, akkor nem csoda, hogy azt mondod, hogy könnyű az epikust legyőzni.
Azonos szintű ellenfelet véve az epikus leölése 2 gyógyitalt fogyaszt nálam, alacsonyabb szintű tagoknál jóval többet. Az entitás leölése semmibe nem kerül. CSP-ből villámgyorsan végzek vele.

Ha már szenvedés:
kb. 2-3 hónap kockulásra van szükség, mire egy entitásokra időt, gyógyitalt áldozó játékos végez 15 entitással, hogy tárgyhoz jusson (a tegnap bevezetett fájdalomtűrés után még több idő kell). 15 epikus leverése a légiónak fejenként max. 15 óra gépidőt és némi -entitásozásnál mindenképp kevesebb- gyógyitalt igényel.

Szerintem pedig 45 nap kell ahhoz, hogy akár 3 kincstáblát ugorj az entitással erőforrás elhasználása nélkül, míg az epikus erőforrást igényel és minimum 60 nap kell a 3 kincstábla ugráshoz.

Még egyszer: ne a 250-es epikust akard összehasonlítani a 320-as entitással, mert az nem mutat valós képet.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.08
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
357. hozzászólás - 2011.12.09. 19:16:24 (Válasz Xena #354 hozzászólására.)
Idézet: Xena - 2011.12.09. 17:16:29
Mivel a legiosnak az entitas a ket szep szemeert esik le, es nem sebez vissza (gondolom). Fene ezeket a legiosokat, mindenbol megtalaljak a konyebb utat! Es meg nekik all felljebb. A mocskok. Phoj.

Egyébként amíg a légiósnak az entitás nem a két szép szeméért esik le, addig én a mi epikusunkat gyógyitalból ütöttem (jó, lehet rászántam néha egy pihenést és/vagy egy reget ).


Az entitásom aktuális ÉP-je csata előtt: 641756.
Mormolsz, kezedből kirepül egy árnyéktűz. (-680 VP). 16426 sebzést okoztál. Kritikus sebzés!
...máris létrejött egy kozmikus térrendezés. 47747 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -134 Védekezés, -134 Erő, -43 Kábítás, -43 Elnyelés.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.

Entitás ÉP-je csata után: 628550. Tehát csökkent 13206-al. Még 47 klikk és kifekszik, úgy, hogy semmibe sem került.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.66
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
358. hozzászólás - 2011.12.09. 21:12:18 (Válasz Ariel #357 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.12.09. 19:16:24
Az entitásom aktuális ÉP-je csata előtt: 641756.
Mormolsz, kezedből kirepül egy árnyéktűz. (-680 VP). 16426 sebzést okoztál. Kritikus sebzés!
...máris létrejött egy kozmikus térrendezés. 47747 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -134 Védekezés, -134 Erő, -43 Kábítás, -43 Elnyelés.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.

Entitás ÉP-je csata után: 628550. Tehát csökkent 13206-al. Még 47 klikk és kifekszik, úgy, hogy semmibe sem került.

Nekem még sosem sikerült többet visszagyógyulnom entitás csata után, mint amennyit sebződtem. Ez a 47 klikk mennyi időbe kerül?
Pontszám: 7.27
kedvelt tagXenaNő
Végzetúr tehetség
239 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
359. hozzászólás - 2011.12.09. 21:33:13 (Válasz Ariel #357 hozzászólására.)
Mindig max. ép-ről ütöttem az entitást, tehát nem 15 százalékról támadva végzett vele az aurám.
Harcosként többnyire nem jön be a varázslatom és a 328. entitás varázslata után 2-4 harci köröm marad ájulásig (mely mindenképpen bekövetkezik, ha néha mentem is a varázslatát akkor a közelharci körökben visz be annyit 4 állatával, ami az ájuláshoz kell).
Szinte kizárólag negatív aurával (plusz minimális varázslatsebzéssel) értem el eddig kb. akkora sebzést amit te a bemutatott példában varázslattal. A harci körök sebzése kb. elég volt a regenerációjára.
A fájdalomtűrés után -mely nálam lett tegnap bevezetve (persze ez most nem mellveregetés, Craslorg írta korábban, hogy csak a jelenlegi legmagasabb entitástól él a változtatás)- mondjuk úgy nem egy nagy élmény entitásozni.
Max. ép-ről támadva talán leverek róla 10 k ép-t (van hogy csak 6-8 k: ősi harcgyűrű aurasebzése 4.5 k, varázslat 800, minden más talált sebzés). Mivel eddig rengeteg gépidővel értem el azt, amit ti csapatmunkával...szóval azért a "plusz kincstáblákat kértek Miklóstól" is elég lett volna kezdésnek.

Nem a 250-es epikust hasonlítottam össze a 320-as entitással, hanem a 320-as epikusotokat a 320-as entitásommal. Ti csapatban, x játékos x max. ép-jéről indulva és x mágikus regenerációval éritek el 1-1 epikus leverését, míg én napokig (kb. 7-9 napig) kockulok ugyanezen eredményért, minden egyes x-ért gép előtt ülve (hónapokon át a tárgyért).
A 250-260 körüli epikusunkkal csupán kitértem arra, hogy ha 5 játékosunk -minimális gyógyital + 1 max ép és 1 reg árán- végez vele, ráadásul a ti epikusotok is csak 261-es varázslattal operál, akkor nálatok sem beszélhetünk epikus elleni szenvedésről.

Ami pedig az erőforrás nélküli ("semmibe sem került") entitásozást illeti: csak kamikaze játékként fordulhat elő.
Gyógyital nélkül is ott az ép, ami küldetésezésre is felhasználható és nyilván jobban haladnak a küldetések pihenés/reg utáni 73k ép-vel, mint a sebgyógyítás utáni 30-32 k ép-vel (nagy élmény pl. egy kalandos küldetés ép igénye miatt bő fél napot tökölni).
Ha az entitásozás miatt kockul valaki, akkor az kevesebb teljesíthető küldetést jelent. Ha a küldi az elsődleges, akkor meg értelemszerűen nem halad úgy az entitás.
Nálam az entitás élvezett prioritást.
A hozzászólást Xena módosította 2011.12.09. 22:01:33-kor
Pontszám: 7.74
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
360. hozzászólás - 2011.12.09. 21:45:43 (Válasz Viskos #358 hozzászólására.)
Harcképtelenné váltál, mivel ÉP-d 15% alá került (-1 cselekvéspont). Bekötözöd a sebeidet (+24069 életpont).
28%-ra gyógyított vissza.

Harcképtelenné váltál, mivel ÉP-d 15% alá került (-1 cselekvéspont). Bekötözöd a sebeidet (+13512 életpont).
16%

Harcképtelenné váltál, mivel ÉP-d 15% alá került (-1 cselekvéspont). Bekötözöd a sebeidet (+9247 életpont).
11%

Innentől kezdve kb 7 perc visszagyógyulni 15% fölé pihenés nélkül.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.07
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!