Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
121. hozzászólás - 2011.11.30. 23:21:20
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,781.0
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.12
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
122. hozzászólás - 2011.11.30. 23:21:49 (Válasz Aurri #114 hozzászólására.)
Az entitás korlátozása egy alternatíva arra, hogy minden szövetség azonos feltételekkel szerezhessen kincseket az entitásból. A másik alternatíva az, hogy minden szövetség mehessen az entitásokkal az epikus kincsek fölé.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.09
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
123. hozzászólás - 2011.12.01. 07:17:33 (Válasz Morzkod #111 hozzászólására.)
Nem érzem, hogy mit kellene javítanom... hiszen kivettem azokat a részeket, amiket Te kikaptál az én eredeti olvasatomból, hozzácsapva az általad adottakat, és ezekre egyenként reflektáltam.
Maximum a végén tehetném oda, hogy Ariel által idézett szöveg van, de azt is lehivatkoztam, hogy kitől idéztem. Nem attól lesz jobb, hogy még a rendszer is kijelzi, honnan és mikor.
Szerintem így is érhető volt számodra a mondandóm.
Ezért mondom, hogy NE ollózva válaszolgass, hanem egybefüggően.

De ez már csak csepűrágás, a lényegi megbeszéléseket már lefolytattuk. Részemről nem látom értelmét a további nyúzásnak.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 6.11
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
124. hozzászólás - 2011.12.01. 07:31:29 (Válasz Ariel #91 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.11.30. 18:32:51
Az nem kérdés, hogy az entitások így nem maradhatnak.

Szerintem bizony kérdés. Nem olvastam eddig meggyőző érvet a változtatás mellett.


1.Minimális erőfeszítés és erőforrások felhasználása nélkül kiszedhetők a legerősebb kincsek,

Nem olyan minimális az. Rengeteg gyógyital, vagy rettenetesen hosszú idő kell hozzá.
De még ha nem nagy erőfeszítés is, na és? Kinek milyen hátránya származik ebből? Akkor miért ne korlátozzunk le egy csomó mást is azzal a felkiáltással, hogy túl könnyű?


Az összes többi szövetségre ez a szabály nem vonatkozik. Így míg az AL tagjainak 20 epikust és 15 entitást kell legyőzni, hogy választhasson egy kincset, addig mindenki másnak elég 15 entitással végezni, és kivárni, hogy az AL leölje a 20 epikust.
Az egyik megoldás, hogy az új kincstábláknál mindenkire az a szabály vonatkozik, ami az AL-re, tehát csak addig lehet elmenni az entitás kincsekkel, ahol az epikussal jár a szövetség, a másik pedig az, hogy az AL tagjai is választhassanak nagyobb kincseket az entitásból, mint az epikusból.

Ez akkora égbekiáltó butaság, hogy csodálom, hogy szerver nem osztott nullával, mikor elposztoltad. Minden szövetségre pontosan ugyanaz a szabály vonatkozik. Az AL van legelöl, és ezért nehezebb a dolga, nem azért mert AL. Várjatok be egy másik szövetséget, és máris megszűnik a problémátok.

Ha bármilyen változtatás is lesz az entitással kapcsolatban, az csak úgy elfogadható, ha a mostani legmagasabb szintű entitásoktól lép érvénybe. Azok után, hogy sokezer tárgyat ütöttek már ki a jelenlegi szabályok mellett, felháborító lenne más szabályokat bevezetni középen, és így a később indulókat megszopatni.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 8.15
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
125. hozzászólás - 2011.12.01. 09:14:43 (Válasz Paco #123 hozzászólására.)
Kóc arra gondolt, hogy az "idézetet" zárd be, mert elk.rja a fórumot. Nem a tartalommal van gond, hanem a megvalósítással.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
126. hozzászólás - 2011.12.01. 09:40:26
Szerintem 60. szinten entitásból megszerezni 120. szintű tárgyat sokkal nehezebb, mint 120. szinten megszerezni 240. szintű tárgyat. Elhiszem, hogy a magas szintűek túl könnyűnek, az alacsony szintűek pedig kihívásnak tartják az entitásölést.
Pontszám: 7.92
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
127. hozzászólás - 2011.12.01. 09:45:36 (Válasz Yaksee #125 hozzászólására.)
Ezt értem, de átnéztem a dolgokat, és minden idézet "le van zárva".

Mód: Kivettem a dupla idézést abból a hsz-ből. Vélhetően ez volt a gond. Így csak Kóc kommentjeit hagytam meg, valamint az arra tett válaszaimat.
A hozzászólást Paco módosította 2011.12.01. 09:49:31-kor
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.20
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
128. hozzászólás - 2011.12.01. 09:49:53 (Válasz Paco #127 hozzászólására.)
Akkor csináld még1* kitörölni az idézetet, majd újra "beidézetelni".
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.12
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
129. hozzászólás - 2011.12.01. 10:15:47 (Válasz Paco #127 hozzászólására.)
Mindenesetre megjavult. Köszi. Így olvasható a többi is.
Pontszám: 7.50
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
130. hozzászólás - 2011.12.01. 12:35:07 (Válasz LanMaffia #119 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.12.01. 15:04:10-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.30
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
131. hozzászólás - 2011.12.01. 12:37:13 (Válasz Prisma #124 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2011.12.01. 07:31:29
Ha bármilyen változtatás is lesz az entitással kapcsolatban, az csak úgy elfogadható, ha a mostani legmagasabb szintű entitásoktól lép érvénybe.


Mint ahogy mindig mindenki ezt mondta eddig. Koszi, hogy figyeltel.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.30
népszerűRjúkuFérfi
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
132. hozzászólás - 2011.12.01. 13:46:17 (Válasz Mortu #116 hozzászólására.)
Idézet: Mortu - 2011.11.30. 22:23:30
V2-es szerveren szerintem az első 160-as tárgy.


Nem szervert írt ha elolvasod amit bevágtam. És nem az volt az első 160 tárgy
V1: Yagami Light
Pontszám: 6.93
népszerűRjúkuFérfi
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
133. hozzászólás - 2011.12.01. 13:55:00 (Válasz Prisma #124 hozzászólására.)

Az összes többi szövetségre ez a szabály nem vonatkozik. Így míg az AL tagjainak 20 epikust és 15 entitást kell legyőzni, hogy választhasson egy kincset, addig mindenki másnak elég 15 entitással végezni, és kivárni, hogy az AL leölje a 20 epikust.
Az egyik megoldás, hogy az új kincstábláknál mindenkire az a szabály vonatkozik, ami az AL-re, tehát csak addig lehet elmenni az entitás kincsekkel, ahol az epikussal jár a szövetség, a másik pedig az, hogy az AL tagjai is választhassanak nagyobb kincseket az entitásból, mint az epikusból.

Ez akkora égbekiáltó butaság, hogy csodálom, hogy szerver nem osztott nullával, mikor elposztoltad. Minden szövetségre pontosan ugyanaz a szabály vonatkozik. Az AL van legelöl, és ezért nehezebb a dolga, nem azért mert AL. Várjatok be egy másik szövetséget, és máris megszűnik a problémátok.

Ha bármilyen változtatás is lesz az entitással kapcsolatban, az csak úgy elfogadható, ha a mostani legmagasabb szintű entitásoktól lép érvénybe. Azok után, hogy sokezer tárgyat ütöttek már ki a jelenlegi szabályok mellett, felháborító lenne más szabályokat bevezetni középen, és így a később indulókat megszopatni.


Ebbe mi az égbekiáltó butaság? Az hogy mire bárki más odaér akkor piros szőnyegen kap mindent? (kipróbálva és letesztelve)
Várjuk be a többi szövetséget? És addig mit csináljuk? Sakk? Pasziánsz? Hibernálás?

Ha olvastad volna az volt a felvetés, hogy a 160 szintű tárgyaktól legyen korlát. Az mindenkit egyformán érint.

De Nekem az is elfogadható megoldás, hogy Miklós 1 hét alatt betolja az Epikus kincstáblát 250-ig. De még mindig durva, hogy egy 75-ös kari képes +50Iq gyűrű +50Iq Nyaklánccal mászkálni. (de ez csak saját vélemény).
V1: Yagami Light
Pontszám: 7.16
népszerűRjúkuFérfi
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
134. hozzászólás - 2011.12.01. 13:57:55 (Válasz Miklós #87 hozzászólására.)
Idézet: Paco - 2011.11.29. 19:47:57
Ezzel kizárásra kerül majdnem mindenki, aki nem a TOP 1 szövetségben van, valamint a szerver legnagyobbjai nem ott vannak.

Azért én nem általánosítanék, a játékosok többsége nem 160-as tárgyakat szed az entitásokból... És valóban kicsit blőd, hogy egyénileg meg tudok ölni egy lényt, amit az egész szövetségem nem képes. Szóval a kérés abszolút jogos volt, amiért a feltételes listára került, hogy a megoldási javaslat nekem sem igazán tetszik. És azért úgy hiszem, hogy az entitások felruházása fájdalomtűréssel részben segít ezt a problémát kezelni, akkor a tárgy megszerzéséért tényleg tenni kell. Ez a javaslat:
Az entitás gyógyulja vissza az adott csatában bekapott sebzést, ha ájul a karakter.
sokkal jobb, de tény, hogy ez az entitások ölését JÓCSKÁN megnehezíti, tehát ezt is csak bizonyos szint fölött vezetném be. És lehet, hogy ez is szükségtelen, mert fájdalomtűrés mellett lehet, hogy az entitás amúgy is többet gyógyul a csatából, mint amennyit sebzel... szval első lépésként a fájdalomtűréses dolog lesz, aztán meglátjuk, hogy megy a dolog.



Miklós: Ezzel az a gond, hogy nem egyforma lenne aki már kiszedte neki megvan aki meg most venné ki azzal őket szívatod.
Még mindig a 160 kincskorlátot tartom megoldásnak. vagy a 250-es kincstábla berakását. (ígérem ez esetben pár hónapig békén hagyunk:)
V1: Yagami Light
Pontszám: 6.45
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
135. hozzászólás - 2011.12.01. 17:49:52 (Válasz Morzkod #58 hozzászólására.)
Kóc!
Kínszenvedés 5/8 - VP, ÉP, ÉP, ÉP, ÉP
Az álbarátok 3/5 - LÉ, LÉ, VP
A horror háza 4/8 - LE, VP, ÉP, gy. ital

Ezek pl. szimplán "kötsög" kalandok! Egy-két csatával megtoldva (20 LE/TP-ért) meg már mazochizmus csinálni őket!
1.) Egy 600 LE + 15 TP-s szörny ne sebezzen már 5-7k ép-ket!
2.) A felskálázott szakik miatt akkora szopás van a próbáknál, hogy öröm nézni! Teljesen felesleges ez az algoritmus; számoljon akkor a +/-1 szint alapján, szopás faktor nélkül!
Na, ezért sz@rok a kalandok és erre kellene vmi korrekció
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.97
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
136. hozzászólás - 2011.12.01. 18:03:26 (Válasz Alendaar #135 hozzászólására.)
Halalfolyosohoz kepest ezek lepkefingok. Azt en csinaltam.

A szorny mennyit sebez temakorben: a LE-t kene novelni, akar 3-4-szeresere is ami a szornybol jon, es akkor egybol vidamabb lenne a helyzet.

Tudtommal a felskalazast csak akkor hasznalja a keplet, ha a te szinteden es az alattad levo 5 (6?, 8?) szinten nincs 3 ember, akibol atlagot lehetne vonni. Cserebe van egy mesterseges korlat, hogy proba = max(normal keplet, sajatertek+100).
Mindazonaltal a felskalazas egy komoly tenyezo volt abban, hogy V1-et abbahagytam.


Idézet: Alendaar - 2011.12.01. 17:49:52
Kóc!
Kínszenvedés 5/8 - VP, ÉP, ÉP, ÉP, ÉP
Az álbarátok 3/5 - LÉ, LÉ, VP
A horror háza 4/8 - LE, VP, ÉP, gy. ital

Ezek pl. szimplán "kötsög" kalandok! Egy-két csatával megtoldva (20 LE/TP-ért) meg már mazochizmus csinálni őket!
1.) Egy 600 LE + 15 TP-s szörny ne sebezzen már 5-7k ép-ket!
2.) A felskálázott szakik miatt akkora szopás van a próbáknál, hogy öröm nézni! Teljesen felesleges ez az algoritmus; számoljon akkor a +/-1 szint alapján, szopás faktor nélkül!
Na, ezért sz@rok a kalandok és erre kellene vmi korrekció
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.30
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
137. hozzászólás - 2011.12.01. 18:50:15 (Válasz Prisma #124 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2011.12.01. 07:31:29
Minden szövetségre pontosan ugyanaz a szabály vonatkozik. Az AL van legelöl, és ezért nehezebb a dolga, nem azért mert AL.

Most akkor mindenkire ugyan az a szabály érvényes, vagy nem? Ha valakinek nehezebb dolga van, akkor mégsem ugyan azok a szabályok vonatkoznak rá...

Ha bármilyen változtatás is lesz az entitással kapcsolatban, az csak úgy elfogadható, ha a mostani legmagasabb szintű entitásoktól lép érvénybe. Azok után, hogy sokezer tárgyat ütöttek már ki a jelenlegi szabályok mellett, felháborító lenne más szabályokat bevezetni középen, és így a később indulókat megszopatni.

Még jó, hogy tisztában vagy azzal, hogy miről szól a változtatás, és nem csak okoskodsz...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.65
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
138. hozzászólás - 2011.12.01. 18:50:51 (Válasz Morzkod #136 hozzászólására.)
Sajnos már akkor is felskáláz, ha a saját szinteden nem vagytok 3-an. Nem vizsgálja, hogy lentebbiekkel meglennénk-e hárman, ezért sikerült néha - mikor Soul volt csak mögöttem 1 vagy 2 szinttel, a szintemen meg senki - a korábban említett 3-400 kristálypontot is ráköltenem ráöltözve, amennyire lehetett. Ha lentről is átlagolna, akkor egy 15-ös sorozatban max 100 kristálypontot kellene költenem.
Pontszám: 7.49
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
139. hozzászólás - 2011.12.01. 20:14:04 (Válasz Miklós #87 hozzászólására.)
Miklós, sajnos a talin a VÚ fórumig nem tudtam maradni azért is voltam ennyire lelkes. Természetesen főleg a saját szempontjaimat vettem figyelembe (vagy azokat amikre van rálátásom).

A kaland reform alatt több mindent értek:

- a magasabb szinteken lévő tulajdonságpróbák kristálypontköltségét csökkenteni (esetleg maximalizálni a kariszint függvényében) hogy ne szálljon el túlságosan - erre többen panaszkodtak az ismerőseim közül, alacsonyabb szinten (mint nálam) még nem gond
- a csaták átalakítása - jobb LE/TP arány (akár új épületekből - szintenként mondjuk +2 % LE, max szint mondjuk 30.) - először a 0 LE/TP-s szörnyeket javasoltam volna de rájöttem hogy akkor gyakorlatilag 0 TP-ért lehetne kalandozni . Esetleg be lehetne tenni épület helyett kaland szakit szintenként +1% LE csatánként)
- a gyógyital és varázsital felhasználáskor gyógyítson - bár ezt lehet sokan ellenzik
- még mindig hasznos ötletnek tartanám az irreális "szivatós" kalandok törlését / nem átengedését, 4 csata, LE, ÉP, ÉP, gyógyital - és társaik. Az LE/TP erőforrást felhasználó próbák számát maximalizálni lehetne (mondjuk 3 esetleg 4).
- közvetve ide kapcsolódik hogy mondjuk a bevezetendő sisakok lgy-sek legyen és lehetnének új lgy-s tárgyak is, olyanok amik újra meg újra felhasználhatók (térkifordítóra én sem költök pedig még csak 50 vagyok) pl. szint*x lgy-ért random esszenciák vagy szint*5*x lgy-ért szabadon választott esszenciák. Úgyis programoztok még megákat
A hozzászólást Truth80 módosította 2011.12.01. 20:37:59-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.40
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
140. hozzászólás - 2011.12.01. 20:28:26 (Válasz Ariel #137 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.12.01. 18:50:15

Most akkor mindenkire ugyan az a szabály érvényes, vagy nem? Ha valakinek nehezebb dolga van, akkor mégsem ugyan azok a szabályok vonatkoznak rá...

Ilyen erővel rám sem ugyanazok a szabályok érvényesek, mint másokra, mert nekem sokkal drágább a fertőzés elleni küzdelem, mint egy 20. szintűnek. A tulajdonság fejlesztés is drágább nekem, mint jónéhány azonos szintűnek. Pedig ugyanaz a szintünk, és ugyanúgy egyet akarok növelni, mint ők, nekem mégis többe kerül. Lehetne még hosszan sorolni a példákat, de remélhetőleg ennyiből is nyilvánvaló, hogy egy szabály tartalmazhat feltételeket is, sőt függvényeket (jaj! jaj!) is. Amíg nincsen személyre szóló kivétel, addig márpedig a szabály mindenkire vonatkozik. Még egyszer: elég bevárnotok egy másik szövetséget, és máris megszűnik a problémátok. Ez megtörténhetne, ha rátok külön szabályok vonatkoznának? Nem. Na akkor, mi is a problémád?
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.10
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!