Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
kedvelt tagXenaNő
Végzetúr tehetség
239 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
301. hozzászólás - 2011.12.08. 16:12:36 (Válasz Morzkod #297 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Xena módosította 2011.12.08. 16:15:00-kor
Pontszám: 5.44
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3621 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
302. hozzászólás - 2011.12.08. 16:13:28
Idézet: Morzkod - 2011.12.08. 15:05:05
Egyeni vagy szovetsegi? Vagy akarmelyik? Vagy kulon-kulon?

Egyéni, a szövetségi szóba se került.

Idézet: Bumburnyak - 2011.12.08. 15:10:44
Miklós: a 2 őskőért tp-t adó állatfelszereléssel mi a helyzet? Szerintem sokakat érintene...

Fent van a listán, de a mostanira már nem fért fel, mert még nincs konkretizálva, az ár, a működés és a mechanizmus sem.

Idézet: Truth80 - 2011.12.08. 15:50:05
Ez az entitás fájdalomtűrés elég ijesztően hangzik. Tudhatunk róla valami konkrétabbat?
A huzalozott reflexek meg király ötlet változatlanul, hányadik szinttől lesz elérhető és milyen erőforrásba fog kerülni?

Az epikusoknak egy bizonyos szinttől kezdve (elég magas ez a szint, fejből sajnos nem tudom) kezd lenni fájdalomtűrése. Eleinte csekély, tehát csak csökkenti kicsit a visszasebzést, nem szünteti meg, később egyre nagyobb.
A huzalozott reflex (lehet, más neve lesz) magasabb szinttől lesz elérhető (80-100 körül), és igen drága lesz, sok őskőbe és lélekgyémántba fog kerülni.

Az entitással kapcsolatban, ha max ÉP-ről is ájulsz, akkor ez tényleg nem jó. Lehet, hogy elegendő akkor az is, hogy ha ájulsz, akkor csak többet regenerál, de azért nem megy vissza maxra.
Pontszám: 8.01
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
303. hozzászólás - 2011.12.08. 16:23:44
Szerintem ez bőven elég lenne a fájdalomtűréssel együtt.

Az előző entitásomat így is 14 napig vertem napi 3x nekifutásból. Az előző szövimben (akik amúgy a toplista középtáján vannak) alacsony volt az ÉP regen. Ha azok a nerfek valósulnának meg amit feljebb javasoltak a legtöbben akkor kb. az első 20 szövetség tagjai tudnának jól entitásozni. Az alacsonyabb szintű és kisebb szövetségben lévő karakterek ki lennének herélve. A több regen ha 15 % alá kerülsz az már rendben van, a maxra visszamegy az túlzás szerintem.
A hozzászólást Truth80 módosította 2011.12.08. 16:24:40-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.45
kedvelt tagCorinaNő
Végzetúr tehetség
136 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
304. hozzászólás - 2011.12.08. 16:35:48 (Válasz Morzkod #289 hozzászólására.)
Ez az egész entitás ötlet szerintem rettenetes. Nekem minden szintlépésre jut 1 entitás, ezért, hogy küldetésben tudjam csinálni, - mert ugye aki vadászik nem sok küldetést tud választani - összevárok két szintlépést és akkor egy nap vagy kettő leverem. Lehet ostoba vagyok, de mit lehet itt huszárkodni? Saját döntésem, hogy összevárom őket, használom a mana reget, megveszem a gyógyitalt, figyelek ugyan, hogy ne veszítsek csp-t de néha nagyobbat üt mint amire számítok és bizony veszítek, néha többször is, nem értem miért kellene nekem ennél szigorúbb büntetést elviselnem.

Ha egy kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye.
Pontszám: 8.55
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
305. hozzászólás - 2011.12.08. 19:49:17 (Válasz Miklós #302 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 16:13:28
Az entitással kapcsolatban, ha max ÉP-ről is ájulsz, akkor ez tényleg nem jó. Lehet, hogy elegendő akkor az is, hogy ha ájulsz, akkor csak többet regenerál, de azért nem megy vissza maxra.

Vagy csak akkor kapcsoljon be az epikus visszaállása csata előtti állapotba, ha a karakter 50% alatti max ép-ről megy neki és elájul.
Így a csp vesztést is el lehet törölni, és a kamikaze lehetőség is megszűnik, hiszen a karakternek vissza kell gyógyulni 50% ép fölé, ha ájulásig akar csatázni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.07
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
306. hozzászólás - 2011.12.08. 20:33:45 (Válasz Miklós #291 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 14:45:53

2. Az entitásoknak is legyen fájdalomtűrésük, ugyanúgy, mint az epikusoknak. (már meg is van!)

Ez már igen! Naná, hogy az AL által kihisztizett nerf legelőször kerül be! Köszönjük!
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.59
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
307. hozzászólás - 2011.12.08. 20:35:27 (Válasz Ariel #305 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.12.08. 19:49:17

Vagy csak akkor kapcsoljon be az epikus visszaállása csata előtti állapotba, ha a karakter 50% alatti max ép-ről megy neki és elájul.
Így a csp vesztést is el lehet törölni, és a kamikaze lehetőség is megszűnik, hiszen a karakternek vissza kell gyógyulni 50% ép fölé, ha ájulásig akar csatázni.

Ez kiváló ötlet. Sőt, szerintem ki kéne dobni a fejlesztési listát, és 7/24-ben, kizárólag az AL által definiált nerfekre fordítani minden fejlesztési erőforrást.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.59
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
308. hozzászólás - 2011.12.08. 20:49:50 (Válasz Morzkod #292 hozzászólására.)
Idézet: Morzkod - 2011.12.08. 15:02:48
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 14:45:53
3. Egyszerre meg lehessen inni az összes kristályitalt, hasonlóan a dukátitalokhoz.


Ezt ha szabad kerni terjessszuk ki minden olyanra amibol az emberek jellemzoen sokat hasznalnak egyszerre. Peldaul a mikulasos cuccokra, kisebb portya italra, stb.


Portyaitalra, vadászatitalra ez rossz megoldás lenne, sokszor van hogy nekem direkt egyre van szükségem, többit tartalékolnám vészterhesebb időkre. Abszolút nem támogatom.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.66
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
309. hozzászólás - 2011.12.08. 21:02:19 (Válasz Aurri #308 hozzászólására.)
Gondolom a megoldás az lenne, hogy kiválasztod, mennyit hörpintesz fel, mint amikor italokat vásárolsz (prémiumosként a kényelmi funkciókkal).
Pontszám: 7.49
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
310. hozzászólás - 2011.12.08. 21:03:15
Olvasok, olvasok, és nem értem.

Valaki megtenné, hogy enyhén értelmi fogyatékos szintre is lefordítja, hogy tulajdonképpen most miért is kell az entitás ütést szigorítani?

Amikor gyakorlatilag ahogy hozzáfér a jómunkásember szintjéből kifolyólag, szinte azonnal felüti annyi darabig, ami engedélyezve van neki?

Most ezen mit kell szigorgatni?

50 % ÉP alatt?

Ariel, feletted kék az ég, játékostárs egy szál se, de lejjebb 50 % ÉP-det már igencsak szívesen használják a nálad nagyobbak is...
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.65
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
311. hozzászólás - 2011.12.08. 21:08:32
Miklós, az átmeneti TP adó felszereléeknél, mindenképpen javasolom, hogy legyen egy 20. és egy 40. szintig tartó verzió.

Felírok pár béta tervet (mivel anno agyaltam rajta én is):

Átmeneti implantátumok (ezek az azonos TP-t adó társukkal közle egyidőben lennének elérhetőek a kufárnál):

20. szintig ad +4TP-t. - 1 őskő
40. szintig ad +4TP-t. - 2 őskő

20. szintig ad +6TP-t. - 2 őskő
40. szintig ad +6TP-t. - 3 őskő

20. szintig ad +8TP-t. - 3 őskő
40. szintig ad +8TP-t. - 4 őskő

20. szintig ad +10TP-t. - 4 őskő
40. szintig ad +10TP-t. - 6 őskő

20. szintig ad +14TP-t. - 6 őskő
40. szintig ad +14TP-t. - 8 őskő


20./40. szint után egy véletlenszerű gradulátummá alakulnak(azért véletlenszerű, hogy azért megérje még gradut is venni)

- megjegyzés: ezek az eredeti árak, felszerelés bérlet ezt az árat felezi, .
- a graduvá átalakulás nem szükséges, de szerintem poén lenne.

Plusz egy LGY-s relik ötlet mellé:

Eszencia bérlet:
LGY:10K
szintlimit: ?

Állatfelszerelések (beleértve gradulátumokat is) őskő költsége 1 őskővel csökken (min. 1).
Eszenciák (nem ultra) felhasználása esetén van 25% (fertőzötteknek 33%) esély, arra hogy az eszencia nem vész el.

Indoklás: állatfelszerelés+gradulátum vásárlási kedv fokozó, plusz az eszenciák eredeti elképzelés szerinti használatára ösztönző effekt, talán nem csak gyűjtögetné midnenki. A fertőzötteknek a 8% előny, azért lenne fontos, mert nekik a +skillek egyedül a nehezen beszerezhető eszenciákból kompenzálhatók (vagy abból sem).
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.08
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
312. hozzászólás - 2011.12.08. 21:11:01 (Válasz Darah #310 hozzászólására.)
A módosítást - Miklós ígérete szerint - csak a jelenlegi legmagasabb szintű entitástól vezetik/vezették be, így ez mindenkit egyaránt fog érinteni, ha eljut odáig. Amennyiben nem így került bevezetésre, az mindenképpen orvosolandó.

Egyébként korábban - talán a találkozón a fórumon - felmerült (Miklós is jelezte), hogy az entitások nem azért kerültek be, hogy egyénileg könnyebben legyőzhetőek lehessenek, mint egy azonos szintű entitás a szövetségnek. Ugye eddig az entitáshoz nem kellettek gyógyitalok, maximum rászánni az időt, hogy 1-2-több max ÉP-ről szépen lecsapdossa, míg egy ugyanolyan szintű epikust a szövetségnek gyorsan le kellett csapni, mert gyógyult. Gyógyitalt költeni, regenerációt ellőni, stb.
Ezen okokból került elő a téma, hogy ezen Miklós módosítani fog, amit - mint kiderült - már meg is tett.
Pontszám: 7.49
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
313. hozzászólás - 2011.12.08. 21:16:45 (Válasz Craslorg #312 hozzászólására.)
Van itt némi fogalomzavar.
Nem győzhetők le könnyebben.

Csak mivel nem regenelnek folyamatosan, mint az epik, van idő felgyógyulni hozzájuk.

És mint említettem, mivel ahogy eléri az egyszeri játékos, felüti a felüthető darabig abban a pillanatban, aztán szintenként kap egy darabot, amit most már 50 % ÉP alatt meg se üssön.

Ez megint olyan iszonyborzasztó probléma volt, amit mindenképp orvosolni kellett.

Értem.

Köszönöm a választ.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.65
kedvencWillChiFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
314. hozzászólás - 2011.12.08. 21:23:17 (Válasz Aurri #311 hozzászólására.)
Ha átgondolod kicsit, akkor úgy kell, hogy működjenek, hogy 19. ill. 39. szintről léptetve még a 48 órás kennelezésre kifejtsék a teljes hatásukat. Nem csak 20. ill. 40. szintig, mert úgy a szintlépős küldetés beborulhatna.
WillChi - Hun v1 - Azúr Légió
Pontszám: 7.75
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
315. hozzászólás - 2011.12.08. 21:29:25
Tőlem lehetne úgy is, sőt szerintem tuti így működik, mert szerintem a proggi csak azt nézi a kennelezés klikkje előtt milyen cuccaid vannak és egyben ad egy adag TP-t), bár a problémát nem érzem oly kardinálisnak, akkor sem ha 20/40. szinttől leblokkolja a cucc hatását.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.66
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
316. hozzászólás - 2011.12.08. 21:36:51 (Válasz Darah #310 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2011.12.08. 21:03:15
Ariel, feletted kék az ég, játékostárs egy szál se, de lejjebb 50 % ÉP-det már igencsak szívesen használják a nálad nagyobbak is...

Nem kell kivárnod, hogy 50% fölé kerülj, elég ha nem ájulsz el. A mostani entitás a vicc kategóriával egyenlő. Fizess be 100csp-t és halott az entitás.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.07
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
317. hozzászólás - 2011.12.08. 21:39:23 (Válasz Ariel #316 hozzászólására.)
Butaságot teccik beszélni.

Ha olyan kevés ÉP-vel megyek neki, hogy nem tudok bele eleget sebezni, nem meghalni fog, hanem megegészségesedik.

Még 800 CSP-vel is.

Úgyhogy tökéletesen értelmetlen az egész, meggyőztél.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.11
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
318. hozzászólás - 2011.12.08. 21:42:02 (Válasz Aurri #311 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2011.12.08. 21:08:32
Miklós, az átmeneti TP adó felszereléeknél, mindenképpen javasolom, hogy legyen egy 20. és egy 40. szintig tartó verzió.

Mire jó 40-ik szintig fejleszteni az állatot? 2x20 előbb kész van mint 1x40 és az ismétlődő küldik is sokkal gyorsabban pörögnek.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.65
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
319. hozzászólás - 2011.12.08. 21:46:34 (Válasz Darah #317 hozzászólására.)
0,5%-ot sem gyógyul az entitás csatánként. Ennyit még akkor is lehet az entitásba sebezni, ha nem jön be a varázslatod.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.10
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
320. hozzászólás - 2011.12.08. 21:49:16 (Válasz Ariel #319 hozzászólására.)
Ha kibuksz a második közelharci körben?

Erősen kétlem.

Nem vagyok gyenge, nem vagyok erős, de nemegyszer sikerül jóízűt regenelnem az entitásomon lefelé ütés helyett.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.11
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!