Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
41. hozzászólás - 2011.11.30. 07:52:31 (Válasz Birka #35 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2011.11.30. 07:28:42
-Az AL-nek folyamatosan várnia kell a kincstáblákra --> Be kell tenni pár kincstáblát előre, és meg van oldva a kérdés.
-Az Entik trükkökkel túl könnyen üthetőek --> Ki kel javítani a visszasebzéses trükköt/az 1 varázslatos csattogást.
-A szint*2-es epikkincs korlátozás sajnos nem vált be, mivel a szinttel nem lineálisan nő a tárgyak erőssége --> helyretenni a hordhatósági korlátot


Elso ket ponttal egyetertek, a harmadikkal nem.
Sajnos az elso pontot az AL hiaba keri kb. ket eve, a jatekvezetes reszerol meg csak hajlandosag sincs ezzel foglalkozni.
Masodik pont helyes, vissza kell hozni az entitas regeneraciojat, ugy mintha epikus lenne, es ha a karakter 15% ala kerul, akkor azonnal visszaregen csata elejere az entitas, egybol nincs vele gond.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 5.79
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
42. hozzászólás - 2011.11.30. 08:28:15 (Válasz Craslorg #32 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2011.11.30. 06:16:24
Maradjunk annyiban, hogy ezt lekorlátozni hülyeség. Entitást 3 naponta üthetsz. Azaz 45 nap alatt jut el oda bárki, hogy egy olyan tárgyat szerezzen, amit a top szövik epikusból 30 nap alatt kiütögetnek és lépnek tovább. Igen, szép dolog látni, hogy nektek 150-160-as szintű tárgyaitok vannak, amelyek nagyobb tápok, mint bárki másnak az epikus kincsei, ezért - bár ugyanúgy halad más is az epikusokkal, a bajnokik és már előnyök miatt az entitás az egyetlen esély, hogy tartani lehessen veletek a lépést. Hozzáteszem, magas szinten már nem 6 naponta lehet 2 entitást lecsapni, mert a szintlépés jóval lassabb.


Szép is lenne, ha 30 naponta válthatnánk kincstáblát. A helyzet az, hogy ez valójában kb. 60 nap, mégpedig azért, mert ennél gyorsabban nem készülnek el a kincstáblák. Mehetnénk akár 20 napos tempóban is, de egyszerűen nincsenek tárgyak. Abban igazad van, hogy aki ugyan úgy halad, mint mi, az nem fog utolérni, de akár háromszoros tempóban is haladhadsz, és utolérhetsz minket.

Jelenleg vígan, erőfeszítés nélkül ki lehet szedni entitásból azokat a kincseket, amihez az AL-nek az epikusokat is le kell mellé győzni (ugyanis csak akkor kerülnek be új tárgyak, ha az AL eljutott odáig az epikusokkal), ami nem kevés erőforrásba kerül. Ráadásul 45 nap alatt entitásnál 3-at lehet ugrani a kincstáblán, míg minket Miklós 60 nap / kincstáblára korlátoz.

Ha nem lesz lekorlátozva az entitás, akkor Miklós tegye lehetővé mindenkinek, hogy 45 naponta 3 kincstáblát ugorhasson, és az entitást se lehessen olyan nevetséges módon darálni mint most, erőforrás használata nélkül, csp-t használva. Az entitás gyógyulja vissza az adott csatában bekapott sebzést, ha ájul a karakter.
A hozzászólást Ariel módosította 2011.11.30. 08:29:53-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.21
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
43. hozzászólás - 2011.11.30. 08:41:08
Na akkor én is :

A harcolni kijelölt állatokat egy gombnyomással el lehessen menteni egy "csoportként - nagyon jó ötlet, már régen meg kellett volna valósulnia

Huzalozott reflexek - szintén jó ötlet, gondolom a manát levonná, hányas szinttől és hogyan kerül be a játékba? Ősköves, lgy-s cucc lesz?

Sisakok - nekem tetszik az ötlet, bár látom hogy a védekezés miatt sok ellenvetés van, esetleg lehetne támadásos alternatíva is közöttük, lehet szélesíteni a palettát. Én pl. az olyan értéktelen tulajdonságok tápolását támogatnám mint a regeneráció (mondjuk szint/2*regen).

A turbózható szakértelmek listájában ne jelenjen meg olyan szakértelem, amit nem lehet turbózni - ez eddig sem volt zavaró

Az energiakristályosító maximális szintje 20-ról 50-re nő - ez jó ötlet, szerintem nincs külön hatása a lopásra, hamarabb összejön egy adag őskőre való kiégett. Szerintem a lopásra éppen ellenkezőleg hat, több kavicsot lehet majd lopni. Akinek a zsák megvan, az meg külön jól járt, én nem sajnálom tőlük a valódi köveket.

A nekrofun fókusz maximális szintje 15-ről 49-re nő, de a 15 fölötti szintek csak az IQ-t növelik (szintenként 1/2-del), a manaregenerációt nem - ez teljesen jó, bár az tény hogy 49-ig csak a legnagyobb szövetségek fogják tudni felhúzni, a szakadék tovább fog nőni. Esetleg valami óvatosabb táp lehetne, pl. 15 fölött 4 szintenként 1 IQ és növeli a manaregen hatékonyságát. Az jutott még eszembe hogy pl. a konstrukciót lehetne használni 2x egy nap maxos szinten. Bár ez lehet hogy túl durva.

A csata végén kiírjuk, hogy összesen mennyi LE-t szereztél lélekszívással - Éljen.

Megnöveljük a Kristály szövetség lélekkútját azokon a világokon, ahol ez szükséges - Tudom hogy ez a fejlesztési terv nem erről szól, de élharcosa vagyok a KH-t a kisebb szintekre is mozgalomnak. A kufárcsatánál jól működött a dolog, akkor kicsit bíztam abban hogy ez amolyan tesztfázis. Nyugodtan jöhetnének már 50 körül is. A gyengébb karik fellélegeznének hogy nem portyafarmok, a nagyobbaknak meg lenne célpont a küldetésekhez.

A vadászatnál lesz egy újabb gomb, abbahagyom a vadászatot, ha küldetésem teljesült - Ez jó.

160. vagy magasabb szintű tárgyat dobó entitás támadásához feltétel, hogy a játékos szövetsége is legyőzött ilyen szintű epikust. - Ezt nagyon ellenezném. Ha egy játékos egyénileg eljut a 160-as entitásig, akkor miért ne üthetne? Reálisan 65-75 szint között juthat el egy karakter a 160-as entitásig, az is csak akkor, ha a kezdetektől fogva végig ütötte őket legalább napi 3x. Ergo vért izzadt érte. Én személy szerint kicsivel a szövetségem epikusa fölötti entitással küzdök és esélytelen hogy utolérjenek a nagy fokú inaktivitás és a viszonylag gyenge karik miatt. Az entitást nem szabadna piszkálni, jó úgy ahogy van, inkább a szövetségi epikus kincsek használatát lehetne szinthatárhoz kötni. Az entitás egyéni jutalom, ha valaki megdolgozik érte akkor megérdemli. A 45. és 60. entitás így is elérhetetlen messzeségben van szinte. Az epikus kincsek adását lehet nerfelni, az ütési aktivitás vagy a szint alapján is. Azért az tényleg nem pálya hogy valaki csak pislog a szövetségben mert köze nincsen a döghöz és közös megegyezés alapján 1 kincspontért elvisz valamit.

A vadászat oldalon lesz egy statisztikai összesítés a legutóbbi 50 vadászatodról - 50 vadászat statisztikájának nincs sok értelme, több száz, vagy inkább a szintenkénti statisztika lenne jó, ha technikailag nem megoldható, akkor akár emailben el lehessen küldeni az összegzést. Jó lenne ha nem csak az autosajtot, hanem a turbózott "külön" sajtot is beleszámolná.

Jegyzet készítése a programon belül - Ez is jó ötlet.

Állatkép megváltoztatás - Ennek nincsen értelme, olyan dolgokkal kellene foglalkozni amik valós fejlesztések.

Esemény alatt ne lehessen a gyorsításoknál a CSP-t őskővel kiváltani - Ez szerintem nem gond, ha valaki erre spekulál miért ne tehetné?

Amiket kihagytam a felsorolásból azok a nem használom / nincsen rálátásom / tökmindegy kategóriák.

Személy szerint rendkívül hiányolom a kalandokkal kapcsolatos fejlesztést. A próbák kristálypont igénye és a kaland csaták hatalmas megreformálása mindenképpen szükséges lenne.
A hozzászólást Truth80 módosította 2011.11.30. 08:52:46-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.39
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
44. hozzászólás - 2011.11.30. 08:45:47 (Válasz Truth80 #43 hozzászólására.)
Idézet: Truth80 - 2011.11.30. 08:41:08
Az jutott még eszembe hogy pl. a konstrukciót lehetne használni 2x egy nap maxos szinten.

Azt hiszem, van, aki erre hevesen bólogatna
Pontszám: 8.74
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
45. hozzászólás - 2011.11.30. 08:46:55 (Válasz Craslorg #44 hozzászólására.)
Azért írtam hogy lehet hogy túl durva Az extrém brutális építőkariknak biztosan tetszene.
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.39
fórumozóShurenkanFérfi
Végzetúr tanonc
17 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
46. hozzászólás - 2011.11.30. 08:54:02 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.11.29. 17:48:31

Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni bizonyos őskő költségért.


Ez hasznos dolog lenne, visszamenőleg is működhetne, szerintem sokan vagyunk, akik buktak már csp-t, pp-t, és vissza "vásárolnánk" őskőért
Pontszám: 5.72
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
47. hozzászólás - 2011.11.30. 09:16:03 (Válasz Birka #34 hozzászólására.)
Fingom sincs, csak kezdtem beszarni, hogy törölnöm kell a lopásomat. Legyen előfeltétele minimum, illetve a lelakatolt ládikohóz hasonlóan 100-200 követ ne lehessen úgymond berakni. Mert ha mindenki csak szubtériből tolja eltart egy darabig, nem?
A hozzászólást Viszok009 módosította 2011.11.30. 09:45:19-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.11
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
48. hozzászólás - 2011.11.30. 09:37:31 (Válasz Truth80 #43 hozzászólására.)
Idézet: Truth80 - 2011.11.30. 08:41:08
Az jutott még eszembe hogy pl. a konstrukciót lehetne használni 2x egy nap maxos szinten. Bár ez lehet hogy túl durva.


Csepet sem durva, +1 milla építés/nap miért lenne durva?
*irónia off*


160. vagy magasabb szintű tárgyat dobó entitás támadásához feltétel, hogy a játékos szövetsége is legyőzött ilyen szintű epikust. - Ezt nagyon ellenezném. Ha egy játékos egyénileg eljut a 160-as entitásig, akkor miért ne üthetne? Reálisan 65-75 szint között juthat el egy karakter a 160-as entitásig, az is csak akkor, ha a kezdetektől fogva végig ütötte őket legalább napi 3x. Ergo vért izzadt érte.


160-as targy, nem entitas. 310-es szintu entitas.

A próbák kristálypont igénye és a kaland csaták hatalmas megreformálása mindenképpen szükséges lenne.


Mi vele a gond most?
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.11.30. 09:40:45-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.96
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
49. hozzászólás - 2011.11.30. 09:51:35
Oké besimerem, a +1 manakonsti off. Csak egy felvetés volt, azért fogalmaztam óvatosabban.

Az entitást lehet hogy félreértelmeztem. Akkor elnézést. Jelenleg nem tudom elképzelni milyen lehet 200+-ost ütni . Ettől függetlenül nem nerfelném az entitás kincseket. Az epikus kincsekre jobban fektetnék hangsúlyt, hogy annak aki nem tesz érte semmit, ne lehessen licitálni. + még a szintfüggést lehetne variálni.

A kristálypontigény néha aránytalanul magas. Nekem főleg a csaták miatti 20-30 LE/TP aránnyal van gondom, valamint az óriási szórással amit LE-ből szerezni lehet tőlük. Nem tudom mi lenne az optimális arány, de ennél mindenképpen jobb kell hogy legyen. A kalandok közül ki lehetne venni az olyanokat mint 4 csata + LÉ + gyógyital + ÉP és társaikat.
A hozzászólást Truth80 módosította 2011.11.30. 09:51:52-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.39
népszerűRjúkuFérfi
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
50. hozzászólás - 2011.11.30. 10:12:16 (Válasz Paco #33 hozzászólására.)
[OFF] Mielőtt ténylegesen válaszolok a kérdésedre: Hetekkel ezelőtt írtam neked egy levelet, azóta sem érkezett tőled válasz rá.
Ezek alapján nem érzem, hogy kellene válaszolnom számodra, de megteszem.[OFF END]

Átnéztem október 1 ig a levelezésem. Te semmit nem küldtél Nekem (arra egy kicsit nehéz válaszolni).

"Igen, jól látod, hogy a Dominiben vagyok. Póknak is lehet mondani, ki hogyan nevezi. De mindenképpen az aktív játékosi állomány része vagyok, és nem mellékesen őskő használó is.
Nem emlékszem már rá, hogy milyen ékszerei voltak az első 65-ös szintet elérő játékosnak, de lehet, hogy Sharpa anno nem feszített ilyesmivel, ahogyan Te sem ezzel a karakterrel rohangáltál, míg Kóc át nem adta a karaktert.
Ám az akkor volt, most pedig most van, és azóta rengeteg minden megváltozott.
Várjuk, hogy az AL kiüsse az új táblát?
Na de kérlek; kéri valaki az Azúr Légiót, hogy kiüsse? Hajtja őket valaki, hogy akkor most haladni kell a leöléssel? Szempont a tápolás, ezért haladtok az epikusok ölésével.
Minél hamarabb megvan az új tárgy, annál nagyobb hasznot lehet vele elérni a többiekhez képest. Az pedig, hogy utána ki, hogyan, és milyen módon szerzi meg entitásból, miért fáj?
Senki nem kérte, hogy törd az utat, de ha felvállalod, akkor nem kell csodálkozni, hogy mások is arra akarnak menni."

Semmi gond az áttöréssel és nincs fájdalom. Csak olyanról hallottál, hogy igazságosság?
Lehet erre sok mindent kitalálni. Ne tudj nagyobb epikus tárgyat se használni mint amit a kereskedelmed megenged.
Vagy az Entitás ütést változtatni.
V1: Yagami Light
Pontszám: 8
népszerűRjúkuFérfi
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
51. hozzászólás - 2011.11.30. 10:15:28 (Válasz Morzkod #38 hozzászólására.)
Idézet: Morzkod - 2011.11.30. 07:42:37
Idézet: Rjúku - 2011.11.30. 00:42:07
Esetleg valahogy kellene egy határt húzni a legmagasabb és a legkisebb alaptulajdonság között mennyi lehet a max. és addig a legmagasabbat nem lehetne húzni amíg a legkisebbet nem viszi tovább. (Gondolom erre a felvetésre sokan elkezdtek szidni).


Na huzzal ki az elefantoddal a porcelanboltombol.



Na ezt gondoltam, hogy Neked nem tetszene Csak nem nagy a tulajdonság különbség?
V1: Yagami Light
Pontszám: 8
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
52. hozzászólás - 2011.11.30. 10:44:32 (Válasz Rjúku #51 hozzászólására.)
De, úgy 830?
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 6.74
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
53. hozzászólás - 2011.11.30. 10:48:39
Akkor te voltál a kvízkérdés megfejtése?
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.39
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
54. hozzászólás - 2011.11.30. 10:50:28 (Válasz Morzkod #40 hozzászólására.)
Örömmel kifejtem, hiszen emberi stílusban megtárgyalni dolgokat mindig öröm.

Tehát meglátásom szerint egyszerűbb az entitást verni úgy - költségek nélkül - , hogy pihen és+mágikus regeneráció. Pont azért, mert nem változik az entitás ÉP-je. A belevert sebzést nem regenerálja vissza, míg ezzel szemben az epikus igen.
Így ha nézed, sokkal nehezebb epikust verni - főleg, ha a szövetségen belül kevesebb a magas szintű, vagy csak páran érnek rá azonos időben aktívak lenni és leverni - mintsem az entitást. Valamint nem igényel külső segítséget.
És itt megemlítem megint a teljesség miatt, nem a saját érdekeimet védem, hanem a magasabb szintű szövetségi társaimat, hiszen nekik már helyenként magasabb az entitás által kikért ékszer, mintsem ahol a szövetség tart. Pont a fentebb említett szempontok miatt.
Ezért, ha le lenne korlátozva a kincsek szintje a szövetség által levert epikus szintjére, akkor magyarán megmondva nerfelve lenne a kivehetősége.
Tehát hiába "érne fel", verné le a magasabb kincstáblát rejtő entitást, ha nem kapna, vagy nem vehetné ki azért, mert szövetségi szinten nem érték még el.
És ez igaz akár ránk is - Domini - de akár a többi szövetségre is véleményem szerint.

Az adag marha részre pedig; nálunk nincs kötelező epikus verési szint és arány, hiszen mi baráti szövetségnek valljuk magunkat, ahol első a társasági szempont. Céljaink közé tartozik, hogy mindenkinek meglegyen a szükséges ékszer, amit szeretne, és nem érdekből. Sokan ápolnak baráti szálakat, ahogyan születnek folyamatosan újak is.
Nem marhák csoportja van, hanem barátoké. Így senki sem ró fel a másiknak dolgokat, és nincs is ilyen kötelezettségi elvárás, hogy "Na, akkor most ezt és ezt csináld."
Vannak normák, amiket mindenki megcsinál - de legalábbis törekszik rá - ilyen például a napi manakonstrukció, vagy a képességeihez mérten részt vállalni a szövetségi küldetésekben, harcok esetén a támadás/védekezés/rejtőzés megfelelő szankciójának betartása, vagy bármi más, ami megoldható a szövetség keretein belül.

Az pedig, hogy kinek mennyibe kerül elérni az új táblát, nos, ez nem az én kompetenciám. Sem a megtervezése, sem pedig a beállítása, hogy mennyi erőforrást kell érte beáldozni. Gondolom, mindenki annyit áldoz és tesz be érte, amit nem sajnál felhasználni és megadni érte.
Tisztelem és becsülöm, hogy ha ez általatok kerül elérhetővé mindenki más számára.

Viszont nem értem azt a részt - főleg ha figyelembe venném azt a kitételt, amiből indult ez a beszélgetési rész kettőnk között - ha mindenki akkora szintű tárgyat vehetne ki entitásból, ahol a szövetsége tart, akkor az miért lenne reális ára?
Ez megint azt példázná, hogy amiért tegyük fel nektek, mert ti vagytok az abszolút TOP 1 szövetség V1-en szívás van, akkor mindenki másnak is kelljen?
Hiszen az előnyötök az epikus kincstábla által és azzal, hogy csak 1-2 más szövetségbeli játékos bír közel akkora - de nem azonos szintű - tárgyakkal, napról napra növő előnyötök származik.
Azt hiszem, erre szokták azt mondani a "bölcsek", hogy valamit valamiért, nem? Nem sajnálom tőletek a táblát, megdolgoztok érte, ahogyan az így szerzett hasznot is learatjátok cserébe.
Az viszont, hogy mások hogyan veszik ki entitásból, EZEN kellene változtatni esetlegesen, NEM pedig lekorlátozni a kiviteli szintet.
Vagy rosszul gondolom?
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 8.06
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
55. hozzászólás - 2011.11.30. 10:53:46
Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy azt nem felejtsük el hogy az entitást közvetlenül az ütések után generál vissza valamennyi ÉP-t a az epikus spec és a max épje függvényében, így nem igaz hogy nincsen regenje. Egy egy balul sikerülő harci köröm után volt olyan hogy többet gyógyult vissza mint amennyit sebeztem.

Az entitás úgy jó, ahogy van szvsz.
A hozzászólást Truth80 módosította 2011.11.30. 10:54:17-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 8.69
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
56. hozzászólás - 2011.11.30. 11:03:39 (Válasz Rjúku #50 hozzászólására.)
Hmm, ha nem kaptad meg az üzenetemet - én abban a hitben voltam, hogy igen, mivel általában mindenki megkapja - akkor bocsánatot kérek érte.
Akkor majd elküldöm újra, hátha akkor célt ér.
Igazságosság? Igen, tudom mit jelent, és támogatom a dolgot. De ahogyan fentebb említettem Kócnak is, hogy nem a lekorlátozás lenne a megoldás, hanem az entitás leverésének esetlegesen a módja. Mert jelenleg talán itt van a hiba.
Az pedig, hogy akkora szintű ékszert használj, mint a kereskedelmed megenged, még rosszabb ötlet. Ez a szint*2-es korlát is kellően pofás ahhoz, hogy hiába akarna az ember "elrohanni" vele, nem tud.
Nekem is volt olyan tárgyam - pont a szint*2-es epikus kincshasználati korlát miatt - aminek a használatára várnom kellett. De nem pattogtam miatta, kivártam, és amint elértem, tudtam használni.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.46
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
57. hozzászólás - 2011.11.30. 11:30:16 (Válasz Truth80 #49 hozzászólására.)
Idézet: Truth80 - 2011.11.30. 09:51:35
A kalandok közül ki lehetne venni az olyanokat mint 4 csata + LÉ + gyógyital + ÉP és társaikat.


Nem kotelezo minden kalandot megoldani, nem hiszem, hogy udvozito lenne kivenni azokat a kalandokat amik neked nem tetszenek. Mindazonaltal a szamomra erdektelen LE/TP aranyon nem banom ha javit a jatekvezetes. Volt erre epuletotlet, de tulsagosan durvanak iteltetett emlekeim szerint. (Szerintem meg még gyenge is volt.)
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.11.30. 12:38:18-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.96
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
58. hozzászólás - 2011.11.30. 12:14:26 (Válasz Viszok009 #52 hozzászólására.)
Idézet: Viszok009 - 2011.11.30. 10:44:32
De, úgy 830?


833
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.96
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
59. hozzászólás - 2011.11.30. 12:23:33 (Válasz Morzkod #58 hozzászólására.)
Akkor annyi. 832-ig emlékeztem, de lusta voltam gömbözni.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.12
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
60. hozzászólás - 2011.11.30. 12:36:02 (Válasz Paco #54 hozzászólására.)
Idézet: Paco - 2011.11.30. 10:50:28
Tehát meglátásom szerint egyszerűbb az entitást verni úgy - költségek nélkül - , hogy pihen és+mágikus regeneráció. Pont azért, mert nem változik az entitás ÉP-je. A belevert sebzést nem regenerálja vissza, míg ezzel szemben az epikus igen.


Na most leszek csak lepontozva (5-ig, hihihi):

Anno én is tapsoltam Birka ötletének. Hiba volt. Az entitásnak ugyanúgy regenerálnia kéne, annyi különbséggel, hogy bárhányszor egymás után azonnal meg lehet ütni. Továbbá nem szabadnak, hogy sebgyógyítással gyógyulgatva lehessen leverni - erre több módosítás lehetséges, meg kell találni a legjobbat.

Aki most le tudja verni az le tudja ezután is, csak nem ingyen, és nem kihívás mentesen.
Nyilván benne van a kalapban, hogy nade aki eddig elment ide meg oda miért jut előnyhöz, egye fene, lépjen életbe az új rendszer magas szintű entitásokra.

Amiért ezt szükségesnek látom: nem életszerű, hogy ugyanazt az ellenfelet legyőzni, és ezzel ugyanazt a tápot megszerezni egyedül könnyebb, mint egy csapat tagjaként. Pedig most ez a helyzet.

És itt megemlítem megint a teljesség miatt, nem a saját érdekeimet védem, hanem a magasabb szintű szövetségi társaimat, hiszen nekik már helyenként magasabb az entitás által kikért ékszer, mintsem ahol a szövetség tart. Pont a fentebb említett szempontok miatt.
Ezért, ha le lenne korlátozva a kincsek szintje a szövetség által levert epikus szintjére, akkor magyarán megmondva nerfelve lenne a kivehetősége.
Tehát hiába "érne fel", verné le a magasabb kincstáblát rejtő entitást, ha nem kapna, vagy nem vehetné ki azért, mert szövetségi szinten nem érték még el.


Vagy odaraknák magukat szövetségi szinten is. Gyakorlatilag ez is az entitásverés költségének emelése, nem más.

Az pedig, hogy kinek mennyibe kerül elérni az új táblát, nos, ez nem az én kompetenciám. Sem a megtervezése, sem pedig a beállítása, hogy mennyi erőforrást kell érte beáldozni. Gondolom, mindenki annyit áldoz és tesz be érte, amit nem sajnál felhasználni és megadni érte.


Ezt az elvet viszont az entitásra vonatkoztatva már nem érzed helytállónak?

Tisztelem és becsülöm, hogy ha ez általatok kerül elérhetővé mindenki más számára.


Általuk. Én nem vagyok a Légió tagja, nem játszom V1-en. Az viszont, hogy építőkariként a 47-dik entitásomat verem (szint 157), jól mutatja, hogy ebben a fejlesztésben az eredeti célt, a kihívást nem sikerült megvalósítani.

Viszont nem értem azt a részt - főleg ha figyelembe venném azt a kitételt, amiből indult ez a beszélgetési rész kettőnk között - ha mindenki akkora szintű tárgyat vehetne ki entitásból, ahol a szövetsége tart, akkor az miért lenne reális ára?
Ez megint azt példázná, hogy amiért tegyük fel nektek, mert ti vagytok az abszolút TOP 1 szövetség V1-en szívás van, akkor mindenki másnak is kelljen?


Így igazságos, plusz így motivál. Ha ingyen, vagy könnyedén jutsz hozzá valamihez, akkor annak megszerzése jóval kevesebb sikerélményt jelent számodra. Ha mindeközben másnak ugyanezért komolyan meg kell küzdenie, és alapvetően azért, mert jobb valamiben, akkor az pedig feltűnően igazságtalan.

Hiszen az előnyötök az epikus kincstábla által és azzal, hogy csak 1-2 más szövetségbeli játékos bír közel akkora - de nem azonos szintű - tárgyakkal, napról napra növő előnyötök származik.


Nyilván könnyű látni az előnyöket, de ennek hátrányai is ugyanúgy vannak, míg egy csomó szövetsgben 5-10 aktív tag osztozik az epikus kincseken, addig egy ilyen epiukölésben top szöviben 25-en is simán ácsingóznak egy kincsre. Számold ki mikor kerülsz sorra. Ha nagy és egységesen erős szövihez tartozni annyira jó lenne, akkor mindenki ilyen szövinek lenne a tagja.

Azt hiszem, erre szokták azt mondani a "bölcsek", hogy valamit valamiért, nem?


Jól mondod, csak nem abban a kontextusban, ahogy te használtad.

Nem sajnálom tőletek a táblát, megdolgoztok érte, ahogyan az így szerzett hasznot is learatjátok cserébe.


Az egész beszélgetés arról szól, hogy a hasznos gyakorlatilag mindenki learatja. De csak egyvalaki dolgozik érte.

Vagy rosszul gondolom?


Zömében nem. A végkonklúzióddal egyetértek. (Elsősorban azért, mert ha az entitás leverése valós kihívássá válik, akkor az epikussal is jobban megéri majd haladni.)
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.11.30. 12:37:54-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.31
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!