Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
81. hozzászólás - 2011.11.30. 17:33:25 (Válasz Birka #68 hozzászólására.)
81. hozzászólás - 2011.11.30. 17:33:25 (Válasz Birka #68 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2011.11.30. 13:32:53
Mert a sebzésed nem függ a sikeres támadásaid számától? Gondold végig mit írtam, és rájössz hogy a +védelem magában több gondot okoz mint segít...
Vegiggondoltam. Butasagot beszelsz. A + vedelem szukseges, mindenki mindig mindenkit eltalal. Ez nem jo. Az a jo, ha a magas vedelmueket kevesebbszer talaljak el, az alacsony tamadasuak kevesebbszer talalnak. Illetve az kell, hogy egy jo tamado kari (ugyanakkor talalati esellyel, mint amennkora vari siker eselye van egy jo varazslonak) kb. ugyanannyival tud kozelharcban tobbet sebezni, mint amennyivel varazslatbol kevesebbet. Ezt a problemat nem lehet azzal orvosolni, hogy a vedekezest, mint egy valos strategiat megprobalod kiiktatni a jatekbol.
Az épület maximális szintje 50, azaz a lehetséges maximumon igen is előfordulhat az, hogy valaki 50 kiégettet kap szintenként.
Maradjunk annyiban, hogy a fent emlitett "elofordulhat" es a korabbi hozzaszolasodbol kicsendulo "mostantol mindenkinek ennyi lesz" az ket lehelletnyit eltero kategoria. A fejlesztes tovabbi elonyos oldala, hogy osztonzi a szintlepest, ami a jelenlegi szintlepes ellen dolgozo jatekkornyezetben mindig jo irany.
Azaz könnyebb leölni az entitást/epikust, valamint a hiperaktív és a "játszó" szövik közt drasztikusan növeled a szakadékot.
Maradjunk annyiban, hogy a mágia fejlesztési költséges megoldás sokkal korrektebb politikailag
Egyreszt azt az ervet, hogy a hardcore jatekosok ne keruljenek elonybe a casual jatekosokkal szemben soha nem ereztem elonynek. Azert hartdcore a hardcore jatekos, mert elonybe szeretne kerulni. Tiltsuk be akkor a napi 5-nel tobb portyat is, mert a casual jatekosnak csak ennyire van ideje, aki ennel tobbet portyazik, az kihasznalja hogy o tobb idot fordit a jatekra. Ugyan kerlek!
Arrol nem is beszelve, hogy manapsag azert 49-es epulet felhuzasa meg egy casual szovinek sem jelenthet tartos kihivast. 2-3 honap, ha nagyon lazara veszik a figurat.
Én a mai napig nem érzem "elqrásnak". Kifejezetten jót tesz a sikerélménynek az entitásozás.
Pedig de.
Az eredeti terv az volt, hogy olyan kihivast akarunk, ahol az ember egyedul gyoz le egy epikust. Ezzel szemben kihivas nulla, kenyelmes farigcsalas megy, ha nekifekszek akkor 1-2 nap alatt, ha ellazazom, akkor egy het alatt. Nonszensz.
Összekevered a támadást meg a sebzést. Ne tedd.
Mert a sebzésed nem függ a sikeres támadásaid számától? Gondold végig mit írtam, és rájössz hogy a +védelem magában több gondot okoz mint segít...
Vegiggondoltam. Butasagot beszelsz. A + vedelem szukseges, mindenki mindig mindenkit eltalal. Ez nem jo. Az a jo, ha a magas vedelmueket kevesebbszer talaljak el, az alacsony tamadasuak kevesebbszer talalnak. Illetve az kell, hogy egy jo tamado kari (ugyanakkor talalati esellyel, mint amennkora vari siker eselye van egy jo varazslonak) kb. ugyanannyival tud kozelharcban tobbet sebezni, mint amennyivel varazslatbol kevesebbet. Ezt a problemat nem lehet azzal orvosolni, hogy a vedekezest, mint egy valos strategiat megprobalod kiiktatni a jatekbol.
Erdekes, hogy skype-on inkabb hype-ot mondtak a lopasra emiatt.
Azert mielott fix 50 oskovel szamolsz, szamold at azt is mennyi kiegettet kell ehhez beepiteni.
Azert mielott fix 50 oskovel szamolsz, szamold at azt is mennyi kiegettet kell ehhez beepiteni.
Az épület maximális szintje 50, azaz a lehetséges maximumon igen is előfordulhat az, hogy valaki 50 kiégettet kap szintenként.
Maradjunk annyiban, hogy a fent emlitett "elofordulhat" es a korabbi hozzaszolasodbol kicsendulo "mostantol mindenkinek ennyi lesz" az ket lehelletnyit eltero kategoria. A fejlesztes tovabbi elonyos oldala, hogy osztonzi a szintlepest, ami a jelenlegi szintlepes ellen dolgozo jatekkornyezetben mindig jo irany.
Butasagot fecsegsz, ha mindenki kap +X IQ-t akkor a valosagban semmi nem tortent, maximum a fix kihivasokkal szemben leszunk picit erosebbek.
Azaz könnyebb leölni az entitást/epikust, valamint a hiperaktív és a "játszó" szövik közt drasztikusan növeled a szakadékot.
Maradjunk annyiban, hogy a mágia fejlesztési költséges megoldás sokkal korrektebb politikailag
Egyreszt azt az ervet, hogy a hardcore jatekosok ne keruljenek elonybe a casual jatekosokkal szemben soha nem ereztem elonynek. Azert hartdcore a hardcore jatekos, mert elonybe szeretne kerulni. Tiltsuk be akkor a napi 5-nel tobb portyat is, mert a casual jatekosnak csak ennyire van ideje, aki ennel tobbet portyazik, az kihasznalja hogy o tobb idot fordit a jatekra. Ugyan kerlek!
Arrol nem is beszelve, hogy manapsag azert 49-es epulet felhuzasa meg egy casual szovinek sem jelenthet tartos kihivast. 2-3 honap, ha nagyon lazara veszik a figurat.
Tekintve, hogy az entitast a te otletelesed kurta el Biri, en csendben maradnek ebben a temakorben a helyedben.
Én a mai napig nem érzem "elqrásnak". Kifejezetten jót tesz a sikerélménynek az entitásozás.
Pedig de.
Az eredeti terv az volt, hogy olyan kihivast akarunk, ahol az ember egyedul gyoz le egy epikust. Ezzel szemben kihivas nulla, kenyelmes farigcsalas megy, ha nekifekszek akkor 1-2 nap alatt, ha ellazazom, akkor egy het alatt. Nonszensz.
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.11.30. 17:33:39-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.31