Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
81. hozzászólás - 2011.11.30. 17:33:25 (Válasz Birka #68 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2011.11.30. 13:32:53
Összekevered a támadást meg a sebzést. Ne tedd.


Mert a sebzésed nem függ a sikeres támadásaid számától? Gondold végig mit írtam, és rájössz hogy a +védelem magában több gondot okoz mint segít...


Vegiggondoltam. Butasagot beszelsz. A + vedelem szukseges, mindenki mindig mindenkit eltalal. Ez nem jo. Az a jo, ha a magas vedelmueket kevesebbszer talaljak el, az alacsony tamadasuak kevesebbszer talalnak. Illetve az kell, hogy egy jo tamado kari (ugyanakkor talalati esellyel, mint amennkora vari siker eselye van egy jo varazslonak) kb. ugyanannyival tud kozelharcban tobbet sebezni, mint amennyivel varazslatbol kevesebbet. Ezt a problemat nem lehet azzal orvosolni, hogy a vedekezest, mint egy valos strategiat megprobalod kiiktatni a jatekbol.


Erdekes, hogy skype-on inkabb hype-ot mondtak a lopasra emiatt.
Azert mielott fix 50 oskovel szamolsz, szamold at azt is mennyi kiegettet kell ehhez beepiteni.


Az épület maximális szintje 50, azaz a lehetséges maximumon igen is előfordulhat az, hogy valaki 50 kiégettet kap szintenként.


Maradjunk annyiban, hogy a fent emlitett "elofordulhat" es a korabbi hozzaszolasodbol kicsendulo "mostantol mindenkinek ennyi lesz" az ket lehelletnyit eltero kategoria. A fejlesztes tovabbi elonyos oldala, hogy osztonzi a szintlepest, ami a jelenlegi szintlepes ellen dolgozo jatekkornyezetben mindig jo irany.

Butasagot fecsegsz, ha mindenki kap +X IQ-t akkor a valosagban semmi nem tortent, maximum a fix kihivasokkal szemben leszunk picit erosebbek.


Azaz könnyebb leölni az entitást/epikust, valamint a hiperaktív és a "játszó" szövik közt drasztikusan növeled a szakadékot.
Maradjunk annyiban, hogy a mágia fejlesztési költséges megoldás sokkal korrektebb politikailag


Egyreszt azt az ervet, hogy a hardcore jatekosok ne keruljenek elonybe a casual jatekosokkal szemben soha nem ereztem elonynek. Azert hartdcore a hardcore jatekos, mert elonybe szeretne kerulni. Tiltsuk be akkor a napi 5-nel tobb portyat is, mert a casual jatekosnak csak ennyire van ideje, aki ennel tobbet portyazik, az kihasznalja hogy o tobb idot fordit a jatekra. Ugyan kerlek!

Arrol nem is beszelve, hogy manapsag azert 49-es epulet felhuzasa meg egy casual szovinek sem jelenthet tartos kihivast. 2-3 honap, ha nagyon lazara veszik a figurat.

Tekintve, hogy az entitast a te otletelesed kurta el Biri, en csendben maradnek ebben a temakorben a helyedben.


Én a mai napig nem érzem "elqrásnak". Kifejezetten jót tesz a sikerélménynek az entitásozás.


Pedig de.
Az eredeti terv az volt, hogy olyan kihivast akarunk, ahol az ember egyedul gyoz le egy epikust. Ezzel szemben kihivas nulla, kenyelmes farigcsalas megy, ha nekifekszek akkor 1-2 nap alatt, ha ellazazom, akkor egy het alatt. Nonszensz.
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.11.30. 17:33:39-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.31
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
82. hozzászólás - 2011.11.30. 17:41:17 (Válasz Viskos #72 hozzászólására.)
Idézet: Viskos - 2011.11.30. 14:57:09

"Nehéz volt megtippelni az olimpiát."
Nos, sokan mondták, hogy a kvíz ne totó legyen, hanem tudás alapú valami. Én úgy látom, hogy a középút lesz a megfelelő, azaz 10 kérdésből 7 vagy 8 tudás alapú és laptopról kikereshető, 2 vagy 3 kérdés pedig csak tippelhető.


A laptopról kikereshetőben semmi tudás nincs. Manapság minden telefonon van net, 4-5 ujjmozdulat és megvan a válasz. Ennél a tippelgetős kérdés is jobb, bár a legjobb, ha a tippelős kérdés olyan amit ki lehet valahogy találni, vagy legalább 1-2 választ ki lehet zárni logikai alapon.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.96
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
83. hozzászólás - 2011.11.30. 17:44:40 (Válasz Morzkod #81 hozzászólására.)
Entitás téma.

Érdekes ez a látásmód. A nagyobb karik már szépen kivertek mindent, amit akartak. Most meg bezárnátok a kisebbek előtt a lehetőséget? Az a minimum, hogy iszonyat magas szinttől nehezítitek meg az Entitás csapkodást, vagy mindenkitől vegyünk el minden kütyüt és lehet előröl kezdeni a gyűjtögetést nehezebb feltételekkel, mindenkinek egységesen!
V3-Shifu
Pontszám: 8.21
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
84. hozzászólás - 2011.11.30. 17:47:26 (Válasz Pörgönc #83 hozzászólására.)
Idézet: Pörgönc - 2011.11.30. 17:44:40
Entitás téma.

Érdekes ez a látásmód. A nagyobb karik már szépen kivertek mindent, amit akartak. Most meg bezárnátok a kisebbek előtt a lehetőséget? Az a minimum, hogy iszonyat magas szinttől nehezítitek meg az Entitás csapkodást, vagy mindenkitől vegyünk el minden kütyüt és lehet előröl kezdeni a gyűjtögetést nehezebb feltételekkel, mindenkinek egységesen!


Igaza van...jókor gondolkoztok ezen...
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 7.72
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
85. hozzászólás - 2011.11.30. 17:55:03 (Válasz Pörgönc #83 hozzászólására.)
Idézet: Pörgönc - 2011.11.30. 17:44:40
Entitás téma.

Érdekes ez a látásmód. A nagyobb karik már szépen kivertek mindent, amit akartak. Most meg bezárnátok a kisebbek előtt a lehetőséget? Az a minimum, hogy iszonyat magas szinttől nehezítitek meg az Entitás csapkodást, vagy mindenkitől vegyünk el minden kütyüt és lehet előröl kezdeni a gyűjtögetést nehezebb feltételekkel, mindenkinek egységesen!


Elolvastad amúgy amit írtam? Csak mert azt írtam, hogy:
Nyilván benne van a kalapban, hogy nade aki eddig elment ide meg oda miért jut előnyhöz, egye fene, lépjen életbe az új rendszer magas szintű entitásokra.


Megjegyzem a másik korlát is csak extrém magas szintű entitásokra lépett volna érvénybe.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.96
fórumozóPitymókFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
86. hozzászólás - 2011.11.30. 18:01:58
Üdv!
Már bocsánat a hozzászólás miatt, de ez -
Huzalozott reflexek: Ha szakértelmet v. tulajdonságot növelsz, idomítasz, gyógyítasz, sajtolsz, vásárolsz vagy építesz, akkor a megfelelő szakértelmet nem kell turbóznod előtte: ezt automatikusan megteszi ez a relikvia helyetted. (Transzplantácó, ultraspecializáció, idomítás, sebgyógyítás, lélekenergia sajtolás, kereskedelem, építés, mágikus regeneráció, manakonstrukció szakértelmek esetén). Ha a meghatározott időn belül akarsz újra turbózni, az továbbra is 1/3 őskőbe vagy 1 CSP-be kerül (beállíthatás alapja, hogy az automata sajtolásért mivel fizetsz), azonban az oda-vissza turbózásért összesen csak 1x kell fizetned. (és ha egymás után 2-t növelsz a tulajdonságodon természetesen nem fizetsz minden alkalommal).
- marha jó lenne, ha a relikvia hatása alapból ingyen lenne szóval ha most építek a relikvia átturbóz az építésre és utána rögtön idomítok akkor arra turbóz - persze a hatás turbóval jelentkezik-. Szóval a relikvia szépen ingyen és bérmentve turbóz, még akkor is ha már elhasználtam az óránkénti egy turbót és akkor sem veszítem el az óránkénti egyet ha még nem használtam el, ha a relikvia turbózott.
Nos így már korrekt, persze egy korrekt ősköves+lélekgyémántos+lélekenergiás+szint árat képzelek el érte. Így ahogy én leírtam kb 60-tól felfele, de a 80-tól felfele is elképzelhető.

Jah és eventkor semmilyen gyorsítást ne lehessen visszaváltani és csak a normális termelődésből származó pp és csp +amit af pontos és sima szaki ad azt lehessen felhasználni.

________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________
V3: Pitymók
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
87. hozzászólás - 2011.11.30. 18:06:37
Idézet: Mantra - 2011.11.29. 18:01:42
"Esemény alatt ne lehessen a gyorsításoknál a CSP-t őskővel kiváltani."
Nem is értem miért bólintottál rá erre,

Hmm, rábólintottam volna?
Idézet: Miklós - 2011.11.29. 17:48:31
Ami még elhangzott mint kérés, de ezeket egyenlőre nem tudjuk biztosra megígérni:
Esemény alatt ne lehessen a gyorsításoknál a CSP-t őskővel kiváltani.

Ezeket a dolgokat csak a teljesség kedvéért írtam le, szabadon lehúzhatók a listáról... De abban egyébként nem értek egyet, hogy "ez a lehetőség mindneki számára adott volt" és hogy "egy-egy eventen kihasználhatta" mert sokan réges-rég átváltották őskőre, vagy eleve azért vették, még az eventek előtt.

Idézet: Ariel - 2011.11.29. 17:53:23
Miklós, az állatszintlépést gyorsító, 20-ik szintig működő állatfelszerelés mégsem valósul meg?

A technikai megvalósítással voltak gondok, de nem feledkeztem el erről se, ha megvan a bizonyosság hogy meg tudjuk csinálni egyszerűen, akkor az is sorra fog kerülni.

Idézet: Viszok009 - 2011.11.29. 18:15:32
A familiáris 1,5* (TP) szorzója a nagy világon, de itt NEM működik.

Bocs, de ezt a mondatotad nem teljesen értem, és a VU talin se jöttél oda ezzel a problémával hozzám... Nincs olyan familiáris képesség, hogy másfélszeres TP-t kap, csak olyan, hogy a kapott felszerelése másfélszeres TP-t ad (óriási különbség!). Az alap TP 10+felszerelés, tehát ha a +10 TP-s cucc ennek az állatnak 15-öt ad, akkor az alap TP-je 20 helyett 25 lesz, azaz 20%-kal kap több TP-t. Ez működik is, megnéztem egy karaktert, akinek 2 familiárisa van, a +TP-set hónapokkal később vette meg, mégis magasabb szintű, mint a másik...

Idézet: Paco - 2011.11.29. 19:47:57
Ezzel kizárásra kerül majdnem mindenki, aki nem a TOP 1 szövetségben van, valamint a szerver legnagyobbjai nem ott vannak.

Azért én nem általánosítanék, a játékosok többsége nem 160-as tárgyakat szed az entitásokból... És valóban kicsit blőd, hogy egyénileg meg tudok ölni egy lényt, amit az egész szövetségem nem képes. Szóval a kérés abszolút jogos volt, amiért a feltételes listára került, hogy a megoldási javaslat nekem sem igazán tetszik. És azért úgy hiszem, hogy az entitások felruházása fájdalomtűréssel részben segít ezt a problémát kezelni, akkor a tárgy megszerzéséért tényleg tenni kell. Ez a javaslat:
Az entitás gyógyulja vissza az adott csatában bekapott sebzést, ha ájul a karakter.

sokkal jobb, de tény, hogy ez az entitások ölését JÓCSKÁN megnehezíti, tehát ezt is csak bizonyos szint fölött vezetném be. És lehet, hogy ez is szükségtelen, mert fájdalomtűrés mellett lehet, hogy az entitás amúgy is többet gyógyul a csatából, mint amennyit sebzel... szval első lépésként a fájdalomtűréses dolog lesz, aztán meglátjuk, hogy megy a dolog.

Nekrofun fókusz: ha azt szeretnétek, hogy a további szintek inkább +mágiát adjanak, semmi gond, erről lehet szó.
Energiakristályosító: lehet hogy akkor nem kéne ilyen magas szintig elengedni, nyilván a lopást se akarjuk ellehetetleníteni, elég talán a 30. szint.

Idézet: Rjúku - 2011.11.30. 00:11:48
Miklós: Ez megint nem érne semmit a segítségnyújtásos pókok ellen. Mivel a segítségadó mannás karakterekkel is belépnek minden nap mannázni. Ergo nem esik le a kéz.

Akkor milyen megoldást javasolsz?

Truth80: Mit értesz azalatt, hogy a kaland csaták megreformálása? (Egyébként nagyon jó összefoglaló elemzést írtál, köszönöm!)
Pontszám: 7.53
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
88. hozzászólás - 2011.11.30. 18:17:18 (Válasz Miklós #87 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.11.30. 18:06:37
Energiakristályosító: lehet hogy akkor nem kéne ilyen magas szintig elengedni, nyilván a lopást se akarjuk ellehetetleníteni, elég talán a 30. szint.


Ezt nem ertem. Ha feltetelezzuk, hogy amig nincs maxos kristalyosito, addig a karaktereknel nincs egyatalan lophato osko, akkor ezzel azt erjuk el, hogy az adott szint alatt a lopas halott, folotte viszont aki nem vasarol oskovet az minden kiegettetjet a tolvajoknak adja. Egyik szelsoertek sem tunik idealisnak.

Inkabb valami olyan megoldas kene ami lehetove teszi, hogy akkor is lopjanak valakitol, ha nem hasznal oskovet es tud kristalyositot epiteni.

En a magam reszerol nem bannam, ha az oskoveim 10-30%-at ellophatnak cserebe azert, hogy az 70-90%-ot a szovetsegi tarsaim hasznara tudjam felhasznalni.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 5.98
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
89. hozzászólás - 2011.11.30. 18:27:17 (Válasz Morzkod #81 hozzászólására.)
Vegiggondoltam. Butasagot beszelsz. A + vedelem szukseges, mindenki mindig mindenkit eltalal. Ez nem jo. Az a jo, ha a magas vedelmueket kevesebbszer talaljak el, az alacsony tamadasuak kevesebbszer talalnak. Illetve az kell, hogy egy jo tamado kari (ugyanakkor talalati esellyel, mint amennkora vari siker eselye van egy jo varazslonak) kb. ugyanannyival tud kozelharcban tobbet sebezni, mint amennyivel varazslatbol kevesebbet. Ezt a problemat nem lehet azzal orvosolni, hogy a vedekezest, mint egy valos strategiat megprobalod kiiktatni a jatekbol.


Nézd, még nem volt időm összeollózni, hogy melyik szinten hogy viszonyul a védelem a támadáshoz, de az vitán felüli, hogy a védelmet növelni kell. A probléma abból adódik, hogy ha a varázslatra alapuló karakterek hirtelen 1 vagy 2 tárgytól nem megüthetőek, akkor egyszerűen DRASZTIKUSAN visszaesik a közelharci sebződésük.
Az alap az lenne, hogy ha valaki "leszarja" az iq-t, és főképp a közelharcot erősíti, akkor legyen esélye egy olyan karakter ellen aki a varázslást erőlteti. Jelenleg ez azért nem tud megvalósulni, mivel a sikeres varázslat kőr után szépen szétveri szintbeli támadásból, és a +iq/+tám fókuszokból a varázsltara specializált karakter a közelharcost.
A sisakokat felhúzva a közelharcos majd nem is talál, igaz a varázsló sem. Helyzet semmit nem változott, csak arányaiban még nagyobb buktákat könyvelhetnek el a közelharcosok...

Természetesen teljesen korrekt, hogy növelni kell a védelmet, mert abszurd az a helyzet, hogy mindenki mindenkit fullon eltalál, és ezen csak a szerencse módosít!

Viszont a sisakoknak valamit-valamiért tárgyaknak kellene lenniük, nem csak védelmet kellene adniuk, hanem cserébe ellensúlyozni a kiesett harci sebzést azoknál, akik nem az IQ spirálban ülnek...

Maradjunk annyiban, hogy a fent emlitett "elofordulhat" es a korabbi hozzaszolasodbol kicsendulo "mostantol mindenkinek ennyi lesz" az ket lehelletnyit eltero kategoria. A fejlesztes tovabbi elonyos oldala, hogy osztonzi a szintlepest, ami a jelenlegi szintlepes ellen dolgozo jatekkornyezetben mindig jo irany.


Igazad van, elfogalmaztam magam elsőre

Arrol nem is beszelve, hogy manapsag azert 49-es epulet felhuzasa meg egy casual szovinek sem jelenthet tartos kihivast. 2-3 honap, ha nagyon lazara veszik a figurat.


Ép ez lenne a lényeg, hogy végre olyan épületek kerüljenek be, melyek hosszútávú építési lehetőséget adnak a szövetségeknek, és a köv. 2 évben ne kelljen megint újabb épületekért sírni. (Ezért mondtam, hogy a Cras féle épület projectet újból kéne tárgyalni...)

Az eredeti terv az volt, hogy olyan kihivast akarunk, ahol az ember egyedul gyoz le egy epikust. Ezzel szemben kihivas nulla, kenyelmes farigcsalas megy, ha nekifekszek akkor 1-2 nap alatt, ha ellazazom, akkor egy het alatt. Nonszensz.


150. szinten a 47. entitásodat "farigcsálod". Egy 150-es kari a szövi epiket is leveri 5 perces támadásokkal egyedül vagy 250. szintig gond nélkül Messze nem a faragással van a gond, hanem azzal ahogy "kiskapuzható" a dolog, valamint hogy az ékszerek szintkorlát nélkül hordhatóak...
Pontszám: 7.53
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
90. hozzászólás - 2011.11.30. 18:31:29 (Válasz Viszok009 #6 hozzászólására.)
Idézet: Viszok009 - 2011.11.29. 18:15:32
A familiáris 1,5* (TP) szorzója a nagy világon, de itt NEM működik.


Van a Famulusnak egy alap képessége, hogy amíg a lépett szintje nem éri el az alapszintjét, addig komoly bónuszt kap a TP szerzésére "common" lényekhez képest. Ezzel rendelkezik minden Famulus, DE csak ideiglenesen ugye.
Pontszám: 6.29
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
91. hozzászólás - 2011.11.30. 18:32:51
Az nem kérdés, hogy az entitások így nem maradhatnak.
1.Minimális erőfeszítés és erőforrások felhasználása nélkül kiszedhetők a legerősebb kincsek, ráadásul az epikus kincsesláda visszatérő relikvia miatt még több táp szedhető ki az entitásokból. Jelenlegi formájában akár meg is lehetne szüntetni a dolgot, és az aukciós házba bekerülhetne egy új funkció, ahol X csp-ért új epikus tárgyat lehetne venni.
Ezt a problémát oldaná meg az, ha az entitás a csata végén visszagyógyul a csata előtti állapotra, ha a karakter elájul a csata végén.

2.A másik probléma az, hogy az entitásból kiszedhető kincs szintje nincs összefüggésben az epikus szintjével, kivéve egy szövetséget. Az Azúr Légióval szemben Miklós politikája az, hogy "az entitások nem arra lettek tervezve, hogy nagyobb kincseket szedjetek ki belőlük, mint az epikusokból". Az összes többi szövetségre ez a szabály nem vonatkozik. Így míg az AL tagjainak 20 epikust és 15 entitást kell legyőzni, hogy választhasson egy kincset, addig mindenki másnak elég 15 entitással végezni, és kivárni, hogy az AL leölje a 20 epikust.
Az egyik megoldás, hogy az új kincstábláknál mindenkire az a szabály vonatkozik, ami az AL-re, tehát csak addig lehet elmenni az entitás kincsekkel, ahol az epikussal jár a szövetség, a másik pedig az, hogy az AL tagjai is választhassanak nagyobb kincseket az entitásból, mint az epikusból.
Nekem mindkét megoldás megfelel, de a jelenlegi pedig teljes mértékben diszkriminatív és igazságtalan.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.47
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
92. hozzászólás - 2011.11.30. 18:36:21 (Válasz Miklós #87 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.11.30. 18:06:37
Ez a javaslat:
Az entitás gyógyulja vissza az adott csatában bekapott sebzést, ha ájul a karakter.

sokkal jobb, de tény, hogy ez az entitások ölését JÓCSKÁN megnehezíti, tehát ezt is csak bizonyos szint fölött vezetném be. És lehet, hogy ez is szükségtelen, mert fájdalomtűrés mellett lehet, hogy az entitás amúgy is többet gyógyul a csatából, mint amennyit sebzel... szval első lépésként a fájdalomtűréses dolog lesz, aztán meglátjuk, hogy megy a dolog.


Szvsz semmivel se nehezíti meg, csak bezárja a 16%-ról 1 spellel operáló "kiskapus" taktikát. Ha valaki érdemi entitás ölő akar lenni, az húzzon egészséget, melyre van most már af képesség, és xenó event alatt nem pici ösztönzés!

De abban is látok igazságot, nagyban segíteni kellene azon, hogy a "CSP nem érték"...
Pontszám: 6.29
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
93. hozzászólás - 2011.11.30. 18:48:26 (Válasz Birka #92 hozzászólására.)
Mondok egyszerűbbet. Tessék törölni a következő AF képességet: Entitásvadászat.
V3-Shifu
Pontszám: 6.97
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
94. hozzászólás - 2011.11.30. 18:49:58 (Válasz Birka #89 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2011.11.30. 18:27:17
Nézd, még nem volt időm összeollózni, hogy melyik szinten hogy viszonyul a védelem a támadáshoz, de az vitán felüli, hogy a védelmet növelni kell. A probléma abból adódik, hogy ha a varázslatra alapuló karakterek hirtelen 1 vagy 2 tárgytól nem megüthetőek, akkor egyszerűen DRASZTIKUSAN visszaesik a közelharci sebződésük.


Elnezest kivanok, attol meg emelkedik a vedelem senki nem lesz meguthetetlen, maximum fejleszteni kell kis tamadast is.

Az alap az lenne, hogy ha valaki "leszarja" az iq-t, és főképp a közelharcot erősíti, akkor legyen esélye egy olyan karakter ellen aki a varázslást erőlteti.


Nem tudok vitatkozni vele. Igaz.

Jelenleg ez azért nem tud megvalósulni, mivel a sikeres varázslat kőr után szépen szétveri szintbeli támadásból, és a +iq/+tám fókuszokból a varázsltara specializált karakter a közelharcost.


Mondjuk ha a kozelharcost egy nem kozelharci karakter is eltalalja, akkor ezen pont a vedelem fejlesztese segithet nem? Feltetelezven, hogy neki az IQ fejlesztesi igenye miatt kevesebb LE-je lesz tamadast huzni, mint a kozelharcosnak vedelmet.

A sisakokat felhúzva a közelharcos majd nem is talál, igaz a varázsló sem. Helyzet semmit nem változott, csak arányaiban még nagyobb buktákat könyvelhetnek el a közelharcosok...


Sztem a sisakokat behozva a varazslo nem talal a kozelharcos meg igen. A helyzet alapvetoen megvaltozott. Azonos szamu ervet hoztunk fel egyebkent (nulla), de azert lassuk be, hogy az en verziom igy is racionalisabban nez ki, mint a tied.

Viszont a sisakoknak valamit-valamiért tárgyaknak kellene lenniük, nem csak védelmet kellene adniuk, hanem cserébe ellensúlyozni a kiesett harci sebzést azoknál, akik nem az IQ spirálban ülnek...


Nem vagyok meggyozodve arrol, hogy ez a sisakok feladata lenne. Ha en Miklos lennek, akkor kiragadnek par azonos LE befektetessel rendelkezo karit kb. azonos szintrol, es jatszatnek veluk egymas ellen 100-100 csatat. Utana finomhangolnam a karikat, ha nem optimalis a pontelosztasuk, majd amikor megfeleloek (es itt azert fontos, hogy ne egy ellenfel ellen finomhangoljuk oket, hanem ugy, hogy azok egy valos kornyzeteben megalljak a helyuket), akkor meg kell nezni, hogy a varazslo(bb) elonye valojaban mekkora es eszerinti plusz fejlodesi lehetosegeket (vo. AF) betenni a jatekba.

Fontos lenne, hogy ne doljon be Miklos se a forumon siroknak, se a talin siroknak. Es itt emlekeztetnek a Nasdfil fele esetre.

Ép ez lenne a lényeg, hogy végre olyan épületek kerüljenek be, melyek hosszútávú építési lehetőséget adnak a szövetségeknek, és a köv. 2 évben ne kelljen megint újabb épületekért sírni. (Ezért mondtam, hogy a Cras féle épület projectet újból kéne tárgyalni...)


Megent egyetertek, ez tenyleg hasznos lenne. A +magia es az olcsobb magia fejlesztes welcome.
Persze utobbi csak az en magia szintemtol, mert nehogy mar hatranyba keruljek amiert elobb fejlesztettem magiat.

150. szinten a 47. entitásodat "farigcsálod". Egy 150-es kari a szövi epiket is leveri 5 perces támadásokkal egyedül vagy 250. szintig gond nélkül Messze nem a faragással van a gond, hanem azzal ahogy "kiskapuzható" a dolog, valamint hogy az ékszerek szintkorlát nélkül hordhatóak...


136. szinten. Es HALLO! Epitokari. Tamadas 57, IQ 57, mondjam tovabb? Es bizony a farigcsalassal van a gond, ha venni kene 10-50 gyogyitalt egybol mas lenne a leanyzo fekvese ez az emberek nem neznek levegonek az epikust.
Es most erdemes lepni, mert ha most vezetjuk be igazsagosan, akkor az a 310-es entitastol ervenyesul, ha fel ev mulva akkor meg a 340-estol.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.95
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
95. hozzászólás - 2011.11.30. 18:50:52 (Válasz Pörgönc #93 hozzászólására.)
Idézet: Pörgönc - 2011.11.30. 18:48:26
Mondok egyszerűbbet. Tessék törölni a következő AF képességet: Entitásvadászat.


Nem a darabbal van a gond, hanem a szinttel.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.95
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
96. hozzászólás - 2011.11.30. 18:53:47 (Válasz Morzkod #95 hozzászólására.)
Ha egyesével haladsz, akkor sokára szerzel erős cuccot a szint-9 miatt. Ha hármasával, kevés kincset ütsz ki a szint-9 darab miatt. Mindkettő jó megoldás, illetve korlát. Ez volt az eredeti verzió, csak vissza kell állítani.

Mód.: szerkesztés, gépelés.
A hozzászólást Pörgönc módosította 2011.11.30. 18:54:32-kor
V3-Shifu
Pontszám: 6.97
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
97. hozzászólás - 2011.11.30. 18:59:25 (Válasz Pörgönc #93 hozzászólására.)
Idézet: Pörgönc - 2011.11.30. 18:48:26
Mondok egyszerűbbet. Tessék törölni a következő AF képességet: Entitásvadászat.

És azoknak a játékosoknak mit mondasz, akik azért nem mehetnek tovább az entitással, mert túlhaladtak az epikuson? Miközben ezt a játékosok 99.9%-a megteheti?
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.64
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
98. hozzászólás - 2011.11.30. 19:13:28 (Válasz Morzkod #78 hozzászólására.)
A kihívás nem feltétlenül szar. Viszont ha valakinek "szar" masnak meg nem, es raadasul annak szar aki ugyesebben/eredmenyesebben jatszik, az feltetlenul igazsagtalan.


Arról nem a szerver összes többi szövetsége tehet, vagy hibás, hogy nincsenek akkora szinten, mint a TOP 1. Ezért én nem adnék a többieknek "büntetést".

Ha ez igaz lenne, akkor senki nem jarna elorebb entitassal, mint a szovije az epikussal.


Ugye, itt van az a pont példának okáért, amire értettem, hogy NE ollózd szét a hsz-t, hanem egybefüggő, komplett egésznek értelmezd. Mert annál a résznél, amikor azt írtam, hogy egálban van a befektetett erő és a nyert bónusz, akkor azt mondtam előtte, hogy az AL azzal, hogy elérte a 160-as táblát epikus szinten, ezáltal nekik egyénileg is - egyenként - elérhetővé vált az entitásból való kivétele. Tehát egyénekre lebontott tápot lehetett kivenni, PLUSZ minden leölt epikus után ott van a szintén 160-as ékszer.
Ezzel szemben a többi szövetség tagjainak NEM FIX az, hogy elérik a 160-as táblát, maximum csak a lehetősége van meg. V1-en nézve ez inkább 140-es szintű tárgyat jelent, ami elenyésző számú, mint mondottam.

Ezt mivel tudod alatamasztani? Ti sokkal gyorsabban tudtok haladni (nem kell varni az uj kincstablara), a tavolsag siman zsugorodhat.


Ez részben jogos (lenne), részben pedig nem.
Jogos lenne, mert meglenne az esélye a haladásnak. De mint szintén mondottam, ha nem is ebben a kiollózott hsz-ben, hanem 1-2 hozzászólással előtte, hogy NEM napi szinten megy a nagy epikus leölése. Ez az egyik része. A másik, hogy amíg a többi szövetség felzárkózik, addig nem hiszem, hogy a TOP 1 csak áll, és vár... mert rajtuk nem múlik. Pusztán a leprogramozáson van a hangsúly.
És mindez köszönhető annak - mármint a haladásnak - hogy a szerver legnagyobbjainak java része ott található.
Gondolom a számokat nem kellene példázni, de nagyon egyszerűen:
Több nagy=több sebzés=kevesebb beáldozott erő vs kevesebb nagy=kevesebb sebzés=több ráfordítás. Így ennek függvényében a távolság zsugorodására sem látok nagyobb esélyt, vagy másképp kérdezve alá tudod támasztani? Mármint a távolság zsugorodásának mértékét?
Mert anélkül pusztán esélylatolgatás van.


Most így elolvasgatva minden hsz-t, Ariel hozzászólásában látok tényleges megoldásra ösztönző alapot:
Ezt a problémát oldaná meg az, ha az entitás a csata végén visszagyógyul a csata előtti állapotra, ha a karakter elájul a csata végén.

vagy

hogy az AL tagjai is választhassanak nagyobb kincseket az entitásból, mint az epikusból.


Mindkettő teljesen jogos kérés. A többit már nem tartanám jó ötletnek, és megint nem térek ki az epikus szint/szövetség=entitás szintre, mert most fejtettem ki erről ismételten a véleményemet, a szemezgetés miatti válaszadással.
A hozzászólást Paco módosította 2011.12.01. 09:48:32-kor
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 8.61
fórumozóMantraFérfi
Végzetúr
77 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
99. hozzászólás - 2011.11.30. 19:17:40 (Válasz Miklós #87 hozzászólására.)
Hát akkor remélem ezt lehúzzátok a listáról.
Arról nem tehetek, hogy más már előbb előtte, a többiektől meg elvenné azt a lehetőséget, hogy akármikor használhassa ezt az opciót.
Pontszám: 5.04
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
100. hozzászólás - 2011.11.30. 19:52:17 (Válasz Birka #90 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2011.11.30. 18:31:29
Idézet: Viszok009 - 2011.11.29. 18:15:32


Van a Famulusnak egy alap képessége, hogy amíg a lépett szintje nem éri el az alapszintjét, addig komoly bónuszt kap a TP szerzésére "common" lényekhez képest. Ezzel rendelkezik minden Famulus, DE csak ideiglenesen ugye.


Mivan? És ez a leírásban, hol van? Szerintem sehol.

Kit érdekel, ami a leírásban szerepel az legyen, ne megint egy ilyen dolog, én nem a számok világában élek.

A lépett szintjét meg már 3* körbeértem, szóval nem hiszem, hogy most jönne ki. Ha meg mégis ne nekem kelljen már deriválnom, hogy megtudjam, hogyan számolódik a TP.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.12
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője