Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
321. hozzászólás - 2011.12.08. 22:00:59
Ariel:
Ha nem akarsz olyan gyakran vadászni, idomítani és őskövet fogyasztani például akkor.
Akinek meg az fontos, hogy pörgesse a küldiket, meg úgyis gyakran vadászik, az úgyis 20-as szinten sajtol.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.66
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
322. hozzászólás - 2011.12.08. 22:24:23 (Válasz Darah #320 hozzászólására.)
Ez nyilván függ attól, hogy mekkora entitás ellen harcolsz, ha túl nagy, akkor 6 kör alatt is csak gyógyítani tudod. De ahhoz képest, hogy egy azonos szintű epikus legyőzéséhez mennyi erőforrás kell, az entitás tényleg vicc kategória.

Ahogy Prismától megtudtuk, az AL sem erős, csak magas szintű, szóval vehetjük a karakteremet gyenge karinak. Varázslattal 2% fölötti átlagot sebzek az entitásba, akár 50 klikkel 3 perc alatt elintézhetném. Persze nem kétlem, hogy gondjaim lennének az 500-ik szintű entitással (kb. ez az a szint amit el tudnék érni, ha léteznének). De azért elég vicces lenne, ha az entitással már ott tartanék, miközben az epikusnál 330-as lényekkel szenvedünk...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.10
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
323. hozzászólás - 2011.12.08. 22:59:46 (Válasz Aurri #321 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2011.12.08. 22:00:59
Ariel:
Ha nem akarsz olyan gyakran vadászni, idomítani és őskövet fogyasztani például akkor.
Akinek meg az fontos, hogy pörgesse a küldiket, meg úgyis gyakran vadászik, az úgyis 20-as szinten sajtol.

Akkor már jobb egy olyan felszerelés ami nem fix szinthez kötött, hanem pl a következő 20 szintlépéshez ad plusz TP-t függetlenül attól, hogy hányadik szintű az állat. Így akár 60-80 szintig is használhatod.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.65
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
324. hozzászólás - 2011.12.09. 07:10:57 (Válasz Miklós #302 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 16:13:28
Idézet: Morzkod - 2011.12.08. 15:05:05
Egyeni vagy szovetsegi? Vagy akarmelyik? Vagy kulon-kulon?

Egyéni, a szövetségi szóba se került.


Hat, akkor jelzem, hogy mostmar felmerult.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.95
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
325. hozzászólás - 2011.12.09. 07:18:40 (Válasz Corina #304 hozzászólására.)
Idézet: Corina - 2011.12.08. 16:35:48
Ez az egész entitás ötlet szerintem rettenetes. Nekem minden szintlépésre jut 1 entitás, ezért, hogy küldetésben tudjam csinálni, - mert ugye aki vadászik nem sok küldetést tud választani - összevárok két szintlépést és akkor egy nap vagy kettő leverem. Lehet ostoba vagyok, de mit lehet itt huszárkodni? Saját döntésem, hogy összevárom őket, használom a mana reget, megveszem a gyógyitalt, figyelek ugyan, hogy ne veszítsek csp-t de néha nagyobbat üt mint amire számítok és bizony veszítek, néha többször is, nem értem miért kellene nekem ennél szigorúbb büntetést elviselnem.


Nem ertem miert nekem irod. Szerintem ez lenne a normalis, a kovetendo, a tamogatando. Nem pedig az, hogy valaki 2 heten keresztul napi 3-szor meglatogatja, az entitas meg kozben ul nagy szomoru szemekkel, hogy hat engem mar senki nem fog leolni?
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.63
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
326. hozzászólás - 2011.12.09. 07:19:45 (Válasz Ariel #305 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.12.08. 19:49:17
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 16:13:28
Az entitással kapcsolatban, ha max ÉP-ről is ájulsz, akkor ez tényleg nem jó. Lehet, hogy elegendő akkor az is, hogy ha ájulsz, akkor csak többet regenerál, de azért nem megy vissza maxra.

Vagy csak akkor kapcsoljon be az epikus visszaállása csata előtti állapotba, ha a karakter 50% alatti max ép-ről megy neki és elájul.
Így a csp vesztést is el lehet törölni, és a kamikaze lehetőség is megszűnik, hiszen a karakternek vissza kell gyógyulni 50% ép fölé, ha ájulásig akar csatázni.


Mintha Aurri irta volna, hogy max 60%-ot lehet visszagyogyulni. Praktikus lenne ehhez igazitani a visszagyogyulast.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.95
kedvelt tagCorinaNő
Végzetúr tehetség
136 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
327. hozzászólás - 2011.12.09. 07:20:26 (Válasz Darah #313 hozzászólására.)
Teljesen egyetértek eddigi tapasztalataim szerint két azonos szintű epikus és entitás közül mindig az epikus verhető könnyebben és most nem arról beszélek, hogy a csoport hanem az egyén ütheti könnyebben annak ellenére hogy gyógyul közben. A nagy szövetségekben sokan vannak, nehéz jó cuccokat szerezni a jobb cuccokat az ember az entitástól szerzi.. Nincs már rendes háború, nem lehet szinte portyázni.. hát vegyétek csak el ezt is nyugodtan, nehogy valaki is jól érezze magát, mert esetleg úgy fejlesztett, hogy tudja ütni. Rendkívül növeli a játékélményt és ha már a játékélmény, Ott van az alkimista labor értem én, hogy nem cél az , hogy gyorsan megszerezzük a képességeket, de az hogy már mindenből 3 ultra van és a hiányzó kettőből (amit azért rendesen őskőért felszereléssel sajtolva kapok) mind a négyből már 20 lassan és véletlen se esik be az ötödik.. már meg se nézem mert a guta megüt. Tényleg az jár a legjobban aki semmit nem csinál csak dolgozik az aukciós házban.

Ha egy kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye.
Pontszám: 8.97
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
328. hozzászólás - 2011.12.09. 07:23:40 (Válasz Aurri #308 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2011.12.08. 20:49:50
Idézet: Morzkod - 2011.12.08. 15:02:48
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 14:45:53
3. Egyszerre meg lehessen inni az összes kristályitalt, hasonlóan a dukátitalokhoz.


Ezt ha szabad kerni terjessszuk ki minden olyanra amibol az emberek jellemzoen sokat hasznalnak egyszerre. Peldaul a mikulasos cuccokra, kisebb portya italra, stb.


Portyaitalra, vadászatitalra ez rossz megoldás lenne, sokszor van hogy nekem direkt egyre van szükségem, többit tartalékolnám vészterhesebb időkre. Abszolút nem támogatom.


Nem az van odairva, hogy egyszerre megiszod az osszeset, hanem az, hogy lehetoseged van ra. Kristalyitalbol is lehet olyan szituacio, amikor nem akarodaz osszeset bevedelni. Csak ritka.
Es ha mar itt tartunk tulajdonsag es szakertelemfejleszteshez is kene ilyen.
Minden olyan pontjat a jateknak, amikor arra van szukseged, hogy egy helyre kattintgass sokszor, azt ki kell kuszobolni. Kiveve a cselekves jellegu dolgok (terkapu).
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.95
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
329. hozzászólás - 2011.12.09. 07:26:47 (Válasz Darah #313 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2011.12.08. 21:16:45
Van itt némi fogalomzavar.
Nem győzhetők le könnyebben.

Csak mivel nem regenelnek folyamatosan, mint az epik, van idő felgyógyulni hozzájuk.


Tenyleg van nemi fogalomzavar. A harmadik mondatodban leirod azt, amit a masodikban tagadsz.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.22
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
330. hozzászólás - 2011.12.09. 07:29:15 (Válasz Ariel #318 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.12.08. 21:42:02
Idézet: Aurri - 2011.12.08. 21:08:32
Miklós, az átmeneti TP adó felszereléeknél, mindenképpen javasolom, hogy legyen egy 20. és egy 40. szintig tartó verzió.

Mire jó 40-ik szintig fejleszteni az állatot? 2x20 előbb kész van mint 1x40 és az ismétlődő küldik is sokkal gyorsabban pörögnek.


Gondolom TP sporolas. 1 allatot elfogni kevesebb TP, mint kettot.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.95
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
331. hozzászólás - 2011.12.09. 07:35:09 (Válasz Ariel #322 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.12.08. 22:24:23
miközben az epikusnál 330-as lényekkel szenvedünk...


Miklós azt irta:
Az eredeti cél az volt, hogy az epikusok nehezek legyenek, még a legtáposabb szövi se haladjon úgy, mint kés a vajban [...] még az AL-nek is iszonyú nehezek legyenek [...] De ha már így van, ez sem tragédia.


Miert irod, hogy szenvedtek, ha ugy haladtok mint kes a vajban es az epikusok nem iszonyu nehezek?
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.30
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
332. hozzászólás - 2011.12.09. 08:55:10 (Válasz Aurri #311 hozzászólására.)
Auri, picit gondolkozz programozóbb szemmel...
Te akarsz egy valag új tárgyat, 2 lépcsőset+dupla kombót a tárgy működésére. A rendszer mi alapján döntse el, hogy milyen graduvá alakul pl?

Nézzük egy picitt a számok/megvalósíthatóság oldaláról a dolgot:
Egy sajtolásra "nevelt" állatnál előbb utóbb veszel rá egy gradut, azaz valamikor definiálod milyen "kategóriába" kellene esnie az esszenciának. Valamint a +tp-s cuccot le kell cserélned gradura, ami további klikkelés, odafigyelés, idő stb.

Innen egy logikai lépés az, hogy ne új állat felszerelésben gondolkozzunk, hanem a graduátumoknak adjunk + hatást ha az állat 20. szint alatt van (a 40-ről szó nem volt, és szerintem bilibe lóg a kezed ).

Mi a legegyszerűbb megoldás egy ilyen hatás berakására? Relikviák... Azaz ha van nálad egy bizonyos relikvia, akkor a graduátummal rendelkező állataid +x TP-t kapnak.

Itt felvetődik a következő probléma ami a finanszírozást érinti. Valaki egyszer megvesz egy relikviát, onnantól nem kell költenie a +tp-s cuccra? Na ez az üzleti modell tuti nem megy át!

Nézzük mi van jelenleg:
A legegyszerűbb eset az, hogy valaki +6 tp-s tárgyakat vásárol (akkortól van ism. küldi), ekkor a blöki kennelben 4-7-10-13-16-19-22 (Éppen ezért ne 20 hanem 22. szint legyen a "korlát") szintre lép 48x7 óra alatt, azaz egy hónap alatt egy állat helyen 2 blöki felszerelést kell vásárolni. Ahhoz hogy "normálisan" lehessen pörgetni a küldetéseket 8 blökit tartunk "vágóhídra", azaz havi 16 tárgyat veszünk. Természetesen felszerelés bérlettel tesszük ezt, és a +6 TP-s cucc így 5 őskővel is 80 őskő havonta. (Term vannak csúszások, nem odafigyelések, nem optimális kennel stb, azaz ennél valamivel kevesebb...)

Nézzük ezt üzleti szemmel:
-Ahhoz hogy valaki ne tudjon "ráülni" a relikre, meg kell oldani hogy ciklikus legyen a relik, azaz havonta "eltűnik". (Sajnos egy újabb esemény figyelést igényel )
-A relik árát úgy kell belőni, hogy megérje megvenni, ha már lekódolták, valamint ne legyen óriási bukta, és vegye figyelembe a realitást, hogy az emberek nagyon kis része tudja full optimumon járatni a kennelezést. Azaz 80-as elméleti helyzet mellé egy 50 ősköves ár már ésszerű, de reális gesztus a +6 tp-s relik áráért.
-Mivel több + tp-s tárgy van, így több ilyen relik kell, mindnek arányos őskő költségű árral.
-Mivel több relik van, így egyszerre csak 1 fajta lehessen a játékosnál, hogy ne lehessen kommulatív bónuszt összehozni. De ha valaki szintet lép, akkor válthasson jobbra, azaz amennyiben megveszel egy ilyen reliket, akkor az előző eltűnik... Ebben az esetben az is meg van oldva, ha csak a timer "frissítése miatt vesz valaki újabb, de azonos reliket.

Összefoglalva egy "reális" javaslat így nézhet ki:

-Új relikviák kerülnek a lélekkufárok portékái közé, melyek megvásárlástól számított 1 hónapig vannak a karakternél.
-Amennyiben megvásárolod valamelyik relikviát ezek közül, úgy a vásárlás pillanatában már nálad lévő azonos/hasonló relikvia megsemmisül.
-A relikviák hatása az, hogy amennyiben van graduátum egy állatodnál, úgy 22. lépett szintjéig a relikviának megfelelő +tp-t kapnak az állataid fejlődés közben.

Konkrét relikvia ötletek:
65. szintre +6 TP-s kb 50 őskő
80. szintre +8 TP-s kb 60 őskő
100. szintre +10 TP-s kb 80 őskő
120. szintre +12 TP-s kb 80 őskő
130. szintre +13 TP-s kb 80 őskő
145. szintre +14 TP-s kb 80 őskő
stb.
Pontszám: 5.86
kedvelt tagXenaNő
Végzetúr tehetség
239 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
333. hozzászólás - 2011.12.09. 09:35:46 (Válasz Ariel #322 hozzászólására.)
"De ahhoz képest, hogy egy azonos szintű epikus legyőzéséhez mennyi erőforrás kell, az entitás tényleg vicc kategória."

Mennyi erőforrás kell?
Ha egy főre jutó költséget számolsz, akkor máris az epikus a vicc kategória.
Az, hogy az epikus folyamatos regenerálódik, igazán keveset nyom a latban, hiszen egy óra sem kell hogy leverjétek, tehát nem sokat tud gyógyulni.
A mostani 328. entitásomnak 844.000 ép-je van, a tiéteknek mondjuk van 830.000.
Korábban írtad, hogy 2 százalékot versz le róla. A többi, kevésbé tápos légiós lever róla mondjuk 1-1.5 százalékot.
V2-n szövetségünk a 130-as kincstáblánál tart. 5 játékos üti az epikust és kb. 30-35 perc kell amíg leverik.
Akkor a légiónak mekkora szenvedés is a 160-as tárgyhoz tartozó epikus (melynek még mindig csak 261-es a varázslata)?

Az entitás fájdalomtűrése előtt 128. szintűként kb. 60-70 támadással végeztem ki 1 entitást (persze max. ép-ről ütve!).
15-20 magas szintű légiós nálam nagyobb tö-vel és jobb felszereléssel 3-4 kör alatt kivégzi az epikust (főleg ha a többi légiós is belepiszkál, 10-15 k sebzést okozva körönként).

Max. ép-ről indultok: 1. kör.
Mágikus reg: 2. kör (még mindig nincs gyógyital fogyasztás!).

Mindezen ép ráfordítás -bár nem tudom hány légiós üt 1-1 epikust, vegyünk a példa kedvéért 20 légióst, ennyi csak üti, ennyit csak jelen van, még ha más is viszi (de 15 légiós esetén sem éri el a ráfordított költség egy entitásozóét)- több játékos között oszlik el, 1 óránál is kevesebb kockulásigénnyel, míg egyetlen játékos entitásozása (persze nem a kamikaze fajtából, hanem lelkiismeretesen, max. ép-ről ütve az entitást) napi 6 pihenéssel (nekem pl. ennyi), 3 mágikus reggel, plusz gyógyitalok a natúr gyógyulás pótlására hogy minél többször max. ép-ről tudjam ütni és így a lehető legtöbb sebzést tudjam bevinni, jóval nagyobb költséget jelent (elsősorban gépidőt tekintve, de gyógyitalból sem fogyhat több a légiónál 1 főre vetítve).

Ha már szenvedés:
kb. 2-3 hónap kockulásra van szükség, mire egy entitásokra időt, gyógyitalt áldozó játékos végez 15 entitással, hogy tárgyhoz jusson (a tegnap bevezetett fájdalomtűrés után még több idő kell). 15 epikus leverése a légiónak fejenként max. 15 óra gépidőt és némi -entitásozásnál mindenképp kevesebb- gyógyitalt igényel.
A hozzászólást Xena módosította 2011.12.09. 16:57:41-kor
Pontszám: 7.72
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
334. hozzászólás - 2011.12.09. 10:09:02 (Válasz Miklós #302 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 16:13:28
Az entitással kapcsolatban, ha max ÉP-ről is ájulsz, akkor ez tényleg nem jó. Lehet, hogy elegendő akkor az is, hogy ha ájulsz, akkor csak többet regenerál, de azért nem megy vissza maxra.

Én ezt nem támogatom. Szabjunk már egy ésszerű határt a végeláthatatlan tápolásnak. Én a következőt támogatom:
1, 90% fölötti ÉPről kezdődött a csata és ájultam (-> 0 ÉP): az entitás visszagyógyul minden sebződést és plusz saját csata utánit regenerál
2, 90% fölötti ÉPről kezdődött a csata és 15% alá estem, de nem ájultam: Az entitás a saját sebződése harmadát visszagyógyulja plusz csata utáni regeneráció
3, 90% alatti ÉPről kezdődött a csata és 15% alá estem vagy ájultam: Az entitás visszagyógyul minden sebződést és plusz saját csata utánit regenerál
4, Nem esetem 15% alá, akkor marad a normál regeneráció
Pontszám: 5.59
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
335. hozzászólás - 2011.12.09. 10:12:00 (Válasz Ariel #323 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.12.08. 22:59:46
Idézet: Aurri - 2011.12.08. 22:00:59
Ariel:
Ha nem akarsz olyan gyakran vadászni, idomítani és őskövet fogyasztani például akkor.
Akinek meg az fontos, hogy pörgesse a küldiket, meg úgyis gyakran vadászik, az úgyis 20-as szinten sajtol.

Akkor már jobb egy olyan felszerelés ami nem fix szinthez kötött, hanem pl a következő 20 szintlépéshez ad plusz TP-t függetlenül attól, hogy hányadik szintű az állat. Így akár 60-80 szintig is használhatod.

Én jelenleg 40. szinten sajtolok. Nekem tetszene egy olyan megoldás, hogy 2 ősköves állatfelszerelés 20 lépett állat szint után megsemmisül, és a következő 20 szintre meg tudom venni újra. Persze jó lenne, ha az már csak 1 őskőbe kerülne, de legalábbis fele annyiba kerülne újra vásárolni az állatnak. Kár, hogy jelenleg nem látom hogyan lehetne ilyet leprogramozni, merthogy nincs állatra vásárlás. Ha meg nem akarom 40-ig vinni, akkor sajtolok. Persze jelenleg azért sajtolok 40. szinten, mert így feleződik a sajtolás költsége, de ha csak 2 őskő lesz a 20 szintes felszerelés, akkor onnantól nem fogja megérni 40. szintig vinnem az állatot. Ha 4 őskő lesz, akkor semmit sem spórolok vele a mostani helyzethez képest, cserébe több esszenciám lesz.
A hozzászólást Viskos módosította 2011.12.09. 10:18:14-kor
Pontszám: 5.89
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
336. hozzászólás - 2011.12.09. 10:33:16 (Válasz Viskos #334 hozzászólására.)
Az entitás kapcsán problémaként merült fel, hogy lehetne használni. Ezért lett betéve, hogy az emberek visszagyógyulnak, de hogy ez a gyógyulás ne legyen "ingyen", ezért van bent a -1 csp. Ennek semmi köze nem volt az eredeti helyzetben a "tápoláshoz" ilyen téren, ezt ne felejtsük el most sem.

További cél volt az entitások terén, hogy "létfontosságú" epikus tárgyak hiánya ne legyen drasztikus hátrány a játékosoknál. Ezért ha valaki Entizik, akkor meg tudja szerezni a szövi segítsége nélkül is a "major" tápot.

Ezt most egyesek kifordították, és arra használják, hogy folyamtosan 3-asával lépkedve drasztikusan nagyobb entit ölnek, mint a szövetségük. Az AL szemét ez csípi, mivel ők nem tehetik meg, mivel fizikai korlátként tornyosul előttük a leprogramozott tárgyak mennyisége. Mivel Miklós úgy gondolja, hogy 3-5 emberre vannak tervezve az epikek, ezért teljesen normális az, hogy egyedül nem ildomos leverni drasztikusan nagyobb entit, mint amekkora a szövi epikusa. Azaz amíg a rendszer lehetőséget ad erre, addíg sajnos el van kalibrálva Miklós eredeti elképzeléséhez képest.

Ha valaki egyedül le tudja verni az entit, akkor az epikust is nem?

Nevezhetjük nerfnek, de ez valójában hibajavítás, hogy valamelyest helyre pofozódtak az entik. Szerintem egy kiskapu van, amikor 1 varázslat körre mahinálva 16%-ról támadva kupánvágom egy magas spellel az entit, és szépen lassan lefaragom.
Minden más esetben extrém egészség/időráfordítás kell ahhoz, hogy érdemi időn belül entitásozni tudj!

Az ilyen extrém bonyi kódok mint amit Vikos javasolt tuti nem kiszámíthatóak "common" embereknek, ráadásúl sok programozást/debug időt igényelnek, nem beszélve a BUG lehetőségéről.

Ennél egyszerűbb az, hogy amennyiben beájulsz, úgy visszagyógyul 100%-közelharci körök*25% ép-t az entid az okozott sebzésedből+a sima regenje. Azaz aki 4 közelharci körig eljut, az már komolyan entizett, és nem kiskapukat keresve trükközött.
Pontszám: 7.52
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
337. hozzászólás - 2011.12.09. 10:40:04 (Válasz Xena #333 hozzászólására.)
Idézet: Xena - 2011.12.09. 09:35:46
"De ahhoz képest, hogy egy azonos szintű epikus legyőzéséhez mennyi erőforrás kell, az entitás tényleg vicc kategória."

Mennyi erőforrás kell?
Ha egy főre jutó költséget számolsz, akkor máris az epikus a vicc kategória.

Ha entitást ütök és nagyon ráérek, akkor leverem 4 nap alatt gyógyital használat nélkül. Nincs se negatív aurám, se visszasebzőm, semmi ami miatt könnyen tudnám leverni. 16-30k sebzés megy bele ütésenként, max ÉPről 3-at tudok belecsapni, hogy ne essek 15% alá. A legutóbbinak 706.000 ÉPje volt. Ez tartott 4 napig.
Ha epikusban kellene ezt levernem, akkor regenerációval együtt mondjuk 8-at tudnék beleütni gyógyital előtt. 24k átlaggal nézve elvileg 4-en le tudjuk verni 40 perc alatt. Ha csak egyedül vagyok ellene, akkor vagy folyamatosan iszom a gyógyitalokat, vagy egész nap üthetem, mert folyamatosan regenerál akkor is, amikor épp pihenek...
Nekem ez elég kiegyenlített erőforrásigénynek tűnik.
Nekem inkább az a vicc kategória, hogy 3x olyan magas szintű ellenfelekről beszélünk, mint a játékos maga és azon panaszkodunk, hogy túl könnyen le lehet győzni, pedig már attól elájulsz, hogy rádnéz.

Ha változtatni akarunk az epikus ütésen, akkor csináljuk azt, hogy az epikus ütésre be kell nevezni a játékosoknak és egy adott időpontban ahogy akkor épp áll a karakter úgy elindul az epikus vs játékosok viadal. Mindenki lenyomja a varázslat és harckörét. Ha nem fogyott el az epikus ÉPje, akkor meg lehet próbálni újra ismét max ÉPről. Ha elfogyott, akkor meglesz a kincs. Az epikus nyílván csak 1 játékost fog támadni, de a játékosok mindegyike az epikust. Tud-e a szövetség 800.000 -et sebezni egy csata alatt? Gyanítom ez is előbb utóbb kiderülne, hogy túl könnyű.
A hozzászólást Viskos módosította 2011.12.09. 11:12:10-kor
Pontszám: 6.69
kedvelt tagCorinaNő
Végzetúr tehetség
136 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
338. hozzászólás - 2011.12.09. 10:55:32 (Válasz Xena #333 hozzászólására.)
Ne mond nekem!! egy 150es epikust egymagam leverek, a 10 percenkénti támadásaimmal, két gyógyitallal, amíg a 150es entitásom kinyírása több mint két napomba került. Milyen erőforrásról beszélsz?
Azt elhiszem, hogy a 200 valahányas epikus ahol a szövim tart lényegesen nehezebb mint az én jelenlegi 155ösöm, de van is köztük több mint 100 szint, mint ahogy a tagok szintje és száma között is .. ne ez legyen már a hasonlítási alap.

Ha egy kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye.
Pontszám: 8.20
kedvelt tagCorinaNő
Végzetúr tehetség
136 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
339. hozzászólás - 2011.12.09. 11:02:55
Arról pedig, hogy valaki kénytelen nagyobb entitást ütni mint a szövije arról ki tehet?? biztos ő mert aktívabb mert lenni a szövetségénél ezért okveltlen meg kell büntetni mindenkit aki entitást akar ütni!!
A hozzászólást Corina módosította 2011.12.09. 11:03:43-kor

Ha egy kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye.
Pontszám: 7.56
kedvelt tagXenaNő
Végzetúr tehetség
239 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
340. hozzászólás - 2011.12.09. 11:21:07 (Válasz Birka #336 hozzászólására.)
A légiósok látása más módon is javítható, nem csak úgy, hogy az entitásozásba időt, lét fordító játékosok szívnak. Először a fájdalomtűréssel, majd most a regeneráció növelésével.
Jönnek az ötletek -kibicnek semmi sem drága!- még a végén az is meg lesz szabva, hogy max. mennyi ép-t verhet le egy entitásozó egy támadással, csak hogy majd valamikor ugyanolyan tárgyhoz jusson, mint a légiósok.
A légiónál több karakter üti az epikust. Egy főre vetítve nem nagyobb a költségük, mint a komolyan entitásozóknak, akiket nagyon rövid pórázon tartanátok.
A kamikaze játék (15 százalékról támadva az entitást) után persze teljesen korrekt a(z akár teljes) visszagyógyulás, de a max. ép-ről entitásozókat miért kellene tovább szívatni? A fájdalomtűrés bőven lelassít mindenkit, aki max. ép-ről üti őket (nálam pl. közel maxos aura "ment a levesbe").

Mint ahogy azt már többen is leírták, optimális játékkal mindenki eljut odáig, hogy szintenként csak 1 entitást tud ütni, tehát "végeláthatatlan tápolástól" nem kell félni.

Itt van pl. megoldásként Ariel javaslata: készüljön néhány kincstáblával több. Miklósnak csak egyszeri plusz munka, később ugyanúgy ráér a légió 15 epikusa után 1 kincstáblát készíteni, mégis adott lesz a lehetőség a légiósoknak is, hogy magasabb szintű tárgyakat kiszedhessenek, mint amit epikusból ki tudnak.

Ha már kiskapu: hogy van az, hogy néhány entitásozó (megjegyzem: többünk számára a játék egyetlen színfoltja az entitásozás/epikusozás) visszafogása ennyire sürgős volt, míg pl. a találkozón ugyanúgy felmerült, már rég orvosolandó, segítségnyújtással elérhető unfair előny (mert mi másnak nevezhetnénk 500< harci tö napi 24 órában való birtoklását, ami felborítja az erőviszonyt) megakadályozása még csak fel sem került a listára?
Az ezzel kapcsolatos reakciód ("nem vagy köteles támadni a segítséget kapott játékost") nyilván nem az igazi egy pvp játékban, hiszen nem arról van szó, hogy nem vagyok köteles, hanem arról, hogy miért ne támadhatnék bárkit, akivel szemben esélyessé váltam 3 év játék után?
Csak mert "kiskapu" van, amit már eddig is be kellett volna csukni?

A segítségnyújtás topic-ban teljes közöny a vezetés részéről. Játékosként nyilván másnak is szúrná a szemét, ha az elérhető 5 kamrázható célpont közül (és a közönyt látva a továbbiakban bárki élhet a lehetőséggel, akinek néhány szövetségi társa már abbahagyta a játékot) valaki ekkora előnyhöz juthat, csak mert néhány társa jelszavával belépve rá tudnak aggatni ennyi pluszt.
Pontszám: 7.65
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője