Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
61. hozzászólás - 2011.11.30. 13:06:31 (Válasz Morzkod #60 hozzászólására.)
Nem értek teljesen egyet azzal, hogy részleteire cincálod a mondandómat, hiszen nem szeletenként, hanem egybefüggően van értelme, és darabokra szedve már más-más értelmet lehet kihozni belőle, mint amit én gondoltam/mondtam.
Ám az alapokban egyetértés van, csak a levezetésében van eltérés.

Nem szeretem azt a hozzáállást, hogyha valakinek szar - lásd AL V1-en - akkor másnak is KÖTELEZŐEN szarnak kellene lennie.
Jól kiemelted azt a részt, hogy mindenki nyilvánvalóan látja a tápot, hiszen ott már 165-ös kincstábla forog.
Nálunk, akik szintén egész szépen haladunk, a 130-as táblát szedegetjük.
Nem érzed, hogy az a 7 tábla - mivel 5 szintenként haladunk - adta bónusz mennyivel erősebb és magasabb, mint az alatta lévő?
Elhiszem és senki sem vonta kétségbe, hogy megdolgoztatok érte. De amint szövetségi szinten el van érve a tábla, entitás által minden egyéni szövitagnak elérhetővé válik, PLUSZ ott vannak az epikusok, ahol szintén ugyanakkora magas szintű tárgyak esnek.
Így nem érzem annyira elmaradva a dolgokat, mert szerintem így egálban van a befektetett erő és a nyert bónusz. Nem mondom, vannak erősebb és gyengébb tárgyak minden táblában, de összességében tábla mindig egy kicsivel erősebb, mint az előtte lévő.
És jelenleg mire akár mi - Domini - akár másik szövetség eléri azt a táblát EGYSZER, ahol MOST az AL van, addigra a távolság továbbra is megmarad, de a tárgyakból származó szakadék még tovább nő.
Tehát feleslegesnek tartom a "kitolást" a többi szövetség felé. Az idő pénzt, jelen esetben pedig a játékba vetítve LE és táp. Ha helyesen ki van használva.
És a jelenlegi különbségek fényében jelentős eltérés van, ami nem indokolja azt, hogy be kellene vezetni az entitás korlátozását szint ügyileg levezetve a szövetségben leölt legnagyobb epikusra, csupán a leverés módozatát. Ahogyan ebben mindketten egyetértettünk.

Valamint zárszónak: nem érzem, hogy mindenki learatná a hasznot, amiért megdolgoztok. Egyrészt a fentebb említett sorok végett, valamint szerver szinten nézve is elenyésző azoknak a száma, akik 140+ szintű, entitásból kiszedett ékszerekkel rohangálnak. Az AL-t nem nézve, csak V1.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 8.61
kedvelt tagTony RamirezFérfi
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
62. hozzászólás - 2011.11.30. 13:13:10 (Válasz Paco #54 hozzászólására.)
szerintem a legnagyobb baj ott van, hogy aki entitásból jut el a magasabb kincstáblákig saját maga válogatja a tárgyakat, és akik viszont epikusból jutnak el odáig azt kapják, "amit a gép dob"
én ezt nem tartom igazságosnak teljesen, akkor választhassa meg mindenki hogy milyen tárgyat adjon az entitás/epik vagy dobjon az entitás is random tárgyakat.
Itt mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!
Pontszám: 5.65
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
63. hozzászólás - 2011.11.30. 13:15:05 (Válasz Tony Ramirez #62 hozzászólására.)
Ebben teljes mértékig igazad van, de azt is vedd bele, hogy itt nem esik szintenként tárgy, hanem 15 leölés után lehet választani.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 8.15
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
64. hozzászólás - 2011.11.30. 13:17:43 (Válasz Morzkod #39 hozzászólására.)
Kóc, körbenéztem. Mióta 20-as minden környezetemben lévő ember kincsese, azóta a 10-es lopásommal tudok lopni követ, míg előtte nem volt senkinél sem kő. Ennek egyszerű magyarázata az, hogy nem lehet vele mit csinálni!
Ha most a kristályosítóba bele lehet majd ömleszteni csilliő követ, akkor mi a szarnak hagyjam a karakternél a lelakatolt mennyiség feletti részt? Beteszem a kristályosítóba, a szövi örül, a tolvaj meg törölheti a lopását.

Ha ezt ráadásul V5-ös környezetben nézem, akkor áremelést hajt végre ezzel az épülettel Miklóst számomra, ami majdnem 100%, mivel ezentúl nem lesznek kiégett köveim...

Ha ez nem NERF, és áremelés, akkor micsoda?
Pontszám: 6.89
népszerűRjúkuFérfi
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
65. hozzászólás - 2011.11.30. 13:20:12 (Válasz Paco #61 hozzászólására.)
Szia!

Én nem csak V1 ről beszélek mind 3 világról. PL. V2 ben az egyik karakter adatlapján találtam egy nagyon aranyos írást.

Kiválasztottad a következő tárgyat: Ősi harcgyűrű (az első játékba került 160-as tárgy).

Egy kicsit tévhitben él de nembaj:)

Meg azért egy picit durvának tartom amikor egy 75 szintű karakter egy 150. szintű mágusgyűrűvel mászkál.
V1: Yagami Light
Pontszám: 7.04
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
66. hozzászólás - 2011.11.30. 13:25:58 (Válasz Rjúku #65 hozzászólására.)
Nekem csak V1-re van viszonyítási alapom, a többi világot nézve nem tudok érdemben nyilatkozni. Itt még nem láttam senkit se 150-es gyűrűvel rohangálni, a szövetségemben lévő 140+ karakterek is maximum 140-es Szürkével rohangálnak.
Szóval, én tényleg kíváncsi lennék arra a karakterre, aki 75-ös szinten 150-es gyűrűvel mászkál. Mert jelenleg ez csak az AL-ben lenne lehetséges, sehol máshol.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.22
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
67. hozzászólás - 2011.11.30. 13:29:31 (Válasz Birka #64 hozzászólására.)
Én azért, már nem felejtem le (főleg a felejtés csak 50)

lopás 250
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.12
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
68. hozzászólás - 2011.11.30. 13:32:53 (Válasz Morzkod #36 hozzászólására.)
Összekevered a támadást meg a sebzést. Ne tedd.


Mert a sebzésed nem függ a sikeres támadásaid számától? Gondold végig mit írtam, és rájössz hogy a +védelem magában több gondot okoz mint segít...

Erdekes, hogy skype-on inkabb hype-ot mondtak a lopasra emiatt.
Azert mielott fix 50 oskovel szamolsz, szamold at azt is mennyi kiegettet kell ehhez beepiteni.


Előbb már reflektáltam erre Ha nincs miből lopni, az miért is "hype"?
Az épület maximális szintje 50, azaz a lehetséges maximumon igen is előfordulhat az, hogy valaki 50 kiégettet kap szintenként.

Butasagot fecsegsz, ha mindenki kap +X IQüt akkor a valosagban semmi nem tortent, maximum a fix kihivasokkal szemben leszunk picit erosebbek.


Azaz könnyebb leölni az entitást/epikust, valamint a hiperaktív és a "játszó" szövik közt drasztikusan növeled a szakadékot.
Maradjunk annyiban, hogy a mágia fejlesztési költséges megoldás sokkal korrektebb politikailag

Tekintve, hogy az entitast a te otletelesed kurta el Biri, en csendben maradnek ebben a temakorben a helyedben.


Én a mai napig nem érzem "elqrásnak". Kifejezetten jót tesz a sikerélménynek az entitásozás. Max picit finomhangolni kellene a rendszert, kijavítani a bugos elemeket, és hozni 1-2 kellemetlen döntést, melynek hatására "ésszerű" maradna a dolog.
Pontszám: 6.89
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
69. hozzászólás - 2011.11.30. 13:37:47 (Válasz Rjúku #65 hozzászólására.)
Meg azért egy picit durvának tartom amikor egy 75 szintű karakter egy 150. szintű mágusgyűrűvel mászkál.


Nézd mivel a tárgyak erőssége drasztikusan emelkedik a szintjükkel, így az eredeti szabályozás (karakterszint*2 szintű tárgy hordható) sajnos rég elvesztette az érdemi szabályzási szerepét.
Ez sajnos még akkor se jó, ha a szövi üti ki a tárgyat a tagnak! 75. szinten egy 150-es epik relikvia legalább annyira meredek mint 15. szinten volt a szürke lélekrabló!

egy karakter a nálánál 20 szinttel nagyobb ékszereket hordva is brutálisan elhúz a környezetéhez képest, nem kell ehez +75 szintnyi tárgyelőny...
Pontszám: 5.64
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
70. hozzászólás - 2011.11.30. 13:47:37 (Válasz Birka #69 hozzászólására.)
Azért még mindig másabb így a rendszer, hogy 40-es szint kell érdemi Szürke eléréséhez, vagy elég 30-as a Vámpírfókuszhoz. Az azért több, mint a 15-ös szint, és ha valaki lassan halad, mert neki így a megfelelő, akkor az igenis nagy és hosszú lépés, mire eléri. Nem mindenki halad felfelé, mint az őrült. Azért ezt is nézzétek, hogy eltérő stílusok is vannak, ami pont azért jó, mert legalább nem mindenki egyforma.
Nem lenne tanácsos ezt a szint*2-es rendszert tovább bolygatni, mert akkor egy az egybe meg lenne lőve mind az entitás, mind pedig a szövetségi epikusokkal való haladásnak sem lenne sok értelme, ha a szövetség 3/4-e nem kap pl semmit, mert túl kicsi?
Ezzel megint a szinthuszárság lenne csak megtámogatva, de a játékélmény destruktív leépítése is lenne egy füst alatt.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.36
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
71. hozzászólás - 2011.11.30. 14:48:16
1.sisak
Ismét értelme lesz a védekezés fejlesztésnek ezért jó dolog. de igaz, h az egyensúlyt megbontja valamelyest a vari és a közelharc között, lehet érdemes lenne e bevezetésével egy időben valami közelharci sebzés növelés is.-de a védelem szerepének növelése kell

2.kreatív-eh
A kreatív korlát a hirtelen nagy tápolás ellen lett kitalálva. Az ahogy Miklós írta jobb megoldás mint amit eredetileg gondoltunk:addig beleszámít a korlátba amíg ki nem maxol, de az eh (értsd semmi vagy kevés Lés csata) továbbra is maxot hoz.

3.entitás korlát
ez magas szinten,optimalizáló top karik esetén a karaktereknek a nagyobb epikus szintet ütő, ált top szövik felé áramlását okozhatja-biztos ezt akarjuk?-
folyt köv
Pontszám: 7.32
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
72. hozzászólás - 2011.11.30. 14:57:09
Párba bele-bele olvastam.

"A csata végén kiírjuk, hogy összesen mennyi LE-t szereztél lélekszívással."
Pontosítanék. Az általam szerzett szívott LE mínusz ellenfél által elszívott LE lesz kijelezve a csata végén, ugye?

"Olcsóbb állatfejlesztő 20. szintig"
Én 40. szintig fejlesztőt kérek. Esetleg, ha fele árban lesz, mint a mostani és csak 20-ig működik, akkor én is 20-nál fogok sajtolni és nem 40-nél. Ha többe kerül majd, mint a fele, akkor nem változik semmi. Ha fele annyiba kerül majd és 40. szintig működik, akkor leszek teljesen elégedett.

"Nehéz volt megtippelni az olimpiát."
Nos, sokan mondták, hogy a kvíz ne totó legyen, hanem tudás alapú valami. Én úgy látom, hogy a középút lesz a megfelelő, azaz 10 kérdésből 7 vagy 8 tudás alapú és laptopról kikereshető, 2 vagy 3 kérdés pedig csak tippelhető.

"Az entitást túl könnyű megölni."
Nekem a csp és a LE érték, ezért úgy ölök entitást, hogy ne essek 15% alá. Egy rövid fejszámolás után arra jutottam, hogy a 279. szintű entitás nagyjából 1,5 millió ÉP sebzést oszt ki nekem mielőtt meghal. Nem is tudom legyőzni 3 nap alatt. Másik karakterel ahol nem érték a csp, ott valóban tudok még ütni hármat 15% környékén az entitásba. Utána jöhet a pihenés és a regeneráció. A maxos AF pontból kitolt pihenés maxos szentéllyel 45 perc alatt feltölt 0 ÉPről maxra. Ez óriási előny entitás ölésnél. Tény, hogy a 279. szintű entitás ellen kell legalább 80 ezer ÉP, hogy ne essek maxról 15% alá. Hogy emiatt most túl könnyű, vagy túl nehéz megölni az entitást azt mindenki döntse el maga szerintem. Tény, hogy nem tudom mennyit sebez vissza a maxos negatív aura, ha bekapok egy 40 ezres varázslat sebzést.
Én 52. szinten már nagyon szenvedek, hogy megöljem a 110. szintű entitást, mert alig sebzek bele. Elvileg a trükkös gyűrűt is viselhetném 52. szintűként, de entitástból azt nem lehet olyan alacsony szinten kiszedni a szintkorlát miatt. Megölni meg valószínűleg nem is tudnám a gazdáját. Az epikus kincsesláda viszont nagyot dobott a karakterek erején, mert átugorható vele a szintkorlát.

A lopásról annyit, hogy 52. szinten 10-es lopással összegyűlt a 200 kiégett őskő és sehol sincs még 20-as kristályosító.

"Kreatív affinitás: ha kimerül a napi kreatív limit, de egy karaktrnek van EH-ja, akkor az EH-ért járó LE után a kreatív bónuszt a karakter továbbra is megkapja. "
Miért nem úgy hangzik a szabály, hogy az EH LE minimumra nem számolja a kreatív keretet? Én heti limitet szerettem volna, de azt leszavazta Miklós. Elbújik a KH, gyűlik a pp. Klónozódik a KH, első nap jól megszedjük magunkat napi limitig, utána pihi és közben mások viszik ami maradt. V3-on 3 nap után már csak EH minimum jön a KHból, de ez nem segít azon, hogy az első 2 nap kimerül a keret.

"A nekrofun fókusz maximális szintje 15-ről 49-re nő, de a 15 fölötti szintek csak az IQ-t növelik (szintenként 1/2-del), a manaregenerációt nem."
Ennek nem látom értelmét. A nagy szöviknek plusz épületszint, kis szöviknek úgyis túl drága lesz, viszont sok bónuszt ad, ezért még nagyobb lesz a különbség.

"A vadászat oldalon lesz egy statisztikai összesítés a legutóbbi 50 vadászatodról (összes szerzett LE, átlag LE, talált kalandok és esszenciák száma stb)"
Jobban örülnék egy szintlépéstől szintlépésig tartó statisztikának, amit szintlépésnél kirak az eseményekbe és el lehet menteni, ha meg akarom tartani, majd nullázódik a számláló.

"Állatkép megváltoztatás."
Akik szerint ez felesleges csicsa és semmi szükség rá bizonyára nem emeltek 100 alapszintet az állatukon és nem unják az állatuk képét.

A "Wyhetrqaxx képzőgyűrűje" nem entitás tárgy tudtommal, hanem aukciós. Olyan, mint a szívósság öve. Előnyt ad a gazdájának. Ettől még nem érzem azt, hogy a trükkös gyűrű vagy a 60-as szívósság elértéktelenedett volna.

Az IQ/szerencse spirál pedig fontos eleme a játéknak. Két dolog ellen kell az IQ/szerencse. A többiek ellen és az entitás/epikus ellen. Ha már a többiek ellen nincs értelme tovább növelni, akkor az entitás ellen kell. Ha lekorlátozzuk, hogy ne lehessen IQt növelni valamilyen megkötés miatt, akkor onnantól az entitás mindig belövi majd a varázslatát és sokkal nehezebb lesz legyőzni. Ugyan ez igaz az epikusra is. Ha mondjuk kell innod 10 gyógyitalt, hogy legyőzz egy epikust és minden 20 epikusból jut neked kincs, akkor annál már olcsóbb lenne IQra költeni...
Pontszám: 6.66
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3351 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
73. hozzászólás - 2011.11.30. 15:04:47 (Válasz Viskos #72 hozzászólására.)
Idézet: Viskos - 2011.11.30. 14:57:09

"Állatkép megváltoztatás."
Akik szerint ez felesleges csicsa és semmi szükség rá bizonyára nem emeltek 100 alapszintet az állatukon és nem unják az állatuk képét.


Én már 300-at húztam rajta és még mindig bírom a fejét
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.12
kedvencBüyükFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
74. hozzászólás - 2011.11.30. 15:13:59 (Válasz LanMaffia #73 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2011.11.30. 15:04:47
Idézet: Viskos - 2011.11.30. 14:57:09

"Állatkép megváltoztatás."
Akik szerint ez felesleges csicsa és semmi szükség rá bizonyára nem emeltek 100 alapszintet az állatukon és nem unják az állatuk képét.


Én már 300-at húztam rajta és még mindig bírom a fejét

Szerintem meg egész pontosan nullát emeltél te az állatod alapszintjén.
Pontszám: 7.93
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
75. hozzászólás - 2011.11.30. 15:15:57
4. új épületek
Igen egy ideig növelik a szakadékot a szövik között. de ha megnézzük pl a stat adókat az első oldalnak ugyanaz fel van húzva. semmi szerepe annak, h a szövi mennyire építene, vagy mennyit képes építeni.
én pl nem konstizok már egy átlag nap, mert a ht-t feleslegesen nem drágítom új szinttel és a dicsőség valamiét meg nem húzom tovább, kell a szövi küldinek.
az nem lehet játékcél,h mert egy ideig nagyobb tápot kap az a közösség ami kész és tud is építeni azért az építés lehetőségét elvegyük idővel mindenkitől, mert bármikor is lesz új épület, mindíg lesznek akik hamarabb és lesznek akik később építik fel.

viszont én nagy szükségét érzem a pl lebomló épületeknek amik építési lehetőséget adnak akár örökre. a legjobb megoldás az időszakos tápot nyújtó épület lenne, ami kiküszöbölhetné a felvetett pókok, álló karik feltápolását mások által. pl egy max nélküli exponenciálisan növekvő költségű épület, ami random statot ad arra a hétre minden szövitagnak és vasárnap éjfélkor lenullázódik.
l
A hozzászólást BaalCain módosította 2011.11.30. 15:17:26-kor
Pontszám: 8.66
kedvencBüyükFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
76. hozzászólás - 2011.11.30. 15:25:22 (Válasz Birka #26 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2011.11.29. 23:29:32
Csak a problémásakhoz szólnék hozzá, a többi tetszik

Állatkép megváltoztatás.


Na ez se éri meg a maga adag fejlesztési kapacitását. Egyáltalán a felszólalón kívül ez érdekel valakit?


Tudtommal érdekel.
És a kiírás nem egészen pontos.Nem arról volt szó,hogy bármikor bármire meg lehessen változtatni.Hanem mivel bevezették a csontmutációt amivel felviheted a blökid alapszintjét a sajtolás és új blöki helyett,lehessen a csontmutációval megnövelt alapszintű blökinek a megnövelt szintű állatoknak megfelelő képekből választani(nem ingyé őskőért).Gondolom ha meg tudják oldani,hogy jegyzik mindig,hogy mekkorára növelted a blökid alapszintjét akkor már nem akkora kapacitást igényel az új kép megjegyzése.
Én speciel szívesen megváltoztatnám idővel a blöki képét mert vannak magasabb szinten amik nagyon tetszenek és nem fogom kisajtolni a régieket és befogni ami tetszik ha egyszer ott a csontmutáció alternatívaként.
Ha nem csinálják meg nem halunk bele valószínűleg de Miklós a talin pozitívan reagált rá és ha meg neked nem tetszik Birka majd legfeljebb nem használod.
A hozzászólást Büyük módosította 2011.11.30. 15:25:50-kor
Pontszám: 6.95
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3351 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
77. hozzászólás - 2011.11.30. 15:35:40 (Válasz Büyük #74 hozzászólására.)
Figyelmetlen voltam, igaz

De egész pontosan 36-ot húztam az alapszintjén
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.12
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
78. hozzászólás - 2011.11.30. 17:17:17 (Válasz Paco #61 hozzászólására.)
Idézet: Paco - 2011.11.30. 13:06:31
Nem értek teljesen egyet azzal, hogy részleteire cincálod a mondandómat, hiszen nem szeletenként, hanem egybefüggően van értelme, és darabokra szedve már más-más értelmet lehet kihozni belőle, mint amit én gondoltam/mondtam.


Ha valahol félreértettelek, elnézést, de kérlek ezt jelezd hol történt.

Nem szeretem azt a hozzáállást, hogyha valakinek szar - lásd AL V1-en - akkor másnak is KÖTELEZŐEN szarnak kellene lennie.


A kihívás nem feltétlenül szar. Viszont ha valakinek "szar" masnak meg nem, es raadasul annak szar aki ugyesebben/eredmenyesebben jatszik, az feltetlenul igazsagtalan.

Jól kiemelted azt a részt, hogy mindenki nyilvánvalóan látja a tápot, hiszen ott már 165-ös kincstábla forog.
Nálunk, akik szintén egész szépen haladunk, a 130-as táblát szedegetjük.
Nem érzed, hogy az a 7 tábla - mivel 5 szintenként haladunk - adta bónusz mennyivel erősebb és magasabb, mint az alatta lévő?
Elhiszem és senki sem vonta kétségbe, hogy megdolgoztatok érte.


Megdolgoztak. Ok. En nem vagyok AL-es. V1-en nem jatszom. 130-as kincstablatol felfele nem sok fogalmam van a kincsekrol. Annyit tudok, hogy van valami 45 magiat ado cucc amire beallitottam egy musthave jelzot.

Így nem érzem annyira elmaradva a dolgokat, mert szerintem így egálban van a befektetett erő és a nyert bónusz.


Ha ez igaz lenne, akkor senki nem jarna elorebb entitassal, mint a szovije az epikussal.

És jelenleg mire akár mi - Domini - akár másik szövetség eléri azt a táblát EGYSZER, ahol MOST az AL van, addigra a távolság továbbra is megmarad, de a tárgyakból származó szakadék még tovább nő.


Ezt mivel tudod alatamasztani? Ti sokkal gyorsabban tudtok haladni (nem kell varni az uj kincstablara), a tavolsag siman zsugorodhat.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.31
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
79. hozzászólás - 2011.11.30. 17:22:33 (Válasz Birka #64 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2011.11.30. 13:17:43
Kóc, körbenéztem. Mióta 20-as minden környezetemben lévő ember kincsese, azóta a 10-es lopásommal tudok lopni követ, míg előtte nem volt senkinél sem kő. Ennek egyszerű magyarázata az, hogy nem lehet vele mit csinálni!
Ha most a kristályosítóba bele lehet majd ömleszteni csilliő követ, akkor mi a szarnak hagyjam a karakternél a lelakatolt mennyiség feletti részt? Beteszem a kristályosítóba, a szövi örül, a tolvaj meg törölheti a lopását.


Kiveve ha neked is van lopasod vagy epp fel akarod hasznalni a kiegett oskovet, hogy olcsobban vasarolj. Azt tudom, hogy V1-en volt kari aki osszelopkodott sokezer kiegettet ugy, hogy kozben SENKINEK nem volt meg a 20-as kristalyosito. Tehat valami modja azert csak van ennek. Ha nerfet emlegetsz lopas kapcsan, akkor az inkabb a lelakatolt ladiko volt.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.31
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
80. hozzászólás - 2011.11.30. 17:25:12
Két gondolat a sisak témához.

1. Ha a plusz védelem, a támadás (közelharc) gyengítésén keresztül, az IQ mindenhatóságát erősíti, akkor azt javaslom, hogy a sisak fő tulajdonsága százalékos varázslatelnyelés (sisak szinthez kötött) legyen a védelem helyett, ez helyzetbe hozná a a fizikai sebzést...
2. A szilánkok bekerülhetnének az eventekbe plusz jutalomként az extra teljesítményekért. Pl. a mostani Xenónál, 800 győztes csata+2000 építés esetén egy szilánkot (legyen vagy 10 féle) is választhatsz, ami a sisak másodlagos tulajdonságait (fajtánként különböző) adja.

Következő event kezdési időpontja ismert már?
V3-Shifu
Pontszám: 7.96
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője