Idézet: Miklós - 2011.03.06. 22:57:12
A "pókok" aggodalmára ez egy nagyon korrekt hozzászólás:
Idézet: Arinadottir - 2011.03.04. 20:58:15 Én is pókot játszom, de ettől az eventtől még nem lesz elcseszve a karim. A többiekhez képest nem fogok bukni, nem leszek gyengébb, csak a saját, eredeti terveimhez képest gyengülök. Az meg a várható nyeremény miatt bagatell.
Ha valaki úgy játszik, hogy SOHA nem akar vadászni, szíve joga - de ezt még event fejlesztésekkel is támogatni biztosan nem fogjuk.Ez egy alapvetően pvp event, ami eleve jelentős előnyt biztosít a portyázó, és különösen az EHval rendelkező kariknak, ezt az előnyt hivatott részben kompenzálni, hogy vadászni kell mellé, nem viccből raktunk be ezt az ellensúlyt.
Ugyan nem teljesen ide tartozik, de ez az egyensúly duma nem igazán korrekt.
Először okoztatok egy hatalmas kilengést a VF-el, majd kompenzációnak behoztátok az EH-t, választási kényszerrel, eztán kitaláltátok a térkifordítást amivel elvileg gond nélkül váltogatni lehet majd szépen kidolgoztatok egy tp alapú pontrendszert amely számos olyan elemet tartalmaz amivel bebetonoztátok egyik vagy másik stratégiát és most meg itt egy újabb esemény amelyben egyik oldalról jutalmazzátok az EH-s másikról meg büntetitek azzal a felkiáltással, hogy ez egy igazi "pvp event" (kissé visszás ez így).
Hát igen, ugyan minek a dolgokat egyszerűen megoldani ha lehet bonyolultan is.
A pok, a portyakarakter és az EH-s pedig 3 különböző stratégia.
A poknak nincs szüksége EH-ra, kiles, lever mint vak a poharat, elvágja a torkod és elviszi a napi bevétel nagy részét, nem fog fölöslegesen támadni, hogy holmi EH-ra legyen szüksége.
A portyakari üt mindenkit, igazi pvp-s, EH-val szaladgál a hozzá kitolt AF pontokkal és szerintem a legnagyobb kárt szenvedi egy ilyen eseményben a résztvevők közül. Nem biztos, hogy megéri portyakarinak lennie, de erre van ideje. Portyázáshoz ugyanis nem kell időre visszaérni a géphez, nem gond ha közbejön valami, nincs nála sok lé (valószínűleg ez a taktika az a szint időráfordításban amit egy játéknak maximum el kellene vennie a való élettől).
Az EH-s kari meg kifejleszti az EH-t, beül és csak 3 szintet támad lefelé. Valamilyen (gondolom fentihez hasonló egyensúlyi) okok miatt lefelé 3 szintet éri meg legjobban támadni. Pár naponta letérkapuzza az ilyen irányú pontjait fejleszt és ennyi. Nekik kifejezetten felüdülést jelenthet egy ilyen esemény. A fentebb, Miklós idézte hozzáállás pl. ez utóbbi, ezért nem is értem hogy jön ide a pok.
A környékemen bárkit megkérdeztem, nem tudta mi az a baromi nagy előny az EH-ban ami fent lett említve. Ez a 3 szintes lefelé molesztálós taktika bizonyára nagyon optimális de hosszú távon rettentő unalmas.
Mindegy, rögeszmékkel fölösleges vitába szállni.
De egy kicsit mégis: javaslom tüntessük már el a játékból a kényszerítő tényezők durvább részét a földön túli egyensúly elérésének érdekében, pl az AF-ek veszteségét taktikaváltáskor, és azután nincs értelme vitázni azon, ki milyen kárt szenved a bevett taktikájával. Mindenkinek adott lesz veszteség nélkül profilt váltani az eseményre, ha egyik vagy másik út nem teszik neki.
Mindezek ellenére ez az újabb esemény ismét jó ötletnek tűnik és ha a megvalósítás is lesz olyan jó mint Vista után a Win7, akkor a végére már értelmesebb arcokon is megjelenhet egy kis üdvözült mosoly.
Kérem őrizzék meg hidegvérüket. Ne tegyenek hirtelen mozdulatot. Én most lassan elhagyom a helyiséget.
V1: Seligen - Hullaúr
V2: Seligen - Egy apró Zöld Manó, nagy, álmos szemekkel
V4/III: Cadaver - Csak simán torony
V4/IV: Tatanka (IM Jackass) - WDP-Homokvár