Idézet: winnie - 2009.06.16. 12:00:00
hogy fogyna már el. aki topkarakter, aki topszövetségben van, annak el kell fogadnia, tisztában kell lennie (annyira nem lehet naiv), hogy hiába minden több hétbe, hónapba kerülő fejlesztés, ha amint az bekerül a legjobbak 1-2 héten belül kivégzik.
Na szerintem ez egy oltári nagy baromság. De jól példázza azt a - szerintem hibás - fejlesztői felfogást, aminek szellemében az utóbbi fejlesztések születtek.
Miért ne lehetne olyan fejlesztéseket csinálni, ami végtelen ideig tart? Pedig tök egyszerű: nem rakok limitet a szakértelmekre (hogy ezt csak 20-ig, azt 57-ig, emezt 40-ig amazt meg 100-ig lehet fejleszteni). Nem rakok limitet az épületekre, hogy ezt 15-ig, azt 20-ig, amazt 24-ig lehet építeni.
Persze ehhez gondolkodni kell, mert ha egyik épület/szakértelem/tulajdonság erősebb a többinél, a játékosok azt fogják fejleszteni - ergo ki kell egyensúlyozni őket. De ez nem lehetetlen, és akkor megoldjuk azt is, hogy ne egyenkarakterek legyenek a játékban.
Egyébként még április közepén adtam át Miklósnak egy elég nagy volumenű fejlesztési tervet, amiben gyakorlatilag nem szerepel sem a LE, sem a TP szó, szóval abszolút nem a tápról szól, mégis biztos vagyok benne, hónapokig nyújtott volna elfoglaltságot mindenkinek (1-66. szintig). Sajnos úgy néz ki, már nem lesz belőle semmi.
Jó lenne, ha nem azzal lennének lekötve a játékosok, hogy 10-20-50-100-1000 akármit szedjenek össze, építsenek fel, kezdjék újra - egyszóval ugyanazzal a - lehetőleg minél hosszabb ideig tartó tevékenységgel - foglalkozzanak végeláthatatlanságig. Ötlet van bőven, elég átnézni ezt a fórumot. Nem LE-termelő, fejlődés-segítő elemekre van szükség, hanem JÁTÉKRA. Azt nem fogja megunni senki, és nem is érünk a végére (talán még winnie sem végzi ki 1-2-6-9-X hét alatt).