Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
81. hozzászólás - 2009.05.05. 09:41:28 (Válasz Gau84 #80 hozzászólására.)
Idézet: Gau84 - 2009.05.05. 09:20:31
Szerintem az is csak időleges tűzoltás lenne.


Ez lenne a legnagyobb hiba amit el lehet kovetni. Szintben elore rohanni bizonyos szempontbol megerte. Mas szempntbol meg nem. De kinek a pap kinek a deakne vaszna. Azt, hogy az elore rohanos taktikat valasztoktol meg azokat az elonyoket is elvesszuk amik most megvannak - mert ugye ez osztonozne oket a mezony bevarasara - teljesen hibas elkepzeles. Ha valaki egy legalabbis szamara nyero(nek tuno?) strategiat kovet azt ezert megbuntetni nem lehet, maximum, ha az elony tulsagosan nagy merteku, akkor korlatozni.
Pontszám: 5
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
82. hozzászólás - 2009.05.05. 09:45:51 (Válasz Kocos #81 hozzászólására.)
Viszont az sem jó, hogy totálisan kettészakad a mezőny, nemde? Hiszen így sincs kit ütni, és ha a jelen tendencia folytatódik, még kevesebb üthető ellenfeletek lesz odafenn. Ezt akárhogy nézem is, bármi áron el kellene kerülni. Bár lehet, hogy rosszul látom, és lehet játszani úgy is. Ezért jó lenne az NPC, akár úgy is, hogy egy olyan erős NPC horda érkezik, amihez/ami ellen egyetlen szövetség kevés lenne.. mint azt ismerjük jópár hasonló játékból.
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
83. hozzászólás - 2009.05.05. 10:11:33 (Válasz Kocos #76 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.05.05. 08:12:08
Azert ne tapoljak es optimalizaljak, hogy kesobb legyen ra modom?


esküszöm, mintha sportot űzne egy-két ember a szándékos félreértelmezésből.

nem. azt írtam, hogy aki top fokon optimalizál, az ne sírjon, hogy kiszalad alóla a játék. ennyi. nem több. szó sincs arról, hogy rosszul teszi, aki szalad, szó sincs arról, hogy ne legyen maximalista az ember. csak aki ezt megteszi, az hallgatólagosan aláír egy szerződést, hogy benne van a játékában a "kiszaladás" esélye. ennyi. (magamat csak azért hoztam fel, még véletlenül sem követendő példaként (hiszen ki ne akarna nagy számokat látni karaktere mellett, ki olyan hülye, rius-on kívül, hogy 750-es TÖ-vel rohangál), hogy jelezzem, hogy a játékélmény növelését úgyis meg lehet oldani, hogy az ember odafigyel arra, hogy ne fusson ki.

(most komolyan, mindig ezt hozom fel, éa nem kérkedés miatt, de a 2000LE-s küldetés és a miatta való 2-3 hetes küldetéselőrehaladási stop lehet, hogy hosszú volt, de mégis csak határtalan sikerélmény volt, amikor sikerült (kis örömök...), míg, nálad (ha tévedek, mea culpa, csak feltételezek) csak egy gépies klikkre való letudás volt, nem? rezignációval teljes LE-átvétel, semmi több. vagy a 20000 LE vesztése? vagy a 20000 LE nyerése is? egyik módszer se elítélendő, de aki a gyors haladásra voksol, annak később falsnak tűnhet a sírása, FŐLEG AKKOR, ha tisztában van a korlátokkal és nem nyeretlen kétéves.)

aki feszegeti a játék határait, az idővel bele fog ütközni. a szélsőségeket ostromlóknak ez a szívása. aki ezzel nincs tisztában, az nem húzott le két évet sem a TF-OV-ben.

Idézet: Kocos - 2009.05.05. 08:12:08
De arra is megkernelek, hogy ugyan meseld el honnan tudtad, hogy nem lesznek uj kuldetesek egy ido utan, hogy lekorlatozzak a kereskedelmet


küldetések: ööö, TF, OV, ismerős? egyik játékban sem volt olyan, hogy elfogytak volna a küldetések vagy vészmegoldások jöttek?

kereskedelem (de előre mondom az epikusat is): nyilván a tárgyak (főleg a képeik) és a szörnyek egy előre megírt adatbázis alapján jönnek, ami véges. tippre ez az adatbázis a kezdetektől nem bővült és nagyjából psszel miklós belőtte, hogy nyár végén lesz szükség a bővítésre. csakhogy, mint mindig, a játékos gyorsabb volt (khm, TF, OV), mint a játékvezetői projekció.

lehet, hogy csak én vagyok naiv, de szerintem a szintekkel előre nem folyamatos tervezés zajlik (ld. küldetések, épületek kérdése), hanem olykor egy nagy tömb (15 küldetés, 10 épület, 20 szintnyi szörny) elkészül és bekerül a játékba. és semmi jel nem utalt arra, hogy folyik a játék szörnyekkel/tárgyakkal való feltöltése, ami nem megy egyik napról a másikra a képek miatt. (tényleg, mekkora utánpótlást jelent a HKK? mennyi lény van benne?)

tudtuk, hogy ilyen-olyan fékek lesznek majd. sőt, lehet, hogy idővel valami kvázi reboot (mark my words). ami meglep az a kristályhordás fejlesztés a 0%-os fertőzés előtt, ami nyilván kész van, bár nem tudom, hogy mennyire lesz jelentős.
A hozzászólást winnie módosította 2009.05.05. 10:18:46-kor
Pontszám: 7.20
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
84. hozzászólás - 2009.05.05. 10:26:37 (Válasz winnie #83 hozzászólására.)
"tényleg, mekkora utánpótlást jelent a HKK? mennyi lény van benne?"

5357 lapot dobott ki most a HKK lapkereső.
http://www.beholder.hu/? m=hkk&in=hkk_lapkereso.php&KERESES=1&szin1=0&tipus1=0&nevstr=&szovegstr=
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
85. hozzászólás - 2009.05.05. 10:29:01 (Válasz Ariel #75 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.05.05. 07:47:39
Bocs Winnie, hogy ezt mondom, de hülyeségeket beszélsz...

Nem a játékosoknak kell látnia, hogy a játék kifogy alóluk, hanem a játékvezetőnek... Ők azok akik tisztában vannak vele, hogy mi van leprogramozva és mi nincs.


bocs, de nem beszélek hülyeséget. értelmezz.

abban tökéletesen igazad van, hogy neki kell látnia, de abban meg nekem van igazam, hogy aki tapasztalat játékos, az TUDJA, hogy nem ideális világban élünk, hogy nem fogja látni a játékvezetés. been there, done that. ezzel számolni kell.

egész egyszerűen a játékos gyorsabb. egy ideig lehet követni őt (mivel a JV, ezt is tudjuk, nem csak ezzel foglalkozik), de utána törvényszerű a lemaradás.

Idézet: Ariel - 2009.05.05. 07:47:39
Itt sajnos nem STOP tblák vannak, hanem egyszercsak véget ér az út. A táblát az ember el tudja fogadni, de azt már kevésbé ha azért kell ácsorognia mert nincs út amin tovább mehet.


megint igazad van, de erre analógia a való élet, ahol dettó elfogy az út, ha gyorsan mész. van, aki csak tötymörög, betér minden útszéli kiskocsmába. van, hogy leül a haverokkal sörözni. nem siet. és van, aki odateszi magát és nyomul. de, ismétlem, akkor ne csodálkozzon, ha az útépítő munkások nem bírják a tempót. (még egyszer mondom, igazad van, jogos a játékosi elvárás. jogos, de utópisztikus.)

Idézet: Ariel - 2009.05.05. 07:47:39
Itt nem egyszerűen a küldetések fogytak el, gyakorlatilag minden. A térkapus tárgyak már hónapok óta kifutottak, az epikusok ezen a héten. A küldetések már másodszor fogytak el. Épületek szintén kifogytak. A három használható szakértelem egyikét tegnap korlátozták le. Gyakorlatilag marad a vadászat és sajtolás némi portyával körítve...


van, akinek. a többiek meg dőzsölnek. a tudatlanok. hogy merik élvezni a játékot... cinizmus OFF. de ez is mutatja, hogy a topjátékos csömörlik, az élete egyre inkább ürül. a kérdés, hogy sajnálni kell-e. (klikk, klikk, portyák letudva, pedig a portyákat is érdekessé lehet tenni. nem azt mondom, hogy úgy mint a 30. szinten sportból buzogánnyal, de afrancba is, még az is plusz élményt adhat.)

szerintem ott a pont, ahol írod, hogy a három használható szakértelem. aki nem optimalizál, az vigyorogva feltolja 60-ra a kivégzését és legalább egyszer eléri, hogy az ellenfele nagyot nézzen, amikor 500ÉP-vel nagyot koppan és elhallgat. vagy ott van a többi haszontalan, de a játékélményt befolyásoló szakértelem. tudom, csak a hülye fejleszti őket. de a hülye nem is panaszkodik. el van a saját hülyeségével.

ha más nem teszi érdekessé neki a játékot, akkor sajátmagának teszi azzá.

mindentől függetlenül: mennyi esélyt adsz arra, hogy egy komoly időt elvevő új fejlesztésen a top nem szalad végig napok/hetek alatt? végigszaladás lesz és utána megint jó ideig fejlesztés stop. szóval nem biztos, hogy az előremutató fejlesztések hiánya a gát.
Pontszám: 6
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
86. hozzászólás - 2009.05.05. 10:30:20 (Válasz Mortimer #84 hozzászólására.)
Lényből 2500 van, egy darabig elég lesz szerintem
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűbalgosFérfi
Végzetúr tehetség
175 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
87. hozzászólás - 2009.05.05. 10:45:49 (Válasz Mortimer #84 hozzászólására.)
Nem kell lénynek lennie, a többi lap illusztrációját is felhasználják.
Pontszám: 7.50
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
88. hozzászólás - 2009.05.05. 10:46:38 (Válasz balgos #87 hozzászólására.)
Persze, de lényből is van 500. szintig elegendő. Rohanás ide vagy oda, az nem holnap lesz
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
89. hozzászólás - 2009.05.05. 11:18:16 (Válasz winnie #83 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.05.05. 10:11:33
azt írtam, hogy aki top fokon optimalizál, az ne sírjon, hogy kiszalad alóla a játék. ennyi. nem több. szó sincs arról, hogy rosszul teszi, aki szalad, szó sincs arról, hogy ne legyen maximalista az ember. csak aki ezt megteszi, az hallgatólagosan aláír egy szerződést, hogy benne van a játékában a "kiszaladás" esélye. ennyi.

aki feszegeti a játék határait, az idővel bele fog ütközni. a szélsőségeket ostromlóknak ez a szívása. aki ezzel nincs tisztában, az nem húzott le két évet sem a TF-OV-ben.


Winnie: áruld el már légyszíves, mi az, hogy "rohan előre", meg hogy "top fokon optimalizál"? Az, hogy rájövök, hogy a semmire sem használható kontinuumszűkítés helyett jobb a spektrális manipulációt fejleszteni? Vagy hogy nem hagyom hogy túlcsorduljon és elvesszen a csp-m? Vagy nem tartok magamnál több tízezer LE-t, mert hogy ha portyában legyőznek, akkor elvihetik? Vagy mi? SEMMIT nem tettem azért, hogy minél előbb szintet lépjek. Portyáztam sokat, vadásztam sokat - mert erről szól ez a játék. SOHA nem volt célom az, hogy eljussak a játék végére, ahogy szerintem sem Arielnek, sem Kocosnak sem. Nem a mi hibánk, hogy ide jutottunk.

Ha másik oldalról nézed: Miklós nem unalmában fejleszti/fejleszteti a Végezturat, számára ez ÜZLET, bevételi forrás. Bevétele pedig nem belőled lesz, aki hangoztatod, hogy már nem használsz őskövet, hanem azokból, akik őskövet vásárolnak. Akik nem vesznek őskövet, azok azért játszhatnak ingyen, mert a többiek vásárlásai fedezik a játék fejlesztési költségeit. Ha Miklós ezt nem ismeri fel, akkor az ősköves játékosokat veszíti el (mert ők vannak elől), csökken a bevétele, nem lesz miből finanszírozza a játékot, és akkor tutira nem lesznek fejlesztések.
A TF és ŐV rettenetesen rossz példa, mivel ott MINDENKINEK kellett fizetnie a játékért. De ha már felhoztad az ŐV-t és a TF-et: egykor 5-6 ezer játékosa volt mindegyiknek. Azóta több év eltelt, rengeteg fejlesztés született, mégis csökkent a játékosok száma, sőt ha jól tudom, az ŐV a megszűnés küszöbén van, vagy talán már meg is szűnt. Sajnos az a helyzet, a Végzetúr pontosan ezen az úton halad, csak amihez az ŐV-n tíz év kellett, az itt 10 hónap alatt zajlik le.

A legrosszabb az egészben, hogy hónapokkal ezelőtt lehetett már mindezeket előre látni, és nem történt SEMMI. Még februárban írtam, hogy májusra ki fog égni a játék (keress vissza a hozzászólásaimban). Sokkal korábban sokkal többen írtuk, mennyire rossz a háborús rendszer - nem változott meg. Csak én írtam legalább 3 alternatívát. A hatalom tornyával kapcsolatban szintén februárban írtam, hogy nem jó a rendszere, a top3 szövetségen kívül soha senkié nem lesz. Azóta ez csak beigazolódni látszik. És még sorolhatnám.

Miklósnak már hetekkel ezelőtt valami igen nagyot ki kellett volna teríteni az asztalra, most már a 24. óra végénél járunk. Elhiszem, hogy te ezt nem látod (még), de szinte 100%-osan biztos vagyok benne, hogy jövő ilyenkorra a Végzetúr akkor is ki fog halni, ha addig 2-3 komolyabb fejlesztés is érkezik.

A játék legnagyobb problémái:
- Időigény
- nincs egységes fejlődési koncepció (két erőforrás: LE, TP)
- nincsenek fejlődéstől független "szórakozási" lehetőségek
- nincsenek stratégiai lehetőségek, egyetlen, lineáris út létezik
Pontszám: 8.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
90. hozzászólás - 2009.05.05. 11:25:02 (Válasz Mortimer #84 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.05.05. 10:26:37
"tényleg, mekkora utánpótlást jelent a HKK? mennyi lény van benne?"

5357 lapot dobott ki most a HKK lapkereső.
http://www.beholder.hu/? m=hkk&in=hkk_lapkereso.php&KERESES=1&szin1=0&tipus1=0&nevstr=&szovegstr=


No nem mintha egy kepet ne lehene tobbszor felhasznalni. Lasd legenda.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
91. hozzászólás - 2009.05.05. 11:26:10 (Válasz Gau84 #82 hozzászólására.)
Idézet: Gau84 - 2009.05.05. 09:45:51
Viszont az sem jó, hogy totálisan kettészakad a mezőny, nemde? Hiszen így sincs kit ütni, és ha a jelen tendencia folytatódik, még kevesebb üthető ellenfeletek lesz odafenn. Ezt akárhogy nézem is, bármi áron el kellene kerülni. Bár lehet, hogy rosszul látom, és lehet játszani úgy is. Ezért jó lenne az NPC, akár úgy is, hogy egy olyan erős NPC horda érkezik, amihez/ami ellen egyetlen szövetség kevés lenne.. mint azt ismerjük jópár hasonló játékból.


Szerintem ezzel nincs gond, ha nem lesz theto ellenfelem, akkor ugyis zarkozni fognak azok akiknek van.
Iletve mint tudjuk jon a ristaly horda, remelhetoleg rajtuk el lehet majd erni a port.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
92. hozzászólás - 2009.05.05. 11:38:35 (Válasz Kocos #91 hozzászólására.)
"ha nem lesz theto ellenfelem, akkor ugyis zarkozni fognak azok akiknek van."

Dehogy fognak, erőben biztosan nem, csak szintben. Te most 58. szinten sokkal több LE-t kapsz egy vadászatért, mint egy lejjebb lévő.

Más kérdés, hogy kibírod-e a tökéletes unalmat, és mi értelme erősödni, ha nem használhatod azt.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
irritálóMazleeFérfi
Végzetúr mester
400 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
93. hozzászólás - 2009.05.05. 11:40:25 (Válasz Mortimer #92 hozzászólására.)
viszont az unalom előnye hogy olcsóbb lesz a játék...
Mazlee - Azúr Légió
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
94. hozzászólás - 2009.05.05. 11:40:28
Winnie: akkor osszefoglalom, es javits ahol tevedek.
A jatekvezetesnek nem feladata a fejlesztest folyamatosan olyan szintig kitolni, hogy a jatekosok ne erjek el a veget. Ha valaki eleri a veget, akkor o tehet rola, minek vadaszott/portyazott/epikusozott annyit, de foleg minek fejlesztette a szingularis ismerteket. Ha valaki szamonkeri, hogy eleri a fejlesztesek veget, mikozben o maga tehet rola, az erosen visszas.
Igy jol mondom?
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
95. hozzászólás - 2009.05.05. 11:43:38 (Válasz Mortimer #92 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.05.05. 11:38:35
"ha nem lesz theto ellenfelem, akkor ugyis zarkozni fognak azok akiknek van."

Dehogy fognak, erőben biztosan nem, csak szintben. Te most 58. szinten sokkal több LE-t kapsz egy vadászatért, mint egy lejjebb lévő.

Más kérdés, hogy kibírod-e a tökéletes unalmat, és mi értelme erősödni, ha nem használhatod azt.


Nem az unalom fog zavarni, hanem a lehetosegek, amitol elesek. Nyilvan az, hgy nem tudok portyazni eros hatraltato tenyezo.

Zarkozasnal egyebkent pont a szintrol beszeltem, mert ha abban zarkoznak, akkor ujra lesz kit utnom ugye.

LE teren amugy sem a szint a mervado hosszu tavon, hanem 1-2 epikus vagy aukcios targy meglete vagy hianya.
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
96. hozzászólás - 2009.05.05. 11:46:04 (Válasz Jeriko #89 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
Winnie: áruld el már légyszíves, mi az, hogy "rohan előre", meg hogy "top fokon optimalizál"? Soha sem az volt célom az, hogy eljussak a játék végére, ahogy szerintem sem Arielnek, sem Kocosnak sem. Nem a mi hibánk, hogy ide jutottunk.


nem. ezt nem is mondtam. a te hibád CSAK az, hogy "you should've known better", tudhattad volna. hiszen ki, ha nem te. persze, tudom, okosabb az ember utólag és hiába mondom, hogy "előleg" is tudtam, de tudtam:)

(az optimalizálást remélem nem kérdezted komolyan. ezen mit magyarázzak? aki optimalizál, az azonnal kimaxolta az összes LE-visszaadó szakit. aki nem, az meg soha nem fog 100-as spektrálissal vagy 60-as facsarással menni.)

Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
Ha másik oldalról nézed: Miklós nem unalmában fejleszti/fejleszteti a Végezturat, számára ez ÜZLET, bevételi forrás. Bevétele pedig nem belőled lesz, aki hangoztatod, hogy már nem használsz őskövet,


már megint. nem írtam. ilyen, csak azt, hogy kifogytam belőle. egy ideig nem tudok venni, ez van. véges a pénzem és csak nem jön az a kért bagatell 12 tőled. az őskőtermő zsák a legeslelegnagyobb táp eddig a játékban, kvázi végtelen LE...

de szerintem amit leírsz, miklós van leginkább tisztában, mint ahogy azzal is, hogy hogyan kell saját IRL erőforrásait optimalizálni, hogy a bevétele maximális legyen. ha valaki, akkor ő ezt átlátja. ha jelen pillanatban ő a spektrálist növeli (a könyvkiadással foglakozik), akkor bizony a tulajdonságfejlesztés (a VU) háttérbe szorul. aztán majd kompenzál. de miklós optimalizátor, aha bból indulunk ki, hogy racionális módon viselkedő vállalkozó.

Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
A TF és ŐV rettenetesen rossz példa, mivel ott MINDENKINEK kellett fizetnie a játékért.


hogy lenne rossz példa, amikor előfeltevéseimet a Vu-val kapcsolatban az ottani tapasztalatok alapján hoztam meg, s lám, beigazolódtak. más, de hasonló az evolúció, mint ahogy az apokaliptikus vég közelsége is hasonlóképpen kell, hogy eljöjjön. (minden az élenjárók követelőzésének egyre gyorsabb tempójú kielégítésében gyökeredzik. félre ne érts, nem a követelőzés a gáz, hanem, hogy a JV megpróbál erőn felül teljesíteni a kedvükért.)

Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
"Sajnos az a helyzet, a Végzetúr pontosan ezen az úton halad, csak amihez az ŐV-n tíz év kellett, az itt 10 hónap alatt zajlik le."


tusé. még hogy rossz példa. kábé ezt ugatom és ezért mondom, hogy alkalmazkodni kell, vagy tűrni, hogy a játék panaszáradatra kényszerít. aki top, az tudja, hogy panaszkodni fog. aki nem top, annak, kevés kivétellel, szavát sem hallani.


Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
A legrosszabb az egészben, hogy hónapokkal ezelőtt lehetett már mindezeket előre látni, és nem történt SEMMI. Még februárban írtam, hogy májusra ki fog égni a játék


akkor min vitatkozunk?
Pontszám: 3
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
97. hozzászólás - 2009.05.05. 11:53:36 (Válasz Kocos #94 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.05.05. 11:40:28
Winnie: akkor osszefoglalom, es javits ahol tevedek.
A jatekvezetesnek nem feladata a fejlesztest folyamatosan olyan szintig kitolni, hogy a jatekosok ne erjek el a veget. Ha valaki eleri a veget, akkor o tehet rola, minek vadaszott/portyazott/epikusozott annyit, de foleg minek fejlesztette a szingularis ismerteket. Ha valaki szamonkeri, hogy eleri a fejlesztesek veget, mikozben o maga tehet rola, az erosen visszas.
Igy jol mondom?


oké, hadd tegyem fel a kérdést, hogy tudsz-e szöveget értelmezni? a kormánynak nem az az egyik feladata, hogy gazdasági növekedést előidézve az emberek jólétét növelje. mondjuk.
nem véletlenül használtam az utópisztikus jelzőt, de jöhetnek markos-nádassal is, miszerint "- hány éves vagy, királyfi? - 27. - és még hiszel a mesékben?"

a játékvezetésnek az a feladata, hogy előrelátóan fejlesszen, ha kell lassítsa azt és kokit adjon a fejlődés akadályozása miatt síró játékos fejére. de hiába ez lenne egy ideális világban a feladata, ha nem tudja teljesíteni.

a nézetkülönbség köztünk mindössze annyi, hogy te naivan azt hitted, hogy ha előremész, ha jól játszol, akkor nem fogsz falba ütközni, én meg, mint öreg cinikus, tudtam, hogy úgyis lesz fal. (más kérdés, hogy akkor sem lett volna annyira elöl, ha törekszem rá.)

ennyi az egész. a követelések zöme jogos, de épp ezért utalok vissza a régi játékokra. tudtuk, mi várható, csak itt természetesen gyorsabb a dolog. épp ezért a top is tudta. és mégis előrement. ez nem baj. a baj az, hogy az általam profinak hitt top most tetteti a meglepettet és realizálja, hogy mégsem olyan kerek a világ, ahogy azt ők elképzelték. nem igaz, hogy nem lehetett számítani erre, nem igaz, hogy meg kell lepődni...
Pontszám: 6.17
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
98. hozzászólás - 2009.05.05. 12:13:53
Winnie, akkor ezek szerint folyamatosan hülyeségeket kellett volna fejlesszek, vesztes portyákat nyomni buzogánnyal, hagyni hogy elússzon a csp 400 fölött, esetleg prémium tagságot sem kellett volna váltanom, hogy még lassabban haladjak, nehogy a játék végére érjek? Esetleg törölhetném is magam, majd új karaktert indíthatnék, hogy nehogy elérjek az utolsó küldetésig? TF-el 12 éve nem játszom, ÖV-n volt 5 fordulóm, honnan a túróból kellene tudnom, hogy kifogy a játék? Ráadásul itt nem egyszerűen az a gond, hogy nincs újdonság, de a már meglévő lehetőségek is megszűnnek.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 4.67
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
99. hozzászólás - 2009.05.05. 12:16:08 (Válasz Jeriko #89 hozzászólására.)
Volt már itt elég sok minden, én csak annyit tennék hozzá ehhez, hogy a problémák nagy része nem csak a top 20-at érinti, hanem mindenkit, 40. szint környékétől meg aztán halmozottan. És rám nem nagyon lehet mondani, hogy rohannék, semilyen TP-t tápoló szakértelmem/tárgyam nincs és 10-es visszafogott fejlődésem van, mégis elég jól haladok előre (per pill a 75. és a 84-hely környékén tipródok többnyire). Szóval nem kell azért annyira megszakadnia főleg annak aki 1,5 hónappal előbb indult mint én, hogy a játék határait feszegesse.

kocos: szeritnem az utánpótlás azért elég lassan fejlődik fel, azért a problémák messze nem új keletűek és biztos vagyok benne, hogy a portya ablak növekedése sokkal több új célpontot ad mint az, hogy belassul a szintlépésetek és gyűlnek az új arcok a feltörekvő ellenfelek, azért Miklós nem véletlen zárkózik el totálisan az ablak szűkítésétől már eddig is lassabb volt az utánpótlás mint az élboly de a másod és harmadvonalban van a legtöbb kieső játékos (a kezdők után) itt nem azért vannak kevesen egy szinten mert nehéz idáig eljutni hanem mert aki kicsit is figyel a játékra az nem akar ebbe a sávba kerülni.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
100. hozzászólás - 2009.05.05. 12:26:03 (Válasz winnie #97 hozzászólására.)
Bocs de ez viccnek is rossz, a játék elvileg 200. szintig ki van tesztelve legalábbis valami hasonlót írt Miklós az elején sőt én még olyanra is emlékszek, hogy Miklós bizonygatta, ráadásul TF-es példával, hogy itt nem kell attól félni, hogy nem lesznek küldetések és kifogy az élboly alól a talaj, mert tanultak a hibáikból és ezért nem leeht "isteni küldetéssel" küldit kilőni meg hasonlóak. Kb. fél évvel ezelőtt arról volt szó, hogy az elsők előtt is minimum 30-40 szintnyi fejelsztés van még most meg amikor ledolgozták ezt az "előnyt" rohanva vagy sem de úgy néz ki nem nagyon haladt tovább a fejlesztés az akkori állapothoz képest.. de azért kb. fél év azért eltelt..

Sok új fejlesztés is készült ez alatt az idő alatt ezek előtt le a kalappal, de ezekszerint rajtad kívül szerintem erre igencsak kevesen számítottak.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.50
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője