Idézet: Kocos - 2009.05.05. 08:12:08 Azert ne tapoljak es optimalizaljak, hogy kesobb legyen ra modom?
esküszöm, mintha sportot űzne egy-két ember a szándékos félreértelmezésből.
nem. azt írtam, hogy aki top fokon optimalizál, az ne sírjon, hogy kiszalad alóla a játék. ennyi. nem több. szó sincs arról, hogy rosszul teszi, aki szalad, szó sincs arról, hogy ne legyen maximalista az ember. csak aki ezt megteszi, az hallgatólagosan aláír egy szerződést, hogy benne van a játékában a "kiszaladás" esélye. ennyi. (magamat csak azért hoztam fel, még véletlenül sem követendő példaként (hiszen ki ne akarna nagy számokat látni karaktere mellett, ki olyan hülye, rius-on kívül, hogy 750-es TÖ-vel rohangál), hogy jelezzem, hogy a játékélmény növelését úgyis meg lehet oldani, hogy az ember odafigyel arra, hogy ne fusson ki.
(most komolyan, mindig ezt hozom fel, éa nem kérkedés miatt, de a 2000LE-s küldetés és a miatta való 2-3 hetes küldetéselőrehaladási stop lehet, hogy hosszú volt, de mégis csak határtalan sikerélmény volt, amikor sikerült (kis örömök...), míg, nálad (ha tévedek, mea culpa, csak feltételezek) csak egy gépies klikkre való letudás volt, nem? rezignációval teljes LE-átvétel, semmi több. vagy a 20000 LE vesztése? vagy a 20000 LE nyerése is? egyik módszer se elítélendő, de aki a gyors haladásra voksol, annak később falsnak tűnhet a sírása, FŐLEG AKKOR, ha tisztában van a korlátokkal és nem nyeretlen kétéves.)
aki feszegeti a játék határait, az idővel bele fog ütközni. a szélsőségeket ostromlóknak ez a szívása. aki ezzel nincs tisztában, az nem húzott le két évet sem a TF-OV-ben.
Idézet: Kocos - 2009.05.05. 08:12:08 De arra is megkernelek, hogy ugyan meseld el honnan tudtad, hogy nem lesznek uj kuldetesek egy ido utan, hogy lekorlatozzak a kereskedelmet
küldetések: ööö, TF, OV, ismerős? egyik játékban sem volt olyan, hogy elfogytak volna a küldetések vagy vészmegoldások jöttek?
kereskedelem (de előre mondom az epikusat is): nyilván a tárgyak (főleg a képeik) és a szörnyek egy előre megírt adatbázis alapján jönnek, ami véges. tippre ez az adatbázis a kezdetektől nem bővült és nagyjából psszel miklós belőtte, hogy nyár végén lesz szükség a bővítésre. csakhogy, mint mindig, a játékos gyorsabb volt (khm, TF, OV), mint a játékvezetői projekció.
lehet, hogy csak én vagyok naiv, de szerintem a szintekkel előre nem folyamatos tervezés zajlik (ld. küldetések, épületek kérdése), hanem olykor egy nagy tömb (15 küldetés, 10 épület, 20 szintnyi szörny) elkészül és bekerül a játékba. és semmi jel nem utalt arra, hogy folyik a játék szörnyekkel/tárgyakkal való feltöltése, ami nem megy egyik napról a másikra a képek miatt. (tényleg, mekkora utánpótlást jelent a HKK? mennyi lény van benne?)
tudtuk, hogy ilyen-olyan fékek lesznek majd. sőt, lehet, hogy idővel valami kvázi reboot (mark my words). ami meglep az a kristályhordás fejlesztés a 0%-os fertőzés előtt, ami nyilván kész van, bár nem tudom, hogy mennyire lesz jelentős.