Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
361. hozzászólás - 2009.07.22. 10:29:32 (Válasz bonca #345 hozzászólására.)
Januárban ? Január végére már nekem is maxos volt a spekt meg az elementáris, nem késő az kicsit ? 29-30-as szintre össze lehet hozni mind a 2-őt a sajtolás szerintem az egyetlen ami ráér mert az alacsony szintű állatok még nem adnak valami jól. Pöppemnek már decemberben max.-on volt a spektrálisa én az alacsony szint miatt nem is gondoltam rá, hogy megcsináljam de az motivált, hogy neki már megvan és nem akartam lemaradni, mármint attól féltem, hogy már így is túl későre lettem kész vele.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
362. hozzászólás - 2009.07.22. 10:32:55 (Válasz Petur #341 hozzászólására.)
Idézet: Petur - 2009.07.20. 15:50:34
A játék ezen időszakában derült ki, hogy a szinthátrány behozható, ha elegendően erős vagy ahhoz, hogy a nálad magasabb szintű karaktereket le tudd győzni. Ekkor derült ki az is, hogy a 30 portyás beállítással csak portyából akár több LÉ is kihozható, mint vadászatból, és a 30 portyának köszönhetően sokkal erősebb állatot lehet nevelni.


Ket modositas is volt ekkoriban. Az egyik viszonylag hamar: a portyapontok, es hogy felfele tobet tudsz tamadni. Nyilvan ez az elen levoket hatranyosan erintette, a zarkozokat elonyosen. Ugyanez isgaz a masik valtozasra, ami valamivel kesobb kerult be, hogy felfele utve a TP alapja masfelszeres a lefele uteshez kepest. (Szint/2 illetve szint/3).
Ezek nelkul a felzarkozas lenyegesen nehezebb lett volna.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
363. hozzászólás - 2009.07.22. 13:18:07 (Válasz S0laris #355 hozzászólására.)
Idézet: S0laris - 2009.07.21. 23:55:32
nem beszólásnak szántam. engem a hideg kirázna ha nem tudnék portyázni.


Nagy mazlink van azzal, hogy van KH. De ha nem lenne sem lehetne egy szavunk sem.
Tudomasul kell venni, hogy valamit valamiert.
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
364. hozzászólás - 2009.07.22. 13:30:57 (Válasz Otoaak #361 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.07.22. 10:29:32
Januárban ? Január végére már nekem is maxos volt a spekt meg az elementáris, nem késő az kicsit ? 29-30-as szintre össze lehet hozni mind a 2-őt a sajtolás szerintem az egyetlen ami ráér mert az alacsony szintű állatok még nem adnak valami jól.


egyszerű matek, ki lehet számolni (főleg, hogy az alacsony szintű állatok LE-je is kisebb, sőt a vadászott lény LE-je konstans, akár sajtolod, akár elkapod), de ha a sajtolás szóba került, akkor a csapdakészítés, ami az alapja, sokkal fontosabb. aki növelni kezd, annak 30-as csapdakészítéssel kell kezdenie, mert már a 20-as és a 30-as között is bőven van különbség az 1% difi ellenére.
Pontszám: 4.67
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
365. hozzászólás - 2009.07.22. 13:58:48 (Válasz winnie #364 hozzászólására.)
A vadászott és sajtolt érték nem konstans ahhoz kevés a minta, elég nagy eltérések vannak azonos szintű karik között. A sajtoláshoz, 4 szaki kell (magas tanulás, csapdakészítés vezetőkészség, sajt ) a spektrális és az elementáris meg csak 3 összesen (tanulás + a két LE szaki). Gazdaságosan csak egy bizonyos fokozatosság megtartása mellett tudod a sajtolást max.-olni, egyszerre mind a 4 szakinak meg kell lennie valamekkora szinten, hogy profitálni tudj belőle, ez alacsony szinten nem éri meg, mert van olyan szaki (elementáris, SM) ami gyorsabban megtérül. Utánna lehet számolni és karit is lehet építeni rá sokan csináltak SM/elem szakikra fókuszáló karaktert de tudtommal sajtolásos kezdésre még nem épült sikeres kari (talán nem véletlenül).

Amúgy köszi, hogy elmagyaráztad, hogy működik a sajtolás eddig sötétben tapogatóztam.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5.33
népszerűMong0oseFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
366. hozzászólás - 2009.07.22. 14:52:18 (Válasz Kocos #360 hozzászólására.)
Bétán kapálózhattál volna akárhogy, ha nem kerülsz be egy olyan szövibe, ahol az infrastruktúra már elég fejlett ahhoz, hogy megcsinálhasd az optimális fejlődési tervet.
Egyébként igazad van. Egy újonnan induló szerveren az optimális fejlődés érdekében Akadémiát kell építeni a lehető leghamarabb. Ha közben a HT is birtokban van, az csak még jobb.
Femme Fatale - Sötét Ösvény (v1)
Dr. Horrible - Ködkapu Strázsái (v3)

Csak 10 féle ember van, aki érti a bináris számok logikáját és aki nem.
Pontszám: 5
kedvencPeturFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
367. hozzászólás - 2009.07.22. 15:13:16 (Válasz Kocos #362 hozzászólására.)
A játék során kisebb nagyobb módosítások többször is bekövetkeztek. Ezek a módosítások gyakran érintették hátrányosan az egyes játékstratégiákat. Sőt az esetek jelentős részében pont az volt a céljuk, hogy a játék egyensúlyát felborító koncepciókat visszanyesse.

Ilyen hatás volt az, amikor megjelent a portyapont, ami lassította az elején nagyon kiugró karaktereket.
Ilyen hatás volt a portyáért járó TP módosítása lefelé illetve felfelé ütés esetén. (Ez utóbbi tett be a szingulárisra építő stratégiának)
Ilyen hatás volt a portyáért járó LÉ csökkentése lefelé ütés esetén. (Lehet ez eredetileg is része volt a játéknak)
Ilyen hatás volt az állatok szintlépéséhez szükséges TP változtatása 20.szint fölött. (Ez állította meg a 30 portyán felpumpált állatokkal feltörekvő karaktereket)
Ilyen hatás volt legutóbb a Kreatív affinitással naponta szerezhető LÉ maximalizálása. (Ez állít korlátot az alacsony szintű pók karakterek elé)
Ilyen hatás volt a kivégzéssel elvihető LÉ %-ának módosítása.

Ezek a beavatkozások sokakban váltottak ki ellenérzéseket, de higgyétek el, ezek értünk játékosokért, a játékegyensúly megtartása érdekében történtek.
Pontszám: 7.20
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
368. hozzászólás - 2009.07.22. 17:25:14 (Válasz Mong0ose #366 hozzászólására.)
Teljesen igaz.
Pontszám: 5
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
369. hozzászólás - 2009.07.30. 18:35:12
Ma eszembe jutott egy talán jó ötlet, nagyon nem rágtam magam át rajta, szóval még az is lehet hogy sok hátulütője van, de mi lenne ha LE-t nem (csak) az alapján kapna az ember, hogy a célpontnál mennyi volt, hanem a TÖ és (harci) SZÖ összege alapján. Esetleg lehetne súlyozni a dolgot, hogy jobban számít a TÖ és kevésbé a SZÖ.

Azért gondoltam erre a megoldásra, mert így valóban mindenki úgy érezné, hogy nem lefele kell támadnia, hanem felfele.
Persze itt most már a "felfele" nem szintben jelenti a felfelét hanem TÖ és SZÖ összeg alapján.

Igy aztán mondjuk egy pók vagy VF-es karakter vonzóbb célponttá válhatna mint egy a szintjén gyenge karakter.
Kevésbé lennének lefarmolva a gyenge karik és jobban az erősebbek.

Persze nehéz lehet egy magasabb TÖ, SZÖ-jű embert megverni, de nem lehetetlen. A dolgot meg lehetne spékelni olyasmivel, hogy ha nem is nyersz is kapsz ellensúlyozásképp egy kis LE-t, bár ezzel vigyázni kell, mert így meg direkt is lehet ütögetni vkit hogy több TP-t kapjon, de erre meg azt lehetne csinálni, hogy az illető védekező ilyenkor ne kapjon annyi TP-t ha megtámadják és nyer.

Próbálok konstruktív lenni, könyörgöm értelmes hangnemben fikázzátok ki a hsz-em ha úgy is érzitek hülyeséget írtam.
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
370. hozzászólás - 2009.07.30. 19:02:08
Nem a TÖ és az SZÖ számít, hanem annak az elosztása. Nekem nagyobb a TÖ-m Sharpánál, és őt azért nehezebb nálam legyőzni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
371. hozzászólás - 2009.07.30. 22:21:45 (Válasz Mortimer #370 hozzászólására.)
Na igen. Ezért is lehetne megverni valakit akinek nagyobb a Tö+Szö-je és nem csak a random döntene. Jól kell elosztani és akkor sikere lesz az embernek.
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 5
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
372. hozzászólás - 2009.07.30. 23:14:46
Mondjuk ha valami ilyesmi bekerülne, addig ugrálnék ki-be a szövimből, hogy lefelejtsem nullára a szerencsémet. -százegynehány pontnyi Tö sokat dobna a hitelképességemen
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 5
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
373. hozzászólás - 2009.07.30. 23:46:29 (Válasz Lanmandragoran #372 hozzászólására.)
A szerencse nem kell hogy beszámítson a TÖ-be és akkor ez is meg van oldva.
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
374. hozzászólás - 2009.07.30. 23:49:55
Az a baj ezzel a rendszerrel, hogy teljesen felborítja a mostani állapotokat. Ha én ügyesebb vagyok az átlagnál és emiatt százzal vagy esetleg kétszázzal nagyobb TÖ-t tudok csinálni ugyanarra a szintre, akkor én csak 4-5 szinttel magasabbakkal harcolhatok? A szint különbség ad támadóbónusz, a kereskedelem előnyből szerzett jobb stuffok miatt meg pláne esélytelen lennék. Szóval minél jobb vagyok annál kevesebb sikerélményem legyen? Nem túl jó ötlet.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
375. hozzászólás - 2009.07.30. 23:55:17 (Válasz Ricardo #374 hozzászólására.)
Másrészt pedig csomó ember "szükségtelen" szakértelmeket és/vagy tulajdonságokat tol. Pl. én egészséget (amire mindenkit biztatok), más pedig kényelemből/időmegtakarításból kimaxolja a spektrálist vagy a sajtolást. Namost ők emiatt a kényelmi faktor miatt kerüljenek erősebbek közé, akik ezek helyett a kritikusokat tolták feljebb ugyanennyivel?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
376. hozzászólás - 2009.07.31. 00:03:33 (Válasz Mortimer #375 hozzászólására.)
Mortimer: Nem, természetesen csak a harci szakértelmek számítanának. TÖ-ből pedig le lehetne vonni a Mágiát, Egészséget is akár, de a szerencsét is. Tehát ott is a harci skillek számítanának. Végül is ha úgy nézzük kialakulna egy újabb fogalom a játékban, nevezhetjük harci potenciálnak vagy akárminek.

Ricardo: Értem az álláspontod. Én azonban úgy gondolom, hogy ha nagyon ügyes vagy akkor annyira elhúzol TÖ/SZÖ-ben hogy unalmassá válhat mindenkit leverni kockázat nélkül(hol a sikerélmény ebben?). Ez a módszer most egy picit visszafogná őket. Nem tudnának mégse annyira elhúzni és összébb húzná a mezőnyt.
Úgy gondolom, hogy ha kevés a sikerélmény még így is, akkor lehet másban sikert adni egy jó játékosnak. Ehhez persze fejleszteni kell Miklóséknak.
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
377. hozzászólás - 2009.07.31. 13:22:42
Hogy is nézne ez ki akkor?
TÖ harci része, SZÖ harci része és a szint adná a harci szintet?

És a hordabónuszok természetesen.

Ugye?
A hozzászólást Darah módosította 2009.07.31. 13:23:21-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
378. hozzászólás - 2009.07.31. 13:27:09
az a baj hogy egy ilyen portyarendszer nemhogy korlátozna egyeseket hanem szó szerint a portya lehetőségét venné el az emberektől.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
379. hozzászólás - 2009.07.31. 13:38:32
Hát a jelenlegi hatalmas randomszázalék mellett ez inkább oroszrulettre hasonlítana, több küldetés, pl a győzz 50 portyában, sebezz ennyit, annyit, az ennyire egyenlővé tett karakterek között szinte megoldhatatlanná válna.
És még mindig ott van a cuccelőny, ami a magas kereskedelmből jön, ami viszont nem harci tulajdonság. Bár ez esetleg hozzávehető, mint akár a hordázás is.
A hozzászólást Darah módosította 2009.07.31. 13:40:00-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
380. hozzászólás - 2009.07.31. 13:46:58 (Válasz Darah #379 hozzászólására.)
A randomot senki sem szívleli, viszont aki IQ fejlesztésbe vág és a varázslatra alapozza a portyáit, az jobb ha felkészül rá, hogy még jobban ki lesz téve a randomnak mint egyébként.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!