Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
41. hozzászólás - 2009.05.04. 13:21:56 (Válasz Dr_Faktor #38 hozzászólására.)
Mennyi időbe kerülne kitalálni több tucat új küldetést? A küldetés topicot teleraktuk csomóval, köztük olyanokkal amelyek jobb játékra szorították volna a gyengéket (egészség növelése). Szövetségi küldetések, egyedi hordaépületek? Ezek mind csak kiegészítések, azaz nem igényelnek nagy programozói munkát, csak kreativítást, és játékegyensúlyra figyelést. Hány olyan szakértelmet ismerünk így is, ami nem elérhető tanulással? (Lélekszívás, bénítás elhárítás, regeneráció/manaregeneráció... ezeket egy katt berakni, már ha akarják.) Melyik tart tovább, berakni egy undo gombot a kisajtolt állat mellé, vagy beírni egy fórumba, hogy "majd lesz" ? Utóbbira szavaznék.

Faktor: nem kell suttogva mondani, a várható fejlesztések topicban az élen az angol nyelvre fordítás szerepel elsőként, minden egyebet megelőzve.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
42. hozzászólás - 2009.05.04. 13:25:28 (Válasz Nari77 #34 hozzászólására.)
Nari, ez mind alapjaiban jó ötlet, de ebben a játékban - fantasyhez méltón - sosem ötletekben volt hiány, hanem fejlesztési kapacitásban.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
43. hozzászólás - 2009.05.04. 13:25:34 (Válasz Ariel #40 hozzászólására.)
Történetesen azért, mert én játszottam ezt és bár eléggé (sajnos) topközeli vagyok, igazából nagy előnyét nem éreztem a dolognak. Sőt mivel emiatt elmaradt a kritikus ütés fejlesztésem... (oké, a gerendával alátámasztottam a tetőt)
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
44. hozzászólás - 2009.05.04. 13:29:57 (Válasz CaveMaN #43 hozzászólására.)
Ezután viszont tényleg nem marad semmi más, csak a kritikus ütés és a kritikus varázslat...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
45. hozzászólás - 2009.05.04. 13:34:44 (Válasz Ariel #44 hozzászólására.)
A felhozott hírekre, reagálni sincs erőm, annyira megdöbbentem (és elszomorodtam), de kifejtenéd bővebben, hogy mit jelent az, hogy az epikusok végére értetek? Nincs több lény? Nincsen újabb stuff?
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
46. hozzászólás - 2009.05.04. 13:39:14
Hozzámszólt xD

vannak ötletek én aztat látom hogy vannak ötletek sőőt sokesetben magamban verdesem az ötletelők vállát mer tényleg van köztük jó csak az a baj szerintem hogy a készítőknek van egy saját kis elképzelésük amolyna ütemtervük amihez igencsak ragaszkodnak megaztán valljukbe őszintáén a legtöbb ujjitás mindig csak azoknak kedvez akik fentvannak az élbojban...

az hogy most beszúrnak még 56 küldetést attol a játék alapstrukturjáa nem fog változni márpedig itt ahogy látom sokaknak pont azzal van baja hogy bármit is adnak újat a népnek azt a fanatik playerek 1-2 hét max 1-2 hónap alatt kipörgetik és néznek továbbra is ki a fejükből és várnak...

olyan ujjitás kell ami hosszútávú nem totálisan kipörgethető játékélményt sikerélményt ad és ösztönzi a játékosokat...ilyen pl a portya és a vadászat...milyenkár hogy a kettőből 1 szinte használhattalnná silányult a problémás(magasabb) szinteken

vagy pedig én továbbra is aztvallom hogy kell egy játéktér a játékban ahol lehet szerepjáccani...ez azé volna jó mert egyrészt szórakoztató másrészt végtelenített az egész hisz amig vannak játékosok akik írkálnak ott a dolgok is pörögnek történnek...igazából egy szerepjátékokra és Fantasy dolgokra specializálódott cégtől mint a Belholder ez volna a minimum amit elvárnék...

jómagam is aktív játékos vagyok de szeretek írkálni is...szerettem ifjúkoromban szerepjáccani a haverokkal és sok időt töltöttem a Thrillion Kincsei játékban is...gondolom sokan vannak még ezzel így akiknek szivéhez közel áll a szerepjáték...vagy csak azafajta világ amit ez képvisel...

Jahmegmég annyit hogy bár lehet a fejlesztők is sokjódolgot látnak a javslatokban azé az is kérdéses iylenkor hogy ez mennyire vág össze az ő terveikkel illetve az hogy miylen fokon lassitja ez a játékot...bevallom engem sokszor az idegbaj kerülget amikor toplstában nézelődök...sokat tölt nagyon...most ez lehet a gépem hibája vagy lehet a játék leterheltsége...

az epikus kipörgetése meg valóban vicces...lemészároltátok a bolygó leghatalmasabb Entitánsait...de lehet ha anno nem gyengítették volna le őket még most is vértizzadva hadakoznátok néhánnyal =)

nahmajd tényleg za NPC horda lesz a vízválasztó és az hogy mit terveznek a Fertőzéssel...addig viszont amiket írogatunk mind csak konspiráció...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 5.33
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
47. hozzászólás - 2009.05.04. 13:41:55 (Válasz Ricardo #45 hozzászólására.)
Minden 10 epikus lény után erősödnek a tárgyak. Viszont az 51 epikus leölésével először nem kaptunk tárgyat, késöbb pedig olyat, amit már a 41-50 szintű lények is adtak.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
48. hozzászólás - 2009.05.04. 13:47:23 (Válasz Ariel #47 hozzászólására.)
Gyanítom, hogy nem játékegyensúlybeli okból jött be a kereskedelmi korlát, hanem hogy 70. szinten ne vegye meg senki a 101-es fegyvert - mivel még nincs kész.

Kis időt nyertek maguknak.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
irritálóMazleeFérfi
Végzetúr mester
400 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
49. hozzászólás - 2009.05.04. 13:49:02 (Válasz Ariel #47 hozzászólására.)
mondjuk ez a tárgy éppenséggel mindenkinél elférne
Mazlee - Azúr Légió
Pontszám: 5
fórumozóAzirafaelFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
50. hozzászólás - 2009.05.04. 13:50:32
Nem értem miért nem lehet vége a játéknak? Jön az ellenség megküzdünk vele és aztán világbéke, minden happy..
Utána indulhatna újra a V1, megemlékezve valahol az első game győzteseiről, hőseiről.. Így sajna unalomba fullad :S
Azirafael, TGY
Pontszám: 7.50
népszerűMong0oseFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
51. hozzászólás - 2009.05.04. 13:59:37
Én nem kezdeném újra.
Femme Fatale - Sötét Ösvény (v1)
Dr. Horrible - Ködkapu Strázsái (v3)

Csak 10 féle ember van, aki érti a bináris számok logikáját és aki nem.
Pontszám: 8.75
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
52. hozzászólás - 2009.05.04. 14:01:50 (Válasz Azirafael #50 hozzászólására.)
Na azt már végképp ne! Thrillion kincsét is azzal baszták szét, hogy meghalt a karakterem, pedig ott 3 szinttel nagyobbakat vertem és ott az nagyon nagy szó volt! Utána meg csak úgy meghaltam! Utána perzse kezdődött előről, de annak meg mi értelme? Ezt nagyon nem kéne, nagyon megutáltam e miatt a thrilliont. Nincs az a pénz, hogy még egyszer azzal a játékkal játszak! Ugyan ez vonatkozik a travianra is. Gondolom nem azért fizetett a játékosok 40%-a, hogy aztán csak úgy elvegyék tőlük a játékot!
Pontszám: 7.50
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
53. hozzászólás - 2009.05.04. 14:03:03
tehát amolyan generáció váltás?

lenne a karaktereknek egy fix életidejük mittomén 180 nap amikro letelik ez a 180 nap a karakter szépen elpusztul de ujjá is születik 1el magasabb generációban(ami némi pluszt jelentene neki) minnél magasabb generációjú egy karakter annál több és erősebb lenne a kezdeteken...

és lenne egy új opció amivel lehetne az ősödtől(a generáció váltás előtti karidtől kérni támogatást) léét fegyvert vagy akármit...

ezzel esetlegesen az volna abaj hogy igen durva összegeket fizettek ki a játékosok azé hoyg erősek legynek ám ha generációt váltanak akkor jóformán minden befiztett pézük kidobott lóvé volan az ablakon...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 5.33
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
54. hozzászólás - 2009.05.04. 14:08:18 (Válasz Dr_Faktor #53 hozzászólására.)
Pont ilyen volt a thrillion, és hidd el nekem egy másodpercig sem volt élvezhető az egész! Miért küzdjek meg kétszer ugyan azért a dologért? Nagyon sokan ithagynák a játékot, és azzal csak a Beholder bukik.
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
55. hozzászólás - 2009.05.04. 14:11:14
a Thrillion nagyon jó játék volt...ám ott a játék igazi része maga a játéktér volt...nem pedig a cspzgetés...én élveztem pláne hogy ha elérted az 5ik generációt saját egyedi karakterleírást készithettél a karakterednek =)

és azé küzdhetnél meg kéccer mer másodjára sokkal jobban tutdod mit hogyan...harmadjára meg mégjobban...de nem kell aggódni mivel a végzetúr egy fizetős játék így valóban kicseszés volna ha a genrációváltások lennének merugye akkor a befizetett pénzed is elúszna...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 5.33
fórumozóAzirafaelFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
56. hozzászólás - 2009.05.04. 14:11:40
Most viszont semmi cél nincsen számomra(51.szint).. Akkor a Nagyobbak, h lehetnek ezzel?
Azirafael, TGY
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
57. hozzászólás - 2009.05.04. 14:13:24
Legyen a Célod hogy te légy a leghatalmasabb Végzetúr =)
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 5.33
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
58. hozzászólás - 2009.05.04. 14:18:16 (Válasz Dr_Faktor #55 hozzászólására.)
Igen, de nem mindegy, hogy 2 hónapi játékot kezdesz újra, vagy egy fél-háromnegyed éves játékot! A mai napig nem tudok rájönni anno hogy tudták elérni olyan kevés CSp-ből a 24-es szintet thrillionban! Én ha jól emlékszek 12-es szinten haltam meg. Viszont érdekes volt, hogy az egyik adminnak az egyik ismerősével összahaverkodtam, egy csajjal. És olyan kis titokat árult el nekem, mint pl a vámpír kard, semmi leírás nem volt róla, hogy az gyógyít téged, de valójában gyógyított! és volt egy csomó ilyen titkos cucc. De később kivették azt is

Ami még ide is elférhetne, hogy voltak ilyen tekercsek és italok a játékban, amik egyszerhasználatosak voltak, és tulajdonságokat növeltek! Vicces volt így 3 szinttel erősebbeket is leverni
Pontszám: 5
fórumozóAzirafaelFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
59. hozzászólás - 2009.05.04. 15:01:55
Ez a VU, ez ilyen.

Legyen a célom, de szinte lehetetlen.. A top 10-et nem tudom befogni.
Azirafael, TGY
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
60. hozzászólás - 2009.05.04. 15:05:13 (Válasz Azirafael #59 hozzászólására.)
Mondok rosszabbat: be lehet, csak nincs értelme.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője