Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
41. hozzászólás - 2009.05.04. 13:21:56 (Válasz Dr_Faktor #38 hozzászólására.)
41. hozzászólás - 2009.05.04. 13:21:56 (Válasz Dr_Faktor #38 hozzászólására.)
Mennyi időbe kerülne kitalálni több tucat új küldetést? A küldetés topicot teleraktuk csomóval, köztük olyanokkal amelyek jobb játékra szorították volna a gyengéket (egészség növelése). Szövetségi küldetések, egyedi hordaépületek? Ezek mind csak kiegészítések, azaz nem igényelnek nagy programozói munkát, csak kreativítást, és játékegyensúlyra figyelést. Hány olyan szakértelmet ismerünk így is, ami nem elérhető tanulással? (Lélekszívás, bénítás elhárítás, regeneráció/manaregeneráció... ezeket egy katt berakni, már ha akarják.) Melyik tart tovább, berakni egy undo gombot a kisajtolt állat mellé, vagy beírni egy fórumba, hogy "majd lesz" ? Utóbbira szavaznék.
Faktor: nem kell suttogva mondani, a várható fejlesztések topicban az élen az angol nyelvre fordítás szerepel elsőként, minden egyebet megelőzve.
Faktor: nem kell suttogva mondani, a várható fejlesztések topicban az élen az angol nyelvre fordítás szerepel elsőként, minden egyebet megelőzve.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!
Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5