Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
21. hozzászólás - 2009.02.25. 18:28:03 (Válasz Mortimer #20 hozzászólására.)
Mortimer - ideiglenesen.

Mivel ezeknek a szakiknak is van maximumuk, egy kis csusszassal 2-3 honapon belul (ha nem hamarabb) ugyanitt leszunk.

Ugy mukodnek a dolgok, mint egy gatnal... Gyulunk, gyulunk, egyszercsak tulcsordulunk (avagy megnyilik a gat). Akkor hompolygunk mindenfele, amig el nem erjuk a kovetkezo gatat. Ha mar most menne a fejlesztes az ujabb szakikrol, es 2 het mulva azok is bekerulnek, es utana ujabb szakik, stb, stb, es ez nem all meg (!), akkor elerhetunk egy olyan pontot, hogy kevesebb az eroforras, mint amennyi a lehetoseg. Akkor, es csakis akkor fogunk kulonbozo strategiakat latni, hosszutavon.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 8.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
22. hozzászólás - 2009.02.25. 18:31:45 (Válasz Simon #21 hozzászólására.)
Szerintem az ilyen csordulásoknál is van szerepe a stratégiának. Pl. ki tudja, hogy március 5-én a viadalon 3 állat (magas sebzés, csekély elnyelés), 2 erős állat, vagy egy 30-ról 60-ra turbozótt kritikus varázslat sebzés lesz a nyerőbb? A varázslat nyer, vagy a támadóerő? (a 48-as pálca, vagy az 50-es kard?)

Ezeket a kérdéseket mindenki másképp válaszolja meg.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
23. hozzászólás - 2009.02.25. 18:38:55 (Válasz Mortimer #22 hozzászólására.)
Igen, ahogy mondod, rovidtavon lesznek kulonbsegek. Mar most is latszodnak a kulonbozo iranyvonalak, kiderul majd melyik lesz a nyero.

Az altalad felvetett kerdest azonban az akademia nem valaszolja meg (egyelore), csupan rovidtavon ad egy par uj lehetoseget, ezt probaltam csak kommentalni.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
irritálóSankoneroFérfi
Végzetúr tanonc
26 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
24. hozzászólás - 2009.02.25. 20:05:28 (Válasz Mortimer #22 hozzászólására.)
ezek csak rövid távon lesznek megint csak mert utána mindkettőnek 3 állata és 60-ra turbozott kritikus varázslat sebzése....
akkor nem úgy fejezem kimagam hogy megtorlás hanem egyszerűen csak hátrányba kerüljenek azok akik nem küzdenek a fertőzés ellen.... szerintem bekerülhetne egy olyan szakértelem ami az inimiciát fejleszti és aki meggyógyult az küzdhessen az ellenség ellen amitől megfertőződhet 1-2%-ot viszont nagy jutalommal járna a legyőzése és ha megint küzdhet velük....
de itt már több választási lehetőség kéne hogy legyen pl: aki az eggyik irányba kezd el fejlődni az nem mehessen utána a másikba....
Pontszám: 5
népszerűtlenDinokFérfi
Végzetúr tanonc
10 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
25. hozzászólás - 2009.03.20. 11:19:40
Akkor kell kitörni ha itt az idő, de akkor mindenkinek.
Pontszám: 3.17
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
26. hozzászólás - 2009.05.04. 11:58:12
Ugyan a topicot már jó rég indítottam, akkoriban még a LE szerző képességek maxolása okán, de most a kereskedelem maxolásával ismét aktuális lett.

Segítsetek már nekem, én totál nem értem hova fog kifutni a játék. A tulajdonságoknál már falba ütköztünk, úgyértve, hogy még egy-két hónap, és az elől haladó karakterek zöménél a tulajdonságok egy szűk, 1100-1200-as intervallumon belül lesznek. Az, hogy valakinek 170-es vagy 180-as egy tulajdonsága, csatában borzasztó keveset számít, a random sokkal többet.

A harci épületek a legnagyobb szövetségeknél szintén maxolva lesznek 2 hónapon belül, vagy csak minimális, párpontos különbség lesz a bónuszban.

A kereskedelem maxolásával most már a szakértelmeknél sem lehet kiugrani, és már teljesen áttevödőtt a növelgetés a kritikus ütésre/varázslatra, én azt érzem, hogy ezt tolja mindenki az egekbe. (Sharpának pl. legalább 130-150-es).

Akkor? Hogyan, mit? Mi értelme ennek így? Kattintgat egymásra többtucat tökugyanolyan karakter, bízva abban, hogy jót dob a gép?

(Most légyszi ne az extrém kiugró, vagy extrém gyenge karakterek legyenek a témák, vagy a visszafogás miatti erősödés. Ezek is uniformizálodni fognak, csak nem 2, hanem 4 hónap múlva.)
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.75
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
27. hozzászólás - 2009.05.04. 12:31:24
miután hónapok óta többször is történtek olyna változások korrigálások és javítások amik a túlzottan nagy külömbségek kicst összébbszorítását szorgalmazták és a gyengébbek eséylét növelték(természetesen úgy hogy azé az erősek is jóljárjank)...nemcsoda hogy idővel a túlélők elkezdenek egykaptafásodni...

egy bizonyos szint után a játék totálisan elveszti azon lehetőségét hogy megfékezhessék a játékosok egymást...

nem leeht léét rabolni...sok kiskütyű kompnezálja a gyengéket(és az erőseket is)(láthattalanság védelem itala satöbbi) szóval az a baj hogy túlságosan is elkanyarodtak magasabb szinten az emberközpontúságfelé...mindneki uyganabbol tud megélni mindneki szakértelmezik(felhuzzák maxra a lééadó képességeket) aztán csak idő kérdése hogy mindneki belőhesse magát egy oylan szintre amivel már versenyképes maradhat aki pedig versenyképes azt nemtámadják(lásd mindenki 15 ppn tolja) a gynegéket ezzel kirostálják és akik maradnak szintén már oylan kaliberűek akikkel nemfeltélen jó kekeckedni...

ezt ti főztétek magatoknak...pl ittvagyok én lassan másfélmillió rabolt léével mégis igencsak fel kell kötnöm a gatyámat ha nemakarok seggreesni...kevesebb rablású emberkék is már versenyképesek velem...eccerűen egy szintután a pókok elvesztik azon előnyüket amivel alacsoynabb szinten még jóltudtak érvényesülni...

zanzásítva kockásít a játék...akik maradnak azok vagy beállnak a sorba vagy törlik magukat...

engem ez nemzavar túlzottan mer számomra az a cél hogy jó nagyra nőhessek...amennyi léét már zsákmányoltam és csatát megvívtam az 120as szinten is fogja bizonyítani hogy Shaktor ereiben is az ősi harcosok vére folyik...igaz ez akkormár lószartse fog érni hisz egy keményebb építész is közel azonos harcikapacitással fog bírni...

persze hozzáteszem hogy ezen dolgok leginkább az élbolyt fogják sújtani...nincs utánpótlás odafentre mer mindneki írtózik a tptől aki pedig mégse azokat 5-6 szintről seccpercalatt lepofozzák ezzel is levéve a kedvüket a dolgoktól...lehet nem pont erre voltál kiváncsi Morti mindetsre kedvem volt ezeket leírni...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 7
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
28. hozzászólás - 2009.05.04. 12:48:41
Szerintem egy két szakértelemről le lehetne venni a korlátot. Nem is értem miért vannak!
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
29. hozzászólás - 2009.05.04. 12:59:50 (Válasz Nari77 #28 hozzászólására.)
Nem azt írtam, hogy le kellene venni a korlátot, mert nem megoldás.

De az szintén nem lesz rendben, hogy teljesen ugyanolyan karakterek támadgatják egymást, gyakorlatilag értelmetlenül (bárki győz, érdemleges LE nincs).
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
30. hozzászólás - 2009.05.04. 13:03:17 (Válasz Mortimer #29 hozzászólására.)
OFF: jó ötlet volt az a nyers LE

ON:

Már most teljesen egyforma karakterek támadják egymást, igazából 2-3 összetevős a harc:
IQ-d/védelmed - esetleg taumaturgiád
állataid száma/szintje
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
31. hozzászólás - 2009.05.04. 13:04:41
A kereskedelem korlátozása megint egy durva beavatkozás volt, ami egy újabb lehetséges stratégiát golyóz ki a játékban. Miklós nyugodtan megcsinálhatta volna, hogy 160 fölött 20 szakiszint növelésével lehessen egyel erősebb tárgyat venni, már ez is komoly korlát lett volna, mégsem olyan mint a jelenlegi.

Hogy hová halad a játék? Jó kérdés, hiszen gyakorlatilag a végére értünk, nincsenek újabb dolgok leprogramozva. A térkapus tárgyak már rég kifutottak, a küldetések végére értünk, építeni már gyakorlatilag semmit sem lehet, az epikus lények végét is elértük ma, most a szakértelmeket is lekorlátozza Miklós. Nem marad más mint a vadászat és a portya. Kb ennyi funkció működött az első 2-3 szinten is...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.50
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
32. hozzászólás - 2009.05.04. 13:10:57 (Válasz Ariel #31 hozzászólására.)
"ami egy újabb lehetséges stratégiát golyóz ki a játékban"

Erre igazán kiváncsi lennék mit golyóz ki?
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
33. hozzászólás - 2009.05.04. 13:12:32 (Válasz CaveMaN #32 hozzászólására.)
Azt, hogy arra hajtasz, hogy minél magasabb kereskedelemmel erősebb cuccokat véve válj a többieknél erősebbé.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
34. hozzászólás - 2009.05.04. 13:13:26
Reméljük az NPC horda majd megoldja ezt a problémát!

Lehetne csinálni tükör szakértelmeket. Szal ugyan azon a tanulás szinten két szakértelem lenne, de egy tanulás szinten belül csak az egyiket fejelsztheted ki! Így is lehetne uniformalizálódni. Biztos vagyok benne, hogy a nép rengeteg szaki ötletet fel tudna hozni / vagy már hozott is.

Másik, hogy játékon belül amolyan nem hivatalos kasztok jöttek létre, mint pl: harcos (v3), mágus, építő (v3), vadász, tolvaj (v1, v2 pók), stb. Szóval lehetne ezekre építeni egy csomó dolgot, pl lehetne bevezetni vadászhoz méltó fegyvert, pl hosszú íj, ami kétszer drágább lenne egy fegyvernél, rettentően sok támadást adna, kb annyit, hogy az biztos be is találjon, de nem lehetne mellette pajzsot hordani!

Építők bérelhetnének őröket amíg építkeznek, ezek lehetnének más végzeturak, és velük kellene harcolni az építő helyett, ha legyőzöd, akkor LE-t az építő veszít, ép-et és vp-t pedig az őr! Ha az őr nyer, akkor tp-t az építő kapná, LE-t pedig az őr!

Mágus használhatna két mágikus kört, erre akár szakit is lehetne fejleszteni, mint a szívósság!

Szerintem egy csomó ötlet van még, amivel lehetne uniformalizálódni, és kitörni! Szerintem ha kitalálnánk egy jó ötletet, akkor Miklósék is megfontolnák!
Pontszám: 7.50
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
35. hozzászólás - 2009.05.04. 13:16:16 (Válasz Ariel #31 hozzászólására.)
"az epikus lények végét is elértük ma"

Ez azért kemény, mert a várható fejlesztések topikban csak a "talán" között szerepel, a végén, hogy vissza lehet térni.

Akkor most mi van nálatok? Egyszerűen nincs szörny?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
36. hozzászólás - 2009.05.04. 13:17:31 (Válasz Ariel #33 hozzászólására.)
Ez csak Sharpának alternatíva (esetleg még 2-3 nagyon elől lévő karakternek).
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűGyulas84Férfi
Végzetúr tehetség
238 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
37. hozzászólás - 2009.05.04. 13:17:38
Üdv!

Egy érdeklődés szintű kérdés:

A kereskedelemnek eddig is volt maximális szintje, vagy csak most szabtak neki korlátot?
Csak azért kérdem, mert eddig nem láttam azt a 160-as számot a leírásban.

A választ köszönöm előre is.




Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
38. hozzászólás - 2009.05.04. 13:19:02
hát igen igen...kifutottatok a játék alol...az a baj igazából hogy a végzetúrban aránylag rövid időtávon belül kilehet meglehet fellehet véghez lehet vinni csinálni mindent utána meg marad a vadászat és a portya(már ha van kivel)

de ezeket a dolgokat már előre lehetett látni...

bevallom őszintén és ezt csak suttogva mondom...hallottam hogy a végzetúr készülődik külföldi országokba játékosokhoz is eljutni...ám én ezt addig nem nagyon javasolnám amig nicnsnek hosszútávú folyamtosan lehetőségeket és kihívásokat adó dolgok...

van egy cég a GameForge ő is iylen böngésző alapú játékokban utazik az ő játékaik lényegesen eccerűbbek már már silányabbak mint a Végzetúr mégis sokkal több időt beleht ölni valahogy azok a játékok jobban kilettek végtelenítve...bár ez lehet az eccerűségük okán volt megvalósítható...

mindestre ezvan...ezt magatoknak főztétek...mostmár egyétek...a kereskedelm lemaxolásával nicns semmi gond...nem szakértelmekre meg egyébb iylen dolgokra kell építeni egy hosszútávú játékot hanem oylan opciiókra amik az idő előrehaladtával úgyanúgy megmarad használható marad lehetőségeket és foyltonos iskerélményeket biztosít...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 6.50
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
39. hozzászólás - 2009.05.04. 13:19:26 (Válasz Gyulas84 #37 hozzászólására.)
Eddig nem volt, csak most lett lekorlátozva.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
40. hozzászólás - 2009.05.04. 13:21:52 (Válasz CaveMaN #36 hozzászólására.)
Idézet: CaveMaN - 2009.05.04. 13:17:31
Ez csak Sharpának alternatíva (esetleg még 2-3 nagyon elől lévő karakternek).


Miért is ? Pont annyira lehet jó stratégia a középmezőnyben is mint máshol. Ha erősebb felszerelésed van mint a környezetednek, akkor könnyebben győzöl portyában. Van aki a kritikus ütését növeli, van aki a kereskedelmét. Miért kellene ehez Sharpának lenni ?
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!