Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
341. hozzászólás - 2009.07.20. 15:50:34
341. hozzászólás - 2009.07.20. 15:50:34
Szeretnék egy történeti áttekintést adni a V1 világ TOP karaktereinek játékáról. Ők meg tudták ragadni a kitörési lehetőségeket, és élni is tudtak ezekkel a lehetőségekkel.
A VU első szabálya. Minél több időt tudsz a játékra fordítani, annál jobbak az esélyeid.
Ez örök érvényű szabály, ami a mai napig nem veszített az aktualitásából.
A játék legelején az ELIT HORDA tudtak kiemelkedni a mezőnyből, Ez volt Sharpa és Leinád időszaka.
Az ő stratégiájuk három elemre épült.
1. Minél gyorsabban nagy és erős szövetséget építeni, és kihasználni az épületbónuszokat.
2. Minél több TP-t szerezni (szinguláris ismeretek szakértelem), megvenni az új felszereléseket.
3. Totális támadás, minden erőforrás (vadászat, portyázás) maximális kihasználása
Ezen a stratégia mentén épült fel az ELIT HORDA. Az ELIT stratégiája csupa olyan erőforrást használt, ami minden tag számára egyszerre elérhető volt, ezért a tagok fejlődése között nem volt jelentős eltérés. Volt olyan pillanat a játékban, amikor a TOP10-ben 8-an voltunk. Volt olyan bajnoki viadal, amikor a top kategória ELIT háziversenyére szűkült.
A következő időszak a Tökéletes Gyémánt felzárkózásának ideje volt, azon belül is a TrueBlood és Aranyalma fémjelezte Kreatív Affinitás stratégia, és egyben ők fektették le a PÓK stratégia alapjait.
1. Az nagy és erős szövetségre ugyanúgy szükség volt
2. A szint helyett a LÉ-re helyezték a hangsúlyt, szinguláris helyett Kreatív affinitást fejlesztettek
3. A szövetséget, mint gyors információforrást is használták a zsíros portyák érdekében.
A játék ezen időszakában derült ki, hogy a szinthátrány behozható, ha elegendően erős vagy ahhoz, hogy a nálad magasabb szintű karaktereket le tudd győzni. Ekkor derült ki az is, hogy a 30 portyás beállítással csak portyából akár több LÉ is kihozható, mint vadászatból, és a 30 portyának köszönhetően sokkal erősebb állatot lehet nevelni.
A harmadik korszak az Azúr Légió felemelkedésének időszaka volt. (Az élen mindig csak egy-egy karakter áll, de az ő sikereik nagyban köszönhetőek a szövetség sikerességének is, ezért a) A Légió hozta be a játékba a spektrális stratégiát. Fogalmazzunk úgy, hogy ők kezdték el vagy náluk érvényesült a legtisztábban, bár mindhárom topszövetség ezt alkalmazta. A stratégia lényeg a spektrális manipuláció, a csapdakészítés és a lélekenergia sajtolás mielőbbi maxolására épült. Ez a stratégia az ELIT és a TGY stratégiájának szintézise volt. Nem TP, hanem LÉ maximalizálás, de nem a portyára, hanem a vadászatra építve. Ők voltak azok, akik homogén és erős szövetséget építve ráfeküdtek az epikus tárgyakra. Ez Barrique és Ariel felfutásának az ideje.
Említést kell tennem Galmuszkról is, aki egyéni utat járt be. Úgy tudott Pókokra jellemző mennyiségű LÉ-t rabolni, hogy a szó hagyományos értelmében sosem volt Pók. Ő azt tudta ügyesen kihasználni, hogy felfelé ütve kevesebbet lehet bukni, de többet lehet nyerni. Bátran mert kockáztatni, és mindig elég erős volt hozzá, hogy pozitív legyen a mérlege.
A játék további szakaszában már az egyéni előnyökre helyeződött a hangsúly. Azokra az elemekre, amikből csak kevés van, amikből csak neked jut. Ezek a kvízmedálok, az epikus tárgyak, amiktől olcsóbban lehet tulajdonságot csökkenteni, olcsóbban lehet szakértelmet fejleszteni, LÉ-t lehet szívni, olcsóbb a fertőzés leküzdése stb. Barrique kiemelkedése nem kis mértékben a kvízmedáljainak köszönhető, Ariel felfutását pedig annak is köszönheti, hogy neki volt először Rubin Triásza. A jövő azoké a karaktereké lesz, akik egyszerre tudnak minél több egyedi erőforráshoz hozzájutni, és a legtöbbet tudják kihozni LÉ termelésben, és a legolcsóbban tudják ezt a LÉ-t megtermelni. Akik egyszerre tudják maximalizálni a vadászatot, a portyázást, és a fejlesztést is. Lassú és hosszadalmas lesz a felemelkedés, de nem lehetetlen. Talán fél év is el fog telni, mire ezt a felsorolást újabb TOP karakterekkel ki lehet egészíteni. Akkor már az is tudható lesz, ők milyen utat jártak be a siker érdekében.
A VU első szabálya. Minél több időt tudsz a játékra fordítani, annál jobbak az esélyeid.
Ez örök érvényű szabály, ami a mai napig nem veszített az aktualitásából.
A játék legelején az ELIT HORDA tudtak kiemelkedni a mezőnyből, Ez volt Sharpa és Leinád időszaka.
Az ő stratégiájuk három elemre épült.
1. Minél gyorsabban nagy és erős szövetséget építeni, és kihasználni az épületbónuszokat.
2. Minél több TP-t szerezni (szinguláris ismeretek szakértelem), megvenni az új felszereléseket.
3. Totális támadás, minden erőforrás (vadászat, portyázás) maximális kihasználása
Ezen a stratégia mentén épült fel az ELIT HORDA. Az ELIT stratégiája csupa olyan erőforrást használt, ami minden tag számára egyszerre elérhető volt, ezért a tagok fejlődése között nem volt jelentős eltérés. Volt olyan pillanat a játékban, amikor a TOP10-ben 8-an voltunk. Volt olyan bajnoki viadal, amikor a top kategória ELIT háziversenyére szűkült.
A következő időszak a Tökéletes Gyémánt felzárkózásának ideje volt, azon belül is a TrueBlood és Aranyalma fémjelezte Kreatív Affinitás stratégia, és egyben ők fektették le a PÓK stratégia alapjait.
1. Az nagy és erős szövetségre ugyanúgy szükség volt
2. A szint helyett a LÉ-re helyezték a hangsúlyt, szinguláris helyett Kreatív affinitást fejlesztettek
3. A szövetséget, mint gyors információforrást is használták a zsíros portyák érdekében.
A játék ezen időszakában derült ki, hogy a szinthátrány behozható, ha elegendően erős vagy ahhoz, hogy a nálad magasabb szintű karaktereket le tudd győzni. Ekkor derült ki az is, hogy a 30 portyás beállítással csak portyából akár több LÉ is kihozható, mint vadászatból, és a 30 portyának köszönhetően sokkal erősebb állatot lehet nevelni.
A harmadik korszak az Azúr Légió felemelkedésének időszaka volt. (Az élen mindig csak egy-egy karakter áll, de az ő sikereik nagyban köszönhetőek a szövetség sikerességének is, ezért a) A Légió hozta be a játékba a spektrális stratégiát. Fogalmazzunk úgy, hogy ők kezdték el vagy náluk érvényesült a legtisztábban, bár mindhárom topszövetség ezt alkalmazta. A stratégia lényeg a spektrális manipuláció, a csapdakészítés és a lélekenergia sajtolás mielőbbi maxolására épült. Ez a stratégia az ELIT és a TGY stratégiájának szintézise volt. Nem TP, hanem LÉ maximalizálás, de nem a portyára, hanem a vadászatra építve. Ők voltak azok, akik homogén és erős szövetséget építve ráfeküdtek az epikus tárgyakra. Ez Barrique és Ariel felfutásának az ideje.
Említést kell tennem Galmuszkról is, aki egyéni utat járt be. Úgy tudott Pókokra jellemző mennyiségű LÉ-t rabolni, hogy a szó hagyományos értelmében sosem volt Pók. Ő azt tudta ügyesen kihasználni, hogy felfelé ütve kevesebbet lehet bukni, de többet lehet nyerni. Bátran mert kockáztatni, és mindig elég erős volt hozzá, hogy pozitív legyen a mérlege.
A játék további szakaszában már az egyéni előnyökre helyeződött a hangsúly. Azokra az elemekre, amikből csak kevés van, amikből csak neked jut. Ezek a kvízmedálok, az epikus tárgyak, amiktől olcsóbban lehet tulajdonságot csökkenteni, olcsóbban lehet szakértelmet fejleszteni, LÉ-t lehet szívni, olcsóbb a fertőzés leküzdése stb. Barrique kiemelkedése nem kis mértékben a kvízmedáljainak köszönhető, Ariel felfutását pedig annak is köszönheti, hogy neki volt először Rubin Triásza. A jövő azoké a karaktereké lesz, akik egyszerre tudnak minél több egyedi erőforráshoz hozzájutni, és a legtöbbet tudják kihozni LÉ termelésben, és a legolcsóbban tudják ezt a LÉ-t megtermelni. Akik egyszerre tudják maximalizálni a vadászatot, a portyázást, és a fejlesztést is. Lassú és hosszadalmas lesz a felemelkedés, de nem lehetetlen. Talán fél év is el fog telni, mire ezt a felsorolást újabb TOP karakterekkel ki lehet egészíteni. Akkor már az is tudható lesz, ők milyen utat jártak be a siker érdekében.
A hozzászólást Petur módosította 2009.07.20. 16:25:40-kor
Pontszám: 8.95