Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
61. hozzászólás - 2009.05.04. 16:14:19 (Válasz Azirafael #59 hozzászólására.)
Nézd meg Nasdfil Sortenilt, ő jön föl mint a talajvíz.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
fórumozóAzirafaelFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
62. hozzászólás - 2009.05.04. 20:46:05
Jó be lehet hozni tp-ben, de LE-ben nem tudlak titeket utolérni..
Azirafael, TGY
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
63. hozzászólás - 2009.05.04. 20:56:48 (Válasz Azirafael #62 hozzászólására.)
Erre az a megoldás, hogy felmész amennyire csak tudsz, ott szívsz egy hónapig, figyelve arra, hogy ne rabolhassanak tőled, és kihasználod az arányaiban magasabb szint adta előnyöket, majd a portyaTP kimaradásával szép lassan visszább esel, de magasabbra, mint ahol rendes fejlődés során lennél, és ezek után erőben is bőven meg fogsz felelni a szintednek.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.33
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
64. hozzászólás - 2009.05.04. 21:08:59
mégjobb volna ha normális portyarendszer lenne és mire feljutsz szintben a portyából és a mellé vadászatból termelt léével felstatolod a karid és szétrúgod a fent tespedő nagyokat...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 5.33
fórumozóAzirafaelFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
65. hozzászólás - 2009.05.04. 21:14:13
Hát a szint adta előny nem rövid idő alatt jön ki!
Azirafael, TGY
Pontszám: 6.50
kedvencboncaFérfi
Végzetúr tehetség
191 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
66. hozzászólás - 2009.05.04. 21:16:18 (Válasz Dr_Faktor #64 hozzászólására.)
.
A hozzászólást bonca módosította 2009.05.04. 21:16:59-kor
Dark Mongoose - Azúr Légió
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
67. hozzászólás - 2009.05.04. 21:19:06 (Válasz Azirafael #65 hozzászólására.)
Egy hónap elég rá. Az 1500 vadászat, 120 térkapu. Néhány szintet ugorva mindegyikből érzékelhetően többet kapsz, mint egyébként.

(Én csak a felül várható unalom miatt nem csinálom meg, ha lenne értelme, belevágnék.)
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
68. hozzászólás - 2009.05.04. 23:12:20 (Válasz Ariel #47 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.05.04. 13:41:55
Minden 10 epikus lény után erősödnek a tárgyak. Viszont az 51 epikus leölésével először nem kaptunk tárgyat, késöbb pedig olyat, amit már a 41-50 szintű lények is adtak.


A heten lesz uj targykupac allitolag, de azert sztem valahol kicsit fura, hogy azert amiert elorebb jarunk - nyilvan nem kis aldozatot hozva - aki ketelkedik annak megsugom, hogy a rekord sebzodes epikusbol 5000 felett van mar - az a jutalmunk, hogy 1 vagy 2 55-os targy helyett csak 50-es kapunk. Irtam Miklosnak egy karpotlasi javaslatot, de meg csak valaszt se kaptam ra. Ilyen szempontbol Baraty sokkal korrektebb, csak hat o nem hozhat jatekvezetoi donteseket.
Azt se ertem, hogy az ilyen dolgokat - kuldi ki fo fogyni, targy ki fog fogyni sb. miert nem lehet kezelni azelott, hogy realizalodna.

Ja es mar elore varom a remek kommenteket, hogy minek megyunk elore, megerdemeljuk.
Pontszám: 5
kedvelt tagkrishyFérfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
69. hozzászólás - 2009.05.04. 23:13:42
Minek mentek előre? Megérdemlitek!

(remélem így jó!? )
Dzsó (Tökéletes Gyémánt)
Pontszám: 9
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
70. hozzászólás - 2009.05.04. 23:15:22 (Válasz Azirafael #56 hozzászólására.)
Idézet: Azirafael - 2009.05.04. 14:11:40
Most viszont semmi cél nincsen számomra(51.szint).. Akkor a Nagyobbak, h lehetnek ezzel?


Nekem boven van celom. Csak neha azt erzem, hogy a jatek szovete felfoszlik alattam.
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
71. hozzászólás - 2009.05.04. 23:46:48
Az értelmes épületek elfogytak. A szakértelmek is: még a kritikust van talán értelme fejleszteni. Ezek szerint a küldetéseknek is vége. Háborúzni nem lehet, mert nagy az aránytalanság, a portya meg folyamatosan lehetetlenedik el.
Az eleve hülyeség, hogy az legyen a célom, hogy én legyek a leghatalmasabb végzetúr.

A vadászat-sajtolás-elköltés kezd kicsit unalmas lenni. Hiányzik a stratégia lehetősége.
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
72. hozzászólás - 2009.05.05. 00:40:52 (Válasz Jeriko #71 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.05.04. 23:46:48
Az értelmes épületek elfogytak. A szakértelmek is: még a kritikust van talán értelme fejleszteni. Ezek szerint a küldetéseknek is vége. Háborúzni nem lehet, mert nagy az aránytalanság, a portya meg folyamatosan lehetetlenedik el.
Az eleve hülyeség, hogy az legyen a célom, hogy én legyek a leghatalmasabb végzetúr.

A vadászat-sajtolás-elköltés kezd kicsit unalmas lenni. Hiányzik a stratégia lehetősége.




itt is. mindenhol. (nem a személyednek szól.) mennyien, de mennyien vannak el, és gondolj bele nekik milyen olvasni, hogy jaj, nincs miért játszani.

oké. tudjuk. ezt már valaki leírta 1 hónapja. utána meg még 40-en 80-szor. get over it. tart az evolúció és hiába nem ér ilyet írni, de tetszett volna előre gondolkodni, tetszett volna nem a nyers tápra és a toplistára menni, hanem a kihívásokra, n'est ces pas?

aki profi játékos, az NAGYON JÓL TUDTA, hogy középtávon milyen probléma lép fel. én nem vagyok profi, még nekem is egyértelmű volt, hogy semmi értelme rohanni, ész nélkül optimalizálni. azon kívül is lehet érdekes dolgokat csinálni úgy, hogy közben a karakter is életképes.
Pontszám: 6.17
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
73. hozzászólás - 2009.05.05. 00:53:08
Ezt most jól értem? Szerinted a megoldás az élvezetes játékra hogy játsz rosszul? Gyakorlatilag az ő hibájuk hogy a "kihívásokat" amikkel te X időt tökölsz simán vették, és hogy merészelnek ilyen gyorsan haladni? Nem gondoltál rá hogy az ami neked kihívás nekik talán nem?
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
74. hozzászólás - 2009.05.05. 01:38:18 (Válasz Enchanter #73 hozzászólására.)
Idézet: Enchanter - 2009.05.05. 00:53:08
Ezt most jól értem? Szerinted a megoldás az élvezetes játékra hogy játsz rosszul? Gyakorlatilag az ő hibájuk hogy a "kihívásokat" amikkel te X időt tökölsz simán vették, és hogy merészelnek ilyen gyorsan haladni? Nem gondoltál rá hogy az ami neked kihívás nekik talán nem?


értem én, 50 ember jól játszik, pár ezer meg rosszul

nem. pedig próbáltam nem félreérthetően fogalmazni. most erre mit mondjak? nem arról van szó, hogy simán vesznek tökölős kihívásokat (OFF: persze meg lehet számolni, hogy például a küldetésekkel élenhaladók hány küldetést zsíroztak le a pajtásokkal. ez, valljuk meg röhej. lezsírozzák, direkt kikerülik a kihívást, utána meg jön a panasz, hogy nincs kihívás tisztelet a kivételnek. de, ha ez a helyzet, akkor a zsírozónak nem kihívás kell, hanem az, hogy zsírozással növelje a számot a küldetszámláló mellett. de mondom, ez OFF, csak ezsembe jutott.)

egész egyszerűen arról van szó, hogy aki játszott beholder-játékokkal, annak tudnia kell, mi a helyzet. a VU-ban meg pláne lehet látni a középtávot, hiszen a HKK-s szörnyképek el fognak fogyni valamikor és onnantól kezdve melós lesz 1-1 szint. meg egyébként is, vagy 6-8 olyan buktató van, amiről lehetett tudni, hogy meg fog jelenni. és még én érzem magam hülyének, hogy evidenciákat olvasok a játék indulása után 5 hónappal panaszként. most komolyan. aki elkezdte a játékot októberben, kicsit sem gondolt bele, hogy mi lesz belátható időn belül?

tudtuk (már aki tisztán lát), hogy lesznek STOP-táblák, hogy kár rohanni, mert első egy van, az meg, hogy 16. valaki, nem okoz akkora kielégülést. (megint csak tisztelet a kivételnek. aki magára veszi az inget és nem az övé, arra haragszom. én is szeretem nézni, hogy a győzelmek számában az első 20-ban vagyok, jó is az, de nem nagy érdem a körülmények ismeretében.)

mondom, nem feddem azt, aki rohan, csak a csodálkozásán csodálkozom. a rohanó tudja, hogy stoptáblába rohan, aki nem rohan az meg vagy nem tud rohanni vagy kihívásokkal, játékélmény-fokozó eszközökkel (hopp, olyan is van, nem mindenki arra nedvesedik, hogy mekkora egy változó a tulajdonság mellett) tömi tele saját játékát, ami nem egyenlő a rossz játékkal. ha a játék nem hozza meg a 100%-os élvezetet, akkor a játékos tehet hozzá. (de van, akinek az az élvezet, hogy ledumálja, hogy leöli a haver állatát küldetésnek, meg lezsírozza a 2000 LE-t, de nem folytatom, mert az arcomba kapom, hogy mertem buzogánnyal dönteteleneket csinálni.)

nem mazochiuzmusról van szó, csak mesterséges újrakalibrálásról.

mi a jobb? az első lapon lenni és sírni, hogy nincs mit csinálni, elfogytak a lehetőségek, miegymás vagy a harmadik lapon (már ott is, de mondhattam volna 15. lapot) sajátmagad által teremtett körülményekkel, lehetőségek garmadával. (lehet, sőt biztos, hogy ezen körülmények nélkül sem lennél előrébb, de lehetőség jóval kevesebb lenne, ha maxolós szövetségben lennék. azok tettek azért, hogy minden épületük meglegyen, a kicsik azonban taktikáznak, hogy a szűkös erőforrásokból mit is építsenek, stb. kicsinek lenni nem rossz. illetve vannak, akik szemében rossz. de az biztos, hogy élvezetesebb.)

---


erre lehet mondani, hogy nem vagyok ambiciózus. lehet. de nekem már az is plusz játékélményt okoz, hogy akit egyébként is agyonvernék, az ellen vakítófénnyel megyek. nekem nem okoz plusz örömöt, ha 1800-100-ra verem el. beérem az 1200-zal és még vp-t is spórolok.
A hozzászólást winnie módosította 2009.05.05. 01:42:46-kor
Pontszám: 7.70
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
75. hozzászólás - 2009.05.05. 07:47:39 (Válasz winnie #74 hozzászólására.)
Bocs Winnie, hogy ezt mondom, de hülyeségeket beszélsz...

Nem a játékosoknak kell látnia, hogy a játék kifogy alóluk, hanem a játékvezetőnek... Ők azok akik tisztában vannak vele, hogy mi van leprogramozva és mi nincs.

Itt sajnos nem STOP tblák vannak, hanem egyszercsak véget ér az út. A táblát az ember el tudja fogadni, de azt már kevésbé ha azért kell ácsorognia mert nincs út amin tovább mehet.

Itt nem egyszerűen a küldetések fogytak el, gyakorlatilag minden. A térkapus tárgyak már hónapok óta kifutottak, az epikusok ezen a héten. A küldetések már másodszor fogytak el. Épületek szintén kifogytak. A három használható szakértelem egyikét tegnap korlátozták le. Gyakorlatilag marad a vadászat és sajtolás némi portyával körítve...

Eközben olyan blődségeken megy a vita, hogy legyen megszüntetve a 15%-os szabály, vagy hogy a mágia tulajdonság adjon varázslat elnyelést... Nonszensz! Ide már nem elég a plasztikai sebész, szívműtét kell...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.20
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
76. hozzászólás - 2009.05.05. 08:12:08 (Válasz winnie #72 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.05.05. 00:40:52

oké. tudjuk. ezt már valaki leírta 1 hónapja. utána meg még 40-en 80-szor. get over it. tart az evolúció és hiába nem ér ilyet írni, de tetszett volna előre gondolkodni, tetszett volna nem a nyers tápra és a toplistára menni, hanem a kihívásokra, n'est ces pas?

aki profi játékos, az NAGYON JÓL TUDTA, hogy középtávon milyen probléma lép fel. én nem vagyok profi, még nekem is egyértelmű volt, hogy semmi értelme rohanni, ész nélkül optimalizálni. azon kívül is lehet érdekes dolgokat csinálni úgy, hogy közben a karakter is életképes.


Winnie. Hogy nem fedezed fel sajat irasodban az ordito onellentmondast?
Azert ne tapoljak es optimalizaljak, hogy kesobb legyen ra modom? Ha nem lett volna celom, akkor most lehetne celom? Ha nem oldom meg a jatek kihivasait azok mindig elottem allnanak? Valoban zsenialis. Miert nem irod, hogyha nem kezdtem volna el jatszani, most indithatnek karaktert? El kene rakni a jatekot kis befottesuvegben telire?
De arra is megkernelek, hogy ugyan meseld el honnan tudtad, hogy nem lesznek uj kuldetesek egy ido utan, hogy lekorlatozzak a kereskedelmet - en meg tegnapelott sem sejtettem, elegge korlatolt vagyok ugy tunik -, hogy elfogynak az epikusok? Ezek azok a dolgok, amik a jatek alapjait kepezik, es az ember feltetelezi, hogy minimum 10-20 szinttel a jatekosok elott keszen vannak mindig.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.05.05. 08:12:48-kor
Pontszám: 5
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
77. hozzászólás - 2009.05.05. 08:41:58 (Válasz Kocos #76 hozzászólására.)
Kocosnak igaza van, nem a játékosok hibája, hogy előre akarnak menni. Ez így van jól, és valószínűleg a fejlesztők nem számítottak erre, tehát ott csúszott el a dolog.

Viszont azért akad némi probléma még. Van 3, esetleg 4-5 olyan szövetség, akik már kimaxoltak mindent, vagy a közelében járnak. Így viszont bármit tesznek is be Miklósék, hamar meglesz nekik, és relatíve hamar rá is fognak unni, míg a többiek még mindig azt próbálják kiköhögni, amivel az élenjárók rég készen vannak. Jelen pillanatban nem tudok olyat elképzelni, amiért a TOP szövetségeknek (is) vért kellene izzadniuk. Pláne úgy, hogy a játékosok nagyobb hányada tesz azért, hogy a Top egyre távolabb legyen tőlük.
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
78. hozzászólás - 2009.05.05. 09:06:12
jah a játékosok előre akrnak menni...midneközben azonban gondosan ügyelnek arra hogy kikövezzék nekik az utat(akadályokat elgögettetnek módosítanak satöbbi satöbbi)...tehát a null kihívásra jáccanak...először kiiktatták a portyát...aztán a háborút...aztán az epikust gynegítették aztán megmég kitudja mit...csakhogy most bejöttek a dolgok hátulütői...nem ragozom hogy mik azok mindenki tisztában van vele...és egyből midnenki megoldásé kiállt...

Ariel neharagudj szerintemmeg te vagy az aki egetverő baromságokat beszél(nem pont most hanem úgy álltalában)...pont a magadfélék miatt van ez a helyzet ami...

Winnie pedig ha sarkítva is akkor is aránylag nagyon jó rálátással vázolta a szitut és attol még nem lesz nem igaza mer ti aztmondjátok...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 7.20
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
79. hozzászólás - 2009.05.05. 09:06:16 (Válasz Gau84 #77 hozzászólására.)
Idézet: Gau84 - 2009.05.05. 08:41:58
Kocosnak igaza van, nem a játékosok hibája, hogy előre akarnak menni. Ez így van jól, és valószínűleg a fejlesztők nem számítottak erre, tehát ott csúszott el a dolog.

Viszont azért akad némi probléma még. Van 3, esetleg 4-5 olyan szövetség, akik már kimaxoltak mindent, vagy a közelében járnak. Így viszont bármit tesznek is be Miklósék, hamar meglesz nekik, és relatíve hamar rá is fognak unni, míg a többiek még mindig azt próbálják kiköhögni, amivel az élenjárók rég készen vannak. Jelen pillanatban nem tudok olyat elképzelni, amiért a TOP szövetségeknek (is) vért kellene izzadniuk. Pláne úgy, hogy a játékosok nagyobb hányada tesz azért, hogy a Top egyre távolabb legyen tőlük.


Olyan koltsegeket kell berakni, es olyan bonuszokat, hogy egyreszt a topnak legyen hova fejlodni (Epulet, ami szintenkent 10-20 millio pl.), masreszt az ezzel nyert elony merteke ne legye tulsagosan nagy.

Most egy kozepes szovinek van mondjuk 10/10 vedofal gyaksziter. A top szoinek 20/20. Ez ugye 30 tul difi egy atlagos csataban. Az uj fejlesztes lehetne olyan, ami csak 10 tul kulongseget ad de drasztikusan nagy fejlesztes aran. Igy amig a top ezt gyuri, a kisebb szovik szepen kimaxoljak a klasszikus epuleteket es a kulonbseg osszessegeben csokken. De ez csak egy hirtelen pelda, nem kell az epuletnek feltetlenul tulajdonsag bonuszt adnia.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.05.05. 09:06:54-kor
Pontszám: 5
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterek közötti különbség konzerválódása, kitörési pont hiánya
80. hozzászólás - 2009.05.05. 09:20:31 (Válasz Kocos #79 hozzászólására.)
Szerintem az is csak időleges tűzoltás lenne.
Valahogy ösztönözni kell a nagyobbakat, hogy várják be a mezőnyt fokozatosan. Ezt megoldani elég nehéz, habár ahogy mondani szokás, semmi sem lehetetlen.
Ha ez megvan, utána lehet gondolkodni valami nagyon nagy fejlesztésen.

Ja igen... azt nehogy elfelejtsem, hogy ezzel egyetemben meg ösztönözni kell a "mezőnyt", hogy haladjanak felfelé.
A hozzászólást Gau84 módosította 2009.05.05. 09:23:36-kor
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!